گفته می‌شود که...

مشایی در دولت هاشمی چه کاره بود؟/ برنامه منافقین برای چهارشنبه سوری / نماینده مجلس به کما رفت / فروش دختران مبتذل/ دستگیری ناشر اکاذیب در قم / دردسرهای مدل برنزه برای یک شرکت/ آموزش رقص برای پرستش خداوند! و...


این یک دستور است...!

  رسانه‌های ضدانقلاب روز گذشته به‌منظور خدشه‌دار کردن چهره مسئولان نظام و تخریب سپاه پاسداران، خبر بی‌پایه و اساسی را با عنوان «طائب به ابطحی: به خاتمی بگو نامزد نشود؛ این یک دستور است!» را منتشر کردند. رسانه‌های ضدانقلاب در این خبر مدعی شده بودند که معاون اطلاعات سپاه پاسداران در دیدار با محمدعلی ابطحی به وی گفته است که از خاتمی بخواهد تا در انتخابات نامزد نشود و ابطحی سعی کرده از این پیغامبری استنکاف کند؛ اما طائب به او می‌گوید برو این پیغام را برسان و بگو این یک دستور و حکم است! این درحالی است که این خبرسازی و شایعه‌پراکنی رسانه‌های بیگانه با واکنش جدی محمدعلی ابطحی مواجه شده است.
وی در این باره در وبلاگ شخصی خود نوشته است: «باور نمی‌کردم این دروغ ساخته‌شده‌ای که از سه هفته پیش به گوش من خورده بود و در محافل خصوصی تکذیب کرده بودم، در سایت‌ها بیاید.»
در حالی که «بهروز شجاعی» سخنگوی گروه یاری(حامیان خاتمی) خبر برنامه حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات آتی را تکذیب کرد و با بیان اینکه گروه یاری، اولین گروهی بود که در آستانه انتخابات ۸۸ برای دعوت از خاتمی شکل گرفت، گفت: به‌تازگی یک دیدار با آقای خاتمی داشتیم که در آن دیدار به وی پیشنهاد دادیم تا کاندیدا نشود!

آیپک: آیت‌الله خامنه‌ای در بهترین شرایط قرار دارد
به گزارش روزنامه اسرائیل هایوم، الیوت آبرامز از مشاوران و اعضای دولت بوش و عضو ارشد بخش مطالعات خاورمیانه در شورای روابط خارجی آمریکا در افتتاحیه کنفرانس آیپک در شهر واشنگتن اذعان کرد که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در بهترین شرایط قرار دارد و این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گرفته‌اند.
به گزارش روزنامه اسرائیل هایوم که در سرزمین‌های اشغالی چاپ می‌شود، میشائیل اورن سفیر رژیم غاصب صهیونیستی در ایالات متحده آمریکا در سخنرانی خود در افتتاحیه کنفرانس آیپک در شهر واشنگتن، تحریم‌های وضع شده علیه تهران را بی‌اثر و فاقد توانایی لازم برای توقف فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان عنوان کرد.
همچنین الیوت آبرامز از مشاوران و اعضای دولت بوش و عضو ارشد بخش مطالعات خاورمیانه در شورای روابط خارجی آمریکا در سخنان خود در این کنفرانس اذعان کرد که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در بهترین شرایط قرار دارد و این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گرفته‌اند. ایهود باراک، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نیز طی سخنان خود در افتتاحیه کنفرانس آیپک، ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل عنوان کرد.

تحریف سخنان ثمره هاشمی در روزنامه دولت
مجتبی ثمره‌هاشمی، دستیار ارشد رئیس‌جمهور به‌خاطر مطلب منتشرشده به نقل از او در روزنامه‌ ایران به این روزنامه تذکر داد. در خبری که به نقل از روابط عمومی کل سازمان صداوسیما منتشر شده، آمده است: «در مطلبی که صبح روز گذشته روزنامه‌ ایران منتشر کرد، مجتبی ثمره‌هاشمی درباره‌ تیتر اول این روزنامه در روز شنبه (12 اسفندماه) گفته بود: از این روزنامه به‌خاطر تحریف سخنانم درباره‌ عملکرد رسانه ملی گلایه دارم. ثمره‌هاشمی در واکنش به تیتر اول روزنامه‌ ایران‌که از سخنان او استخراج شده بود، به روزنامه‌ ایران نامه‌ای نوشت و توضیحاتی را درباره‌ این موضوع ارائه کرد. او در این نامه آورده است: روز چهارشنبه پس از جلسه‌ هیات‌دولت، خبرنگار روزنامه‌ ایران از من سوالاتی را درباره‌ عملکرد صداوسیما پرسید و من پاسخ دادم؛ اما با کمال تعجب دیدم این سخنان تحریف شده است.

جمله شگفت‌انگیز سخنان احمدی‌نژاد
جام نیوز:احمدی‌نژاد در بخشی از سخنرانی خود در مورد ارتباطات و ماهواره گفت: «ما باید چهار ماهواره از خودمان به هوا پرتاب کنیم تا هرننه قمری کلید آن را پایین نیاورد.»

جنجال سرباز 3 زنه پس از مرگش!
در مراسم تشییع جنازه این سرباز 25 ساله امریکایی که ماه گذشته در یک انفجار انتحاری در افغانستان کشته شد معلوم شد او همزمان دو همسر رسمی و یک معشوقه داشته است که از هرکدام آنها دارای یک پسر است و مجموعا سه پسر دارد.
این سه زن در طی مراسم در ردیف جلو نشسته بودند اما زمانیکه قرار شد پرچم افتخار تابوت او به همسرش اهدا شود معلوم شد دو زن ادعای همسری وی را دارند و بر سر اینکه چه کسی مالک پرچم و عایدی های وی از ارتش باشد درگیری و نزاعی درگرفت.
همسر دوم او مدعی است که همسر اول شوهرش سالهاست از او جدا بوده است و الان برای دریافت پول و امتیازات ارتش وی به این مراسم آمده است و به حضور او اعتراض کرد. هویت زن سوم مشخص نشده است . طبق اخبار منتشر شده این مرد در سال 2003 برای اولین بار ازدواج کرد و بعد در سال 2010 با همسر دومش پیمان زناشویی بست.
همسر دوم وی میگوید او در مورد اینکه قبلا ازدواج کرده است با او صحبت کرده است اما به او گفته بوده که همسر اولش از او جدا شده است.
طبق قوانین ایالت متحده همه حقوق و مزایای این سرباز کشته شده به همسر اولش اهدا شد.

رای احمدی‌نژاد ریزش داشته است
خبرآنلاین:محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس گفت:بین فرهیختگان رای آقای احمدی‌نژاد ریزش زیادی داشته است.

ساخت فیلمهای ضدایرانی ادامه دارد
فارس:اولین بنر از دومین قسمت از فیلم ضدایرانی «300» تحت عنوان «ظهور یک امپراتوری» در هالیوود رونمایی شد.اولین بنر از این فیلم به کارگردانی «نوآم مورو»، سازنده فیلم «یک روز خوب برای مرگی سخت» و تهیه‌کنندگی «زاک اسنایدر»، اخیرا نصب شده است.

فخر فروشی امیر قطر!
ایسنا:شهردار جزیره "ایتاکا" در یونان اعلام کرد، امیر قطر یکی از جزایر این کشور را به مبلغ 9 / 4 میلیون یورو خریداری کرده است.

اخبار بی بی سی از اساس بنیان ندارد
ایرنا:پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اعلام کرد، تلویزیون بی بی سی فارسی به دروغ از ناحیه این سپاه مدعی مطالبی شده است که از اساس بنیان ندارد.بی بی سی که با بودجه وزارت خارجه انگلیس اداره می شود، جمعه گذشته مدعی شد، سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان از مسؤولان این استان به علت تحولات شرق این منطقه ابراز گلایه کرده است.

یک نماینده مجلس به کما رفت
تسنیم:حجت‌الاسلام سید جلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس صبح دیروز سکته مغزی کردو به کما رفت.وی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر تهران بستری است.

خاتمی تمایلی ندارد
تسنیم:محمدجواد حق‌شناس استاد علوم سیاسی در دانشگاه آزاد تهران و رئیس ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری جبهه اصلاح‌طلبان گفت:با وجودی که خاتمی تمایلی به نامزد شدن در انتخابات ندارد،اصلاح‌طلبان هنوز منتظر جواب خاتمی هستند.

عجیب ترین آداب ازدواج جهان
مردم سراسر جهان با توجه به آداب و رسوم و فرهنگ های بومی خود در مراسم ازدواج نیز رسومی خاص خود دارند.در نیجریه داماد حق دارد عروس تا قبل از مراسم و حتی ساعاتی بعد از آن به خانه والدینش پس بفرستد.در قبیله سوماترا اتیوپی رسمی وجود دارد که در آن دختر قبل از ازدواج یک دندان خود را می کشد و حلقه ای به لبهای خود آویزان می کند.در جزیره جاوا بر خلاف دیگر کشورها که داماد برای هزینه های مختلف پول می دهد مردم اینجا دم موش به هم هدیه می دهند.در آلبانی رسم عجیب و خشنی وجود دارد که عروس باید سه شبانه روز پس از ازدواج کتک های داماد را برای یادآوری وظایف خانواده تحمل کند.اسکیموها در مراسم ازدواج گوشت شکار را نمی پزند و آن را خام می خورند.در جزیره ای در کشور گینه نو اگر بخواهید ازدواج کنید باید با همسر آینده خود مقابل دیگر اعضای قبیله آواز بخوانید.

اصرار برای افزایش حقوق و مزایای خزانه دار کل کشور
در حالی که دولت در شهریورماه امسال با ابلاغ دستوری، امتیاز شغلی خزانه دار کل کشور را 15000 تعیین و حقوق و مزایای وی را همتراز استانداران و سفرای ایران در سایر کشورها محسوب کرد، این مصوبه به دلیل مغایرت با برخی قوانین مورد اعتراض یکی از مراکز نظارتی قرار گرفت و باطل شد اما دولت مجددا طی روزهای اخیر با تصویب مصوبه ای جدید به شماره "240612/ت47449هـ" این امتیاز شغلی را برای خزانه دار کل کشور مصوب کرد.

هشدار به دولت درباره ابلاغ یک مصوبه عجیب
بر اساس نامه یک نهاد نظارتی به مسئولان اجرایی، این نهاد به دولت هشدار داده هرچه سریعتر نسبت به تشریح دلایل ابلاغ یک بخشنامه به ارکان اقتصادی قوه مجریه اقدام کند. بر اساس این ابلاغیه دولت، طرحهای فولادی سرمایه گذاری شده توسط بخش خصوصی از شمول برخی مواد آیین نامه وصول مطالبات سررسید گذشته مستثنی می شوند که بر این اساس، سازمان ثبت اسناد و سازمان بورس دیگر موظف به ارائه اطلاعات مورد درخواست مؤسسات اعتباری درخصوص این دسته از اشخاص که بدهی معوق دارند، نیستند.

دعوت از قالیباف برای نامزدی
خبرآنلاین:وهاب عزیزی، دبیرکل جهادگران ایران اسلامی از دعوت جهادگران از قالیباف برای نامزدی ریاست جمهوری خبر داد.

اقدام عجیب آموزش و پرورش بوشهر
فرارو:بعد از ظهر روز دوشنبه و در دومین روز آیینهای بزرگداشت 18 اسفند روز بوشهر، به دلیل برخی مخالفت ها، آموزش و پرورش استان درب مجتمع خود را که محل برگزاری کنسرت شبانه و جشنواره ورزش و تفریح بود، بست و شهروندان را پشت آن نگاه داشت.همچنین شنیده می شود با حضور فاطمه معتمد آریا در بوشهر و برگزاری نشست با فیلم سازان این شهر مخالفت هایی صورت گرفته است.

تا پایان کارهستم
فارس:محمد سعیدی کیا نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت:نتیجه رای‌گیری روز رای‌گیری معلوم می‌شود و نظرسنجی‌ها مبنی بر اقبال مردم به این یا آن نامزد یقینی نیست، بنابراین تا پایان کار در خدمت مردم هستم.

خنثی شدن دو موشک در عراق
شنیده شد که دو موشک دیگر در شهرهای مذهبی عراق خنثی شد. شفق‌نیوز نوشت؛ یک منبع آگاه پلیس سامرا که نخواست نامش فاش نشود گفت: نیروهای پلیس توانستند دو موشک در منطقه  «صناعی»  در مرکز شهر سامرا که مرقد دو امام عسگری را نشانه گرفته بودند، کشف کنند. این منبع افزود: نیروهای امنیتی برای شناسایی جریانی که قصد اجرای چنین عملیاتی در سامرا را داشته، درحال تحقیق هستند.

اعطای تابعیت افغان به سه ایرانی
شنیده شد که رئیس‌جمهور افغانستان با اعطای تابعیت افغان به سه ایرانی موافقت کرد. تابناک به نقل از باختر نوشت؛ حامد کرزای دیروز با اعطای تابعیت افغان به این سه ایرانی که اعضای یک خانواده هستند، موافقت کرده است. بر اساس این خبر، این فرمان کرزای بر اساس بند یک از ماده 40 قانون ملیت جمهوری اسلامی افغانستان و حکم کمیسیون بررسی امور ملیت افغانستان صادر شده است. این خانواده سه نفره در گذشته در استان کردستان ایران ساکن بوده‌اند و پس از مهاجرت، از 13 سال پیش تاکنون در افغانستان سکونت داشته‌اند. در فرمان کرزای از وزرای کشور و خارجه و دیگر ارگان‌های مربوط خواسته شده شرایط اجرای آن را فراهم نمایند.

دستگیری ناشر اکاذیب در قم
شنیده شد که رئیس پلیس فتای قم از دستگیری عامل انتشار اکاذیب در اینترنت خبرداد. سرگرد رضایی دراین‌باره گفت: به دنبال شکایت نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های تعاونی استان قم مبنی براینکه فردی ناشناس اقدام به درج مطالب کذب علیه این شرکت کرده، ماموران اقدامات خود در این زمینه را آغاز کردند.
وی با اشاره به اظهارات وکیل شرکت، افزود: فردی ناشناس اقدام به طراحی و ساخت صفحه‌ای با محتوای دروغین و کذب کرده بود و از طرفی این شخص با ارسال پیامک به کلیه اعضا اطلاع‌رسانی کرده که از صفحه مزبور برای رویت مطالب کذب علیه شرکت بازدید کنند. رضایی ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته روی وبلاگ موردنظر و تحقیقات فنی و تخصصی متهم اهل و ساکن قم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که وی پس از رویت مستندات و مدارک غیرقابل انکار به جرم خود اعتراف کرد.

کمک دارویی کمیته امداد به تاجیکستان
شنیده شد که مراسم گرامیداشت هیجدهمین سالگرد تاسیس نمایندگی کمیته امداد امام خمینی(ره) مستقر در تاجیکستان دوشنبه‌شب در پایتخت این کشور برگزار شد. عصرایران نوشت؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: این نهاد خیریه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حکم امام خمینی(ره) تاسیس و به کمک و مساعدت مردم محتاج و نیازمند در سراسر ایران و برخی از کشورها شتافت.
علی‌اصغر شعردوست افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول 18 سال فعالیت خود در تاجیکستان به ده‌ها هزار خانوار بی‌بضاعت خدمات، کالا و مستمری ارائه کرده است. شعردوست گفت که در این مدت نیز به هزاران خانوار نیازمند خدمات دارویی ارائه شد و بیش از 170 هزار نفر دانش‌آموز و هفت هزار دانشجوی کم و بی‌بضاعت هم از خدمات متنوع این نهاد بهره‌مند شدند.

ولایتی کاندیدای 1+2، قالیباف معاون اولش
شنیده شد که احمدی‌نژاد سعی در اعمال مدل روسی مدودف و پوتین در ایران دارد. انتخاب به نقل از الحیات نوشت؛ این روزنامه به نقل از منابع خود می‌نویسد که احمدی‌نژاد محوبیت زیادی در مناطق روستایی دارد که 60 درصد رای‌دهندگان را تشکیل می‌دهد. این روزنامه در ادامه به نقل از منابع خود درخصوص ائتلاف 1+2 نوشت: این ائتلاف به دنبال معرفی قالیباف یا ولایتی است که البته یکی از آن دو معاون رئیس‌جمهور می‌شود. البته گمانه‌زنی‌های حاکی از آن است که ولایتی به عنوان رئیس‌جمهور و قالیباف به عنوان معاون اولش ترجیح داده می شود. الحیات در پایان نوشت: نگاه‌ها همچنان به هاشمی رفسنجانی دوخته شده است. براساس ادعای این روزنامه، شنیده‌ها نیز حکایت از آن دارد که او در دقیقه 90 اعلام حضور خواهد کرد.

 احمدی‌نژاد به دانشگاه شریف می‌رود
شنیده شد که رئیس‌جمهور روز یکشنبه هفته آینده به دانشگاه صنعتی‌شریف می‌رود. شفاف نوشت؛ محمود احمدی‌نژاد که حدود 6 سال است در هیچ دانشگاهی حضور نیافته، یکشنبه هفته آینده به دانشگاه صنعتی‌شریف خواهد رفت. رئیس‌جمهور قرار است ضمن حضور در دانشگاه شریف در جمع دانشجویان این دانشگاه حضور یافته و به سوالات آنان نیز پاسخ دهد. قرار است روز شنبه خبر رسمی حضور احمدی‌نژاد به دانشگاه صنعتی‌شریف و دیدار و گفت‌وگو با دانشجویان این دانشگاه اعلام شود.

تشکیل یک جبهه اصولگرای دیگر در مجلس
شنیده شد که جبهه عدالت و کارآمدی متشکل از 65 نماینده مجلس و 35 نفر از چهره‌های سیاسی خارج از مجلس تا پایان سال جاری تشکیل می‌شود. تسنیم نوشت؛ نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس از تشکیل جبهه عدالت و کارآمدی در مجلس خبر داد و گفت: این جبهه با رویکرد کمک به آماده‌سازی فضای انتخابات و شایسته‌گزینی برای انتخابات تشکیل می‌شود و از این به بعد فعالیت‌های خود را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ادامه می‌دهد؛ درواقع از اکنون شروع به‌کار می‌کند و در آینده دامنه فعالیت خود را گسترده خواهد کرد. اسماعیل جلیلی تاکید کرد: جبهه‌ای که با این قدرت درحال شکل‌گیری است، حتما گزینه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم معرفی خواهد کرد.

عسگر اولادی تشخیص داد
جماران:محسن رفیقدوست گفت:آقای عسگر اولادی یکی از ثقه‌های محکم آقاست و واقعا نشان می‌دهد که هوای نفس ندارد.ایشان تشخیص دادند در این موقعیت این حرف‌ها را بزنند. جواب همه را هم داد و از همه چیز هم می‌گذرد؛ حتی اگر مورد اعتراض حزبش هم واقع شود. اما وقتی تشخیص داد که در این موقعیت باید التیام ببخشد و در جهت جذب حداکثری حرکت کند همان کار را می‌کند و برایش مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد.

امیدوارم رئیس جمهور آینده باحیا باشد
الف:بیادی، عضو شورای شهر تهران در دانشگاه امام صادق(ع) گفت:اولین نفری که علیه خار و خاشاک که گفته احمدی نژاد بود انتقاد کرد، من بودم. چون خود شما نیز دیدید که همین حرف وضعیت فتنه را بدتر کرد. علاوه بر این من به عزل و نصب های وی نیز انتقادهای جدی داشتم.امیدوارم رئیس جمهور آینده فردی با حیا باشد.

دولت نانوایان را بازداشت میکند
برخی رسانه های ضدانقلاب در روزهای اخیر کوشیده‌اند تا با سوء استفاده از موضوع افزایش قیمت نان، به سیاه‏نمایی اوضاع اقتصادی و سیاسی ایران بپردازند.
در همین راستا،  مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" ، مدعی شد جمهوری اسلامی نانوایان و بقال‌ها را زندانی می‌کند!
وی گفت: گرانی در جمهوری اسلامی سر به فلک کشیده است و نانوایان بر خلاف دستور دولتی قیمت نان را روز به روز افزایش می‌دهند و بسیاری از مردم شب‌ها گرسنه می‌خوابند!؟
پاشایی در ادامه ادعاهایش، گفت: جمهوری اسلامی برای اینکه بتواند این مسائل را کنترل کند کمبودها را به گردن بانک‌ها می‌اندازد و بانک‌ها هم انگشت اتهام را به سمت یکدیگر نشانه می‌روند.
مجری کانال یک که گویا سالیان درازی است از وضعیت جامعه ایران بی خبر است، افزود: جمهوری اسلامی در چند روز اخیر به بهانه مبارزه با اوباش، اقدام به بازداشت گسترده نانوایان و بقال‏ها می کند!

تنها آمده‌ام و تنها می‌روم
رجا:محمد حسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت گفت: تیم ندارم، تنها آمده‌ام و تنها می‌روم، منتظر تغییرات در وزارت بهداشت نیستم؛ فقط منتظر حضرت صاحب‌الزمان(عج) هستم.

شرط علنی بودن دادگاه کهریزک
شنیده شد که وکیل یکی از متهمان کهریزک گفت:‌ درباره احضاریه دادگاه متهم ح.ز.د، اظهار داشت: صبح روز دوشنبه حکم ابلاغ وی را به عنوان وکیلش از شعبه 76 دادگاه کیفری تحویل گرفتم. محمد اصلانی ادامه داد: حضور یا عدم حضور موکلم در دادگاه قانونی است چرا که در ابلاغ حضور وی در دادگاه الزامی برای آن در نظر گرفته نشده است.
باشگاه خبرنگاران نوشت؛ وی درباره علنی بودن دادگاه 20 اسفند کهریزک، تصریح کرد: علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه را هیات قضات تعیین می‌کند و تاکنون این هیات تصمیمی مبنی بر علنی بودن این دادگاه اتخاذ نکرده است. وی با بیان اینکه مطابق قانون برگزاری دادگاه‌ها علنی است، مگر اینکه برخلاف امنیت کشور یا فسادآور باشد، خاطرنشان کرد: شکات و یا متهمان می‌توانند تقاضای علنی بودن دادگاه را به هیات قضات ارائه دهند و اعضای این هیات تشخیص‌دهنده اصلی چگونگی برگزاری دادگاه هستند.

مشایی در دولت هاشمی چه کاره بود؟
اسفندیاررحیم مشایی که همیشه از او به عنوان مرد حاشیه ساز دولت نام برده می شود و هم اکنون از نزدیک ترین افراد به رئیس جمهور است در دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور وقت نیز فعالیت قابل توجهی را داشته است. ,مشایی در دولت هاشمی با همکاری در زمینه مسائل فرهنگی به عنوان یکی از مدیران کل وزارت کشور بشارتی درپست مدیرکل فرهنگی مشغول فعالیت می شود.جالب اینجاست که در حدود همان زمان نیز بقایی هم وزارت کشور را به عنوان فعالیت سیاسی اجتماعی خود انتخاب می کند و با دولت هاشمی همکاری می کند.البته در زمان ریاست جمهوری علی اکبر هاشمی رفسنجانی ,محمود احمدی نژاد نیز استاندار وی بود و جالب اینکه به عنوان استاندار نمونه هم برگزیده می شود.لازم بذکر است دولت احمدی نژاد یکی از منتقدین جدی مدیریت هاشمی است.

برنامه منافقین برای چهارشنبه سوری
قدس آنلاین : بتازگی منافقین با فراخوان عوامل خود در صددند تا اقداماتی را با همکاری عوامل داخلی خود در شب چهارشنبه سوری تدارک ببینند .

تاسیس دبیرستان های غیرانتفاعی وهابی درکشور
اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می دهد در برخی استان های مرزی کشور، برخی مدارس دینی که به نام اهل سنت تاسیس شده، نسبتی با آموزه های نحله های شناخته شده اهل سنت نداشته و تعالیم آنها صددرصد وهابی است و عمدتا متمرکز بر آموزش عقاید ضد شیعی هستند.دانش آموزانی که دوره راهنمایی را پشت سر می گذارند، با مدرک سیکل وارد این مدارس که دوره ای 4 ساله دارند، می شوند. این مدارس بصورت شبانه روزی با امکانات رفاهی عالی اداره می شوند. دانش آموزان از صبح تا بعد از ظهر در این مدارس به سر می برند و برای اینکه از مدارک رسمی تحصیلی نیز عقب نمانند، در دبیرستان های شبانه دولتی ثبت نام می کنند و تا اخذ مدرک دیپلم ادامه تحصیل می دهند. به گزارش جام نیوز در این 4 سال، عقاید و تفسیرهای عقیدتی وهابیت را به عنوان عقاید صحیح به دانش آموزان تزریق می شود و بعد از چهار سال فازغ التحصیل می شوند. چون دراین مدارس بنیه دروس عربی دانش آموزان قوی می شود، عده ای پس از 4 سال به مدارس تربیت معلم و رشته دبیری می روند، اما عده ای دیگر از این دانش آموزان به مدارس بالاتر وهابیت - بعضا در خارج ایران- اعزام می شوند تا مدارج عالی تر را کسب کنند.در کنار مدارس دینی وهابی ها، این گروه توانسته اند دبیرستان هایی غیرانتفاعی نیز ایجاد کنند تا بهتر بتوانند دانش آموزان را کنترل کنند.

تعارف بیل به مشایی!
قدس آنلاین: رئیس جمهور روز گذشته در مراسم کاشت درخت صلح و دوستی و افتتاح بوستان غیرمتعهدها تعارفات ویژه‌ای با مشایی داشت بطوریکه در زمان غرس درخت صلح چند بار به مشایی گفت که اول شما بیل را به دست بگیرید و این کار را انجام دهید.

ما با اهل سنت هم مشکل داریم!!
کارشناس شبکه وهابی وصال حق، در اظهاراتی صریح به اختلاف وهابیت با عقاید اهل سنت اعتراف کرده و گفت: «کسانی هستند که متاسفانه منصوب به اهل سنت هستند ولی به زیارت اهل قبور می روند، ما به غیر از شیعیان با آنها هم مشکل داریم.»
این کارشناس وهابی با مشرک دانستن مذاهب اسلامی و موحد خواندن تنها فرقه وهابیت افزود: «ما، شیعیان و اهل سنت را به یکتاپرستی دعوت می کنیم.»!!
گفتنی است زیارت قبور، سنتی است که اکثریت اهل سنت و شیعیان به آن اعتقاد دارند ولی فرقه وهابی که تحت تاثیر عقاید ابن تیمیه و محمد ابن عبدالوهاب است به تکفیر مسلمانانی که قبر و گنبد و بارگاه برای انبیاء و امامان و مومنین می سازند و به زیارت آنها می روند مشرک می خوانند.
جالب است بدانید که امامان چهار گانه اهل سنت و بسیاری از بزرگان اهل سنت، قبر و بارگاه های مجلل و طلا کاری شده ای دارند که روزانه بسیاری از اهل سنت به زیارت آنها می روند.

روحانی: شرایط کشور عادی نیست
فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون شرایط کشور عادی نیست، بلکه شرایط فوق‌ العاده است و لذا بهتر است فارغ از تفکرات صرف اصلاح‌طلبانه و یا اصولگرایانه، بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

 نگرانی موساد از مقابله با صهیونیست‌ها به وسیله فیلم
توجه شیعیان مصری به استفاده از ابزار سینما برای مقابله با صهیونیست‌ها موجب نگرانی موساد از کاهش نفوذ خود در کشور شده است. هیات نظارت بر فعالیت‌های هنری مصر، سال گذشته اجازه ساخت دو فیلم را به کارگردانان شیعه این کشور داد که یکی از آنها برگرفته از کتاب "پایتخت جهنم" نوشته محمدالدرینی یکی از شیعیان معروف مصر است. مقاومت عوامل صهیونیستی در برابر ساخت این دو فیلم در طول یکسال اخیر جریان‌های مصری شیعی و غیرشیعی را وادار کرد با حمایت از ساخت آنها تمایل خود را برای مقابله با دشمن افزایش دهند. حال محمدالدرینی تعداد فیلم نامه‌های ضد صهیونیستی خود را به 12 مورد رسانده و از جمله اکنون درصدد ساختن فیلمی به نام "ترس در اسرائیل" است که اقدامات یک افسر اطلاعاتی مصر علیه اسرائیل را در زمان عبدالناصر به تصویر می‌کشد. این افسر اطلاعاتی مصطفی حافظ نام داشت و رژیم صهیونیستی برای ترور او جایزه‌ای 10 میلیون دلاری تعیین کرده بود. فیلم دیگری که هنرمندان شیعه مصر به مناسبت چهلمین سالگرد جنگ رمضان در تدارک ساخت آن هستند "زبان تمساح" نام دارد. این فیلم روایتگر یکی از درگیری‌های ارتش مصر با ارتش صهیونیستی و شهادت "عبدالمنعم ریاض" از افسران مصری است که ماجرای آن به سازمان ملل نیز کشیده شده است.

اعتراف به شکست در برابر ایران
صهیونیست‌ها هم به شکست خود و سیاست‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند. تزیپی لیونی، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی گفت: سیاست تحریم‌ها و تهدید به جنگ آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به شکست انجامیده است. رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته است واشنگتن و تل آویو بر سر برنامه هسته‌ای ایران دچار اختلاف نظر هستند.

بزرگترین بازار غیرقانونی مواد مخدر در آمریکای جنوبی
علیرغم کاهش مساحت زیرکشت غیرقانونی کوکائین در آمریکای جنوبی در سال 2011 میلادی در مقایسه با سال قبل، کشفیات بالای کانابیس در آمریکای جنوبی همچنان رو به افزایش است.
به گزارش مرکز اطلاعات سازمان ملل، آمریکای مرکزی و کارائیب همچنان به عنوان محل ترانزیت اصلی برای قاچاق کوکائین از آمریکای جنوبی به بازار آمریکای شمالی به شمار می‌روند و پس از یک کاهش در سال‌های اخیر، قاچاق کوکائین از زیر منطقه کارائیب افزایش پیدا کرده است.
براساس همین گزارش، آمریکای شمالی همچنان بزرگترین بازار غیرقانونی مواد در جهان به شمار می‌رود. این منطقه همچنین بالاترین میزان مرگ و میر مربوط به مواد مخدر را داراست. تقریباً از هر 20 مرگ و میر در افراد بین 15 تا 64 سال در آمریکای شمالی، یک مرگ مربوط به مصرف مواد است.
دردسرهای مدل برنزه برای یک شرکت
یک برند معروف تجاری اروپایی که لباس زنانه تولید می کند بخاطر استفاده از یک مانکن برنزه در تصاویر تبلیغاتی اش عذرخواهی کرد.
برند تجاری " اچ اند ام"اخیرا اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از یک مدل فوق العاده برنزه کرده بود که این مسئله اعتراض کارشناسان و پزشکان را در پی داشت.
در اخطاریه ای که این کارشناسان صادر کرده بودند در مورد مضرات بیش از حد برنزه کردن پوست و احتمال ابتلا به سرطان پوست در کسانی که اقدام به برنزه کردن پوست از طریق دستگاه و یا استفاده از کرم برنزه کرده اند صحبت شده بود.
مسئولین روابط عمومی این برند در بیانیه ای اعلام کرده اند از اینکه بدون توجه به تاثیرات این تابلوی تبلیغاتی و عدم هشدار در مورد ابتلا به سرطان اقدام به انتشار این تصاویر کرده اند از مسئولین و مخاطبان عذرخواهی کردند.

اعراب بیانیه ندهند
باشگاه خبرنگاران:منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سفر اعضای این کمیسیون به جزایر سه‌گانه 17 اسفند صورت می‌گیرد، گفت: در صورتی که شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به این سفر مجددا بیانیه دهد، امشب سفر خواهیم کرد.
زنی که یک ملت از او می ترسد!
«لی هانگ فانگ» یک زن40 ساله چینی است که به علت ابتلا به بیماری نادری صورتش تبدیل به هیولایی انسان‌نما شده است.
علی رغم تمام تلاش ها وی و خانواده اش، لی هانگ تاکنون نتوانسته برای بیماری خود درمانی بیابد و به گفته پزشکان این بیماری نوعی سرطان استخوان اما از نوع نادر و بسیار کمیاب است که باعث رشد بی‌رویه بافت می‌شود.
مشکل و بیماری این زن چینی از اواسط سال 2001 آغاز شده و صورت او را مانند هیولایی کرده است. جالب اینکه این زن بدشانس چینی قبل از آنکه با چنین مشکلی مواجه شود ازدواج نیز کرده بود و اکنون به همراه 2 فرزندش در استان Tianchao واقع در غرب چین زندگی می‌کند.
به گفته پزشکان، لی برای درمان بیماری ادری خود باید صبر زیادی داشته باشد و در کنار آن نیز 60 هزار پوند برای پیگیری درمان خود پرداخت کند که با توجه به میزان بسیار کم درآمد خانواده لی هانگ، آنها قادر به تهیه این مبلغ بسیار زیاد نیستند.
اگرچه بسیاری از مردم ساکن در محل زندگی لی با او ارتباط خوبی ندارند اما مادرش در این باره می‌گوید: همه او را به شکل یک هیولا می‌بینند اما دختر من تنها یک زن عادی است که دچار بیماری شده است.

آموزش رقص برای پرستش خداوند!
یک شبکه تلویزیونی مسیحی  که در ماه های اخیر ابتذال را در دستور کار خود قرار داده بود، این بار در برنامه ای با عنوان "قاصدک" رسماً به آموزش رقص و معرفی کردن آن به عنوان پرستش خداوند پرداخت.
در این برنامه زنی به آموزش رقص و پرستش خداوند از طریق رقص پرداخت و گفت: «ایرانی ها قومی با احساس و با عاطفه آفریده شده اند و رقص در خانه های آنها همیشه بوده و هست.»
او همچنین با ارتباط دادن رقص به پرستش خداوند، در اظهار نظری سخیف خاطر نشان کرد: «یکی از راه های پرستش خداوند رقص است. با رقصیدن برای خداوند، او از ما شاد می شود.»
گفتنی است در ماه های اخیر این تلویزیون مسیحی با پخش کلیپ هایی از رقص دختران جوان، به بهانه پرستش خداوند، در عمل ابتذال را گسترش داده و این بار نیز پا را فراتر گذاشته و اقدام به آموزش رقص نموده است. نکته قابل تأمل در آموزش رقص توسط این خانم این است که وی رقص را مستقیماً به پرستش خداوند ارتباط داده و این گونه القا می کند که رقصیدن برای خداوند در واقع پرستش کردن او است. به نظر می رسد این شبکه با معرفی کردن رقص به عنوان نوعی پرستش خداوند، در صدد جذب افراد متدین و با ایمان کشورمان به سمت مسیحیت تبشیری است.

عارف: امروز زمان عافیت‌طلبی اصلاح‌طلبان نیست
محمدرضا عارف گفت: اگر اصلاح‌طلبان برخورد منفعلانه با انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشند، امیدی به شنیدن صدای آنها در آینده نخواهد بود و پازل قدرت‌طلبی فرصت‌طلبان با ناامیدی یا عافیت‌طلبی اصلاح‌طلبان کامل می‌شود. وی در دیدار جمعی از مدیران دولت‌های هفتم و هشتم، کارشناسان سیاسی و اساتید دانشگاه، در ابتدا به انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: برخی از دوستانی که در انتخابات سال 88 فعال بودند، هزینه‌هایی را متحمل شدند. به گزارش روزنامه اعتماد،  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: به گمان من، اگر در همان دوران اصلاحات نیز برخی افراد دست از راحت‌طلبی برمی‌داشتند و به دنبال رسیدن به همه اهداف، در مدت زمان کوتاه نبودند، شاید جلوی برخی تندروی‌ها گرفته می‌شد و اصلاحات گرچه آرام ولی به شکل پایدار پیش می‌رفت و حال و روز ما امروز این‌گونه نبود.

چاوز درگذشت
نیکولاس مادورو در تلویزیون دولتی ونزوئلا اعلام کرد :‌ ما سخت ترین و ناراحت کننده ترین خبر را شنیدیم ؛  هوگو چاوز سه شنبه ساعت چهار و بیست و پنج دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی درگذشت. وی از بسیج نیروهای ارتش و پلیس در این کشور خبر داد. در پی درگذشت هوگو چاوز ارتش و پلیس  به حالت آماده باش در آمده اند.

فروش دختران مبتذل در رومانی
به فروش گذاشتن دختران جوان در کشورهای غربی از جمله رومانی تبدیل به یک امرعادی شده است. متاسفانه این روزها نمایش تصاویر دخترانی عریان جوان در خیابانهای برخی کشورهای غربی برای عموم به منظور روابط نامشروع تبدیل به واقعه ای عادی شده است.

صدام ؛شهید است!
مجری یکی از شبکه های وهابی، صدام، دیکتاتور معدوم عراق را شهید نامید. مجری شبکه وهابی وصال که بارها تروریست های بین المللی و دیکتاتورهای معروف را شهید و مجاهد اعلام کرده است، این بار صدام جنایتکار را که شرق و غرب و مسلمان و غیرمسلمان از جنایات و شقاوت او در امان نمانده بودند را شهید نامید و گفت: صدام شهید است چون در وقت شهادتش به دست دشمنان اسلام، به خاطر دفاع از خاک کشور خودش شهید شد. بسیاری از همفکران من در این مورد با من مخالف اند، لیکن عقیده بنده این است.از آنجا که صدام مربوط به دوران معاصر است لذا بر کسی پوشیده نیست که صدام هم به مردم کشورش عراق و هم به ملت های بزرگ دیگری چون ایران اسلامی ظلم کرد.لازم به ذکر است که پیشتر نیز این مجری وهابی، عبدالمالک ریگی را شهید و مجاهد نامیده بود.

علت مخالفت اصلاح طلبان با نامزدی هاشمی
رئیس ستاد انتخابات جبهه اصلاح طلبان می گوید هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری بازی ساز باشد بهتر است تا بازیگر.
بر اساس گزارش کیهان، محمدجواد حق شناس در مصاحبه با تسنیم، اظهار داشت: با شناختی که از آقای هاشمی دارم؛ مطمئن هستم که در انتخابات آینده به شدت اثرگذار است، اما نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک بازی ساز. نگاه من این است.
وی می افزاید: بعضا آدم می بیند که کسی احساس می کند از موقعیت بازی سازی به بازیگری تبدیل شود. اینکه آقای هاشمی بازی سازی می کند را صددرصد نمی گویم، اما احتمال بازیگری ایشان بسیار ضعیف است.
مدیر مسئول روزنامه توقیف شده اعتماد ملی می گوید: براساس شناختی که از فضا، موقعیت و رفتارهای ایشان (هاشمی) دارم، احساس من این است که تلاش وی بر این است که در انتخابات اثرگذار و بازی ساز باشد اما اینکه بخواهد به خودش ختم شده و خودش وارد صحنه شود، احساس من این است که بیشتر تمایل تیم دولت و احمدی نژاد است. چون احمدی نژاد هم در 84 و هم 88 فضا را دوقطبی کردند و در این فضای دوقطبی به نظر می رسد که احساس می کند که برنده شده است. بدشان نمی آید که این فضای دوقطبی را در سال 92 هم تکرار کند. احساسشان این است که در این فضای دو قطبی برنده خواهند بود. این دو قطبی با حضور هاشمی برایشان محقق می شود.
حق شناس این را هم گفته که در صورت نیامدن خاتمی، احزاب اصلاح طلب چند ساز و کار و از جمله «پارلمان اصلاحات»، «طرح مناسک کواکبیان» و «تشکیل اتاق فکر» را برای رسیدن به اجماع بررسی خواهند کرد.

اخبار کوتاه
*روزنامه انگلیسی ساندی تلگراف عنوان کرد: بخش وسیعی از تظاهرات شهرهای عراق را عناصری از حزب منحله بعث رهبری می‌کنند، به این امید که مجدداً حکومت را در اختیار بگیرند. این روزنامه می‌افزاید: این افراد به دنبال مزایا و مقاماتی هستند که بعد از سرنگونی صدام، آن را از دست دادند، اختیاراتی که طی سه دهه از آن بهره می‌بردند.
*  گروهک تروریستی منافقین که همیشه تلاش کرده تا از فرصت‌های مختلف استفاده کند و اقدامات تروریستی و ضد امنیتی خود را پیش ببرد، امسال نیز با نزدیک شدن به 8 مارس که فمینیست‌ها آن را روز زن می‌خوانند و همچنین چهارشنبه آخر سال، در رسانه‌های خود به تبلیغ و تحریک افراد برای اغتشاش و ناآرامی پرداخته‌اند. «آژانس ایران خبر» یکی از وبگاه‌های منافقین با فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی سعی می‌کند این خط را به عوامل خود در دانشگاه‌ها بدهد که باید به بهانه این روز در دانشگاه‌ها تجمعی ولو بسیار کوچک برگزار کنند و سپس فیلم آن را برای این سایت بفرستند.
 * مصطفی تاج‌زاده، از عوامل فتنه 88، با انتشار مطلبی در سایت کلمه نوشت: بار دیگر تأکید می‌کنم که شعار راهبردی ما «انتخابات آزاد» است. وی که هم اکنون دوران محکومیت خود را به دلیل نقش‌آفرینی در فتنه 88 پشت سر می‌گذارد، در این نوشته افزود: این شعار تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود یا مورد کم‌توجهی قرار گیرد. انتساب این سخنان به تاجزاده و انتشار آن در سایت موسوی در حالی است که معاون سیاسی پیشین وزارت کشور در دولت اصلاحات مدعی است در زندان انفرادی به سر می‌برد و به امکانات ارتباطی دسترسی ندارد!
 * محمدرضا عارف در دیدار جمعی از مدیران دولت اصلاحات با انتقاد از دوره اصلاحات گفت: در دوران اصلاحات عده‌ای به دنبال راحت‌طلبی بودند. وی تأکید کرد در آن دوره باید جلوی تندوری‌ها گرفته می‌شد!
 *   اسفندیار رحیم‌مشایی با حضور ناگهانی در همایشی با نام «درخت دوستی» که با حضور برخی از هنرمندان در حال برگزاری بود، طی سخنانی با تأکید بر تمدن ایران و تاریخ 2500 سال آن، کوروش را نماد انسان دانست! وی در پایان سخنان خود هم با سخن از بهار اضافه کرد مکتب ما مکتب سبز بهاری است.        
  * «جان کری» وزیر خارجه آمریکا، می‌گوید اطمینان دارد که تسلیحات ارسالی از سوی دوستان آمریکا در منطقه به‌دست شورشیان میانه‌روی سوریه‌ می‌رسد! جان کری که پس از دیدارش از عربستان سعودی، در قطر سخن می‌گفت، احتمال رسیدن سلاح‌ها به شورشیان تندرو در سوریه را ضعیف دانست! شورشیان مورد ادعای جان کری تروریست‌هایی هستند که عامل کشتار زنان و کودکان سوری هستند و از هیچ جنایتی رویگردان نیستند!
*  «حمدبن‌خلیفه آل‌ثانی» امیر قطر، به‌تازگی با طارق الهاشمی و نمایندگان برخی از گروه‌های مسلح عراق دیدار کرد و از آن‌ها خواست تا اختلافات کنونی را کاهش دهند تا «ائتلاف عراق» بهتر و استوارتر از ائتلاف مخالفان سوریه ظاهر شود.
 *  روزنامه «اسرائیل هایوم» نوشت: الیوت آبرامز از مشاوران و اعضای دولت بوش و عضو ارشد بخش مطالعات خاورمیانه در شورای روابط خارجی آمریکا، در سخنان خود در نشست آیپک اذعان کرد که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در بهترین شرایط قرار دارد و این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گرفته‌اند.


https://shoma-weekly.ir/UBt2xj