گفته می‌شود که...

نمره ی کامل در گرو نقاشی عریان از جنس مخالف/ترانه معین در مجلس!/ درخواست شیخ تونسی برای عقیم کردن زنان یهود /محکومیت حسین کروبی به 6 ماه حبس/ حرف‌های با کلاس مشایی!/ تغییرات گسترده در ستادهای انتخاباتی یک کاندیدای احتمالی و...

آگهی میلیونی برای مشاور احمدی‌نژاد!
مهر:شرکت ملی نفتکش ایران به بهانه واگذاری مدال طلا و گواهینامه تحقیقاتی و بین المللی یک مؤسسه خارجی به مدیرعامل خود (حمید بهبهانی وزیر سابق راه) و مشاور رئیس جمهور،آگهی‌های میلیونی به روزنامه‌ها سفارش داده است.

استرداد یک مقام سابق رومانی به آمریکا
شنیده شد که سخنگوی وزارت اطلاعات رومانی اعلام کرد که این کشور «آئورل فراتیلا» یکی از مقامات سابق وزارت دفاع رومانی را به اتهام نقض تحریم‌های تسلیحاتی ایران به آمریکا مسترد می‌کند. «سورین ساوا» سخنگوی وزارت اطلاعات رومانی با اعلام این مطلب گفت که دادگاهی در رومانی حکم به استرداد وی به آمریکا داده است عصر ایران نوشت؛ دادگاهی در جنوب کالیفرنیا در سال ۲۰۰۶ حکم تعقیب قضایی این مقام سابق رومانیایی را به اتهام کمک به نقض تحریم‌های تسلیحاتی آمریکا علیه ایران صادر کرده بود.

اتهام عجیب امارات به شهروندش
قدس آنلاین: یک شهروند اماراتی با اتهام عجیب جاسوسی برای ایران به 7 سال حبس محکوم شده است.

156شکایت قضایی علیه منافقین
فارس: مسؤولان استانداری دیالی عراق با اشاره به طرح 156مورد شکایت علیه گروهک تروریستی منافقین،محاکمه اعضای این گروهک را خواستار شدند.

درخواست شیخ تونسی برای عقیم کردن زنان یهود
شیخ «أحمد السهیلی» یک امام جماعت تونسی است که اخیرا طی اظهاراتی جنجالی خواستار عقیم کردن زنان یهود برای قطع شدن نسل یهودیان شد.
السهیلی که امام جماعت شهر "رادس" در جنوب شهر تونس پایتخت کشور تونس است، در یک برنامه زنده تلوزیونی سخن می گفت. وی در ادامه افزود: باید برای مقابله با یهودیان، زنانشان را عقیم کنیم تا نسل آنها خشکانده شود.
او همچنین با بالا بردن دست های خود، دعا کرده بود: پروردگارا، جرثومه ای به نام یهود را از بین ببر و حتی یک یهودی را در زمین باقی نگذار. پروردگارا، آنها را پاره پاره و تکه تکه کن و نسل آنان را نابود بفرما.

احضار مدیرمسوول رجانیوز به دادگاه
شنیده شد که صبح روز دوشنبه میثم نیلی، مدیرمسوول رجانیوز در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد و درخصوص شکایت مهدی‌ هاشمی که از سوی علیزاده‌طباطبایی وکیل خانوادگی‌ هاشمی‌رفسنجانی در تاریخ 29 آبان مطرح شده بود، تفیهم اتهام شد. عصرایران نوشت؛ سردبیر پایگاه خبری تحلیلی رجانیوز از احضار میثم نیلی مدیرمسوول این سایت به دادسرای فرهنگ و رسانه و تفهیم اتهام در پی شکایت مهدی‌ هاشمی خبر داد.

 رای مرتضوی به‌زودی ابلاغ می‌شود
شنیده شد که مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت که دومین حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری درمورد برکناری «سعید مرتضوی» از ریاست سازمان تامین اجتماعی هنوز به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ نشده است. ایسنا نوشت؛ علی‌اکبر بختیاری درمورد اینکه آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری از چه زمانی لازم‌الاجراست، اظهار کرد: ماده 34 قانون دیوان عدالت اداری تصریح دارد به اینکه آرای دیوان پس از ابلاغ، فورا باید اجرا شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود نسبت به این حکم تجدیدنظرخواهی کرد یا خیر؟ بیان کرد: آرای دیوان عدالت اداری در این مورد قطعی است.

وخامت حال پادشاه عربستان
العالم:خبرها از عربستان حاکی‌است که وضعیت سلامت ملک عبدا... بار دیگر رو به وخامت گذاشته به صورتی که وی در انجام برخی وظایفش ناتوان مانده است.

استقبال با گوجه گندیده
رجا:قرار است در هفته جاری یک پیانیست صهیونیست در قطر حاضر شود و برنامه اجرا کند، اما مردم قطر ضمن مخالفت شدید با آن اعلام کرده‌اند:با گوجه و تخم‌مرغ گندیده از او استقبال می‌کنیم.

اکران «قلاده های طلا» در بیروت
رجا:قرار است فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به مدت دو روز در شهر بیروت اکران شود.

محکومیت حسین کروبی به 6 ماه حبس
شنیده شد که یک منبع آگاه از صدور ۶ ماه حبس تعزیری برای محمدحسین کروبی خبر داد. فارس نوشت؛ این منبع آگاه گفته است: در حکم دادگاه آمده است که اجرای این حکم به‌مدت 5 سال در حالت تعلیق خواهد بود و اگر این فرد مجدد اقدام به ارتکاب جرم کند، حکم وی اجرا خواهد شد. وی افزود: برای محمدحسین کروبی این فرصت فراهم است که به حکم صادرشده از سوی دادگاه درمهلت قانونی اعتراض کند. پس از انتشار نامه پدرش به ‌هاشمی‌رفسنجانی در سال 88، درمورد حادثه کهریزک و مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های بیگانه از سوی فرزند کروبی انجام شده بود، از سوی دادستان وقت عمومی و انقلاب تهران موضوع در دادگاه انقلاب طرح شد.

 فوق‌العاده مشاغل کارکنان ریاست‌جمهوری
شنیده شد که براساس بررسی‌های کارشناسان یک نهاد نظارتی، از اوایل سال جاری کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری با ابلاغ یک مسوول ارشد دولتی مبلغی را به عنوان فوق‌العاده شغل دریافت می‌کنند که سایر کارمندان دولتی از فوق‌العاده شغل محروم هستند. خراسان نوشت؛ این نهاد نظارتی تاکید کرده است که اگرچه مبلغ مذکور از نظر رویه‌های قانونی، مخدوش نیست اما با تاکیدات عدالت‌محورانه دولت در تضاد است.

 سفارت ایران در لیبی تکذیب کرد
شنیده شد که وابسته مطبوعاتی سفارت ایران در طرابلس ادعای برخی رسانه‌های لیبیایی مبنی بر تلاش ایران در انتشار مذهب تشیع را تکذیب کرد. ایسنا نوشت؛ عبدالمحمد طبری در بیانیه‌ای با تکذیب این شایعات تاکید کرد که تهران همواره به دنبال وحدت جهان اسلام و عدم دخالت درامور داخلی سایر کشورهاست و در این چارچوب حرکت می‌کند. وی تاکید کرد که ایران از زمان شروع انقلاب لیبی تلاش کرد تا به ملت لیبی کمک کند و همواره برای ایجاد ثبات دولتی منتخب از سوی مردم این کشور تلاش کرده است. این از مهم‌ترین مسوولیت‌های کشورهای اسلامی در شرایط فعلی به‌شمار می‌رود و این امر جز با وحدت مسلمانان محقق نمی‌‌شود.

 وزیر فراری عراق تغییر چهره داد
شنیده شد که یک مقام پارلمانی اعلام کرد که وزیر دفاع سابق عراق که از سوی دادگاه‌های این کشور متهم به فساد مالی است، برای فرار از دست اینترپل، با جراحی پلاستیک تغییر چهره داده است. مشرق نوشت؛ «جواد حسناوی» عضو فراکسیون جریان صدر در پارلمان عراق در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: «عبدالقادر محمدجاسم العبیدی» وزیر سابق دفاع عراق، برای فرار از دست پلیس بین‌الملل، صورت خود را عمل جراحی کرده است.
وی افزود: وزیر دفاع سابق عراق که فرمان دستگیری وی به دلیل اختلاس مالی از سوی دادگاه عراق صادر شده، چندی پیش، چهره خود را به دست جراحان پلاستیک سپرده و چهره خود را به‌طور کامل تغییر داده است. به گفته این مقام عراقی، چهره کنونی عبیدی به‌گونه‌ای تغییر کرده که شناسایی وی برای پلیس اینترپل که هم‌اکنون به دنبال وی است، زحمت شده است.

نمره ی کامل در گرو نقاشی عریان از جنس مخالف
فرهنگ نیوز:به‌تازگی یکی از اساتید منحرف دانشگاه هنر تهران برای امتحان پایان ترم درس خود، از دانشجویان خواسته تا برای کسب نمره کامل و عالی، نمونه‌ای از نقاشی‌های مبتذل و عریان جنس مخالف[!] را با بهره‌گیری از سوژه‌های زنده و طبیعی به کلاس ارائه دهند. گفتنی است این اقدام استاد دانشگاه هنر در شرایطی صورت پذیرفته که مدتی است بسیاری از دانشجویان معتقد و مذهبی این دانشگاه در برابر اقدامات ساختارشکنانه وی ایستادگی می‌کنند؛ ولی هرگونه مقاومت و اعتراض آن‌ها نسبت به رئیس دانشگاه بدون نتیجه بوده است.

 جابه‌جایی‌های جدید در وزارت اقتصاد
شنیده شد که بالاخره پس از یکسال و نیم معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد مشخص شد و محمد پاریزی در این جایگاه قرار می‌گیرد. اقتصادپرس نوشت؛ تغییر معاونان وزرا که اوج آنها را در وزارت صنعت، معدن و تجارت در چند ماه اخیر شاهد بودیم، به وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز رسید. محمد پاریزی که تا دیروز معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد بود، به معاونت بانک و بیمه وزارتخانه می‌رود. این معاونت از آبان‌ماه سال گذشته که اصغر ابوالحسنی استعفا کرده بود، حدود یک سال‌ونیم وضعیت بلاتکلیفی داشت. از این پس، داود منظور، معاون سابق برنامه‌ریزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد خواهد بود و حکم او هم ابلاغ شده است.

روایت فردی از تندروی‌های مخملباف
رجا:امیرحسین فردی از موسسان حوزه هنری به ذکر خاطراتی از دوران جوانی خود و محسن مخملباف پرداخت و گفت:«مهم‌ترین مشخصه مخملباف، تندروی‌اش بود؛ یک تندروی وحشتناک و غیرقابل اغماض ... محسن می‌گفت زن حق ندارد جورابش پاره باشد.

40 درصد درخواستها مالی است؟
ایسنا:عادل محمدیان، مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاست جمهوری گفت:حدوداً 40 درصد مردم در نامه های خود از مشکلات معیشتی سخن می‌گویند و عمدتاً کسانی هستند که در تنگناهای مالی به سر می‌برند.

ایمیل «ایران» از دسترس خارج شد
شنیده شد که ایمیل ایرانی موجود روی درگاه خدمات الکترونیکی «ایران» گاها از دسترس خارج می‌شود و موجب مشکلات ارتباطی برای مسوولان دولتی می‌شود که مکلف به استفاده از این ایمیل برای کارهای خود هستند. تسنیم نوشت؛ در برخی درگاه‌های اینترنتی ایمیل ایرانی هر از گاهی از دسترس خارج می‌شود و با صفحه‌ای مواجه می‌شویم که نشان‌دهنده عدم دسترسی به سرور پست ایرانی است.

چرا به آرایش و رقص و دیسکو رفتن ما گیر می‌دهید؟!
طیفی از ضد انقلاب که در حوادث سال 88 با طرد شدن از سوی مردم و فرار به خارج از کشور نسل جدیدی از اپوزیسیون را شکل داده اند، با مشاهده رفتارهای زننده نسل قبلیشان در دیسکو ها و کلوب های شبانه به ناامیدی و افسردگی زبان به اعتراض به هم قدیمی ترها گشوده اند .
 یکی ازفتنه گرانی که تازه به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فیس بوکش با تعجب و دلسردی از شیوه های زندگی زننده و زشت مهاجران ضد انقلاب در خارج از کشور می نویسد: "نسل فراری ایرانی که اینجا هستند رفتارهای وحشتناکی را دارند! بچه‌های این سیاسی‌های قدیمی‌ (حتا چریک ترینشون!) اکثرا از این 7 قلم آرایشی‌‌هایی‌ که بیزینس می‌خوانند و دیسکوهای شبانه ایرانی‌ می‌روند، شده اند !"

دعوای دوباره در یک فدراسیون پرحاشیه!
شنیده شد که فدراسیون پرحاشیه یک ‌بار دیگر شاهد درگیری بین پرسنلش بود. رجانیوز نوشت؛ یکی از آخرین حاشیه‌های این فدراسیون، دعوای یکی از پرسنل با یک مسوول است. این کارمند که نسبت به میزان اضافه‌کار رد شده و حقوق دریافتی‌اش اعتراض داشته، نزد این مسوول آمده و از دیگر کارمندانی نام برده که در مقایسه با او ساعات کمتری را به کار در فدراسیون اختصاص داده و حتی ساعات معمول و مصوب خود را نیز پر نمی‌‌کنند اما در عین حال بیشتر پول می‌گیرند. این مسوول هم به‌شدت عصبانی شده و با فریاد، اعلام کرده که دستور خواهد داد اضافه کار همه پرسنل کم شود. این فدراسیون که در روزهای اخیر به واسطه قهر و آشتی‌هایی مربیانش حاشیه‌های زیادی داشته تا چندی دیگر باید میزبان رخدادی بزرگ باشد.

محافظان ویژه برای دختران اوباما
واحد مرکزی خبر:انجمن ملی سلاح آمریکا در ویدیویی 35 دقیقه ای از اقدام اوباما که برای فرزندانش محافظ گذاشته است به شدت انتقاد کرد.

احمدی‌نژاد صراحتاً این مسأله را اعلام کرد
ایلنا:حجت الاسلام رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتمادملی گفت:همانطور که احمدی‌نژاد صراحتاً اعلام کرد وی می‌خواهد در سیاست باقی بماند، بنابراین هم اکنون نیز در صدد است تا در انتخابات حضوری فعال داشته باشد.

از انکار حجاب تا اخراج از مؤسسه حکمت
به‌تازگی سروش دباغ فرزند عبدالکریم سروش (حسین حاج فرج دباغ) برای اینکه بتواند میراث‌دار خوبی برای پدرش در دین‌ستیزی باشد،با انتشار مقاله‌ای به‌ظاهر علمی در سایت فتنه‌گران (جرس) منکر لزوم رعایت "حجاب اسلامی" توسط بانوان در روزگار کنونی شد.
این استادیار موسسه پژوهشی "حکمت و فلسفه ایران" که پس از فتنه 88 به حلقه فتنه‌گران خارج نشین پیوسته است و هرازگاه در سایت جرس قلم‌فرسایی می‌کند، چند هفته پیش به علت غیبت غیر موجه و دو ساله، از این موسسه اخراج گردید.

استادی اینترنشنال پروفشنال برای وزیرسابق
دانشگاه کمبریج انگلستان با صدور گواهی نامه، دکتر حمید بهبهانی را به عنوان استاد نمونه اینترنشنال پروفشنال‌سال 2012 میلادی معرفی کرد. ایلناخبر داد: این گواهی جامع از سوی مرکز مطالعات پژوهشی، تحقیقاتی و بین‌الملل بیوگرافی کمبریج به پاس پژوهش، تحقیق و توسعه در حوزه مهندسی عمران اعطا شده است.استاد نمونه اینترنشنال پروفشنال‌سال 2012 میلادی از میان نفرات برتر دانشگاه‌های بین‌المللی جهان برگزیده می‌شود.حمید بهبهانی وزیر استیضاح شده راه و ترابری است که هم‌اکنون مشاور رئیس‌جمهور در امور حمل ونقل و مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران است.

اوباما در معابر تهران
برای اولین بار در ایران، تابلوی بزرگی از یک رئیس‌جمهور آمریکا در یکی از مهم ترین معابر تهران، نصب شد! عصرایران نوشت: در این تابلوی چند ده متری، تصویری از باراک اوباما در کنار شمر بن ذی الجوشن ترسیم شده است که مجموع تصویر و نوشته‌های زیر آن، تداعی‌گر ماجرای امان نامه شمر به حضرت ابوالفضل(ع) در روزهای قبل از عاشوراست که البته توسط حضرت، رد شد.در نوشته اول که به سبک زیر نویس شبکه بی بی‌سی‌فارسی و «سرخط خبرها»ی آن طراحی شده، شمر در‌سال 61 هجری می‌گوید:«با ما باش، در امان باش.» و در نوشته دوم نیز، اوباما در‌سال 2013 میلادی همان جمله را تکرار می‌کند و می‌گوید: «با ما باش، در امان باش.» این تابلوی بزرگ، در انتهای بلوار کریم خان و مجاورت میدان ولیعصر(عج) تهران نصب شده است.

حرف‌های با کلاس مشایی!
فارس خبر داد:حجت‌الاسلام جعفر شجونی در جمع مردم و خبرنگاران تبریز، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید‌هاشمی در انتخابات شرکت می‌کند، گفت:‌هاشمی به میدان نمی‌آید و اگر هم بیاید رای نمی‌آورد. وی، درباره رحیم مشایی نیز گفت: امکان دارد این فرد نماز شب هم بخواند اما حرفی‌هایی می‌زند که مردم بگویند کلاس دارد.

شکایت جدید علیه امیرخسروی
تسنیم:دادستان تهران شکایت جدیدی را علیه مه‌آفرید امیرخسروی، عامل اصلی بزرگترین اختلاس کشور،در دادسرا مطرح کرد.شکایت جدید دادستان تهران درخصوص اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است.

دولت بیطرف!
باشگاه خبرنگاران: کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد، دولت در انتخابات آینده از هیچ نامزدی اعلام حمایت نکند.

حاشیه ای از انتشار خبر مربوط به سخنرانی احمدی نژاد در مجلس
شیوه تلویزیون در انتشار خبر مربوط به سخنرانی دیروز رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی و اعتراضات نمایندگان مجلس به اظهارات احمدی نژاد موجب اعتراض بسیاری از مردم شد. مردم می‌گویند چرا تلویزیون از اعتراض نمایندگان به عدم حضور رئیس‌جمهور برای شنیدن سخنان نمایندگان مجلس چیزی منتشر نکرد؟ چرا از سخنان نمایندگان فقط یک جمله آنهم از قسمتی که مربوط به تعارفات بود را پخش کرد؟ و چرا از مسائل مربوط به تخلفات دولت از عمل به وظایف قانونی که وجه مشترک اعتراضات نمایندگان مجلس به سخنان رئیس‌جمهور بود چیزی نگفت؟ رسانه ملی با این روش، اعتماد مردم را از دست می‌دهد.

مردم فرخ شهر خواستار ارتقاء این شهر به بخش شدند
جمع کثیری از مردم فرخ شهر در استان چهارمحال و بختیاری با اجتماع در مقابل استانداری این استان خواستار ارتقاء این شهر به بخش شدند. تعدادی از اجتماع کنندگان در گفتگو با خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به پیگیریهای چندین ساله مردم فرخ شهر و همچنین دارا بودن شرایط لازم برای ارتقاء این شهر قدیمی به بخش، از بی‌توجهی مسئولین ذیربط به خواسته بحق مردم این شهر انتقاد نمودند. این اجتماع که ساعتها ادامه داشت پس از برپایی نماز جماعت ظهر پایان یافت.

احتمال تحقیق و تفحص از بنیاد شهید
تابناک:امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تهیه طرحی برای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید خبر داد.

ترانه معین در مجلس!
محمود احمدی نژاد که صبح امروز در مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود تا سخنانی را با نمایندگان و مردم مطرح کند، در بخشی از سخنان خود بخشی از شعر یک خواننده فراری لس آنجلسی را تکرار کرد!
به گزارش قدس آنلاین، احمدی نژاد در سخنان خود با تاکید بر اینکه همه ما یک حرف می زنیم و همه ما یک خواسته و دغدغه داریم با دو بار اشاره غیر مستقیم به یکی از ترانه های "معین" خواننده لس آنجلسی، یک بار در اواسط سخنرانی و یک بار در پایان سخنان خود گفت: « مردمی که قالی می بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته است نباید فقیر داشته باشد »
این خواننده که در حال حاضر ساکن لس آنجلس می باشد در یکی از ترانه های خودش بیان کرده:« شمالم تا جنوبم عشق/ چه خاک و گندمی دارم/ صدام یاری کنه باید بگم، چه مردمی دارم/ بگم این حق هیچ کس نیست که با ثروت فقیر باشه/ کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه ....... »
گفتنی‌ست استفاده احمدی نژاد از بخشی از یک ترانه لس آنجلسی آن هم در صحن علنی مجلس بلافاصله در فضای مجازی بازتاب داشت.

رستوران سکته قلبی
در آمریکا رستورانی بنام "سکته قلبی" وجود دارد که برای مشتریان خود جوایزی هم تعیین نموده است. در این رستوران چربترین وعده های غذائی آماده مانند همبرگر پر چربی، مشروبات گازی قندی ارایه میشود و هر وعده غذائی در آن معادل 8 هزار کالری میباشد.در این رستوران گارسونها با روپوش بیمارستان فعالیت میکنند و از مشتریان 160 کیلویی به بالا همچنین مشتریانی که با ویلچر در رستوران حاضر میشوند و همبرگرهای 3 یا 4 طبقه سفارش میدهند،پول گرفته نمیشود.

ماجرای سفرنبیل العربی به رامالله
هفته نامه فلسطینی المنار فاش کرد: هدف از سفر «نبیل العربی» دبیر کل اتحادیه عرب به رامالله، پرداخت بهای سخن شتابزده و بدون مشورت وی با پایتختهای کشورهای عربی در خصوص موضوع سفر وزرای خارجه عرب به رامالله بود و وی چیز تازهای در سفر به رامالله نداشت.

تغییرات گسترده در ستادهای انتخاباتی یک کاندیدای احتمالی
یکی از کاندیداهای احتمالی بیشتر روسای ستاد انتخاباتی استانی خود را تغییر می دهد. بر اساس شنیده ها یکی از کاندیداهای احتمالی که از مدتها پیش فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است بیشتر روسای ستاد انتخاباتی استانی خود را تغییر می دهد.
به گزارش حدیدنیوز بر اساس شنیده‌ها ۲ تن از نزدیکان این کاندیدای احتمالی رئیس ستاد انتخابات وی در انتخابات ریاست جمهوری نیستند و شنیده شده که (ح.د)قرار است در این سمت مشغول به کار شود. شنیده شده بود که (ش) از ستاد انتخاباتی این کاندیدای با تجربه حذف می شود ولی تکذیب شد ولی یکی از مشاوران وی که در این سالها خیلی نزدیک او بود کلا حذف شده است.بر اساس شنیده ها به دلیل برخی انتقادات به این کاندیدا وی تصمیم دارد اکثر مسئولان ستادهای استانی خود را تغییر دهد.

اخراج بخاطر پوشش "تحریک آمیز”!
اخراج یک دستیار دندان پزشک در ایالت آیووای آمریکا بخاطر آنچه که کارفرمایش نحوه پوشش تحریک آمیز او عنوان کرده، جنجال برانگیز شد.
این زن جوان که ملیسا نلسون نام دارد، از این که دادگاه تجدید نظر هم شکایت او مبنی بر این که مورد تبعیض قرار گرفته را رد کرده، ابراز نگرانی کرده و می گوید که زندگیش نابود شده است.
ملیسا می گوید از ده سال پیش بدون هیچ مشکلی برای کارفرمایش کار می کرده ولی او از یک سال پیش شروع به انتقاد از نحوه پوشش او کرده و آن را تحریک آمیز دانسته است.

اخبار کوتاه
   *  یکی از گروهک‌های تروریستی وهابی شرق کشور در یکی از آخرین اقدامات خود، کودکان را با زور به آموزش‌های نظامی وامی‌دارد. این گروهک تروریستی که فعالیت‌های خود را در منطقه سیستان‌وبلوچستان تشدید کرده است، در اقدامی غیرانسانی و برخلاف مبانی حقوق بشری، در بعضی از مناطق مرزی، کودکان و بچه‌های خردسال را به یادگیری آموزش‌های نظامی مجبور می‌کند. طبق اخبار دریافتی، اعضای این گروهک تروریستی با تهدید خانواده‌های این کودکان، آن‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند تا فرزندان خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند!
   *  نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه پس از مراسم تشییع شهید بحرینی در شهر «المالکیه» به شرکت‌کنندگان در این مراسم حمله کردند و به‌سوی آن‌ها گازهای سمی شلیک کرده و آنان را با گلوله‌های ساچمه‌ای هدف قرار دادند که بر اثر آن، چندین نفر مجروح شدند.
   *  مرکز مطالعات شبکه الجزیره قطر نشستی دو روزه را در مورد کردهای منطقه با هدف پشتیبانی و کمک‌های مالی حاکمان قطر در راستای طرح تجزیه کشورهای منطقه که مورد نظر صهیونیست‌ها و آمریکا نیز هست، برگزار کرده است.
   *  پنج نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری تهران را تقدیم کمیسیون امور شوراهای مجلس کردند. کمیسیون نیز پیرو این تقاضا، طی نامه‌ای از «مرتضی تمدن» استاندار تهران دعوت کرد تا در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون برای پاسخگویی به پرسش متقاضیان تحقیق و تفحص حضور یابد. اصرار استانداری تهران، به نمایندگی از دولت، برای جدا شدن شهرری از تهران که موجب اعتراض بسیاری از مردم ری و شورای شهر تهران و کارشناسان شهری شده، احتمالاً یکی از دلایل این تقاضاست.
   *  «اسلم بلوچ» یکی از اشرار معروف منطقه «ساربوک»، در منطقه نیک‌شهر دستگیر شد. این شرور معروف، سوابق مختلفی در ایجاد ناامنی، راه‌بندی، قتل و زورگیری در منطقه داشت که در پی هوشیاری و کار اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد.
   *  سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، در نشست خبری اعلام کرد: کنار گذاشتن «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه از روند سیاسی این کشور، اقدامی است که اجرای آن غیرممکن است. وی گفت: در صورتی‌که بر کنار گذاشته شدن رئیس‌جمهور سوریه به‌عنوان پیش‌شرط اصرار شود، همان‌طور که پیش‌تر گفتم، قربانیان بیشتر و بیشتری به‌وجود خواهد آمد و کسانی که از این موضع حمایت می‌کنند، باید مسئولیت آن را نیز قبول کنند.
   *  نمایشگاه سالیانه اتومبیل در «بروکسل» در میان جنجال‌هایی که هنوز از سال گذشته تاکنون ادامه داشته، افتتاح شد. سال گذشته پوشش برخی دخترانی که در این نمایشگاه‌ها در کنار اتومبیل‌ها می‌ایستادند، سبب اعتراض مردم این کشور به برگزارکنندگان این نمایشگاه شد. به همین‌دلیل، امسال وزیر امور اجتماعی بلژیک در این مورد توصیه‌هایی را به شرکت‌های خودرویی کرد و از این‌رو، در این نمایشگاه برخی شرکت‌ها، برای نخستین‌بار از مدل‌های مرد به جای زن استفاده کردند. قابل توجه برخی نمایشگاه‌های وطنی که به گمان خود برای جلب مشتری از زنان بزک‌کرده و بدپوشش استفاده می‌کنند! کار زشت و سوءاستفاده از برهنگی زنان، امری فطری است که در همه دنیا ناپسند است، حتی در اروپای به‌اصطلاح آزاد!

https://shoma-weekly.ir/2sSeMI