گفته می‌شود که...

مهدی هاشمی: عکس نگیرید، راضی نیستم/ شعار جدید جریان انحرافی/ زیبا کلام: روحانی در مک فارلین بوده است/ سرطان زا بودن کارت شارژ تلفن همراه/ نشان شوم صهیونیسم روی کیسه های برنج ایرانی/ شیوع مواد سبک در خوابگاه های دانشجویی!/ خبرنگار حامی احمدی‌نژاد در حبس و...

زیبا کلام: روحانی در مک فارلین بوده است

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه در گفت وگو با نسیم درباره مستند «من روحانی هستم» گفته که این مستند را ندیده ، اما خاطرات هاشمی رفسنجانی را به عنوان سند قبول دارد.

او تاکید کرده است: حضور روحانی در ماجرای مک فارلین طبق خاطره هاشمی یقینا درست است. وی این را هم اضافه کرده است که در این مستند، اصل بحث مک فارلین مطرح نشده است، این مستند جریان مک فارلین را به صورت یک خیانت در آورده که همه دارند از آن فرار می کنند و ماجرای «کی بود کی بود من نبودم» شده است.

مهدی هاشمی رفسنجانی: عکس نگیرید، راضی نیستم

مهدی هاشمی رفسنجانی یکی از بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در واکنش به عکاس یکی از خبرگزاری ها گفت: عکس نگیرید ، راضی نیستم، اگر به حق الناس اعتقاد دارید ، در رسانه ی خود عکسم را کار نکنید .

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین در پاسخ به پرسشی که آیا در زمان ورود به مصلی ، حراست جلوی شما را نگرفته است و با مشکلی مواجه نشده اید ؟ گفت : خیر ؟ وی این موضوع را نیز گفت که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نیست.

شعار جدید جریان انحرافی/”راه بهار از بهارستان می گذرد”

بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ عناصر جریان انحرافی همچنان در تلاش هستند تا همچنان نامشان در عرصه سیاسی مطرح باشد.

این گروه پیش از این هم فعالیت‌هایی داشتند به طوری که طی چند ماه گذشته این جریان تحرکات خود را بیشتر کرده است.

از جمله فعالیت‌ها و تحرکات جریان انحرافی طی ماه‌های اخیر می توان به تشکیل گروه هایی با نام های”هما”و "نهضت استقلال ملی ایران” با نام اختصاری "ناما”، اتهام زنی به مراجع تقیلد، را اندازی سایت های زنجیره ای، تهیه لیست انتخاباتی برای شهر تهران و برخی شهرهای بزرگ اشاره کرد.

در همین رابطه با خبر شدیم عناصر این جریان بیشترین تلاش خود را برای تصاحب کرسی های سبز رنگ بهارستان به کار گرفته‌اند و حتی ستادهایی را هم در برخی نقاط کشور راه‌اندازی کرده‌اند که شعار اصلی این ستادها «راه بهار از بهارستان می گذرد» است.

سرطان زا بودن کارت شارژ تلفن همراه

طبق آخرین یافته یک موسسه پزشکی در آمریکا نوع سرطان جدید پوستی کشف شده است که عامل محرک و ایجاد کننده آن توسط اکسید نیتروسیلور ایجاد می شود.

هنگامی که کارت های شارژ تلفن همراه، و یا کارتهای اینترنت و تلفن را خریداری می کنید، قسمتی را که باید با ناخن بخراشید محتوی این ماده بوده که سرطان زا اعلام شده است لذا توصیه شده است که خراشیدن این بخش از کارت ها را با پوست انگشتان یا ناخن انجام ندهید.

100 ثانیه‌ای در فیس بوک ظریف
خبردار شدیم که فیلم «سیاست» در صفحه فیس بوک محمد جواد ظریف به نمایش درآمد. به گزارش تابناک «علی سجادی» کارگردان این فیلم، سال گذشته و در نهمین جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را گرفت که وی نیز جایزه‌اش را به وزیر امور خارجه کشورمان تقدیم کرد.

شروط معدل و سن برای پذیرش در بورس داخل

دستورالعمل موقت بورس داخل کشور با استناد به آیین نامه اجرایی بورس تحصیلی داخل کشور مصوب سال 69، ابلاغ شد و اعلام شد که متقاضیان بورس(دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره دکتری) علاوه بر احراز شرایط ماده 4 آیین نامه باید در بین دانشجویان رشته تحصیلی خود در دوره کارشناسی ارشد حائز ده درصد اول رتبه ها بین ورودیهای همزمان خود در دانشگاه محل تحصیل بوده و نیز معدل دوره کارشناسی باید حداقل 15 و معدل دوره کارشناسی ارشد وی باید حداقل 17 باشد. سن متقاضی در زمان پذیرش در دوره دکتری نباید بیش از 30سال باشد (مدت خدمات سربازی به آن اضافه می شود.)

نشان شوم صهیونیسم روی کیسه های برنج ایرانی

چندی پیش خبری با تیتر توزیع برنج های اسرائیلی در استان چهارمحال بختیاری برروی سایت ها و خبرگزاری ها رفت که باعث تعجب بسیاری از مردم شد که به تازگی نیز توزیع اینگونه برنج ها با برند و نام شاهی و نشان شوم پرچم رژیم صهیونیستی این بار در شهرستان بوشهر صورت گرفته است.

خرید و فروش اینترنتی این برنج نیز در سایت ها رونق گرفته و متاسفانه هیچ گونه برخوردی با آن نمی شود.

عارف هم صاحب دانشگاه شد

درحالی که پیش از این فعالیت دانشگاه ایرانیان منسوب به محمود احمدی نژاد خبرساز شده بود، دیروز جعفر میلی منفرد، معاون آموزشی وزارت علوم هم گفت که دانشگاه عارف مجوز تاسیس گرفته، اما هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده است.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که بسیاری از متقاضیان موسسات غیرانتفاعی چهره های سیاسی هستند، گفت: این افراد صرفا سیاسی نیستند و بیشتر افرادی که به عنوان هیات موسس مراجعه می کنند سال ها در عرصه آموزش فعالیت کرده اند.

پولهای ایران به بانک مرکزی واریز شد

با مشخص شدن بانک و حساب مورد نظر ایران، مبلغ یک میلیارد دلار مربوط به اقساط چهارم و پنجم از پول های کشورمان به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نزد بانک مرکزی امارات متحده عربی واریز شد و اکنون قابل استفاده است.

شیوع مواد سبک در خوابگاه های دانشجویی!

صدیقی در پاسخ به سئوالی در زمینه سوءمصرف مواد درخوابگاه ها و برنامه دو وزارت دراین زمینه گفت: تحقیقی به طور منظم در مجموعه خوابگاهی و دفاتر مشاوره وزارت علوم در خصوص این ناهنجاری ها صورت گرفته و ناهنجاری هایی در این زمینه در مجموعه دانشگاهی وجود دارد بسیار کمتر از کلان کشور است ولی نباید در همین حد هم در دانشگاه‌ها وجود داشته باشد.

آیتی نیز در این زمینه گفت: در خصوص اینکه چه درصدی از دانشجویان مبتلا به سوء مصرف مواد هستند طرحی کشوری با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و وزارت علوم انجام شد، اطلاعات طرح نشان می داد وضعیت سوء مصرف مواد در بین دانشجویان کل کشور از درصد جامعه بسیار پایین تر است. در این طرح موادی که پژوهش شده بود به دو مواد سبک و سنگین تقسیم شده بود که مواد سبک سیگار و قلیان و مواد سنگین موادی مانند تریاک، شیشه، کراک و ... شامل می شد که بیشترین شیوع در قسمت مواد سبک بود.

ضد تبلیغ عمدی تلویزیون در انصراف از یارانه ها
خبر رسیده که سایت الف وابسته به «احمد توکلی» نماینده مجلس نحوه تبلیغات صدا و سیما در دعوت مردم به انصراف از یارانه را «ضد تبلیغ» و یکی از عوامل ثبت نام مجدد مردم برای دریافت یارانه توصیف کرد. در یادداشت این سایت آمده: «افراط صدا و سیما –خواسته شده از سوی دولت و یا به‌طور مستقیم- در زمینه تبلیغات انصراف از یارانه به حدی شد که کارشناسان حوزه ارتباطات از آن به عنوان ضد تبلیغ یاد کردند. به عقیده برخی، برنامه‌ریزی عمدی صدا و سیما برای ثبت نام حداکثری مردم با استفاده از این حربه عنوان شده بود که زیاده روی و اصرار در تبلیغات تزریقی و به کارگیری شیوه‌های نادرست تبلیغی از سوی صدا و سیما به این تفکر دامن زد

بخش دار اراک بازداشت شد

بخشدار مرکزی اراک که از منصوبین دولت قبل بود بازداشت شد.وی به علت سوءاستفاده و تبدیل کردن اراضی کشاورزی به تجاری و مسکونی که از این راه یک خودروی مدل بالای 400 میلیونی خریداری نموده دستگیر و روانه زندان شد.

بر دانشگاه آزاد حاکمیت کنید

فرجی دانا در سه شنبه ای که گذشت به کمیسیون آموزش مجلس رفت تا پاسخگوی سوالات برخی نمایندگان باشد.

پاسخ به یکی از سوالات اما برای وی دردسرساز و این سوال، سوال ملی شناخته شد. قاسم جعفری یک عضو کمیسیون آموزش از وزیر علوم درباره علت لغو سخنرانی جلیلی در دانشگاه آزاد پرسید و وقتی فرجی دانا اعلام کرد که باید از دانشگاه این سوال پرسیده شود، جعفری تاکید کرد که "وزارت علوم مجوز به دانشگاه‌ ها می‌ دهد و رشته‌ های جدید را تصویب می‌ کند و نظارت هم شما انجام می‌ دهید، پس همانطور که نظارت می‌ کنید، باید اعمال حاکمیت کنید و ما باید مدیریت واحد آموزش عالی در کشور را داشته باشیم و نه اینکه هرکس برای خودش اعمال سلیقه کند."

مناظره کنندگان هسته ای

کمیسیون امنیت ملی مجلس با هدف بررسی اهداف حقوقی و سیاسی توافق ژنو، بنا دارد مناظره ای را برگزار کند. آن گونه که تسنیم خبر داده، عباس عراقچی و حمید بعیدی نژاد از اعضای تیم فعلی مذاکرات هسته ای و علی باقری و عسگری از اعضای تیم پیشین در این مناظره حضور خواهند یافت.

برکناری یک استاندار دیگر توسط روحانی

استاندار سابق استان مرکزی که توسط وزارت کشور دولت آقای روحانی کنار گذاشته شد، توسط بخش دیگر دولت به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب گردید. وی وقتی استاندار مرکزی شد لیسانس داشت و در این دوران توانست بدون رفتن کلاس فوق لیسانس بگیرد و الآن با همان مدرک در روزنامه‌ها با عنوان دکتر... به وی تبریک گفته می‌شود. با اینکه این شخص از متعصبین دولت احمدی نژاد بود، با پست جدید اختیارات مالی زیادی در منطقه آزاد قشم در اختیار اوست.

خبرسازی صهیونیست ها به دلیل یک آتش سوزی

پس از آتش سوزی یک انبار روغن در قزوین، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری عجیب مدعی شد: در شهر قزوین یک «سایت هسته ای اعلام نشده» وجود داشته است!

به گزارش واحد مرکزی خبر، هرچند دلیل این آتش سوزی براساس برآوردهای اولیه، جوشکاری اعلام شده، اما روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی به نقل از این شبکه نوشته است: قزوین محل «یک سایت هسته ای اعلام نشده» است که در آن اورانیوم انبار شده است.

مناظره تلویزیونی که به کتک کاری ختم شد!

میزگرد تلویزیونی در اردن درباره سوریه، به درگیری شرکت کنندگان در آن منجر شد.
شبکه تلویزیونی یورونیوز گزارش داد: میزگرد شبکه تلویزیونی «هفت ستاره» (7stars) اردن که موضوع آن به سوریه اختصاص داشت با درگیری به پایان رسید.
در این میزگرد دو روزنامه نگار پس از رد و بدل کردن توهین های لفظی، با یکدیگر درگیر شدند و دکور برنامه را به هم ریختند.

«قانون» توقیف شد

علیرضا نیکویی، جانشین مدیرمسئول روزنامه «قانون» در گفت و گو با ایسنا، از توقیف این روزنامه با حکم دادستانی تهران خبر داد و اظهار کرد: رونوشت نامه ای خطاب به وزیر ارشاد از سوی دادستانی تهران برای ما ارسال شده که براساس آن، روزنامه قانون رسما توقیف شده است. به گفته وی، شفیعی، بازپرس شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه این نامه را امضا کرده است. مسعود کاظمی دبیر تحریریه این روزنامه انتشار خبر «آزادی آقای رویانیان» را دلیل اعلام جرم علیه این رسانه اعلام کرد. به گفته او، خبر آزادی رویانیان با وثیقه یکصد میلیارد تومانی از سوی خبرگزاری «دانا» عصر سه شنبه منتشر شده و روزنامه قانون همان خبر را منتشر کرده بود.

رسیدگی به شکایت از مرتضوی

وکیل‌مدافع جمعی از کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار گفت که به زودی این پرونده تحت نظر بازپرسی رسیدگی خواهد شد. مصطفی ترک‌همدانی، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد پرونده‌ شکایت جمعی از کارگران چابهار از سعیدمرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده سیر تحقیقات قانونی را طی می‌کند و در حال حاضر تحت نظر ضابطین دادگستری است. وی افزود: به زودی پرونده در دادسرا تحت نظر بازپرسی رسیدگی خواهد شد، اما زمان دقیق آن مشخص نیست. ترک همدانی در پاسخ به این که آیا تاکنون سعید مرتضوی در دادسرا حضور یافته است؟ به این جمله که «نمی‌توانم در این مورد اطلاع‌رسانی کنم» اکتفا کرد. پیش از این ترک همدانی به ایسنا گفته بود که برای پیگیری پرونده شکایت تعدادی از کارگران شرکت چابهار از سعید مرتضوی رییس سابق سازمان تامین اجتماعی به اتهام تصرف غیرمجاز در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت در دادسرای کارکنان دولت طرح شکایت کرده است. پرونده مذکور در حال حاضر در شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت مطرح است.

افزایش 348 درصدی واردات خودرو خارجی!

کیهان نوشت: رکورد واردات خودرو خارجی به نسبت سال گذشته شکسته شد و به سه و نیم برابر رسید!در حالی که به درستی از ضرورت صرفه جویی ارزی در شرایط تحریم سخن به میان می آید، در نخستین ماه سال جاری 2309 دستگاه خودروی سواری به ارزش 52 میلیون دلار وارد کشور شد.
گزارش ایسنا حاکی است واردات خودرو سواری به کشور در فروردین 93 نسبت به مدت مشابه در سال قبل از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 35.348 و 79.344 درصد افزایش نشان می دهد.خودرو سواری در فروردین امسال از نظر ارزشی سهمی معادل 2/08 درصد از کل ارزش واردات کالای کشور را به خود اختصاص داد.در صورت تداوم این روند می توان انتظار داشت که در پایان سال میزان ارز اختصاص یافته واردات خودرو به رقم یک میلیارد دلار نزدیک شود.

نگرانی از وضعیت بازار

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: وقتی انسان به بازار می‌رود با این‌که بازار مسلمین است، اما خبری از دستورات اسلام نیست و در بیشتر جاها خودخواهی و هوای نفس جای خداخواهی را گرفته است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، «آیت‌الله علوی‌گرگانی» در دیدار با جمعی از پرسنل هوا فضای سپاه با اشاره به ضرورت تبعیت از فرامین الهی، اظهار داشت: انسان‌ها در برابر دستورات خدای متعال سه دسته‌اند، عده‌ای کاملا مطیع فرمان حق بوده و تمام تلاششان کسب رضایت الهی است، این افراد شایسته سعادت و کامیابی هستند. وی با بیان اینکه دسته دوم افرادی هستند که به هیچ عنوان زیربار دستورات الهی نمی‌روند، تصریح کرد: این افراد خود را از سعادت حقیقی محروم کرده‌اند، چرا که ایمان و عمل به دستورات الهی مایه سعادت است. آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه دسته سوم که اکثریت افراد جامعه را تشکیل می‌دهند، کسانی هستند که اعمال صالح و فاسد را با هم مخلوط می‌کنند، گفت: این افراد باید هر چه سریع‌تر خود را با دستورات الهی تطبیق دهند و از منجلاب گناه نجات یافته و به سمت سعادت حرکت کنند.

جام جم: تذکر به رییس جمهور به دلیل اظهارات مشاور

پنج نفر از نمایندگان مجلس در تذکر کتبی خود به رئیس جمهور خواستار برخورد با مشاور اقوام و اقلیت های مذهبی رییس جمهور شدند. اشاره آنها به اظهارات اخیر یونسی درباره جایگزینی نماد شیر و خورشید به جای هلال احمر است. طاهری، سالک، بیاتیان، عباسپور و موسوی لارگانی اظهارنظر یونسی را تضعیف کننده اسلام و نظام اسلامی دانسته و از رئیس جمهور خواستند در خصوص کنترل چنین اظهار نظری تلاش کند.

رایزنی نماینده پوتین با امیر عبداللهیان در مورد تحولات سوریه

میخاییل باگدانف و حسین امیر عبداللهیان معاونان وزرای خارجه روسیه و ایران دیروز (چهارشنبه) در تهران دیدار و در خصوص تحولات غرب آسیا و از جمله راه حل سیاسی در سوریه رایزنی کردند.
میخاییل باگدانف معاون وزیر خارجه و نماینده پوتین در امور خاورمیانه به دعوت حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه به تهران سفر کرده است.
رایزنی در مورد تحولات سوریه، مصر، یمن، فلسطین و بحرین در دستور کار مذاکرات طرفین است.

خبرنگار حامی احمدی‌نژاد در حبس

احمد سعیدی، خبرنگار سابق روزنامه ایران و وبلاگ‌نویس حامی محمود احمدی‌نژاد از 21 اردیبهشت 93 دوران حبس خود را در زندان اوین آغاز می‌کند. آیین‌نیوز نوشت؛ وی در همین رابطه در وبلاگ خود نوشت: طبق ابلاغیه‌ای که برایم آمده، باید خود را برای گذراندن حبس سه ماهه، به دادسرا معرفی کنم. از طرفی رتبه‌ام در کنکور دکترا بد نیست (37 که در بین بیش از 4000نفر شرکت‌کننده که تا رتبه 290 هم مجاز به انتخاب رشته است) احتمال می‌دهم زمان مصاحبه دکتری، با ایام حبسم تداخل کند و به همین راحتی فرصتش از دست برود.

آیت الله مکارم : مسئولان وعده هایی بدهند که شدنی باشد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: بالا بردن سطح توقع مردم به طوری که قابل پاسخگویی نیست، کار اشتباهی است که موجب نارضایتی می شود.

به گزارش مهر، این مرجع تقلید در درس خارج فقه خود افزود: مسئولان تلاش کنند طوری وعده بدهند که بتوانند اجرا کنند و مانند برخی نمایندگان در تبلیغات انتخابات، وعده های ناممکن ندهند. آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت باید به مساله پوشش، نظارت جدی تری داشته باشد. وی با اشاره به مطرح شدن موضوع فرهنگ در نامگذاری امسال اظهار کرد: در این سال، فرهنگ جامعه باید به مقدار ممکن اصلاح شود.

احساس خطرکاخ سفید از خودروی ناشناس

تلاش یک خودرو برای عبور از گیتهای اطراف کاخ سفید موجب شد تا نیروهای امنیتی به حالت آماده‌باش درآیند.
بنابراین گزارش، یک خودرو عصر سه‌شنبه تلاش کرده است تا به دنبال کاروان حامل فرزند «باراک اوباما» که در حال ورود به محوطه کاخ سفید بوده، وارد این منطقه شود. مسؤولان کاخ سفید اعلام کرده‌اند که این خودرو توسط نیروهای امنیتی متوقف و راننده آن بازداشت شده است.

7 هزار میلیارد پاداش دولت قبل به افراد خاص
یک خبر دیگر این که یک نماینده مجلس اعلام کرد که دولت قبل در یک سال 7 هزار میلیارد ریال به عنوان پاداش به افراد و مقام‌های خاص داده است.«عوض حیدر پور» نماینده شهرضا به تدبیر گفت که این پاداش در سال 90 پرداخت شده است و وقتی مجلس اسامی دریافت‌کنندگان را از دیوان محاسبات گرفت،آن را منتشر خواهد کرد.

هدفگذاری برای ساخت شناوری با ۳ برابر سرعت شناور آمریکایی

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که سرعت شناور، یکی از موارد تعیین کننده نتیجه نبرد در دریاست، گفت: دستیابی به فناوری ساخت شناورهای تندرو با سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی را هدفگذاری کرده ایم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار علی فدوی در حاشیه سومین همایش ملی شناورهای تندرو که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، افزود : آمریکایی ها اظهار کرده اند درآینده دیگر درگیر جنگ های زمینی نخواهند بود و رویارویی آینده آنها یکی در دریا و دیگری در عرصه جنگ سایبری خواهد بود.

روح و قلب خود را با توکل قوی کنید

«هر عملی اولش فکر است. هر کاری اولش تفکر و تامل در اطراف کار است. اگر ما در روحمان ضعف باشد، نمی‌توانیم کاری بکنیم، روح را قوی کنید. قلب خودتان را قوی کنید، به خدا منقطع بشوید. اینهمه ادعیه‌ای که وارد شده است و همه را دعوت کرده است به اینکه (توکل) به خدا بکنید، برای اینکه او مرکز قدرت است. اینهمه دعوت شده است که به کس دیگری غیر خدا متشبث نشوید، برای اینکه به شما تزریق کنند قوت را، که شما یک پشتوانه عظیم دارید و او خداست. کسی که خدا را دارد از چه باید بترسد؟ شمایی که برای خدا بخواهید کار بکنید از چه قدرتی می‌ترسید؟»
صحیفه نور، ج18، ص 276

در خدمت انقلاب یا مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس؟!

روزنامه کیهان نوشت: رییس شورای مرکزی مجمع روحانیون، عوامل آشوبگری و رفتارهای ضدامنیتی در سال 88 را زندانی سیاسی و عقیدتی جا زد.خاتمی در ملاقاتی گفته است: کاش اعلام می شد ما از این فضا عبور کردیم؛ به خصوص بعد از انتخاباتی که شد و مایه قوت و تثبیت نظام بود.وی می افزاید: هنوز هم می گوییم باید از این فضای امنیتی به فضای اخلاقی و سیاسی گذر کنیم که همه بتوانند در خدمت انقلاب و جامعه باشند و ای کاش طوری بود که ما اصلاً زندانی نداشتیم البته نمی توان گفت که اصلاً زندانی نباشد، چون به هر حال مجرم وجود دارد. لااقل زندانی سیاسی و عقیدتی و آن هایی که متهم به اتهامات خاص شدند نداشتیم؛ اگر فضا باز شود دل ها به هم نزدیک تر می شود و همه در خدمت انقلابی خواهند بود که برایش هزینه زیادی داده ایم.

کاربست عنوان زندانی سیاسی و عقیدتی برای فتنه گران از سوی خاتمی در حالی است که عوامل فتنه 88 مقدمه به میدان آمدن جریان های برانداز و ساختارشکن را برای ایجاد آشوب و حمله به مقدسات اسلامی فراهم کردند و کار را تا حذف اسلام و اهانت به حریم مقدس سیدالشهدا پیش بردند. با این حال جریان نفاق جدید تلاش دارد جرم این عناصر ضد امنیتی و محارب را که صهیونیست ها آنان را پیاده نظام خود و سرمایه بزرگ اسرائیل توصیف کردند، عقیده و اندیشه وانمود کند

اخبار کوتاه:

* علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با تلاشهای صورت گرفته خدمات مربوط به کفن و دفن از پرداخت مالیات معاف شد.

* بر اساس تصاویر ویدیویی که روز سه شنبه بر روی اینترنت پخش شد، تروریستهای سوریه در استان درعا واقع در جنوب این کشور یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری را که صلاحیت وی در دادگاه قانون اساسی رد شده بود، ربودند.

* گروه تروریستی «بوکوحرام» با ربودن بیش از 300 دختربچه نیجریه ای در کمتر از یک ماه، به عنوان عجیب ترین گروهک تروریستی دنیا شناخته شد.

* جمعی از معلولان کشور روز گذشته مقابل مجلس تجمع کردند.تجمع‌کنندگان خواستار رسیدگی مسؤولان محیط زیست به مشکلاتشان شدند و در همین زمینه‌ نامه‌ای را خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس نوشتند.

* حجت الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه‌قضاییه، از تخفیف مجازات 16 اعدامی موادمخدر به وسیله حفظ و فراگیری تمام یا نیمی از قرآن در زندان خبر داد.

* حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم اصلی اختلاس 500میلیارد ریالی گمرک بوشهر در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی در شیراز خبر داد.

* طاهره فضیلت رئیس اداره حقوقی محیط زیست مازندران گفت: فعالیت باغ وحش بابلسر به دلیل شرایط بد نگهداری حیوانات پنجشنبه هفته گذشته از سوی دادستان شهرستان متوقف شد.

* فیلم تلویزیونی «یک نفر تا مرگ» به کارگردانی مهرداد خوشبخت با موضوع شهدای هسته‌ای برای شبکه یک ساخته می‌شود.
داستان «یک نفر تا مرگ» درباره یک استاد دانشگاه است که از طرف تروریستها تحت تعقیب قرار دارد و حوادثی که در این تعقیب و گریز روی می‌دهد، داستان این فیلم تلویزیونی را می‌سازد.

* وزارت حقوق بشر عراق از کشف پیکرهای 14 شهید ایرانی دوران دفاع مقدس و 20 سرباز عراقی در جنوب عراق خبر داد.

https://shoma-weekly.ir/k68b14