گفته می‌شود که...

قراردادرسمی رمالها با تیمهای فوتبال /جوسازی یک اصلاح طلب پیرامون ضرب و شتم همسرش/ حرکت غیر شرعی شاهزاده/ خوانندگی یک فوتبالیست در همایش/ اتفاقی بودار در جشنواره فیلم فجر / محروم شدن خودکار نمایندگان جریان انحرافی / پذیرایی با گوشت الاغ در رستوران‌‌های معروف بالا شهر!و...

باید ایران را به‌عنوان یک بازیگر منطقه‌ای پذیرفت
  شبکه تلویزیونی «راشا تودی» با اشاره به بی‌تأثیر بودن تحریم‌های اعمال شده ضدایرانی بر کشورمان، مصاحبه‌ای را با «هیلاری» و «فلینت لورت» دو کارشناس مسائل خاورمیانه، انجام داد. در این مصاحبه «هیلاری لورت» در پاسخ به این پرسش که «آیا تحریم‌های واشنگتن علیه ایران بر اقتصاد آن کشور تأثیر منفی گذاشته است یا خیر و اینکه آیا سیاست آمریکا در قبال ایران باید تغییر کند یا نه؟» می‌گوید «تحریم‌ها ناکارآمد هستند. ما شاهد تحریم‌های ضد ایرانی در طول 33 سال گذشته نیز بوده‌ایم. تحریم‌های شدید ضدایرانی نیز در طول 8 سال جنگ ایران و عراق از سال‌های 1980 تا 1988 اعمال شده بود. تاریخ نشان داده است که تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه آن حکومت را به تسلیم در مقابل قدرت‌های غربی وادار نکرده است. این دو تحلیل‌گر آمریکایی همچنین افزوده‌اند: «آمریکا باید اول از همه مشروعیت حکومت جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یک بازیگر منطقه‌ای بپذیرد. «واقعیت این است که برقراری مذاکره میان ایران و آمریکا در راستای منافع آمریکاست و نه ایران.»!
   گفتنی است «هیلاری لورت» و «فلینت لورت» در کتاب جدید خود تحت عنوان «به‌سوی تهران: چرا آمریکا باید با ایران وارد تعامل شود» پیشنهادهایی در مورد لزوم تعامل دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت آمریکا ارائه داده‌‌اند.

دردسر افزایش حقوق و مزایای خزانه دار کل کشور
در حالی که دولت در شهریورماه امسال با ابلاغ دستوری، امتیاز شغلی خزانه دار کل کشور را 15000 تعیین و حقوق و مزایای وی را همتراز استانداران و سفرای ایران در سایر کشورها محسوب کرد، این مصوبه به دلیل مغایرت با برخی قوانین مورد اعتراض یکی از مراکز نظارتی قرار گرفته و این نهاد با ارسال نامه‌ای به رییس جمهور خواستار لغو تصویب نامه شماره 118063/ت47449هـ دولت شده اند.

ابهامات انتقال سند یک خانه دولتی به یک مدیر رسانه ای
بر اساس بررسی های کارشناسان یکی از دستگاههای نظارتی، چندی پیش یک مسئول اجرایی موافقت خود را با انتقال سند یک واحد آپارتمان متعلق به دولت به نام مدیر ارشد یکی از رسانه‌های مشهور کشور اعلام کرده است که بر این اساس، امور اداری مربوط به این موضوع در حال انجام شدن است. این نهاد نظارتی در گزارش خود تاکید کرده است که چنین روالی اگرچه الزاما غیرقانونی نیست اما زمینه ساز بروز برخی شائبه های نادرست در فضای رسانه ای و سیاسی کشور می شود.

مشایی فرشته هم باشد، رد صلاحیت می‌شود
شنیده شد که شجونی حمایت جبهه پایداری از کاندیداتوری رحیم مشایی را بعید دانست و گفت: فیلترهای قانونی جمهوری اسلامی آقای رحیم مشایی را رد صلاحیت خواهد کرد البته ممکن است ایشان پیش خدا خیلی بزرگ، آبرومند، محترم و حتی فرشته باشد اما کارهایی که در سراسر مملکت انجام شده و استاندارها و فرماندارهایی که تغییر داده است و حرف‌هایی که زده تا بگوید کلاسش بالاست موجب شده شخصیتش فروکش کند و شورای نگهبان وی را رد صلاحیت می‌کند.

سرمربی‌ای که تلفنی اخراج شد!
شنیده شد که سرمربی سابق تیم راهیان کرمانشاه با بیان اینکه به صورت تلفنی اخراج شده است، گفت: دوپینگ صددرصد در لیگ یک وجود دارد به گونه‌ای که بعضی از بازیکنان 95 دقیقه مثل جت می‌دوند! جواد زرینچه، درباره برکناری‌اش از سرمربیگری تیم راهیان کرمانشاه اظهار داشت: نمی‌دانم مافیای فوتبال از کجا به باشگاه راهیان نفوذ و رای مدیرعامل باشگاه را برای تغییر سرمربی عوض کرد. آقایان حتی آنقدر جرات نداشتند که رو در رو برکنارم کنند. آنها آدم‌های کوچکی بودند که تماس گرفتند و گفتند دیگر نمی‌توانم در راهیان کار کنم.

پیشنهاد جالب رئیس‌جمهور!
شنیده شد که رئیس جمهور با اعضای ستاد دهه فجر دیدار کرد و وقتی پشت تریبون قرار گرفت تا سخنان خود را بیان کند، با خنده و لبخند گفت: شماها گفتید این آخرین بار است که دیدار می‌کنیم.
من فکر نمی‌کنم این آخرین دیدار باشد. در این لحظه حضار خندیدند که رئیس جمهور با خنده به آنها گفت: لااقل شماها که هستید. از کجا می‌دانید شاید ما آمدیم جای شما، بالاخره در کنار دست شما و شکل دیگری از خدمت. صراط نوشت؛ احمدی نژاد در ادامه با اشاره به سخنان مسئولین دهه فجر که خواستار بودجه بیشتر شدند، گفت: در حد توان بودجه شما را تامین می‌کنیم. کم آوردید خودمان که ماندیم. خودمان در اختیار شما هستیم. مزایده بگذارید و بفروشید؛ آقای احمدی نژاد حراج. توصیه می‌کنم حتما در مزایده، مردمی و بین‌‌المللی‌اش کنید تا گران‌تر بخرند.

دو خبرنگار دیگر هم بازداشت شدند
شنیده شد که طبق گزارش رسانه های خبری، ف.س و ر.ط هم بازداشت شدند. ف.س، از کارکنان سایت خبری جماران شنبه 7بهمن بازداشت شده و ر.ط از خبرنگاران شرق است.

 ایران قصد استفاده از سانتریفیوژهای مدرن‌تر را اطلاع داد
شنیده شد که خبرگزاری رویترز ادعا کرده است که ایران با ارسال نامه‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده که قصد دارد به زودی مدل جدیدی از سانتریفیوژهایش را در سایت نطنز نصب و راه‌اندازی کند. خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات ادعا کرده است که ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده که قصد دارد در مجتمع غنی‌سازی نطنز از نسل جدیدتر سانتریفیوژها استفاده کند. به نوشته رویترز در صورت صحت این خبر، ایران قادر خواهد بود با سرعت بیشتری غنی‌سازی اورانیوم را ادامه دهد.

مخلص آقای هاشمی هم هستم
شنیده شد که علی یونسی، وزیر اطلاعات دوران خاتمی، با اشاره به نامزدهای مورد حمایتش در انتخابات سال آینده گفته است: اگر حسن روحانی و علی‌اکبر ناطق نوری و خاتمی وارد عرصه انتخابات شوند، از آنها حمایت خواهم کرد. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ وی در پاسخ به این سوال که در صورت حضور هاشمی رفسنجانی آیا از وی حمایت خواهید کرد؟ گفت: مخلص آقای هاشمی رفسنجانی هستیم.

معصومه ابتکار کاندیدای مورد نظر اصلاح طلبان نیست
شنیده شد که اسماعیل حق پرستی، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار درباره مطرح شدن «معصومه ابتکار» به عنوان کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به نظر من «معصومه ابتکار» نمی تواند به عنوان گزینه مورد نظر اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری مطرح باشد. البته اعتقاد دارم برای کاندیدا شدن افراد، نباید مانع ایجاد کرد و باید اجازه داد افرادی که تمایل دارند در انتخابات شرکت کنند تا شور انتخاباتی تقویت شود.

کشورهای دیگر استاندارد انتخاباتی خود رابا ایران هماهنگ کنند
شنیده شد که حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی درباره اظهارات اخیر آیت‌ا... هاشمی مبنی بر برگزاری انتخابات با استاندارد جهانی، اظهار داشت: در آمریکا، مردم مجبورند که از میان دو حزب کاندیدای خود را انتخاب کنند و این آزادی و دموکراسی نیست اما در جمهوری اسلامی در نهایت آزادی 1000نفر برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام می‌کنند. در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی به معنای واقعی خود تحقق پیدا کرده است، نتایج انتخابات‌ در کشورمان در دور‌ه‌های مختلف قابل پیش‌بینی نبوده است، به عنوان مثال در دوره اصلاحات رئیس‌جمهور اصولگرا پیروز انتخابات شد و در دوره اصولگرایان نیز اصلاح‌طلبان برنده شدند. باید کشورهای دیگر استاندارد انتخاباتی خود را با استاندارد انتخاباتی جمهوری اسلامی هماهنگ کنند چرا که سالم بودن انتخابات و اعتماد مردم به نتایج، از جمله ویژگی‌های بازر انتخابات در کشورمان است.

هشدار احمدی‌مقدم به فتنه گران
فرارو:سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت:انتخابات در یک فضای کاملا امن برگزار خواهد شد و اجازه ناامنی به فتنه‌گران نمی‌دهیم.

نظر پورمحمدی درباره اجرای مرحله دوم هدفمندی
مهر:مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کشور گفت:اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در فضای هیجانی انتخابات عقیم می‌ماند.وی افزود:فضای انتخابات، فضا هیجانی و ملتهب است و این طرح در این فضا آسیب خواهد دید.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه «هدف من سیاه‌نمایی نیست» گفت: پنهان‌کاری زشت است و ما باید دنبال حل مشکلات باشیم و باید به مردم و معیشت آنها بیشتر توجه کنیم و نباید موجبات بدبینی را بین مردم فراهم کنیم.

قاضی پرونده آمیا در راه تهران
عصر ایران:تیمرمن، وزیر خارجه آرژانتین در گفت و گو با یک رادیوی محلی در آرژانتین گفت: قاضی رودولفو کانیکوبا کورال و بازپرس آلبرتو نیسمن بازپرس اصلی پرونده انفجار آمیا برای ثبت شهادت طرفهای ایرانی راهی تهران می‌شوند. وی به تاریخ دقیق این سفر اشاره‌ای نکرده است.

دیگر بس است
سیدمحمد خاتمی در حاشیه مراسم تشییع دکتر حسن حبیبی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه اصلاح‌طلبان درباره انتخابات چیست، گفت: الان وقت عزاست و وقت این حرفها نیست.وی در پاسخ به این سوال که آیا نامزد ریاست‌جمهوری می‌شوید، به مزاح گفت: من 30-40 سال پیش نامزد شدم و دیگر بس است.

مهدی هاشمی همراه پدر
وقتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد ساختمان بنیاد ایران‌شناسی«محل تعیین شده برای مراسم تشیع مرحوم حسن حبیبی» شد، بیشتر حاضران از حضور مهدی هاشمی به جهت همراهی پدر برای شرکت در مراسم تشییع پیکر حبیبی تعجب کردند.

اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نمی‌کنند
سیدعبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات به فارس گفت: آقای خاتمی کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را به طور قطع رد نکرده است و باید منتظر شرایط ماند. وی افزود: اصلاح‌طلبان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حتما حضور می‌یابند و انتخابات را تحریم نمی‌کنند اما در حال حاضر شخص مناسبی برای کاندیداتوری ندارند.

تاج و تخت پادشاه عربستان به چه کسی می رسد؟
 سران دولت‌های غربی به ویژه آمریکا، که احتمال می‌دهند مرگ شاه عبدالله پادشاه عربستان پایان سلطه آل سعود بر این کشور باشد، برای حفاظت از تاج و تخت این خاندان و در واقع استمرار نفوذ خود در این کشور به تقویت "بندربن‌سلطان" پرداخته‌اند.
این شاهزاده سعودی که سالهای زیادی از عمر سیاسی خود را در آمریکا گذرانده اکنون سکان اطلاعات و امنیت عربستان را دردست دارد و آمریکائی‌ها او را حاکم واقعی این کشور می‌دانند. برخلاف خواست دولتمردان آمریکائی، کارشناسان غربی معتقدند عربستان در نوبت بعدی انقلاب‌های مردمی قرار دارد و البته سرنوشت آل خلیفه در بحرین نیز به سرنوشت آل سعود گره خورده است.

اتفاقی بودار در نجشنواره فیلم فجر
در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر از میرشکاک و طالب زاده تقدیر شد تا تعداد تقدیر و تشکرها از این دو نفر چند رقمی شود!
در حالی برای چندمین بار طی یک ماه گذشته از این دو تن تقدیر می شود که معلوم نیست چه افرادی به دنبال لیدر سازی از این افراد برای جریان فکری راست هستند. میرشکاک که اخیرا هم کلاس برگزار می کند قرار است بار کدام جریان اندیشه ای را با خود بر دوش بکشد؟
اینکه دوباره در حال اسطوره سازی اما اینبار در عالم اندیشه و هنر هستیم ضربه نمی زند به کل پیکره جریان؟ با وجود عالمان و اندیشمندان در اردوگاه اصولگرایان واقعا چه جای تقدیر و تشکر از این فرد و افراد؟
ابراهیم حاتمی کیا باید مورد تقدیر قرار گیرد با این سابقه درخشان و فیلم های انقلابی خوش ساخت یا آدم هایی که یک فیلم سینمایی هم در کارنامه کاری خود ندارند و اگر هم کارنامه تصویری دارند آنقدر ضعیف است که هر چند با پول بیت المال ساخته شده اما هیچ کس جرات حرف زدن درباره آن را ندارد و به دست آرشیوها سپرده شده است.

یک فلسطینی نامزد شورای شهر نیویورک
باشگاه خبرنگاران:زیاد رمضان،از فلسطینیان مهاجر آمریکا که دارنده مدرک علوم سیاسی دانشگاه نیویورک نیز هست به عنوان اولین عرب و مسلمان خود را نامزد عضویت در شورای شهر نیویورک اعلام کرد.

توصیه زاکانی به رئیس جمهور بعدی
رجا:علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت:در انتخابات ریاست جمهوری هر کس قبول مسؤولیت کرد، نباید شرکت سهامی راه بیندازد بلکه لازم است از همه ظرفیتهای معتقد به نظام استفاده کند.

احمدی‌نژاد را حراج کنید!
بولتن نیوز:محمود احمدی نژاد در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی وقتی پشت تریبون قرار گرفت تا سخنان خود را بیان کند، با خنده و لبخند گفت: شماها گفتید این آخرین بار است که دیدار می‌کنیم. من فکر نمی کنم این آخرین دیدار باشد.در این لحظه حضار خندیدند که رئیس جمهور با خنده به آنها گفت: لااقل شماها که هستید. از کجا می‌دانید شاید ما آمدیم جای شما. بالاخره در کنار دست شما و شکل دیگری از خدمت.احمدی نژاد در ادامه با اشاره به سخنان مسؤولین دهه فجر که خواستار بودجه بیشتر شدند، گفت: در حد توان بودجه شما را تامین می‌کنیم.کم آوردید خودمان که ماندیم. خودمان در اختیار شما هستیم.مزایده بگذارید و بفروشید.آقای احمدی نژاد حراج.
وقتی حضار با خنده سخنان رئیس جمهور را گوش می‌دادند، وی با این جمله شوخی‌های خود را پایان برد: توصیه می‌کنم حتما در مزایده، مردمی و بین المللی اش کنید تا گرانتر بخرند.

قرارداد میلیونی رمال‌ها با تیم‌های فوتبال!
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهارکرد: در لیگ یک استفاده تیم‌ها از جادوگر در حال همگانی شدن است و مسوولان باید فکری به حال این موضوع کنند.
وی ادامه‌داد: ما در لیگ یک شاهد این هستیم که افرادی با مدیران تیم‌ها به داخل زمین می‌آیند و پس از این‌که کارشان در زمین تمام شد، به جایگاه وی‌آ‌ی‌پی می‌روند و ورد می‌خوانند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه‌کرد: مسوولان باید جلوی این کارها را بگیرند و نباید بگذارند این کارها در لیگ یک همگانی شود و من حاضرم در صورتی‌که آن‌ها کمکی بخواهند، همکاری کنم.
وی با بیان این‌که لیگ یک به حال خود رها شده است، گفت: متوجه شدم بعضی از تیم‌ها برای هر بازی با یک رمال قرارداد 25 میلیون تومانی می‌بندند که امیدوارم مسوولان به این مساله رسیدگی کنند.

پذیرایی با گوشت الاغ در رستوران‌‌های معروف بالا شهر!
«پیتزا فروشی - ز، پیتزا فروشی - ب، کبابی - س و رستوران - الف واقع در بلوار جمهوری، رستوران - گ در خیابان شفا، پیتزا فروشی - ک در خیابان امام‌ جمعه» به‌ دلیل استفاده از گوشت الاغ از سوی معاونت بهداشت تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.
شنیده‌ها حاکی از کشتار 75 الاغ است که پلمپ رستوران‌های «الف» در بلوار جمهوری و «گ» در خیابان شفا به‌دلیل رابطه‌های خاص با برخی از مسئولان بهداشت تا دیشب به تاخیر افتاد که با پیگیری‌های آگاهی موفق به‌گریز از این ماجرا نشدند و این موضوع نیز جای تأمل و برخورد دارد.
گفته شده گوشت الاغ به قیمت ارزان با مهر تقلبی وزارت بهداشت به اغذیه‌فروشی‌ها عرضه می‌شد و پیتزا فروشی «ز» در بلوار جمهوری حدود یک هزار کیلو از این گوشت را به‌صورت فریز شده نگهداری می‌کرده که این موضوع نشان‌ از درخواست و رغبت صاحبان دارد و نمی‌توانند با نقاب «عدم‌ آگاهی» از این مسئله شانه خالی کنند.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سراغ مدیرکل اداره دامپروری کرمان رفتیم که وی ضمن نپذیرفتن مصاحبه، تقاضا داشت برای جلوگیری از تشویش اذهان عموم این موضوع رسانه‌ای نشود.
رئیس صنف اغذیه فروشان کرمان با اظهار بی‌اطلاعی از این جریان ما را به رئیس صنف قصابی‌ها حواله کرد که وی در این‌باره اظهار داشت: در جلسه‌ روز دوشنبه با فرماندار از این قضیه مطلع شدیم و قبل از آن صنف توزیعی و اتحادیه‌ها بی‌خبر بودند.
وی با بیان اینکه شاکی خصوصی این پرونده هستیم، تصریح کرد: دو نفر از قصابانی که به تازگی مجوز گرفتند و چند قصابی در خیابان شهاب کرمان مجرم این پرونده هستند که در خرید و توزیع گوشت الاغ نقش داشتند.

فیلم ضد ایرانی بسازید، داور شوید!
قدس آنلاین:برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، اعضای کمیته داوران این دوره از جشنواره را اعلام کردند که در میان آنها نام شیرین نشاط، کارگردان ضد ایرانی و فمینیست ایرانی ـ آمریکایی دیده می‌شود.

الان کاملاً روغن‌ کاری شدم!
خبرآنلاین:محمدعلی نجفی، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران که چندی پیش به علت ناراحتی قلبی مدتی در بیمارستان بود، در پاسخ به خبرنگاری که پرسید حال شما برای نامزدی خوب شده است با خنده پاسخ داد: بله، حالم خوب است.وی افزود:الان بهترم و کاملاً روغن‌ کاری شدم!

پبعضی فکر می‌کنند در ردیف امام هستند
ایسنا:حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه «امام جامعه در نقطه‌ای است که کسی نباید خود را در کنار ایشان قرار دهد» گفت:بعضی چون فکر می‌کنند با اقبال مواجه هستند خود را گم و سعی می‌کنند خود را در ردیف امام جامعه قرار دهند.

خوانندگی یک فوتبالیست در همایش
ششمین همایش فرزندان آفتاب پنجشنبه شب توسط مؤسسه نسل آفتاب در هتل المپیک تهران برگزار شد که این مراسم با حواشی جالبی همراه بود.
دراین مراسم نیما نکیسا سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران در این مراسم به عنوان خواننده ظاهر شد و چند آهنگ اجرا کرد.
زمانی که نام محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از بلندگو سالن به عنوان کاندیدا مربی اخلاق‌مدار اعلام شد، حضار به شدت این مربی را که در سالن حضور نداشت تشویق کردند.
مازیار ناظمی، مجری برنامه بارها با اظهاراتی جالب چندین بار منجر به خنده حاضرین شد. او زمانی که محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس برتر اخلاق‌مدار معرفی شد، وی را با نام "کارگر"(واژه مورد علاقه رنیس فدراسیون جانبازان و معلولین) خطاب قرار داد. ناظمی در جایی دیگر محمد عباسی، وزیر ورزش را خوش‌شانس‌ترین وزیر کابینه معرفی کرد.
لاله اسکندری، بازیگر سینما در این مراسم حضور داشت و در زمان اهدای جایزه به برترین ورزشکاران اخلاق حاضر بود.

جوسازی یک اصلاح طلب پیرامون ضرب و شتم همسرش
در حالی که طی ماه های اخیر دستگاه قضایی با قدرت و اقتداری بیش از گذشته برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار قرار داده و در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم جامعه، دو جوان زورگیر که با قمه ایجاد رعب و وحشت کرده بودند را اعدام کرد ، رسانه های اصلاح طلب داخلی و خارجی به اتهام آنچه آنها نقض حقوق بشر خواندند این کار را محکوم کرده و شدیدترین حملات را به دلیل برخورد با اراذل و اوباش به دستگاه قضایی روانه کردند.
بعد از این ماجرا و در روزهای اخیر یکی از فعالان رسانه ای اصلاح طلب در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد همسر وی در یکی از خیابانهای تهران توسط دو موتور سوار که سرنشین یکی از آنها زن بوده است مورد هجوم قرار گرفت.
لواسانی در تشریح ماجرا می نویسد: «"غروب آن روز در یکی از کوچه های نزدیک میدان شهدای تهران فاطمه و متین از سوی دو موتور سوار ناشناس مورد حمله و ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرند و سریع متواری می شوند. موتور سواری که در حال حرکت در کوچه بود وارد پیاده رو شده و فاطمه را مورد ضرب و شتم قرار داد".» عضو ستاد میرحسین موسوی در ادامه روایتگریش تصویر همسرش که جای چند خراش سطحی روی آن دیده می شود را در معرض دید عموم قرار می دهد و می گوید: " «زن ضاربی که فاطمه را می زده چادری نبوده...زنی خیلی چابک و گویا مانند آدم‌های رزمی‌کار بوده است (خیلی سریع از ترک موتور پریده پایین و سریع به همراه مرد همراه‌اش از صحنه گریخته است)".
این فعال فتنه 88 که ماجرای مشکوک حمله به همسرش را به شکلی حماسی راویت می کند، تلویحا ادعای مضحک چندی پیش "رویترز" مبنی بر تربیت زنان رزمی کار توسط کشورمان برای مقابله با تهدیدات را تایید می کند و فضا را طوری تشریح می کند که به ذهن مخاطب القا شود که همسر وی توسط افراد سرخود صورت نگرفته و بخاطر فعالیت های وی در فتنه 88 مورد هجوم واقع شده است.

محروم شدن خودکار نمایندگان جریان انحرافی
با تایید اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان؛ اسفندیار رحیم مشایی و محمد شریعتمداری از حضور در میان نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری بصورت خودکار کنار گذاشته شدند.حداقل مدرک مورد نیاز برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری فوق لیسانس می باشد که این دو نفر فاقد چنین مدرکی می باشند .

حرکت غیر شرعی شاهزاده
یک شاهزاده عربستانی سینمایی را در شمال ایتالیا به مدت یک هفته اجاره کرده است.
"ولید بن طلال" برای دیدن فیلم، سینمایی را در شهر " کورتینا دامپتزو " در شمال منطقه " ونتو " در شمال ایتالیا به مدت یک هفته کامل اجاره کرده است.
روزنامه ایتالیایی " ال گازتینو Gazzettinoنوشت: شاهزاده ولید بن طلال که از ثروتمندترین ثروتمندان جهان است ، یکی از سالن های سینما را در کورتینا از شهرداری این منطقه اجاره کرده است، تا به همراه شصت نفر از اعضای خانواده و نزدیکان و دوستانش به تماشای فیلم‌های موردعلاقه اش بنشیند.

در عربستان سالن سینما وجود ندارد.
مفتی‌های سعودی، سینما و فیلم را غیر شرعی و منافی شئونات اسلامی می دانند.

شبهه آفرینی یک سایت عربی
ایرنا:پایگاه اطلاع رسانی القدس العربی در خبری عجیب اعلام کرد که همسر دختر بن لادن که گفته می‌شود از ایران به ترکیه وارد شده در آنکارا دستگیر شد.

رفتار نژادپرستانه پلیس‌ آلمان
واحد مرکزی خبر:یک ایرانی مقیم آلمان تنها بخاطر آنکه در منطقه «ماینتس کاستل» شهر «ویزبادن» ایالت «هسن» آلمان، شاهد یک زد و خورد بوده وقصد داشته به این درگیری فیصله دهد از سوی چهار عضو پلیس، بشدت مورد بدرفتاری وضرب وشتم قرار گرفته است.

اخبار کوتاه
   *  سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با فراخواندن نماینده خود از شورای حقوق بشر، همکاری خود را با شورای حقوق بشر به‌صورت رسمی و کامل قطع کرد. این اقدام بعد از آن صورت پذیرفت که این شورا با تشکیل هیئت حقیقت‌یاب برای بررسی اقدامات رژیم صهیونیستی در شهرک‌سازی غیرقانونی موافقت کرد.
   *  روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از تولید فیلمی خبر داد که در آن «قبه‌الصخره» نابود می‌شود و به جای آن، معبدی بنا می‌شود. «دانی ایالون» معاون وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، ستاره این فیلم است که پس از ویرانی قبه الصخره، تاریخ آمیخته با دروغ یهودیت و پیوستگی آن با قبه الصخره را در فیلم تشریح می‌کند.
 منابع خبری اعلام کردند: باوجود تکمیل تولید این فیلم، در پی حمله رسانه‌ای دنیا به رژیم صهیونیستی طی جنگ 8 روزه به غزه، وزارت کشور این رژیم از ترس فلسطینیان هنوز مجوز پخش این فیلم را صادر نکرده است.
   *  بر اساس گزارش‌های رسیده، تلاش کاربران نفاق برای تغییر ذهنیت مردم نسبت به منافقین و نشان دادن زیاد بودن هواداران آن‌ها در ایران طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است. جدیدترین این تحرکات، تبلیغ در برنامه همیاری بود که به‌تازگی از شبکه آزادی پخش شد. همچنین کاربران و صفحات مختلف جبهه نفاق تلاش زیادی برای تبلیغ این برنامه و جذب مخاطب برای آن انجام می‌دهند.
   *  نیروهای امنیتی آل‌خلیفه به شرکت‌کنندگان در مراسم ختم شهید «قاسم حبیب جعفر عبدالله مرزوق» کودک هشت‌ساله بحرینی که مدتی قبل بر اثر شلیک گازهای سمی از سوی رژیم علیه مردم بی‌دفاع به شهادت رسید، حمله کردند. نیروهای بحرینی به‌منظور ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از مشارکت مردم در مراسم ختم این شهید، خیابان‌های اطراف محل برگزاری مراسم را بستند و با ایجاد پست‌های بازرسی، از بالگرد برای وحشت‌آفرینی بیشتر استفاده کردند.
   *  محمد خاتمی در دیدار اعضای تحریریه یکی از وبگاه‌های خبری گفته است: «من جلسه‌ای دو ساعته با آقای عارف داشتم. هرچه گفتم، نتوانستم وی را برای نیامدن متقاعد کنم.» وی همچنین در مورد کاندیداتوری حسن روحانی گفت: روحانی فقط خودش را قبول دارد و اقبالی به او نیست، بر اساس تازه‌ترین خبرها، «مصطفی محقق داماد»  کاندیدای مورد نظر سیدمحمد خاتمی برای ریاست‌جمهوری آینده است.
   *  اعلام خبر کاندیداتوری «حسن روحانی» در محافل سیاسی و رسانه‌ها، باعث ایجاد اختلاف در میان اعضای حزب کارگزاران سازندگی شده است. برخی اعضای کارگزاران معتقدند چون حسن روحانی نامزد مورد نظر هاشمی است، باید از وی حمایت کنیم و برخی دیگر می‌گویند روحانی هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد و گزینه مطلوب ما نجفی و یا جهانگیری است.
   *  بر اساس اخبار دریافتی، خبرنگارانی که طی روزهای گذشته دستگیر شده‌اند، در بخشی از فعالیت‌های خود با شبکه‌های جاسوسی فرانسه در ارتباط بودند که با دستگیری آن‌ها این ارتباط قطع شده و همین امر موجب نگرانی مقامات فرانسوی شده است.
   *  تجاوز اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه باعث ترس و اضطراب ساکنان شمال این رژیم از پاسخ احتمالی سوریه علیه آن شده است. نگرانی از وقوع جنگی دیگر بر ضد این رژیم باعث شده که مردم این منطقه، پناهگاه‌ها را آماده کنند و برای تهیه ماسک‌های ضدگاز به ستادهای ویژه هجوم ببرند. در پی حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، این کشور اعلام کرد که حق واکنش غافل‌گیرکننده را برای خود محفوظ می‌دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز هشدار داد که حمله هوایی به سوریه پیامدهای سنگینی برای تل‌آویو خواهد داشت

https://shoma-weekly.ir/bvRnbi