گفته می‌شود که...

شوخی منکراتی صدا و سیما با "آب و کشفیات"درکلانتری!/ تغییر محل سخنرانی احمدی نژاد /دیدار مخفیانه آقای روحانی با مشایی!/ تخلف مالی چند شورای شهر / نظر جالب احمدی نژاد درباره نبش‌قبر حجربن‌عدی /جمعه و بازار سگ فروشان در تهران/ واژگونی اتوبوس استقبال‌ کنندگان از احمدی‌ نژاد و....

ای پیروان فرزند هند جگرخوار...!
 یک شاهد عینی درباره اقدام شنیع تروریست‌های وهابی در هتک حرمت مرقد «حجربن عدی» صحابی بزرگ پیامبراعظم(ص) و حضرت علی(ع) گفت: عناصر مسلح هنگام ارتکاب این جنایت، به جشن و پایکوبی و خوشحالی پرداختند. همچنین یک تروریست عضو «جبهه النصره»، در توضیح تصاویری که از جنایت هتک حرمت به مرقد مطهر حجربن‌عدی در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده، با کمال وقاحت،  نوشته است: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی‌ها الآن چه حالی دارند وقتی می‌بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده‌ایم، اما نمی‌دانند که به‌زودی همین کار را با بقیه قبور آنان هم خواهیم کرد و به زودی سراغ قبر «سیده زینب» و «رقیه» هم می‌رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می‌کشیم.»!
به‌تازگی شبکه تلویزیونی «صفا» وابسته به جریان وهابیت، خواستار تخریب حرمین شریفین حضرت زینب(سلام الله علیها) و حضرت رقیه (سلام الله علیها) شد. این شبکه خبری با توصیف تروریست‌های سوریه به «نوادگان بنی امیه» از آنان خواست تا مقبره و صحن حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) واقع در دمشق را ویران کنند. شبکه صفا وابستگی زیادی به آل‌سعود و دستگاه جاسوسی رژیم سعودی داشته و در واقع کارمندان دستگاه اطلاعات عربستان هستند. در متن بیانیه این شبکه آمده است: «ای نوادگان بنی‌امیه، ای پیروان معاویه و یزید، ای عناصر ارتش آزاد سوریه، معبد(حرم) سیده زینب(سلام الله علیها) را هدف خود قرار بدهید و آن را نابود کنید!

تغییر محل سخنرانی احمدی نژاد در ساری
شنیده ها حاکی است عدم استقبال مردمی از سفر تبلیغاتی - انتخاباتی جریان دولت در استان های اصفهان ، آذربایجان و گیلان سبب شد تا دست اندرکاران این سفر مکان محدودتری را برای برگزاری سخنرانی رئیس جمهور در ساری در نظر بگیرند .شایان ذکر است در طول سال های گذشته همواره روسای دولت در سفر به استان مازندران در استادیوم شهید متقی با مردم دیدار نموده و این اولین بار است که محلی محدود همچون میدان شهدای ساری برای دیدار با رئیس جمهور در نظر گرفته می شود . استادیوم شهید متقی ساری از نظر وسعت شش برابرمیدان شهدای این شهرستان است

شوخی منکراتی صدا و سیما با "آب و کشفیات"درکلانتری!
پخش مجموعه ی مهرآباد، از شبکه پنجم سیما آغاز شده است. در قسمت اول این سریال ، نقش اول در کلانتری، درخواست آب کرد که دیالوگی با این مضون پخش شد:
سرابی: جناب سروان، می تونم این لیوان آب را بخورم؟
سروان کلانتری: این آب نیست، از کشفیات امروز صبحه.

سرقت 5 میلیارد تومان کابل مسی مخابرات در استان فارس
رئیس هیئت مدیره مخابرات گفت: مخابرات در بین 196 کشور عضو ITU پایین‌ترین تعرفه را دارد و موضوعاتی مثل دزدیده شدن سیم‌های مسی نیز در کشور ما بالاست به گونه‌ای که سال گذشته در استان فارس 52 میلیارد ریال کابل‌های مسی ارتباطات به سرقت رفت.

تصادف همسریک مدیردیگربا خودرو دولتی!
چند روز پیش یکی از مدیران دستگاه‌های دولتی کرمانشاه، خودرو دولتی را در اختیار همسرش قرار می‌دهد و منجر به تصادف و شکستگی پای یک نفر شده که نوعی سوء‌استفاده از بیت‌المال و خلاف قانون است.به گزارش فارس، برخی از مدیران بنابه موارد قانونی مجاز هستند خودروهایی را در اختیار بگیرند که با داشتن پلاک شخصی یا اداری، مورد استفاده شخصی قرار بگیرد، اما جز موارد استثناء سایر مدیران مجاز به استفاده شخصی از خودروهای دولتی نیستند. چند روز پیش یکی از مدیران دستگاه‌های دولتی کرمانشاه، ماشین دولتی را در اختیار همسرش قرار می‌دهد که منجر به تصادف و شکستگی پای یک نفر شده است.

گلایه یک عضو شورا از اطرافیان خود
در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان یک عضو شورا با اظهار گلایه به اطرافیان خود به برخی در خصوص برخی مصوبه‎هایی که شهردار گرگان نسبت به آنها بی تفاوت است و اقدامی را انجام نداده تذکر داد.مصطفی سبطی در جلسه شورای شهر گرگان با اشاره به مسائل و مشکلاتی که از ورود وی به شورا با یک تاخیر 20 ماهه شکل گرفت اظهار داشت: بنده در خصوص کارشکنی‎هایی که در خصوص کار و حضور من در شورا انجام شد همین‎جا شکایت آنها را به درگاه خداوند بزرگ که حاکم جهان است می‎کنم و آنها را به خالق یکتا واگذار خواهم کرد.

 جمعه بازار سگ فروشان درتهران سکه است!
به رغم اعلام مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، جمعه بازار سگ فروشان همچنان در حاشیه بزرگراه آزادگان پابرجاست؛ بازاری که رونق کسب و کار قماربازان حاشیه ای آن سکه تر از متن آن است

حدادعادل:از مشایی دل خوشی ندارم
ایسنا: غلامعلی حدادعادل، عضو ائتلاف پیشرفت گفت: من از مشایی دل خوشی ندارم و طرفدار او هم نیستم. انتقادم به دولت به خاطر تفکر مشایی است.

برخی در قواره ریاست جمهوری نیستند
تابناک: عبدالحسین روحالامینی، دبیرکل حزب عدالت و توسعه گفت: در انتخابات چهره‌های زیادی حاضر نخواهند شد.
به نظر من از تعداد این نامزد‌های انتخاباتی کاسته خواهد شد. چرا که بسیاری از افرادی که اعلام نامزدی کرده‌اند در قد و قواره این جایگاه نیستند و شورای نگهبان اجازه نخواهد داد فهرست بلند بالایی از نامزدها وارد میدان بشوند.

تخلف مالی چند شورای شهر
سید حسین حسینیان قاضی با سابقه دستگاه قضایی با ارائه مستنداتی پرده از تخلف شوراهای شهر چند شهرستان در تصویب آئین‌نامه ای که منجر به دریافت وجوهات غیر قانونی از دیگر دستگاه‌های خدماتی می شد، پرداشت.

واژگونی اتوبوس استقبال‌ کنندگان از احمدی‌ نژاد
اتوبوس حامل تعدادی از فرهنگیان شهرستان بوکان در مسیر بازگشت از ارومیه واژگون شد.
این حادثه که در یک کیلومتری پلیس راه ارومیه - مهاباد و نزدیکی روستای جبل کندی رخ داد یک تن از مسافران(از فرهنگیان شهرستان بوکان) به کما رفته بود در حین انتقال به بیمارستان جان سپرد. اخبار رسیده از آسیب دیدگی شدید سایر مسافران اتوبوس حکایت دارند.
این کاروان از جمله کاروان هایی است که با توجه به دستورالعمل اخیر استاندار آذربایجان غربی مبنی بر ضرورت استقبال پرشور و حضور مدیران و کارمندان دولتی از سراسر استان به شهرستان ارومیه منتقل شده بودند.

ورود "ملکه" به دانشگاه‌ها ممنوع شد
محمدعلی باشه‌آهنگر در مراسم اکران خصوصی فیلم "ملکه" از اینکه نمایش این فیلم در دانشگاه‌ها ممنوع اعلام شده است، گله کرد.

دلیل تاخیر برگزاری دادگاه مهدی هاشمی
روزگذشته دادگاه مهدی هاشمی به تاخیر افتاد اما از دلیل تاخیر آن خبر ی منتشر نشد .اما امروز روزنامه جمهوری اسلامی دلیل تاخیر دادگاه را این چنین بیان کرده است : دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی که قرار بود دیروز کار خود را شروع کند ولی با تقاضای وی به تأخیر افتاد، احتمالاً بعد از انتخابات ریاست جمهوری از سرگرفته خواهد شد. رعایت فضای انتخابات و نیاز به عطف توجه افکار عمومی به مسائل انتخابات ممکن است از دلایل این تأخیر باشد.

شکایت‌های مردمی از نبود و یا گرانی قیمت دارو
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌گوید: بیش از 90 درصد شکایت‌های بررسی شده مردم که به موضوع دارو مربوط می‌شود در زمینه کمبود یا افزایش قیمت دارو بوده است. وی افزود: قیمت بسیاری از اقلام دارویی در سال 91 افزایش یافته و علت اینکه شکایت مردم در این زمینه هنوز ادامه دارد این است که بیمار به داروخانه مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که قیمت روی بسته‌بندی دارو با قیمت عرضه متفاوت است و این شبهه برایش ایجاد می‌شود که داروخانه گرانفروش است درحالی که واقعاً افزایش قیمت رخ داده ولی تولید کننده فرصت نیافته برای تولید برچسب و بسته بندی‌های جدید اقدام کند. وی در واکنش به اقدام برخی داروخانه‌ها برای افزایش خودسرانه و بیش از حد قیمت داروها، گفت: هیچ داروخانه‌ای اجازه ندارد قیمت دارو را خودسرانه افزایش دهد.

دعای بقایی در حق منتقدان
 حمید بقایی در حاشیه سفر به ارومیه در پاسخ به سوالی مبنی بر کاندیداتوری در ریاست جمهوری پاسخ داد: کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم.وی در خصوص کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی گفت: من از کاندیدا شدن وی اطلاعی ندارم.بقایی در خصوص حمایت احمدی نژاد از مشایی و بقایی گفت: کسانی که حرف از حمایت آقای احمدی نژاد از من می‌زنند، خدا هدایتشان کند.وی با تاکید بر اینکه جامعه باید دموکراسی باشد، افزود: شما به این حرف‌ها کاری نداشته باشید، حرف زیاد می‌زنند.معاون رئیس جمهور در توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید صادق باشند.

واکنش عضو ستاد روحانی به سخنان عارف
بابک دربیکی مسئول روابط‌عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در واکنش به سخنان اخیر محمدرضا عارف که گفته روحانی اصلاح‌طلب نیست که به نفعش کنار بروم،به مهر گفت: ضمن احترام به آقای عارف، به خاطر ندارم که آقای روحانی تاکنون خود را اصلاح‌طلب معرفی کرده باشد. اینکه کسی بتواند نظر مثبت اصلاح‌طلبان را به خود جلب کند یک موضوع است و اینکه کسی خود را اصلاح‌طلب معرفی کند موضوعی دیگر.
 دربیکی تصریح کرد: هیچ نیروی سیاسی‌ای قابل حذف نیست. از همین رو، حمایت هر نیروی سیاسی از دکتر روحانی، در این چارچوب را خوشامد می‌گوییم و در عین حال، رقابت با هر نیروی سیاسی با رعایت قانون، قواعد بازی و اخلاق، را جهت بالندگی جامعه، به فال نیک می‌گیریم.

درخواست وزیر کشور از کاندیداها
وزیر کشور از همه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و هواداران آنها خواست تا ‌آغاز رسمی و قانونی تبلیغات از انجام هر‌گونه اقدامی که می‌تواند شائبه تبلیغات را متبادر کند، خودداری کنند.به‌گزارش زندگی نیوز، مصطفی محمد‌نجار وزیر کشور پس از نخستین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ‌با اشاره به حساسیت و اهمیت بحث تبلیغات و اینکه نامزدهای انتخابات بتوانند به صورت عادلانه و به‌طور یکسان از امکانات دولتی استفاده کنند، گفت: در این جلسه کلیات طرح پیشنهادی سازمان صداوسیما برای استفاده برابر کاندیداها از رسانه ملی مطرح شد و با تغییراتی به تصویب رسید.

رای اشتباه و آسیب‌های بزرگ
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به‌گزارش شفاف،در جریان بررسی صلاحیت اسدالله عباسی برای تصدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، با تاکید بر لزوم تناسب تخصص و مدرک تحصیلی با پست‌های مهم در کشور گفت: مثلا یکی از وزرای اسبق آموزش که سابقه‌ای در این کار نداشت، با مدرک مهندسی راه و ساختمان در مجلس هفتم رای اعتماد گرفت و تا مدت‌ها مجالس هشتم و نهم گرفتار مسئله نیروهای شرکتی و حق التدریسی بودند. ما با رای اشتباه خودمان آسیب‌های بزرگی به کشور می‌زنیم.

نظر جالب درباره نبش‌قبر حجربن‌عدی
به گزارش شفاف، محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور در جمع مردم ارومیه با اشاره به نبش قبر یکی از اصحاب قدیمی رسول خدا در سوریه گفته است: «آنطور که من در خبرها دیدم آنها گفته‌اند که ما می‌خواهیم بر اساس قوانین دقیق شرعی پیکر این صحابی را به خاک بسپاریم».

فرقی بین مشایی و احمدی‌نژاد نیست
حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درخصوص پیش‌بینی‌اش از رفتار دولت در انتخابات گفت:آنچه امروز می‌گویم چیزی است که پیش از این در آقای احمدی‌نژاد دیدم. بسیاری می‌گفتند ایشان را مشایی تحت تاثیر قرارمی‌دهد. بنده می‌گفتم نه! اینطور نیست. یک عکس معروف است که آقای مشایی پشت سر آقای احمدی‌نژاد در حال نجوا با ایشان است. همان زمان یکی از آقایان که تئوریسین هم بود و هست و من احساس می‌کنم مدل تفکر و قلم ایشان این بحران‌ها را در کشور تشدید کرده است گفت: «باید احمدی‌نژاد را از مشایی جدا کنیم.»

من فورا مخالفت کردم و گفتم: «مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی. این دو با هم یکی هستند.»
این عکس را پیش من آوردند و گفتند: مشایی تحریک کننده آقای احمدی‌نژاد است. اگر این دو را از هم جدا کنیم مشکلات حل می‌شود. خیلی‌ها به بنده گفتند باید احمدی‌نژاد را از مشایی جدا کنیم، به آن دوستان گفتم این، خود گول زدن است، چون این دو نفر وقتی می‌خواهند کاری بکنند با هم تبادل نظر می‌کنند. احمدی‌نژاد روشی دارد و آن روش امروز بروز کرده است. احمدی‌نژاد می‌خواهد ملت را در مقابل حاکمان قرار دهد و خود را طرفدار مردم و آن وقت مجلس و قوه قضائیه و... را متهم کند که اجازه ندادند من کار کنم.

احمدی نژاد قابل محاسبه نیست
عباس سلیمی نمین رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه آزاد مشهد، در رفتار‌شناسی احمدی‌نژاد گفته است: «برای او حضور در دوره‌های بعدی متصور نیست لذا کارهای غیراصولی انجام می‌دهد تا نیروی مورد نظر خود را به جامعه معرفی و تحمیل کند و در این راستا‌‌ همان طوری که هاشمی قابل محاسبه نیست احمدی‌نژاد نیز قابل محاسبه نیست».
 وی همچنین گفته: «احمدی‌نژاد برای اینکه فرد مورد نظر خود را به نظام تحمیل کند به هر کاری دست می‌زند و اگر نظام به خواسته او تن نداد آشوب ایجاد کرده و از مشکلات اقتصادی بهره می‌گیرد و برخی نارضایتی‌ها را با برخی مسائل سیاسی به هم پیوند می‌زند».

پاسخ تند پورمحمدی به یک خبرنگار
مصطفی پورمحمدی یکی از پنج کاندیدای ائتلاف اصولگرایان سنتی در نشست خبری خود که درباره مسائل اقتصادی بود، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که از وی درباره وضعیت ۲۵میلیارد و موسسه موحدین در زمان وزارت پورمحمدی پرسید گفته است: «متأسفم که در یک جلسه اقتصادی به جنجال‌های سیاسی می‌پردازید. یک جانباز معاون لشکر که بیش از ۵۰درصد جانبازی و خدمتگزاری دارد وام گرفته است، سندهای روشن و گویا ارائه دادیم. ولی کسی که حرف حساب نمی‌فهمد به سند‌ها هم توجه نمی‌کند.
 شما باید از اشتغال، تورم و گرانی‌ها سوال بکنید.» به گزارش شفاف، وی خطاب به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت: «چنین سوالی در شأن خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نیست. فصل اینگونه ماجراجویی‌ها تمام شده است. ان‌شاءالله صفحه جدیدی در جمهوری اسلامی باز شود.»پورمحمدی در پاسخ به سوال‌‌ همان خبرنگار که گفت من هنوز جواب سوال دومم را نگرفتم ادامه داد: «همه جواب‌تان را دادم. این حرف‌ها دروغ است. روشن است که یک دینار جابه‌جا نشده. در کشوری که اعداد نجومی جابه‌جا می‌شود و پاسخ نمی‌دهند، نیاز نیست شما بیش از این به این اعداد کوچک توجه کنید. در مورد این مسئله چندین بار جواب دادم.»

احتمال کناره‌گیری عارف از انتخابات
شنیده شد که یکی از چهره‌های نزدیک به محمدرضا عارف می‌گوید: اگر آقای ‌هاشمی و رئیس دولت اصلاحات بر سر کاندیداتوری آقای عارف اجماع نکنند، بعید است کاندیدا شود. مثلث‌آنلاین نوشت؛ علی‌اکبر اولیاء تاکید کرد: تاکنون قرار بر این بوده است که اگر این دو نفر کاندیداتوری در انتخابات را نپذیرند آقای عارف به‌عنوان نامزد مطرح اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا کند.
 وی افزود: در شرایط فعلی مشخص نیست آقای عارف بتواند نامزد مطرح اصلاح‌طلبان شود زیرا ایشان به اجماع نظر این دو نفر نیاز دارد. متاسفانه با موضع‌گیری‌های اخیری که نسبت به اصلاح‌طلبان می‌شود مشخص نیست بحث کاندیداتوری آقای عارف به وقوع بپیوندد.

یک ماه قبل از حمله سایبری هشدار داده بودیم
شنیده شد که مدیرعامل یک شرکت رایانه‌ای از اعلام هشدار به وزارت نفت یک ماه قبل از حمله سایبری به این وزارتخانه خبر داد. سیدمحمدمهدی شبیری در مورد اقدامات این شرکت در حوزه حملات سایبری و وجود حفره‌های امنیتی در محصولات این شرکت گفت: به هیچ وجه شرکت پاندا در سال گذشته مورد حمله سایبری قرار نگرفته است. وی افزود: بررسی‌های ما در این حوزه نشان می‌داد که یکی، دو ماه قبل از حمله سایبری به وزارت نفت ایران، حمله‌ای مشابه به کشور کوبا شده بود، لذا ما برای جلوگیری از این حمله به وزارت نفت هشدار دادیم و پیشنهاد کردیم که از چه نوع نرم‌افزارهایی استفاده کند.

عارف: احساس خطر می‌کنم
ایلنا: محمدرضا عارف گفت: از این رو وارد عرصه انتخابات شدم که برای کشورمان احساس خطر می‌کنم. نگران هستم تورم اقتصادی آرامش مردم را بر هم بزند.

 در صورت اجماع نامزد می‌شوم
تسنیم: اسحاق جهانگیری، داوطلب احتمالی انتخابات گفت: اگر اصلاح‌طلبان به اجماع برسند و از بنده برای حضور در انتخابات دعوت کنند، در صحنه حاضر خواهم شد.

 علیه هاشمی سی دی ساخته‌اند
خانه ملت: قدرت‌ا... علیخانی، مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علیه آیت ا... هاشمی رفسنجانی سی دی‌های تخریبی ساخته شده است تا در صورت ورود ایشان به عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری به طور گسترده توزیع شود.

محکومیت بیش از 2 هزار نفر در دادگاه امنیتی عربستان
شنیده شد که وزارت دادگستری عربستان اعلام کرد دادگاه امنیتی این کشور تاکنون 2 هزار و 145 حکم زندان صادر کرده است. دادگاه امنیتی عربستان که چهار سال و نیم پیش به منظور بررسی پرونده‌های امنیتی تاسیس شد، اغلب به پرونده‌هایی رسیدگی می‌کند که متهمان آن مشکوک به همکاری با القاعده در داخل خاک این کشور و یمن هستند.
 ایسنا نوشت؛ براساس گزارش وزارت دادگستری عربستان، این دادگاه در طول دوران فعالیتش 2 هزار و 145 مرتبه علیه متهمان حکم زندان صادر کرده و مدعی است این محکومان همه تروریست بوده‌اند. اما کارشناسان و مدافعان حقوق بشر معتقدند این دادگاه، فعالان حقوق بشری و مخالفانی را که اغلب متعلق به اقلیت شیعه هستند، محاکمه می‌کند و مشخص نیست آیا حمایت از تروریسم به تمام پرونده‌های این دادگاه مرتبط بوده است یا نه.

من فیلم قالیباف را نمی‌سازم
شنیده شد که با وجود خبرهای منتشر شده درباره ساخت فیلم تبلیغاتی محمد باقر قالیباف توسط رضا میرکریمی، این کارگردان مدعی است قرار نیست برای این کاندیدا فیلم انتخاباتی بسازد. ندای انقلاب نوشت؛ گفتنی است در روزهای اخیر خبرهای بسیاری درباره ساخت فیلم‌های تبلیغاتی از سوی کارگردانان مطرح سینما در رسانه‌ها منتشر می‌شود و بسیاری از این سینماگران معتقدند خبر منتشر شده حقیقت ندارد و هنوز با کاندیدایی وارد مذاکره نشده‌اند. از جمله این مطالب می‌توان به خبری اشاره کرد که از ساخت فیلم قالیباف توسط تیم منوچهر محمدی و محمود رضوی متشکل از کارگردانانی چون مازیار میری و رضا میرکریمی خبر داده بود و چندی پس از آن مازیار میری از این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته بود: چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

مداحان صاحبخانه می‌شوند
شنیده شد که مدیر روابط عمومی خانه مداحان از واگذاری خانه به مداحان اهل بیت(ع) در پیشوای ورامین خبرداد. جواد احمدی گفت: با توجه به توافق خانه مداحان با شرکت بلوک بتن شرق واحدهایی از پروژه مسکن مهر به مداحان واگذار می‌شود. وی با اشاره به اینکه فعلا ۲۱۰ واحد مسکونی به مداحان واگذارمی شود، افزود: تاکنون ۱۸۰مداح و۳۰ نفر از شعرای آیینی ثبت‌نام کرده‌اند.
احمدی با بیان اینکه مسکن مهر پیشوای ورامین دو هزار و 716 واحد مسکونی دارد، افزود: ‌از همین رو اگر متقاضیان بیشتری اقدام به ثبت‌نام کنند مشکلی وجود ندارد و اختصاص واحد مسکونی به مداحان به بیش از ۲۱۰ خواهد رسید. وی متراژ این واحد‌های مسکونی را از ۶۰متر تا ۸۵ متر عنوان کرد و افزود: تا اواخر شهریور ماه این واحدهای مسکونی به مداحان متقاضی تحویل داده می‌شود.

درحد واندازه ریاست‌جمهوری نیستم
شنیده شد که مشایی گفت: بنده در حد و اندازه‌های ریاست‌جمهوری و این حرف‌ها نیستم. اروم نیوز نوشت؛ اسفندیار رحیم مشایی در پاسخ به این که آیا در انتخابات حضور خواهید یافت، اظهار داشت: من قابل این حرف‌ها نیستم و خود را در حد و اندازه‌های این حرف‌ها نمی‌دانم. وی افزود: چه اشکالی دارد که آقای احمدی‌نژاد از من حمایت کند؟ چه اشکالی دارد بنده مورد حمایت رئیس‌جمهور باشم؟. مگه اشکالی دارد؟ اشکالی ندارد که.

صدور مجوز واردات موز از ویتنام
بر اساس مجوز اخیر نهادهای اقتصادی دولت، واردات انبوه میوه موز از کشور ویتنام مجاز بوده اما با توجه به ریسک این محموله ها، موزها پیش از ورود به کشور باید تمام موارد قرنطینه ای را رعایت کنند.بر اساس این مجوز، موارد قرنطینه ای شامل عدم تخلیه و بارگیری در کشور ثالث، قرارگیری در بسته بندی تمیز و غیرچوبی و نیز وجود نداشتن شاخ، برگ یا کاه در بسته بندی موزهای ویتنامی است.

5 جایگزین «طالبانی»
گروه سیاسی- کدخدای عرب: نوری مالکی، نخست وزیر عراق پنج شخصیت سیاسی کُرد را برای جایگزینی «جلال طالبانی» رئیس جمهور به مجلس ملی این کشور معرفی کرد.«هوشیار زیباری» وزیر خارجه عراق از جمله این شخصیتهاست. «جلال طالبانی» چندی پیش سکته کرد و در بستر بیماری است.

فراخوان انتخاباتی صدا و سیما
تسنیم: فراخوان طرح پرسشهای انتخاباتی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما منتشر شد.

سیاسی‌کاری در وزارت نیرو ممنوع شد
شنیده شد که پس از وزیر نفت، وزیر نیرو هم با تاکید بر پرهیز هرگونه فعالیت سیاسی مدیران صنعت آب و برق در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، اعلام کرد: وارد شدن مدیران وزارت نیرو به‌ویژه مدیران ارشد در فعالیت‌ها و فضاهای سیاسی انتخابات، مانند سمی خطرناک برای این وزارتخانه است. مجید نامجو گفت: همه باید هوشیار باشند که در مدت باقیمانده مشکلی به وجود نیاید و دولت توقع دارد که اگر آمار غلط یا اظهار نظر اشتباهی رخ داد، حتما به صورت کامل پاسخ داده شود و با دقت کافی و هوشمندانه تمام فعالیت‌ها از سوی مدیران مربوطه مدیریت شود.

دستور یک وزیر برای کنترل فشار خون مدیران و کارمندان
یکی از وزرای اقتصادی در نامه ای به ادارات زیر مجموعه خود، از آنها خواسته است با توجه به اهمیت کنترل فشار خون و اثرات نامطلوبی که این بیماری روی انسان به جای می گذارد، شرایطی فراهم شود تا همه کارمندان و مدیران این وزارتخانه و شعب استانی، ضمن هماهنگی با بیمارستان های دولتی اقدام به کنترل فشار خون خود کنند. در این بخشنامه اولویت اول، کارمندان بالای 50سال و کارمندانی که با ارباب رجوع سر و کار دارند، ذکر شده است.

 متهمان اختلاس پست گرفته‌اند!
قانون: احمد شوهانی، نماینده مردم ایلام با ابراز نگرانی از اخبار ضد و نقیضی که درباره میزان اختلاس در پتروشیمی‌ایلام به گوش می‌رسد، گفت: متأسفانه دستهایی در کار است که‌ میزان این اختلاس را کاهش دهند و اختلاسگران واقعی را از دست قانون برهانند. متاسفانه برخوردی هم با هیچ کس صورت نگرفته است. وی افزود:‌با وجود بزه آشکار اختلاسگران در این پرونده، متخلفان همچنان آزادند .شوهانی گفت: متهم اصلی این پرونده شخصی است که هم اکنون در آبادان مسؤولیت مهمی‌در مراکز نفتی ‌به‌عهده گرفته است.

 کرزای: کمک‌ نقدی ایران قطع شد
عصر ایران: حامد کرزای، رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد کمکهای نقدی ایران به دفتر ریاست جمهوری افغانستان مدتهاست قطع شده است.

 روایت ده‌نمکی از برخورد اکبر گنجی
خبرآنلاین: مسعود ده‌نمکی خاطره‌ای از چاپ یکی از سخنرانی‌های اکبر گنجی در روزنامه خود تعریف کرد که بنا به گفته او این ماجرا به یک جوابیه توهین آمیز ختم شد.
وی در این باره گفت: «یادم می‌آید یک بار اکبر گنجی در یکی ازشهر‌ها سخنرانی کرده بود. نوار این سخنرانی را برای ما آوردند. در این صحبت‌ها اتهام فاشیستی به یکی از مقامات نظام زده بود. ما سخنرانی را چاپ کردیم، اما گنجی یک روز آشفته زنگ زد و گفت، من این صحبتها را نکرده‌ام. من گفتم آرزوی من این است که شما این سخنرانی را نکرده باشید، اما نوارش هست. گفتم اگر این صحبتها را تکذیب کنی، چاپ می‌کنم. یک نامه خیلی توهین‌آمیز نوشت با این تیتر که «شما به درد کله‌پزی می‌خورید نه روزنامه نگاری». من زمان صفحه بندی گفتم با درشت‌ترین تیتر این مطلب را صفحه اول چاپ کنید.»

آغاز به کار تلویزیون مخالفان سعودی
العالم: پخش آزمایشی اولین شبکه تلویزیونی مخالفان آل سعود موسوم به نبأ از روز جمعه گذشته در بیروت پایتخت لبنان آغاز شد.

توصیه طباطبایی به شورای نگهبان
خبرآنلاین: حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی روحانی اخلاق درباره اینکه آیا احمدی نژاد به سمت گرفتن تایید صلاحیت مشایی می رود، گفت: اصولا موضوع تأیید صلاحیتها در کشور بسیار پیچیده شده و شورای نگهبان اگر با دقت عمل نکند، شاید درگیر بحرانهایی شود. اکنون اوضاع بسیار پیچیده است.

دیدار مخفیانه آقای روحانی با مشایی!
دعوت به مناظره و سخنرانی‌های به اصطلاح افشاگرانه علیه مهندس مشایی در طول دو سال اخیر از سوی یکی از روحانیون جبهه پایداری تیتر بسیاری از رسانه‌های مخالف دولت بوده است. این روحانی که به مدد ادعاهای خود علیه مشاور رئیس‌جمهور توانست در بهارستان برای خود جایگاهی به دست آورد در طول دو سال اخیر در هر فرصتی که برایش فراهم شده است، علیه مشایی سخنرانی کرده است.»
به گزارش شبکه ایران، «دعوت مهندس مشایی به مناظره نیز اقدام بعدی این روحانی بوده است که در فواصل مختلف زمانی در رسانه‌ها اقدام به انتشار آن کرده است. نکته جالب آن است که ایشان از اینکه مشایی به دعوت مناظره وی پاسخ نداده است تعبیر به خالی بودن دست مشایی کرده است.
این در حالی است که این روحانی در چند ماه اخیر مخفیانه به دیدار مهندس مشایی رفته و با وی گفت‌وگوهای مفصلی داشته است.
حجت‌الاسلام «م.ن» در دو دیدار خود با مهندس مشایی به تفصیل درباره موضوعات مختلف صحبت کرده و در این جلسات نیز هیچ اشاره و یا دعوتی برای انجام مناظره نداشته است. مهندس مشایی در دیدار با وبلاگ‌نویسان و فعالان رسانه‌ای که روز سه‌شنبه در تالار حافظیه مجموعه سعدآباد داشت به دیدار خود با "یک روحانی محترم" و رفتار دوگانه او اشاره کرد و گفت: حداقل شهامت داشته باشید و بگویید که رفتم دو مرتبه با مشایی دیدار کردم و با او سه ساعت حرف زدم!»

انتظارات حلقه انحرافی
جهان: حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به هجمه برخی رسانه‌های دولتی به صداوسیما گفت: حلقه انحرافی انتظار دارند رسانه ملی به تریبون تبلیغاتی مشایی تبدیل شود.

 اقدام ضد ایرانی سعودی‌ها
در روزی که روز جهانی خلیج همیشه فارس نام گرفته، شرکت نفت عربستان سعودی با ارسال اطلس دریایی به شرکتهای مختلف نفتی جهان از جمله شرکت ملی نفت ایران، از عنوان مجعولی به جای نام خلیج فارس استفاده کرد.

شهادت یک ایرانی در سوریه
ایسنا: سرهنگ دوم پاسدار امیررضا علیزاده در خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید. شهید سرهنگ دوم پاسدار علیزاده متولد 1354 در رودسر است.

 اخبار کوتاه       
 * طی روزهای گذشته رهبر اصلی جریان بی‌عفتی در تهران از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است، وی که پس از پانزده سال خارج‌نشینی به ایران بازگشته و قصد داشته همراه با تیم خود در خیابان‌های تهران کشف حجاب کنند. وی رسماً در بازجویی خود پس از دستگیری با اذعان به وابسته بودن به جریان‌های ضدانقلاب خارج‌نشین هدفش را ترویج بی‌حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است می‌خواستند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ کشور را به سمت‌وسوهای از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند.
 * یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری که در جمع محدودی از طلاب قمی سخنرانی می‌کرد ادعا کرده که نامزدشدن وی در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی رهبری تکلیف شده است که با توجه به تعارض سخنان وی با بیانات مقام معظم رهبری، گفته این نامزد انتخاباتی با اعتراض حاضران روبه‌رو شد.
 * خبرگزاری عراقی «براثا» در خبری اختصاصی، با انتشار تصویری اعلام کرد کمیته‎های مردمی وابسته به ارتش سوریه، موفق به دستگیری یکی از عاملان نبش قبر و هتک حرمت به مرقد شریف جناب حجربن عدی شده‎اند. خبرگزاری برثا با انتشار تصویری از یکی از عاملان هتک حرمت به مرقد جناب حجربن عدی اعلام کرد، این فرد از سوی کمیته‎های مردمی وابسته به ارتش سوریه دستگیر شده است.   
*  به‌تازگی آمریکا در راستای اهداف خود یک مدرسه غیردولتی دخترانه را در افغانستان تأسیس کرده است که محور آموزشی آن تعلیمات فمینیستی است و به دانش‌آموزان تعلیم داده می‌شود تا از سنین پایین تربیت خانوادگی و اصیل و قومیت خود را فراموش کرده و آموزش فمینیستی این مرکز را سرلوحه زندگی‌های‌شان قرار دهند. این مرکز با مؤسسه فمینیست «راشایل» آمریکا ارتباط مستقیم دارد و رسماٌ ارتباط‌هایی را برای همکاری با یکدیگر از آغاز شروع به کارش داشته و دارند.
  *با دستورالعمل اخیر استاندار آذربایجان غربی مبنی بر ضرورت استقبال پرشور از هیئت دولت، مدیران و کارمندان دولتی از سراسر استان با اتوبوس به شهرستان ارومیه منتقل می‌شوند که متأسفانه یکی از این اتوبوس‌ها در مسیر بازگشت از ارومیه واژگون شده و یک تن از مسافران در حین  انتقال به بیمارستان جان می‌سپارد.

https://shoma-weekly.ir/pAykNU