گفته می‌شود که...

کولاک انتخاباتی نامزد احتمالی/ بازداشت یک دلال مشهور فوتبال/ صادرات نامزدهای اصلاح‌طلب!/ دعوت روزنامه نگاران اصولگرا از هاشمی برای نامزدی ریاست جمهوری/ یاوه‌گویی‌های منافق مشهور!/ انتشار مشکوک فیلم پخش شده در مجلس در یوتیوب/ کتک کاری بازیکن لیگ در صف فست فود! و....


دعوت روزنامه نگاران اصولگرا از هاشمی برای نامزدی ریاست جمهوری

جمعی از روزنامه نگاران، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به هاشمی رفسنجانی نسبت به مواضع اخیر وی واکنش نشان دادند.
 در ابتدای این نامه که به امضای 110 نفر از اصحاب رسانه رسیده است،  برخلاف نامه معروف بدون سلام و والسلام هاشمی رفسنجانی، به رسم ادب و مسلمانی به وی سلام شده و  ضمن اشاره به دیدار اخیر وی با جمعی از خبرنگاران همسو با خود، مواضع هاشمی نقد شده است.
در آخرین بند این نامه آمده است " عملکرد شما بگونه ای بوده است که از هم اکنون بسیاری از افراد و جریانها که در انتخابات آتی قصد جلب آرای عمومی را دارند، می دانند در صورت دوقطبی سازی جامعه بین خود و شما، توده های مردم به آنها اقبال خواهند داشت و لذا از شما می خواهیم در صورت تردید نسبت به این مساله، بار دیگر خود را در معرض رای ملت قرار دهید تا ببینید به چه صورت رقبای شما پیروز این میدان خواهند بود!"

انتشار مشکوک فیلم پخش شده در مجلس در یوتیوب
سوال اینجاست فیلمی که تنها در دستان احمدی نژاد و مرتضوی بوده است چگونه و به دست چه کسانی در سایت های آمریکایی و فیلتر شده منتشر می شود؟
به گزارش افکارنیوز، در حالی که احمدی نژاد، در مجلس تنها ۲۵ دقیقه از این نوار را با صدای نامفهوم پخش کرد که در اقدامی کاملا مشکوک ،فیلم کامل این دیدار بر روی سایت یوتیوب منتشر شده است. فیلم کامل ادعا شده، در چند قسمت بر یوتیوب که یک سایت آمریکایی می باشد و در حال حاضر جزء فیلترینگ سایت ها می باشد ؛  قرار گرفته است و در کل ۳۸ دقیقه زمان دارد.

اختلال‌ گسترده در تلفن‌های همراه رژیم صهیونیستی
  در دو روز گذشته یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه رژیم‌صهیونیستی از کار افتاد و عملاً از دایره خدمات‌رسانی خارج شد. بر اثر این اختلال، بیش از سه میلیون مشترک شرکت «بیلفون» از دسترسی به خدمات آن باز ماندند، تأثیر این اختلال نه تنها بر شهروندان این رژیم بود، بلکه حتی بر رایزنی‌ها بر تشکیل کابینه این رژیم نیز تأثیر گذاشت. این اختلال که در کمتر از یک هفته پس از حمله هوایی رژیم‌صهیونیستی به یک مرکز تحقیقاتی در سوریه صورت گرفت، این نگرانی و ترس را میان سران تل‌آویو به وجود آورده که مبادا دوستان سوریه در صدد انتقام گرفتن از این رژیم برآمده‌اند و از همین رو، ارتش صهیونیستی کار تحقیق در این زمینه را بر عهده گرفته است. رسانه‌های صهیونیستی که روز گذشته این اختلال در تلفن همراه را به صورت گسترده پوشش دادند، نوشتند که در نتیجه این اختلال، صدها هزار مشترک شرکت بیلفون نه‌تنها قادر به مکالمه نبودند، بلکه از ارسال پیامک و خدمات اینترنتی این شرکت نیز محروم شدند. متخصصان این شرکت پس از ساعت‌ها کار، موفق شدند روز دوشنبه بر این مشکل غلبه کنند. این اختلال البته بر شرکت‌های کوچک‌ و کم‌اهمیت‌تر محلی خدمات‌رسانی که زیربنای محکم‌تری از بیلفون و سیلکوم ندارند نیز تأثیر گذاشت.‌ این حمله که به بخش تشخیص مشترکان شرکت بیلفون صورت گرفته و باعث آشفتگی در اتصال خطوط شده، به گفته متخصصان صهیونیستی یک عملیات «تروریستی» بوده است! درحال حاضر گروه‌های متعدد در این رژیم سرگرم یافتن دلایل این حمله و مبدأ آن هستند.

توطئه امنیتی جدید علیه سوریه
  اسنادی که به تازگی فاش شده نشان می‌دهد دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، با طرح حمله شیمیایی به سوریه و پس از آن، متهم کردن بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه به انجام این حمله، موافقت کرده است. این طرح قرار بود با هدف افزایش فشار بر دولت سوریه و پس از آن، هموار شدن راه برای حمله نظامی به این کشور اجرا شود. این اسناد که حاوی ایمیل‌های رد و بدل شده بین دو افسر شرکت نظامی «بریتام دیفنس» انگلیس است، نشان می‌دهد چنین طرحی وجود داشته و «واشنگتن آن را تأیید کرده است». بنا بر این طرح که اولین بار روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» چند روز پیش آن را منتشر کرد، قرار بود «قطر افراد مسلحی را برای استفاده از تسلیحات شیمیایی روانه سوریه کند.» روزنامه دیلی‌میل ساعتی پس از انتشار این خبر، آن را از روی خروجی پایگاه اینترنتی خود حذف کرد.

درهم‌های اماراتی علیه ایران
  به‌تازگی «مایکل ژانوفسکی»، نویسنده یهودی- آمریکایی وبگاه خبری «LA Review of Books» با انتشار مقاله‌ای در این پایگاه از جزئیات توطئه‌ای پرده برداشت که طی آن، وی به سفارش یکی از شیوخ امارات متحده عربی در ازای دریافت پول، در چندین وبلاگ، مطالبی ضدایرانی منتشر می‌کرده است. این وبگاه، درباره اهداف پشت پرده هزینه‌کرد درهم‌های اماراتی علیه جمهوری اسلامی ایران نوشته است: «هدف شیخ از این کار، برانگیختن افکار عمومی در رابطه با خط تهدیدهایی(!) بود که از سوی ایران متوجه ساکنان این شیخ‌نشین مربوطه می‌شود. وی همچنین می‌خواست به واشنگتن و سایر دولت‌های غربی اعلام کند که شیخ‌نشین او به‌دنبال مدرنیزاسیون بوده و خواهان به‌رسمیت شناختن اسرائیل(رژیم صهیونیستی) و تسهیل مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطینیان است..» این نویسنده یهودی- آمریکایی در بخش دیگری از نوشته خود، با اذعان به دریافت مبالغ کلانی از این شیخ اماراتی برای نگارش مقاله علیه مالکیت ایران بر سه جزایر ایرانی خلیج‌فارس، نوشته است: «وبلاگ‌‌ها از یک طرف باید تصویر شیخ‌نشینی را که در جهت مدرنسیم حرکت می‌کند، نشان می‌دادند و از طرف دیگر سعی داشتند تصویری شیطانی از ایران ارائه دهند!»

یاوه‌گویی‌های منافق مشهور!
  شبکه «صدای آمریکا» که سابقه‌ای طولانی در توهین به ملت ایران دارد، این‌بار با دعوت از یکی از اعضای منافقین و از زبان او به ملت ایران توهین کرد. در برنامه «افق» صدای آمریکا که به بررسی مسائل انقلاب و بازگشت امام خمینی(ره) اختصاص داشت، «حسن داعی‌الاسلام» از منافقین مشهور تصریح کرد: «[امام]خمینی وقتی که به ایران آمد، اگر می‌خواست به شعارها و وعده‌هایی مثل رفاه و دموکراسی عمل کند، باید به طرف اقشار مترقی جامعه و روشنفکران می‌رفت و با آن‌ها متحد می‌شد!» وی با توهین به ملت ایران گفت: «[امام] خمینی در واقع نماینده و رهبر واپس‌گراترین بخش‌های جامعه ایران بود، کسانی که معلوم نیست به چند قرن قبل تعلق داشتند؛ اصلاً به پایان قرن بیستم تعلق نداشتند.» گفتنی است حسن داعی‌الاسلام، از اعضا و طرفداران گروهک منافقین است که در حال حاضر نمایندگی این گروهک را در آمریکا بر عهده دارد. اینکه وی با وجود جنایت‌های فراوان این گروهک، به خود اجازه می‌دهد با ژست دموکراسی و آزادی‌خواهی و حقوق بشر به مردم ایران فحاشی کند، جای تعجب ندارد؛ اما اینکه شبکه‌ای با ادعای اطلاع‌رسانی و طرفداری از ملت ایران از اعضای گروهک منافقین به‌عنوان کارشناس استفاده می‌کند، جای تأمل دارد.

سعید مرتضوی بازداشت شد
سعید مرتضوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران شامگاه شب گذشته بازداشت شد. دادستانی تهران، هنوز درباره علت بازداشت مرتضوی اظهار نظری نداشته است.
اخبار تکمیلی به نقل از دیگر منابع خبری حاکی است، مرتضوی به هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌است.گفته می‌شود، مرتضوی پس از بازداشت به زندان اوین منتقل شده است.

گفتمان اصلاحات برای انتخابات 92 سازش است
گفته می‌شود یکی از اعضای اصلی حزب کارگزارن اخیراً درباره برنامه‌های برنامه اصلاح طلبان در صورت پیروزی در انتخابات گفته است «آنقدر اشتباه فاحش و روشن در عملکرد مسئولان اجرایی در این 8 سال دیده‌ایم که کافی است مدیران همه خطاها را از عملکرد خود حذف کنند تا آثار آن خود را نشان دهد. این موضوع در زمینه اقتصاد، روابط خارجی، مسائل هسته‌ای و .... صدق می‌کند

بلوتوث‌های قوم گرایانه در آستانه انتخابات 92
اخیراً برخی گروه‌های معاند با تهیه و توزیع بلوتوث‌های قومیتی درصدد ایجاد اختلاف میان مردم برآمده‌اند؛ گفته می‌شود محتوای برخی از این بلوتوث‌ها اشعاری برای تحریک احساسات مردم است

تشکیل ارتش «مختار» در عراق
رجا:حزب‌ا... عراق از تأسیس ارتش مردمی «مختار» برای همسویی با حکومت عراق برای مبارزه با فساد و القاعده خبر داد.

میرکاظمی هم مطرح است
جهان:مجید متقی‌فر، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه تمام نامزدهای احتمالی پایداری به صورت تیمی با نامزد جبهه همکاری می‌کنند، گفت:فهرست سه نفره جبهه که سخنگو اعلام کرد بسته نیست و افرادی همچون میرکاظمی در جبهه مطرح‌اند.

وزیر خارجه بحرین:میزبان منافقین نیستیم
وزیر خارجه بحرین، موضوع پیشنهاد کشورش برای اسکان گروهک تروریستی منافقین در بحرین را تکذیب کرد. به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری بحرین، «شیخ خالد بن‌احمد بن‌محمد آل‌خلیفه» اخبار منتشر شده مبنی بر پیشنهاد کشورش برای اسکان گروهک تروریستی منافقین در بحرین را تکذیب کرد. وی با بیان این مطلب افزود: این خبر صحت ندارد و من اطلاعی از این موضوع ندارم. گفتنی است یک منبع مسؤول در دفتر سازمان ملل متحد در بغداد چند روز پیش اعلام کرد: بحرین از طریق سفیر آمریکا در منامه از آمادگی خود برای اسکان گروهک تروریستی منافقین در خاک کشورش خبر داده است.

یونسی و نوبخت در ستاد روحانی
با وجود اینکه حسن روحانی مدعی شده است هنوز هیچ کار انتخاباتی را آغاز نکرده است اما علی یونسی اعلام کرده است رایزنی و دیدارهای انتخاباتی رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال انجام است. خبرگزاری فارس با اعلام این خبر، نوشت: شنیده‌ها حاکی است محمد‌باقر نوبخت و یونسی افرادی هستند که قرار است روحانی به عنوان افراد حلقه اول در ستاد انتخاباتی خود استفاده کند.

کولاک انتخاباتی نامزد احتمالی
فارس:شنیده شده بتازگی یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 92 از آغاز هفته به طور چراغ خاموش فعالیت انتخاباتی خود را با ایجاد 40 کمیته آغاز کرده است.گفته می‌شود قرار است این نامزد فعالیت خود را از 22 بهمن به طور رسمی آغاز کند.

ماجرای پرخاش نماینده آلمانی به صالحی
در جریان سخنرانی وزیر خارجه ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ، سخنان صالحی به مذاق یکی از حاضران در جلسه خوش نیامد.
براساس این گزارش «روپرشت پولتنز» رئیس کمیته سیاست خارجی پارلمان آلمان (بوندستاگ) سخنان وزیر خارجه ایران را به باد انتقاد گرفت و در بخش دیگری از سخنانش خشم خود را از شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل که هر هفته در نمازجمعه تهران سرداده می‌شود، ابراز کرد.

دستگیرى یک عامل سلطنت‏ طلب در تهران
شنیده شده چندی پیش یک عامل سلطنت‏طلب پس از طى مراحل قضایى دستگیر شده است. فرد مزبور با برخى عوامل پان‌ایرانیست در ارتباط بوده و عامل برقرارى ارتباط میان اعضاى اصلى این گروهک با رضا پهلوى بوده است. این فرد در ‏زمان برگزارى اجلاس جنبش عدم‌تعهد قصد تحرکاتى به نفع گروهک‏هاى سلطنت‏طلب در تهران را داشت.

از مردم عذرخواهی کنند
الف:علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران با بیان اینکه رفتار اخیر روسای دو قوه در مجلس در ضدیت با گفتمان اصولگرایی است و ما را دچار یک ارتجاع و پسرفت می‌کند، گفت: مسببین این حرکت بویژه رئیس جمهور باید از مردم عذر خواهی کنند.

شیخ‌الاسلامی بیکار نمی ماند
آرمان:بنا به گمانه‌زنی‌ها شیخ‌الاسلامی با بازگشت به دانشگاه و تمرکز بر تدریس، ریاست پژوهشکده حمل‌ونقل که اخیراً از وزارت راه و شهرسازی به این دانشگاه پیوسته را به‌عهده خواهد گرفت و کنفرانس ملی زیرساخت‌های حمل‌ونقل را برگزار خواهد کرد.

2هفته دیگر نخستین جلسه محاکمه منافقین
«موسسه عدالت برای دفاع از قربانیان عراقی جنایت‌های گروهک منافقین» خبر از برگزاری نخستین جلسه محاکمه عناصر گروهک تروریستی منافقین در عراق داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان، موسسه عدالت برای دفاع از قربانیان عراقی با اعلان این مطلب گفت: این محاکمه در سالن شهید شهر طوزخرماتو برگزار خواهد شد و 3 قاضی، یک دادستان و وکلای گروهک منافقین در آن حضور خواهند داشت. در این جلسه دادگاه که روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه تشکیل می‌شود قضات به اظهارات شاهدان و نیز ادله اثبات جرم گوش خواهند داد.

شکایت از آبونمان ستاد دولت نتیجه داد
در حالی که بر اساس مصوبه سال 89 دولت، تامین کنندگان کالا و خدمات مورد نیاز دستگاههای اجرایی، برای عضویت در سامانه تدارک الکترونیکی دولت یا اصطلاحا ستاد مجبور به پرداخت هزینه عضویت و آبونمان بودند، تعدادی از این شرکتها با اعتراض به این مصوبه دولت، از نهادهای قضایی خواسته بودند عضویت در این سامانه را رایگان اعلام کنند که در نهایت، این مصوبه به خاطر مغایرت با ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت باطل شد.

درخواست عجیب وزارت خارجه برای اثاث کشی دیپلمات ها
بر اساس بررسی یک نهاد نظارتی، وزارت خارجه چندی پیش در نامه ای به برخی مسئولان دولتی از آنها خواسته بود دستوراتی را به نفع دیپلمات های ایرانی حاضر در کشورهای مختلف که ماموریت آنها به پایان رسیده صادر کنند تا آنها بتوانند هزینه اثاث کشی خود به داخل کشور را از دولت دریافت کنند و نیازی به ارائه صورتحساب یا فاکتور در این زمینه نباشد که این موضوع فعلا با نظر منفی مسئولان ارشد دولتی، متوقف شده است.

نامزد ما هنوز مشخص نیست
مهر: محمد علی نجفی، عضو ارشد حزب کارگزاران درباره گزینه انتخاباتی گفت: این موضوع هنوز مشخص نیست، چرا که افراد مختلفی تاکنون مطرح شده اند، ولی هنوز هیچ تصمیمی در خصوص گزینه نهایی و ساز و کارهای انتخابات گرفته نشده است.

صادرات نامزدهای اصلاح‌طلب!
جهان:محمد شریعتمداری، وزیر دولت اصلاحات در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حتماً نامزد می‌شوم،‌گفت: تعداد نامزدهای اصلاح طلب به گونه‌ای است که می‌توان تعدادی از آنها را صادر کنیم.

محتکر 25 تن شکر محکوم شد
شنیده شد که مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار گفت: محموله احتکار شده شکر در یکی از انبارهای کالا در ابهر کشف و فرد متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. ایسنا نوشت؛ حمیدرضا عزیزپور گفت: شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر محتکر شکر را به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و عرضه شکرهای مکشوفه بین مردم و پرداخت مبلغی بیش از 100 میلیون ریال به‌عنوان جزای نقدی محکوم و پرونده مزبور نیز به مرحله اجرا در آمد.

توقیف 54 کیلوگرم نقره از سوی ماموران گمرک
شنیده شد که مدیرکل گمرک بازرگان، اعلام کرد: 54 کیلوگرم نقره در گمرک بازرگان از یک دستگاه اتوبوس ورودی به کشور کشف شد. مهر نوشت؛ صادق نامدار اعلام کرد: مأموران گمرک بازرگان در بازرسی یک اتوبوس ورودی به کشور 54 کیلوگرم زیورآلات ساخته شده از نقره کشف کردند. مدیرکل گمرک بازرگان، اظهار کرد: ارزش زیورآلات کشف‌شده 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

آیت‌ا... خوشوقت در بیمارستان بستری شد
شنیده شد که آیت‌ا... خوشوقت که برای انجام اعمال مناسک عمره مفرده به عربستان سفر کرده بود، روز گذشته به‌دلیل عارضه تنفسی در یکی از بیمارستان‌های مکه بستری شد. انتخاب نوشت؛ در حاشیه این عیادت دکتر ممتاز از پزشکان معالج آیت‌ا... خوشوقت در تشریح وضعیت جسمانی این عالم حوزوی گفت: شنبه‌شب حال ایشان بسیار وخیم بود که با تلاش‌های صورت‌گرفته حال ایشان در صبحگاه یکشنبه بهبود یافت و علائم حیاتی ایشان امیدبخش است.

نماینده جریان انحرافی در موسسه ایران و ایرنا
شنیده شده است با وجود ایجاد سونامی اخیر در موسسه ایران و ایرنا هنوز شخص مورد نظر لیدر جریان انحرافی به طور مستقیم وارد صحنه نشده است.
چهره جنجالی مورد نظر لیدر جریان انحرافی است که به دلیل برخی مسائل از وی به عنوان مرد در سایه این دو رسانه یاد می‌شود؛ تمام تصمیم‌گیری‌ها در باره جذب و اخراج‌ها نیز با صلاحدید وی صورت می‌گیرد

توضیح وکیل امیری‌فر درمورد مستند ظهور
شنیده شد که وکیل مدافع عباس امیری‌فر سازنده مستند ظهور خبر داد که پس از گذشت یک‌سال پرونده موکلش هنوز در دادسراست. ایسنا نوشت؛ حدود دو سال پیش و پس از انتشار سی‌دی معروف ظهور وی به دلیل آنچه که «معاونت در توزیع این سی‌دی» نامیده شد جلب و به مدت 52 روز بازداشت شد.
علی‌اصغر حسینی وکیل امیری‌فر گفت: موکل من کوچک‌ترین نقشی در توزیع این سی‌دی نداشته و حتی در جلسه شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری که برای بررسی و نقد این سی‌دی تشکیل شده بود ایشان صراحتا محتویات این سی‌دی را نفی و تکذیب کرده بود.

شکایت لاریجانی از احمدی‌نژاد و مرتضوی
فارس:فاضل لاریجانی، برادر رئیس مجلس گفت که از محمود احمدی‌نژاد و سعید مرتضوی شکایت می‌کند.فاضل لاریجانی انتشار فایل صوتی منتسب به وی از سوی رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر کار را اقدامی غیر شرعی دانست.

هزینه‌های وحدت
خبرآنلاین:غلامعلی حداد عادل در پاسخ به اینکه خیلی‌ها تصور نمی‌کردند، شما مشخصاً با آقای قالیباف و حتی تا حدودی با آقای ولایتی وارد یک ائتلاف شوید و دولتی‌ها و جریان‌ پایداری، انتقادهای زیادی از این اقدام شما داشتند، گفت: بله اینها بهایی است که ما برای وحدت می‌پردازیم.

لنکرانی گزینه انتخاباتی جبهه پایداری
شنیده شد که در آخرین جلسه انتخاباتی جبهه پایداری برای نهایی شدن گزینه انتخاباتی، بحث و بررسی شد. افکارنیوز نوشت؛ از جایی که دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی با درخواست اعضای این گروه برای کاندیداتوری مخالفت کرده بود، جدی ترین گزینه موجود دکتر کامران باقری لنکرانی بود که در نهایت، تصمیم عموم اعضا بر این شد که وی به عنوان گزینه نهایی جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم معرفی شود. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که باقری لنکرانی به عنوان گزینه نهایی تشکل متبوع خود انتخاب شده است و پس از زمینه سازی‌های رسانه‌ای تبلیغات رسمی وی آغاز خواهد شد.

بیمه‌نامه‌های غیرقانونی در یک پالایشگاه
شنیده شد که یک شرکت بیمه‌ای پس از پیروزی در مناقصه مربوط به یک پالایشگاه بیمه‌هائی بدون اعتبار صادر کرده است. فارس نوشت؛ این شرکت بیمه‌ای اقدام به صدور بیمه‏نامه‌های بى‏اعتبار و غیرقانونى، بدون دریافت مجوز از بیمه مرکزى، کرده است که در نهایت در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای امکان پرداخت خسارت وجود ندارد.

درگیری بین طرفداران بهداد و عطاران!
شنیده شد که «چه خوبه که برگشتی» در اولین نمایش در پردیس ملت نمایش داده شد و در دومین نمایش در سینما شکوفه به نمایش درآمد. افکارنیوز نوشت؛ در این میان، در صفی که قبل از نمایش فیلم در مقابل سینما شکل گرفته بود، یکی از بحث‌های معمولی بین چند نفر از طرفداران حامد بهداد و رضا عطاران درباره این دو بازیگر بالا می‌گیرد و کار به درگیری فیزیکی هم می‌کشد. نکته جالب اینکه داستان فیلم «چه خوبه که برگشتی» هم درباره درگیری‌های دو کاراکتر با بازی حامد بهداد و رضا عطاران است.

کشف بمب 500 پوندی در اهواز
شنیده شد که در پی گزارش‌های مردمی بنا بر وجود شیء مشکوک در منطقه خیط الرواس (شهرک شهید بهشتی) شیبان نیروهای نظامی به منطقه اعزام شدند و پس از بررسی‌ها مشخص شد که آن شی مشکوک یک بمب هواپیمایی 500 پوندی عمل نکرده از جنگ تحمیلی بوده است. فارس نوشت؛ طی عملیاتی بمب از زیر زمین خارج و با موفقیت به بیرون کشیده شد. گروه چک و خنثی سپاه بعد از کشیدن این راکت از زیر زمین مقدمات انتقال آن را برای انهدام انجام دادند.

گلایه آیت‌ا... شاهرودی از برخی‌ رسانه‌ها
شنیده شد که خبر نامزدی احتمالی آیت‌ا... شاهرودی با ناراحتی او روبه‌رو شد. درحالی که تاکنون آیت‌ا... شاهرودی چندین باراخبار مربوط به نامزدی‌اش در انتخابات آتی را تکذیب کرده است این احتمال مجدداً در برخی رسانه‌ها مطرح شده که وی در جلسه‌ای ضمن تکذیب شدید این اخبار و اعلام ناراحتی از این روند گفته است من نمی‌دانم منشا این اخبار کذب کجاست.

بازداشت یک دلال مشهور فوتبال
مشرق:الف.ز، از دلالهای مشهور فوتبال که تخلفات گسترده ای درباره اش گزارش شده بود، از سوی نهادهای مسؤول بازداشت شد.

جلسه مشترک منافقین وحامی تروریستها
رجا:شبکه سعودی «العربیه» از حضور نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس خبر داد.

دلیل فیلتر شدن سایت لغتنامه دهخدا
شنیده شد که بهابادی دبیر شورایعالی فضای مجازی گفت طی نامه ارسالی از سوی موسسه صاحب امتیاز لغتنامه دهخدا و استدلال آن موسسه مبنی بر عدم تایید آنها نسبت به سایت موجود، کمیته مصادیق فیلترینگ بر حسب دستور اقدام به فیلتر کردن سایت دهخدا کرده است. خبرآنلاین نوشت؛ به گفته وی صاحب امتیاز خود درخواست فیلتر شدن سایت را داده و مقامات نیز پس از بررسی سایت را فیلتر کرده‌اند. دکتر بهابادی ضمن توضیح این مطلب، به طور مبسوط در مورد سیاست‌های جدید فیلترینگ سخن گفتند که به زودی منتشر خواهد شد.
 
اطمینان بخش بودن انتخابات لازم است
جهان:بیژن زنگنه، وزیر نفت دولت اصلاحات گفت:آزاد بودن انتخابات بحث دیگری است، اما اطمینان بخش بودن انتخابات لازم است.زنگنه در پاسخ به این سؤال که مگر القای آزاد نبودن انتخابات بازی در پازل دشمن نیست، گفت: نمی‌دانم!

انتقاد به عزل و نصب های عجولانه و عجیب مدیران
نماینده جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل از عزل و نصب‌ها و اختلاف مدیران و مسئولان اجرایی استان اردبیل انتقاد کرد. وی در جلسه‌ای که با هدف تعامل و برقراری ارتباط با مسئولان استان و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود ضمن بیان این مطلب گفت: شتابی عجیب در عزل و نصب مدیران مشاهده می‌شود بطوری که دریک ساله اخیر شاهد تغییر چند مدیر و مسئول در یک مجموعه هستیم درحالی که کسی پاسخگویی مشکلات بوجود آمده از این عزل و نصب‌ها برای مردم استان نیست.
وی همچنین با اشاره به مشکلات اساسی آب شرب اردبیل گفت: به دلیل عدم برخورداری این آب از شاخص‌های مطلوب سلامتی و بهداشتی باعث بوجود آمدن مشکلات اساسی برای مردم است که تلاش نمایندگان برای رفع آن ضروری است.

صدور بیمه‌نامه‌های غیرقانونی برای یک پالایشگاه
اخیراً یک شرکت بیمه‌ای پس از پیروزی در مناقصه مربوط به یک پالایشگاه اقدام به صدور بیمه‏نامه‌‌های بى‏اعتبار و غیرقانونى، بدون دریافت مجوز از بیمه مرکزى، کرده است که در نهایت در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای امکان پرداخت  خسارت وجود ندارد.

تجمع اعتراضی مردم در بندر امام خمینی
خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی از ماهشهر خبر داد؛ جمع کثیری از شهروندان بندر امام خمینی روز دوشنبه (دیروز) تجمع اعتراض آمیزی در این شهر نسبت به عدم اعلام رسمی شهرستان شدن بندر امام خمینی برگزار کردند. بنابه این گزارش با وجود اعلام مسئولین استانی از جمله استاندار خوزستان مبنی بر شهرستان شدن این شهر، هیچ‌گونه اقدام عملی در این باره صورت نگرفته است. شهرستان بندر امام خمینی یکی از بنادر مهم کشور و قطب مهم پتروشیمی کشور است.

فقط 217 دلار در خزانه دولت زیمبابوه موجود است!
دولت زیمبابوه اعلام کرد بعد از پرداخت حقوق کارمندان این ماه، فقط 217 دلار در خزانه باقی ماند! به گزارش عصر ایران به نقل از شبکه سی ان ان، "تیندی بیتی" وزیر اقتصاد زیمبابوه درحالی که ناآرام بود و با خبرنگاران در شهر هراره سخن می‌گفت اظهار داشت: در هفته گذشته، هنگامی که حقوق کارمندان دولت را پرداخت کردیم هیچ چیزی به جز 217 دلار آمریکا در خزانه دولت باقی نماند.
وی خطاب به خبرنگاران افزود: برخی از شما سپرده‌های بانکی بهتری نسبت به خزانه دولت دارید. وزیر اقتصاد زیمبابوه ادامه داد: وضعیت مالی دولت هم اکنون در شرایط فروپاشی است و ما در تحقق اهداف خود شکست خوردیم. زیمبابوه کشوری است که مالک یکی از بزرگترین ذخایر الماس و پلاتینیوم جهان است. این کشور قرار است در سال جاری میلادی شاهد برگزاری انتخابات سراسری باشد اما دولتمردان می‌گویند بودجه لازم برای برگزاری انتخابات (104 میلیون دلار آمریکا) را نداریم.

راه‌اندازی 40 کمیته تبلیغاتی از سوی یک نامزد احتمالی
شنیده شده است اخیراً یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 92 از اول هفته جاری به طور چراغ خاموش فعالیت انتخاباتی خود را با ایجاد 40 کمیته آغاز کرده است. گفته می‌شود قرار است این نامزد فعالیت خود را از 22 بهمن به طور رسمی آغاز کند

کتک کاری بازیکن لیگ در صف فست فود!
دنی سیمپسون بازیکن تیم نیوکاسل چهار صبح در صف خرید غذای آماده در شهر منچستر، با یکی از خریداران که در صف بود، درگیر شد و او را کتک زد.
سپس وی با دو خریدار دیگر درگیر شد و به فحاشی پرداخت اما هنگامی که سوار تاکسی شد، یکی از آن مردان، او را از تاکسی بیرون کشید و کتک زد. به گونه ای که دنی، در حال بیهوشی و خونریزی، 15 دقیقه بر روی زمین افتاده بود تا آمبولانس رسید و وی را به بیمارستان منتقل کرد.

اخبار کوتاه     
*یک انتشارات فرانسوی، کتابی را با عنوان «پیدایش جوانان بسیجی در جمهوری اسلامی ایران» به قلم یک نویسنده یهودی و به زبان فرانسه به چاپ رساند. این کتاب سعی دارد جوانان بسیجی ایران را گروهی افراطی معرفی کند. این نویسنده اعتراف می‌کند که بسیجیان ایران مانع موفقیت توطئه‌های غرب علیه ایران شده‌اند.
 * همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، احمد منتظری، فرزند مرحوم حسینعلی منتظری، با حضور در نجف‌آباد و برگزاری سخنرانی‌ها و کلاس‌های مختلف، در حال ترویج شبهات سیاسی و اعتقادی با محوریت موضوع ولایت فقیه و حاکمیت است.
*به دنبال علنی شدن اختلافات اخیر رؤسای دو قوه در جریان استیضاح وزیر کار، برخی از شخصیت‌های جریان اصلاحات در جلسه شب گذشته خود که با حضور برخی از فعالان انجمن اسلامی دانشگاه تهران در فتنه 88 برگزار گردید، بهترین حربه برای حذف جریان اصیل اصول‌گرایی را کوبیدن بر طبل اختلافات دولت و مجلس دانستند.
 * هیلاری کلینتون در نامه‌ای به منظور خداحافظی از پست وزارت امور خارجه، خطاب به بارک اوباما  نوشته است که وی باید اقدامات جدی و تازه را برای حل مشکلات سیاست خارجی آمریکا به ویژه مسئله ایران انجام دهد. وی به بارک اوباما پیشنهاد می‌کند با ایران مذاکره مستقیم انجام دهد و امتیازات گسترده دهد.
   *  فیلم «لاله» که چندی پیش قرار بود توسط یکی از کارگردانان ایرانی هالیوودنشین با رویکردهای فمینیستی ساخته شود پس از آنکه مورد اعتراض گسترده واقع شد، ساخت آن منتفی شده بود، ولی ظاهراً اکنون در سکوت خبری و با سوءاستفاده از تمرکز جامعه بر روی جشنواره فجر، مجدداً کلید زده شده و ساخت آن با هزینه میلیاردی از سر گرفته شده است!
   *  به‌تازگی «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین، طی برگزاری نشستی در پاریس، در اظهاراتی مضحک گفت: مردم ایران باید انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده را تحریم کنند. وی در ادامه در اظهاراتی مضحک‌تر مدعی شد سال آینده، سال تغییر در ایران است. این در حالی است که در این نشست، شخصیت‌های سیاسی آمریکایی مانند «نیوت گینگریچ» نماینده جمهوری‌خواه، «هاوارد دین» نماینده دموکرات، «بیل یچاردسون»، «جان بولتون» به همراه «میشل الیو ماری» وزیر سابق فرانسه، در این نشست حضور داشتند.
   *  بر اساس اخبار رسیده، این روزها، حجم اقدامات گروه‌های تروریستی وهابی در پاکستان علیه شیعیان افزایش زیادی یافته است که حکایت از برنامه‌های خطرناک دشمنان داخلی و خارجی این کشور دارد. در همین  راستا، طی روزهای گذشته «اقبال مسعود» از رهبران شیعه، در نزدیکی منزلش هدف گلوله قرار گرفت و به‌شهادت رسید. همچنین چهار تن از مردم عادی نیز هدف ترورهای کور این گروه‌ها قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند.
   *  شورای شهر بریتانیا قرار گرفتن هرگونه شعار و نماد مذهبی را در سر در خانه‌ها ممنوع اعلام کرد و آن را مغایر با قانون بریتانیا دانست. این در حالی است که مسلمانان بریتانیا از این تصمیم شورای شهر برآشفته‌اند و معتقدند شهادتین بر سر در خانه‌ها نشان‌دهنده ایمانشان است و آن‌ها باید بتوانند در کشوری که ادعای آزادی می‌کند، این کار را انجام دهند.
   *  «علیرضا نوری‌زاده» که در روزهای گذشته همواره از اندک مخاطبان خود خواسته با «نه» گفتن به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، آن را تحریم کنند؛ این‌بار در اظهاراتی متفاوت، از امیدهایی که مخالفان نظام جمهوری اسلامی به بعضی از انتخابات‌های در دوره‌های گذشته، سخن به میان آورد و خواستار شرکت آنان به‌نفع اصلاح‌طلبان و به امید پیروزی مجدد آنان شد.
   *  بی‌بی‌سی فارسی طی گزارشی این‌بار حرف خود را از زبان «شکوری‌راد» یکی از اصلاح‌طلبان زد و از هم‌اکنون، و پیشاپیش، خاتمی را پیروز انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اعلام کرد: شکوری‌راد در این‌باره می‌گوید: اگر خاتمی بیاید و مانعش نشوند، پیروز انتخابات خواهد بود! این در حالی است که ضدانقلاب‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 نیز با همین شگرد با القای پیروزی میرحسین موسوی، زمینه فتنه پس از انتخابات را فراهم کردند.


https://shoma-weekly.ir/FHv9ft