گفته می‌شود که...

نامزد احتمالی اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس/ معاون سابق شمخانی در اختیار سازمان “سیا”/ یاران احمدی‌نژاد به جردن می‌روند/ ارتباط پایگاه خبری حامی دولت با همجنس‌گرایان/ پخش زیارت عاشورا در صدا و سیما ممنوع شد؟! / این عرصه را به بازی بگیرید و....

آغاز به کار سینما فارسی رژیم صهیونیستی!

گفته می‌شود از اواخر ماه جاری میلادی، تولید فیلم «بابا جون»، نخستین فیلم تهیه شده در رژیم صهیونیستی، به زبان فارسی، آغاز می‌شود. بنابر خبری که پایگاه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره این طرح تازه منتشر کرده، «نوید نگهبان»، «ویس الیوت صفوی» و «دیوید دیان» هنرپیشه‌های ایرانی این فیلم هستند که در این بین، نوید نگهبان قبلاً در فیلم‌های ضد ایرانی‌ای چون؛ «سنگسار ثریا» و «هوملند» نیز بازی کرده بود. فیلم «بابا جون»، داستان فردی به‌نام «موتی» (آشر) تنها پسر «ایتسخاک» (نوید) و «سارا» (ویس)، صاحبان یک مزرعه بوقلمون، در روستایی در صحرای «نگِو» در جنوب سرزمین‌های اشغالی است که مملو از یهودیان مهاجر از ایران است که فرهنگ ایرانی خود را حفظ کرده، در میان خود، به زبان فارسی صحبت می‌کنند و با علاقه به حفظ میراث، روش زندگی ایرانی-یهودی خود را دنبال می‌کنند! این فیلم که گفته می‌شود چون فیلم‌های آمریکایی اکران جهانی خواهد داشت، نخستین تلاش سینمایی رژیم صهیونیستی برای جذب مخاطب فارسی‌زبان و تطهیر چهره کریه این رژیم در بین مردم ایران است!

پخش زیارت عاشورا در صدا و سیما ممنوع شد؟!

شنیده شده که از چندی پیش پخش زیارت عاشورا به بهانه جلوگیری از دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی، از صدا و سیما متوقف شده است.
گفتنی است، هنوز طریقه ابلاغ این دستور توسط مقامات ارشد صدا و سیما به بخش های مختلف، مشخص نشده اما بررسی های اولیه خبرنگار ما مشخص کرده که خبر دریافتی درست بوده و از چندی پیش پخش زیارت عاشورا ممنوع شده است.
در صورت درست بودن این خبر، باید مقامات مسئول در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مورد توضیحات لازم را از طریق رسانه های عمومی به اطلاع افکار عمومی برسانند.

اختلاف درباره یک میلیون جوراب

بر اساس شکایاتی که به مسئولان اجرایی کشورمان واصل شده، مشخص شده است یکی از دستگاههای دولتی که قصد خرید یک میلیون جفت جوراب را داشته، قراردادی با یکی از شرکتهای دولتی برای تولید این اقلام منعقد می کند اما به دلایل مختلف این قرارداد در موعد مقرر به نتیجه نمی رسد و اکنون شرکت مذکور از دستگاه دولتی به علت عدم پرداخت مبالغ طبق قرارداد و دستگاه دولتی نیز از شرکت یاد شده به علت عدم ارائه یک میلیون جفت جوراب شکایت کرده است.

نامزد احتمالی اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس طی گفت‌و‌گویی درباره کاندیداتوری افراد نزدیک به دولت در انتخابات هیات رئیسه، گفت: من از محتوای جلسات خبر ندارم ولی ممکن است من و آقای تاجگردون کاندیدای طیف اصلاح‌طلب یا اعتدالگرا برای انتخابات ۴ خرداد باشیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرده است که البته بطور جدی با من صحبتی صورت نگرفته اما چنین بحث‌هایی وجود دارد؛ چند وقت پیش نیز عده‌ای به من مراجعه کردند و از من خواستند که کاندیدا شوم.

نیوزویک :معاون سابق شمخانی در اختیار سازمان "سیا” است

نشریه نیوزویک در گزارشی نوشته کرده است علیرضا عسگری که در سال ۱۳۸۵ در کشور ترکیه ناپدید شد در آمریکا و تحت بازداشت سازمان جاسوسی این کشور قرار دارد.به ادعای نیوزویک علیرضا عسگری در سال ۲۰۰۷ میلادی (۱۳۸۵) پس از اخراج از ترکیه از سوی دولت جورج دبلیو بوش پناهندگی گرفته است.

این ادعاها در کتابی موسوم به "جاسوس خوب” که به بیوگرافی "روبرت آمساز افسران سازمان سیا پرداخته، آمده است. "آمس” از جمله کشته شدگان در انفجار سفارت آمریکا در بیروت به شمار می رود. وی رئیس مقر سیا در بیروت بود. در این کتاب ادعا شده است که عسگری هنوز در آمریکا است و احتمالا تحت حفاظت ماموران سازمان سیا زندگی می کند. سیا به درخواست نیوزویک برای توضیح در این خصوص پاسخ نداده و عادت سیا نیز این است که معمولا در خصوص این عملیات ها توضیح نمی دهد.

نیوزویک همچنین مدعی شد: عسگری دو مکالمه تلفنی با دوستان خود که ۴ سال پیش ایران را ترک کرده و در آلمان زندگی می کنند داشته است یک بار از واشنگتن و بار دیگر از جایی در تگزاس. عسگری در این مکالمه تلفنی از دوستش خواسته است تا به همسر دومش اطلاع دهد که وی سالم است. وی از آن زمان تاکنون ناپدید شده است.علیرضا عسگری، معاون سابق علی شمخانی، وزیر دفاع اسبق جمهوری اسلامی ایران در آذر ماه ۱۳۸۵ در استانبول ترکیه ناپدید شد. زمان ربایش این مقام سابق کشورمان اخباری مبنی بر همکاری موساد و سازمان‌های اطلاعاتی آلمان و انگلیس در ربایش و انتقال وی به زندان های رژیم صهیونیستی منتشر شد.

یاران احمدی‌نژاد به جردن می‌روند

نزدیکان محمود احمدی‌نژاد برای اداره امور دانشگاه ایرانیان در خیابان جردن تهران ساکن می‌شوند.

به گزارش خرداد به نقل از امید، شنیده شده است نزدیکان محمود احمد‌ نژاد بدلیل اینکه ساختمان ولنجک که دفتر شخصی رئیس جمهور سابق است را محل مناسبی برای اداره امور دانشگاه ایرانیان نمی‌دانند مکان دیگری در خیابان جردن تهران برای این کار در نظر گرفتند و قرار است در آینده‌ای نزدیک در این مکان استقرار پیدا کنند.

فساد مالی علت اصلی دستگیری یار مشایی

فساد مالی اتهام اصلی یکی از روحانیون حامی مشایی و عضو جریان انحرافی است . لازم به ذکر است در زمان مدیریت این فرد از سوی حراست مجموعه گزارشی مبسوط نسبت به فساد مالی وی تهیه و به نهادهای نظارتی ارسال شده است.

این روحانی حامی مشایی طی سال های گذشته و در دولت قبل در حمایت از جریان انحرافی به کرات علیه نظام سخن پراکنی کرده است ، پرونده فساد مالی وی از سوی نهادهای نظارتی در حال رسیدگی است .

تحلیل روزنامه کیهان از رفتار رئیس جشنواره کن با گلشیفته فراهانی و لیلا حاتمی:اوشیطنت کرد

از چند روز قبل که تصاویر دور از شأن لیلا حاتمی از فرهنگ انقلاب با ژیل ژاکوب رئیس جشنواره کن در فضای مجازی منتشر شد، واکنش‌های انتقادی به این اتفاق نیز آغاز شد.
اما ژیل ژاکوب، رئیس جشنواره کن روز گذشته با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، واکنش تأمل‌برانگیزی نشان داد. او در این یادداشت نوشت که با لیلا حاتمی به عنوان نماینده سینمای ایران مصافحه کرده است.

با توجه به اینکه رئیس جشنواره کن نسبت به حساسیت‌های داخلی و آداب و رسوم ایرانیان آشنا بوده، یادداشت او نشان می‌دهد که رفتار وی شیطنت‌آمیز بوده و در پی کاهش محبوبیت لیلا حاتمی در ایران بوده است. در واقع، هدف ژیل ژاکوب -رئیس جشنواره صهیونیستی کن- از مصافحه با بازیگر زن سینمای ایران، مشابه همان طرحی است که درباره گلشیفته فراهانی انجام داده تا رفته رفته شأن هنری او را از بین برده و حاتمی را غرق در سینمای غرب کنند.

لغو معنادار همکاری نفتی ایران و ونزوئلا!
«همکاری‌های نفتی ایران و ونزوئلا کاملاً متوقف شده است.» این خبری است که خبرگزاری‌ها و محافل خبری چندی پیش منعکس کردند. ماجرا از این قرار است که یک ماه پس از تعطیل شدن دفتر شرکت ملی نفت ایران در بولیوی، دفتر این شرکت در ونزوئلا نیز کار خود را به طور کامل متوقف کرد. محمدجواد شمس، مدیر عامل شرکت پتروپارس، وابسته به شرکت ملی نفت ایران، در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفته است که مذاکرات طولانی با شرکت ملی نفت ونزوئلا، در ‌‌نهایت به آغاز همکاری‌های مشترک بین دو طرف به منظور توسعه میادین نفتی این کشور منجر نشد. با توجه به مسئله فوق، این سوال مطرح می‌شود که چگونه ایران و ونزوئلا که تا پیش از این در دولت دهم به عنوان متحد اصلی یکدیگر قلمداد می‌شدند، همکاری خود را در زمینه نفتی لغو می‌کنند؟!

شعر سرودایران در جام جهانی را کسی سروده که برای ترانه های داریوش شعر می گوید

کلام سرود ویژه جام جهانی که حاشیه‌هایی نیز به دنبال داشت، سروده یک ترانه‌سرای معاند است.

کلام یاد شده را فردی سروده که در گذشته، اشعاری را برای خوانندگان معاندی مثل داریوش اقبالی (خواننده معتاد فراری) کار کرده بود. وی در جریان آشوب‌های سال 88، اقدام به شعارسازی برای اراذل و اوباش کف خیابان‌ها کرد. با این حال شاعر معاند، نه تنها برای خوانندگان فراری و کاباره‌ای مستقر در لس‌آنجلس که برای سریال‌های تلویزیونی هم ترانه می‌سراید که پول‌های کلان می‌گیرد

انتشار خاطرات موسویان از روحانی و سردار سلیمانی در امریکا
اخیراً کتابی با عنوان «ایران و امریکا، نگاهی از درون به گذشته شکست‌خورده و مسیر صلح» درباره پیشینه روابط ایران و امریکا از سوی سید حسین موسویان، دیپلمات ارشد سابق ایرانی و با همکاری شهیر شهیدثالث، در امریکا به چاپ رسیده است.
به گزارش تابناک، او در بخشی از این کتاب به اظهارات قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و حسن روحانی، رئیس وقت شورای عالی امنیت ملی در این شورا اشاره کرده است. قاسم سلیمانی، پس از رخدادهای 11 سپتامبر هشدار می‌دهد که «امریکایی‌ها در برانداختن حکومت طالبان تنها به دنبال همکاری تاکتیکی با ایران هستند.
اگر امریکا تصمیم بگیرد بعداً به ایران خیانت کند، همانند اتحاد جماهیر شوروی در افغانستان به تله خواهد افتاد و افغانستان را با شکست ترک خواهد کرد». دیگر نقل قول مهم این جلسات از حسن روحانی، رئیس وقت شورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهوری فعلی ایران صورت گرفته، مبنی بر این‌که «همین که خر امریکایی‌ها از پل گذشت، آن‌ها به رفتار قبلی خود در برابر ایران باز‌خواهند گشت». موسویان همچنین مدعی شده که احمدی‌نژاد نیز با‌وجود سخنان تند خود در مورد امریکا و اسرائیل، چندین بار تلاش کرده با کمک ‌اسفندیار رحیم مشایی به توافقی با امریکایی‌ها دست یابد.
افکار غلط و ضد ارزشی در برخی از محاورات سیاسی
برخی فکر می‌کنند نباید نسبت به جنایات آمریکا در منطقه و در جهان اسلام حساسیت کنونی را داشته باشیم و آنچه در عراق، افغانستان، لبنان و سوریه رخ می‌دهد نباید مورد پافشاری ما قرار گیرد یا اینکه از نظر ارزش‌های اخلاقی نباید حساسیت داشته باشیم، ولی رهبر معظم انقلاب فرهنگ را در کنار اقتصاد قرار داده‌اند تا بر عکس آنچه دیگران تبلیغ می‌کنند، بگویند راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی، تمسک و پایداری بر فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی است. حداد عادل با بیان جمله فوق افزود: اگر بخواهیم زندگانی خودمان را بر اساس تبلیغاتی که دشمنان‌مان از ماهواره‌ها و شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌کنند و ما را به مصرف بسیاری از چیزهایی که زائدند تشویق می‌کنند، بنا نهیم زندگی خود را با الگوی غربی ساخته‌ایم و به اقتصاد مقاومتی نخواهیم رسید، بلکه روزبه‌روز محتاج‌تر خواهیم شد.

کاش کفن پوش اقتصادی هم داشتیم
سایت الف با مدیرمسئولی احمد توکلی نماینده تهران در یادداشتی با عنوان «کاش کفن پوش اقتصادی هم داشتیم» نوشت: «ما برای فرهنگ، کفن پوشانی داریم که حاضرند سینما هم آتش بزنند، اما کمترین دغدغه‌ای درباره حذف خشن یارانه‌ها و عوارض دهشتناک آن برای مردم ندارند. اگر از سال‌ها پیش کفن پوش اقتصادی داشتیم وضعیتمان بهتر از این بود. اگر بخواهم با زبان دلواپسان سیاسی و کفن پوشان فرهنگی هم بگویم، فتنهگران اقتصادی یقه آبی‌ دارند

رونمایی از کابوس آمریکا در سپاه
کریستین ساینس مانیتور نوشت: ایران از پهپاد نمونه‌سازی شده از روی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا که در اواخر سال 2011 میلادی آن را به غنیمت گرفت، با اینکه نمونه ایرانی این پهپاد از اصل آن ، یعنی سنتینل آرکیو -170 آمریکا، کوچکتر است، اما از قابلیت بمباران ناوهای جنگی آمریکایی در هر نوع نبرد احتمالی برخوردار است. عنوان این خبر در نشریات فارسی «کابوس آمریکا به واقعیت می‌پیوندد» است. یکی از کارکنان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : برای دستیابی به این هدف، با توجه به مشکلات و علم دینامیک پرواز، ما پرنده کوچکتری را طراحی کردیم که ارزان‌تر و ساده‌تر است و اکنون به این هدف رسیده‌ایم.

همکاری دولت و صدا و سیما
معاون حقوقی رئیس جمهوری از برگزاری جلسه‌ای میان معاونت حقوقی رئیس جمهوری با رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان ارشد این سازمان خبر داد و گفت: «در این نشست مقرر شد که یک نفر مشاور حقوقی از سوی معاونت حقوقی رئیس جمهوری برای رئیس رسانه ملی معرفی شود.» به گزارش ایرنا، الهام امین‌زاده با بیان این که این جلسه با هدف تأثیرگذاری حقوقی بر جامعه از طریق صدا و سیما برگزار شد، ادامه داد: «گزارشی از توانمندی‌ها و اقداماتی که معاونت حقوقی ریاست جمهوری تاکنون انجام داده و طرح‌های در دست بررسی این معاونت به رئیس رسانه ملی و مسئولان ارشد آن سازمان ارائه شد

تلاش جبهه پایداری برای تصاحب کرسی هیات رئیسه

با نزدیک شدن زمان انتخاب هیأت رئیسه مجلس در سال جدید، جبهه پایداری بر فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی برای تصاحب کرسی ریاست و سایر کرسی های مربوط به هیأت رئیسه افزوده است. تلاش جبهه پایداری بر اینست که مانع ادامه ریاست علی لاریجانی بر مجلس شود درحالی که فراکسیون طرفدار لاریجانی نیز بشدت برای استمرار ریاست وی فعال شده است. شرایط مجلس بگونه ایست که پیش بینی می شود جبهه پایداری اینبار هم در دستیابی به کرسی ریاست ناکام خواهد ماند. انتخابات هیأت رئیسه مجلس، هفته اول خرداد ماه برگزار می شود.


چرا سربازان آمریکایی از بازار ایران خارج نمی‌شوند؟!
آمریکا اگر امکان جنگ فیزیکی با برخی از کشورها را نداشته باشد از ابزارهای مالی خود استفاده کرده و وارد عمل می‌شود. بنابراین از آنجایی که بزرگ‌ترین جنبه استکبار آمریکا وجود «دلارهای آمریکایی» در کشورهای توسعه‌نیافته و یا در حال توسعه است، بسیاری از متخصصان امر و صاحب‌نظران این حوزه معتقدند: «دلارهای آمریکایی» به مثابه «سربازان آمریکایی» هستند. ایران از جمله کشورهایی است که همواره مورد ظلم آمریکا قرار گرفته و نیت شوم این کشور در بخش‌های مختلف برای نظام جمهوری اسلامی ایران امری ثابت شده و غیر قابل انکار است، از همین‌رو کشورمان باید مانند سایر کشورها سیاست پیمان دوجانبه پولی را اجرا کرده و با جدیت نسبت به اخراج سربازان آمریکایی از اقتصاد خود اقدام کند.
این عرصه را به بازی بگیرید
بر اساس اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ایرانی‌ها روزانه 40 میلیون ساعت بازی می‌کنند که متأسفانه این همه ساعت سهم بازی‌های رایانه‌ای ایرانی نیست و نسبت خیلی کمی از این زمان، به بازی‌های رایانه‌ای کشور می‌رسد. این در حالی است که بازی‌هایی که در دنیا تولید می‌شود حتی رکورد بهترین فیلم‌های سینمایی را از نظر درآمدزایی می‌شکند. برای نمونه بازی مدرن‌ ورفر 3 (Modern Warfare 3) یک بیلیون دلار فروش داشته؛ این میزان درآمد از فروش فقط یک بازی، آن هم در کمتر از 17 روز چندین برابر درآمد نفتی ایران در همان تعداد روز است.
حزب کارگزاران در رأس دولت اعتدال!
حزب کارگزاران سازندگی دوره جدید فعالیت‌های خود را با انتخاب معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب آغاز کرده است. این شورا در دوره جدید فعالیت خود اولین جلسه را با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار کرد و جلسه دوم نیز در حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد. در این جلسه اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب شد و بنابر تصمیم‌گیری ارکان حزب، رئیس شورای مرکزی در نقش رئیس پارلمان وظیفه دارد که حکم دبیر کل را امضا و اعضا را تعیین کنند.
ارتباط پایگاه خبری حامی دولت با همجنس‌گرایان!
پایگاه خبری نامه نیوز که حامی دولت است در یک مصاحبه مفصل با مصطفی اقلیما، رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران به ابعاد مسائل همجنس‌بازان در ایران پرداخت و به قول وی نوشت: همجنس‌گرایان تمام خصوصیات انسانی را دارند؛ هم انسانند، هم آرام‌ترند و هم آزارشان به کسی نمی‌رسد. از چه ایراد می‌گیریم؟! چون لحن صحبت متفاوتی دارند باید ایراد بگیریم؟! کافی است این افراد وارد جامعه شوند تا از ادارات و پلیس مزاحم‌شان شوند. در خانه پدر و مادر اذیت می‌کنند، فامیل مسخره می‌کنند، هیچ جا کار نخواهند داشت. پس چه کار کنند؟ ما این انسان‌ها را زنده به گور کرده‌ایم!


نسل آینده در معرض تهاجم تبلیغات است
از جمله مواردی که در تلویزیون رعایت نمی‌شود، حقوق کودکان است. در تمام دنیا حقوق کودکان بسیار محکم و سخت رعایت و به آنها توجه می‌شود تا آینده کودکان به مخاطره نیفتد، اما در ایران تبلیغات اتفاقاً نسل آینده را هدف قرار می‌دهند. برای نمونه آیا یک بستنی می‌تواند در عرض چند ثانیه هوش آدمی را چند برابر کند. یا تبلیغاتی ارائه می‌شود که برای کودکان بدآموزی‌هایی دارد و یا قومیت‌ها را به چالش می‌کشد. در هلند سخت‌گیرانه‌ترین قوانین برای تبلیغات وجود دارد. برای نمونه در بندی از این تبلیغات آمده است که در تبلیغات بزرگ‌سال و یا تبلیغاتی که مختص کودکان نیست نباید از کودکان استفاده شود و یا تبلیغاتی وجود دارد که چون مختص بزرگ‌سال است باید از 9 شب به بعد پخش شود. این تبلیغات غیراخلاقی نیستند، بلکه تنها برای اینکه اجباری روی خانواده‌ها از طریق کودکان اعمال نشود، این قوانین گذاشته شده است. با این حال در ایران دیده می‌شود از کودکان برای تبلیغات تلویزیونی بزرگ‌سال استفاده می‌شود و یا از کودکان برای کالایی که اصلاً مورد نیازشان نیست بهره می‌گیرند.

اخبار روزانه:

* در حالی که تنها چند هفته از سخنان جنجالی و تأمل‌برانگیز «علی یونسی» درباره احیای نماد سلطنتی شیر و خورشید و تعریف و تمجید از یهودیت زمان نمی‌گذرد، این بار نیز با حمله به رسانه ملی، آن را نسبت با دولت یازدهم، اپوزیسیون خواند! یونسی که معلوم نیست سخنانش در حمله به رسانه ملی چه ارتباطی با حوزه کاریش در امور اقوام و اقلیت‌ها دارد، در گفت‌وگو با پایگاه اصلاح‌طلب جماران، مدعی شد: «متأسفانه صداوسیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می‌کند این در حالی است که جایگاه رسانه ملی، جایگاه یک رسانه اپوزیسیون نیست.»

* اختلافات و درگیری‌های درون‌گروهی بین اعضای گروه به‌اصطلاح «جیش العدل» به سمتی در حال حرکت است که اخبار بیرون آمده از درون این سازمان تروریستی، از انشقاق و متلاشی شدن این گروه خبر می‌دهد. اخبار منتشر شده حاکی از این است که «عبدالرئوف ریگی» پس از عزل شدن از سخنگویی جیش العدل، از این گروهک جدا و گروهک تروریستی جدیدی را سازماندهی کرده است.

* یکی از اعضای شورای شهر تهران به مدیریت دوگانه اصلاح‌طلبان در شورای شهر انتقاد کرده است. وی می‌گوید در جلسات یکشنبه شورای شهر که به‌صورت غیرعلنی برگزار می‌شود، اصلاح‌طلبان از لزوم تعامل با شهرداری سخن می‌گویند و در جلسات علنی سه‌شنبه‌ها که با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، به‌دنبال جنجال و حاشیه‌سازی برای مدیریت شهری هستند!

* در حالی که دوره تصدی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تا چندی دیگر پایان خواهد یافت، وزیران خارجه سوئد و لهستان به عنوان جانشینان احتمالی کاترین اشتون مطرح شده‌اند.

* سناتور «لیندزی گراهام در یک نشست انتخاباتی در مورد «جان کری» وزیر خارجه آمریکا که مسؤولیت پرونده هسته‌ای ایران را بر عهده دارد، گفته است: کری مرد خوبی است، اما من حتی نمی‌گذارم او برایم یک خودرو بخرد. او مذاکره‌کننده افتضاحی است

* فرماندار یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سرعت غیرمجاز درحال حرکت بوده که با اخطار پلیس مواجه شده و مجبور به توقف می‌شود. وی پس از گفت و گو با سرگرد راهنمایی و رانندگی، به طمع رهایی از اعمال قانون توسط پلیس، خود را معرفی کرده، اما با مقاومت مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شود که اصرار پلیس وظیفه‌شناس به اعمال قانون باعث می‌شود آقای فرماندار یک سیلی به گوش مأمور راهنمایی و رانندگی بزند.

* سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده ناجا در مورد پخش فوتبال جام جهانی در سینماها گفت: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها به صورت مختلط ممنوع است. سردار رادان همچنین با توصیه به طلا فروشان گفت: طلا فروشی‌ها می‌بایست ویترین‌هایشان را از بدلیجات پر کنند و اصل طلاها را در گاو صندوق نگهداری کنند تا شاهد کاهش سرقت از طلا فروشی‌ها شویم.

https://shoma-weekly.ir/UUFN3s