گفته می‌شود که...

شهید خواندن یک رئیس جمهور یهودی توسط خاتمی!/ تبلیغ همزمان خواننده لس آنجلسی و باشگاه پرسپولیس/ تهدید شورای نگهبان توسط انحرافی‌ها/ تجمع مقابل منزل برای کاندیداتوری/ بازوی منشوری بازیکن سپاهان/ ریاست جمهوری داماد احمدی نژاد/ مشایی آمدن من با خداست و.....


جمع مقابل منزل برای کاندیداتوری
ستادهای مردمی دعوت از غلامحسین الهام جهت کاندیداتوری با تاکید بر درخواست های مکرر نخبگان، طلاب، دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران و توده‌های فهیم ملت ایران برای حضور مردی از جنس سوم تیر، تاکید کردند: حجم درخواست های انبوه مردمی موجب آن شد تا تنها تعدادی از نمایندگان اقشار، دانشجویان و مسئولین تشکل های مردمی تصمیم بگیرند، در مقابل منزل ایشان تجمع کنند.
یکی از مسئولین ستاد مردمی دعوت از الهام برای کاندیداتوری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت دولت فعلی را بدون نقاط ضعف آن داشته باشد و با توجه به این معیار به نظر ما تنها دکتر الهام با این معیارها تطبیق دارد.

بازوی منشوری بازیکن سپاهان
مدافع استرالیایی سپاهان با درآوردن پیراهنش نشان داد که بازویی منشوری دارد.
این تصویر مربوط است به شادی جمعی از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از قهرمانی در مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور. در این تصویر سوشاک مدافع سپاهان پیراهن خود را درآورده و در حال شادی است. نکته اما اینجاست. بازوی راست او را نگاه کنید. پر از نقش و نگار و خلاصه اینکه حسابی منشوری است!

محمد خاتمی: هاشمی باید بیاید
 محمد خاتمی در جمع گروهی از اعضای بنیاد باران گفته است:" باید تلاش کنیم هاشمی به هر قیمتی شده بیاید. اگر هاشمی رئیس جمهور شود پس از 4 سال مسیر بازگشت ما به قدرت را باز می کند. وی در پاسخ به این سوال که اگر هاشمی آمد و شکست خورد تکلیف چه می شود، گفته است:" در این وضعیت اصلاحات ضربه ای نخورده است."

بازیگر معروف تلویزیون در اردوی استقلال
بازیگر نقش اول کلاه پهلوی در اردوی استقلال حضور یافت.
امیر علی دانایی در اردوی استقلال پیش از بازی مقابل داماش حاضر شد.
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال به محض دیدن دانایی از او دعوت کرد به جلسه فنی قبل از مسابقه برود و او را به بازیکنان استقلال معرفی کرد.

دانایی سابقه بازی در تیم امید استقلال را دارد.
اسفندیار رحیم مشایی: ریشه پیامبر (ص) ایرانی بوده است
اسفندیار رحیم مشایی در جمع گروهی از وبلاگ نویسان در سالن کاخ سعد آباد مدعی شده" بر اساس کتابی که آقای ری شهری تالیف کرده است ریشه پیامبر (ص) ایرانی بوده است. " برگزاری همایش های دولت در کاخ سعدآباد در حالی برگزار می شود که مخالف مشی و منش اولیه دولت آقای احمدی نژاد بود.

دلداری جالب عابدزاده به پسرش
انتقال امیر عابدزاده از لس آنجلس به پرسپولیس با سر و صدای زیادی همراه بود و در حد زمان حضورش به هنگام سرمربیگری ژوزه مانوئل بارها مورد تشویق این مربی و دستیارانش قرار گرفته بود.
با حضور یحیی گل محمدی و سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه بانان همه چیز دستخوش تغییر شد و حتی در مصاحبه هایی از سوی عزیزیان، پسر احمد رضا عابدزاده به ترک پرسپولیس تشویق شد.
در این میان عدم هر گونه اظهار نظری از سوی احمد رضا عابد زاده جالب به نظر می رسید و او که هر از چند گاهی حداقل پیرامون مسائل پرسپولیس چند جمله ای مصاحبه می کرد، پس از حضور امیر در سرزمین سرخ ها، روزه سکوت گرفت تا مبادا از صحبت های او برداشتی شود اما شنیدیم که احمد رضا چند شب پیش دقایقی طولانی را با پسرش به گفتگو نشسته است و از او خواسته که مثل پدرش از روحیه بالایی برخوردار باشد و اجازه ندهد حاشیه ها به او ضربه بزند.
احمد رضا به پسرش گفته که فصل آتی فوتبال برای امیر است و او باید تمام تلاش خود را برای موفقیت بکند.

سفرهای استانی نزدیکان هاشمی
نیروهای نزدیک به هاشمی رفسنجانی در چند هفته گذشته جهت بررسی وضعیت رای وی به استان های خراسان رضوی، فارس، مرکزی، گلستان، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی، سمنان و کرمان سفر کرده اند. یونسی در مشهد گفته اگر هاشمی بیاید همه اصلاح طلبان به نفع او کنار می روند و یاسر هاشمی هم گفته یکی از دلایل سفر من انتقال خواسته عمومی مردم به پدرم است. علی مطهری و علیرضا محجوب هم در روزهای اخیر دیداری با هاشمی داشته و وی را دعوت به کاندیداتوری کرده اند.

دستگیری دختران پسرنما در مقابل وزرشگاه
مسئول یگان‌ ویژه از دستگیری عده‌ای از دختران که با ظاهر پسرانه می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند خبر داد.
عرب سرخی در مورد اتفاقاتی که امروز در ورزشگاه آزادی رخ داد اظهار داشت: امروز تعداد زیادی از جوانان در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و ماموران ما هم تلاش زیادی کردند تا مشکلی پیش نیاید.
مسئول یگان ویژه ادامه داد: عده ای از دختران هم بودند که خود را به شکل پسر خود را در آورده بودند و صورت هایشان را رنگ کرده بودند که آنها را تحویل مقامات قضایی دادیم.

جمع آوری کتاب هاشمی از نمایشگاه
کتاب "صراحت نامه"ی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از نمایشگاه کتاب جمع شد.
، علی اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با ایسنا گفت: این موضوع به این دلیل بوده است که گاهی مواردی به نقل از شخصیت‌ها آورده می‌شود و ما برای این که بتوانیم به آن کتاب برای عرضه در نمایشگاه کتاب مجوز بدهیم، مجبوریم این گونه نقل قول‌ها را از مراکز ذی‌صلاح استعلام کنیم تا ببینیم نقل قول‌ها با واقعیت تطبیق دارند یا خیر؟ مسأله این کتاب هم به خاطر این موضوع بوده است.
او توضیح داد: "ضوابط حضور کتاب در نمایشگاه تعریف شده است و هرکتابی که از وزارت ارشاد مجوز چاپ بگیرد و از طریق اداره کتاب اعلام وصول شود، می‌تواند در نمایشگاه حضور پیدا کند." یادآوری این نکته لازم است که مؤلف یا ناشر، وظیفه‌ای در ارسال کتاب خود به اداره کتاب ندارند.
صراحت نامه، که در نمایشگاه کتاب مورد استقبال قرار گرفته بود، متن گفت و گو با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره نامه‌ی ایشان به رهبری، دیدگاه‌هایش درخصوص مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سال 88، و چند موضوع دیگر است.

حمله به امام جماعت دانشگاه معروف!
امام جماعت مسجد دانشگاه آمریکا در شیخ نشین شارجه با ضربات چاقو زخمی شد. پلیس امارات در گزارشی اعلام کرد که ظهر روز پنج شنبه جوان 26 ساله‌ای با سلاح سرد به – ضیاء سویدان - امام جماعت مسجد دانشگاه آمریکایی در شارجه حمله کرده و وی را از ناحیه کتف و سینه زخمی کرد.
براساس این گزارش، متهم دارای تابعیت کانادا وعربی الاصل می باشد و وی یکسال قبل دانشجوی دانشگاه آمریکایی در شارجه بوده و فارغ التحصیل شده است.پلیس شارجه نیز با تأیید زخمی شدن امام جماعت مسجد اعلام کرد که متهم درساعات اولیه دستگیری به جرم خود اعتراف کرده ولی انگیزه خود را نسبت به این حمله به امام جماعت بیان نکرده است.
هیأت اوقاف و شئونات اسلامی امارات با محکوم کردن سوء قصد به جان امام مسجد اعلام کرد: دولت باید تدابیر امنیتی بیشتری بیندیشد.

استخدام به روش مانکن های پشت ویترین
انعکاس: یک شرکت بازاریابی در دانمارک، راه مبتکرانه ای را برای مشغول به کار کردن فارغ التحصیلان دانشگاه و بیکاران انجام داده است.
بدین ترتیب که افراد بیکار خود را مانند مانکن ها پشت ویترین به نمایش می گذارند و رزومه کاری خود را نیز کنار خود قرار می دهند به امید اینکه کسی به تخصص آنها نیاز داشته باشد.

شهید خواندن یک رئیس جمهور یهودی توسط خاتمی!
نویسنده کتاب «سیاست خارجی در دولت خاتمی» در نشست رونمایی از این کتاب گفت: دولت خاتمی تلاش کرد از دادن شعارهای ساختارشکنانه در نظام بین‌الملل جلوگیری کند و حتی آبراهام لینکلن را شهید نامید، اما همه اینها در حالی رخ داد که دولت وی از سوی آمریکا به عنوان محور شرارت معرفی شد.
وی با ذکر خاطره‌ای از مذاکرات اتمی ایران و اتحادیه اروپا گفت: نقل شده است که جک استروا، وزیر خارجه وقت انگلستان در مذاکرات گفته بود که همانطور که یک ساعت دیواری بدون باتری قادر به فعالیت نیست، باید باتری تاسیسات اتمی ایران را نیز از درون آن بیرون کشید، ولی یوشکا فیشر وزیر خارجه وقت آلمان در حالی که سیگارش را در زیر سیگاری خاموش می‌کرد در پاسخ به او گفته بود که باید این تاسیسات را مانند این سیگار له کرد و از بین برد.

نذز فتح الله زاده
علی فتح‌الله‌زاده به همراه سید مهدی علوی، معاون فرهنگی باشگاه استقلال به منظور ادا کردن نذر مدیرعامل استقلال به امامزاده صالح رفت.
فتح‌الله‌زاده پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اعلام کرده بود که ما هر چه داریم از امامزاده صالح داریم.

تست اعتیاد مشایی
 در جلسه خبرنگاران و وبلاگ نویسان حامی دولت که با حضور اسفندیار رحیم مشایی در سالن کاخ سعد آباد برگزار شد وی خطاب به حاضران گفت: "من امروز کسالت داشتم و برای چکاپ به بیمارستان رفتم و تست اعتیاد هم دادم تا برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مشکلی نداشته باشم!" مشایی در این جلسه همچنین در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید انتقادی به دکتر احمدی‌نژاد بکنید چه می‌گویید؟ گفت: «اگر بخواهم انتقاد کنم این است که آقای احمدی‌نژاد از بس از من تعریف کرد پدر مرا درآورد."

تلاش نوه هاشمی رفسنجانی برای صدور پیام
یکی از نوه‌های اکبر هاشمی رفسنجانی اعلام کرده است: «به دنبال انتقاد اخیر یکی از مسئولین کشور از آقای هاشمی رفسنجانی، اقداماتی را شروع کرده‌ایم». این عضو خانواده هاشمی گفته است: به برخی از روحانیون مدافع پدربزرگ گفته‌ایم که پیام‌هایی در حمایت از کل خانواده آقای هاشمی و محکوم کردن مخالفین خانواده صادر نمایند.
وی همچنین ادامه داده است: به تعدادی از شخصیت‌های سیاسی پیرو بابابزرگ و گروه‌ها و احزاب وابسته به خانواده هاشمی نیز گفته‌ایم که همان حمایت‌ها را انجام دهند.

کشف خانواده ‌ای که پشت کوه بودند
پیدا شدن یک خانواده 10 نفره که در 70 سال گذشته در میان کوه‌های ارم شهرستان دشتستان بوشهر زندگی می‌کردند و از جامعه روستایی و شهری کاملاً بی‌خبر بودند، باعث شگفتی همگان شد.
مرتضی ایزدی رئیس ثبت احوال شهرستان دشتستان ماجرا را این گونه شرح می‌دهد: مدتی پیش به ما خبر دادند خانواده‌ای 10 نفره از 70 سال پیش در منطقه کوهستانی و صعب العبور «راه وال تنگ چول نار» بخش ارم کپرنشین هستند.
بنابراین مأموران ثبت‌احوال دشتستان و مأموران اداره آگاهی شهرستان و بخشداری تنگ ارم تصمیم گرفتند برای بررسی ماجرا راهی محل شوند. از آنجا که امکان تردد با هیچ موتوری امکان نداشت، آنها راه‌های صعب العبور را پیاده طی کردند و خودشان را به محل رساندند. مرتضی ایزدی ادامه می‌دهد: سرپرست خانواده گفت اسمش بهمنیار است. 70ساله است و اسم پدرش علی بود.
او توضیح داد که همراه همسر، هفت فرزند و خواهر 73ساله‌اش زندگی می‌کند. پسر بزرگش 38 ساله است و دختری 14 ساله آخرین فرزند خانواده او است. رئیس ثبت احوال شهرستان دشتستان در ادامه می‌گوید: این خانواده هیچ گونه امکانات زندگی نداشتند و زندگی‌شان را به شیوه زندگی عشیره‌ای اداره می‌کردند. آنها از دیدن قاشق و چنگال، دوربین، مداد وکاغذ به هیجان آمده بودند.
لباس‌های اعضای گروه برایشان جالب بود. بهمنیار به مأموران گفت: در 70 سالی که از عمرش گذشته هفت بار به روستای قراول خانه سرزده اما هیچ یک از خانواده‌اش تاکنون از کوهستان خارج نشده‌اند.
یکی از دختران خانواده هم گفت: معنی شهر و روستا را نمی‌دانیم. جز کوه و ستاره چیز دیگری به چشم ندیده‌ایم. بر اساس این گزارش مراحل هویت شناسی، صدور شناسنامه، در اختیار قراردادن امکانات رفاهی و بهداشتی برای این خانواده و ساخت فیلم مستند در حال بررسی است.

قاچاق کوکائین توسط یک خواهر روحانی!
آسوشیتدپرس نوشت: پلیس کلمبیا سه زن را که در پوشش راهبه‌ اقدام به قاچاق کوکائین کرده بودند، دستگیر کرد.
این سه زن در بدو ورود به جزیره «سن آندرس» در دریای کارائیب توسط ماموران گمرک بازداشت شدند.
اضطراب و نگرانی در چهره این سه زن، شک پلیس را به ظاهر و پوشش آنها برانگیخت و منجر به دستگیری آنان شد.
این سه زن حدود دو کیلوگرم کوکائین در زیر لباس‌های خود مخفی کرده بودند.

زنی که معتاد حاملگی است
مادری که اکنون هفدهمین فرزند خود را باردار است، هنوز بر این باور است که خانواده او تکمیل نشده است.
این زن که ابتدا دو بار مجبورشده است جنین خود را سقط کند، با استفاده از قرص های باروری اولین فرزند خود را بدنیا می آورد و او اکنون انتظار هفدهمین فرزند خود را می کشد او می گوید من به حاملگی عادت کرده ام.
خانم کریستی، قرار است به زودی هفدهیمن فرزند او نیز بدنیا آید. این زوج خوشحال هم اکنون دارای 9 پسر و 7 دختر هستند. نظر آنها بر این است که دارای بیست فرزند بشوند.
تلاش این زوج، که عاشق فرزندانشان هستند بعد از دوبار سقط جنین، با قرص های باروری به سر انجام رسیده و هم اکنون آنها انتظار هفدهمین فرزند خود را می کشند.

انحرافی‌ها شورای نگهبان را تهدید کردند
بهمن شریف زاده که معتقد است مشایی از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت نمی شود گفته است آنچه مخالفان مشایی تاکنون گفته‌اند‌ درصد بالایی از آرا ویژه آقای مشایی است. چه اصولگرا‌ها چه اصلاح‌طلب‌ها گفته‌اند رای آقای مشایی بالای 40درصد خواهد بود. آقای زیباکلام گفته مشایی رای می‌آورد مگر اینکه آقای خاتمی بیاید. این حکایت از بالا بودن رای مشایی دارد. البته اینها همه نظر مخالفان مشایی است. دوم اینکه این‌همه هجمه بر دولت و آقای مشایی و اینکه ردصلاحیت می‌شود و امثال اینها گویای این است که نگرانی‌های شدیدی از حضور ایشان وجود دارد وگرنه آقای مشایی گفت «بگذارید من بیایم، مردم رای نمی‌دهند دیگر».
وی این را هم گفته که پیش‌بینی‌ها درخصوص احتمال ردصلاحیت مشایی توسط شورای نگهبان است و هیچ دلیلی برای ردصلاحیت مشایی نیست. اما اگر رد صلاحیت شود از طریق مطالبه مردمی اقدام می کنیم؛ من می‌گویم مطالبه حق مردم است. مردم اگر مطالبه کنند حقوقشان احقاق می‌شود.

 سوال و جواب خواندنی یک روحانی با احمدی نژاد
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال حجت‌الاسلام اختری نماینده سابق مجلس ، در ارتباط با بحث ولایت فقیه و این‌که جایگاه ولایت فقیه در مباحث مطروحه از سوی احمدی‌نژاد کجاست، گفت: ما تلاش می‌کنیم که امامت را در سطح جهان مطرح کنیم و ذیل امامت،‌ ولایت فقیه است.
وی با بیان این‌که ما با جهان صحبت می‌کنیم و از موضع جمهوری اسلامی ایران این مباحث را مطرح می‌کنیم و در واقع جمهوری اسلامی ایران برای مطرح کردن این بحث‌ها در سطح جهان مطرح شد، گفت: این مقدمه‌هایی که عرض کردم، به بحث ولایت است و حبل الله چیزی جز ولایت نیست.
رییس جمهور تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم که این اندیشه را جهانی کنیم و دنیا باید با ادبیات انقلاب اسلامی و با مفهوم عدالت و امامت آشنا شود.
احمدی‌نژاد در ادامه با بیان این‌که آقای اختری برای ما عزیز هستند و ما دستشان را می‌بوسیم، گفت: ما داریم همان حرفی که شما می‌گویید می‌گوییم. ما داریم بحث ولایت را اثبات می‌کنیم و در ادامه آن بحث ولایت فقیه را مطرح می‌کنیم.

یک احمدی‌نژاد دیگر ثبت نام کرد
فردی به نام امین احمدی‌نژاد هم برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد و برای اثبات هویت خود مدام شناسنامه‌اش را به طرف عکاسان و خبرنگاران می‌گرفت.
اعتیاد به لوازم ارایش ؛ جدید ترین اعتیاد زنان
نتایج یک پژوهش نشان داد که رسانه‌های مختلف با معرفی نوعی الگوی زیبایی که تنها با مصرف هرچه بیشتر لوازم آرایشی و انجام جراحی‌های زیبایی قابل دسترسی است، آرزوی نوعی سعادت انتزاعی را برای زنان ایجاد کرده‌اند که دست نیافتن به آن قادر است زنان را دچار نوعی شکست روانی کند.
با توجه به اینکه طبق آمار عمل جراحی‌های زیبایی، زنان در مقایسه با مردان، نسبت به وضعیت زیبایی و ظاهر خود دقت بیشتری دارند و حساسیت و توجه روز افزونی صرف ظاهر خود می‌کنند، لذا بررسی و واکاوی علل روی آوردن زنان به استفاده از جراحی‌ها و لوازم آرایشی برای زیباتر شدن و نقش رسانه‌ها در تشدید آن ضروری به نظر می‌رسد.
در همین راستا پژوهشی در دانشکده‌ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران انجام شده است که به بررسی و تحلیل تاثیر رسانه‌ها بر میزان جراحی‌های زیبایی و روی‌آوری زنان به آرایش پرداخته است. این پژوهش با روش کیفی و با جامعه آماری 24 نفره زنان تهرانی صورت گرفت که این افراد همگی عمل زیبایی انجام داده بودند و به صورت عمیق مورد مطالعه قرار گرفتند.
نتایج این پژوهش که میدان مطالعه‌ی آن دانشگاه‌ها و پاساژهای سطح شهر تهران بوده است، نشان می‌دهد که کل کنشگران اجتماعی با مصرف لوازم آرایشی و انجام جراحی‌های زیبایی به بسط الگوهای اجتماعی چشم و هم چشمی و مصرف متظاهرانه مالکیت‌های مادی در عمل‌های اجتماعی مختلف می‌پردازند؛ لذا چشم و هم چشمی زیبایی برای مصرف متظاهرانه زیبایی و به منظور هرچه بیشتر کردن مالکیت‌های نشانه‌ای آنها صورت می‌گیرد.
نتایج تحلیل‌ها نشان داد که هنرپیشه‌های رسانه‌ای در جراحی زیبایی و آرایش افراد نقشی اساسی دارند لذا بررسی نقش رسانه درترویج فرهنگ مصرف لوازم آرایشی و انجام جراحی‌های زیبایی بسیار لازم به نظر می‌رسد.
به طور کلی بررسی‌ها و مطالعات در این پژوهش حاکی از آن است که جراحی‌های زیبایی و آرایش صورت به مثابه یک عمل اجتماعی مستقل زنان، در پی رسیدن به منافع فردی و اجتماعی آنهاست. از آن جا که پژوهش‌های پیشین موید این است که زنان نسبت به مردان حساسیت و توجه بیشتری به جراحی‌های زیبایی نشان می‌دهند و این پژوهش، آن را یک گفتمان زنانه می‌داند، می‌توان گفت که روی‌آوری مردان به جراحی زیبایی به معنای قدرت تاثیرگذاری این گفتمان زنانه بر مردان است و زنان از این خصیصه زنانگی، کتمان زنانه‌ای شکل می‌دهند که دیگر مبتنی بر برابرخواهی با مردان نیست.

طرح ضد ایرانی جدید در سنای آمریکا
نمایندگان سنای آمریکا در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود طرح جدیدی را برای تشدید تحریم ها علیه ایران ارائه کردند.
این در حالی است که مقامات ایران نسبت به وضع تحریم های جدید علیه ایران و تبعات منفی آن بر رویکرد تعاملی خود در موضوع هسته ای این کشور هشدار داده اند.
آسوشیتدپرس اعلام کرد بر اساس طرحی که از سوی گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا ارائه شده، دسترسی ایران به میلیاردها دلار ذخایر ارزی خارجی اش ممنوع می شود.
قانونگذاران در واشنگتن می گویند، تهران از ذخایر ارزی اش در بانک های خارجی در سراسر جهان که به یورو هستند بهره می برد تا تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا در زمینه فروش نفت را دور بزند.
به گفته‌ سناتورهای آمریکا، ایران از موجودی ذخایر ارزی اش که در طی دهه های متمادی از فروش نفت به دست آورده و ارزش آن به 60 تا 100 میلیارد دلار می رسد برای واردات کالا و با ثبات نمودن بودجه اش استفاده می کند.
در صورت تصویب این طرح، هرگونه تبدیل این ذخایر به واحدهای پولی داخلی منع خواهد شد.

پاسخ میلیاردی پرسپولیسی ها به استقلال
پس از قهرمانی آبی ها، بازیکنان و مدیران پرسپولیس بارها مورد باز خواست قرار گرفتند که چرا با هزینه گزاف نتوانستند قهرمانی در یکی از دو جام را به دست آورند و در مقابل رقیب آنها بدون پول قهرمان شد این مسائل باعث شد که سرخ ها در مقام پاسخگویی، البته به صورت غیر رسمی، در بیانیه و به زودی این مسائل را به صورت رسمی مطرح خواهند کرد.
پرسپولیسی ها بر این باورند که نتوانستند مثل استقلالی با چراغ خاموش حرکت کنند و گرنه هزینه های آبی ها و کمک های دریافتی شان از دولت به مراتب بیشتر از آنهاست.
در این زمینه پرسپولیسی ها اعتقاد دارند که جذب جواد نکونام به تنهایی برای آبی ها 4/5 میلیارد هزینه داشته است و نگه داشتن نفراتی مثل رحمتی، حیدری، ساموئل و .... هم کم هزینه نبود.

مشایی: احمدی‌نژاد اینقدر از من تعریف کرد پدر مرا در آورد!
اسفندیار رحیم مشایی در جمع اساتید و دانشجویان یزدی حاضر شد. در این همایش یکی از شرکت کنندگان گفت: آقای مشایی اگر بخواهید انتقادی به دکتر احمدی نژاد بکنید چه می گویید؟ که مهندس مشایی در جواب ایشان گفت: «اگر بخواهم انتقاد کنم در میان این همه مزایایی که ایشان داشته اند سوء استفاده رسانه ای خواهد شد ولی یک انتقاد به خاطر شما می کنم؛ این آقای احمدی نژاد از بس از من تعریف کرد پدر مرا درآورد!»

ازدواج زنان غربی با حیوانات
اخیرا بر اساس گزارشات بین المللی برخی زنان در کشورهایی که همجنس بازی به یک قانون تبدیل شده است به ازدواج با حیوانات روی آورده اند .ازدواج با حیوانات که در قانون ملی آمریکا به آن اشاره ای کوتاه شده و بصورت آزاد این اتفاق رخ می دهد و عنوان آزادی را برای خود گرفته است حتی شناسنانه ازدواج هم صادر می کنند!
 این رویکرد فرهنگ کشوری است که مدعی حکومت بر دنیاست و این افکار غلط و شیطانی و ضد بشری را بر دنیا حاکم کند.
ازدواج با همجنس و یا غیر که در همه ادیان از آن به عنوان گناه و عنوان ضد انسانی یاد شده است اخیرا توسط برخی منحرفان و شیطان پرستان بشدت تبلیغ می شود تا آنجا که در آمریکا و فرانسه این رویکرد به یک فرهنگ برای برخی افراد تبدیل شده است.
ازدواج با حیوانات آنقدر در آمریکا و فرانسه و برخی کشورهای اروپایی و آفریقایی آنقدر رو به افزایش است که باعث شده برخی همجنس بازان برای منتشر کردن انحطاط های اخلاقی شان به دنیا به ازدواج با حیوانات روی آورند! برخی از آنها در افکار پلید و ضد انسانی شان می گویند که ازدواج با حیوانات امری طبیعی است و نباید آن را به یک مسئله ضد انسانی مرتبط کرد!

احمدی نژاد" به دنبال ریاست جمهوری دامادش است!
روزنامه گاردین در تازه ترین گاف خود "اسفندیار رحیم مشایی" را داماد رئیس جمهور ایران خواند!
روزنامه گاردین در تازه ترین شماره خود نوشت"محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور ایران به پایان دوره ریاست جمهوری خود رسیده و در نظر دارد "اسفندیار رحیم مشایی" رئیس دفتر و داماد(!) خود را به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت دهد.
این روزنامه در ادامه فرافکنی های خود در آستانه انتخابات مدعی است: "رحیم مشایی" در هفته های اخیر در سفرهای "احمدی نژاد" با وی بوده و مخالفان اعتقاد دارند رئیس جمهور ایران به دنبال رئیس جمهور شدن "دامادش"(!) است

توصیه رهبری به یک اصلاح طلب درباره انتخابات
سایت "سحام نیوز" (sahamnews) نزدیک به مهدی کروبی مدعی دیدار مجدد "اسحاق جهانگیری" کاندیدای اصلاح طلب، با رهبر انقلاب شد.
بنا بر گزارشی که سحام نیوز منتشر کرده، آقای جهانگیری یکشنبه گذشته برای دومین بار به دیدار رهبری رفته تا با ایشان در خصوص انتخابات پیش رو رایزنی کند.
سحام نیوز در خصوص جزئیات این ملاقات نوشته: «در این دیدار، ابتدا این وزیر دولت اصلاحات در سخنانی از التزام خود به قانون اساسی و ولایت فقیه سخن به میان رانده و خود را اصلاح طلبی خوانده که در چارچوب قانون حرکت نموده و در صورت رأی آوری، علاقمند به همراهی با رهبری است و از این حیث هم هیچ مشکلی ندارد.»
 سایت نزدیک به کروبی می افزاید: «در ادامه این دیدار، آقای [آیت الله] خامنه ای نیز به ذکر مواردی می پردازد؛ از آن جمله به وی گوشزد می کند که من با اصلاح طلبان مشکلی ندارم و از حضور آنان در انتخابات استقبال می کنم، اما با فتنه گران مشکل دارم و کسانی که حوادث سال 88 را به وجود آوردند را نمی شود در چارچوب نظام پذیرفت. از فتنه گران فاصله گرفته و با اصلاح طلبان درون حکومت به انتخابات ورود کنید.»

تبلیغ همزمان خواننده لس آنجلسی و باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس تهران که هم اینک به شکل دولتی اداره شده و هزینه‌های بسیاری را بر گردن دولت انداخته در فصل گذشته لیگ برتر رو به تبلیغ کالاهای لوکس و یا تجملاتی خارجی آورده بود. این در حالی است که این باشگاه می‌توانست از این فرصت برای تبلیغ کالاهای مهم داخلی سود ببرد.
این باشگاه پرطرفدار و پرسابقه پایتخت بر روی پیرآهن خود محصول یک شرکت آلمانی تولید نوشابه‌های انرژی زا حک کرده است که می‌توانست به جای آن در حمایت از محصولات داخلی از یکی از کالاهای سودمند و یا مشهور ایرانی استفاده کند. شرکتی که یکی از اسپانسرهای شبکه‌های ماهواره‌ای ایرانی است چندی قبل از منصور خواننده لس آنجلسی دعوت کرد در یکی از برنامه‌های این شرکت برای تبلیغ «خرس بزرگ» بخواند.
اسپانسرهای دیگر «پرسپولیس» شرکت‌های سرمایه گذاری بخش خودرو است که به تازگی طی قراردادی با دو شرکت خودروساز آلمانی آئودی و اپل قرار است خودرو خارجی وارد کند.
اسپانسر اصلی این تیم، مجموعه گلف سرزمین ایرانیان است که با دارایی زمینی بالغ بر 180 هکتاری به دهک بالای جامعه و مرفهین بی‌درد خدمات می‌دهد.
در این بین آنچه بیشتر به چشم می‌آید نظر مسئولان این باشگاه به جوانب دیگری از جذب اسپانسر است که مخفی مانده است. باید دید اطرافیان و یاران نزدیک به این باشگاه پرطرفدار به دنبال چه اهدافی به دنبال جذب این اسپانسرهای مشکوک هستند و البته در این میان این فرهنگ است که قربانی می‌شود.

هاشمی و یار مشایی رد صلاحیت شدند
شنیده شده که چهره های شاخصی در انتخابات شوراهای تهران رد صلاحیت شده اند.
تابناک نوشت:  محسن هاشمی؛فاطمه راکعی،معصومه ابتکار،دبیر،امیری فر،بهمن شریف زاده و افسانه بایگان رد صلاحیت شده اند.
رد صلاحیت در شورای شهر توسط هیات نظارت مجلس صورت می گیرد.

مشایی آمدن من با خداست
مشایی در جریان سفر استانی هیات دولت در روز چهارشنبه هفته گذشته به مازندران در پاسخ به سوالات خبرنگار مازندنومه درباره ورود خود به عرصه انتخابات تصریح کرد: آمدن من با خداست و ما با امید به خدا منتظریم.
گزینه احتمالی دولت در انتخابات ریاست جمهوری آینده در پاسخ به این سئوال که در صورت رد صلاحیت شما،آیا دولت از گزینه دیگری استفاده خواهد کرد، گفت: این سئوال را از آقای احمدی نژاد بپرسید.

اخبار کوتاه:
*مهدی کلهر مشاور سابق احمدی نژاد در جمع جوانان حامی دولت در کاخ سعد آباد گفته است:" قبل از رئیس جمهور شدن احمدی نژاد 80 درصد جوانان به فکر مهاجرت و خارج شدن از ایران بودند اما زمانی که احمدی نژاد در انتخابات پیروز شد این رقم به 20 درصد رسید."

*شنیده ایم بر اساس رای هیات عالی حل اختلاف ، انتخابات شوراهای شهر تهران، ری و شمیرانات به صورت واحد برگزار خواهد شد. دولت در صدد بود انتخابات شورای شهر شهرستان ری مستقل از تهران برگزار شود.

*عدم استقبال مردم از سفرهای استانی- انتخاباتی هیات دولت، دست اندرکاران این سفرها را مجبور کرده تا محل سخنرانی و استقبال را از استادیوم های ورزشی که پر کردن آن جمعیت زیادی را می طلبد به میادین کوچک شهرها منتقل کنند.

*علی اکبر صالحی وزیر خارجه در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای ریاست جمهوری خواهی شد یا خیر، گفته است:" اولا تاکنون صحبتی با من نشده، دوما چنین شانیتی در خودم نمی بینم و ثالثا معلوم نیست من کاندیدای مورد قبول احمدی نژاد باشم."

*شنیده ایم محسن رهامی رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای شهر و روستا سراسر کشور شده و علی ربیعی نیز قائم مقام وی می باشد.

*اطرافیان اسحاق جهانگیری با اشاره به عدم اجماع اصلاح طلبان روی کاندیدای واحد می گویند احتمال ثبت نام جهانگیری به حداقل رسیده است. جهانگیری گفته شرط کاندیدا شدن وی اجماع هاشمی و خاتمی روی اوست و این دو با اسم از من حمایت کنند. خاتمی هم گفته به جز هاشمی، از هیچ کاندیدایی با اسم حمایت نخواهم کرد.

*در جریان سفر لیدر حلقه انحرافی به آذربایجان شرقی، مدیر یکی از کارخانجات شیرینی و شکلات به نام ش- ع متعهد شده که به عنوان اسپانسر بخشی از هزینه انتخاباتی وی را پرداخت نماید.

*سفرهای استانی –انتخاباتی دولت باعث تشکیل نشدن جلسات کابینه در تهران شده است به گونه ای که وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگاران علت تعویق در تعیین تعرفه ویزیت پزشکان را عدم تشکیل هیات دولت در هفته های اخیر در تهران ذکر کرد.

*شنیده ایم مسوول ستاد دانشجویی مهدی کروبی با لیدر حلقه انحرافی دیدار کرده است. وی در سال 88 به اتهام اقدام علیه امنیت عمومی دستگیر و مدتی را در زندان بسر برده است.

 *پس از ملاقات دو تن از کاندیداهای ریاست جمهوری با مولوی عبدالحمید در زاهدان، جمعی از حامیان این کاندیداها به اعتراض ستاد آن ها را ترک کردند. مولوی عبدالحمید در انتخابات های گذشته از معین و موسوی حمایت کرده بود.

https://shoma-weekly.ir/bWlIec