گفته می‌شود که...

نظر آیت‌الله خزعلی درباره پسرش/«نوری‌زاد» را بهتر بشناسیم! /خاتمی از کاندید شدن میترسد؟!/ اعضای منافقین مخالفت خود را با رجوی علنی کردند/ زنان روس در بوشهر حق حجاب می گیرند/ نامه محمد هاشمی رفسنجانی به لاریجانی/ توصیه سرکرده حلقه ی انحرافی به یاران و...

صفحات‌ فیس‌بوک‌رهبری‌را‌چه‌کسانی اداره می‌‌کنند؟
مهر نوشت: پس از از راه‌اندازی صفحه فیس‌بوکی با نام Khamenei.ir، موجی از اخبار، گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌ها پیرامون این صفحه طی 48 ساعت گذشته منتشر شده است. از آنجا که این صفحه به‌طور رسمی تایید نشده است، هنوز معلوم نیست که توسط چه کسانی اداره می‌شود و آیا به راستی، این صفحه توسط دفتر رهبر انقلاب راه‌اندازی شده است یا خیر؟ در این میان بی.بی.سی و سایت‌های خبری بیگانه با تیتر گمراه کننده «آیت‌الله علی خامنه‌ای عضو فیس‌بوک شد» به سراغ این خبر رفته و در میانه گزارش هم شیطنتی به خرج داده و اشاره کرده‌اند که فیس‌بوک، در جریان اعتراضات بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ فیلتر شدند و از آن زمان تاکنون، دسترسی به آنها بدون فیلترشکن امکان‌پذیر نیست.

سایت ضدانقلابی خودنویس و لحظه شماری برای انتخابات
سایت ضدانقلابی خودنویس برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ لحظه‌شماری می‌کند. این سایت که از سوی نیک‌آهنگ کوثر، کاریکاتوریستی که به‌تازگی در جریان افشای نوار صوتی مربوط به مهدی هاشمی مورد انتقاد شدید همپالگی‌های خود قرار گرفته، مدیریت می‌شود، در مطلبی با عنوان «تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد: یک «خرداد پر از حادثه» دیگر؟» گرای تازه‌ای به فتنه‌گران برای آمادگی ویژه داده است. به‌نظر می‌رسد جریان ضدانقلاب خارجی با انتخاب تیترهای مسئله‌دار، کدهای مرتبط را از این طریق برای اراذل و اوباش درون کشور ارسال می‌کند.

 نظر آیت‌الله خزعلی درباره پسرش
محمدحسین خزعلی، فرزند آیت‌الله خزعلی در گفت‌وگو با نسیم به روابط پدر و برادرش اشاره کرد. او با بیان اینکه «قطعا مادر و پدر بنده از رویه‌ای که مهدی در پیش گرفته است، ناراحتند» گفت: پدر من در ابتدای موضع‌گیری‌های مهدی بارها تلاش کرد که وی رویه خود را اصلاح کند اما بعد از اینکه مشاهده کرد مهدی قصد اصلاح ندارد از وی قطع امید کرد.
 فرزند آیت‌الله خزعلی گفت: وقتی به پدرم اطلاع دادند که ظاهرا مهدی اعتصاب غذا کرده، حاج آقا گفتند حتی اگر اعتصاب غذا بکند، حتی اگر از این اعتصاب غذا هم بمیرد من کاری با وی ندارم، نه حمایتی می‌‌کنم، نه سفارشی می‌‌کنم، نه پیگیر کارش هستم.

توصیه سرکرده حلقه ی انحرافی به یاران
حلقه انحرافی با سر خط کردن افراد مؤثر خود، فعالیت‌های انتخاباتی خود را شدت بخشیده است.
در همین رابطه رهبر حلقه انحراف به اطرافیان خود گفته است: شماها وارد عرصه شوید و ستادهای مختلف راه‌اندازی کنید. وی تصریح کرده که باید ستادهای ما زیاد شود، هر کدام از این ستادها اقشار و اصناف مختلف را جذب خود کنند تا بتوانیم همه این‌ها را در لحظه آخر به نفع یک ستاد، تجمیع کنیم.

تخریب هاشمی از سوی اصلاح‌طلبان اشتباه بود
محمدرضا راه چمنی از چهره‌های اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با نامه ضمن انتقاد از تخریب هاشمی از سوی اصلاح‌طلبان گفت: شاید اگر اصلاح‌طلبان در آن مقطع آیت‌الله هاشمی‌‌را تخریب نمی‌‌کردند وضعیت اصلاح‌طلبان بهتر از امروز بود اما در نهایت با گذشت زمان معلوم شد که این موضع‌گیری‌ها و بعضا تخریب‌ها اشتباه بوده است. وی گفت: بسیاری از اصلاح‌طلبان با گذشت زمان پی به اشتباهات خود در تخریب ایشان بردند.

کلاسهای فرقه بهایی برای کودکان
یکی از وبگاه‌های وابسته به فرقه صهیونیستی بهائیت در اقدامی آشکار، از مربیان کودک و والدین دعوت کرده تا در کلاس‌های آموزشی این فرقه با موضوع «آموزش و تربیت کودکان» شرکت کنند. براساس اخبار رسیده، عوامل بهائی دستور دارند تا در این کلاس‌ها که در تهران تشکیل می‌شود و پذیرای ایرانی‌های مسلمان نیز  هست، روش‌هایی همسو با القائات و دستورالعمل‌های تشکیلات بهائیت برای تربیت و آموزش کودکان ارائه کنند.

خواستگاری یک همجنس‌گرا در محوطه کاخ سفید
کاخ ریاست جمهوری آمریکا این روزها شاهد یکی از وقیح‌ترین رویدادها یعنی خواستگاری یک همجنس‌گرا از معشوق خود بود! به گزارش "انتخاب" "متیو فلپس"، یک مرد 35 ساله آمریکایی در کنار درخت کریسمس در محوطه کاخ سفید به پای "بن شاک"، یک همجنس گرای دیگر 26ساله افتاد و از وی تقاضا کرد که با وی ازدواج کند! این اتفاق در برابر تعدادی توریست رخ داد که برای دیدار از کاخ سفید به این محل مراجعه کرده بودند و از این صحنه عکس هم گرفتند. کاخ سفید تاکنون درخصوص اتفاقی که در این مکان افتاده است، سکوت پیشه کرده و پاسخی به خبرنگاران نداده است. دولت اوباما از حامیان جدی همجنس گرایی در آمریکا محسوب می‌شود.

شیخ «یوسف صانعی» از قمه زنی حمایت کرد
شیخ «یوسف صانعی» به‌تازگی در سخنانی از قمه‌زنی در عزای حضرت ابا عبدالله(ع) حمایت کرده و خواستار تداوم این رفتار شده و گفته است: قمه زدن نه‌تنها ضرر ندارد بلکه نفع هم دارد. هم نفع روحی دارد! عقده‌اش را گشوده است! علاقه‌اش را ابراز کرده است و هم نفع بدنی دارد! می‌گویند اگر قمه‌زن‌ها یک سال قمه نزنند دچار سر درد می‌شوند. نمی‌شود گفت که این خلاف شرع است، حرام است. به نظر من این سنت‌ها باید بماند. این سخنان در حالی است که رسانه‌های غربی و وهابی همواره با سوءاستفاده از قمه‌زنی برخی جاهلان به‌شدت علیه شیعه  سم‌پاشی می‌کنند.

مقابله با دانش!
فاطر: کانادا در حکمی به مسوولان نشریات این کشور دستور داد تا از انتشار مقالات دانشمندان ایرانی خودداری کنند

صلاحی: میزبان قالیباف نبودم
فارس: استاندار سابق خراسان رضوی گفت: واقعیت این است که من خودم هم دلیل این موضوع(برکناری) را نمی‌دانم؛ چون حدود 6 ماه است آقای احمدی‌نژاد را ندیده ام و بعد از برکناری من نیز هنوز آقای رئیس جمهور تماسی با من نداشتند یا نفرمودند که برای توضیح خدمت‌شان برسیم اما یکی از وزرا به من گفت ظاهرا برداشت ایشان این بود که بنده میزبان آقای قالیباف برای سخنرانی در مراسم شهید ساجدی‌فر بودم. در آن مراسم همچنین یکی از علمای بزرگوار سخنرانی و انتقاداتی مطرح کردند . وقتی وارد محل برگزاری مراسم شدم که صحبت‌های حاج آقای نقویان تمام شده بود که ظاهرا تصاویر مصافحه بنده و متن سخنان ایشان را به آقای رئیس جمهور ارائه کرده بودند.بعداً از زبان وزیر کشور شنیدم که برداشت این بود که ما دعوت‌کننده میهمانان این مراسم بودیم در حالی که من مدعو بودم.

بزرگترین زندان خبرنگاران جهان
"کمیته حمایت از خبرنگاران" (CPJ) در مورد افزایش شمار خبرنگاران زندانی در برخی کشورها ابراز نگرانی کرد.در گزارشی که این سازمان منتشر کرده از ترکیه به عنوان بزرگترین زندان خبرنگاران جهان نام برده شده است. CPJ همچنین از بازداشت شماری از خبرنگاران فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. بر این اساس ترکیه با 49 زندانی خبرنگار بیشترین آمار زندانیان در بین اصحاب رسانه را در سال جاری از آن خود کرده است. این در حالی است که تعداد زندانیان خبرنگار جهان در این سال به 232 نفر افزایش یافته است. طبق گزارش کمیته حمایت از خبرنگاران کشورهایی مانند ترکیه و چین از قوانین حکومتی برای تحت فشار قرار دادن خبرنگاران و به زندان انداختن آنها بهره می گیرند.

اطلاعات جدیداز وثیقه برای آزادی مهدی هاشمی
 روزنامه جمهوری نوشت: برخلاف جنجال‌هائی که توسط بعضی رسانه‌ها بر سر سند وثیقه گذاشته شده برای آزادی مهدی هاشمی به راه افتاده، اطلاعات موثق حکایت از این دارد که اولاً 8 سند به وثیقه گذاشته شده نه یک سند، ثانیاً این اسناد به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیست بلکه متعلق به 8 نفر از فرزندان و بستگان ایشان است و ثالثاً این اسناد مربوط به واحدهای ساختمانی است که در زمین مربوط خانه قبل از انقلاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شمیران ساخته شده‌اند و با واگذار شدن زمین به فرزندان و بستگان آنها واحدهائی را که خود ساختند و در آنها سکونت دارند به نام خود سند گرفتند و اکنون همان سندها به وثیقه گذاشته شده‌اند.
ضمناً خانه‌ای که اکنون 8. واحد مسکونی در ملک آن ساخته شده، همان خانه ایست که در سال 1358، یعنی چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توسط گروهک فرقان در آن ترور شد و به توصیه مسئولین امنیتی آنجا را ترک کرد و به خانه‌ای استیجاری در جماران نقل مکان نمود که هم اکنون نیز در همان خانه مستأجر است.

از نامزدی کمالی حمایت می‌کنیم
دبیرکل خانه کارگر تاکید کرد: در هر شرایطی از کاندیداتوری کمالی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت می‌‌کنیم. علیرضا محجوب در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به این سوال که بارها خانه کارگر اعلام کرده حسین کمالی کاندیدای مورد حمایتش در انتخابات ریاست‌جمهوری است اما کمالی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که تصمیمی‌برای کاندیداتوری ندارد، تاکید کرد: کاندیدای ما آقای کمالی است.

اتهامات مهدی هاشمی به نقل از وزیر اطلاعات
عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: وزیر اطلاعات در جلسه اخیر این کمیسیون گفت 12 اتهام امنیتی و اقتصادی با اسناد محکم و روشن متوجه مهدی هاشمی است که تا به حال 5 مورد آن رسیدگی شده است.
جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با مهر، با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و حضور وزیر اطلاعات، گفت: در این جلسه آقای مصلحی در خصوص جرائم مهدی هاشمی اظهار داشت وی 12 اتهام در حوزه امنیتی، اقتصادی و برخی موارد دیگر دارد که فعلا به 5 اتهام آن رسیدگی شده است.وی با بیان اینکه وزیر اطلاعات اسناد مربوط به جرائم مهدی هاشمی را واضح و روشن خواند گفت: مصلحی معتقد است این اسناد آنقدر روشن است که دیگر نیاز به سئوال کردن از مهدی هاشمی نبود و اگر مستندات در خصوص اتهامات و ارتباط با برخی افراد را به وی نشان می‌دادیم همه چیز روشن می‌شد.کریمی قدوسی با بیان اینکه وثیقه سنگین مهدی هاشمی برای آزادی نشان از جرائم سنگین وی دارد، اظهار داشت: قرار شد که پرونده وی در دادگاه جمع بندی و جلسه دادگاه نیز هر چه زودتر برگزار شود.عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه کیفرخواست مهدی هاشمی در حال آماده شدن است گفت: درخواست ما از قوه قضائیه این است که دادگاه وی قبل از انتخابات سال آینده تشکیل شده و برای مردم نیز برخی موضوعات به خصوص نقش مهدی هاشمی در فتنه 88 کاملا روشن شود.این نماینده مجلس تصریح کرد: ما همچنین به قوه قضائیه پیشنهاد می‌کنیم که جلسه دادگاه مهدی هاشمی به صورت علنی برگزار شود.

قالیباف به زودی موضع گیری می‌کند
عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: قالیباف قطعا در انتخابات سال آینده کاندیدا خواهد شد.
مهرداد بائوج لاهوتی عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت وگو با آریا گفت: قرار است آقای قالیباف تا دوشنبه هفته آینده با تعدادی از نمایندگان و برخی دیگر از سیاسیون جلساتی داشته باشند تا موضوع ائتلاف خود را کاملا تبیین کنند قرار است در این نشست مشخص شود آیا سخنان آقای حداد عادل درست است یا که قالیباف به اهداف انتخاباتی خودشان ادامه خواهند داد. نماینده لنگرود تاکید کرد: در اخباری که بنده دارم گویای آن است که قالیباف در صحنه انتخابات حضور خواهد داشت و به فعالیت خود ادامه خواهد داشد.

حسینیان: از حدادعادل انتظار نداشتیم
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری به ائتلاف سه نفره غلامعلی حداد عادل، محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی واکنش نشان داد.
روح الله حسینیان در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به مطرح شدن ائتلاف غلامعلی حدادعادل، محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی گفت: از آقای حداد عادل انتظار نداشتیم که خبر چنین ائتلافی را اعلام کند. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است حداد عادل از گزینه‌های جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری حذف شود، اظهار داشت: هر چیزی ممکن است. حسینیان در عین حال تاکید کرد: از آقای حداد عادل انتظار داشتیم ابتدا با جبهه پایداری مشورت می‌کردند سپس ائتلاف سه نفره را اعلام می‌کردند.

«نوری‌زاد» را بهتر بشناسیم!
  «حمید داوودآبادی» که آشنایی نزدیکی با نوری‌زاد دارد، در وصف این عنصر فرصت‌طلب می‌نویسد: «یکی از افراد به‌ظاهر عجیب، «محمد نوری‌زاد» است که چند صباحی از برنامه‌های دفاع مقدس تناول فرمود و امروز افتاده است به دریوزگی به پیشگاه غرب و فتنه‌گران و سینه‌چاک آنان شده. همین نوری‌زاد که زمانی آن‌قدر تندرو بود که وقتی دیگران به او توصیه می‌کردند عاقلانه‌تر بنویسد و کار کند، آنان را تا حد تکفیر می‌کوبید! همین نوری‌زاد که با نام مستعار زنانه، در یکی از روزنامه‌های جناح راست مطالب تند می‌زد و همه اصلاح‌طلبان را به باد می‌گرفت و جالب‌اینکه به‌قول خودش کلی خواستگار هم پیدا کرده بود!»
   اواسط دهه ۷۰ برنامه‌ای از تلویزیون پخش می‌شد به نام «حماسه خمینی»؛ کارگردان و همه‌کاره آن برنامه که مستند و گفت‌وگو با افراد مختلف بود، «محمد نوری‌زاد» بود. تیتراژ آغازین آن برنامه، فیلمی بود به‌ظاهر مستند که مجروحی افتاده بر برانکارد را نشان می‌داد که فریاد می‌زد: «امام رو دعا کنید.» هرچه بیشتر به تصاویر این برنامه نگاه می‌کردم، بیشتر شک می‌کردم. وقتی از یکی از دست‌اندرکاران برنامه آقای نوری‌زاد این ماجرا را سؤال کردم که این تصویرها از کجاست، پس از کلی قسم و آیه که صدایش را در نیاورم، گفت: راستش این تصویرها اصلاً مستند و مربوط به جنگ یا تفحص نیستند. بلکه در بیابان‌های اطراف تهران گرفته شده. آن رزمنده هم که مثلاً مجروح شده، یکی از بچه‌های خودمان است. گفتنی است نوری‌زاد از قبل بودجه‌های کلان اهدایی وزارت ارشاد دولت خاتمی، شروع به برج‌سازی نموده و ثروت شایانی نیز به هم زده است. استفاده ابزاری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب شگردی بوده که وی با تمسک به آن‌ها وزرات ارشاد را مجبور کرد تا مبالغ کلان را در اختیار او قرار دهند.

خاتمی از کاندید شدن میترسد؟!
براساس اخبار موثق، خاتمی درجمع تعدادی از اصلاح‌طلبان در پاسخ به کسانی که از وی خواسته بودند کاندیدای انتخابات شود، نسبت به پایگاه اجتماعی این جریان اظهار نگرانی کرده است. سیدمحمد خاتمی اذعان کرده که وضع جامعه نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و ما یک شناخت علمی دقیق از وضعیت اجتماعی خود نداریم.

اعضای منافقین مخالفت خود را با رجوی علنی کردند
براساس اخبار رسیده از کمپ لیبرتی، اعضای منافقین مخالفت خود را با رجوی علنی کرده‌اند و احتمال جدایی دسته‌جمعی در این گروهک تروریستی قوت گرفته است. این در حالی است که در عرض سه هفته گذشته تعداد 9 نفر از اعضای منافقین موفق شدند از کمپ لیبرتی فرار کنند و خبرهای جدیدی از مخالفت اعضای داخلی سازمان با دستورات رجوی ارائه کردند که برای اولین بار به صورت آشکار بروز کرده است. به گفته این 9 نفر، مسعود رجوی هفته گذشته طی یک پیام درونی به اعضای فرقه‌اش، از نیروهایش خواسته کسانی که قصد همراهی با سازمان را دارند، به صورت کتبی تعهد بدهند که تاکنون 300 نفر از امضای این تعهد سرباز زده‌اند.

زنان روس در بوشهر حق حجاب می گیرند
سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس، از پرداخت حق حجاب به زنان روس شاغل در نیروگاه بوشهر خبر داده و از این اتفاق ابراز ناخرسندی کرد.وی با بیان اینکه زنان روسی در نیروگاه بوشهر با وجود دریافت حق حجاب، اما حجاب خود را رعایت نمی کنند، گفت: در حالی که برای روس ها در بوشهر، کمپ اختصاصی در نظر گرفته شده است، اما بالاخره این افراد در بازارهای بوشهر هم حضور میباند و این در حالی است که در عمده موارد بد حجابند و حجابشان را رعایت نمی کنند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه روس ها به قوانین و فرهنگ ایرانی- اسلامی مردم بوشهر، گفت: باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود و ما امیدواریم زمینه رفع چنین مشلاتی هر چه سریع تر فراهم شود.
موسوی نژاد درباره میزان دریافتی زنان روسی بابت حق حجابشان، اعلام بی اطلاعی کرد.

نامه محمد هاشمی رفسنجانی به لاریجانی
به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی ضمن اعتراض به سکوت هیات رئیسه مجلس نسبت به سخنان سراسر توهین‌آمیز و خارج از اخلاق یکی از نمایندگان مجلس درباره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواهان فرصت لازم پاسخگویی در اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی شد.

انتقال جلال طالبانی به آلمان
رییس جمهور عراق برای ادامه درمان بامداد امروز به آلمان اعزام شد.به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد، دفتر رییس جمهوری عراق در اطلاعیه ای اعلام کرد: بامداد امروز «جلال طالبانی» برای ادامه درمان به آلمان اعزام شد.رییس جمهور عراق از روز دوشنبه دچار عارضه مغزی شده است .
محل زندگی خانواده هاشمی‎
خبرنگار رجانیوز با جستجوی نام خانوادگی «هاشمی بهرمانی» در سایت شرکت مخابرات به نتایج جالبی از محل سکونت این خانواده دست یافت.
نتیجه این جستجو نشان می دهد تمامی مشترکین شرکت مخابرات با نام خانوادگی «هاشمی بهرمانی» در شمالی‎ترین نقاط شهر تهران سکونت دارند.این در حالی است که انتشار خبر توانایی خانواده هاشمی در تهیه و تودیع وثیقه ۱۰میلیاردی به قوه قضائیه برای آزادی مهدی هاشمی به یکی از سوژه های پر طرفدار روز تبدیل شده است.

فروش چادر آخر زمانی
یک مرد در ازمیر ترکیه با سوء استفاده از شایعات بی اساس درباره پایان جهان در 21 دسامبر از طریق یک آگهی اینترنتی یک چادر قدیمی را برای فروش به قیمت 1200 دلار عرضه کرد.
 " سرتاچ اونال " مرد ترکیه ای ساکن منطقه  "کارشی یاکا " ازمیر با انتشار یک آگهی اینترنتی یک چادر قدیمی را به فروش گذاشت و مدعی شد ساکنان این چادر در منطقه شیرینجه ازمیر از بالایای ناشی از پایان جهان در امان خواهند بود.
گفتنی است در پی اعلام اینکه روستای شیرینجه در استان ازمیر ترکیه یکی از دو منطقه امن جهان در روز 21 دسامبر است تا کنون هزاران نفر از باورمندان پایان جهان از سرتاسر دنیا به این روستا سفر کرده اند و باعث رونق کسب و کار و خوشحالی اهالی و ساکنان این منطقه شده اند.

خبر مرگ مبارک تکذیب شد
درحالیکه اخباری در خصوص مرگ رییس‌جمهور مخلوع مصر به دنبال افتادن در حمام زندان طره منشر شده بود یک منبع در وزارت کشور مصر با رد این اخبار اعلام کرد که مبارک پس از انجام معاینات پزشکی به بازداشتگاه خود بازگشت.

بنزین دی، امشب در کارت‌های سوخت
مهندس علی ربیعی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اشاره به تثبیت سهمیه سوخت بنزین در دی ماه عنوان کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته سهمیه دی ماه همانند آذرماه بدون هیچ گونه تغییری در نظر گرفته شده است. به گفته وی براین اساس سهمیه بنزین خودروهای سواری شخصی 60 لیتر و با قیمت 400 تومان است.

افزایش سوءاستفاده جنسی در دانشکده های نظامی آمریکا
به گزارش خبرگزاری فرانسه، تعداد سوء استفاده های جنسی در دانشکده های نظامی آمریکا از 65 مورد در سال 2011 به 80 مورد در سال جاری میلادی افزایش یافته است. داده های بدست آمده از بررسی های جدید در این مورد نشان می دهند که قربانیان سوء استفاده های جنسی دردانشکده های نظامی آمریکائی در اعلام این موضوع مردد بوده اند و به همین خاطر در بسیاری از موراد تحقیقی در این باره انجام نشده است. تعداد موارد سوء استفاده جنسی از دانشجویان دانشکده های نظامی آمریکا در سال 2010، 41 مورد بود.

خودسوزی اعتراضی یک زن در اسرائیل
یک زن مهاجر یهودی دیروزچهارشنبه 19 دسامبر 2012 م به دلیل فقر و تنگدستی خود را در نزدیکی بیمارستان بیلینسون واقع در منطقه صهیونیست نشین بتاح تکفاح آتش زد.سرائیل در سال 2012م شاهد موجی از خودسوزی بوده است که انگیزه تمامی این خودسوزیها به اذعان خود اسرائیلی ها درد و رنج ناشی از فقر وبدبختی و بدهی و از دست دادن مسکن خود و تبدیل شدن به بی خانمان ها و شکاف عظیم طبقاتی بوده است.
در سال جاری میلادی نزدیک به 13یهودی مهاجر در رژیم اشغالگر قدس خود را به آتش کشیده بودند که امروز این تعداد به 14 نفر افزایش یافت.

https://shoma-weekly.ir/uawplb