گفته می‌شود که...

نامزدی‌ام در انتخابات شوخی بود/ احمدی نژاد: منظورم چیز دیگری بود/ اینها به نظام خیانت کردند/ تفکیک جنسیتی در مجلس‌ عربستان!/ جنگ توئیتری حماس و اسرائیل/ حامی تجزیه ایران نامزد ریاست سیا! /حامی تجزیه ایران ،نامزد ریاست سیا و...

احزاب منحله حامیان تز وحدت ملی هاشمی
احزاب منحله نیز به صف حامیان تز وحدت ملی هاشمی رفسنجانی پیوسته‌اند. تعدادی از اعضای حزب نیمه‌تعطیل اعتماد ملی ضمن حمایت از تز«وحدت ملی» هاشمی رفسنجانی، تصریح کردند که باید ضمن جدی گرفتن این طرح، از میان دو گزینه هاشمی و خاتمی به کاندیدای واحد رسید.

جنگ توئیتری حماس و اسرائیل
شاخه نظامی حماس علاوه بر مقابله با حملات موشکی رژیم صهیونیستی، در شبکه های اجتماعی اینترنت نیز به مقابله با حرافی های ارتش اسرائیل پرداخته و به آنها پاسخ می دهد.
 گروههای مقاومت فلسطین علاوه بر مقابله با حملات نظامی ارتش صهیونیستی به نوار غزه به رجزخوانی اینترنتی نظامیان اسرائیلی در شبکه های اجتماعی پاسخ می دهند. تصویر زیر نمونه ای از این نبرد است که در صفحه توییتر در جریان است.
صفحه توییتر ارتش اسرائیل (IDF): ما به مقامات عملیاتی حماس، چه در سطوح پایین و چه فرماندهان ارشد توصیه می کنیم در روزهای پیش رو آفتابی نشوند.
پاسخ گردان های عزالدین قسام (Alqassam Brıgade): ای نظامیان اسرائیلی، دستهای متبرک ما به رهبرانتان خواهد رسید و شما هر جا که باشید دروازه های جهنم را به روی خود گشوده اید.
 
تفکیک جنسیتی در مجلس‌ عربستان!
آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام مسئول در عربستان اعلام کرد: نخستین گروه از نمایندگان زن عربستان در دورۀ جدید فعالیت پارلمان، از سال آینده در جلسات آن شرکت خواهند کرد و تا آن زمان، کار نصب دیواره های جداکنندۀ زنان از مردان به پایان خواهد رسید.

به نوشتۀ این روزنامه آمریکایی، «دستور پادشاه عربستان برای جداسازی زنان از مردان در پارلمان، به منظور کسب رضایت گروه های تندرو وهابی صورت می گیرد که حتی کوچکترین اصلاح و تغییر در ساختار اجتماعی- سیاسی این کشور را مورد اعتراض قرار می دهند.

نامزدی‌ام در انتخابات شوخی بود
حسین مرعشی برادر همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که پیش‌تر در گفت‌وگویی نامزدی‌اش در انتخابات را رد نکرده بود، دیروز گفت که او با خبرنگار شوخی کرده است.
وی در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب «اعتماد» ضمن تایید مصاحبه خود با فارس درباره نامزدی احتمالی‌اش برای انتخابات آینده گفت: «این پاسخی بود که من به طنز به خبرنگار فارس گفتم. وقتی این خبرنگار از من پرسید که آیا قصد نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارم یا نه؟ من هم به شوخی گفتم اگر همه اصلاح‌طلبان اجماع کنند، می‌آیم

هاشمی، خاتمی، ناطق نوری و حسن خمینی نیایند،‌من می‌آیم
بولتن نیوز نوشت: محمد شریعتمداری وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: هاشمی‌یا خاتمی، ناطق نوری و حسن خمینی افرادی هستند که انتخاب آنها اصولا انتخابی کاریزماتیک از سوی مردم است و قشرهای مختلفی از مردم علاقه زیادی به آنها دارند این چهره‌ها چتر وسیع تری دارند و می‌توانند مجموعه بیشتری از تفکرات سیاسی موجود و معتقد به نظام را به کار دعوت کنند. یکی از معیارهای من این است که اگر از نگاه کاریزماتیک در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان فاصله بگیریم، طبیعی است که حضور امثال بنده در انتخابات بیشتر محتمل است.


تکذیب خبر آزادی مهدی هاشمی
وکیل مهدی هاشمی خبر آزادی‌اش را تکذیب کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در مورد برخی شایعات مبنی بر احتمال آزادی قریب‌الوقوع مهدی هاشمی اظهار داشت: مهدی همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تا چند روز دیگر مدت بازداشت دو ماهه وی تمام می‌شود. وکیل مهدی هاشمی افزود: در صورت نیاز به ادامه بازداشت موکلم، دادگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر موارد تفهیم اتهام شده به مهدی هاشمی گفت: دیداری با وی نداشته‌ام و در جریان جزئیات موارد تفهیم اتهام شده به مهدی هاشمی قرار ندارم. علیزاده طباطبایی همچنین شایعه بازداشت خود را نیز تکذیب کرد.


شوخی آیت‌الله سعیدی با امام خمینی(ره)
جهان نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی از یاران نزدیک امام خمینی، خاطره ای شیرین از مرحوم شهید آیت‌الله محمدرضاسعیدی نقل کرده است. رسولی محلاتی گفته است: مرحوم سعیدی از شاگردان خوب امام بود. وقتی پدر ایشان فوت شد، شاگردها به امام عرض کردند که پدر آقای سعیدی فوت کرده است و اگر اجازه بفرمایید برای تسلیت در خدمت شما برویم منزل ایشان. امام گفتند: «بسیار خوب». با امام رفتیم و آقای سعیدی -خدا رحمتش کند- چای آورد. امام معمولاً چای نمی‌خوردند. ظرف پرتقال وسط اتاق بود و مرحوم سعیدی آورد و تعارف کرد و امام گفتند: «میل ندارم». ایشان هم یک پرتقال برداشت و با یک مداد آورد پیش امام و گفت: «چای که نخوردید، پرتقال هم که نمی‌خورید، پس لااقل امضا بفرمایید که رویت شد!» با اینکه خودش صاحب عزا بود، از این شوخی‌ها هم می‌کرد. بسیار شوخ بود.


پروژه جدید جریان انحراف کلید خورد
برخی رسانه‌های جریان انحراف مامور القای مطالب جدیدی در فضای رسانه‌ای کشور شده‌اند. به گزارش محدوده، بر اساس ماموریتی که رسانه‌های جریان انحراف یافته‌اند بنا شده است که محدود بودن اختیارات رئیس‌جمهور در مطالب مختلفی مورد تاکید قرار گرفته و تصریح شود که «اختیارات رئیس‌جمهور تعیین‌کننده نیست». در همین حال یکی از رسانه‌های جریان انحراف مامور شده است تا با انتشار یک نظرسنجی به القای این مطلب پرداخته و تعیین‌کننده نبودن اختیارات رئیس‌جمهور را در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پمپاژ نماید.

ارسال سلاح‌های ایرانی و سودانی به نوار غزه
رسانه‌های لبنانی خبرهائی از ارسال سلاح‌های ایرانی و سودانی به نوار غزه منتشر کرده‌اند. به گزارش تابناک، در این خبرها بیشتر بر ارسال موشکهایی با برد بلند تکیه شده است. همچنین گزارش شده است با ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه، حزب‌الله لبنان نیروهای خود را به حالت آماده باش در آورده است

دوره‌ تروریستی گروهک دموکرات
گروهک منحله دموکرات برای انجام اقدامات خرابکارانه در ایران چند تیم‌تروریستی را تحت آموزش‌های ویژه قرار داده است. این گروهک به تازگی چند تیم‌تروریستی متشکل از جوانان اغفال شده کرد را برای انجام اقدامات خرابکارانه در ایران تحت آموزش‌های ویژه قرار داده است

لغو غیرمنتظره مجوز فعالیت برخی مدیران در دولت
در حالی که یک دستگاه مهم و تخصصی دولتی سال گذشته با انجام گردش کارهای متعدد، مجوز تداوم اشتغال به کار ?? نفر از کارشناسان مجرب و مدیران با سابقه خود را که بازنشسته شده بودند از هیئت دولت گرفت، این مصوبه امسال با مخالفت ناگهانی یک مدیر ارشد اجرایی لغو و افراد مذکور مجبور به ترک مسئولیت خود شدند
 
محدودیت برای نمایندگان سوال کننده
خبرآنلاین:موسی الرضا ثروتی نماینده مجلس گفت:بنده شنیده ام که دولت نمایندگانی را که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده اند در مضیقه قرار داده و محدودیتهایی را برای آنها ایجاد کرده است.

اینها به نظام خیانت کردند
افکارنیوز:سلحشور، کارگردان سریال «یوسف پیامبر(ص)» گفت:افتضاحات سینمای کشورمان پایان ندارد. حالا بعد از لاله این «یک خانواده محترم» است که با بودجه بیت المال ساخته شده و در جشنواره‌های خارجی قرار است سندی باشد برای بی‌آبرو کردن نظامی که با خون شهدا پرچمش بالاست.سلحشور با بیان اینکه صدا و سیما در خیلی از وقت‌ها خطایی می‌کند و بعدش هم حاضر به عذرخواهی نمی‌شود، افزود: به عقیده من سازندگان این فیلم قصد خیانت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی را داشتند.در شرع و قانون داریم هر فردی که در جهت خیانت به نظام اسلامی حرکت کند و قدم بردارد محارب است و حکمش اعدام. حالا این‌ها که آبروی نظام، شهدا و امام را به بازی گرفته‌اند محارب نظام نیستند؟ وی گفت: اگر 4 نفر از این خائنان اعدام شوند و برخوردهای شدیدی با آنان شود دیگران حساب کار دستشان می‌آید.

حامی تجزیه ایران ،نامزد ریاست سیا
عصر ایران:نام جین هارمن، یک زن به شدت ضدایرانی در میان نامزدهای ریاست سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) به چشم می‌خورد.هارمن طرفدار تجزیه ایران از درون از طریق ایجاد گروه های مسلح مخالف است.

طاهری: نمایندگان قانع نشدند
باشگاه خبرنگاران:سیدعلی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور حسینی وزیر ارشاد در کمیسیون گفت: پاسخ وزیر در دفاع از عملکرد وزارت ارشاد برای سوال کنندگان قانع کننده نبود.وی افزود: وزیر ارشاد پاسخگوی سوال سه تن از نمایندگان مجلس در خصوص عملکرد این وزارتخانه بود.

احمدی نژاد: منظورم چیز دیگری بود
خبرآنلاین:بخشنامه دولت مبنی بر اینکه استانداران با نمایندگان همکاری نکنند، اعتراض بسیاری از اهالی بهارستان را برانگیخته بود و این موضوع در دیدار جمعی از نمایندگان با رئیس جمهور مطرح شده است. محمدرضا امیری نماینده کهنوج به نقل از رئیس جمهور گفت: آقای احمدی نژاد در واکنش به انتقاد نماینده ها نسبت به این بخشنامه گفتند که منظورشان این نبوده که خدای نکرده ارزشی برای نماینده ها قایل نشوند و اهمیتی به نظر نماینده ها ندهند. بلکه در راستای حفظ شان نمایندگان چنین بخشنامه هایی داده اند، چون از نظر وی به صلاح نیست که نمایندگان در کارهای جزئی دخالت کنند.

رای دیوان عدالت به نفع جوانان
قدس آنلاین:علی اکبر بختیاری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفت: بر اساس رای اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری کشیدن قلیان در قهوه خانه‌ها ممنوع است.گفته می‌شود یکی از عوامل اصلی ایجاد سرطانهای شایع در جوانان تنباکوهای مشکوکی است که از برخی کشورهای عربی وارد ایران می‌شود.

تعطیلی جلسات هفتگی حسن عباسی
مشرق: حسن عباسی از هفته گذشته جلسات سخنرانی هفتگی خود را تعطیل کرده است. گفته می‌شود تحریف سخنان عباسی از سوی برخی رسانه‌ها دلیل تعطیلی این جلسات است.

پیگرد حقوقی فیلم ضدایرانی
تسنیم: سعید رجبی فروتن، سخنگو و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی در مورد فیلم «یک خانواده محترم» گفت: این فیلم پروانه نمایش ندارد و به علت پخش در خارج از کشور مورد پیگیری حقوقی قرار می‌گیرد.

زاکانی: دنبال تنش نیستیم
جهان:علیرضا زاکانی، سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: فراکسیون اصولگرایان در موضوع طرح سؤال از رئیس‌جمهور دنبال تنش نبوده و نیست.

توریست‌ها سفر به اسرائیل را لغو کردند
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی از لغو سفر شش هزار گردشگر خارجی به مناطق اشغالی در پی حملات مقاومت فلسطین خبر داد. کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: بیش از شش هزار گردشگر خارجی سفر خود به اسرائیل (مناطق‌اشغالی 1948) را لغو کرده‌اند. خاطرنشان می‌شود رژیم صهیونیستی در پی موشکباران سهمگین گروه‌های مقاومت فلسطین به تلافی تجاوزات مستمر این رژیم، دچار غافلگیری شده و کنترل اوضاع از دست آنها خارج شده است.

حکم تبلیغات سیاسی در عزاداری محرم
آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شیعیان در استفتایی دیدگاه خود را در خصوص استفاده از مجالس عزاداری ایام محرم برای تبلیغات سیاسی و انتخاباتی اعلام نمود. این مرجع تقلید در پاسخ به این سوال که حکم شرعی استفاده از مجالس ایام محرم برای تبلیغات سیاسی و انتخاباتی چیست؟ پاسخ داد: «معلوم است که محافل سیاسی و مجالس سوگواری فرصتی برای بیان معارف اسلامی و تبیین اهداف و مقاصد حضرت سیدالشهدا(ع) از آن حادثه عظیم است و هر مطلبی در مکان و زمان مختص به خود باید بیان شود و عدم رعایت این نکته موجب خسران و تضییع فرصت‌هاست».

خاتمی کاندیدای اول ماست
دبیرکل حزب آزادی و سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه جبهه اصلاح‌طلبان فردا در دفتر خاتمی با وی دیدار می‌کند، اظهار داشت:‌ در جلسه فردا اعضای جبهه، دیدگاه خود را درباره انتخابات یازدهم ارائه می‌کنند و تلاش دارند خاتمی را برای کاندیداتوری در انتخابات 92 ترغیب کنند. مجید محتشمی تاکید کرد: خاتمی از دیدگاه جبهه اصلاح‌طلبان کاندیدای اول ماست و در صورت عدم حضور وی، ما در قالب طرح مناسک به دنبال مدلی هستیم تا بر روی نامزد نهایی با سایر احزاب اصلاحات اجماع کنیم.

برنامه هسته‌‌ای ایران روی میز وزیران خارجه اتحادیه اروپا
وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل درباره برنامه انرژی هسته‌‌ای ایران و دیگر موضوعات مذاکره می‌کنند. خبرگزاری رویترز از بروکسل به نقل از دیپلمات‌ها گزارش داد که وزیران خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه درباره مشکلات خاورمیانه مذاکره می‌کنند اما بعید است از فرانسه در به رسمیت شناختن کامل اپوزیسیون جدید سوری حمایت کنند. این دیپلمات‌ها افزودند که وزیران امور خارجه اروپایی همچنین درباره حوادث اخیر در نوار غزه و اراضی اشغالی مذاکره خواهند کرد. در عین حال قرار است کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه میزبان نشست نمایندگان گروه موسوم به 1+5 (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و آلمان) در بروکسل باشد.

 کمک به مردم فلسطین وظیفه ماست
رئیس ستادکل نیروهای مسلح ضمن محکوم کردن حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: ما باید از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم چرا که آنها مسلمانند و خون‌شان به ناحق ریخته می‌شود. سردار سرلشکر
سیدحسن فیروزآبادی افزود: یکی دو ماه قبل بنده پیش‌بینی کردم که رجزخوانی غرب علیه ایران به دلیل ناتوانی آنها عملی نخواهد شد بلکه این ادعای آنها در انتها به مظلوم‌کشی ختم شده و رژیم صهیونیستی به غزه حمله می‌کند.

لزوم رویکرد سازنده‌تر1+5
رویترز به نقل از سفیر ایران در روسیه اعلام کرد که ایران آماده گفت‌و‌گوهای جدید با قدرت‌های جهانی درباره برنامه هسته‌‌ای خود است اما آمریکا و دیگران باید در این رابطه سازنده‌تر برخورد کنند. رویترز با اشاره به این خبر از مسکو گزارش داد: انتخاب مجدد باراک اوباما به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا شانس احیای گفت‌و‌گوهای ایران با شش کشور (موسوم به 1+5) را افزایش داده است اما رضا سجادی، سفیر ایران در روسیه گفت که رئیس‌جمهور آمریکا باید «رفتار آمریکا در رابطه با ایران را تغییر دهد و رویکردی منطقی‌تر را انتخاب کند.» رویترز ادامه داد: سجادی گفت که مقامات عالی‌رتبه ایران آمادگی تهران برای مذاکرات جدید را به سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در هفته گذشته ابلاغ کردند اما اظهارات وی ظاهرا نشان دهنده اتخاذ لحن قاطعی در هر گونه مذاکرات است.

ادامه تولید ناوشکن در نیروی دریایی
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر اعلام کرد: تولید ناوشکن در نیروی دریایی ادامه دارد. ناخدا یکم سیدحسین شریفی‌نسب به تشریح دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حضور مقتدرانه این نیرو در آب‌های آزاد پرداخت و اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تجهیز و توسعه ناوگان خود داشته و خوشبختانه در این زمینه به موفقیت‌های بسیاری نیز دست یافته و موجب شده امروز جمهوری اسلامی ایران حضوری مقتدرانه در آب‌های آزاد داشته باشد. وی با تشریح اقدامات انجام شده و در حال انجام در مجموعه نیروی دریایی، به موفقیت این نیرو در ساخت و تجهیز ناوشکن‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: خط تولید ناوشکن‌ها در مجموعه نیروی دریایی ارتش ادامه دارد؛ ساخت و تولید ناوشکن بزرگ جماران از مهم‌ترین موفقیت‌های نیروی دریایی است و در آینده نیز شاهد ادامه فعالیت دانشمندان ایرانی در عرصه تولید ناوشکن خواهیم بود.

 بیانیه سپاه برای بزرگداشت هفته بسیج
سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج مستضعفین بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه به این شرح است: بسیجیان و رزمندگان سپاه تهران بزرگ حمله ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل و صهیونیسم بین‌الملل به مردم مظلوم غزه و سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر را در قبال این حرکت وحشیانه محکوم کرده و اعلام آمادگی می‌نمایند تا با فرمان ولی امر مسلمین به کمک مردم مسلمان فلسطین و لبنان بشتابند.

حامی تجزیه ایران نامزد ریاست سیا!
شبکه خبری سی ان ان با برشمردن نامزدهای پست ریاست سازمان سیا از خانم " جین هارمن " نماینده سابق کنگره و رییس جدید مرکز بین المللی "وودرو ویلسون" در واشنگتن به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی ریاست سازمان سیا نام برده است.
سی ان ان می نویسد اگر سنا با ریاست خانم هارمن بر سازمان سیا موافقت کند وی نخستین زنی خواهد بود که در تاریخ سیا ریاست این سازمان را بر عهده گرفته است.
هارمن دیدگاهی به شدت ضد ایرانی دارد به حدی که طرفدار تجزیه ایران از دورن از طریق ایجاد گروه های مسلح مخالف است.
وی پیشتر در اظهار نظرهای خود بارها بر موضوع تجزیه ایران به عنوان یک راهکار برای مهار ایران در منطقه نام برده است.
احتمال آتش ‌بس در غزه
تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم آماده است تا با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس در غزه موافقت کند و ممکن است این آتش بس تا 24 ساعت آینده به دست آید.
از سوی دیگر معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌و گو با شبکه خبری لبنانی المنار از توافقی تقریبا حاصل شده درباره آتش‌بس خبر داد که آخرین مراحل خود را سپری می‌کند.
بنابر این گزارش ، حماس و جهاد اسلامی درباره برقراری آتش‌بس در غزه توافق کامل دارند. حماس اعلام کرده است رفع کامل محاصره نوار غزه، توقف ترور رهبران فلسطینی و دریافت تضمین برای عدم تجاوز اسرائیل علیه مردم غزه از جمله شروط این جنبش برای پذیرش توافق آتش‌بس است

ارزش پول صهیونیست کاهش یافت
شبکه المیادین نوشت: ارزش پول این رژیم به دلیل روی آوردن اسرائیلی ها به خرید ارزهای خارجی، به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
این شبکه خبری تاکید کرد که طبق ارزیابی کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، این رژیم از بابت ادامه نبرد با حماس، روزانه 380 میلیون دلار متضرر می شود.
از سوی دیگر هزاران جهانگرد خارجی که برای گذراندن تعطیلات خود در اسرائیل ثبت نام کرده بودند، از سفر به سرزمین های اشغالی روی گرداندند.
المیادین همچنین تاکید کرد که ˈخالد مشعلˈ از رهبران حماس در سخنان روز دوشنبه خود در قاهره تاکید کرد که این دشمن صهیونیستی بوده است و نه حماس که از کشورهای خارجی برای تحقق آتش بس با حماس کمک خواسته است.
خالد مشعل همچنین گفت که اسرائیل در تحقق اهداف خود از اقدام تجاوز به غزه، ناکام مانده است.

بازیکن منشوری دستگیر شد
یکی از بازیکنان بسیار معروف در فوتبال ایران که البته عمده دلیل شهرتش را باید به حاشیه هایی که در فوتبال داشته و دارد اختصاص داد تا به مسائل فنی و در این فصل هم در تیمی توپ می زند که به غیر از خودش باز هم هستند کسانی که نامشان با منشور اخلاقی گره خورده، باز هم دچار حاشیه شدند تا جائیکه برای ساعاتی بازداشت شدند.

اخبار کوتاه
*در حالی که اضلاع مختلف جریان اصلاحات، مشغول بررسی نحوه ورود به یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستند، کمیته اقتصادی مشترک در این جریان، زودتر از فعالیت‌های انتخاباتی تشکیل شده است. بر اساس اخبار موثق، برخی از اعضای حزب منحله مشارکت و تعدادی از اعضای حزب کارگزاران، یک کمیته اقتصادی مشترک را راه‌اندازی کرده‌اند. سرمایه‌گذاری، بررسی راهکارهای خلق ثروت، جذب حامی مالی و ... از جمله فعالیت‌های این افراد است.
*«آروین احمدی‌پور» از سرکردگان گروهک پژاک، در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه کردی «هاولاتی» طی سخنانی درباره وضعیت ضدانقلاب ایرانی و ضدانقلاب کُردی اظهار داشت: «حزب دموکرات کردستان و کل ضدانقلاب ایرانی غیرفعال، ناتوان و دگماتیک هستند. برخی گروه‌ها و جناح‌ها که نیرو و قدرتی اندک دارند؛ خواستار حفظ آن هستند و هرکدام دیگری را به کُردستیزی و جیره‌خواری متهم می‌کند. این درحالی است که خود این گروه‌ها نه گامی در جهت خدمت به ملت کُرد در کردستان ایران برداشته‌اند و نه توانایی آن را دارند. این گروه‌ها تنها بلدند حرف بزنند و هیچ توانی برای انجام کوچک‌ترین کاری در عرصه‌های مختلف ندارند.»
*«اردشیر امیرارجمند» رابط سازمان مجاهدین خلق و فتنه‌گران سبز، در بیانیه‌ای از رسانه‌های فتنه خواست با فضاسازی خبری به مقامات قضایی فشار بیاورند تا سران فتنه را از حصر ملت خارج کنند‌. طبق روال همیشگی و مطابق با تاکتیک اتخاذی و به طور همزمان، شایعاتی در رسانه‌های این جریان مبنی بر وخامت حال سران فتنه انتشار یافت، اما سناریوی تنظیمی چنان غیرحرفه‌ای و گاف‌دار بود که سریعاً دستور داده شد این گونه مطلب از روی این رسانه‌های زنجیره‌ای سانسور شود!
* ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد: مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات اخیر این ارتش، تاکنون بیش از 1128 راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده که بیش از 120 مورد از فقط دیروز صورت گرفته است. این در حالی است که قبلاً رسانه‌های صهیونیستی برای روحیه‌دهی به صهیونیست‌ها و جلوگیری از فرار آنان از سرزمین‌های اشغالی، از کاهش شلیک موشک‌های مقاومت به شهرهای صهیونیستی خبر می‌دادند.
*در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، گروهک تروریستی منافقین در تلویزیون ماهواره‌ای خود‌ با پخش فیلمی دروغین درباره کشتار یهودیان و هولوکاست، دست به تحریف تاریخ می‌زند تا به خیال خام خود، اذهان مخاطبانش را از جنایات اربابان صهیونیست خود منحرف کند و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به نظر مردم نیاید. این گروهک تروریستی که مدعی پیشینه فعالیت‌های ضدصهیونیستی است و حتی اعضایش در برهه‌ای روابط نزدیکی با یاسر عرفات برقرار کرده و توسط نیروهای سازمان آزادی‌بخش فلسطین، آموزش نظامی دیده‌اند؛ هم‌اکنون از دو ماهواره صهیونیستی برای پخش برنامه‌های خود حتی علیه مردم مظلوم فلسطین استفاده می‌کند.

https://shoma-weekly.ir/PSqDCX