گفته می‌شود که...

کشف حجاب یک هنرپیشه دیگر سینما/ تشکیلات ۷ لایه برای جریان انحرافی /دستگیری دروازه‌بان فوتبال در حین بازی! / ارسال فیلم غیراخلاقی باپست درب منزل!/ شکایت چهار میلیارد دلاری/ روزهای ناآرام دوم خردادی‌ها/ تکذیب آتش گرفتن هواپیمای ایرانی و ...


انتشار عکس عجیب از مهاجمان فوتبال
پس از بازی میلان و کیه‌وو که با برتری یک بر صفر میلان همراه بود، مهاجمان جنجالی میلان که از وضعیت صندلی‌های قطار خود در راه بازگشت به میلان ناراضی بودند، تصمیم گرفتند تا در سکوی مخصوص بار در قطار بنشینند.در عکس منتشر شده از قطار کاروان میلان در راه بازگشت به خانه، ماریو بالوتلی همراه نیانگ و استفان الشعراوی به صورت عجیبی روی سکوی مخصوص حمل بار نشستند تا به نوعی به وضعیت بد صندلی‌های قطار اعتراض کنند.
میلان در هفته سی‌ام سری A موفق شد کیه‌وو را یک بر صفر شکست دهد تا در رده سوم جدول جای گیرد.

دوچرخه‌سواری زنان در عربستان آزاد شد
روزنامه «الیوم» چاپ عربستان به نقل از یکی از مسئولان پلیس مذهبی عربستان نشت که زنان می‌توانند به شرط همراهی یکی از محارم و رعایت حجاب کامل در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی دوچرخه‌سواری کنند.
بر پایه گزارش آسوشیتدپرس، پلیس مذهبی عربستان اعلام کرده است که زنان حق ندارند از دوچرخه برای رفت‌وآمد استفاده کنند و دوچرخه‌سواری «فقط برای تفریح» آزاد است. زنان همچنین باید برای «جلوگیری از مزاحمت» توسط مردان از ورود به نقاط تجمع مردان جوان پرهیز کنند.
روزنامه الیوم از علت دستور جدید پلیس مذهبی عربستان سخنی به میان نیاورده است.

دستگیری دروازه‌بان فوتبال در حین بازی!
ابلو میگریوره دیشب در جریان بازی سان لورنزو برابر نیواولد بویز در حالی دستگیر شد که پلیس ابتدا درهای ورزشگاه را بست و سپس این دروازه‌بان را دستگیر کرد. این بازی در نهایت با شکست یک بر صفر سان لورنزو به پایان رسید.
گفته می‌شود این دروازه‌بان در سال 2011 در قتل ارنستو کرینیو به یک هولیگان فوتبال به نام ماکسیمیلیانو مازارو کمک کرده است. مازارو 3 ماه است که تحت تعقیب پلیس است و گفته می‌شود این دروازه‌بان به او کمک کرده است تا فرار کند.
این دروازه‌بان تاکنون اظهارنظری در این باره نکرده است.باشگاه سان لورنزو چندی پیش نیز سوژه مطبوعات شده بود به طوری که پاپ فرانسیوس رهبر جدید کاتولیک‌ها از علاقه خود به این تیم پرده برداشت.

آخرین نوشته صفحه مجازی عسل بدیعی چه بود؟
عسل بدیعی که از دوشنبه بر اثر آنچه مسمویت دارویی عنوان شد در بیمارستان بستری شده بود آخرین بار در روز چهارم فروردین دو عکس از خودش در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد؛ اما آخرین نوشته او در صفحه‌اش مربوط به 19 اسفند ( 9 مارچ) است که بدین شرح است:
حس می‌کنم از گور برخاسته‌ام...
تولدی در راه است و بوی عطرش در فضایم جاریست.

تصویب تفکیک جنسیتی مدارس در نوار غزه
 وزارت آموزش و پرورش دولت حماس طرح تفکیک جنسیتی مدارس را تصویب کرده است.بر اساس این طرح که از سال تحصیلی آینده در مدارس غزه اجرا خواهد شد معلمان مرد حق تدریس در کلاس‌های دختران را نداشته و کلاس‌های درس نیز از سن 9 سال به بالا تفکیک جنسیتی خواهند شد.
همچنین تمامی مدارس دولتی و غیرانتفاعی، حتی مدارسی که با مدیریت مسیحیان و سازمان ملل اداره می‌شوند ملزم به اجرای این قانون هستند.مخالفان اجرای این قانون مدعی شده اند حماس قصد دارد ایدئولوژی و ارزش‌های خود را بر جامعه تحمیل کند. از این رو مدیر مرکز حقوق بشر و کمک‌های قانونی در بیت المقدس ادعا کرده این اقدام نقض آزادی و اختیار شهروندان فلسطینی در انتخاب نوع آموزش برای فرزندان خود  است.

یوتیوب تعطیل شد
«یوتیوب، بزرگترین سایت به اشتراک گذاری فیلم در جهان اعلام کرد، فعالیت خود را تعطیل می‌کند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، یوتیوب همچنین اعلام کرد همزمان با تعطیلی این سایت، هیأت داوران برای انتخاب بهترین فیلم منتشر شده در این سایت را تشکیل داده است. نظر هیأت داوران 10 سال دیگر اعلام می‌شود.»این دروغ آوریل بود که مدیریت سایت یوتیوب با انتشار فیلمی آن را اعلام کرد. سایت یوتیوب درکنار فیس بوک و گوگل، سه سایت پرمخاطب جهان را تشکیل می‌دهند.

نوشابه باز کردن البرادعی برای ایرانیان
عصرایران: محمد البرادعی، فعال سیاسی مصری خواستار موافقت با زیارت برخی از مساجد و آرامگاه‌های دینی در این کشور از سوی گردشگران و مسافران ایرانی شد.
چندی پیش وزیر گردشگری مصر با سفر به تهران، توافقنامه ای را درباره سفر گردشگران ایرانی به مصر امضا کرد که براساس این توافقنامه، مسافران ایرانی در سفر به مصر حق زیارت برخی مساجد و آرامگاه‌ها و زیارتگاه‌ها در قاهره را نخواهند داشت.

شکایت چهار میلیارد دلاری
ایسنا: آلکساندر فومین، مدیر سازمان فدرال همکاری‌های نظامی فنی روسیه در مصاحبه‌ای اعلام کرد: روسیه به خاطر اجرا نکردن قرارداد فروش سیستم‌های موشکی پدافند هوایی اس 300 به ایران صدها میلیون‌ دلار از دست داد و شکایت چهار میلیارد دلاری از روسیه در دادگاه قرار دارد

کشف حجاب یک هنرپیشه دیگر سینما
نیکی کریمی کارگردان و بازیگر سینمای ایران چند سال پیش به عنوان داور بخش مسابقه‌ فیلم‌های اول و دوم این جشنواره‌ در برلین حاضر شده بود و امروز عکس وی در صفحه ای که به نام خود او نیز در فیس بوک به ثبت رسیده است در معرض دید تمام مخاطبان قرار گرفته است.البته مشخص نیست این صفحه توسط شخص کریمی مدیریت می شود  یا در اختیار  هواداران اوست . چندی است که ساختار  شکنی و عدم توجه به ارزش ها و فرهنگ ایرانی و اسلامی توسط برخی  چهره های سینمایی و ورزشی به چشم می خورد که نیازمند پی گیری دستگاه های فرهنگی و امنیتی است.امیدواریم خانم کریمی هر چه زودتر نسبت به اصالت این عکس موضع گیری و توضیحات لازم را ارایه کنند.

روزهای ناآرام دوم خردادی‌ها
 در جلسه اخیر برخی اعضای حزب منحله مشارکت که در منزل یکی از اعضای آن تشکیل شده بود، تنش و اختلاف‌نظر میان شرکت‌کنندگان، باعث ناتمام ماندن این جلسه شد. اختلاف اعضای این حزب درباره چگونگی برنامه‌ریزی و همچنین موضع‌گیری و شکل فعالیت این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده بود. حمیدرضا جلایی‌پور در این جلسه گفت: خاتمی، محور و رهبر جریان اصلاحات است و برای تصمیم‌گیری درباره چگونگی کنش اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو، هر کس که خود را اصلاح‌طلب می‌داند باید ذیل نظرات خاتمی حرکت کند. دلیل ندارد دیگران نیز برای خودشان مسیر یا گفتمانی تحت‌عنوان اصلاح‌طلبی تعریف کنند. وی با انتقاد از عبدالله نوری گفت: در نشست‌ها و جلسات تا وقتی که او پشت سر آقای خاتمی حرکت کند و همراه و پشتیبان ایشان باشد، ما مخلص ایشان هستیم وگرنه گفتمان و مسیر ایشان دیگر نسبتی با اصلاحات ندارد. باید از جمع نظرات خاتمی، موسوی خوئینی‌ها، موسوی و کروبی تصمیم جریان اصلاحات را بیرون کشید؛ اما عده‌ای با شیطنت تلاش می‌کنند آقای نوری هم‌تراز این بزرگان تعریف شود که این یک اشتباه بزرگ است که این سخنان موجب عکس‌العمل شدید صفدر حسینی، رضا خاتمی و محمود حجتی از دیگر اعضای حاضر در این جلسه قرار گرفت به شکلی که جلایی‌پور به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کرد.

چشم‌انداز تاریک تحریم برای آمریکا
  در گزارشی که نهاد «امنیت آینده انرژی آمریکا» و مؤسسه «روبینی گلوبال اکونومیک» در نیویورک منتشر کردند، این دو نهاد پیش‌بینی کرده‌اند دریچه‌ای که آمریکا برای فشار بر ایران باز کرده، احتمالاً تا سال ۲۰۱۴ بسته خواهد شد. منظور تحریم نفت ایران است. این گزارش که با عنوان «نقطه تصمیم‌گیری، بازار مناسب نفت در سال ۲۰۱۳ برای معامله با ایران» منتشر شده، بر افزایش نیاز کشورهای آسیایی به انرژی اشاره می‌کند و تأکید می‌ورزد که این عامل می‌تواند تحریم نفت ایران در ابعاد فعلی را احتمالاً ناممکن ‌سازد. نویسندگان این گزارش معتقدند بازار جهانی تنها تا پایان سال آینده میلادی خواهد توانست به‌سادگی در مقابل کاهش نفت ایران و بی‌ثباتی و خسارت ناشی از پایین نگه داشتن قیمت نفت مقاومت کند.
به‌اعتقاد کارشناسان دو نهاد آمریکایی، اکنون باید به ایران فشار بیشتری وارد شود، چرا که از سپتامبر ۲۰۱۳ به بعد، با شدت گرفتن نیاز چین به نفت، احتمال از دست دادن اهرم فشار نفت در برابر ایران وجود دارد.

مربی اهل مشروب در فوتبال کشور!   
یکی از مربیان شاغل در فوتبال کشورمان اقدام به شرب خمر می کند و برخی از بازیکنان تیمش گزارش هایی به سازمان لیگ در مورد مشروب خوری این مربی ارسال کرده اند.گفته می شود آقای "ش" ممکن است به زودی به عنوان مربی منشوری در لیگ های مختلف فوتبال اعلام شود و دیگر نتواند به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد.حتی گفته شده برای اینکه این مربی نتواند شرب خمرش را تکذیب کند ممکن است روزی در کنار برخی دوستان دستگیر شود و اگر این اتفاق رخ بدهد این مربی، اولین مربی منشوری لیگ در این فصل خواهد بود.

  تشکیلات ۷ لایه برای جریان انحرافی
برخی از اعضای جریان انحرافی از لایه سازی تشکیلاتی توسط لیدرجریان انحراف سخن به میان آورده اند.گفته می شود در جلسات جریان انحرافی مطرح شده است که ما تشکیلاتی ۷ لایه سازماندهی کرده ایم که ضریب امنیت ما را بالا ببرد.
این افراد تصریح کرده اند که هر کدام از این لایه ها در بخشی از اقشار و اصناف تشکیل شده و نقش سپر حفاظتی را دارند که اگر هم این لایه ها با برخورد از بین بروند برای رسیدن به هسته باید با مشکلات فراوان روبرو شوند.

 افتتاح هتل هفت ستاره برای حیوانات !
در حالیکه در هفته های اخیر حیوانات وحشی در خیابانهای تهران پیدا می شود دبی اولین هتل هفت ستاره جهان برای سگ و گربه ها را افتتاح کرد.
گفته می شود این هتل با این هدف راه اندازی شده که صاحبان سگ ها و گربه های مختلف، اگر می خواهند چند ساعت و یا چند روزی از سگ و یا گربه خود جدا شوند، این حیوان را به این هتل هفت ستاره بیاورند و تحویل کارکنان آن دهند تا زیر نظر کارشناسان و دامپروران نگهداری شوند.قیمت هر شب اقامت سگ یا گربه ها در این هتل بیش 30 تا 40 دلار است. از جمله امکانات این هتل، پخش موزیک، خودروی مخصوص حمل و نقل، حمام های ویژه، بازی های خاص و صندلی های راحتی است.

آمارهای قابل تامل
هرگونه اقدامات سلبی، فیلترینگ و مسدود‌سازی نمی‌تواند جلو استقبال کاربران را برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی بگیرد: «این موضوع نشان می‌دهد که ما نیاز به رویکردهای دیگری داریم. به عنوان مثال در شرایطی که سایت یوتیوپ در ایران فیلتر است، آمارها حاکی است یک و نیم‌میلیون فیلم از سوی کاربران در ایران در این سایت بارگذاری شده است
همچنین سایت فیس‌بوک در ایران از سال 88 که رتبه 56 استقبال کاربران را داشت به رتبه اول پرطرفدارترین سایت اجتماعی رسیده است.» این‌در حالی است که این سایت سال‌هاست در ایران فیلتر است.

شرط عجیب یک ملی‌پوش برای مصاحبه!
یک بازیکن مشهور تیم ملی برای مصاحبه با روزنامه های ورزشی شرطی گذاشته که عجیب به نظر می رسد.
بازیکن ملی پوش لیگ برتر، شرط کرده در صورتی حاضر به مصاحبه با برخی روزنامه های ورزشی است که عکس و گفته هایش تبدیل به عکس و تیتر یک روزنامه شود!
این بازیکن خیلی معروف در جواب به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه ابتدا چنین شرطی تعیین می کند و اگر شرط او محقق نشد دیگر با آن روزنامه مصاحبه نمی کند.
این ملی پوش معروف بعضا عکس پیشنهادی خود برای صفحه اول روزنامه را ایمیل هم می کند!

احمدی نژاد در استادیوم آزادی
ایسنا: محمدشریف ملک زاده، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: 28 فروردین امسال از تمام عوامل و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر کشور در ارگان های مختلف با حضور رئیس جمهوری، وزرا و معاونان وزرا در ورزشگاه آزادی قدردانی می‌شود.

تکذیب آتش گرفتن هواپیمای ایرانی
عصرایران: سفارت ایران در سوریه با صدور بیانیه ای برخی خبرهای منتشر شده درباره آتش گرفتن یا سقوط یک فروند هواپیمای ایرانی بر فراز فرودگاه بین المللی دمشق را تکذیب کرد. قبل از این یکی از گروه های مخالفان مسلح حکومت سوریه موسوم به ارتش آزاد مدعی شده بود، این گروه توانسته است با هدف گیری یک فروند هواپیمای ایرانی که در حال فرود در فرودگاه دمشق بود، آن را سرنگون کند.

کلاس‌های ناسالم در خانه‌های سلامت
فنگ‌شویی نه فقط یک هنر ساده برای چیدمان اشیاء منازل که نوعی بت‌پرستی مدرن است؛ جالب این که برخی خانه‌های سلامت تهران به برگزاری این کلاس‌ها روی آورده‌اند!
فنگ‌شویی، معنویتی نوپدید است که با بت‌پرستی در آمیخته شده، یعنی مدلی است که برای ایجاد احساس آرامش در افراد، رفع مشکلات و رسیدن به آرزو‌ها از مجسمه‌هایی تمسک می‌جویند، کاری که تمام انبیای الهی به مبارزه با آن پرداخته‌اند، امروز لباس جدیدی پوشیده است.
متأسفانه این بت‌پرستی مدرن، ناخواسته وارد فرهنگ ایرانی شده است و این، نیازمند مقابله جدی با این نوع رفتارها را می‌طلبد و در کنار آن آگاهی فرهنگی می‌تواند در خنثی‌سازی آن مؤثر باشد.

حبس به اتهام یک "لایک" در فیس‌بوک
یک فلسطینی به اتهام "لایک" کردن مطلبی در انتقاد از یک وزیر تشکیلات خودگردان در یکی از صحفات شبکه اجتماعی "فیس بوک"، به 6 ماه زندان محکوم شد.
این حکم اعتراضات گسترده ای در میان روزنامه نگاران فلسطینی و نهادهای حقوق بشر برانگیخت و آن را اقدامی بی سابقه در تاریخ تشکیلات خودگردان عنوان کردند.

دومین کالای قاچاق در ایران
واردات پوشاک قاچاق به اندازه ای سهل و آسان شده است که دیگر نیازی نیست چمدان ها را بسته و چند روزی به مرزهای غربی یا جنوبی رفت برای آوردن چند دست کت و شلوار ترک یا لباس بچه زارا و البسه زنانه چینی؛ کافی است فهرست اجناسی که می خواهید را به قاچاقچیان پوشاک و البسه بدهید و بر سر قیمت هم به توافق برسید،
قاچاق پوشاک و پارچه و البسه حالا دیگر سرقفلی دارد و محموله های قاچاق به راحتی بار کانتیرها شده و در جاده های کشور طی طریق کرده و به مقصد می رسند. کانتینرهایی که گفته می شود به سیستم های ماهواره ای و GPS نیز مجهز هستند و با اسکورت کامل از مبدأ بارگیری و در مقصد که عمدتا شهرهای بزرگ هستند تخلیه می شوند. آمار کشفیات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نشان می دهد در سال 89 بیش از 830 میلیارد ریال پوشاک قاچاق کشف شده است و با میزان کشفیات سال 88 که رقمی در حدود 260 میلیارد ریال بود فاصله زیادی گرفته است.

بریدن انگشت برای یادگاری
یک نظامی آمریکایی به قطع انگشتان شهروندان افغان بمنظور سرگرمی و برداشتن یادگاری از قربانیان خود اعتراف کرد.
"کلوین گیبس" از گردان پنجم ارتش اشغالگر آمریکا در افغانستان، متهم شده است که با تشکیل یک تیم، شهروندان افغان را هدف قرار داده و جسد آنها را مثله می کرد.
این نظامی آمریکایی با اعتراف به جنایت خود به همراه سه نظامی دیگر در قتل شهروندان، و قطع انگشتان قربانیان خود برای یادگاری، دادگاه را غافلگیر کرد.

خرید وفروش حیوانات حرام گوشت در کشور
در شرایطی که چندی پیش خبر و عکس هایی از خرید و فروش علنی خرچنگ و برخی دیگر از حیوانات حرام گوشت در برخی از فروشگاه های عرضه گوشت در استان کرمانشاه داده شد با خبر شدیم این ماجرا به کرمانشاه ختم نشده و چندی است که فروش کنسرو خرچنگ در فروشگاه های تهران نیز انجام می شود.

دفن دستان یک بت‌پرست در قبرستان شیعیان
آنچه می‌خوانید ماجرای فردی است که به هندوستان سفر کرده و درباره اثر عزادارى حسینى (ع) در آن دیار سخن گفته است و مرحوم شهید آیت الله دستغیب شیرازی این ماجرا را به شرح زیر نقل کرده‌اند:
سید جلیل مرحوم دکتر اسماعیل مجاب (دندانساز) عجایبى از ایام مجاورت در هندوستان که مشاهده کرده بود نقل مى کرد، از آن جمله مى گفت: عده‌اى از بازرگانان هندو (بت‌پرست) به حضرت سیدالشهداء معتقد و علاقه‌مندند و براى برکت مالشان با آن حضرت شرکت مى‌کنند یعنى در سال مقدارى از سود خود را در راه آن حضرت صرف مى‌کنند، بعضى از آن‌ها روز عاشورا به وسیله شیعیان، شربت و پالوده و بستنى درست کرده و خود به حال عزا ایستاده و به عزاداران مى دهند و بعضى آن مبلغى که راجع به آن حضرت است به شیعیان مى دهند تا در مراکز عزادارى صرف نمایند.
یکى از آنان را عادت چنین بود که همراه سینه زن‌ها حرکت مى‌کرد و با آن‌ها به سینه مى‌زد چون مرُد بنا به مرسوم مذهبى خودشان بدنش را با آتش سوزانیدند تا تمام بدنش خاکس‌تر شد جز دست راست و قطعه اى از سینه‌اش که آتش آن دو عضو را نسوزانیده بود. بستگانش آن دو قطعه را آوردند نزد قبرستان شیعیان و گفتند این دو عضو راجع به حسین شماست.جایى که آتش جهنم که طرف نسبت و قابل مقایسه با آتش دنیا نیست به وسیله حسین علیه السلام خاموش و برد و سلام مى گردد پس نسوزانیدن آتش ضعیف دنیوى به وسیله آن بزرگوار جاى تعجب نیست.

  آدامس های الکل دار در سوپر مارکت ها
آدامس آمریکایی با عنوان تجاری 5 که هم اکنون به صورت گسترده در بازار ایران خریدو فروش می شود حاوی میزان قابل توجهی الکل است.
گفتنی است بر روی جلد این آدامس که به راحتی در سوپر مارکت ها یافت می شود به زبان لاتین ،به کار رفتن الکل در مراحل ساخت درج شده است که با این وجود جای تعجب است که این محصول آمریکایی بدون هیچگونه مشکلی در ایران خرید و فروش می شود.

کشف حجاب در تهران  
اخیرا چند زن خود فروخته در شهر های مختلف کشور اقدام به کشف حجاب کرده اند تا بی عفتی در جامعه را ترویج نمایند و پروژه کشف حجاب که توسط گروه های ضد انقلاب و بی دین القا شده است را اجرا نمایند که خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه ماموران وزارت اطلاعات و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی این اقدامات خنثی گردید و عوامل تشویق کننده آن در چند روز گذشته دستگیر شدند.

ارسال فیلم غیراخلاقی باپست درب منزل!
به تازگی برخی توزیع کنندگان فیلم های غیراخلاقی به روش های متفاوتی برای توزیع محصولات مخرب خود متوسل شده اند که از آن جمله توزیع پستی است.
این گروه ها که همگی فعالیت زیرزمینی دارند بدون به جا گذاشتن اثری از نام و نشان خود با ارسال ایمیل های انبوه به کاربران ایرانی و با تیترهای تحریک کننده تلاش می کنند از کاربران بخواهند با خرید پستی از آنان حمایت مالی کنند.
جالب اینکه به خریداران اطمینان خاطر داده می شود که فیلمهای غیراخلاقی به نام یک مودم توسط پست تحویل می شوند و از این بابت جای نگرانی نیست !

توهمات ولیعهد ناکام!
 وبگاه ضدانقلابی «خودنویس» با اشاره به جلسه اخیر رضا ربع پهلوی با برخی نمایندگان کنگره آمریکا نوشت: «رضا پهلوی به همراه گروهی از فعالان سیاسی و نمایندگان کنگره، جلسه‌ای پشت درهای بسته داشت.»
خودنویس اضافه می‌کند: «جلسه‌ای پشت درهای بسته و با حضور «میهمانان دعوت شده» برای معرفی «شورای ملی» و بحث درباره انتقال دموکراتیک قدرت در ایران، با حضور رضا پهلوی و تعدادی از نمایندگان کنگره، امیرعباس فخرآور و کنت کتزمن برگزار شد. پنل اعضای موقت شورای ملی از جمله رضا پیرزاده، سعید گنجی، نازیلا گلستان، پایان‌بخش این برنامه بود.»
 همکاری ولیعهد ناکام با آمریکا به این مورد ختم نمی‌شود. قبلاً نیز «باب وودوارد» روزنامه‌نگار شهیر آمریکا در اکتبر ۱۹۸۷ در کتاب «جنگ‌های سری سیا» از ارتباط وی با سیا پرده برداشت. وی در صفحه ۸۵ این کتاب، گفت‌وگویی از «ویلیام کیسی» (رئیس وقت سیا) آورده است که ربع پهلوی در آن از «تهیه طرح سرنگونی [امام] خمینی و جایگزین کردن او با رضا پهلوی» به دستور ریگان سخن گفته است!
گفته می‌شود رضا ربع پهلوی برای معرفی شورای خود، علاوه بر سفر به اروپا، با رسانه‌های غربی نیز گفت‌وگوهای مفصلی ترتیب داده است. بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، کانال 1 و اندیشه از جمله شبکه‌های فارسی‌زبان هستند که زمانی برنامه‌های خود را به وی اختصاص دادند تا برای شورای خود تبلیغ کند. ظاهراً این سفر برای دریافت کمک از آمریکا، انجام شده است. با توجه به جلسات جدید وی با پارلمان اروپا و کنگره آمریکا به نظر می‌رسد گروه ربع پهلوی در سطح عمومی و همچنین دریافت کمک‌های مالی نتوانسته  اقبالی داشته باشد.

مجری خانم با ساعتی 100هزار تومان
این روز‌ها در میان آگهی‌های روزنامه‌ها همه نوع تبلیغات به چشم می‌خورد اما برخی از تبلیغات توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.
تبلیغ "مجری خانم، با سابقه کار طولانی جهت اجرای برنامه‌های شما" در بخش آگهی های آماده به کار در یکی از روزنامه‌های معتبر، چاپ صبح منتشر شده است.
خانمی که پشت خط است خود را مجری رادیو و از فعالان دوبله در صدا و سیما معرفی می‌کند و در مورد سابقه اجرایش می‌گوید: کارم اجرای برنامه‌های مختلف است و دراین زمینه تجربه زیادی دارم.
وی در خصوص هزینه دریافتی برای اجرای یک برنامه چند ساعته می‌گوید: بستگی به نوع برنامه دارد و این که چقدر طول می‌کشد و شامل چه برنامه‌هایی می‌شود. اما معمولا هزینه ساعتی حساب می‌شود و ساعتی 100هزار تومان است.

نام امام خمینی در کتاب رکوردهای گینس
مراسم تشییع پیکر امام خمینی(س) به عنوان مراسمی با بیشترین تعداد شرکت کننده در کتاب گینس ثبت شده است. در این کتاب از مراسم تشییع پیکر امام خمینی(س) به عنوان بیشترین تعداد شرکت کننده نام برده شده است. به نوشته‌ی گینس به استناد اظهارات مقامات رسمی ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار نفر در این مراسم شرکت داشته‌اند که در حدود یک ششم جمعیت آن زمان ایران بوده است.
در کتاب رکوردهای گینس سال 2012 میلادی، نام امام خمینی(س) دو بار به عنوان رهبری محبوب، ثبت شده است. کتاب رکوردهای گینس که هر ساله نسخه تازه‌ای از آن منتشر می‌شود در سال 2012، نام امام خمینی (س) را در بخش پرجمعیت‌ترین و باشکوه ترین استقبال‌ها و نیز گسترده‌ترین مراسم تشییع مردمی در طول تاریخ، ثبت کرده بود.

القاعده برای دو ساعت در توئیتر به پرسش‌ها پاسخ داد
شاخه القاعده در شمال آفریقا در اقدامی بی‌سابقه به مدت دو ساعت از طریق توئیتر به پرسش‌های کاربران پاسخ داد. این گروه تروریستی گفته بود که تنها به پرسش‌هایی که به زبان عربی و انگلیسی باشند، پاسخ می‌دهد.
به باور کارشناسان، به نظر می‌رسد که این گروه برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبانش دست به تجدید نظر در سیاست‌های خود زده و به استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی آورده است. القاعده تاکنون عمدتا از طریق انجمن‌‌های اینترنتی محافظت شده با اعضای خود در ارتباط بوده، هر چند در این بین شماری از سازمان‌های اطلاعاتی موفق به نفوذ در این سایت‌ها شده‌اند.پیش از این در ماه فوریه ابوسعد العاملی، یکی از تئوریسین‌های جهادی، هشدار داده بود که القاعده در صدد تشدید فعالیت‌هایش در سایت‌هایی نظیر توئیتر و فیس‌بوک است.

https://shoma-weekly.ir/M9nYnZ