سیاسی

فراکسیون موتلفه تشکیل می‌شود/ دخالتی در انتخاب رئیس مجلس نداریم

 اسدالله بادامچیان عصر یکشنبه در نشست منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی که با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد با بیان اینکه ما در انتخاب رئیس مجلس دخالت نمی‌کنیم، گفت: انتخاب رئیس مجلس بر عهده نمایندگان هر دوره است که نمایندگان این دوره در ۷ خرداد تعیین می کنند رئیس مجلس چه کسی باشد.
وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، افزود: در این مرحله تلاش می کنیم نامزدهای اصلح را راهی مجلس دوازدهم کنیم از این رو برنامه داریم.
دبیرکل حزب موتلفه به رویکرد تحول و تکامل از سوی حزب موتلفه اشاره و اظهار کرد: نماینده مجلس نماینده کل نظام است و وجهه خاص دارد. حزب موتلفه بر پایه مردمی بودن و تکلیف مداری همه توان خود را در جهت تکامل و تحول در گام دوم انقلاب اسلامی ـ در جهت آسایش کامل و رفاه مردم بکار می گیرد ـ تا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی رفع شود.
بادامچیان با اعلام اینکه با تشکیل مجلس جدید، فراکسیون موتلفه با تفاهم و همفکری و همکاری و ساختار متناسب فعالیت خود را شروع می‌کند، گفت: فراکسیون ما به نمایندگان حزب در مجلس دوازدهم کمک خواهد کرد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به منتخبان مجلس دوازدهم پیشنهاد کرد که تکالیف بودجه‌ای را از کل دریافت‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای جدا کنید. تکالیف بودجه‌ای را در طول سال هم می‌شود انجام داد، اما اصلاح ردیف‌های بودجه‌ای و کل دریافت‌ها، مقدمهٔ اصلاح نظام مالیاتی کل کشور است.
وی با اعلام اینکه با تشکیل مجلس جدید، فراکسیون موتلفه با تفاهم و همفکری و همکاری و ساختار متناسب فعالیت خود را شروع می‌کند، گفت: فراکسیون ما به نمایندگان حزب در مجلس دوازدهم کمک خواهد کرد. حزب مؤتلفه اسلامی همفکر و همکار و پشتیبان نمایندگان است.


آخرین اخبار