گفته می‌شود که...

چهره جدید مسعود و مریم رجوی خداروشکر به مردم نخورد! مضروب شدن دو مأمور مترو از سوی اغتشاشگران انهدام باند حامل نارنجک در آذربایجان غربی ارز دیجیتال در حساب اغتشاشگران پزشکان کمتر از کارمندان مالیات پرداخت کردند رشد 100 درصدی ورزش بانوان در دولت سیزدهم

چهره جدید مسعود و مریم رجوی

یامین‌پور معاون وزیر ورزش گفت: مسعود و مریم رجوی با چهره اسماعیلیون و نازنین بنیادی بازگشته‌اند و همان الگوی خشونت‌بار سال ۶۰ را تکرار می‌کنند. با این تفاوت که خانه‌های تیمی را در جایی مثل توئیتر سازماندهی کرده‌اند و فرمان عملیات مهندسی را از سعودی اینترنشنال صادر می‌کنند.

خداروشکر به مردم نخورد!

روحانی بسیجی تقی وکیل‌پور هنگام خلع سلاح نارنجک دست‌ساز که همراه یک اغتشاشگر بود، نارنجک در دستش منفجر می‌شود و به گفته نزدیکان به احتمال زیاد دستش به دلیل جراحت شدید قطع شود ولی اولین واکنش این بسیجی مدافع امنیت این جمله‌ است: «بچه‌ها خداروشکر به مردم نخورد.

مضروب شدن دو مأمور مترو از سوی اغتشاشگران

چهارشنبه گذشته برخی از اغتشاشگران که سعی در ناامن کردن مترو و متوقف کردن حرکت قطارها را داشتند، دو نفر از مأموران مترو را مورد ضرب و شتم قرارداده و با چاقو به آنان حمله کردند. مطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه غروب چهارشنبه، حدود 10 نفر از آشوبگران وارد ایستگاه تئاترشهر شدند و تلاش داشتند با باز نگهداشتن در یکی از قطارها، مانع حرکت قطار شوند، اظهارکرد: این مسأله سبب اختلال در سیستم مترو شد و نارضایتی مسافران را به همراه داشت. در این میان همکاران مترو تلاش می‌کنند که مانع این حرکت شوند و از تجهیزات مترو صیانت کنند که مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند. محمدخانی با بیان اینکه یکی از همکاران مضروب مترو صبح پنجشنبه از بیمارستان مرخص شد، ادامه داد: اما متأسفانه همکار دیگر به دلیل ضربات چاقویی که به وی وارد شده از ناحیه ریه دچار آسیب جدی شده و همچنان تحت مداوا است. گفتنی است تعدادی از این افراد با حضور نیروهای امنیتی در سالن مترو، دستگیر شدند.

انهدام باند حامل نارنجک در آذربایجان غربی

اعضای یک تیم تروریستی مرتبط با اغتشاشات که قصد داشتند با انتقال اسلحه و مهمات به داخل کشور و بکارگیری آنها در اغتشاشات، شهر‌ها را ناامن کنند در آذربایجان غربی شناسایی و تمامی اعضای آن دستگیر شدند. دستگیرشدگان این تیم تروریستی با اقرار صریح اعلام کرده‌اند قرار بود نارنجک‌ها را در جریان اغتشاشات شهر‌های مختلف علیه مردم و حافظان امنیت استفاده کنند.

ارز دیجیتال در حساب اغتشاشگران

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر گفت: لیدرهای اغتشاش بابلسر با مقادیری دلار و همچنین حساب‌هایی که توسط عناصر معاند با رمز ارز شارژ شده بود، شناسایی و دستگیر شدند. این متهمان پس از شناسایی و تفهیم اتهام با تشکیل پرونده جهت طی سیر مراحل قانونی و اعمال مجازات به مراجع قضایی تحویل داده شد.

پزشکان کمتر از کارمندان مالیات پرداخت کردند

مدیرکل دفتر ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پارسال پزشکان میانگین ۱۸ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند. این در حالی است که هر کارمند در سال به طور میانگین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان مالیات به دولت پرداخت می‌کند. میرزایی افزود: در سال ۱۳۹۹ مجموع مالیات اخذ شده از صنوف و مشاغل در کشور ۱۷ هزار میلیارد تومان بود که این مبلغ در اقتصاد کشور رقم ناچیزی است.

رشد 100 درصدی ورزش بانوان در دولت سیزدهم

معاون امو ر زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: آمارهای کسب عناوین و افتخارات نشان می‌دهد ورزش بانوان در دولت سیزدهم نسبت به دوره قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است.به گزارش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران با اشاره به ضرورت حضور بانوان در عرصه ورزش ملی و بین‌المللی اظهار داشت: همچنین تعداد مدال آوران ۲ برابر شده که این جای بسی خوشحالی است و بهترین سند برای شکوفایی بانوان ورزشی در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.وی با اشاره به تجلیل از ۳۰۰ مدال آور در مراسم افزود: در این نشست ورزشکاران نیاز و خواسته های خود را صریح و بدون واسطه با رئیس جمهور مطرح کردند؛ بعضی از ورزشکاران در قالب سخنرانی و بعضی حضوری و برخی دیگر با دادن نامه، دغدغه‌های خود را در زمینه ورزش حرفه‌ای بانوان با رئیس جمهور مطرح کردند.

https://shoma-weekly.ir/rFsktg