گفته می‌شود که...

شکایت جدیدی از مرتضوی!/ راهکار زن سعودی برای فرار از سنگسار /حمله به حداد عادل و قالیباف و ولایتی توسط سایت نزدیک به رضایی / نامه صاحبان انقلاب به محمد خاتمی/!نماد شیطان‌ پرستی در بسته های شانسی کودکان!!!/ زمان و مکان مراسم یادبود مرحومه بادامچیان(خواهر دکتر اسدالله بادامچیان)و...

زمان و مکان مراسم یادبود مرحومه بادامچیان(خواهر دکتر اسدالله بادامچیان)
به گزارش نما مراسم یادبود هفتمین روز درگذشت مرحومه بادامچیان(خواهر دکتر بادامچیان)سه شنبه مورخ 1392/1/6 از ساعت 17:30 الی 19 در حسینیه اول مظلوم عالم در خیابان مصطفی خمینی -روبروی تالار سیاره-کوچه دانشسرا-بعد از خیابان علایی برگزار میگردد.
مرحومه راضیه بادامچیان که بیشتر با نام "نظیفی" شناخته می شد، پس از عمری مجاهدت در سالروز پنجاه و ششمین روز تولد خویش، در اول فروردین 1392 پس از قریب به یک سال و نیم مبارزه با بیماری سرطان - بیماری ای که هرگز سبب رنگ باختن شکر و اراده در وی نگشت - به دیار باقی شتافت.
وی چند دوره عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رییس واحد خواهران دفتر تهران این حزب بوده است.

حمله به حداد عادل و قالیباف و ولایتی توسط سایت نزدیک به رضایی

سایت خبری تابناک در مطلبی تحت عنوان "سوء استفاده ها از پیام رهبر انقلاب همچنان ادامه دارد! " حمله های تندی را علیه قالیباف و ولایتی و حداد عادل انجام داده است.
این سایت خبری نزدیک به محسن رضایی می نویسد: «شاید پیام نوروزی ائتلاف سه گانه حداد عادل، قالیباف و ولایتی و دو موضوع مهم مطرح شده در فضای سیاسی کشور باشد. دو موضوع این پیام یکی اشاره آنان به این ائتلاف به عنوان ائتلافی کم سابقه در تاریخ سیاسی ایران است! که احتمالا نویسندگان یا تاریخ سیاسی را نمی شناسند و یا تاریخ کشور را منحصر به دوران مختصر مورد دلخواه خود کرده اند و دوم  مشخص شدن جهت گیری های این ائتلاف علیه سه گروه در انتخابات است. آنان رقیبان اصلی خود را فتنه گران (اصلاح طلبان)، انحراف (جریان دولت) و فساد. منظور اصلی آنان از گروه سوم مشخص نیست، چون فساد هم در دولت اصولگرایان وجود داشت، هم دولت سازندگی و هم دولت اصلاحات.»
گفتنی است سایت های وابسته به شهردار تهران هم طی روزهای اخیر حملاتی را متوجه افرادی ساخته است که به تببین تکنوکراسی پرداخته اند.

تحلیل جالب آیت الله بهجت از وصیت حضرت زهرا ـ علیهاالسّلام ـ  به این که شبانه دفن شود
 این که حضرت زهرا ـ علیهاالسّلام ـ بعد از آن همه مظلومیت، در حال احتضار وصیت نمود که شبانه دفن گردد،(1) کار عجیبى بود که نظیر کار پیغمبران ـ علیهم السّلام ـ است؛ زیرا کار کسى که نزاع کند و مغلوب شود و کشته و شهیده گردد و علیه او قضاوت بشود و آن همه بلاها را ببیند، و با این حال راهى را پیدا کند که خود را مثل غالب جلوه دهد و غالب بودن خود را به دیگران نشان دهد، به کار پیغمبران و اعجاز شباهت دارد، راهى که فکر بشر از فهم آن عاجز بود و آن این که وصیت نمود بدون تشییع شبانه دفن گردد.
اگر دستگاه حکومت و خلافت به فکرشان مى رسید که حضرت زهرا ـ علیهاالسّلام ـ چنین کارى را مى خواهد بکند، به منزل آن حضرت وارد مى شدند و از انجام آن جلوگیرى مى کردند.بعد از دفن نیز راهى جز نبش قبر آن حضرت نبود که حضرت امیر ـ علیه السّلام ـ از آن جلوگیرى نمود و نتوانستند کارى بکنند.

حسنی مبارک سه هفته دیگر آزاد می شود
وزیر دادگستری مصر از آزادی حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع این کشور در تاریخ 25 فروردین خبر داد. روزنامه النهار چاپ مصر، "احمد مکی" وزیر دادگستری مصر اعلام کرد که حسنی مبارک 14 آوریل (25 فروردین) آزاد خواهد شد.وی خاطرنشان کرد که آزادی حسنی مبارک مشروط بر این است که وی به خاطر مسائل دیگری تحت پیگرد قرار نداشته باشد و اتهامات جدیدی به وی وارد نشود.حسنی مبارک هم اکنون به اتهام دست داشتن در کشتار مردم مصر در جریان انقلاب 25 ژانویه این کشور در زندان به سر می برد.

آخرین اظهار نظر درباره کاندیداتوری هاشمی
"حجت‌الاسلام علی‌عسگری"  مشاور پارلمانی رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، گفت: وی در دیدار با نمایندگان ادوار، به طور قاطع و صریح بیان کرد که قصد حضور در انتخابات را ندارد.
وی افزود: علی رغم اینکه درخواست‌ها از آیت‌الله هاشمی برای حضور در عرصه انتخابات زیاد است، ولی وی تمایلی برای حضور در انتخابات ندارند.

خالکوبی بهداشتی هم امد
متخصصان علوم پزشکی دانشگاه تورنتو اسکاربورگ به تازگی موفق به تولید نوعی خالکوبی هوشمند و بهداشتی شده‌اند که می‌تواند میزان خستگی افراد را اندازه‌گیری کند.
این خالکوبی هوشمند مجهز به حسگرهای پزشکی است و بویژه می‌تواند برای مربیان ورزشی و کارشناسان پزشکی و درمانگرها کاربرد داشته باشد.

کاندیدای حزب اعتدال و توسعه حسن روحانی
دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: حزب اعتدال و توسعه اعتقاد دارد امنیت ملی کشور در پرتو توده‌های مردم شکل می‌گیرد، لذا فعالیت‌های خود را برای ورود به انتخابات با معرفی گزینه مستقل آغاز کرده است. پس از طی مراحل لازم این حزب تصمیم گرفت تا حجت‌الاسلام حسن روحانی را به عنوان گزینه موردنظر خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کند.

راهکار زن سعودی برای فرار از سنگسار
روزنامه «ایندیپندنت» اعلام کرد انگلیس با درخواست پناهندگی یک شاهزاده عربستانی موافقت کرده است.
این شاهزاده بعد از ارتباط نامشروع با یک مرد انگلیسی از دادگاه خواست با دادن حق پناهندگی او را از مجازات سنگسار نجات دهند.
همسر این شاهزاده نیز از خاندان پادشاهی عربستان است که دادگاه از انتشار اسم آنها خودداری کرده است.
شاهزاده عربستانی در سفری به انگلیس با یک مرد انگلیسی غیر مسلمان ارتباط نامشروع داشته و پس از وضع حمل پنهانی به اداره مهاجرت انگلستان تقاضای پناهندگی داده بود که از سوی دادگاه با موافقت روبرو شد.

دستور غیر قابل باور فرمانده سپاه به سربازانش!
تعدادی از رزمندگان به حاج همت اطلاع دادند که برخی از ماشین های سپاه در روز های بارانی و با دیدن رزمندگان دیگر به آنها اعتنا نکرده و حاضر به خالی رفتن هستند ولی رزمندگان را سوار نمی کنند.

حاج همت چند روزی به آنها دستور مماشات را می داد.
در نهایت وقتی به صحت قضیه پی برد ؛ دستور جالبی را صادر کرد.
وی به رزمندگان دستور داد که هر ماشینی که خالی بود و از مقابل رزمندگان رد شد و آنان را سوار ننمود ؛ به وسیله سنگ؛ شیشه اش را بشکنند!
با اجرای این طرح حاج همت دیگر هیچ ماشینی خالی در خطوط جبهه تردد نمی کرد

نقش انگلیس در دزدیدن بستنی ازایرانی ها!
تا به حال به این اندیشیده اید که چرا هرگز در هیچ گزارش یا رسانه خارجی در مورد اینکه بستنی ، این لیسیدنی پرطرفدار، در کجا و توسط چه کسی ساخته شد هیچ حرفی به میان نیامده ؟! جواب این سوال در کتاب `مردم دوران مشروطه` در قفسه های خاک گرفته کتابخانه ملی موجود است که نیز افتخار دیگری است برای ما ایرانیان .
داستان از اینجا شروع میشه که فردی به نام کریم باستانی ملقب به کریم یخ فروش پسر جوانی از شهر ری در بازار آن زمان (خیابان جمهوری امروز) بساط یخ فروشی داشت . یکی از مشتریان غالبا دائمی کریم کارمندان سفارت انگلستان در همان حوالی بودند .
این مواجهه هر روزه کارمندان با کریم رابطه صمیمانه را بین آنها پدید آورد . کارمندان برای کریم که انگلیسی بلد نبود نام کریم یخی یا همان به گفته خودشان آیس کریم را برگزیدند . در اواسط درگیریهای دوران مشروطیت کریم برای جلب بیشتر مشتری اقدام به پخش یخ در بهشت مبادرت ورزید .
در همین دوران و برای اولین بار با مخلوط کردن شیر و یخ و زرده تخمه مرغ و گلاب و شیره ملایر اولین بستنی تاریخ بشریت را ساخت. که مورد استقبال اهالی بازار و همسر سفیر انگلیس قرار گرفت مغازه ای در همان حوالی توسط سفیر انگلیس به کریم اهدا شد که بر سر در آن به زبان انگلیسی اسم فامیل کریم ( باستانی ) bastani نوشته شده بود که ایرانی ها به اشتباه بستنی می خواندند . در زمان افتتاح فروشگاه سفیر انگلیس با گفتن : we name it after you
اسم محصول را به احترام کریم آیس کریم گذارد
میرزا حسن‌خان مستوفی , مستوفی‌الممالک دوران مشروطیت ، در کتاب خاطراتش مینویسد این پدرسگ ( کریم باستانی ) لیسیدنیی ساخته است از سردابهای یزد سردتر ، از لب یار شیرین تر، از پنبه خراسان نرمتر. سالها بعد کریم با یکی کارمندان سفارت انگلیس به نام الیزابت بسکین رابینز ازدواج کرده و به انگستان و بعد از آن به امریکا مهاجرت میکند .

پیامک هشدار سکته‌قلبی از داخل‌بدن
دانشمندان تراشه کوچکی با قابلیت کاشت داخل بدن انسان ساخته‌اند که به دستگاه موبایل شما اعلام می‌کند زمانی که در معرض ابتلا به سکته‌های قلبی قرار دارید، یک پیامک هشدار دهنده ارسال کند.این دستگاه الکترونیکی بسیار سبک همچنین توانایی سنجش گلوکز، لاکتوز و سطوح ATP را در بدن دارد. هدف اصلی از ساخت این دستگاه بررسی وضعیت خون در بدن انسان است و برای آن وظایف دیگری از جمله احتمال ابتلا به دیابت در نظر گرفته شده است.
به گفته دانشمندان سوئیسی، این حسگر همچنین می‌تواند مقدار دقیق دارو که بدن به آن نیاز دارد را برای بیماران سرطانی مشخص کند.

به آتش‌کشیدن مساجدمسلمانان در میانمار
تشدید رفتارهای خشونت بار بودایی ها بر ضد مسلمانان میانمار در حالی است که بودایی های تندروی این کشور در روزهای گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن مساجد و  ده‌ها منزل متعلق به مسلمانان این کشور کرده اند.ادامه اقدامات خشونت آمیز بودائیان میانمار در حالی رخ می‌دهد که تلاش های دولت این کشور برای جلوگیری از این اقدامات تا کنون به جایی نرسیده است.
روز شنبه نیز اوباش مسلح با حمله به یک مسجد و 50 خانه در شهر یامتین خسارات زیادی را به این اماکن وارد کرده اند. تشدید درگیری ها و تنش های داخلی در میانمار به چالش بزرگی برای دولت تین سین رئیس جمهور میانمار تبدیل شده است. دولتی که قصد دارد تغییرات و اصلاحات دموکراتیکی را در این کشور انجام دهد.دولت نظامی میانمار دو سال پیش پس از نیم قرن حکومت در این کشور، سرنگون شده است.

زنی که در 102سالگی سیگار را ترک کرد!
"کارلا کوئل" با ترک سیگار در سن 102 سالگی ثابت کرد هرگز برای تغییر شیوه زندگی دیر نیست. او از سال 1931 سیگار کشیدن را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون روزانه 3 عدد سیگار کشیده است.
افراد خانواده با توجه به کهولت سن نگران بودند که خاکستر سیگارهای او باعث آتش سوزی شود. این زن که به تنهایی زندگی میکند تصمیم گرفت در تولد 102 سالگی اش برای همیشه سیگار را ترک کند. دختر 73 ساله وی میگوید: ما واقعا نگران سلامتی او بودیم و مهمتر از همه خطری که خانه او را تهدید میکرد.
او تا کنون بیشتر از 60 هزار نخ سیگار کشیده است و میگوید راز عمر طولانی او کار زیاد و مصرف نکردن دارو بوده است. او علاقه شدیدی به رقص والتس داشته و تا سن 101 سالگی در کلوپ منطقه زندگی اش به این رقص پرداخته است. او میگوید هر روز صبح بین ساعت 5 تا 6 صبح به پیاده روی می رود.

شکایت جدیدی از مرتضوی!
با اتمام دومین جلسه دادگاه محاکمه قضات تعلیق شده در رابطه با پرونده جنایت کهریزک، اتفاقی رخ داد که برای بسیاری قابل هضم نبود؛ دو خبرگزاری متن لایحه دفاعیه متهم را به رغم غیرقانونی بودن (به دلیل برگزاری دادگاه به صورت غیر علنی) منتشر کردند و همین امر باعث زمینه ساز ی طرح شکایتی جدید علیه مرتضوی شد! مجموعه مسائل مطرح شده در لایحه دفاعیه آقای مرتضوی و نسبت دادن دوباره اتهاماتی مانند عضویت در "باند" به آقای پیمان حاج محمود عطار موجب شد تا در آخرین هفته کاری سال 91 شکایت جدیدی از ایشان برای نشر اکاذیب و به نوعی، تشویش اذهان عمومی مطرح شود  
پیمان حاج محمود عطار، وکیلی که چند ماه با پالیزدار همکاری داشته و این همکاری موجب بازداشت وی شده است، از جمله محکوم شدگان آن دادگاه است که تبرئه شده و اکنون پرونده شکایت وی از مدیرخراساین و مرتضوی در دادگاه کارکنان دولت مفتوح است.

عاقبت جهاد در سوریه، ابتلا به ایدز !
بیمارستان الجلاء در شهر بنغازی لیبی در معاینه یک شهروند لیبیایی که به تازگی از سوریه بازگشته است و دچار آسیب دیدگی پوستی شده بود متوجه شد که وی به ویروس HIV مبتلا شده است.
این تروریست لیبیایی که از قبیله عاقوری است تأکید دارد تاکنون در زندگی خود رفتارهای پرخطر جنسی مرتکب نشده است اما هنگامی که برای جهاد به سوریه رفته است با زنانی که خود را مجاهد معرفی کرده اند و به گفته وی برای کسب رضای پروردگار و مجاهدان خود را تقدیم تروریست ها می کرده اند رابطه داشته است.
طی ماه های اخیر گزارش های فراوانی در رسانه های عربی از فساد جنسی شایع بین تروریست های مسلح وهابی و تجاوز به دختران و زنان سوری منتشر شده است.

تا دلتان می خواهد حشیش بکشید!
روزنامه فولکس‌رانت هلند گزارش داد، "ابرهارد فان در لان" شهردار آمستردام اطمینان داد که گردشگران خارجی می‌توانند از کافی‌شاپ‌های این شهر استفاده کنند.
شهردار آمستردام بهانه اقدام عجیب خود را چنین بازگو کرده است: اگر کافی‌شاپ‌ها برای گردشگران ممنوع شود شاهد درگیری‌های بیشتری برای تهیه مواد مخدر خواهیم بود، دزدی‌های بیشتری در خیابان‌ها خواهیم داشت و هیچ کنترلی بر مواد توزیع شده نیز نخواهیم داشت، در نتیجه تمام مشکلاتی که داشتیم باز خواهند گشت!
پیش از این قانونی به‌تصویب رسیده بود که طبق آن استفاده از کافی‌شاپ‌ها منوط به اجازه‌نامه ویژه‌ و ساکن بودن در هلند بود که عملا کافی‌شاپ‌ها را به باشگاه‌های بسته‌ای تبدیل می‌کرد.

ائتلاف سه گانه اصولگرایان با محوریت قالیباف
"وهاب عزیزی" دبیرکل جهادگران ایران اسلامی: ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با محوریت قالیباف و حمایت ولایتی و حداد عادل هم کارنامه عملی و تجربه شده مدیریت کلان شهر تهران را به همراه دارد و از تجربه موفق در حوزه‌های دیپلماسی و قانون‌ گذاری استفاده می‌کند و پیش‌بینی ما این است  که ائتلاف سه گانه اصولگرایان با محوریت قالیباف برنده انتخابات 92 باشد.

پیشنهاد بی بی سی برای ایران
بی بی سی با بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی ایران،و در راستای اهداف خصمانه خود با القای اینکه تحریم های جدید اوضاع را ملتهب می کند به راهکارهایی برای رفع این مشکلات و جلوگیری از پیامدهای اجتماعی آن اشاره کرد .
بازسازی مدیریت اقتصادی، عدم برخورد سیاسی با مسائل اقتصادی، رفع تنش ومذاکره با آمریکا، پذیرش تفاهمات بین المللی و برگزاری انتخابات آزاد با حضور ناظران، نسخه جدید بی بی سی برای رفع مشکلات ایران است.
بی بی سی که همواره هدایتگر فتنه گران بوده مشکلات اقتصادی را به حصر سران فتنه مرتبط دانسته و مدعی شده است قسمتی دیگر از مشکلات اقتصادی ایران را به خاطر حصر سران جنبش سبز و آزاد نکردن زندانیان سیاسی است.این رسانه وابسته به سرویس Mi6 بدون توجه به تحریم های یک جانبه ای که غرب علیه ملت ایران وضع نموده برای حل مشکلات اقتصادی اخرین نسخه خود را پیچیده و ادعا می کند در صورت آزادی و شکستن حصر اینها(فتنه گران) اوضاع در ایران بهتر خواهد شد و فضای بازتری ایجاد خواهد شد تا مشکلات اقتصادی رفع شود.!

نوروز انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری
در حالی که ایران در تعطیلات عید قرار دارد ،کاندیداها می کوشند از این فضا نهایت بهره برداری انتخاباتی را داشته باشند. در اکثر ستادهای انتخاباتی برای تعطیلات عید برنامه های ویژه ای طراحی شده است. علاوه برسفرهای استانی استفاده از پیامک های تبلیغاتی و ایمیل های خبری هم شدت گرفته است.
دیدار از مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا از سوی محمد رضا باهنر و منوچهر متکی در دستور کار بود و ارسال پیامک ها و ایمیل های خبری از سوی این دو نیز صورت گرفت.
مصطفی پورمحمدی نیز دیدار با خانواده شهدا را در دستور کار داشت.اقدام به دیدار با خانواده شهدا و نیز دیدار با جانبازان از اقدامات ارزشی و مفیدی است که کاندیداهای ارزشی آن را در راس برنامه های خود قرار داده اند. ضمنا در همان حال که رییس جمهور شعار زنده باد بهار را در سخنان تحویل سال تکرار کرد، ملک زاده و نزدیکان مهندس مشایی نیز در دیدارها از تحولات جدید بهاری بعد از تعطیلات عید سخن می گویند. خبرها از جناح اصلاح طلب هم از شدت گرفتن دیدارهای عید با رنگ و بوی انتخاباتی خبر می دهد و در همین زمینه حجت الاسلام خاتمی و سایر کاندیداهای اصلاح طلب فعالند.

 اندر احوالات رئیس قدیم/جدید رادیو فردا
به نقل از رادیودیروز،«ماردو سوقوم» که اسم اصلی اش «ماردیروس سوقوم » است یک ایرانی-ارمنی است که سالها مستخدم آمریکا در رادیو اروپای آزاد بوده است. او یکی از قدیمی ترین کارمندان «رادیو اروپای آزاد» است .ماردو در سال 1989 به استخدام رادیو اروپای آزاد در آمد و بعد از مدتی به عنوان مدیر بخش ارمنی این موسسه آمریکایی مشغول به کار شد.بعد از چند سال فعالیت در این حوزه، به عنوان مدیر منطقه ایران و عراق برگزیده شد و به لطف حمایت مدیران بالادستی اش در سال 2002 به سمت «مدیر اخبار رادیو فردا» گماشته شد.
او در واقع شد همه کاره ی رادیو فردا و برای خودش سلطنت می کرد. از همان ابتدا خوی ریاست داشت. ابوتراب مستوفی و قدرت الله شهیدی را معاونان خود کرد.قدرت الله شهیدی که خوی بسیار تندی داشت در مسند جدیدش راه ماردو را در پیش گرفت تا این که کاسه صبر همه رادیو فردایی ها در آمد. با آمد «جفری گدمین » ماردو از سمت خودش کنار رفت ، قدرت الله شهیدی عزل شد و به تحریریه نزل یافت و نهایتاً، این ابوتراب مستوفی بود که ریاست را به دست گرفت.
اما با پایان خدمت «جفری گدمین» ، «استیو کورن» به سمت ریاست رادیو اروپای آزاد در آمد و این، بهترین فرصت برای ماردو بود که برای بار دوم خود را به رادیو فردا تحمیل کند.
ماردو که در ایران متولد شده است یک بار دیگر رئیس رادیو فردا شد و ابوتراب مستوفی معاون او ماند تا روزمرگی رادیو فردا بیش از پیش قوت بگیرد.

 جشن تولد 100 سالگی برای دیزی 22 ساله!
دیزی که روزی یک سگ ولگرد بیمار بود در حال حاضر به عنوان پیرترین و قدیمی ترین سگ انگلیس به حساب می آید.
او زمانی که 2 سال داشت توسط آقای مارک بارسبی فینچ در سال 1993 از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و با گذشت 20 سال از آن زمان تاکنون قوی و نیرومند باقی مانده است.
طبق محاسبه ی کارشناسان 1 سال سن سگ برابر با 7 سال سن یک انسان است. البته سرعت عمر سگ ها در نژادهای مختلف، متفاوت است و دیزی 22 ساله معادل یک انسان 100 ساله عمر کرده است.
صاحب دیزی گفت: در طول زندگی دیزی هرگز به او غذای سگ نداده ایم و دقیقا همان چیزی را می خورد که ما می خوریم. غذای مورد علاقه او کباب مرغ و سیب زمینی است و او هر چیزی را با خوشحالی می خورد. ما تاریخ تولد واقعی او را نمی دانیم ولی روز نجات آن را روز تولد دوباره اش در نظر گرفته و آن را جشن می گیریم.

نماد شیطان‌ پرستی در بسته های شانسی کودکان!!!
تولید و عرضه بسته‌های حاوی جوایز برای گروه سنی خردسال و کودک که از چندی پیش به بهانه انجام کارهای فرهنگی در کشور آغاز و به سرعت گسترش یافته است، در مواردی دارای محتویات خاص و در خور تأمل هستند.
در یکی از نمونه‌های خریداری شده از این محصولات به جوایزی برای کودکان برمی‌خوریم که در واقع هیچ تناسبی با اعتقادات و فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارد و نمادهای فرقه‌ها و افکار ضاله هستند.
نمونه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از جوایز همین بسته‌هاست که در آن یکی از نمادهای شیطان پرستی و دیگر افکار ضاله قرار گرفته است.

دروغ بزرگ یک کارشناس
درنگاه وهابیت هر تهمتی به شیعه جایز است از جمله این تهمت ها ادعای ملا زاده مجری شبکه وصال فارسی ست .
وی در برنامه ای زنده با ادعای اینکه دروغ در مذهب شیعه عبادت به حساب می آید، افزود: 90 درصد دروغ جهان به دست شیعه منتشر می شود.
لازم به ذکر است دروغ در بین همه مذاهب اسلامی جزء گناهان کبیره به حساب می آید و در بین شیعه نیز اجماع بر حرمت و گناه کبیره بودن دروغ می باشد.
برای نمونه امام خمینی در کتاب تحریر الوسیله چهل گناه را از کبائر می دانند که از جمله این گناهان دروغ را بر می شمارند.
حال باید از این کارشناس! که خود دروغگوی بزرگی است پرسید از کجا و بر اساس کدام مدرک و دلیل چنین نسبت ناروایی را به شیعه می دهید.

چند آیا میدانید جالب
آیا میدانید : شن خیس از شن خشک سبک تر است.آیا میدانید : حرف C هیچ وقت در املای اعداد انگلیسی بکار نمی رود.آیا میدانید : بهترین زمان خواب از ساعت 10 شب تا اذان صبح است.آیا میدانید : عقاب معمولاً هنگام پرواز، مستقیم به خورشید می نگرد.آیا میدانید : کهکشان راه شیری تقریبا صد میلیارد ستاره دارد.آیا میدانید : 85 درصد گیاهان در اقیانوس ها رشد می کند.آیا میدانید : به اعدادی که بیش از نه رقم دارند، اعداد نجومی گویند.آیا میدانید : نور خورشید تا عمق 400 متری آب دریا نفوذ می کند.آیا میدانید : اگر زنی به کوررنگی مبتلا باشد، فرزندان پسر او کوررنگ می شوند.آیا میدانید : ایران برای اولین بار در جهان از ضایعات نخل خرما چوب مصنوعی می سازد.آیا میدانید : ایران دومین تولیدکنندهٔ انجیر جهان است.آیا میدانید : زرافه میتواند با زبانش گوشهایش را تمیز کند .آیا میدانید : که خرس قطبی هنگامی که روی دو پا می ایستد حدود سه متر است.آیا میدانید : یک میلیون سیاره به اندازه زمین در خورشید جای می گیرد.آیا میدانید : بلندی شترمرغ به دو متر و نیم و وزنش به 90 کیلو میرسد .آیا میدانید : اگر تمام رگهای خونی را در یک خط بگذاریم تقریبا 97000 کیلومتر میشود .آیا میدانید : قلب میگوها در سر آنها قرار دارد .آیا میدانید : که کانگوروها قادرند 3 متر به سمت بالا و 8 متر به سمت جلو بپرند .آیا میدانید : که هر هکتار جنگل قادر است بیش از پنج تن گوگرد و غبار هوا را جذب کند.آیا میدانید : آقایان روزانه 40 تار مو وخانم ها 70 تا موی خود را از دست می دهند.آیا میدانید : اسبها در مقابل گاز اشک آور مصون اند .آیا میدانید : نعناع سسکه و تنگی نفس را شفا میدهد .آیا میدانید : جرم زمین هشتاد و یک برابر ماه است.آیا میدانید : نور میتواند در یک ثانیه 7.5 دور دور زمین بچرخد .آیا میدانید : پرهزینه ترین شوخی دنیا توسط یک پلیس در سال1880م، در شهر «راکی» انجام شده است. او ناگهان خبر فعال شدن آتشفشان «پیکسویک» در نزدیکی شهر را به اطلاع مردم رساند و به علت فرار مردم حدود 60میلیون دلار جریمه شد

منتجب‌نیا:جریان اصلاحات رهبر ندارد
رسول منتجب نیا، نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی و قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگو با نسیم به بیان تحلیل های خود درباره مختصات جریان اصلاحات و انتخابات پرداخت.
مهمترین محورهای صحبت های رسول منتجب‌نیا را در ادامه می خوانید:
- یکی از ویژگی‌های جریان اصلاحات این است که یک شخص خاص یا گروه خاص رهبری این جریان را برعهده ندارند
- تنها وجه مشترک اصلاح‌طلبان، سلیقه و گرایش سیاسی آنها است و نه تعبد حزبی و تشکیلاتی‌شان
- جریان اصلاحات از دوم خرداد به بعد تشکیلات زیادی پیدا کرد، اما هیچ کدام از آنها حاضر نشدند عضو "شورای هماهنگی جبهه اصلاحات" بشوند، برخلاف اصولگرایان که مثلا قبل از بحث این دولت یک جبهه‌ای بودند، با حضور چهره‌های کلیدی که وقتی تصمیمی گرفته می‌شد، همه تبعیت می‌کردند، در اصلاحات چنین وضعیتی وجود ندارد.

نامه صاحبان انقلاب به محمد خاتمی!
تدوین اولین بخش از مجموعه برنامه تحلیلی اصلاح طلبان با عنوان "بیم‌ها و امیدها، باید و نبایدها" که به درخواست سید محمد خاتمی و توسط جمعی از چهره‌های اصلاح‌طلب انجام شده، خبر مهم اردوگاه اصلاح طلبان است. ادعا شده است در این برنامه تحلیلی مجموعه نگرش‌ها و رویکردها و راه‌کارهای مد نظر این جریان سیاسی برای آینده در آستانه انتخاباتی که از سوی آنها "سرنوشت‌ساز" خوانده شده مورد بررسی قرار گرفته است. نکته جالب اما در این میان، بخشی از نامه ای است که تدوین کنندگان این برنامه، خطاب به خاتمی می نویسند و خود را صاحبان انقلاب و جمهوری اسلامی خطاب می کنند. آنان در بخشی از نامه خود به خاتمی می نویسند: فاصله ایجاد شده میان آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و وضعیت کنونی کشور همه را به تکاپو واداشته است تا تمام تلاش خود را برای اصلاح امور به کار بندند. دغدغه شما و ما که خود را از صاحبان انقلاب و جمهوری اسلامی می‌دانیم در این میان افزون‌تر است.
 منظور این افراد از ما که از صاحبان انقلاب و جمهوری اسلامی هستند افرادی هستند که این نامه را امضا کرده اند. اسامی زیر:
معصومه ابتکار، عبدالله نوری، مسعود ادیب، جواد اطاعت، مرتضی الویری، جمشید انصاری، مجید انصاری، حمیدرضا جلایی‌پور، اسحاق جهانگیری، علی‌محمد حاضری، نجف‌قلی حبیبی، سیدصفدر حسینی، احمد حکیمی‌پور، سیدمحمدرضا خاتمی، هادی خانیکی، محسن رهامی، امین سازگارنژاد، محمد ستاری‌فر، محمد سلامتی، داوود سلیمانی، تقی شامخی، محمد شریعتی‌دهاقان، علی شکوری‌راد، صالحی، محمد صدر، محمدرضا ظفرقندی، غلامعلی عابدی، رحیم عبادی، فریدون عموزاده‌خلیلی، علی‌محمد غریبانی، محمدتقی فاضل‌میبدی، محمد فاضلی کیا، حسین کاشفی، غلامحسین کرباسچی، مرتضی مبلغ، محمد محمدی‌گرگانی، حسین مرعشی، احمد مسجدجامعی، آذر منصوری، عبدالواحد موسوی‌لاری، عبدالله ناصری، محمدعلی نجفی، محمد نعیمی پور، سعید نورمحمدی، سیدرضا نوروززاده، حسین واله.

حرکت ضد صهیونیستی رونالدو
کریستین رونالدو بازیکن پرتغالی تیم رئال مادرید در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره ورزشی مبنی بر این که «شما در خاک اسرائیل هستید یا فلسطین؟» گفت: من در خاک فلسطینم.
رونالد درپایان بازی هم زمانی که بازیکن تیم رژیم صهیونیستی برای تعویض لباس به او نزدیک می شد به او اهمیتی نداد و حاضر نشد لباسش را با بازیکن رژیم صهیونیستی عوض کند.




 

https://shoma-weekly.ir/fnj2jR