گفته می‌شود که...

محرمانه برای کدام طرف؟!/ خودمان را کشتیم بگذارند حرف بزنیم/ زندان‏های صورتی رنگ/ بزرگترین گناه کدام است؟/ هنگامی که خوردن یک سیب سبب خیر می‌شود/ خوردن نان فانتزی حرام است! و ...

محرمانه برای کدام طرف؟!

ادعای محرمانه بودن مذاکرات ژنو، تعجب ناظران رسانه‌ای و سیاسی را برانگیخته است.
دکتر ظریف پس از آن که در فیس‌بوک نوشت «محرمانه بودن یکی از شرایط توفیق مذاکرات است» دیروز هم در کنفرانس خبری اعلام کرد: «ما جزئیات را منتشر می‌کنیم و جزئیات را در اتاق مذاکرات مطرح می‌کنیم». او درباره پروتکل الحاقی نیز همین مضمون را تکرار کرد.
کاترین اشتون نیز دیروز گفته که «ما توافق کردیم درباره جزئیات صحبت نکنیم»! این ادعا در حالی مطرح شده که طرف‌های غربی معمولا محتوای مذاکرات را برای فضاسازی بیشتر در رسانه‌ها درز می دهند ضمن اینکه قبل و بعد از مذاکرات به لابیگری با مقامات رژیم صهیونیستی می‌پردازند.
با این وجود و در حالی که معمولا صهیونیست‌ها و لابی ایپک و کنگره آمریکا و محافل مشابه در جریان جزئیات مذاکرات قرار می‌گیرند، از نگاه طرف ایرانی محرمانه تلقی کردن مذاکره چه مفهومی می‌تواند داشته باشد و نامحرم ماجرا جز افکار عمومی ایران و نمایندگان مجلس و رسانه‌های ایرانی چه کسانی دیگر می‌توانند باشند؟!

اسفندیار رحیم مشایی: سایت اینترنتی دانشگاه ایرانیان هفته آینده فعال میشود

اسفندیار رحیم مشایی به خبرنگار سایت دولت بهار گفت: سایت اینترنتی دانشگاه ایرانیان هفته آینده فعال خواهد شد؛ وی همچنین با تایید مسدود شدن یکی از حساب های بانکی دانشگاه ایرانیان تصریح کرد همان گونه که پیش از این اعلام شده بود دانشگاه ایرانیان دارای دو حساب بانکی است که حساب دوم دانشگاه مشکلی ندارد و فعال است.

موج هجوم درخواست مجوز نشریه از سوی اصلاح‌طلبان
در حالی که از مجموع 5679 نشریه‌ دارای مجوز در سراسر کشور، تعداد 2635 نشریه اکنون در حال انتشار هستند، موج هجوم درخواست مجوز نشریه از سوی اصلاح‌طلبان در دولت جدید قابل‌تأمل است و این درحالی است که اصول‌گرایان از گذشته هم کمترین نشریه‌ها را داشته‌اند!
ضربه ای سخت به جنازه اصلاح‌طلبی
«
اظهارات هاشمی در تخطئه اقدام سایت خود لگدی بر جنازه اصلاح‌طلبی بود»!
سایت اینترنتی خودنویس وابسته به شماری از روزنامه‌نگاران زنجیره‌‌ای متواری با درج این مطلب، به واکنش دیرهنگام هاشمی به اقدام دست‌اندرکاران سایت شخصی‌اش پرداخت که ضمن آن گفته شده بود اقدام سایت در انتشار خاطره وی درباره پیشنهاد حذف شعار مرگ بر آمریکا به امام، بدون هماهنگی و نادرست بوده است.
خودنویس می‌نویسد: رویدادهای پس از سفر نیویورک، دوباره به ذهن آورد که شاید اصلاح‌طلبی مرده ولی خیلی‌ها امید داشتند که این تن زخمی شاید دوباره تکانی بخورد و نشانه‌ای از حیات به نمایش بگذارد.
اما خبرها برای جریان اصلاح‌طلبی نه تنها یادآور نفس‌های آخر بود بلکه برای اطمینان، لگدهایی هم به آن زده شد تا خلق‌الله را مطمئن کنند که این جسد مرده! اول صبح آقای هاشمی آمد. گفت که خاطره‌اش درباره مرگ بر آمریکا بدون هماهنگی منتشر شده. به عبارت دیگر اشتباه گفتم.
گفتنی است آخرین واکنش هاشمی، با سانسور و لاپوشانی در نشریات زنجیره‌ای منتشر شد چرا که این نشریات نیز در وسعت دادن به آن رفتار نادرست مشارکت داشتند.

لغو پرداخت فوق العاده ویژه به 16 دستگاه اجرایی

پس از آنکه دولت سابق با صدور ابلاغیه ای به 16 وزارتخانه و سازمان دولتی، خبر از تصویب پرداخت فوقالعاده ویژه به کارکنان این دستگاههای اجرایی داد و علی لاریجانی رییس مجلس با ارسال نامه ای به محمود احمدی نژاد این اقدام دولت را مغایر قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برنامه پنج ساله پنجم اعلام کرد، یک مسئول ارشد اجرایی طی روزهای اخیر با ارسال نامه ای به وزارتخانه های مذکور اعلام کرده که با توجه به نظریه رییس مجلس، پرداخت این فوق العاده به کارکنان دستگاههای اجرایی کاملا لغو می شود.

دستور دولت درباره حقوق و مزایای مدیران بیمه ایران

در حالی که دولت دهم با تصویب مصوبه ای در اردیبهشت ماه امسال، تصمیماتی را برای ایجاد یک رویه ثابت و مناسب جهت پرداخت حقوق و مزایای اعضای هیات مدیره بانکهای دولتی همچون بانک ملی، سپه و صنعت و معدن تصویب و به این بانکها ابلاغ کرده بود، هیئت وزیران یازدهم نیز در یکی از جلسات اخیر خود با تصویب پیشنهاد طیب نیا وزیر اقتصاد، اعضای هیئت مدیره بیمه ایران را نیز مشمول این مصوبه کرد.

شریعتمداری جانشین روحانی در ۳ شورا شد

با انتصاب محمد شریعتمداری از سوی روحانی به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور ظاهرا روحانی تصمیم گرفته با تفویض اختیاراتی جدید، اختیارات این معاونت را از آنچه قبلا بوده، بالاتر ببرد.

به گزارش تسنیم، بر همین اساس روحانی طی حکمی، محمد شریعتمداری را به عنوان جانشین رئیس‌جمهور در شورای عالی ایرانیان، شورای عالی فضایی و شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی منصوب کرده است.

خودمان را کشتیم بگذارند حرف بزنیم

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از آن‌که به دلیل شعارهای برخی حاضران در سخنرانی روز دوشنبه خود در کرمانشاه مجبور شد سخنان خود را کمی زودتر تمام کند و جلسه را پایان دهد، دوشنبه‌شب در دیدار جمعی از روحانیون کرمانشاه، با انتقاد از بعضی برخوردها با قشر روحانی گفت: دیدید که خودمان را کشتیم که چند کلام صحبت کنیم، اما نشد.رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اقدامات دولت قبل را دلیل بدبینی بعضی از مردم به روحانیون عنوان کرد.

انتشار خاطره‌ای از هاشمی رفسنجانی درباره موافقت امام مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا واکنش‌های زیادی را در روزهای گذشته به همراه داشته است و همین مساله باعث شد در سخنرانی روز دوشنبه هاشمی، عده‌ای شعار مرگ بر آمریکا سر دهند.

زندان‏های صورتی رنگ
سازمان زندان‏های سوئیس اعلام کرد از این پس دیوار زندان‏ها و بازداشتگاه‏ها در این کشور به رنگ صورتی خواهد بود. این اقدام با استناد به نظر مشاوران روان شناسی صورت می‏گیرد که توصیه کرده بودند از رنگ صورتی در دیوار بازداشتگاه‏ها و زندان‏ها استفاده شود چرا که این رنگ تاثیر مثبتی بر روان انسان دارد. استفاده از رنگ صورتی محدود به زندان ها نمی شود بلکه پلیس سوئیس نیز تصمیم گرفت حتی دیوار بازداشتگاه‏های موقت خود را نیز صورتی رنگ کند. پس از این اقدام، مشخص شد بازداشت‏شدگان شرور نیز پس از قرارگرفتن در زندان‏های صورتی رنگ، آرام‏تر شده‏اند. قوانین برخی از کشورها درباره زندان‏ها جالب و جنجال برانگیز هستند. در برزیل، قوانین اجازه می‏دهند هر زندانی در مقابل مطالعه یک کتاب، 4 روز از دوره حبسش کم شود البته به شرطی که دوره کاهش حبس، بیش از یک و نیم ماه در سال نباشد. این زندانیان باید به سؤالاتی درباره کتاب مطالعه شده پاسخ بدهند و خلاصه‏ای در این باره بنویسند. در زندان دیگری در برزیل، دوچرخه‏های ثابت قرار داده شده‏اند که به زندانیان اجازه می‏دهد با استفاده از این دوچرخه‏ها، به تولید برق اقدام کنند. در مقابل 16 ساعت تولید برق به وسیله دوچرخه وسیله ثابت، یک روز از مدت حبس آنها کم می‏شود.

رقیب احتمالی کلینتون
شفاف: هیلاری کلینتون با زیر سؤال بردن حمایت جو بایدن از حمله علیه بن لادن، به او کنایه زد. بایدن قوی‌ترین رقیب کلینتون در انتخابات 2016 خواهد بود.

تکذیب سفر خالد مشعل به ایران
تسنیم: عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اخبار منتشره درباره سفر خالد مشعل رئیس این جنبش به ایران را تکذیب کرد.


بازداشت گسترده مهاجران خارجی
آفتاب: در پی قتل یک جوان روس توسط یک مهاجر و بالا گرفتن احساسات ضد خارجی در مسکو، پلیس پایتخت، 1200 مهاجر خارجی را دستگیر کرد.

کمردرد، ظریف را گرفتار کرد

کمردرد ظریف که از یک هفته قبل رسانه‌ای شده است در سفر سوئیس هم رهایش نکرد و باعث شد به صورت خوابیده مسیر تهران تا ژنو را طی کند. عکس‌هایی که از او در هواپیما و در مسیر تهران به ژنو منتشر شده، نشان می‌دهد وی به همان صورت، در جلسه‌ای با معاون خود در حال آماده‌شدن برای مذاکره با گروه 1+5 است.

وی هنگام سوار و پیاده‌شدن بر خلاف دیگر اعضای هیات، به‌جای پلکان از خودروی بالابر استفاده کرد. تصاویری که از او در ژنو منتشر شده، ناراحتی او را از درد کمر نشان می‌دهد.

ظریف سه‌شنبه گذشته و پس از آن‌که یکی از روزنامه‌ها به نقل از او، مطلبی را درباره سفر او به نیویورک تیتر کرده بود، درباره علت کمردردش این‌گونه توضیح داده بود: امروز صبح و پس از دیدن تیتر یک روزنامه، کمردرد و پادرد شدیدی گرفتم که حتی نمی‌توانستم راه بروم یا بنشینم. وی البته در همان مطلب توضیح داده بود که بر اساس نتایج ام.آر.آی مشکل او بیشتر عصبی و به خاطر گرفتگی‌ عضلانی است و با ورزش بهبود می‌یابد. ظریف بر ای حضور در نشست خبری عصر دیروز هم با ویلچر به سالن کنفرانس آمد.

گلوله باران پایگاه داعش توسط ترکیه
تسنیم: یک تانک ارتش ترکیه یکی از مواضع گروه تروریستی «داعش» در نزدیکی مرز با این کشور را مورد اصابت گلوله قرار داد. گروه تروریستی داعش در پاسخ به بستن گذر‌گاه‌های مرزی از سوی ترکیه، ده‌‌ها تروریست را به سوی این کشور روانه ساخته است.

معرفی اخراجی‌های ناجا
شفاف: فرمانده نیروی انتظامی گفت که با مأموران متخلفی که آبروی ناجا را می‌برند، بشدت برخورد می‌شود و از این پس، براساس فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، نام اخراجی‌های این سازمان با علت آن در صبحگاه‌های ناجا خوانده می‌شود.

معاون پارلمانی دولت هشتم بستری شد
شنیدیم که به گزارش ایسنا، محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی دولت هشتم در پی عارضه مغزی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل و تحت درمان قرار گرفت که به گفته یکی از نزدیکانش درمان وی تاکنون رضایتبخش بوده است.

فروش ناو هواپیمابر انگلیس
عصر ایران: ناوهواپیمابر انگلیس که در معرض فروش گذاشته شده، «ایلاستریاس» نام دارد و در بسیاری از جنگهای دریایی این کشور حاضر بود و به یکی از نمادهای نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا تبدیل شده است. ارتش انگلیس به دلیل مشکلات مالی به فروش این ناو روی آورده است.

خشن ترین تروریست سوریه
الف: یک تروریست چچنی به نام «ابوولید مسلم»، سر 378 نفر از سوریها را از تن جدا کرده است. این چچنی مشهور به «ابوولید» که از اعضای گروهک «جبهه النصره» است در ماه می 2012 از مرزهای ترکیه وارد سوریه شد. وی خشن ترین تروریست سوریه است.

بزرگترین گناه کدام است؟
گناهان کوچک و اصرار بر انجام آن است که انسان را به لبه پرتگاه می‌برد و او را از خدا و مقصد اصلی خود دور می‌کند. در احادیث و روایات سفارش شده که بدترین گناه آن است که گنه‏کار آن را سبک شمارد. پیامبر خدا(ص) در این باره که ابلیس به انجام چه کارهایی در میان انسان‌ها خشنود می‌شود، فرمودند: «همانا ابلیس به گناهان کوچک شما خشنود است.» چگونه نگریستن به گناه هم مهم است در این باره رسول مکرم اسلام(ص) می‌فرمایند: «کوچکی گناه را نبینید، بلکه ببینید که به چه کسی گستاخی کرده‏‌اید.» امام علی(ع) نیز فرمودند:« بزرگترین گناه نزد خدای سبحان، گناهی است که در چشم گنهکار کوچک شمرده شود

مدیر «بخارا» محکوم نشده است
دست آخر این که مدیرمسئول مجله‌ «بخارا» شایعه‌های منتشرشده مبنی بر محکومیتش را در پی انتشار شعری در مجله‌ «بخارا» تکذیب کرد. این روزها شایعه‌هایی مبنی بر محکومیت دهباشی به زندان و پرداخت جریمه‌ نقدی در پی انتشار شعری در مجله‌اش، منتشر شده است. به گزارش ایسنا، چندی پیش، انتشار یک شعر در مجله‌ «بخارا» برخی مسائل را به همراه داشت که با انتشار یادداشت‌هایی از طرف علی دهباشی و منصور اوجی، شاعر شعر یادشده، موضوع حل شد.

گم شدن 6 فروند کشتی!
جهان نیوز: شهریار مشیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه مسؤولان شرکتی مدعی‌اند که شش فروند کشتی متعلق به این شرکت که از تسهیلات ارزی و دولتی استفاده کرده، گم شده است، گفت: این امر باور نکردنی و غیرقابل قبول است.

فتوایی که نجس را حلال کرد!
جنوب‌ نیوز: مفتی‌های سوری در غوطه دمشق و مناطق جنوبی آن که از ماه‌های طولانی در محاصره‌اند، در بیانیه‌ای به جواز خوردن گوشت گربه، سگ و الاغ بخاطر نرسیدن مواد غذایی به این مناطق فتوا دادند.

رستورانی با عجیب‏ترین مواد اولیه
رستوران تازه تاسیس "راب اوگ استاب" که در کشور دانمارک آغاز به کار کرده است راهی عجیب را برای پخت غذاها در پیش گرفته است که شاید خیلی ها را به خود جذب نکند زیرا اگر کسی کمی روی غذا حساس باشد هرگز پا درون این رستوران نمی گذارد."سوفی سیل" که یکی از بازکنندگان این رستوران است در مورد نحوه طبخ غذا میگوید که آشپزهای این رستوران تنها مواد اولیه ای را در اختیار دارند که سوپرمارکت ها و مردم دور ریخته اند و به نوعی ته مانده خریدهای مردم، مواد اولیه غذاهای این رستوران شده است.صاحب این رستوران در مورد ایده اولیه افتتاح آن نیز گفته است که صرفه جویی و جلوگیری از دور ریخته شدن غذاها پشتوانه این رستوران هستند.این خانم اعتقاد دارد بسیاری از غذاهایی که ما دور می ریزیم ارزش خوردن دارد و باید استفاده شود. مشتریان این رستوران نیز از طعم و نوع طبخ غذاها بسیار راضی هستند.

برای طلاق هم عید می گیرند!
فردا: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: متأسفانه به تازگی در ایران آدم هایی پیدا شده اند که برای طلاق عید می گیرند این عید، عید غلطی است که دیگر نباید آن را انجام داد. زیرا طلاق منفورترین حلال نزد خداست و کار زشت عید ندارد.

هنگامی که خوردن یک سیب سبب خیر می‌شود
درباره ماجرای ازدواج والدین فقیه محقق مقدس اردبیلی نقل می‌کنند: پدر جناب مقدس اردبیلی آمده بود، از آب جاری مشک را پر کند، دید سیبی بر آب روان است، گرفت و میل کرد، بعداً پشیمان شد که این سیب البته مالک داشته، بی اجازه او چرا تصرف کردم؟ حرکت کرد، مسیر آب را گرفت به بالا رفت تا رسید به جایی که آب از باغی که درخت سیب داشت بیرون می‌آمد، صاحب باغ را گفت: سیبی که بر آب روان بود من خوردم، از من راضی باش.گفت: ابداً راضی نیستم. گفت: قیمتش را می‌دهم. گفت: راضی نمی‌شوم. صاحب باغ گفت: من به یک شرط از تو راضی می‌شوم که دختری کور، کچل، لال، گنگ و مفلوج از پا دارم! اگر حاضری با او ازدواج کنی، من از تو راضی می‌شوم والا راضی نمی‌شوم! پدر مقدس اردبیلی چون دید چاره‌ای ندارد از غایت ایمانش قبول کرد و تن به این ازدواج داد، صیغه عقد را جاری کردند، سپس با مشاهده کردن دختری زیبا بر خلاف گفته‌های صاحب باغ به نزد آن رفت و گفت: آن دختری که برای من وصف کردی این نیست. گفت: این همان است، چون دیدم جدیت داشتی که برای خوردن یک سیب رضایت بگیری و من مدت‌ها انتظار داشتم که این دختر را به مثل شما شخصی شوهر دهم، اما گفتم کور است؛ یعنی هنوز چشمش نامحرم را ندیده و گفتم کچل است؛ یعنی مویش را نامحرم ندیده و گفتم لال است؛ یعنی با مرد بیگانه سخن نگفته و گفتم از پا مفلوج است؛ یعنی تنها از خانه بیرون نرفته است!

عیادت از مجروحان ارتش سوریه
مهر: فهد جاسم الفریج وزیر دفاع سوریه که از مجروحان ارتش عیادت کرده بود، بر شکست توطه های آمریکایی صهیونیستی تأکید کرد.

چند نفر در جهان حساب بانکی ندارند؟
بنا به ارزیابی ها 2.5 میلیارد نفر بزرگسال در دنیا فاقد حساب بانکی هستند و نزدیک به 200 میلیون شرکت کوچک و متوسط از دسترسی به خدمات مالی مقرون به صرفه و خدمات اعتباری محرومند. رئیس بانک جهانی جیم یونگ کیم با بیان اینکه به لطف فن آوری های جدید،مدلهای متحول شده تجارت و اصلاحات بلند پروازانه، دسترسی جهانی به خدمات مالی ممکن شده است، گفت: تا سال 2020 با کمک کارت ها و حساب های حقیقی و کم هزینه بانکی، می توان به طور قابل ملاحظه ای دسترسی مالی را برای کسانی که اکنون از این خدمات محرومند، را افزایش داد.

49 دیدار دیپلماتیک در 2 ماه
خبرآنلاین: در دو ماه از آغاز فعالیت دولت یازدهم، 49 دیدار دیپلماتیک انجام شده است.

افشای اسرار شخصی خواننده ی مشهور در تلویزیون

در برنامه ویتامین 3 در یکی از آیتم ها، سام درخشانی و مازیار فلاحی به طور زنده مهمان علی ضیا بودند.
در ابتدا سام درخشانی در مورد دو سریال ماتادور و پژمان چند دقیقه ای صحبت کرد و از برنامه های آینده اش گفت. پس از صحبت های درخشانی علی ضیا رو به مازیار فلاحی کرد و گفت: خب شنیدم که یه بار دخترت رو دزدیدن. ماجرا چی بود؟
فلاحی برای لحظاتی سکوت کرد و بعد با دستپاچگی و چهره ای شگفت زده به مجری گفت: شما این رو از کجا شنیدید؟ این واقعیت نداره.
بعد از آن علی ضیا خیلی سریع رو به دوربین گفت: اوه فکر کنم اطلاعات طبقه بندی شده رو افشا کردم. نه هیچ اتفاقی رخ نداده. اینها رو فراموش کنید.

پست فیس بوکی ابطحی از بیمارستان

محمد علی ابطحی در صفحه فیس بوک خود نوشت:

امشب در بیمارستان دسترسی به اینترنت پیدا کردم. محبت دوستان را دیدم.شرمسار تک تک همه کسانی هستم که ابراز لطف کرده اند. روز سومی است که در بیمارستانم. تا روز دهم باید بمانم. عزرائیل از بردنم پشیمان شد گویا. سکته در راه بود. اثرات اولیه آن روی زبان و تکلمم دیده شد. دکتر مغز و اعصاب چنان سرعت عملی نشان داد که خوشبختانه دوران معالجه را میگذرانم. دعا کنید. از همه مهربانانی که ایمیل و پیام مجازی داده اند و از دوستان پرشماری که به دیدنم آمدند و از اعضای خانواده ام که مرتب کنارم هستند ممنوم. تخت بیمارستان را دوست ندارم. :(

خوردن نان فانتزی حرام است!

هیئت شرعی شهر حلب در سوریه به حرمت خوردن نان های فانتزی "کروسانت" فرانسوی و اروپایی فتوا داد به خاطر اینکه این نان ها دلالت بر استعمار می کنند و از طعام کفار هستند.
هیئت شرعی شهر حلب این فتوا را به فتوای علمای وهابی به نامهای "عبدالمجید حسین" و "علی بن نایف" استناد می کنند که این دو می گویند کروسانت به معنای هلال در لغت فرانسوی است. چون پرچم مسلمانان هلال ماه بود این نان زمانی اختراع شد که عثمانی ها در فتح وین، (از شهرهای اتریش) شکست خوردند و اروپایی ها برای شادی در شکست عثمانی ها این نان که به شکل هلال است را ابداع کردند. و چون به شکل هلال که شعار اسلامی و پرچم اسلام بود درست می شود خوردن آن حرام است و این نان زمانی پخت می شود که اروپایی ها برای پیروزی بر مسلمانان شادی کنند.
هیئت شرعی حلب در فتوای خود آورده است که از طعام کفار و تشبه به کفار در خوراک باید پرهیز گردد و نان فانتزی (کروسانت) را با نان های عربی باید تغییر داد.

اخبار کوتاه:

* اخبار شنیده شده حکایت از آن دارد که درگیری لفظی بین استاندار اصفهان و دو تن از نمایندگان شهر اصفهان برای برخی انتصابات در این استان پیش آمده است.این دو نماینده در جلسه ای با مهندس زرگرپور به انتخاب علی شفیعی پور از مدیران دولت اصلاحات برای معاون سیاسی امنیتی استان معترض شدند و او را فتنه گر نامیدند که در این جلسه استاندار با آنها برخورد قاطعی کرد.

* به دنبال اعتراف رهبر مخالفین و رئیس حزب کار کشور شیلی درخصوص مصرف ماری جوانا در برهه‌ای از دوران زندگی خود، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به سراغ اعضای کنیست (مجلس) این رژیم رفتند تا درباره احتمال مصرف مواد مخدر توسط نمایندگان مجلس اسرائیل، با آنان گفت و گو کنند، به گزارش پایگاه اینترنتی "العنکبوت" این گفت‌وگو نشان داد 12 نفر از مجموع 120 عضو کنیست رژیم صهیونیستی اقدام به مصرف مواد مخدر کرده‌اند. بدین ترتیب 10 درصد قوه مقننه این رژیم در دورانی اعتیاد را تجربه کرده و اقدام به کارهای خلاف قانون می‌کردند.


https://shoma-weekly.ir/tTcV0R