گفته می‌شود که...

وزیر کابینه روحانی: من مقلد بودن آقای منتظری را افتخار خود میدانم/ تور مجردهای حلقه انحرافی!/ نماز جماعت به امامت یک زن!/ واریز ۱۶۰ میلیون ریال به حساب احمدی‌نژاد! / دو رقیب سال 76 در کنار هم/ تدبیر رهبری و واکنش سپاه در برخورد با طالبان / مصلحی به جای پورمحمدی؟! و...

نبض بازارهای جهانی در دست ایران است
رادیو فردا با پخش گزارشی درباره تأثیر تحریم‌های جدید نفتی بر ضد ایران بر بازارهای جهانی گفت: ایران بر پایه ارزیابی‌های گوناگون از لحاظ ذخایر نفتی در ردیف دوم تا چهارم جهان است. از لحاظ ذخایر گازی هم در ردیف اول تا دوم دنیا، اگر نفت و گاز را با هم در نظر بگیریم ایران بزرگ‌ترین کشور دارنده ذخایر انرژی فسیلی دنیا است و از این لحاظ برای آینده بازار جهانی انرژی نقش حیاتی دارد. حذف ایران از بازار انرژی نمی‌تواند درازمدت باشد و شرکت‌های بزرگ غربی با بی‌صبری منتظرند هرچه زودتر به میدان‌های نفت و گاز ایران برگردند.

وزیر کابینه روحانی: من مقلد بودن آقای منتظری را افتخار خود میدانم

گفته می‌شود یکی از وزرای پیشنهادی دکتر روحانی برای تصدی یک وزارت‌خانه با وجود داشتن سابقه وزارت در دولت‌های قبلی، خاطره خوشی از خود در میان کارمندان آن دستگاه مهم دولتی به‌جای نگذاشته است. رئیس دفتر سابق این فرد گفته است که وی به‌صراحت اعلام کرده که مقلد آقای منتظری است و این را مایه افتخار خود می‌داند! همچنین همکاران او در وزارت‌خانه متبوعش می‌گویند که او جز سیاسی‌کاری، کار مهم دیگری انجام نداده و در صورت گرفتن رأی‌اعتماد از مجلس، بعید است راه دیگری جز راه قبلی را در پیش بگیرد!

نماز جماعت به امامت یک زن!
قدس آنلاین: در یکی از نمازخانه‌ها در لندن، نماز جماعت با حضور زنان و مردان نمازگزار به امامت یک زن برگزار می شود.

هدیه ۸۰ میلیون تومانی دولت دهم به الهام

روزنامه خراسان نوشت:
 
براساس ابلاغیه روزهای اخیر محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه های مربوطه، اعلام شده است که بنا به پیشنهاد وزرای عضو کمیسیون بررسی اعطای نشان های دولتی و به استناد ماده ۷ قانون تعیین حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت های ریاست جمهوری، غلامحسین الهام معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز نشان درجه دو لیاقت و مدیریت دریافت خواهد کرد. گفتنی است نشان درجه دو لیاقت و مدبربت، به همراه ۷۵ سکه تمام بهار آزادی اعطا می شود که به نرخ روز، حدود هشتاد میلیون تومان است.

وزیران روحانی کمتر چهره سیاسی اند
خبرآنلاین: منصور حقیقت پور، نماینده مجلس با بیان این که اقدام روحانی در معرفی وزیران کابینه به مجلس در روز برگزاری مراسم تحلیف اقدام بسیار مناسبی بود، گفت: وزیران معرفی شده کمتر چهره های سیاسی هستند.

رژیم صهیونیستی» رژیمی نژادپرست است
طرح «براور» برای تخلیه بادیه‌نشینان فلسطینی نقب که جدیدترین قانون نژادپرستانه تصویب شده در کنست صهیونیستی است، سبب بروز تنش شدید میان دولت عبری و شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد شده است. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی «ناوی ویلا» عضو شورای حقوق‌بشر سازمان ملل از اقدام رژیم صهیونیستی در تخلیه بادیه‌نشینان نقب به عنوان طرحی نژادپرستانه و ترانسفر اجباری یاد کرده است. ویلا خواستار بازنگری رژیم صهیونیستی در طرح براور شد که به گفته وی «باعث تخریب 35 روستای فلسطینی و آوارگی 30 الی 40 هزار نفر از فلسطینیان از خانه و کاشانه خود می‌شود
رزمایش نافرجام ارتش عبری در صحرای نقب
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در رزمایش نظامی یگان چتربازان رژیم صهیونیستی در صحرای نقب هزارودویست چترباز حضور داشتند که برای تقویت توان رزمی خود به انجام آموزش‌های نظامی پرداختند. گزارش‌ها حاکی از آن است که به علت مه غلیظ، حدود یک‌سوم از چتربازان نتوانستند با موفقیت فرود بیایند. همچنین در این رزمایش حدود بیست نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند. تجهیزات سنگین از جمله مخزن آب، مسلسل و خودروهای نظامی نیز با چتر به پایین انداخته شدند.

 امیدواریم جنتی رأی بیاورد
الف: نصر ا... پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به اینکه آیا علی جنتی رای می آورد، گفت: امیدواریم که رأی بیاورد.

بی بی سی: کابینه پیشنهادی روحانی بهترین کابینه

تلویزیون بی بی سی در گفتگو با  رجبعلی مزروعی عضو جبهه منحله مشارکت به بررسی کابینه پیشنهادی آقای روحانی پرداخت.مزروعی در باره کابینه فراجناحی روحانی گفت: کابینه پیشنهادی آقای روحانی کابینه ای است که می تواند در برگیرنده تمام نیروهای سیاسی موجود در عرصه ایران باشد و طبیعتا این کابینه هر بخشی می تواند مورد رضایت یک جریان سیاسی باشد بخش دیگرش مورد انتقاد قرار گیرد.وی افزود: این کابینه با مواضع دکتر روحانی در زمینه فراجناحی و اعتدالی بودن هماهنگ است و به نظر می رسد بهترین کابینه ای است که می شود در شرایط امروز ایران برای پیشبرد مسائل و حل مشکلات عمده ای که گریبانگیر جامعه هست در انطباق باشد .

مصلحی به جای پورمحمدی؟!

در حالی که برخی از رسانه ها از حجت الاسلام مصلحی وزیر فعلی اطلاعات به عنوان جایگزین پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبرداده اند اما با توجه به ماده 4 قانون تشکیل سازمان بازرسی که باید رئیس این سازمان از قضات رتبه11 باشد این گمانه زنی ها غیرواقعی بوده و حجت الاسلام مصلحی به سازمان بازرسی کل کشور نمی رود.

آماده معرفی این افراد به مردم هستیم
ایسنا: حسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر هیات رئیسه مجلس به ما این مسؤولیت را محول کند که در مورد اتفاقات دیگر حاشیه‌ای در مجلس تحقیق کنیم این آمادگی را داریم به مردم بگوییم چه کسانی پشت پرده رفتارهای رئیس‌جمهور بودند و اجازه دادند آقای احمدی‌نژاد آن رفتارها را در مجلس انجام دهد.

 روسها رعایت نکردند
مشرق: محمود رضا سجادی سفیر ایران در مسکو در پاسخ به اینکه به نظر شما، تصحیح برنامه سفر زنجیره ای ولادیمیر پوتین در منطقه خزر می تواند چه تبعاتی به دنبال داشته باشد؟ گفت: ابتکار سفر زنجیره ای رئیس جمهور روسیه در خزر که توسط کرملین مطرح شد، آن هم فقط در سواحل این کشورها، گامی جدی و مهم و بسیار به موقع در زمینه سیاست خارجی است، ولی چگونگی عملی کردن این «ابتکار خزر» بسیار خشک تشریفاتی و بدون عنایت به نکات ظریف سیاسی منطقه بود. محدود شدن چارچوب های سفر تا حد بی نزاکتی، در جامعه ایرانی یک نوع ناراحتی روحی ایجاد کرده و در برابر نخبگان سیاسی ایران یک سری سوال های جدی را مطرح کرد.

فتوای مضحک "مسعود رجوی" در مورد تغییر زمان ماه مبارک رمضان!

عضو سابق گروهک تروریستی منافقین گفت: چندین بار مسعود رجوی تاریخ ماه مبارک رمضان را تغییر داده و برای توجیه این مسئله اینگونه بیان کرد که در عراق شرایط خوب نبوده و هوا گرم است، به همین دلیل ماه رمضان را به ماه آذر موکول و خود را مجاز به دادن فتوی کرد.


تدبیر رهبری و واکنش سپاه در برخورد با طالبان
سردار صفوی گفت: «زمانی که دیپلمات‌های ما در افغانستان به شهادت رسیدند، من به عنوان فرمانده سپاه فعالیت می‌کردم که ظرف 48 ساعت دو لشکر را همراه با هواپیما و تانک در مرز افغانستان مستقر کردیم. حضرت آقا در آن روزها مشهد بودند. ما از ایشان اجازه خواستیم تا به طالبان یک نوع گوشمالی بدهیم اما ایشان قبول نکردند و گفتند به مصلحت نیست. ایشان با دلایل بسیار منطقی فرمودند نه. اما ما این قدرت را نشان دادیم که می‌توانیم ظرف 48 ساعت دو لشکر را در مرز پیاده کنیم. همچنین نشان دادیم قدرت برخورد را نیز داریم، اما همان‌طور که گفتم آقا اجازه ندادند که آن‌ها را تنبیه کنیم.» وی که در برنامه شناسنامه تلویزیون سخن می‌گفت، افزود: «البته بعداً و با اجازه حضرت آقا به شکلی دیگر آن‌ها را تنبیه کردیم و بعد از آن، آن‌ها دیگر برای‌مان مشکلی ایجاد نکردند

تور مجردهای حلقه انحرافی!
کتاب «گردشگری با علایق ویژه در ایران» عنوان کتابی نوشته محمدشریف ملک‌زاده، رئیس فعلی سازمان میراث فرهنگی است که چاپ سوم آن در اسفندماه 89 منتشر شده است. رئیس سازمان میراث فرهنگی در کتابش با عنوان «گردشگری با علایق ویژه در ایران» تور مجردها را معرفی کرده، با این توضیح که دختران و پسران و زنان و مردان مجرد با شرکت در این تور می‌توانند با یکدیگر برای انتخاب همسر آینده آشنا شوند!

ترفند بشار اسد در ماجرای حمله هوایی به سوریه
نیویورک تایمز نوشت: تحلیلگران اطلاعاتی آمریکا نتیجه‌گیری کرده‌اند که حمله هوایی اخیر اسرائیل به انبار تسلیحات در سوریه به نابودی تمام موشک‌های کروز ساخت روسیه منجر نشده است. اسرائیل در پنجم جولای برای نابودی موشک‌های روسی سوریه به لاذقیه حمله کرد. در حالی که محل این موشک‌ها نابود شد، اما تحلیلگران اطلاعاتی آمریکا بر این باورند که حداقل، تعدادی از موشک‌های «یاخونت» از «پرتاب‌کننده» خود جدا شده و پیش از حمله به مکان دیگری منتقل شدند. مقامات نیروهای دریایی اسرائیل و آمریکا موشک‌های روسی سوریه را برای کشتی‌های خود تهدید می‌دانند. پس از حمله اسرائیل، دولت اسد درصدد پنهان‌سازی این حقیقت بود که موشک‌ها به مکان دیگری منتقل شود تا این برداشت را منتقل کند که حمله اسرائیل ضربه سنگین به آن‌ها زده است.

تندروی دیگر ممنوع است
خبرآنلاین: غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران در مراسم افطاری دانش آموختگان عضو انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر سخنان رئیس جمهور در مراسم تنفیذ را دارای نکات مثبت بسیاری برای جامعه دانست و گفت که می بایست تلاش کرد که در دوره پیش رو از تندروی‌هایی که در گذشته صورت گرفته خودداری کرد.

 واکنش فیروزآبادی درباره فعالیت‌ اقتصادی نظامی‌ها
تسنیم: سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر حضور نیروهای نظامی در فعالیتهای اقتصادی با بیان اینکه نیروهای مسلح هیچ طرح اقتصادی را در کشور بدون درخواست دولت شروع نکرده‌اند، گفت: نیروهای مسلح کشور تنها در پروژه‌ها و مناقصه‌هایی حضور یافته‌اند که داوطلب و پیمانکار داخلی شرکت نداشته‌اند.

 فضاسازی‌ها ارزش پاسخگویی ندارد
ایلنا: محمدعلی نجفی، وزیر پیشنهادی دولت روحانی علت پاسخ ندادن به هجمه‌های سیاسی را پاسخ دیگر کارشناسان بیان کرد و گفت: خیلی از صاحبنظران حوزه تعلیم و تربیت و خیلی از کار‌شناسان آموزش و پرورش پاسخ این هجمه‌ها را داده‌اند و خواهند داد، لذا نیازی نیست که وقتم را صرف پاسخگویی به این مسایل کنم.

علت گرانی ها در ایران از زبان ماهواره ای ها
مدیر شبکه او آی پی ان با بیان اینکه در جامعه افراد سودجویی هستند که با احتکار باعث گرانی می شوند خطاب به آن ها گفت: «شما را به خدا این کار را نکنید و به مملکتتان رحم کنید
مدیر شبکه او آی پی ان که در مورد پدیده گرانی در ایران صحبت می کرد گفت: «هرکجای دنیا اگر یک چیزی مثل سیب زمینی گران شود خیلی از مردم به خاطر گرانی اش آن را نمی خرند ولی در کشور ایران هرچیزی که گران می شود مردم بیشتر می خواهند آن را بخرند
عبدشاه با بیان اینکه در جامعه افراد سودجویی هستند که با احتکارکردن باعث گرانی می شوند خطاب به آن ها گفت: «شما را به خدا این کار را نکنید و به مملکتتان رحم کنید

قلعه نویی: به هاشمی گفتم مردم گرسنه‌اند
فرارو: سرمربی استقلال درباره دیدارش با آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت: در این دیدار با آقای هاشمی صحبت کردم و به او گفتم که مردم گرسنه هستند؛ البته در ورزش هم نکاتی را به ایشان گفتم.

سمی ترین دریاچه دنیا
دریاچه های خاص در دنیا معمولا محلی برای جذب گردشگر هستند زیرا در این محل توریست ها قرار است با پدیده ای بسیار خاص روبرو شوند که در دیگر نقاط دنیا نمی توان مانندی برای آن ها پیدا کرد. دریاچه "مربع آبی" یا "تالاب آبی" در انگستان یکی از دریاچه های خاص دنیاست که البته کمی با دیگر دریاچه های خاص متفاوت است. این دریاچه خاصیتی قلیایی دارد و هیچکس نمی تواند به آن نزدیک شود و رفتن به درون آن می تواند برای سلامت انسان بسیار خطرناک باشد. این دریاچه که به نظر بسیار زیبا و خوش رنگ می آید دارای pH 11.3 است که نزدیک به عدد 14 بوده و خاصیت قلیایی آن بسیار بالاست. این عدد تقریبا نزدیک به pH سفید کننده هاست و مقدار سم موجود درون آن درحد بالایی قرار دارد.در ساحل این دریاچه تابلوهای متفاوتی نصب شده است که هر کدام نشان دهنده خطرات این دریاچه است. وارد شدن به این دریاچه باعث بروز مشکلات پوستی و آسیب های چشمی می شود. تا به حال جسد حیوانات یا در برخی موارد انسان هایی در اطراف این دریاچه پیدا شده است. خانواده هایی که در اطراف این دریاچه زندگی می کنند همگی خواهان آن هستند که این دریاچه مسدود شود چرا که فرزندان آن ها ممکن است آلوده شوند و البته هوای این منطقه نیز به مقدار زیادی سمی شده است

  زنگنه: توضیح می دهم
خانه ملت: بیژن نامدار زنگنه، وزیر پیشنهادی نفت برای دولت یازدهم با بیان اینکه در مورد قرارداد گازی ایران و امارات به کمیسیون‌های تخصصی مجلس توضیحاتی می‌دهم، گفت: انتقادات نمایندگان نشان از شادابی مجلس است.

موفقیت سریال تلویزیون حزب‌الله لبنان
تحلیلگر روزنامه الاخبار با اشاره به تولید موفق سریال «قیامت اسلحه» با حمایت شبکه المنار و پخش همزمان آن از چند شبکه تلویزیونی در جهان عرب، موفقیت این سریال را آغازی بر موج سریال‌سازی لبنانی دانست.
این سریال که روایت مقاومت شام و فلسطین علیه استعمار انگلیس و فرانسه را از جبل‌عامل به تصویر می‌کشد نوشته «محمد النابلسی» و کارگردانی «عمار رضوان» و تولید «مرکز تولیدات بین‌المللی بیروت» است. روزنامه لبنانی الاخبار در این باره با اشاره به تولید موفق این سریال با حمایت شبکه المنار و پخش همزمان آن از چند شبکه تلویزیونی در جهان عرب، موفقیت این سریال را آغازی بر موج سریال‌سازی لبنانی قلمداد کرد.

بهمنی: به دانشگاه ایرانیان نمی‌روم
مهر: محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است مانند سایر اعضای کابینه دولت احمدی نژاد به دانشگاه ایرانیان بروید، گفت: بنده به هیچ کجا نمی‌روم.

عده ای منشأ فشار به نمایندگان شده اند
مهر: ایرج ندیمی، نماینده مجلس گفت: افرادی همراه با وزیران به راهروهای مجلس وارد می شوند که از جمله اقدامهای آنها تحت فشار قرار دادن نمایندگان با عناوین مختلف یا انتقال اطلاعات غلط به وزیران است.

یورش دوباره فیلم‌های ضدایرانی به جشنواره‌های غربی
جشنواره فیلم تورنتو پنجم سپتامبر با نمایش فیلم ضد ایرانی «رکن پنجم» افتتاح خواهد شد.
این فیلم به کارگردانی «بیل کوندون» محصول کمپانی صهیونیستی «دریم ورکس» است. به گفته «جولیان آسانژ»، مؤسس سایت «ویکی‌لیکس»، فیلم «رکن پنجم» دروغ‌پردازی جدید هالیوود علیه ایران و برنامه‌های هسته‌ای این کشور است. پروژه سینمایی «رکن پنجم» اسفند گذشته در برلین کلید خورد.
گفتنی است، علاوه بر «رکن پنجم» فیلم دیگری با نام «گلاب» نیز با مضمونی ضدایرانی در هالیوود در حال ساخت است. پیش‌بینی می‌شود که این دو فیلم اکثر جوایز دوره آینده مراسم اسکار آمریکا را به خود اختصاص دهند.
تولید یک مستند
درباره سبک زندگی و حماسه اقتصادی
محمدتقی فهیم مستند «قوچ‌ها خیالبافی می‌کنند» را با محوریت سبک زندگی ایرانی و در راستای شعار حماسه اقتصادی تولید کرد.
این مستند در مدت 70 دقیقه مردی را نشان می‌دهد که 30 سال پیش، پس از مدتی کارگری در تهران، عطای آن را به لقایش بخشیده و به روستایش بازمی‌گردد. او با کارگری در قنات شروع می‌کند و با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب‌هایی حماسه‌ای اقتصادی را رقم می‌زند.
این فیلم در جشنواره سینما حقیقت رونمایی خواهد شد.

درخواست «آمنه بهرامی» از روحانی
قدس آنلاین: آمنه بهرامی، دختری که قربانی اسید‌پاشی شده و با بخشیدن جوانی که او را کور کرده ‌بود، تحسین همگان را برانگیخت از رئیس‌جمهور جدید خواست قربانیان اسید‌پاشی را تحت حمایت دولت درآورد.

دستور روحانی برای روسای جمهور گذشته
قائم مقام و معاون ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: انتقادم به دولت‌های نهم و دهم این بود که عملکرد دولت‌های گذشته پس از انقلاب را نقد کردند. آقای دکتر روحانی توصیه کردند که حتی اگر آقای احمدی‌نژاد هم رفتند، دولت برای‌شان دفتر تأسیس کند. یعنی آقای احمدی‌نژاد با وجود اینکه عملکرد کاملاً موفقی در دوران مسئولیت خود نداشته است، باید شأن و جایگاهش حفظ شود. به تبع اولی آقای خاتمی هم چهره قابل اغماضی نیست و به عنوان رئیس‌جمهور سابق ایران، حضور ایشان می‌تواند مفید باشد.

امضا نمی‌کنم
مهر: ابوالفضل حسنی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در خصوص دانشگاه احمدی نژاد و عدم دریافت گزارشهای لازم از این دانشگاه گفت: نمی توانم بدون رعایت حداقلها پای مجوز قطعی دانشگاه احمدی نژاد را امضا کنم.

 اتهام به یک ایرانی درباره انفجارهای تایلند
ایسنا: پلیس مالزی فردی را که می‌گوید ایرانی و مظنون به تهیه مدارک جعلی برای بمبگذاران انفجارهای تایلند است، بازداشت کرد.

نوجوان 12 ساله خدای جدید هندوها شد!

یک نوجوان هندی بخاطر داشتن یک دم که طول آن به هفت اینچ می رسد به خدایی مقدس نزد بسیاری از هندوها درآمده است. بسیاری از هندوها این نوجوان را یکی از "خدایان میمون" که در نزد آنها از خدایان مقدس به شمار می آیند ، خوانده اند.

روزنامه امریکایی "هافینگتون پست" گزارش داد که "ارشید علی خان" (12 ساله) با دمی که در واقع یک استخوان در امتداد ستون فقرات وی می باشد ، به دنیا آمده است. پزشکان می گویند که انسان دارای ژنهای خفته ای است که در صورت فعال بودن می توانند منجر به شکل گیری دم در انسان بشوند.

تحرکات استخدامی تیم دولت سابق
فرارو: در حالی که تنها چند روز تا جابجایی مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی باقی مانده است، دیروز چهارشنبه، یک آزمون استخدامی با حضور تعدادی از عوامل سرکرده جریان انحرافی در این سازمان برگزار شد.

حضور وکیل خاوری در دادگاه
باشگاه خبرنگاران: ناصر سراج، قاضی رسیدگی به پرونده فساد 3 هزار میلیاردی از برگزاری دادگاه خاوری خبر داد و گفت: دادگاه رئیس فراری سابق بانک ملی به صورت غیابی نبوده و با حضور وکیل وی برگزار می‌شود.

فعالیت بهائیان در قالب روانشناس

فرقه ضاله بهائیت با رویکرد جدید خود اقدام به تاسیس موسسه... بهائیان موسوم به BIHE به صورت زیرزمینی و غیرقانونی نموده است که بتواند با ایجاد سرگرمی و اشتغال برای جوانان خود از خروج آنان از ایران جلوگیری بعمل بیاورد و از این راه بتوانند درآمد و شغل مناسبی در شرکت‌های خصوصی برای خود پیدا کنند. از سویی با نفوذ در کلینیک‌های روان‌شناسی در تهران اقدام به کسب اعتبار در بین روان‌شناسان و ترویج آموزه‌های ضاله خود بپردازند.
در این زمینه اخیراً تعدادی از بهائیان با دادن مدارک تحصیلی جعلی از موسسه غیرقانونی ... بهائیان به عنوان مشاور در کلینیک‌های روان‌شناسی استخدام شده‌اند و از این طریق به ترویج اباحه‌گری و فساد و فحشاء و تبلیغ فرقه ضاله بهائیت می‌پردازند.
بنا بر این گزارش، این موسسه بیشترین سرمایه‌گذاری و اهمیت را در چندین سال گذشته داشته است و از نظر کادر اجرایی بیشترین اساتید و بیشترین دانشجویان را به خود اختصاص داده است. دانشجویان برتر این دپارتمان پس از اخذ مدرک لیسانس با معرفی محفل ملی کانادا و کالیفرنیا و هماهنگی تشکیلات بیت‌العدل مستقر در سرزمین‌های اشغالی با دانشگاه‌ها با هزینه تحصیلی اعم از اسکان و خوراک و پوشاک مشغول به تحصیل در رشته روان‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌پردازند.
از سرشاخه‌های اصلی این دپارتمان می‌توان به ک.ر، ف.ح، ن.ب، ف.م و س.م اشاره کرد.
تعدادی از این بهائیان در چندین سال گذشته با نفوذ در کلینیک‌های روان‌شناسی و موسسات روان‌کاوی اقدام به مشاوره به مراجعه کنندگان خود که بیشترین آنان مسلمان هستند می‌نمایند و در همین بین به تبلیغ فرقه ضاله خود و ترویج اباحه‌گری و فساد و فحشاء می‌پردازند.


از روند دادگاه راضی هستم
الف: فائزه هاشمی درباره روند دادگاهش گفت: از روند دادگاه راضی هستم و باید منتظر رای قاضی باشیم. وی گفت: دیروز آخرین دفاعیات از من اخذ شد و با توجه به اینکه جلسه محاکمه غیرعلنی بود، نمی توانم درباره محتویات آن صحبت کنم.

دستخط میرحسین موسوی برای عباس آخوندی

در چند روز اخیر در برخی سایت های خبری شاهد انتشار سندی بودیم که در آن مهندس میر حسین موسوی طی یادداشتی به شورای نگهبان، عباس آخوندی را بعنوان نماینده ویژه خود در انتخابات سال 88 معرفی کرده اند. موسوی
در متن این نامه با دست خط مهندس موسوی آمده است:
بسمه تعالی
حضرت آیت اله جنتی
دبیر محترم شورای نگهبان
با سلام – بدینوسیله جناب آقای دکتر عباس آخوندی را به عنوان نماینده شخصی خود برای تقویت ارتباط با آن شورای محترم در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به حضورتان معرفی می نمایم.
میرحسین موسوی
19/3/1388

عباس آخوندی در حال حاضر بعنوان کاندیدای پیشنهادی برای پست وزارت راه و شهرسازی در کابینه دکتر روحانی به مجلس معرفی شده است.

زمزمه‌های ابطال کارت بازرگانی آقای رئیس
مهر: پس از اینکه محمد نهاوندیان به عنوان رئیس دفتر روحانی انتخاب شد، برخی از فعالان اقتصادی و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران خواستار ابطال کارت بازرگانی وی شده اند.

عجیب ترین آب گرم دنیا!
آبگرم پرواز که درایالت نوادای امریکا جا خوش کرده ،خیلی از طبیعت دوستان دنیا را حیرت زده کرده است. این آب گرم که در دره هوآلاپای قرار دارد، در دهه 1960 به طور طبیعی به وجود آمد و کم کم لقب گردشگرپذیرترین پدیده طبیعی ایالت نوادا را به خود اختصاص داد.چون علاوه بر خواص درمانی زیادی که دارد، به دلیل وجود املاح معدنی خاص با رنگ های متفاوتی در هم آمیخته و تابلویی هفت رنگ را مقابل چشمان گردشگران می آورد.در این آب گرم ماهی های کوچک، قوها و مرغابی های وحشی زندگی می کنند و این آبشار کوچک سنگی را به یک منطقه شگفت انگیز تبدیل می سازند.این آبشار از دل سنگی بیرون می زند که 4متر ارتفاع دارد و میلیون ها سال قبل در اثر فرسایش آبی به وجود آمده است.

مطهری: این کار منطق ندارد
تسنیم:علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر فردی از آشوب‌های خیابانی حمایت کرده و می‌کند، صلاحیت وزارت ندارد، اما اینکه برخی بگویند همه وزرا باید در قبال فتنه موضع‌گیری کنند درست نیست و در روز رأی اعتماد اگر فرصت کنم این‌ها را توضیح می‌دهم.

فرانسه: هتاکی پلیس به زنان محجبه
اسلام‌ستیزی در میان مقامات و دستگاه‌های امنیتی فرانسه چنان افزایش یافته است که بازرسی و کنترل یک زن محجبه مسلمان در شهر تراپ واقع در منطقه ایولین فرانسه با اعتراض جمعی از ساکنان محل مواجه شد و به درگیری آنان با نیروهای پلیسی انجامید. اسلام‌ستیزی دولتمردان خشم مردم فرانسه را برانگیخته است، چنانکه چندی پیش جمعی از ساکنان محل در اعتراض به جریمه و بازداشت شوهر زنی که نسبت به کنترل پلیسی از همسرش به دلیل داشتن حجاب کامل و روبنده اعتراض کرده بود، در برابر پاسگاه شهر تراپ اجتماع کرده و با استفاده از سنگ و کوکتل‌مولوتف به پاسگاه پلیس یورش بردند. فرانسه از آوریل سال 2011 قانونی را به اجرا گذاشته است که بر اساس آن به زن مسلمان اجازه داده نمی‌شود تا در اماکن عمومی و اجتماع از روبنده استفاده کند و صورت خود را بپوشاند.

لغو دیدار اوباما با پوتین
مهر: منابع خبری روسیه از لغو سفر رئیس جمهور آمریکا به روسیه خبر دادند. شبکه تلویزیونی راشاتودی روسیه از لغو دیدار باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر داد. این اقدام در اعتراض به دادن پناهندگی به «ادوارد اسنودن» افشاگر جاسوسی اطلاعاتی آمریکا از سوی روسیه صورت گرفته است.

واریز ۱۶۰ میلیون ریال به حساب احمدی‌نژاد!

یکی از مسئولان دفتر رئیس‌جمهور سابق ، با بیان اینکه تا روز گذشته 160 میلیون ریال کمک‌های مردمی به حسابی که محمود احمدی‌نژاد در آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی خود با مردم اعلام کرد، واریز شده است، اظهار داشت: وقتی برای گرفتن ریز حساب به بانک مراجعه کردیم، با گردش حساب 35 صفحه‌ای روبرو شدیم.برای 160 میلیون مبلغ واریز شده، 35 صفحه گردش حساب زیاد است و نشان‌دهنده این است که مبالغ واریز شده اندک و خرد مانند 50 هزار ریال و 100 هزار ریال است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: بیشتر از مناطق محروم به این حساب پول واریز شده و به طور مثال از منطقه بشاگرد مبلغ 70 هزار ریال و از منطقه محروم دیگری 50 هزار ریال واریز شده است و همه مبالغ واریز شده در همین حد بوده و نشانگر این است که ساکنان مناطق محروم علاقه دارند به رئیس‌جمهور سابق در راه‌اندازی دانشگاه یاری رسانند.

جلوس دو رقیب سال 76 در کنار هم

ضیافت افطار محمدرضا عارف دوشنبه با حضور جمعی از شخصیت‌ها و فعالان سیاسی و رسانه‌ای در مجمتمع فرهنگی رایزن برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شناخته‌شده‌ای نظیر سیدمحمد خاتمی، علی‌اکبر ناطق‌نوری حضور داشتند. جعفر توفیقی، مرتضی حاجی، محمدرضا خاتمی، زهرا و نعیمه اشراقی و عبدا... رمضان‌زاده از دیگر چهره‌های حاضر در مراسم افطار عارف بودند. محمدرضا عارف و همسرش میزبان این ضیافت افطار بودند و با حضور بر سر میزهای مهمانان مراسم، ضمن خوش‌آمدگویی با برخی از آنها گفت‌وگوهای کوتاهی داشتند. نشستن خاتمی و ناطق‌نوری در کنار یکدیگر- به‌عنوان دو رقیب اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 76- و گپ و گفت آنها از نکات جالب این مراسم بود. پس از صرف افطار، ناطق‌نوری با بدرقه عارف و تعدادی از حاضران، مجلس را ترک کرد. تعدادی از حاضران هم ضمن طرح برخی مشکلات و در میان گذاشتن دغدغه‌های خود به‌صورت جداگانه با خاتمی و عارف، با آنها عکس یادگاری گرفتند.

 

https://shoma-weekly.ir/M69T9P