گفته می‌شود که...

پرتاب ترقه در فینال بسکتبال توسط یک مسئول اخراجی/ شوی تبلیغاتی یا عبور از خاتمی؟!/ تاسیس شرکت هرمی توسط یک کاندیدا / برکناری مسول ورزشی وسط برنامه تلویزیونی و...

شوی تبلیغاتی یا عبور از خاتمی؟!
مجری و کارشناس صدای آمریکا در برنامه ای یک طرفه، به سید محمد خاتمی حمله کردند و از وی به دلیل آن که قصد سرنگونی نظام را ندارد، انتقاد کردند. مجتبی واحدی در این برنامه گفت: «من از آقای خاتمی می خواهم در منزل بنشیند و کتاب بنویسد.»
جام در ادامه نوشت: بخشی از برنامه این هفته "صفحه آخر" در تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) به "سیدمحمد خاتمی" دوره هشت ساله ریاست جمهوری و مسأله حضور یا عدم حضورش در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اختصاص داشت.مجری و کارشناس صدای امریکا که تا پیش از این، همواره از رئیس دولت اصلاحات تعریف و تمجید می کردند، ناگهان تغییر موضع داده، از خاتمی عبور کرده و در این برنامه به وی حمله کردند و اذعان کردند با سیدمحمد خاتمی نمی توان جمهوری اسلامی را سرنگون کرد و با آمدن و نامزدی وی اتفاقی نمی افتد!

بازداشت مریدان آژانس‌های خبری تجزیه‌طلب!
خسرو کردپور طی چندماه گذشته با ایجاد شبکه‌های جاسوسی در زندان‌ها به‌نفع احزاب تجزیه‌طلب کُرد، اخبار دروغ و فریب و سیاه‌نمایی از اوضاع داخل کشور را برای احزاب تجزیه‌طلب و رسانه‌های بیگانه ارسال می‌کرد!
آژانس خبری موکریان (وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب)، طی چندماه اخیر، به یکی از منابع استناد وبگاه‌هایی نظیر «کردستان میدیا»، «کوردستان و کورد»، «فیرات» و... که وابسته به حزب منحله دموکرات کردستان ایران، حزب دموکرات کردستان و گروهک تروریستی پژاک هستند، تبدیل شده بود. این آژانس را می‌توان یکی از تلاش‌های گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کرد برای کشاندن به‌اصطلاح صحنه مبارزه‌شان به داخل کشور برشمرد. آن‌ها در خدمت به احزابی نظیر حزب منحله دمو‌کرات و در پوشش اسم‌هایی نظیر آژانس موکریان و... مخفی شده‌اند و... اهداف این احزاب را به پیش می‌برند! خبرگزاری‌های غیرقانونی و دروغینی که حتی اطلاع‌رسانی دروغ آن‌ها کُردها را شوکه و دچار نگرانی‌هایی کرده بود. قاسم احمدی پیش‌تر نیز سابقه ارتباط‌گیری با عناصر پژاک را در کارنامه خود داشته و بنا به دستور آن‌ها دانشجویان را در دانشگاه تهران نیز فریب می‌داد. وی با عناصری مرتبط است که زمینه حضور کادر مسلح پژاک را در خوابگاه کوی دانشگاه در دو سال پیش فراهم آوردند!

جاسوسی از ایران برای «آرگو»
تسنیم:‌خبرگزاری ریانووستی روسیه در گزارشی انتقادی درباره فیلم ضد‌ایرانی «آرگو» با اشاره به کوتاهی مسؤولان سینمایی ایران نوشت: 2 سال پیش از اکران فیلم آرگو، «جورج کلونی» هنرپیشه مشهور هالیوودی به منظور بازدید از سفارت سابق آمریکا در ایران، راهی تهران شد و برخی مسؤولان نیز مجوز بازدید و عکسبرداری از این مکان را به وی دادند؛امری که در فضاسازی‌های فیلم آرگو از ساختمان این سفارت به خوبی خود را به نمایش گذاشته است.

البرادعی چگونه جای مادر چاوز را گرفت؟!
فرارو: یکی از سایتهای خبری با انتشار عکسی مدعی شد تصویر خبرگزاری رویترز از دلداری رییس جمهور به مادر هوگو چاوز فتوشاپ بوده است و عکسی ادعایی خود را به نمایش گذاشت که در آن پیرمردی در آغوش احمدی نژاد دیده می‌شود.امابا گذشت چند ساعت حقیقت ماجرا مشخص شد. در عکس منتشر شده از سوی این سایت، مردی که گفته می شود از بستگان چاوز است در حقیقت البرادعی است که در جریان دیدار لاریجانی با او روبوسی کرده است! تعجب آنکه چگونه جاعل فتوشاپ کار، از عکس البرادعی که همه او را می شناسند استفاده کرده است!

 تاسیس شرکت هرمی توسط یک کاندیدا
یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که پیش از این هم سوابقی در استفاده از روشهای کشورهای غربی در انتخابات داشته است اقدام به راه اندازی سامانه حمایت‌های هرمی از خود کرده است.به گزارش دانا، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که پیش از این هم سوابقی در استفاده از روشهای کشورهای غربی در انتخابات داشته است اقدام به راه اندازی سامانه حمایتهای هرمی از خود کرده است.این فرد که در فضای مجازی هم به شدت فعال است بسیار می کوشد تا در نظر سنجی های اینترنتی هم تاثیرگذار شده و نتایج را به نفع خود نشان دهد. حتی ستاد وی در یکی از شهرستانهای غرب کشور علنا به مردم توصیه کرده است که با شرکت در نظرسنجی سایت تبیان به فرد مذکور رای بدهند تا نتایج رای گیری به نفع این کاندیدا تغییر کند.

شغل جدید میمون فضانورد ایران
ایسنا:بر اساس اعلام مسوولان سازمان فضایی ایران قرار است از «آفتاب- نخستین میمون فضانورد ایرانی-» در قفسی درموزه یا باغ وحش در جهت ترویج علوم و فناوری‌های فضایی استفاده شود.

امام ما بهار است!
جهان:اسفندیاررحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش غیر متعهدها در جشن ملی استقبال از نوروز و پس از دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر از سوی رئیس جمهور، گفت:دنیا بداند که امام ما بهار است!

مادر چاوز مقصر بود!
جهان: سایت مؤسسه دولتی ایران نوشت: در تصویر منتشر شده از برخورد رئیس جمهور با مادر هوگوچاوز روشن است که رئیس جمهور همچون گذشته دستان خود را به نشانه احترام بالا آورده است، اما این بار شگرد همیشگی دکتر احمدی نژاد با موفقیت روبه‌رو نبوده و مادر داغدار چاوز در حالی که اشک از چشمانش سرازیر است، ناگهان دستان خود را روی دستان رئیس جمهور می گذارد ...

ازدواج پسر8 ساله با زنی 61 ساله !
 در شهر تشوانی واقع در آفریقای جنوبی پسر 8 ساله محصل با خانم 61 ساله ای که صاحب 5 فرزند از شوهر قبلیش بود ازدواج نمود.دانش آموز هشت ساله آقای سنیل ماسیلا می گوید اجدادش را در خواب دیده که به او گفته اند با خانمی ازدواج نماید تا روحشان برای همیشه در آرامش ابدی باشد.پدربزرگ به سنیل گفت تو باید سریعا قبل از اینکه من فوت نمایم و بلایی بر سر خانواده ما بیاید ازدواج نمایی !سنیل با توجه به علاقه ای که به خانم هلن داشت او را پیشنهاد داد.
 خانواده سنیل در برگزاری مراسم عروسی 1500 یورو هزینه نمودند و شاه داماد 8 ساله کوتاه قد در برار 100 میهمان جشن عروسی با ژست تمام حلقه ازدواج را در انگشت نامزد 61 ساله خود قرار داد و صورت نامزدش را بوسید.مادر 46 ساله سنیل می گوید این مراسم فعلا به خاطر سن پایین سنیل تشریفاتی است و ما فقط به خاطر اینکه به خواب سنیل جامه عمل بپوشانیم و روح گذشتگانمان را شاد نماییم این ازدواج را ترتیب داده ایم.اما دانش آموز 8 ساله انگاری دلش بدجوری پیش خانم هلن گیر کرده است و می گوید قصد دارد هنگامی که به سن قانونی رسید با هلن ازدواج نماید.

برکناری یک مسول ورزشی وسط برنامه تلویزیونی
معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان شنبه شب در حین اجرای برنامه از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، از سمت خود برکنار شد!
 در این برنامه که از ساعت 22 شنبه شب روی آنتن رفت پس از آن که مجری به برنامه به کنایه از سه شغله بودن مهدی جهانبخش معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان سخن گفت و با پخش تیزری به سرپرستی هیئت ژیمناستیک و سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان قشم اشاره کرد، جهانبخش در گزارشی با اشاره به اینکه بزودی با برگزاری جلسه ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان مناسبترین تصمیم در خصوص انتخاب یک پست گرفته خواهد شد، در حال پایان این موضوع بود که در اواسط برنامه دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان به روی خط آمده و با بیان اینکه دیگر جهانبخش معاون ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیست، شوکی را به برنامه و مجری آن وارد کرد.

چاپ و پخش اسکناس تقلبی توسط گروهک ملحد کومله
به تازگی گروهک ضدانقلاب و ملحد کومله شاخه زحمتکشان اقدام به چاپ و تکثیر اسکناس جعلی دو و پنج هزار تومانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین پنج، ده، پنجاه و صد دلاری به مبالغ نامعلوم کرده است. به گزارش سراج۲۴، این گروهک تا کنون مبالغ قابل توجهی از این اسکناس‌ها را به تدریج توسط قاچاقچیان از مرز‌های پیرانشهر، سردشت، بانه و سقز وارد کشور کرده است.

مصائب دختر خبرنگار قد کوتاه
یک خبرنگار در حال مصاحبه در بیرون سالن بزرگ مردم در میدان تیان آن من در مراسم افتتاحیه کنفرانس مشورتی سیاسی مردم چین به علت کوتاهی قدش بر روی یک نردبان ایستاده است.

یک مسئول اخراجی عامل پرتاب ترقه در فینال بسکتبال!
فینال اول بسکتبال بین دوتیم پتروشیمی ماهشهر و مهرام در روز جمعه با پرتاب ترقه از سوی تماشاگران و مصدومیت جزیی مهدی کامرانی نیمه تمام باقی ماند تا این دیدار روز شنبه برگزار شود و تیم پتروشیمی آن بازی را با نتیجه 102 بر 92 برد.
گفته می شود یکی از مسئولان اخراجی تیم پتروشیمی که از اخراجش ناراحت بوده به برخی از تماشاگران پول داده تا ترقه پرتاب کنند. آقای ص که هنوز نتوانسته با اخراجش کنار بیاید متهم اصلی پرتاب ترقه است که می خواهد به نوعی از این تیم انتقام بگیرد این در حالی است که در روزهای گذشته نیز پیامک هایی به سرمربی پتروشیمی ارسال شده که در آنها قید شده به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که شما برنده فینال شوید.

«آرگو» دیگری علیه ایران ساخته می‌شود
به نظر می‌رسد یک پروژه ایران‌ستیزانه دیگر این بار با تمرکز بر خاطرات مازیار بهاری در مرکز توجه آمریکا قرار گرفته باشد. در برنامه «دیلی‌شو» هفته پیش اعلام شد جان استوارت قصد دارد برای اولین بار با ساختن فیلمی درباره ایران پشت دوربین فیلمبرداری قرار بگیرد و به همین دلیل برای مدت چند هفته از برنامه شبانه‌اش فاصله می‌گیرد.
کتابی که مازیار بهاری پس از بازداشتش در ایران با عنوان «آنها برای گرفتن من آمدند: یک داستان خانوادگی از عشق، اسارت و بقا» نوشت، منبع استوارت برای ساخت این فیلم است. قرار است در مدت 8 هفته غیبت استوارت، جان اولیور اجرای این نمایش شبانه را برعهده بگیرد. بهاری یک بار پیش از دستگیر شدنش در ایران در این شوی شبانه شرکت کرده بود و آشنایی او با استوارت از همین‌جا آغاز شد. او سپس در ایران به جرم جاسوسی دستگیر و زندانی شد و پس از آزادی از زندان و بازگشت به آمریکا 2 بار دیگر در این شوی شبانه شرکت کرد. با وجود زمینه کمدی برنامه‌های استوارت، این فیلم زمینه‌ای جدی خواهد داشت. گفته شده فیلمبرداری این فیلم با عنوان «رز واتر» یا «گلاب» از تابستان شروع می‌شود.

فقط «محمود صرخی» کم بود!
شیعه نیوز: فردی به نام محمود صرخی که خود را از مراجع شیعه قلمداد می کند پس از حدود 6ماه پنهان شدن در بیانیه ای مدعی شده است:مهدی(عج) به من دستور داده مالکی و مقتدی صدر را گردن بزنم، زیرا آنها به دلیل دلبستگی به دنیا، شیعیان را فاسد و در میان شیعه تفرقه افکنی می کنند!

خاتمی خواب20 میلیونی نبیند
خبرآنلاین:محمدرضا باهنرنایب رئیس مجلس گفت: من واقعاً نمی‌دانم. ولی تحلیل من این است که اگر خاتمی می‌خواهد بیاید و فکر می‌کند همان حوادث سال 76 و 80 تکرار می‌شود و خواب 20 میلیون رأی را می‌بیند، کاملا در اشتباه است. در حال حاضر نهایتا 7 تا 8 میلیون رأی، آرای نهایی آقای خاتمی است.

پرونده خرید ماکسیما برای وزیر اسبق دوباره باز شد
پس از آنکه یکی از وزرای دولت هشتم در زمان مسئولیت خود دستور خرید یک خودروی ماکسیما را صادر و مسئولان مالی این وزارتخانه نیز با پرداخت مبلغ 36 میلیون و 700 هزار تومان، این دستور را اجرا کردند، مدیران اجرا کننده این دستور به علت تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، مورد بازخواست دستگاههای نظارتی قرار گرفته و محکوم شدند اما با شکایت و پیگیری این افراد، پرونده مذکور به عنوان تخلف وزیر اسبق، مجددا در دستور کار قرار گرفته است.

خودکارهای تروریستی در مرز زابل
ایسنا:فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف 10 قبضه خودکار تروریستی در مرزهای شرقی کشور خبر داد و گفت: احتمال می‌رود تروریست‌ها با هدف ایجاد اخلال در کنگره سردار شهید میرحسینی و 2000 شهید دیگر که با حضور مسوولان عالی رتبه استانی برگزار شد، به کشور وارد کرده باشند.

صدور جواز قتل توسط قرضاوی!
رجا:یوسف قرضاوی،مفتی وهابی در اقدامی عجیب و خصمانه روسای جمهور دو کشور اسلامی سوریه و عراق را مهدور الدم خواند و خواستار قتل بشار اسد و نوری مالکی شد.

توهین عجیب نشریه آموزش و پرورش
ندای انقلاب:ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی «رشد معلم» که توسط دفتر انتشارات ‏تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش نشر و توزیع می شود در شماره اخیر خود در قالب یک مطلب طنز، به نشر ‏مطالبی علیه شورای نگهبان و حوزه علمیه قم اقدام کرده است.

هشدار امنیتی به کارمندان درباره استفاده از Babylon
بر اساس بخشنامه ای که از طرف مسئولان بخش فناوری اطلاعات و حراست برخی وزارتخانه ها به واحدهای مختلف این دستگاهها ارسال شده، تاکید شده است از این پس به دلیل ابهاماتی که درباره نحوه فعالیت نرم افزار دیکشنری رایگان یا آنلاین Babylon وجود دارد، تمامی کارشناسان و افراد مرتبط با سامانه ها و دستگاههای رایانه، حق استفاده یا نصب آن را روی دستگاههای خود ندارند.

تکذیب واردات گاز اشک آور از ایران
شنیده شد که وزارت کشور مصر برای خبری درباره ایران واکنش نشان داد. آفتاب نوشت؛ وزارت کشور مصر اعلام کرد خبری که درمورد درخواست از ایران برای ارسال گازهای اشک‌آور سمی از نوع «سی آر» برای سرکوب معترضین منتشر شده است، صحت ندارد. در بیانیه وزارت کشور مصر آمده است: خبر منتشرشده در روزنامه الفجر نادرست است و صحت ندارد. وزارت کشور مصر نیز علیه این روزنامه اقدامات قانونی اتخاذ می‌کند.  روزنامه مصری الفجر روز پنجشنبه گذشته بیانیه‌ای متعلق به وزارت کشور مصر و به نقل از وزیر کشور منتشر کرد که در آن آمده بود که مصر از ایران خواسته است گازهای اشک‌آور سمی از نوع «سی آر» ارسال کند تا از آنها در سرکوب معترضین مصری استفاده شود. 

حمله به قاضی دادسرای تهران با قمه
فارس: دادیار اظهارنظر یکی از دادسراهای تهران به طور ناگهانی با ضربات قمه مجروح شد. قاضی شرفی سه روز پیش از حادثه احساس ‌کرده بود تحت تعقیب یک موتور سوار قرار دارد و حتی این موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضاییه نیز خبرداده بود.

دفاع عجیب حسینیان از احمدی نژاد
خبرآنلاین: روح ا... حسینیان نماینده تهران،با حمایت از احمدی نژاد گفت: تعجب می کنم زمانی که خاتمی رئیس جمهور آمریکا را شهید یاد کرد، بسیاری از کسانی که نسبت به سخنان احمدی ن‍ژاد در مورد چاوز موضعگیری کردند، ‌آن زمان هیچ سخنی به زبان نیاوردند.

ضارب حجاریان این روزها چه می‌کند؟
شنیده شد که این روزها سالروز ترور سعید حجاریان توسط سعید عسگر است . سعید عسگر در مقابل ورودی شورای اسلامی شهر تهران حجاریان را با ضرب گلوله مجروح کرد. سروش نیوز نوشت؛ طبق شنیده سعید عسگر که از اهالی شهرری تهران است بعد از طی نمودن مدتی در زندان‌های مختلف، هم اینک آزاد است و در مرخصی به سر می‌برد. عسگر که به نظر می‌آید نظراتش بروز شده است هم اینک مشغول فعالیت فرهنگی است . وی با بررسی جریان فراماسونی و همچنین مسائل استراتژیک روزگار می‌گذراند..

خطر از بیخ گوش زمین گذشت
شنیده شد که شهاب‌سنگی به بزرگی یک آپارتمان از کنار زمین عبور کرد. آخرین نیوز نوشت؛ شهاب سنگی به بزرگی ۱۴۰ متر که در ابعاد یک آپارتمان شهری می‌باشد، شنبه‌شب از نزدیکی زمین عبور کرد. این جسم فضایی با سرعت ۴۲ هزار کیلومتر در ثانیه از فاصله ۹۵۰ هزار کیلومتری زمین عبور کرده است. به گفته کارشناس مسائل فضایی، وحشتناک‌ترین بخش این ماجرا معلوم نبودن مکان و علت پدیداری ناگهانی این اجسام فضایی است.

جیمزباند در مشهد!
شنیده شد که این روزها در برخی نقاط شهر مشهد بیلبورد تبلیغاتی نصب شده که در آن عکس پیرس برازنان بازیگر فیلم‌های جیمزباند دیده می‌شود اینکه تصاویر بازیگران هالیوودی چگونه سر از بیلبوردهای سطح شهر مشهد در می‌آورد سوالی است که مسئولان امر باید پاسخگو باشند.

تلاش مربی معروف برای خرید 11 میلیاردی!
شنیده شد که مربی معروف فوتبالی برای خریداری یک ملک مبلغ هنگفتی را پیشنهاد داد. قدس نوشت؛ سرمربی مطرح یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران برای خرید ملکی میلیاردی در لواسان اقدام کرد. این مربی که در زمره موفق ترین مربیان کشور بوده و در تیم خود همواره از مشکلات مالی گلایه کرده است اخیرا وکیل خود را برای خریداری یک ساختمان در لواسان به این منطقه فرستاده و پیشنهاد 11 میلیاردی ارائه کرده است که با موافقت مالک روبه‌رو نشده و... این مربی که شایعاتی درباره ثروت50میلیاردی‌اش به گوش می‌رسد، طی سال‌های اخیر با ورود به عرصه ساخت‌وساز نشان داده که جدا از فوتبال در این عرصه نیز توانایی و آینده نگری بالایی دارد.

انفجار بمب در مسیر پلیس سراوان
فارس: صبح دیروز یک بمب در مسیر خودروی پلیس در شهرستان سراوان منفجر شد.انفجار این بمب، تلفات جانی نداشته است. این دومین اقدام تروریستی طی ده روز گذشته در سراوان است.

تهدید خبرنگاران دادگاه مرتضوی
فارس: دومین جلسه رسیدگی به پرونده قضات تعلیقی کهریزک با حاشیه‌هایی همچون تهدید به بازداشت خبرنگاران از سوی نیروی انتظامی همراه بود.

به ما بپیوندید!
رجا:محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه ائتلاف جبهه پیروان شامل تمام گروه‌های اصولگرا می‌شود،از ائتلاف سه‌گانه و جبهه پایداری برای پیوستن به ائتلاف این جبهه دعوت کرد.

فوق‌دیپلم دامپزشکی مشاور حقوقی یک وزارتخانه
شنیده شد که رئیس اتحادیه کانون وکلا دادگستری ایران وجود وکیل برای واحدهای صنعتی را مانند یک طبیب می‌بیند و دلیل اصلی بسیاری از دعاوی حقوقی را نبود یک وکیل در جریان حقوقی می‌داند. به گفته دکتر علی مندنی‌پور ‌بسیاری از واحد‌های صنعتی حتی وزارتخانه‌ها از وکلا استفاده نمی‌کنند و وقتی در جریان‌های قضایی دچار مشکل می‌شوند به متخصص رجوع می‌کنند. رئیس اتحادیه کانون وکلا دادگستری ایران به نامه گفت: یک فوق‌دیپلم دامپزشکی در یکی از وزارتخانه‌های ما مشغول مشاوره دادن حقوقی است، که ‌اگر این رویه و روند از اول با یک وکیل متخصص جلو برود بسیاری از مشکلات اصلا به وجود نمی‌آید وکار به دستگاه قضا کشیده نمی‌شود.

شکایت وزارت ورزش از همراه اول
شنیده شد که وزارت ورزش و جوانان از شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) شکایت کرد. قدس نوشت؛ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) مدت‌ها است که پیش از آغاز مسابقات ورزشی در تبلیغات تلویزیونی اعلام می‌کند که حامی اول ورزش ایران است. در واکنش به این تبلیغ، بخش حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شرکت ارتباطات سیار همراه اول به مراجع قضایی شکایت کرده است.

شوخی انتخاباتی «الهام» با «دعایی»
شنیده شد که سخنگوی دولت در مزاح با مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: می‌خواهم برای آقای دعایی تبلیغ کنم تا شاید کاندیدای ریاست جمهوری شود اما شرطش این است که اسم «بهار» را نیاورد. غلامحسین الهام در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی با تاکید بر اینکه از مطبوعات انتظار داریم به عوام‌گرایی و سطحی‌انگاری نپردازند، اظهار کرد: رسانه‌های عمومی باید فرهنگ متعالی و متناسب با جامعه اسلامی را تعمیق بخشند و صحنه چالش‌های حزبی نباشند. وی ادامه داد: این نشریات نباید فقط در معنای عادی و عام باقی بمانند و فقط به خاطر اینکه نشریات عمومی هستند به نشریات عامی تبدیل شوند. وی با اشاره به اینکه از ترس نشریات غیرتخصصی توفیق دیدن غرفه‌های نمایشگاه نشریات تخصصی را پیدا نکردم، تصریح کرد: گزارشات که از این نمایشگاه بیرون آمده است نشان می‌دهد که با روند رو به رشد و کمال در عرصه نشریات تخصصی روبرو هستیم. به همین دلیل به تمام کسانی که برای راه‌اندازی این نمایشگاه زحمت کشیده‌اند احسنت می‌گویم.

«آرگو» به اندازه «یک خانواده محترم» نبود!
نسیم: فراستی منتقد سینما گفت: «آرگو» به اندازه «یک خانواده محترم» نتوانست ما را خراب کند؛فیلمی که متأسفانه خودمان ساختیم.

مصافحه احمدی‌نژاد فعل حرام بود
مهر: حجت الاسلام محمد تقی رهبر امام جمعه اصفهان با اشاره به مصافحه احمدی نژاد با مادر رئیس جمهور فقید ونزوئلا اظهار داشت: بر اساس تصاویری که رسانه ها منتشر کرده اند، اقدام رئیس جمهور به لحاظ فقهی حرام، از لحاظ منطقی احساسی و نیز دور از شان کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران است.

تلاش منافقین برای برکناری کوپلر
قدس آنلاین:گروهک تروریستی منافقین طی درخواستی عجیب از سازمان ملل، دولت آمریکا و شورای امنیت خواسته تا مارتین کوپلر نماینده ویژه سازمان ملل در عراق را از سمتش برکنار کند.

اخبار کوتاه:
* بنابر گزارش رسیده، محمد نوری‌زاد در آخرین مطلب خود تحت عنوان «مخوف‌ترین سخن یک شخصیت دینی!» به ساحت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی جسارت کرده است. نوری‌زاد با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام(ره) که فرمودند: «حفظ نظام از اوجب واجبات است» چنین آورده است: «این جمله اگر در حد یک شعارِ محدود در خود بود، می‌شد از سرِ اشتباه یا درستی‌اش گذر کرد؛ اما وقتی همین یک جمله، کلیدی می‌شود برای گشودن بسیاری از درهای دهشت، پس توقف در آن و واکاوی چند و چون آن در این دیرگاهِ انقلاب اسلامی، بس ضروری و حتمی است.»
  *حزب «عدالت و توسعه» ترکیه به رهبری «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر این کشور، در پوشش مرکزی موسوم به «جامعه مدنی و دموکراتیک»، در خاک سوریه برای گروه‌های تروریستی عضوگیری می‌کند. این مرکز با نظارت ترک‌ها و حمایت‌های مالی، تجهیزاتی و اطلاعاتی قطر، عربستان، فرانسه و آلمان فعالیت می‌کند. بر اساس اسنادی که در دست است، در این مرکز افرادی که تمایل دارند برای جنگیدن علیه نظام بشار اسد فعالیت کنند، فرم‌هایی را پر می‌کنند و هر شخص می‌تواند به جز خود برای خانواده، دوستان و آشنایانش هم فرم پُر کند و دولت ترکیه برای کسانی که بتوانند ۶۰ فرم عضویت را تکمیل کنند، مبلغ قابل توجهی پاداش در نظر گرفته است! تمامی افراد فعال در این مرکز را اعضای اخوان‌المسلمین سوریه تشکیل می‌دهند.
 * یک بازیگر زن فراری از کشور که در آخرین فیلمش نقش یک فاحشه را ایفا کرده، در یکی از شبکه‌های اجتماعی به تعریف و تمجید از رضاخان پرداخته است. وی که مجلات فرانسوی از او به‌عنوان مدلی برای تبلیغات استفاده می‌کنند، از کشف حجاب و اجباری کردن کلاه پهلوی به‌عنوان خدمات مهم رضاخان میرپنج یاد کرده است! این بازیگر پس از خروج از ایران به بازی در نقش‌های کم‌ارزش فیلم‌های غربی روی آورده است و گویا تلاش می‌کند برای کسب درآمد بیشتر، توجه رضا پهلوی را به خود جلب کند!
* یک خودروی سمند روبه‌روی هتل دلفین سربندر ماهشهر خوزستان منفجر شد. این انفجار ساعت 21 دیشب روبه‌روی این هتل رخ داده است و طبق گفته‌های شاهدان عینی تاکنون سبب زخمی شدن پنج نفر و وارد شدن خساراتی به خودروها و موتور سیکلت‌های اطراف شده است. طبق اخبار رسیده، مأموران امنیتی عبور و مرور در منطقه حادثه را کنترل می‌کنند و بررسی برای علت بروز این انفجار آغاز شده است.
  *«مسیح علی‌نژاد» یکی از روزنامه‌نگاران فراری و حامی سران فتنه به‌تازگی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «از زمانی که آخرین سخنان وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی را شنیدم، آرامش از خانه‌ام رفته و اضطراب تمام وجودم را گرفته است به‌طوری که با شنیدن صدای یک انفجار کوچک در خانه  فکر می‌کنم که نیروهای  اطلاعاتی ایران، من را محاصره کرده‌اند! زمانی‌که چند بطری نوشابه به علت انقباض و انبساط، در یخچال ترکید! به‌شدت وحشت کردم، اگرچه دقایقی بعد کشف کردیم که این آقا پسر (نگهبانش) نوشابه‌اش را گذاشته بود توی فریزر تا به خیال خودش تگری و خنک بنوشد!
  *به‌تازگی دانشگاه آمستردام وابسته به سازمان جاسوسی هلند، در فضای مجازی پرسش‌نامه‌ای را با هدف جاسوسی و جمع‌آوری اخبار از داخل ایران منتشر کرده است. در این پرسش‌نامه، سؤالاتی درباره حضور در اغتشاشات سال 88 و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و منابع دریافت اخبار، مدل‌های براندازی، سؤالاتی درباره وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور، عضویت در تشکل و نهادها، شرکت کردن در انتخابات آینده و گذشته از مخاطبان داخل کشور می‌پرسند!
  *ساکنان شهر حلب در حمایت از ارتش سوریه و مقاومت آن‌ها در برابر گروه‌های تروریستی دست به تظاهرات زدند. مردم سوریه در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی خواستار خروج گروه‌های تروریستی مستقر در مناطق مختلف استان حلب شدند. این در حالی است که  مقامات امنیتی سوریه در بیانیه‌ای، از کشته‌شدن ۶۲ عضو گروه‌های تروریستی در شهرهای «ادلب» و دمشق در عملیات امروز ارتش و خنثی شدن ۴۵ بمب کار گذاشته‌شده در شهر ادلب خبر دادند.

https://shoma-weekly.ir/Mh5Jtv