گفتگوی ویژه

رایزنی در پاستور

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، در این دیدار که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، آیت الله رئیسی با گرامیداشت یاد شهدای موتلفه اسلامی به ویژه شهید لاجوردی و با درخواست علو درجات برای درگذشتگان از این حزب از جمله مرحوم حبیب الله عسگراولادی و مرحوم محمدنبی حبیبی، بر استفاده از ظرفیت های حزب موتلفه اسلامی و بهره مندی از همفکری و همراهی این حزب تاکید کرد.
رئیس جمهور همچنین به بیان دیدگاه های خود درباره چگونگی اداره دولت سیزدهم در طول فعالیت آن پرداخت.
دکتر اسدالله بادامچیان نیز در این دیدار که یک ساعت به طول انجامید ضمن ابلاغ سلام شورای مرکزی و اعضای حزب و تقدیر از خدمات رئیس جمهور و دولت، دغدغه های فرهنگی موتلفه اسلامی و مردم را به استحضار رئیس جمهور رساند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در سخنان خود درباره اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم، بر ضرورت تغییر افراد نابلد، رسیدگی جدی به عناصر جیب پرکن و جلوگیری از سواستفاده های آنها، چاره اندیشی برای نفوذی هایی که در کار دولت و ملت کارشکنی می کنند، دیدگاه های موتلفه اسلامی را به اطلاع رئیس جمهور رساند.
بادامچیان در این دیدار به تشریح سیاست حزب موتلفه اسلامی در حمایت از فعالیت های مثبت دولت آیت الله رئیسی به ویژه در سیاست خارجی، بهداشت و درمان و نیز وزارتخانه های موفق همچون کشور، نیرو و نفت پرداخت و بر آمادگی این حزب برای ارائه نظرات و دیگاههای کارشناسی تاکید کرد.
بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شصتمین سالگرد تاسیس موتلفه اسلامی گفت: موتلفه اسلامی در سال 1342 به دستور امام خمینی(ره) و در بیت ایشان در قم تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز حرکت در مسیر ولایت و فقاهت را پی گرفته است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین گزارشی از فعالیت های این حزب و نیز خانه احزاب، جبهه پیروان خط امام و رهبری و نیزشورای وحدت درباره انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که امسال برگزار خواهند شد ارائه کرد.


آخرین اخبار