گفته می‌شود که...

علیرضا احمدی نژاد: پدرم اشتباهی بود/ پخش تصویر خواننده زن جنجالی در صدا و سیما/ تهدید خودکشی هواداران پرسپولیس/ حمله به یک مسجد در جنوب پایتخت/ محاصره رئیس جمهور منتخب توسط شبکه عنکبوت!/ متهم شدن به فروش قطعات نظامی به ایران و...


تصویر جنجالی شکیرا در شبکه 3 سیما

در بازی دو تیم اسپانیا و ایتالیا که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شد هنگامی که جرارد پیکه بازیکن تیم اسپانیا پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تلویزیون برخلاف رسم معمول شادی تماشاگران زن را بلافاصله نشان داد. نکته جالب اما آنجا بود که این تماشاگر شاد وخوشحال کسی نبود جز شکیرا، خواننده ی محبوب لاتین!

تمسخر شعار رئیس جمهور

مردم آفریقای جنوبی در اعتراض نسبت به سفر رئیس جمهور آمریکا به کشورشان با در دست داشتن پلاکارد ها و سوزاندن پرچم کشور آمریکا اعتراض خود را بیان کردند.

در یکی از تصاویر که مورد توجه سایت دیلی میل نیز قرار گرفته است، تصویر جوانی سیاه پوست دیده می شود که بنری بزرگ از تصویر اوباما را در دست داشته است و در این تصویر برای اوباما سبیلی مانند هیتلر کشیده شده بود. نکته مهم این بود که در زیر تصویر نوشته شده بود "من تغییر کرده ام". این در حالیست که شعار باراک اوباما نیز تغییر بود.

خاتمی در حال تدارک نامه برای پاک کردن گذشته

شنیده شده است که سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحاتدر حال تدارک نامه‌ای است که در آن بنا دارد درباره برخی وقایع و اشتباهات جریان موسوم به اصلاحات در طول عمر سیاسی‌اش مطالبی را بیان کند.

برخی از منابع آگاه هدف وی را از این کاراحیا مجدد جریان اصلاحات و سعی در به میدان آوردن مجدد چهره های وابسته به این جریان عنوان می کنند . وی بنا دارد با اذعان به برخی رفتارهای ساختارشکنانه و افراطی خط بطلانی بر اشتباهات گذشته این جریان بکشد و اعلام کند که گذشته ها گذشته است و باید برای آینده کار کرد. با روی کار آمدن دولت حسن روحانی بخشی از جریان اصلاحات سعی در مصادره روحانی به نفع جریان اصلاحات را دارد و بخشی از افراطیون اصلاحات نیزسعی میکنند روحانی را وادار به اتخاذ تصمیماتی کنند تا فضا برای حیات سیاسی افراطیون اصلاح طلبباز شود.

اخاذی با سوء استفاده از نام مدیران فوتبالی!
به تازگی اتفاق‌هایی در فوتبال رخ می‌دهد و از اهالی فوتبالی و مردم عادی کلاه‌برداری انجام می‌گیرد. افرادی سودجو خود را مدیران باشگاه‌ها و یا مدیرانی از فدراسیون معرفی می‌کنند و به بهانه کمک به نیازمندان و آزادی زندانی‌ها از اهالی فوتبال و مردم عادی پول با رقم‌های بالا می‌گیرند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با هشدار دادن به مردم اعلام کردند که هیچ وقت مدیری از فوتبال برای گرفتن پول جهت کمک به نیازمندان و آزادسازی زندانیان اقدام نکرده و مردم باید مراقب این کلاه‌برداران باشند.

اصلاح طلبان به روحانی نزدیک نمی‌شوند
برخی اصلاح‌طلبان در جلسات خود این موضوع را مطرح کرده‌اند که ما نباید بیش از حد خود را به روحانی نزدیک کنیم تا در صورتی که وی نتوانست به مطالبات مردم پاسخ بگوید ما به عنوان آلترناتیو وارد صحنه شویم. به گزارش مشرق، این افراد تاکید کرده‌اند ناکامی احتمالی روحانی نباید به نام ما تمام شود.

تهدید به خودکشی هوادار پرسپولیس
شنیده شد که یکی از هواداران تیم پرسپولیس در محل تمرینات تیم حاضر شد و تهدید کرد در صورتی که رویانیان از کار برکنار شود، خودش را آتش خواهد زد! فردا نوشت: پس از پایان تمرین صبح دیروز پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر، محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه به ورزشگاه درفشی‌فر آمد. پس از ورود رویانیان به ورزشگاه یکی از هواداران از پشت درهای بسته به حمایت از مدیرعامل پرسپولیس پرداخت و با داد و فریاد توجه در ورزشگاه را به خود جلب کرد. این هوادار با صدای بلند گفت: اگر شما از پرسپولیس بروید، خودم را جلوی وزارت ورزش آتش می‌زنم.
بابام اشتباهی بود!
به گزارش انتخاب،علیرضا احمدی‌نژاد پسر کوچک محمود احمدی‌نژاد در وبلاگش از اتحاد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بر ضد احمدی‌نژاد و ماجرای پیامک‌های «اشتباهی رئیس‌جمهور شدن احمدی‌نژاد» و ارتباط آن با سریال مرد هزارچهره نوشته است:چند وقت پیش بابام (دکتر احمدی‌نژاد) تعریف می‌کرد که یکی از این آقایون بهش گفته بود که می‌دونی مشکل شما چیه؟
و بعد ادامه داده بود که مشکل شما اینه که خارج از دایره هستی برای همین هم هست که چپ و راست، مدعیان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی (داخل دایره‌ای‌ها!) باهات اینطوری برخورد می‌کنن.تو این سه سال به واسطه اخباری که به دست ما می‌رسید و شرایطی که یک نفر مثل من دارد واقعا به این نکته پی بردم که احمدی‌نژاد اشتباهی رئیس‌جمهور شد!

کوروش اولین صهیونیست جهان!
رسانه وابسته به خاندان سلطنتی عربستان، خبر داد: «شیمون پرز -رئیس رژیم صهیونیستی- اعلام کرده است که ایران و اسرائیل می توانند پشت یک میز نشسته و مذاکره کنند چراکه اسرائیل دشمنی ابدی با ایران ندارد
بر پایه این گزارش، وی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" گفته است: «اسرائیل هیچگونه دشمنی با ایران ندارد و "کوروش کبیر" بنیانگذار سلسله هخامنشی، اولین پادشاهی بود که یهودیان را از بردگی در بابِل رها کرد و آن ها را بار دیگر به سرزمینشان بازگرداند
رئیس رژیم اشغالگر اسرائیل در ادامه مدعی شده است: «کوروش از یهودیان ایران نیز خواست که به ارض اسرائیل مهاجرت کنند، پس او "اولین صهیونیست جهان" بود.»[!]
ظاهرا شیمون پرز خیال کرده افکار عمومی جهان هم مانند مهاجران یهودی محصور در محیط بسته سرزمین های اشغالی، دروغ پردازی ها و تحریفات تاریخی سردمداران این رژیم نامشروع و جعلی را باور می کنند.

ارتش زنان عریان" برای مقابله با وهابیت!
افراط گرایی وهابیون نه تنها موجب ضربه شدید به دین مبین اسلام و تخریب وجه مسلمانان در سراسر جهان شده، بلکه نتیجه معکوس هم داده است.
سازمان دفاع از حقوق زنان در تونس، اعلام کرد که زنان فمنیست این کشور قصد دارند با هدف مقابله با اندیشه وهابیت و وهابیون این کشور،‌ "ارتش زنان عریان" را تشکیل دهند.
این سازمان در ادامه افزود: هدف اصلی این ارتش مبارزه و مقابله با اسلام وهابی است. وهابیون زنان را از حیوان هم کمتر می دانند و برای زن ارزش قائل نیستند از همین رو "ارتش زنان عریان" قصد دارد با این تفکر مقابله کند.
سازمان دفاع از حقوق زنان در تونس همچنین گفت: نیروهای "ارتش زنان عریان" قصد دارند در اماکن مختلفی که وهابیون حضور دارند و به فعالیت های افراطی می پردازند، حضور یابند و با عریان شدن، با اقدامات افراط گرایانه آنان مقابله کنند.
گفتنی است تعدادی از زنان تونس چندی پیش به طور همزمان مقابل سفارت های کشور تونس در پایتخت های مختلف اروپایی حاضر شده و ضمن عریان شدن،‌ پرچمی که روی آن عبارت "لاإله إلا الله محمد رسول الله" نوشته بود را به نشانه توهین و اعتراض به اسلام، به آتش کشیدند.

حمله به مسجدی در جنوب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "میثم السلمان" مسؤول امور آزادی های دینی در دیده بان حقوق بشر بحرین اعلام کرد : افرادی ناشناس با حمله به مسجد میثم البحرانی در منطقه الماحوز (جنوب منامه) به تخریب این مسجد پرداخته و لوازم آن را سرقت کردند .

جمعیت وفاق بحرین قبلا اعلام کرده بود که مساجد بسیاری از جمله مسجد هاشم التوبلانی با لوازم آن تخریب شده است و نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در حمله به مساجد دست دارند و گاه خود نیروهای امنیتی به سوی مساجد تیراندازی می کنند. جمعیت وفاق افزود : تعرض به مساجد و دیگر مقدسات در بحرین سیاست برنامه ریزی شده رژیم حاکم است و افزایش موارد حمله به مساجد ادعای خودسرانه بودن حملات به این اماکن مقدس را رد می کند و نشان می دهد که برخی مسؤولان رژیم جنگ با مقدسات که احساسات میلیون ها مسلمان را جریحه دار می کند، آغاز کرده اند .

محاصره رئیس جمهور منتخب توسط شبکه عنکبوت!

شبکه عنکبوت برای طرح مطالبات ضد انقلابی از رئیس‌جمهور منتخب فعال شد این شبکه طیفی از روزنامه‌نگاران زنجیره‌ای (غالباً متواری و بعضا مقیم ایران)، شماری از اعضای حزب استعماری بهائیت، تعدادی از اعضای حزب منحله مشارکت، و شماری از عناصر گروهکی متواری فعال در فتنه سبز را شامل می‌شود.اخیرا دو طیف از وابستگان به این شبکه که غالبا در فضای مجازی فعال هستند با امضای دو نامه تحت عنوان «روزنامه‌نگاران» و «کنشگران سیاسی و اجتماعی و حقوق بشری» به طرح مطالبات جریان‌های ضد انقلاب پرداخته و خواستار دور کردن سایه فضای امنیتی از فعالیت‌های رسانه‌ای شدند.

آنها همچنین خواسته‌اند انجمن صنفی روزنامه‌نگاران- که در دوره اصلاحات تبدیل به مرکز حمایت از پایگاه‌های مطبوعاتی دشمن شده بود- احیا شود.
در یکی دیگر از همین نامه‌ها ادعا شده که تبعیض علیه اقلیت‌های مذهبی وجود دارد که باید رفع شود و در ادامه اذعان شده که منظور از اقلیت مذهبی، همان حزب صهیونیستی بهائیت (فرقه دست‌ساز انگلیس) است!پیش‌بینی می‌شود انتشار این قبیل نامه‌های زنجیره‌ای برای اعمال فشار به رئیس‌جمهور جدید در آینده تشدید نیز بشود و این در حالی است که مجرمان امنیتی در هر کشوری در معرض مجازات و محدودیت قرار می‌گیرند.
رسانه‌هایی نظیر بالاترین، گویانیوز، روزنت، جرس، کلمه و... در اختیار شبکه عنکبوت قرار دارند یا از این شبکه حمایت می‌کنند.

.

رهبر عالی ایران بار دیگر مانند یک استراتژیست ماهر جلوه کرد
یک اندیشکده آمریکایی در ارزیابی انتخابات ایران نوشت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران بار دیگر ثابت کرد که یک استراتژیست چیره‌دست و قهار است.اندیشکده گیت استون خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها بهترین استراتژیست‌ها در خاورمیانه و حتی بهتر از استراتژیست‌های غرب هستند و به همین دلیل است که ایرانی‌ها به طور مداوم غرب را در تنگنا قرار می‌دهند و بر آن برتری می‌یابند.
هارولد رود تحلیلگر آمریکایی در این گزارش تحلیلی می‌نویسد: تقریبا حتمی است که ما به حسن روحانی رئیس‌جمهوری جدید ایران زمان می‌دهیم تا موقعیت خود را مستحکم کند و از این طریق به ایران حتی زمان بیشتری می‌دهیم تا توانایی هسته‌ای خود را توسعه دهد. این معنای انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر ایران است که توسط رهبر عالی ایران تدارک شد.
وی می‌افزاید: برگزاری انتخابات اخیر یک حرکت ماهرانه از سوی رهبر جمهوری اسلامی و پیروزی برای وی در کنار شکست برای غرب و اسرائیل بود.

تبعه ایرانی در زندان مالزی
شنیده شد که وزیر کشور مالزی از حضور 362 تبعه ایرانی در زندان‌های مالزی خبر داد. «برناما» گزارش داد: داتوک سری احمد زاهد حمیدی، وزیر کشور مالزی روز جمعه در پوتراجایا گفت که 341 نفر از 362 ایرانی زندانی در مالزی تحت قانون 1952 مربوط به موادمخدر دستگیر شده‌اند که 64 نفر از این تعداد تحت بخش B39 این قانون محکوم شده‌اند که مجازات مرگ را پیش‌بینی کرده است.
وی در کنفرانس خبری پس از دیدار با محمودجلال فیروز‌نیا، سفیر ایران در مالزی، در محل وزارت کشور مالزی افزود: هشت نفر دیگر تحت قانون اقدامات پیشگیرانه ویژه بازداشت و 13 نفر نیز تحت قانون مهاجرت دستگیر شده‌اند. احمد زاهد گفت که استرداد این زندانی‌ها از جمله موضوعاتی بوده که در دیدار با سفیر ایران درباره‌اش مذاکره کرده و افزود که ایران به دنبال استرداد برخی از زندانیان است اما وزارت کشور مالزی باید درباره این موضوع مذاکرات بیشتری با اتاق دادستان کل انجام دهد.

کمک ۹ میلیاردی دولت به ریاست‌جمهوری
شنیده شد که براساس تصمیم هفته‌های اخیر هیات وزیران که توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور با شماره «۷۰۸۶۰/ت۴۷۹۴۴هـ» به نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ابلاغ شده، مبلغ ۹۸ میلیارد ریال از محل هزینه‌های پیش‌بینی نشده برای جبران هزینه‌های ضروری و سایر کمک‌ها در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.
خراسان نوشت: براساس مجوز روزهای اخیر دولت به رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مقرر شده این سازمان برای برگزاری همایش‌های بین‌المللی بزرگداشت یکصدمین سال تولد استاد شهریار در شهرهایی چون تهران، مسکو، دوشنبه و استکهلم مجموعا مبلغ چهار میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات خود هزینه کند.

تبعات قطع تماس تصویری رایتل برای مردم
شنیده شد که نماینده مردم مبارکه می‌گوید با توجه به اینکه سرمایه‌گذار اصلی پروژه نسل سوم تلفن همراه در ایران مردم هستند، نمایندگان مجلس باید موضوع قطع تماس تصویری رایتل را به منظور جلوگیری از وارد شدن ضربه به سهام مردم بررسی کنند. علی ایران‌پور در واکنش به قطع تماس تصویری رایتل بیان کرد: هم‌اکنون در عصر ارتباطات قرار داریم و باید با موضوع تکنولوژی و استفاده به نحو احسن از آن به صورت جدی‌تر برخورد شود.
وی ادامه داد: زمان آن رسیده است که مجلس و دولت با جدیت بیشتری بحث اینترنت و شبکه ماهواره‌ای و مخابراتی همچون تماس تصویری رایتل را بررسی کنند. وی تاکید کرد: این موضوع که در عصر ارتباطات اعلام کنیم که یکی از خدمات اصلی نسل سوم شبکه تلفن همراه قابل ارائه نیست قابل قبول نیست و وقت آن رسیده که مسئولان با حساسیت فراوان یک بار برای همیشه این موضوعات را برطرف کنند.

متهم شدن به فروش قطعات نظامی به ایران
شنیده شد که وزارت دادگستری آمریکا مدعی شد که یک شرکت ایرلندی برای شرکت‌های ایرانی قطعات نظامی خریداری کرده است. ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی «ایریش سنترال» نوشت: وزارت دادگستری آمریکا یک شرکت ایرلندی را به خرید قطعات هواپیما و صادرات آن به ایران متهم کرد. این وزارت مدعی است که شرکت «مک اوییشن» قطعات هواپیماها را از شرکت‌های آمریکایی خریداری کرده و سپس آنها را به دیگر کشورها و در انتها به ایران صادر کرده است. تحت قوانین آمریکا شرکت‌های آمریکا اجازه تجارت با شرکت‌های ایرانی مرتبط با فعالیت‌های نظامی را ندارند.

حمله به خبرنگار پرس تی‌وی
شنیده شد که خبرنگار شبکه العالم در تونس از حمله به خبرنگار پرس تی‌وی خبر داد. تابناک نوشت: براساس این گزارش، خبرنگار پرس تی‌وی پنجشنبه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مهاجمان دوربین شخصی او را نیز شکستند. خبرنگار العالم تاکید کرد: مهاجمان وابسته به گروه موسوم به «انجمن‌های حمایت از انقلاب» بودند. عناصر این گروه قبلا نیز در تونس دست به اقدامات خشونت‌بار زده و چندین بار به روزنامه‌نگاران حمله کرده و تجهیزات آنان را شکسته‌اند.

انتقاد متقاضیان مسکن مهر
شنیده شد که در حاشیه افتتاح 12 هزار واحد مسکن مهر در زنجان به دست رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد، جمعی از متقاضیان مسکن مهر احرار و ساتراپ در زنجان به علت بالا بودن قیمت تمام شده واحدهای مسکونی مهر و طولانی شدن زمان احداث و واگذاری واحدها انتقاد خود را به رئیس‌جمهور اعلام کردند. صراط نوشت؛ محمود احمدی‌نژاد به علت داشتن برنامه زمان‌بندی شده و برگزاری جلسه شورای اداری گفت‌وگو با متقاضیان منتقد و بررسی مشکل واحدهای مسکن مهر را به علی نیکزاد وزیر مسکن و شهر سازی واگذار کرد. علی نیکزاد اعلام کرد: درصورت نیاز به افزایش تسهیلات برای رفع مشکل میزان تسهیلات افزایش می‌یابد.

دستگیری 6 اسلواک در ایران به اتهام جاسوسی
شنیده شد که وزارت امور خارجه اسلواکی اعلام کرد که تعدادی از شهروندان کشورش به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر شدند. به گزارش ایسنا، بوریس گاندل، سخنگوی وزارت امور خارجه اسلواکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه بیان کرد: دیپلمات‌های ما در تهران با شهروندان بازداشت شده و مسئولان ایرانی در تماس هستند.
در همین حال روزنامه اس.ام.ای اسلواکی نوشت که گروهی از شهروندان اسلواک که از چتربازان هستند و ورزش چتربازی انجام می‌دهند، به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر شدند. سایت این روزنامه روز جمعه اعلام کرد که پنج یا شش تن از شهروندان اسلواک بیش از سه هفته پیش به دلیل عکسبرداری هوایی از تاسیسات نظامی ایران بازداشت شدند. بنا بر گزارش شبکه خبری فرانس 24، سال گذشته نیز یک اسلواک 26 ساله که در بخش ارتباطات ایران فعالیت می‌کرد، به اتهام جاسوسی برای سیا دستگیر و بعد از گذشت 40 روز آزاد شد.

دلسردی نخبگان از بی اعتباری یک نوع ضمانت نامه دولتی
در حالی که بر اساس بند ۴ ماده 5 اساسنامه مصوب صندوق های پژوهش و فناوری، یکی از وظایف این صندوق ها، صدور ضمانت نامه های مورد نیاز متقاضیان طرح های پژوهشی و فناوری است اما بر اساس گزارش یک نهاد مهم دولتی، اکثر دستگاه های اجرایی حتی بانک مرکزی از پذیرش ضمانت نامه های صادره توسط صندوق های یادشده خودداری کرده و دلیل عدم پذیرش را عدم ذکر این نوع ضمانت نامه ها در آیین نامه تضمین معاملات دولتی بیان می کنند و این موضوع باعث دلسردی نخبگان مراجعه کننده به صندوق های مذکور شده است.

دستور کارگروه حمایت از تولید برای واردات چوب
بر اساس مجوز هفته های اخیر وزیران عضو کارگروه حمایت از تولید که با ابلاغ محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور به دستگاه های دولتی اجرایی شده، مقرر شده ورود محموله های چوب خام شامل گرده بینه، کاتین و چوبهای گرد با قطر حداقل هشت سانتیمتر با پوست و چیپس چوب با رعایت مقررات مربوط به ارائه گواهی بهداشت گیاهی یا انجام عملیات ضدعفونی با روش گازدهی مجاز خواهد بود.

ولایتی در مجلس!
مشرق نیوز نوشت:شنیده‌ایم در روزهای گذشته برخی از حامیان علی‌اکبر ولایتی از او خواسته‌اند تیم انتخاباتی خود را برای حضور در انتخابات آینده مجلس حفظ کند.این افراد پیشنهاد داده‌اند علاوه بر برنامه‌ریزی برای تشکیل یک تشکل فراگیر، شخص دکتر ولایتی هم کاندیدای مجلس شورای اسلامی‌شود.

انعطاف جبهه پایداری نسبت به روحانی!!
سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو جبهه پایداری گفت:آقای روحانی مدعی شد می‌خواهد حوزه سیاست خارجی را دچار آرامش کند و این کار را تحت عنوان تنش‌زدایی انجام خواهد داد اما جبهه پایداری، تنش‌زدایی را عامل تهدید می‌داند و معتقد است نباید در حوزه سیاست خارجی باج داد.به گزارش خانه ملت،وی ادامه داد:باید مراقبت کرد تعامل سازنده به سمت سازش نرود. البته آقای روحانی در نشست خبری‌اش پس از انتخابات ریاست‌جمهوری مواضعی گرفت، که اگر قبلا بیان کرده بود ما در انتخابات به او رای می‌دادیم.

تشکیل بنیاد «بهار» تکذیب شد
حجت‌الاسلام عباس امیری فر مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برخی اخبار پیرامون تاسیس بنیاد بهار از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری گفت: چنین مسئله‌ای بسیار بعید است و من این خبر را درست نمی‌دانم.وی افزود: من روحیات آقای احمدی‌نژاد را می‌شناسم و انجام چنین کارهایی در رویه ایشان نیست.وی در ادامه تصریح کرد: مسائلی که درخصوص خرید ساختمان چند طبقه در خیابان ولیعصر مطرح می‌شود نیز کاملا دروغ است.

عضویت روحانی در جامعه روحانیت لغو نمی‌شود
فارس نوشت: حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مجلس هشتم و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه حجت‌الاسلام حسن روحانی همچنان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز است، گفت: آقای روحانی، جزو موسسین جامعه روحانیت مبارز هستند و طبق اساسنامه، اعضای موسس هر چقدر در جلسات غیبت داشته باشند، عضویت‌شان لغو نمی‌شود.

مرا بیرون انداختند ولی باید با هم بسازیم
بیژن نامدار زنگنه آخرین وزیر نفت قبل از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد،در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در شبکه تهران نکات جالبی را مطرح کرد. زنگنه از برخوردهای حذفی در سال‌های اخیر انتقاد کرد و درباره رفتاری که با خودش صورت پذیرفت عبارت «بیرون انداختن» را به کار برد وافزود: با اینکه ما مورد آزار و اذیت قرار گرفتیم اما باز می‌گویم که باید با هم بسازیم تا از وضعیت فعلی خارج شویم.
نکته جالب دیگر در اظهارات نامدار زنگنه این بود که به رویکردهای محیط‌زیستی تاکید می‌کرد و می‌گفت من در مناصب گذشته یا به‌دنبال تاسیس سد بودم یا استخراج نفت که هیچ یک نسبتی با محیط‌زیست ندارند ولی اکنون ذهن من متوجه پروژه‌هایی است که نسبت نزدیکی با محیط‌زیست داشته باشند.وزیر اسبق نفت ایران در عین حال خبر تاسف باری هم داد و گفت: اتفاقات سال‌های اخیر سبب شده مدیری در اندازه و سابقه غلامرضا آقازاده خانه نشین و حتی دچار افسردگی شود.

اعتراض وزیر سابق به انتخابات
مشرق نوشت: هفته گذشته یکی از وزرای سابق دولت احمدی نژاد که در انتخابات شورای شهر تهران کاندیدا شده بود نسبت به شمارش آرای خود اعتراض کرد. وی معتقد بود از آنجا که 6 کاندیدای دیگر هم نام وی هستند باید آرای بدون اسم به نفع وی که از شهرت بیشتری برخوردار است قرائت شود که پس از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها و عدم تفاوت آرا وی، اعتراض این وزیر مردود اعلام شد.

تکذیب بازداشت اردشیر امیر ارجمند
در حالی که دیروز خبرگزاری فارس به نقل از معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران، از دستگیری اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی خبر داده، امیرارجمند این خبر را تکذیب کرد.امیرارجمند در گفت‌وگو با رادیو فرانسه بازداشتش را رد کرد و آن را شایعه خواند. خبرگزاری فارس دیروز به نقل از ناصر شعبانی معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران نوشت: «اردشیر امیر ارجمند مشاور حقوقی یکی از سران فتنه که پس از انتخابات سال 88 به کمک منافقین کشور را ترک کرده بود اخیرا دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت

به خدا قسم حماس اجازه نمی دهد مرسی سقوط کند
عبود عبدالستار الغزاوی، یکی از فرماندهان گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در تازه‌ترین و عجیب‌ترین موضع خود، معترضان مصری و مخالفان مرسی را - با بکارگیری کلمات رکیک - مورد تهدید قرار داد. "ائتلاف جوانان سلفی مصر" در صفحه فیسبوک پیام این فرمانده نظامی حماس را منتشر کرده که مخالفین مصری را به کودک و سگان روشنفکر تشبیه کرده است.
"
الغزاوی" می‌افزاید: به خدا قسم، جنبش حماس اجازه نخواهد داد محمد مرسی که اولین رئیس‌جمهور مسلمان تاریخ مصر است، سقوط کند. به خدا قسم اگر ما (نیروهای حماس) به سوی شما حرکت کنیم، دیگر شما (مخالفین مرسی) مخنث‌ها از خانه هایتان بیرون نخواهید آمد.

تروریست‌های سوری «دجال» را کشتند!
تروریست‌های سوری یک کودک عقب مانده سوری را به توهم "شباهت به دجال" سر بریدند! به گزارش مشرق به نقل از الحدث، تروریست‌های مسلح سوری از اعضای گروه‌های تکفیری در منطقه حلب و شهرک الردوس یک کودک عقب مانده را به اتهام شباهت به "دجال" در مقابل مسجد جامع الفردوس در جنوب شهر حلب سر بریدند. این جنایت شنیع تنها چند روز بعد از اقدام هیئت موسوم به شرعی تروریست‌ها در اعدام محمد قطاع کودک سوری و کشتن یک زن و شوهر به علت تخلف رانندگی صورت گرفته است.
این کودک به علت معلولیتی که در چشم خود داشت و یک توده بزرگ چربی در آن قرار داشت، توسط افراد مسلح دجال تشخیص داده شده! و اعدام گردید.

ورودی آب سد دوستی به صفر رسید
ورودی آب سد دوستی به صفر رسیده است. یک مقام مسئول در شرکت آب و فاضلاب مشهد با اعلام این خبر گفت: کشور افغانستان با احداث سد سلما توسط هندیها در بالادست سد دوستی که به 85 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است ورودی آب به سد دوستی را به صفر رسانده‌ است. این سد توسط ایران و ترکمنستان احداث و بیش از 70 درصد آب شرب شهر مشهد از این سد تأمین می‌شود و درحال حاضر از ذخیره سد استفاده می‌گردد. مسئولان کشور افغانستان با این اقدام درحال جواب دادن به مهمان نوازی مردم ایران از مهاجران افغان می‌باشند!

شبکه عنکبوت فعال می شود

شبکه عنکبوت برای طرح مطالبات ضد انقلابی از رئیس‌جمهور منتخب فعال شد.این شبکه طیفی از روزنامه‌نگاران زنجیره‌ای (غالباً متواری و بعضا مقیم ایران)، شماری از اعضای حزب استعماری بهائیت، تعدادی از اعضای حزب منحله مشارکت، و شماری از عناصر گروهکی متواری فعال در فتنه سبز را شامل می‌شود. اخیرا دو طیف از وابستگان به این شبکه که غالبا در فضای مجازی فعال هستند با امضای دو نامه تحت عنوان «روزنامه‌نگاران» و «کنشگران سیاسی و اجتماعی و حقوق بشری» به طرح مطالبات جریان‌های ضد انقلاب پرداخته و خواستار دور کردن سایه فضای امنیتی از فعالیت‌های رسانه‌ای شدند. آنها همچنین خواسته‌اند انجمن صنفی روزنامه‌نگاران- که در دوره اصلاحات تبدیل به مرکز حمایت از پایگاه‌های مطبوعاتی دشمن شده بود- احیا شود. در یکی دیگر از همین نامه‌ها ادعا شده که تبعیض علیه اقلیت‌های مذهبی وجود دارد که باید رفع شود و در ادامه اذعان شده که منظور از اقلیت مذهبی، همان حزب صهیونیستی بهائیت (فرقه دست‌ساز انگلیس) است!پیش‌بینی می‌شود انتشار این قبیل نامه‌های زنجیره‌ای برای اعمال فشار به رئیس‌جمهور جدید در آینده تشدید نیز بشود و این در حالی است که مجرمان امنیتی در هر کشوری در معرض مجازات و محدودیت قرار می‌گیرند.رسانه‌هایی نظیر بالاترین، گویانیوز، روزنت، جرس، کلمه و... در اختیار شبکه عنکبوت قرار دارند یا از این شبکه حمایت می‌کنند.

https://shoma-weekly.ir/Tjkjal