گفته می‌شود که...

ماجرای یک ثبت‌نام مشکوک در وزارت کشور/ برکناری مسئولان در صورت عدم همکاری با حلقه انحرافی/ یک نکته بسیار عجیب در خصوص رنگ آبی فیس بوک! / انتشار عکسهای معنار دار مشایی/ دستورالعمل انتخاباتی یک آقازاده تا پیش از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‎ها/ جدید ترین گمانه زنی ها در مورد تایید و رد صلاحیت ها و.....


یک نکته بسیار عجیب در خصوص رنگ آبی فیس بوک!
موسس فیس بوک به «کوررنگی» مبتلاست و احتمالا به همین خاطر است که رنگ غالب صفحه فیس‌بوک به رنگ آبی است.
شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی آورد:
مارک زاکربرگ 29 ساله به کوررنگی مبتلاست و در دیدن دو رنگ قرمز و سبز مشکل دارد. احتمالا کوررنگی قرمز و سبز این جوان 29 ساله باعث شده که رنگ غالب در پلت‌فرم فیس‌بوک٬ به رنگ آبی باشد.

مدرک منوچهر متکی چیست؟
پارسینه ‌نوشت، منوچهر متکی که آخرین سمت اش وزارت امورخارجه در دولت های نهم و دهم است، مدرکی تحت عنوان دکترا را به دست نیاورده و دیپلم علوم طبیعی دارد.سوابق ثبت شده از این کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان بازنشستگی کشوری در تاریخ 23 اسفند 89 گویای این حقیقت است. بر اساس این سند متکی گروه یا رتبه علمی خاصی ندارد و آخرین مدرک تحصیلی وی، دیپلم علوم طبیعی است. او مجموعا 35 سال و 12 روز خدمت کرده است. منوچهر متکی با مدرک دیپلم طبیعی با پایه حقوقی «وزیر» بازنشسته شده است.

پیرترین و جوان‌ترین رئیس جمهورهای تاریخ انقلاب
تاریخ جمهوری اسلامی ایران تا کنون 10 دوره ریاست جمهوری و 6 رئیس جمهور متفاوت را به خود دیده است. بنی صدر در 46 سالگی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زد اما نتوانست دوران ریاست جمهوری خود را به پایان برساند و با حکم عدم کفایت سیاسی توسط مجلس شورای اسلامی و تائید امام امت از مقام خویش عزل گردید. شهید رجایی در سن 48 سالگی انتخاب شد.او بعد از اینکه کمتر از یک ماه رئیس جمهور بود به همراه محمدجواد باهنر در انفجار 8 شهریور 1360 به مقام شهادت رسید. رهبر فرزانه انقلاب در سن 42 سالگی رئیس جمهور ایران شد. ایشان جوانترین رئیس جمهور طول تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شوند. آیه الله هاشمی در 55 سالگی به سمت ریاست جمهوری رسید . او عنوان پیرترین رئیس جمهور تاریخ انقلاب اسلامی را از آن خود کرده است. محمد خاتمی چهارمین رئیس جمهور تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود که در سن 54 سالگی مردم کشورمان او را برای سکان داری قوه مجریه کشور انتخاب کردند. محمود احمدی‌نژاد در 49 سالگی رئیس جمهور شد. به این ترتیب آیت الله خامنه‌ای جوانترین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران و آیت الله هاشمی پیرترین رئیس جمهور را به نام خود ثبت کردند.

احمدی‌نژاد می‌دانست هاشمی کاندیدا می شود
معاون سیاسی دفتر احمدی نژاد طی یادداشتی در روزنامه دولت، عباراتی را به محمود احمدی نژاد منسوب کرد که با توجه به انتشار آن در روزنامه دولت، می توان این سخنان را صحیح و قطعی دانست. محمد‌جعفر بهداد با طرح این ادعا که احمدی نژاد از دو سال پیش می‌دانست هاشمی کاندیدا می شود، دو نقل قول از رئیس جمهور مطرح کرد؛ اول اینکه ،این بیچاره‌ها نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظار کشور است.او در نقل دومین جمله از رئیس جمهور بیان می کند: همین ماها که متهم به مخالفت با رهبری هستیم، آخرش باید از ولایت و رهبری دفاع کنیم.

یک ناگفته عجیب درباره دولت
روح‌الله احمدزاده ‌کرمانی نامزد ریاست جمهوری در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره ‌کنند. وی افزود: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند. اینگونه کشور را اداره می‌کنند!

تحویل پرونده ای به دستگاه نظارتی
مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خانه ملت درباره ورود کمیسیون اصل نود برای رسیدگی به پرونده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جز پرونده مشایی، مورد دیگری از نامزدهای ریاست جمهوری در کمیسیون اصل نود مطرح نشده است.وی افزود: پرونده مشایی در کمیسیون اصل نود تمام شده و گزارش نهایی آن به مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط از‌جمله شورای نگهبان برای اعمال نظارت قانونی ارسال شده است.پرونده مشایی به دلیل شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی در کمیسیون اصل نود مفتوح بود.

برنامه ریزی برای تخریب مرقد حضرت زینب(س)
هفته‌نامه عراقی «المستقبل» به نقل از منابع سیاسی عراقی خبر داد: اطلاعاتی در دست است که ترکیه و قطر برنامه‌های خود را برای تخریب مرقد مطهر حضرت زینب(س) به‌عنوان یکی از مناطق مورد توجه شیعیان در جهان در دستور کار خود قرار داده‌اند و برنامه‌های اولیه برای تحقق این هدف نیز آغاز شده است. به‌گفته این منابع، این دو کشور حتی با رژیم صهیونیستی هم برای انجام حمله هوایی وارد مذاکره شده‌اند، اما صهیونیست‌ها از بیم تبعات بسیار گسترده حاضر به مشارکت نشده‌اند. منابع مذکور تأکید کردند هشدارهایی در این زمینه به آنکارا و دوحه ارسال شده و در آن تأکید شده تبعات تجاوز به عتبات مقدس شیعیان از جمله مرقد حضرت زینب (سلام الله علیها) می‌تواند تمامی منطقه را در آتش فرو ببرد.

وزیر معزول در مجلس مسئولیت گرفت
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی حکمی دکتر مرضیه وحید دستجردی را به عنوان مشاور رئیس و رئیس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه این مرکز منصوب کرد.به گزارش مشرق ، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حکمی مرضیه وحید دستجردی را به عنوان مشاور رئیس و رئیس شورای راهبردی حوزه سلامت و رفاه این مرکز منصوب کرد.

برکناری مسئولان در صورت عدم همکاری با حلقه انحرافی
پس از آنکه یادگاری، رئیس جهاد دانشگاهی، حاضر نشد درخواست‌های غیرقانونی اعضای حلقه انحرافی را اجرا کند، مورد خشم حلقه انحراف قرار گرفت و آن‌ها تصمیم به عزل وی گرفتند. حلقه انحراف تصمیم دارد تا فردی «همسو» را به جای یادگاری در رأس مجموعه علمی جهاد دانشگاهی قرار دهد. بر اساس این گزارش، علت دیگر برکناری این مدیر، گزارش‌هایی است که وی به برخی مقامات ارائه داده و از رفتارهای ساختارشکنانه و غیرقانونی سران حلقه انحرافی اعلام برائت کرده است. همچنین انتصاب برخی چهره‌های ارزشی و مخالفت با افراطی‌گری و حمایت رسانه منتسب به جهاد دانشگاهی از نامزدهای انحراف، از دیگر دلایل این تصمیم بوده است.

رفسنجانی برنامه ما را برای تحریم انتخابات به هم زد
یکی از رسانه‌های مجازی وابسته به اصولگرایان خبر داد صدای آمریکا گفته است آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ثبت نام برای شرکت در رقابت انتخابات ریاست جمهوری برنامه ما که می‌خواستیم این انتخابات را تحریم کنیم تا بی‌رونق شود را به هم زد. این رادیو افزود: "ما الآن باید درباره تحریم انتخابات صحبت می‌کردیم ولی آمدن آقای هاشمی رفسنجانی بساط تحریم ما را بی‌اثر کرد.
" ثبت نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شور و شوق فراوانی در اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی ایجاد کرده بطوری که صاحب نظران معتقدند حضور آقای هاشمی به شکل گیری حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب کمک شایانی خواهد کرد

ارتباط اعضای نزدیک یک کاندیدا با سرویس های اطلاعات خارج از کشور
بر اساس اخبار رسیده، مسیرهای اطلاعاتی میان دو سرویس اطلاعاتی خارجی و فردی نزدیک به یکی از نامزدهای انتخابات، ظرف هفته گذشته به نحو قابل‌توجهی فعال شده است؛ چرا که با اقامت چندساله یکی از بستگان این نامزد در انگلستان، سازمان جاسوسی انگلیس اکنون تصور می‌کند نسبت به بقیه سرویس‌های اطلاعاتی غربی در موقعیت بهتری برای اثرگذاری بر رویدادهای داخلی ایران به‌ویژه کنترل رفتار انتخاباتی یک نامزد خاص دارد..

برنامه ریزی برای اغتشاشات خیابانی در انتخابات
خبرهایی که از اردوگاه منافقین و برنامه‌ریزی‌های آنان برای انتخابات ۹۲ می‌رسد، نشان می‌دهد که دشمنان در نظر دارند فارغ از نتیجه انتخابات، اغتشاشات را به خیابان‌ها بکشانند و مانند سال ۸۸ پروژه کشته‌سازی را اعمال کنند تا همچنان خوراک‌هایی برای رسانه‌ها و محافل دشمن ایجاد کنند. در این رویکرد، سناریوی کشته‌سازی حداقل ۵۰ نفر در خیابان‌های تهران به چشم می‌خورد. این موضوع، ضرورت هوشیاری مردم و مراکز اطلاعاتی و نظارتی در انتخابات را بیشتر می‌کند.

دوره گردی ناطق نوری و خاتمی و جمع آوری رای برای هاشمی
بر اساس اخبار رسیده، قرار است آقایان علی‌اکبر ناطق‌نوری و سیدمحمدخاتمی برای تبلیغ آقای هاشمی به شهرهای مختلف کشور سفر و به نفع وی سخنرانی ‌کنند. بر طبق تصمیمات گرفته شده، هیچ پوستر و بنر تبلیغاتی برای هاشمی منتشر و نصب نخواهد شد.

 تأیید 8 داوطلب ریاست جمهوری
صبح دیروز بعضی رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها از تأیید 8 داوطلب ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان خبر دادند و در این زمینه که تصمیم این شورا درباره بقیه افراد چه خواهد شد گمانه زنی‌هائی کردند. ولی بعد از ظهر دیروز، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد هیچیک از اطلاعات منتشر شده رسمی نیست و نتیجه بررسی‌ها را این شورا در موعد مقرر به وزارت کشور اعلام خواهد کرد.
ثبت ملی و بازسازی محل تولد سرکرده بهائیت، موجب تعجب ناظران شده است. از جمله خانه‌های تاریخی ثبت شده در تهران خانه "میرزا بزرگ نوری" است که منزل پدری و محل تولد میرزا حسینعلی نوری سرکرده فرقه "بهائیت" است. این خانه که در حوالی پامنار است در تاریخ 28 آذر سال 1385 به ثبت ملی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران رسیده است.

انتشار عکسهای معنار دار مشایی
وبگاه اینترنتی«روشنایی» متعلق به «حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده» مدیر گروه مطالعات دینی مرکز مطالعات ملی جهانی شدن که از نزدیک‌ترین افراد به اسفندیار رحیم مشائی است، با انتشار تصویری از ثبت‌نام اسفندیار رحیم مشائی در انتخابات ریاست‌جمهوری و زاویه خاص نورهای مصنوعی عکاسان و فیلمبرداران حاضر در محل ثبت‌نام، تیتر «تلالؤ نور در لحظه ثبت‌نام انتخابات» را برای آن برگزید. اقدامی که یادآور ماجرای «هاله نور» احمدی‌نژاد در اولین سفر به نیویورک و هنگام سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 84 بود.

کانادا:ما با شیطان بزرگ همراهیم
عصر ایران: کانادا در اقدامی ضد ایرانی اعلام کرده که پس از آمریکا در اعتراض به ریاست ایران بر نشست‌های خلع سلاح سازمان ملل، این نشست‌ها را تحریم می کند.

مصاحبه آدمخوار سوری با مجله آمریکایی
العالم: ابو صقر، از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به گردان عمر فاروق پس از انتشار جنایت تکان دهنده وی در اینترنت و رسانه ها، با مجله آمریکایی تایم مصاحبه کرده است.

حدس‌ غروی از تأیید صلاحیتها
خبرآنلاین: حجت‌الاسلام سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بعید است تعداد نامزد تأیید صلاحیت شده، بیش از 10 نفر باشد.

کشته و زخمی شدن 2 نفر در فرمانداری
جهان: خبرها حاکی است که روز گذشته یک سرباز در فرمانداری بوشهر با شلیک اسلحه یک نفر را به قتل رساند و یک سرباز دیگر را زخمی کرده و خود متواری شده است

بی بی سی فارسی و رهنمودهای انتخاباتی به دولت
دست‌اندرکاران تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی که اقدامات توطئه‌آمیز آ‌ن‌ها نسبت به ‌نظام جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر کاملاً آشکار شده است، در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری به دولت توصیه می‌کنند تا از امکاناتی مانند اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای برای تبلیغ مواضع و اهداف خود استفاده کند تا شاید خلأ‌های رسانه‌ای دولت جبران شود. به نظر می‌رسد که «بی‌بی‌سی فارسی» تصمیم دارد تا قبل از شروع انتخابات، با پخش برنامه‌های هدف‌دار به تحریک اطرافیان دولت در جهت‌گیری‌های خاص بپردازد تا فتنه نوینی کلید بزند و از تمامی ابزارهای خود برای این منظور استفاده کند.

صاحب اصلی خانه "میرزا بزرگ نوری"کیست؟
به گزارش خبرگزاری فارس، صاحب فعلی خانه "میرزا بزرگ نوری" درباره این خانه می‌گوید: قبل از خرید این خانه، مالک اصلی آن سازمان تبلیغات اسلامی بوده و من این خانه را در سال 84 با هزینه شخصی خودم خریداری کرده و برای اینکه از تخریب آن پس از من جلوگیری شود، به ثبت ملی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران رسانده‌ام و اکنون نیز با هزینه شخصی آن را مرمت می‌کنم. اما سید کاظم موسوی مدیر مسئول ماهنامه "شفافیت" ضمن رد مالکیت سازمان تبلیغات اسلامی بر این خانه، می‌گوید: سازمان میراث فرهنگی در دوران تصدی اسفندیار رحیم مشایی این خانه را خریداری و به ثبت ملی آن اقدام کرده است.

فرافکنی جدید شیخ الازهر
فارس: احمد الطیب شیخ الازهر مصر بدون اشاره به اقدامهای تروریستها علیه مردم سوریه و حمایتهای گسترده مالی و تسلیحاتی کشورهای عرب منطقه و غرب از مخالفان دمشق، ایران را به دخالت در امور سوریه متهم کرد.

بازم تیکه انداختی آقای باهنر!
فارس: مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران، دیروز در مجلس در واکنش به سخنان باهنر نایب رئیس مجلس که به وی گفت «اگر محترمانه صحبت کنید لذت می‌بریم»، اظهار داشت: باز هم تیکه انداختی آقای باهنر؛ خوب شد نامزد ریاست جمهوری نشدید.

لاک‌پشت‌های جاسوس
محققان در کره جنوبی درحال مطالعه برروی توانایی لاکپشتها در جاسوسی و خرابکاری هستند. آنان موفق به ابداع شیوه‌ای شده‌اند که با استفاده از آن می‌توانند راه رفتن لاکپشت‌های زنده را از راه دور کنترل کرده و این جاندار را به مسیری که می‌خواهند هدایت کنند. دانشمندان با وصل کردن دیواره‌ای متحرک که می‌تواند مسیر دید این جاندار را مسدود کند، توانسته‌اند حرکت آن را کنترل کنند. لاکپشت‌ها که در دسته محبوب‌ترین حیوانات خانگی قرار دارند،‌ به زودی با استفاده از این ابداع برای انجام ماموریت‌های فوق سری در مناطق عملیاتی و جنگی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. ایده این طرح از رفتار طبیعی لاکپشت‌ها در ممانعت از برخورد با موانع الهام گرفته شده‌است. لاکپشت‌ اجسام سفید را به عنوان مانع نمی‌بیند و تنها اجسام سیاه را به عنوان مانع می‌شناسد. به این شکل با نشان دادن مانعی سیاه رنگ اما غیر واقعی،‌لاکپشت تلاش می‌کند از برخورد با آن ممانعت کند و به این صورت می‌توان با تغییر دادن جهت مانع،‌ مسیر حرکت لاکپشت را از راه دور کنترل کرد. دانشمندان با استفاده از دوربینی که برروی سر لاکپشت وصل کرده بودند، ‌مسیر حرکت این جاندار را دنبال می کنند. اصلی‌ترین کاربرد این پروژه، استفاده در برنامه‌های نظامی است، کاربرد این لاکپشت‌ها در برنامه‌های نظامی مشابه روبات‌هایی کوچک خواهد بود. اما علاوه بر این،‌ دانشمندان نیز می‌توانند از این لاکپشتها برای مطالعه برروی مناطقی استفاده کنند که انسان قدرت رفتن به آنجا را ندارد.

بعید است، همه اصلاح‌طلبان رد شوند
فرارو: غلامعلی حداد عادل، عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه هر کس اشتباه کرد باید آن را بپذیرد و اعتراف کند، گفت: معتقدم در توبه همیشه باز است، ضمن آنکه بعید است صلاحیت همه اصلاح‌طلبان رد شود.

محسن هاشمی: پدرم فیس‌بوک ندارد
فرارو: محسن هاشمی، مدیر مسؤول سایت شخصی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار منتشره و منتسب به صفحه فیس بوک هاشمی رفسنجانی و یا خارج از سایت شخصی وی را تکذیب کرد و فاقد ارزش خبری خواند.

اظهار نظر عجیب خاتمی درمورد هاشمی
سیدمحمد خاتمی با بیان اینکه آقای هاشمی رفسنجانی مناسب ترین شخصیتی است که می تواند حضورشان مؤثر باشد و با برنامه های جدید و دیدگاه های جدید نقش بسیار مهمی را می توانند داشته باشد گفت: «ایشان با نقشی که در انقلاب و نظام داشته اند، عنایت ویژه ای که امام به ایشان داشتند، تجربه فرماندهی جنگ، دو دوره ریاست جمهوری و بعد حضور در متن جریانات و همراه و خیرخواه رهبری و نظام، این ها همه نکات مثبت است. مهم تر این که همه آن برنامه ها و جهت گیری ها باید با هماهنگی رهبری باشد که جناب آقای هاشمی در این مورد تواناتر از همه اند[!]»
به گزارش خبرآنلاین، خاتمی در جمع اعضای هیات اجرایی ستاد ملی جوانان اصلاح طلب افزود: «جناب آقای هاشمی شجاعانه به صحنه آمدند. می دانم که از نظر شخصی نمی خواستند بیایند، ولی به خاطر کشور فداکاری کردند و منافع ملی و خیر کلی را بر خواست شخصی ترجیح دادند و اینک مردم اند که باید شجاعانه و مسؤولانه به صحنه بیایند و ایشان را کمک کنند

آموزش رقص در تهران
این روزها شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته در شمال شهر تهران خبر از کلاسهای آموزش رقص توسط خانم، بدون محدودیت جنسیتی برگزار می شود. مسئولین محترم، وزارت ارشاد، گشت ارشاد، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، کافی است یک سری به شمال تهران، ایستگاه های اتوبوس، خیابانها و اماکن عمومی بزنید و ببینید که چه کارهایی که نمی کنند

ماجرای یک ثبت‌نام مشکوک در وزارت کشور
"هوشنگ امیر‌احمدی" فرزند قلی که در برخی از محافل به "هوشنگ قلی‌خان" معروف است، در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا ارگان رسمی سازمان سیا، مدعی ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری شده است. امیر‌احمدی که به "دلال رابطه ایران و آمریکا" معروف شده است، ادعا می‌کند نامش به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور ثبت شده، اما اطلاع مستند باشگاه خبرنگاران حکایت از این امر دارد که نه شخص امیر‌احمدی و نه هیچکس به نیابت او برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور نرفته‌است. لازم به ذکر است، این شخص دچار بیماری مطرح‌شدن بوده و زیاد دروغ می‌گوید.

کدام مجری بر صندلی مناظره می‌نشیند؟
مهر: گمانه‌زنی درباره مجری مناظره‌های انتخاباتی سیما بالا گرفته تا جایی که یک منبع آگاه مرتضی حیدری را به عنوان گزینه قطعی اعلام کرده است.

 انتخابات را زیر نظر داریم
فارس: «وندی شرمن» نماینده آمریکا در گروه 1+5 در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: واشنگتن به دقت انتخابات ریاست جمهوری ایران را زیر نظر گرفته است.

دستورالعمل انتخاباتی یک آقازاده تا پیش از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‎ها
فرزند یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری طی دستورالعملی به اعضای خانواده‌اش تأکید کرده است که تا قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها از هر گونه اظهار نظری خودداری کنند.
به گزارش رجانیوز، وی به اعضای خانواده بویژه یکی از خواهرانش گفته است که ”تا قبل از اعلام اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها حق ندارید حرف بزنید اما بعد از اعلام اسامی، من خودم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، حرفهایی که فضای انتخاباتی را منفجر می‌کند.”
فرزند این کاندیدا که سابقه سازماندهی آشوب در حوادث سال 88 را نیز دارد، در خصوص جزئیات حرف‌هایی که دارد، توضیح نداده است.
در عین حال، برخی افراد نزدیک به این کاندیدا معتقدند که فرزند مزبور نقش ویژه‌ای در تحرکات انتخاباتی پدر دارد و رتق و فتق فعالیت‌های انتخاباتی پدر در این دوره از انتخابات کاملاً در دست اوست.
برخی برآوردهای امنیتی در خصوص انتخابات حاکی از این بوده است که در انتخابات جاری، مقطع بررسی صلاحیت کاندیداها و اعلام نتایج بررسی، یکی از مقاطع حساس انتخاباتی خواهد بود.

نفوذ موساد در مراکز فرهنگی مصر
گروه سیاسی: گفته می شود عوامل موساد(سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) با لابی در برخی مراکز فرهنگی وگردشگری مصر والقای خطرات سفر گردشگران ایرانی به این کشور، فضای جدیدی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند.

مناظره‌ها به ضرر کشور است
مهر: آیت‌ا... مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان گفت: مناظره‌های زنده تلویزیونی به ضرر کشور است و از دیدگاه من همین مناظره ها تا حدی در ایجاد فتنه ۸۸ نقش داشت.

حمایت همه جانبه ی ضد انقلابها از هاشمی
در تداوم حمایت‌های محور ضدانقلاب، فتنه و طرف‌های خارجی از نامزدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، حزب منحله مشارکت و سازمان منحله مجاهدین انقلاب که نقشی محوری در جریان فتنه ۸۸ داشتند نیز با صدور بیانیه‌هایی کاملاً مشابه که به‌نظر می‌رسد از یک اتاق فکر صادر شده‌اند، حمایت همه‌جانبه خود را از نامزدی وی اعلام و ابراز امیدواری کردند که این حضور بتواند امکان بازگشت آن‌ها (فتنه‌گران) را به فضای سیاسی کشور فراهم آورد.

آموزش یک سایت به کاربران برای انجام جاسوسی با فیلم
پایگاه ضدانقلابی خودنویس با انتشار مطلبی، چگونگی جاسوسی با تهیه فیلم را به‌فتنه‌گران داخلی آموزش داد. گردانندگان فراری ضدانقلاب این پایگاه به عوامل خود مأموریت دادند مستنداتی از عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تهیه کنند و برای آنان ارسال دارند. این پایگاه در آستانه انتخابات یکی از محورهای اصلی مطالب خود را به آموزش امنیت سایبری به آشوب‌گران و توصیه‌های لازم برای جلوگیری از دستگیری اختصاص داده است. یکی دیگر از محورهای مطالب این پایگاه به آموزش جاسوسان در ایران می‌پردازد.

گمانه زنی های فعلی در مورد تایید و رد صلاحیت ها
شنیده های حاکی از آن است که شوراهای نگهبان از میان 686 نامزد انتخابات ریاست جمهوری تنها: هاشمی عارف ولایتی قالیباف حداد جلیلی احراز صلاحیت شده اند. و آقایان مشایی روحانی ابوترابی لنکرانی متکی رد صلاحیت شده اند

https://shoma-weekly.ir/QBEgSV