گفته می‌شود که...

پخش ترانه خواننده حامی فتنه از تلویزیون/ ارتباط 5نماینده با اختلاس«3هزاری»/ آموزش رقص در خیابان های تهران!/ احمدی‌نژاد کتش را بفروشد یارانه می‌دهد/ حضور دو اصلاح‌طلب درمستند شاه و سانسور ناشیانه BBC و...

پیامدهای خطرناک انقلاب عربستان برای آمریکا
  «بورس ریدل» پژوهشگر سازمان سیاست خارجی آمریکا در مسائل خاورمیانه «سابان» و عضو سابق سازمان سیا، در مقاله‌ای نوشت: وقوع انقلاب در کشور عربستان طی سال جاری دور از انتظار نیست و در این صورت، آمریکا بدون وجود حکام آل‌سعود، هیچ‌گونه اختیاری در عربستان نخواهد داشت. وی افزود: وقوع انقلاب در عربستان سعودی پیامد‌های خطرناکی برای منافع واشنگتن در پی خواهد داشت و سرنگونی این رژیم، ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به آمریکا در منطقه خواهد زد. ریدل به اوباما پیشنهاد کرد سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی را برای مقابله با بحران آینده در عربستان افزایش دهد. وی همچنین تأکید کرد: آنچه در حال حاضر در عربستان در حال وقوع است، به انقلاب‌های بهار عربی(بیداری اسلامی) در دیگر کشورهای عربی شبیه است. او همچنین نوشت: اگر عبدالله بن‌عبدالعزیز، پادشاه این کشور، یا سلمان بن‌عبدالعزیز، ولیعهد عربستان، فوت کنند، این مسئله بر آشفتگی اوضاع خواهد افزود و بین امرا بر سر جانشینی اختلاف به‌وجود خواهد آمد. وی در پایان گفت: اگر انقلابی در عربستان سعودی به‌وقوع بپیوندد، حکومت آل‌خلیفه در بحرین نیز بدون کمک مالی آل‌سعود، قادر به مقابله با اعتراضات مردمی نیست و سقوط خواهد کرد.

حضور دو اصلاح‌طلب درمستند شاه و سانسور ناشیانه BBC
  شبکه بی‌بی‌سی فارسی وابسته به ملکه انگلیس، به‌تازگی فیلمی مستند را درباره «محمدرضا پهلوی» دیکتاتور معدوم ایران پخش ‌کرد؛ اما از نکات قابل توجه در این اثر، سانسورهای ناشیانه بی‌بی‌سی برای حفظ آبروی نداشته دیکتاتور سقوط کرده ایران بود. این مستند به کارگردانی «مازیار بهاری» ضدانقلاب فراری پناهنده به لندن ساخته شده است. سانسور در این مستند به‌وضوح در دو صحنه قابل مشاهده است. نخست صحنه‌ای که رجال دربار و لشگر به دست‌بوسی شاه صف کشیده‌اند و صحنه دست‌بوسی، به طرز مضحکی سانسور می‌شود و در بخش دیگر، وقتی راوی درباره نفت توضیح می‌دهد، گویا ادامه متن چندان به مذاق مسئولان بی‌بی‌سی خوش نیامده و از میانه، متن بریده می‌شود؛ اما اینکه در این مستند سانسور شده و سفارشی چگونه از یوسف صانعی و عباس عبدی در ایران گفت‌وگو گرفته شده نیز از نکات قابل تأمل آن است!

واکنش تابش به کاندیداتوری عارف
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: عارف خودش به این نتیجه رسیده که وارد عرصه انتخابات شود و قدمش هم روی چشم ولی اصلاح‌طلبان هنوز تصمیمی نگرفته‌اند. محمدرضا تابش درباره آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و تصمیم‌گیری آنها برای انتخابات آینده گفت: ابتدا باید زمینه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شود و بعد درباره حضورشان صحبت کنیم. وی افزود:‌ آقای عارف شخصیتی بسیار ممتاز و خوب است ولی اصلاح‌طلبان هنوز درباره کاندیدای خاصی به نتیجه نرسیده‌اند.

احمدی‌نژاد کتش را بفروشد یارانه می‌دهد
مهر:صادق زیبا کلام، فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که از نگاه رئیس جمهور، کشور مشکلی ندارد و همه چیز آرام است، درباره تلاش احمدی نژاد برای اجرای هدفمندی یارانه ها، گفت:او حتی اگر شده، کت تنش را بفروشد، هدفمندی را ادامه خواهد داد.

ارسال پرونده‌ «ستار بهشتی» به دادگاه
ایسنا:گیتی پورفاضل، وکیل اولیای دم «ستار بهشتی» گفت که بازپرس پرونده قول داده که تا آخر بهمن پرونده شکایت اولیای دم ستار بهشتی از ماموران پلیس فتا، به دادگاه برود.

ابلاغ ممنوعیت تصرف در اموال دانشگاه آزاد پس از 2 سال
بر اساس ابلاغیه چندی پیش محمود احمدی نژاد به دستگاه های مربوطه که بر اساس مصوبه 2 سال قبل شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شده، اعضای هیئت موسس، هیئت امنا و مدیران دانشگاه آزاداسلامی هیچگونه حق مالکیت و انتفاع شخصی از اموال موسسه فوق را ندارند و در صورت انحلال دانشگاه نیز کلیه اموال در اختیار ولی فقیه قرار می گیرد.

دردسرهای «دریچه آدم رو»کامیون های کشور همسایه
بر اساس بررسی کارشناسان یک نهاد مرتبط با موضوع مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر، دریچه موسوم به آدم رو تانکرهای یکی از کشورهای همسایه که تردد فراوانی در خاک کشورمان دارند، بستری برای قاچاق مشروبات الکلی به ایران، قاچاق سوخت از ایران به کشورهای همسایه و ورود موادمخدر از کشورهای دیگر به داخل ایران محسوب شده و باید هرچه سریعتر دریچه آدم رو تمام تانکرهای ورودی به ایران در مرز پلمب شوند.

اسپانیا شبکه ایرانی را حذف کرد
شنیده شد که دولت اسپانیا به شرکت خدمات ماهواره‌ای هیسپاست دستور داده است پخش ماهواره‌ای شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی را قطع کند. تابناک نوشت؛ این اقدام یک هفته پس از آن انجام می‌شود که این شرکت ماهواره‌ای اسپانیایی (هیسپا ست) پخش زمینی هیسپان تی‌وی را قطع کرد. هیسپان تی‌وی به همراه شبکه خبری ۲۴ ساعته انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی پیش از این هدف تحریم‌های شرکت‌های خدمات ماهواره‌ای اروپایی یوتل‌ست و‌هاتبرد قرار گرفته بودند.

آژانس شیشه‌ای واقعی با پرویز پرستویی
شنیده شد که حاج ناصر افشاری جانباز 70 درصد با بدرقه پرویز پرستویی عازم آلمان شد. ایسنا نوشت؛ این جانباز که پرستویی از مهرماه سال جاری پیگیر اعزامش برای درمان به خارج از کشور بود در نهایت صبح – شنبه 30 دی‌ماه - با هزینه شخصی عازم فرانکفورت آلمان شد. پرویز پرستویی که در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شده بود، گفت: بعد از 4 ماه تلاش که خواستیم درد و فریاد یک جانباز را از طریق رسانه‌ها اعلام کنیم که بنیاد شهید بتواند حمایت کند اما متاسفانه اتفاقی نیفتاد.

مرتضوی تصرف در اسناد نکند
فرارو:حسین مظفر ، معاون نظارت رئیس مجلس با اشاره به نامه اخیر این معاونت به وزیر کار و امور اجتماعی گفت: حضور مرتضوی در تامین اجتماعی با هر عنوانی خلاف است و امضای اسناد از سوی وی تصرف در اسناد دولتی است.
در دوره جاسبی زمین‌خواری نشده
مهر:فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره محرز شدن تمام زمین خواری‌هایی که در زمان جاسبی صورت گرفته است، گفت: برای من محرز شده که این حرف اشتباه بوده و هیچ زمین خواری صورت نگرفته است، این پاسخ را با صراحت عنوان می کنم.

آلودگی هوا بلای جان هنرمندی دیگر
شنیده شد که پدر برزو ارجمند در بیمارستان بستری شده است. انوشیروان ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل نارسایی قلبی در «سی سی یو» بستری شد. تماشا نوشت؛ گویا دلیل اصلی بروز این اتفاق آلودگی هوا بوده است. ارجمند در حال حاضر به بخش منتقل شده است. پیش از این هم مسعود کیمیایی به دلیل آلودگی هوا راهی بیمارستان شد.

صفت جدید برای مخالفان احمدی‌نژاد
شنیده شد که محمدجعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور یادداشتی را به حمایت از احمدی‌نژاد نوشت. فردا نوشت؛ در این یادداشت با عنوان «احمدی‌نژاد باج نمی‌دهد، حتی به شما دوست عزیز!» نوشته شده است کسانی که از اشارات و تصریحات رئیس‌جمهور درباره محبت، پاکی، عدالت، امام زمان(عج) و حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر، احساس نگرانی می‌کنند شایسته نیست آنها را مسلمان و انقلابی بنامیم! بهداد مخالفان احمدی‌نژاد را این‌گونه تشبیه کرده بود: داستان اینان به ماجرای کسانی می‌ماند که به‌رغم مدت‌ها تلاش برای دلربایی از معشوق خود پاسخ نه شنیدند و به جای آنکه رسم عاشقی را پاس بدارند به صورت معشوق سابق خود اسید می‌پاشند.

پخش ترانه خواننده حامی فتنه از تلویزیون
رجا:یکی از برنامه‌های صدا و سیما در تیتراژ پایانی خود اقدام به پخش صدای یکی از خوانندگان حامی فتنه کرد.برنامه رادیو هفت پنج شنبه شب اقدام به پخش صدای «ح. ز»، خواننده حامی فتنه کرد.

قدرت ناو آمریکایی مشخص شد!
رجا:یک ناو ناوگان هفتم نیروی دریایی ارتش آمریکا در نزدیکی فیلیپین با یک صخره مرجانی برخورد کرد و زمینگیر شد.

ابلاغ 5 مدل موی ایرانی به آرایشگاه‌ها
شنیده شد که 5 مدل مو برای آقایان ابلاغ می‌شود که آرایشگران فقط براساس آن باید اصلاح کنند. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران گفت: به زودی مدل موی ایرانی که کاملا متناسب با فرهنگ و منزلت مردان ایرانی می‌باشد به آرایشگاه‌های مردانه کشور ارائه می‌شود. مصطفی گواهی گفت: تاکنون 5 مدل موی مردانه ایرانی طراحی شده که به آرایشگاه‌های مردانه ارائه می‌شود. وی ادامه داد: این مدل‌ها با اسم‌های اصیل ایرانی نامگذاری می‌شوند و کاملا جوان‌پسند و به‌روز خواهد بود.

تجمع کارگران ایران پویا مقابل کارخانه
شنیده شد که ۲۰۰ نفر از کارگران رسمی و قراردادی کارخانه یخچال‌سازی «ایران پویا» در اعتراض به شایعه انحلال این کارخانه صبح شنبه در مقابل درب ورودی این کارخانه دست به تجمع زدند. ایلنا نوشت؛ نماینده کارگران کارخانه ایران پویا در تشریح دلایل اعتراض کارگران گفت: از امروز کارت ورود و خروج ۹۰ کارگر قرارداد موقت غیر فعال و از ورود آنان به محل کارشان جلوگیری شده است. این وضعیت باعث تشدید نگرانی کارگران از شایعه تعطیلی این کارخانه شده است. کارخانه یخچال‌سازی ایران پویا وابسته به بنیاد مستضعفان، واقع در جاده مخصوص کرج سازنده انواع یخچال و پروفیل آلومینیومی است که هم اکنون خط تولید یخچال آن متوقف شده است.

محکومیت مدیران سابق «پتروشیمی زنجان»
ایسنا:دادگاه تجدیدنظر استان زنجان چهار نفر از مدیران سابق شرکت پتروشیمی استان زنجان را به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور، به 12 سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

آموزش عناصر القاعده در اردوگاه اشرف
فارس: رئیس کمیته امنیتی استان دیالی عراق اعلام کرد که بر اساس گزارشهای امنیتی موجود، تعداد زیادی از اعضای القاعده برای انجام حملات تروریستی علیه شهروندان عراقی در اردوگاه اشرف آموزش می‌دیدند.

شرکت هواپیمایی اتریش هم پرواز به ایران را متوقف کرد
شنیده شد که کمتر از یک هفته پس از توقف همکاری شرکت‌های هواپیمایی فرانسه و هلند با جمهوری اسلامی شرکت هواپیمایی اتریش (AUA) جمعه ۱۸ ژانویه/ ۲۹ دی قطع پرواز به تهران را تایید کرد. انتخاب نوشت؛ پتر تی‌یر سخنگوی شرکت اتریشی گفت: توقف پرواز به تهران از روز ۱۳ ژانویه آغاز شده است. او می‌گوید پروازهای تهران از برنامه مسافرت‌های تابستانی که از ماه مه آغاز می‌شود حذف شده و توقف همکاری با ایران تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. نشریه اقتصادی «فرمات» ۱۸ ژانویه نوشت توقف پرواز هواپیماهای اتریشی به تهران برای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران‌ایر) نیز مشکل‌آفرین خواهد بود. مطابق توافق‌ها در هر پرواز تهران ۳۰ صندلی در اختیار ایران‌ایر بوده است.

برگزاری دادگاه مدیران سابق روزنامه ایران
مهر:روز یکشنبه - امروز - شعبه 76دادگاه مطبوعات برای رسیدگی به اتهامات مدیران مسوول سابق روزنامه ایران به ریاست قاضی مدیر خراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات تشکیل جلسه می دهد.کاوه اشتهاردی و مصیب نعیمی با شکایت‌های همچون نشر اکاذیب روبرو هستند که باید در برابر هیات منصفه به دفاع از خود بپردازند.

ورود کمالی به عرصه انتخابات
فارس:علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگردر پاسخ به این سؤال که اگر محمد خاتمی وارد عرصه انتخابات شود، آیا باز هم از کمالی حمایت می‌کنید، گفت:سؤالی که شما مطرح کردید موضوعش کاملاً منتفی است؛ آقای خاتمی به هیچ وجه امکان ندارد وارد عرصه انتخابات شود.
اسلام دین رسمی دو ایالت آلمان شد
شنیده شد که مقامات ایالت برمن آلمان عنوان کردند که از این پس دین اسلام در این ایالت به عنوان دین رسمی پذیرفته خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ مقامات ایالت برمن با توافقنامه‌هایی که با مقامات رسمی کشورشان انجام دادند، قانون رسمی شدن دین مبین اسلام در این ایالت را امضاء کردند تا از این پس به آئین‌های مرسوم مسلمانان این ایالت احترام خاصی قائل شوند. قرار است تا در مدارس ایالت برمن، دروس مرتبط با دین اسلام تدریس شده و همچنین برای روزهای مهم دینی همچون تعطیلات مذهبی و سوگواری‌هایی چون ایام عاشورا، مرخصی ویژه‌ای برای مسلمانان این ایالت در نظر گرفته می‌شود.

روایت رضا رشیدپور از دیدار با سیدحسن خمینی
شنیده شد که رضا رشیدپور مجری سابق تلویزیون از دیدار روز پنجشنبه خود با سیدحسن خمینی خبر داد. قدس نوشت؛ رشیدپور درباره آنچه در دیدارش با سیدحسن خمینی گذشت، نوشت: خیلی حرف‌ها گفته شد. از مشکلات مردم تا فعالیت های رسانه‌ای. عمیق حرف می‌زد. آنقدر عمیق که من جسارت نوشتنش را ندارم ... رشیدپور افزود: پرسیدم احتمال کاندیداتوری شما در انتخابات سال آینده چقدر است؟ لبخندش به خنده تبدیل شد و گفت: صفر!

واردات نمک از اتحادیه اروپا
شنیده شد که آمار ارائه‌شده از سوی یورو استات(پایگاه خبری کمیسیون اروپا) نشان می‌دهد ایران در 11 ماه نخست سال گذشته میلادی 9 هزار و 225 یورو نمک خوراکی از اتحادیه اروپا وارد کرده است. واردات نمک خوراکی ایران از این اتحادیه رقم قابل توجهی را شامل نمی‌شود اما این یک نمونه از کالاهای بسیاری است که در سطح و کیفیت مطلوب در داخل تولید می‌شوند و با توجه به شرایط خاص کنونی توجیهی برای صرف ارز جهت واردات آنها وجود ندارد. واردات نمک ایران از اتحادیه اروپا در 11 ماه نخست 2012 با رشد 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. در ماه‌های ژانویه تا نوامبر سال 2011 حدود 8 هزار و 366 یورو نمک خوراکی توسط ایران از اتحادیه اروپا وارد شده بود.

خاتمی روز به روز موضع منفی قاطعانه‌تری برای نامزدی در انتخابات می‌گیرد
پایگاه اینترنتی گروهک ملی-مذهبی که طی چند‌سال اخیر به اتحاد کامل با حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) رسیده، نوشت: «آقای خاتمی-رئیس‌جمهور پیشین ایران- روز به روز موضع منفی قاطعانه‌تری در برابر تقاضا از وی برای نامزدی در انتخابات می‌گیرد. وی اخیرا در پی تقاضای بعضی فعالان سیاسی و از جمله برخی زندانیانی که ورود وی به انتخابات را راهگشا می‌دانند قاطعانه گفته است هرگز این اتفاق نخواهد افتاد!»این گزارش حاکی است: «آقای خاتمی‌در برابر برخی تقاضا کنندگان تعابیر تندی برای نامزد شدن به کار برده و گفته است بروید دنبال یک... دیگر بگردید»[!]

احتمال نگارش نامه عفو از سوی علی اکبر جوانفکر
مشرق نیوز نوشت:برخی منابع از احتمال نگارش نامه عفو از سوی علی اکبر جوانفکر و قرار گرفتن نام وی در لیست عفو 22 بهمن خبر می‌دهند. حامیان جوانفکر می‌گویند: وی در صورت آزاد شدن، از رئیس‌جمهور حکم معاونت خواهد گرفت.

به وقتش نامزهای مورد حمایت خود را معرفی می کنیم
مجید محتشمی سخنگو و رئیس ستاد انتخابات شوراهای جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره فعالیت جبهه متبوعش در انتخابات شوراها، گفت: ما بنا داریم در تهران و کلانشهرها لیست مستقل تحت عنوان «جبهه اصلاح‌طلبان» ارائه دهیم و حتما در زمان لازم، نامزهای مورد حمایت خود را نیز معرفی خواهیم کرد.وی درباره احتمال ائتلاف جبهه اصلاح‌طلبان با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در انتخابات شوراها افزود: آنها گروهی جداگانه هستند و ما گروهی جداگانه، ضمن آنکه فعلا بحثی در خصوص سازوکار وحدت این دو گروه در انتخابات شوراها مطرح نشده است.وی گفت: هرگاه تصمیم گرفته شد که این دو گروه لیست واحد منتشر کنند، آن را اعلام خواهیم کرد اما در حال حاضر جبهه اصلاح‌طلبان در حال برنامه ریزی و تدارک برنامه برای انتخابات شوراهاست.

ارتباط 5نماینده با اختلاس«3هزاری»
خبرآنلاین: شهاب‌الدین صدرنایب، رئیس مجلس هشتم گفت: در خصوص برخی شایعات بی اساس دیگر که از روی بی تقوایی می خواستند از آب گل آلود ماجرای اختلاس 3هزار میلیاردی به نفع خود ماهیگیری کنند و از فرصت پیش آمده در رد صلاحیت‌ها استفاده کنند و این دو مساله را پیوند بزنند عرض می نمایم که مجرمین و عاملان این اختلاس مشخص شده‌اند و امیدوارم که بطور کامل به اطلاع مردم عزیز برسد.
این جانب دو بار از تریبون رسمی مجلس از قوه قضاییه درخواست نمودم که نام 5نماینده مجرم در اختلاس را به اطلاع همگان برسانند که اتفاقی صورت نگرفت.
لذا این اتهام را نیز همچون سایر اتهامات وارده از اساس کذب و مردود اعلام می نمایم و امید است هرچه زودتر نام دست اندرکاران این اختلاس بزرگ به اطلاع مردم برسد.

نقض حکم تبرئه متهم به قتل شهید فتنه
تسنیم:با نقض حکم تبرئه متهم به قتل شهید غلام‌کبیری در دیوان عالی کشور، سه‌شنبه این هفته جلسه مجدد محاکمه این متهم برگزار می‌شود.حسین غلام‌کبیری بامداد 25 خرداد 88 در سعادت‌آباد تهران به شهادت رسید و به عنوان نخستین شهید فتنه 88 شناخته شد.

کاندیدای هاشمی کیست؟
 مشرق نوشت: برخی اطرافیان هاشمی رفسنجانی می‌گویند پس از انصراف ناطق نوری از کاندیداتوری، گزینه مطلوب هاشمی در حال حاضر حسن روحانی است. این افراد مدعی هستند در صورت نیامدن روحانی، وی از کاندیداتوری ولایتی و سپس لاریجانی حمایت خواهد کرد.

جواد لاریجانی شاگرد اول 9 دی ماه امسال
به نوشته مشرق در ارزیابی‌های صورت گرفته درباره عملکرد صدا و سیما در سالگرد 9 دی، مباحث مطرح شده توسط محمدجواد لاریجانی از حیث تبیین فتنه 88، بازخوانی نقش عوامل داخلی و خارجی و ارزیابی مدیریت رهبر انقلاب در مهار فتنه88، بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.

داستان صف‌های طولانی کامیون‌ گندم چست؟
از اردبیل خبر می‌رسد صف‌های طولانی کامیون‌های حامل گندم وارداتی در مقابل سیلوهای استان اردبیل تعجب همگان را برانگیخته است. به گفته مدیر عامل شرکت غله استان اردبیل براساس برنامه‌ریزی‌ها، این گندم‌ها از طریق بنادر کشوربه مقصد اردبیل بارگیری و برای مصرف مردم اردبیل ذخیره سازی می‌شود، اما برخی از صاحب نظران آگاه معتقدند این گندم‌ها بی‌کیفیت هستندکه برای مصارف دامی وارد شده‌اند. استان اردبیل به دلیل داشتن استعدادهای بالای کشاورزی بخصوص مطرح بودن به عنوان قطب تولید محصول استراتژیکی گندم از نوع مرغوب در کشور به استان ذخیره شهرت یافته و سالانه مقادیر زیادی از این محصول به سایر استانهای کشور صادر می‌گردد.

محسن رضایی برنده انتخابات ریاست جمهوری است
لطیف نوروزی، مشاور محسن رضائی نامزد ریاست جمهوری یازدهم گفت: آقای رضایی این بار برخلاف تمامی انتخابات‌های گذشته در بخش‌های مخلتف بویژه در بحث "صیانت از آراء" برنامه دارد و شما یقین بدانید که ایشان برنده انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود. به گزارش ایلنا، وی که در یاسوج سخن می‌گفت در بخشی از سخنان خود از وضعیت کنونی به ویژه در حوزه اقتصادی به شدت اظهار نارضایتی کرد و یادآور شد: ما هنوز نفهمیده‌ایم کشوری با این همه ذخایر چرا وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم این گونه نگران کننده شده است. نوروزی افزود: با شعار و هیاهو نمی‌شود کشور را اداره کرد و آقای رضایی برخلاف دولت فعلی که دنبال هیاهو بوده و هست می‌تواند کشور را اداره کند.

تلاش رژیم صهیونیستی برای نفوذ درمغرب
گروهی از شخصیتهای قضائی و حقوقی کشور مغرب با هشدار درخصوص تلاش رژیم صهیونیستی برای نفوذ در این کشور، از تهیه طرحی برای ارائه به مجلس با هدف مقابله با هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری عرب 48، "احمد ویحمان" رئیس مرکز دیدبان مخالف با عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی افزود: این مرکز بزودی اقدامات گروهی از شخصیتهای مغربی برای عادی‌سازی روابط با تل الربیع را فاش خواهد کرد. وی گفت: گروهی از قضات مستقل مغربی اقدامات این افراد را برای عادی سازی روابط مورد پیگرد قضائی قرار خواهند داد. وی تأکید کرد رژیم صهیونیستی با نفوذ در تعدادی از مراکز اقتصادی، کشاورزی، تجاری و نیز بعضی از شخصیتهای سیاسی و دانشگاهی اقداماتی را برای عادی کردن روابط با مغرب انجام داده است.

3هزار تبعه ایرانی زندانی هستند
قدس آنلاین:سید کاظم سجادی، مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه گفت که 3 هزار ایرانی در خارج از کشور در زندان به سر می‌برند که بیشترین آنها در مالزی، آذربایجان، ژاپن، امارات و ترکیه هستند و مواد مخدر عمده‌ترین جرمشان است.

آموزش رقص در خیابان های تهران!
این روزها شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته در شمال شهر تهران خبر از کلاسهای آموزش رقص توسط خانم، بدون محدودیت جنسیتی برگزار می شود.
مسئولین محترم، وزارت ارشاد، گشت ارشاد، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، کافی است یک سری به شمال تهران، ایستگاه های اتوبوس، خیابانها و اماکن عمومی بزنید و ببینید که چه کارهایی که نمی کنند.

برگزاری جلسات انتخاباتی برای کارگران !
اخیراً یکی از نامزدهای احتمالی جمعی را با عنوان مجمع کارگران راه اندازی کرده و جلساتی را نیز با آنها گذاشته است.
بنابراین گزارش برخی نامزدها با برگزاری جلسات سیاسی ،‌سفرهای استانی و راه‌اندازی ستادهای خبری در حال تبلیغات انتخاباتی هستند؛ ‌حتی یکی از نامزدهای احتمالی با راه‌اندازی مجمع کارگران و برگزاری جلساتی با این گروه درصدد تحریک احساست آنهاست

آدم خواری در تاشکند
یکی از ساکنان شهر تاشکند؛ پایتخت ازبکستان با مراجعه به اداره پلیس منطقه میر آباد از آدم خواری یک گروه شیطان پرست شکایت کرده است.
ولادیمیر لوپان اف گفته است که یک گروه شیطان پرست با برگزاری مراسم قربانی و مصرف مشروبات الکلی، با کشتن یکی از اعضای خود قلب و کبد وی را خورده اند.
وی در این مورد به اظهارات همسر سابق خود استناد کرده که اکنون عضو این گروه است.

اخبار کوتاه
   *  یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب به‌تازگی اثر یکی از جاسوسان سیا را در روزنامه‌اش تبلیغ کرد! روزنامه مذکور به بهانه انتشار یک کتاب جدید از «هانا آرنت» به تجلیل از این شبه‌فیلسوف دست چندم و معرفی آثار چاپ شده قبلی او پرداخت. هانا آرنت که بارها و به‌صراحت، از تعلق خود به صهیونیسم ابراز شادمانی کرده، نظریه‌پرداز نظریه نافرمانی مدنی و کودتاهای مخملی است و جالب اینجاست که نویسندگان این روزنامه زنجیره‌ای از او به‌عنوان یک نویسنده صلح‌طلب(!) یاد کرده‌اند.
   *  «س.ر» مدیرکل اسبق وزارت کشور در دولت اصلاحات، که پس از انتخابات 88 به کشور هلند گریخته است، تلاش‌های تازه‌ای برای برقراری ارتباط با تعدادی از گروه‌های داخلی آغاز کرده است. بر اساس گزارش‌های رسیده، در دیدار محرمانه وی با چند نفر از اعضای سرویس موساد، برنامه‌ای ویژه به وی ابلاغ شده که در آن، وی و همکارانش در پوشش کمک به سازمان‌های غیردولتی و خیرخواهانه درون ایران، مبالغ هنگفتی در اختیار این گروه‌ها قرار دهند تا آن‌ها در پوشش اهداف اجتماعی، زمینه‌سازی بروز آشوب و بحران را تا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در کشور فراهم کنند.
   *  یک بازیگر پنهان سیاسی که تلاش بسیاری برای احیای سیاسی خود دارد، همچنان بر واژه «انتخابات آزاد» تأکید می‌کند و معتقد است اصلاح‌طلبان نباید این واژه را رها سازند. این فرد که تلاش دارد مدیریت رفتاری جریان اصلاحات را به دست بگیرد، به اصلاح‌طلبان پیغام داده که همچنان بر واژه انتخابات آزاد تأکید کنند. وی همچنین گفته است: خود من هم به‌زودی نکات جدیدی را برای گشایش وضعیت اصلاح‌طلبان بیان خواهم کرد!
   *  «دعی عبدالله» امام جماعت مسجد «نورالاصلاح» در واشنگتن، ضمن سخنانی ادعا کرد: همجنس‌بازی حلال است! وی در پاسخ به این سؤال که: شما امام جماعت یک مسجد هستید، پس چگونه همجنس‌بازی را مجاز می‌دانید؟ گفت: تمام سعی من این است که اسلام را به‌صورت امروزی عرضه کنم و حلال شمردن این رابطه، یکی از مظاهر پیشرفت اسلام است!
   *  هفته‌نامه اصلاح‌طلب «آسمان» در آخرین شماره خود، باوجود تأکید مقام معظم رهبری بر عدم یأس‌آفرینی در جامعه با تکرار کلیدواژه‌هایی مانند انتخابات آزاد، در سه صفحه آغازین خود، متن کامل صحبت‌های عبدالله نوری در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران را با عنوان «بزرگان اصلاحات بر یک چهره مقبول اجماع کنند» منتشر کرد. عبدالله نوری ضمن تأکیدات مکرر بر کلیدواژه‌های «آزادی»، «انتخابات آزاد» و «جنبش سبز»، طبق معمول از موضع طلبکارانه، نظرات اصلاح‌طلبان را درباره این مباحث و موضوعات مختلف فضای سیاسی- اجتماعی کشور عنوان کرده است.
   *  حزب صهیونیستی راستگرای «عوتسماه لئسرائیل» در اقدامی شیطنت‌آمیز تصمیم گرفته است برای تبلیغ و کسب رأی شهرک‌نشینان صهیونیست در مناطق پرجمعیت، در سحرگاه هر روز اذان پخش کند! مسئولان این حزب درباره هدفشان از این کار گفته‌اند: این کار صهیونیست‌ها را آزرده کرده و کاری می‌کند که آنان به حزبشان رأی دهند! چراکه با رأی آوردن این حزب، آنان دیگر این صدا‌ها را نخواهند شنید و در غیر این‌صورت، باید منتظر آزادی بیشتری برای مسلمانان و پخش اذان بیشتری باشند.

https://shoma-weekly.ir/7NRInK