گفته می‌شود که...

پیام تسلیت امام خامنه ای درپی درگذشت همسر شهید حکیم خودرو و بالگرد روسی در ایران کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق تصویب شد واکنش‌ها به یک اعدام کاردار ایران در لندن: کجا هستند بی. بی. سی فارسی و تروراینترنشنال؟

پیام تسلیت امام خامنه ای درپی درگذشت

همسر شهید حکیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم را به فرزندان و بازماندگان آن مرحومه تسلیت گفتند.

در پیام رهبر معظم انقلاب آمده است: درگذشت بانوی محترم و صبور، همسر گرامی شهید عزیز آیت‌الله آقای سید محمدباقر حکیم رضوان الله علیهما را به فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه مسألت می‌نمایم.

خودرو و بالگرد روسی در ایران

لویتین دستیار ویژه پوتین در دیدار با مخبر بر آمادگی روسیه برای مشارکت با ایران برای تأمین محصولات غذایی و کالاهای اساسی برای کشورهای منطقه تأکید کرد و از آمادگی شرکت‌های روسی برای تولید مشترک خودرو، بالگرد و تجهیزات کشاورزی خبر داد.

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق تصویب شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از موافقت اعضا با کلیات این لایحه در کمیسیون خبر داد. کلیات این لایحه با ۲۸ رأی موافق، ۱۱ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع تصویب شده است.

رحیم زارع در توضیح نشست عصر سه‌شنبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با برگزاری ۱۰ جلسه، با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ موافقت کردند. سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال آتی، وزرای اقتصاد و امور دارایی، نفت، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، نماینده دیوان محاسبات، نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس سازمان خصوصی سازی، رئیس خزانه داری کل کشور و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در محل کمیسیون حضور داشتند.

واکنش‌ها به یک اعدام

صالح الازرق مجری سرشناس شبکه الحوار تونس در واکنش به اعدام مبلغان دینی در عربستان گفت: می‌گویند عربستان سرزمین حرمین است، خدا به داد این سرزمین برسد؛ دادستانی عربستان خواستار اعدام «عوض القرنی» از مبلغان دینی به دلیل داشتن حساب توئیتری و فعالیت در واتساپ شده است! اتهاماتی که انسان را به خنده می‌اندازد! عطاالله مهاجرانی هم در واکنش به سکوت مولوی عبدالحمید که در این روزها واکنش‌های جنجالی داشت نوشت: «جناب مولوی عبدالحمید دوست گرامی و قدیمی. السلام علیکم و رحمت الله با تأسف شیخ عوض القرنی عالم دینی متمیز و نویسنده و منتقد مخلص در عربستان سعودی به جرم انتقاد به اعدام محکوم شده است شایسته است که برای ممانعت از اعدام عالم دینی اهل سنت و جماعت جناب‌عالی سخنی بگویید حسبنا الله»

کاردار ایران در لندن: کجا هستند بی. بی. سی فارسی و تروراینترنشنال؟

کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اعتراف افسر پلیس لندن به جرایم جنسی و سکوت رسانه‌های معاند فارسی زبان، عنوان کرد: کجا هستند بی. بی. سی فارسی و تروراینترنشنال که کوچکترین گزارشی ارسال کنند تا چه رسد به حمایت از قربانیان؟ سیدمهدی حسینی متین کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن در توئیتی با اشاره به اعتراف افسر پلیس لندن به جرایم جنسی از جمله ۲۴ تجاوز به عنف و سکوت رسانه‌های معاند فارسی زبان نوشت: کجا هستند بی. بی. سی فارسی و تروراینترنشنال که ک

https://shoma-weekly.ir/GUubY9