گفته می‌شود که...

سوء استفاده از سیم کارتهای ایران در عراق/ قربانی کردن هزار شتر از سوی جریان انحرافی/ ورامین استان خرداد می‌شود/ گرفتن تابعیت یک قهرمان کشتی‌/ مشت دروازه‌بان تیم لیگ برتری به صورت سرمربی!/ مدیری که نیامده استعفا داد!/ افشاگری دختر جوان در حضور خبرنگاران و ...

تلاش برای احیای مردگان سیاسی!
  پس از آنکه اخباری از تلاش‌های جریان غرب و فتنه‌گران داخلی و خارجی برای رفع حصر سران فتنه در ۲۵ بهمن در رسانه‌ها مطرح شد، به‌تازگی زمینه‌های این سناریو توسط فرزندان موسوی و کروبی کلید خورد. فرزندان سران فتنه با انتشار بیانیه‌ای، با مظلوم خواندن والدین خود(!) خواستار رفع حصر آنان شدند. آن‌ها، همچنین تلاش کردند تا در این بیانیه، کدهایی را به‌منظور نقض حقوق بشر در ایران برای «احمد شهید» مطرح و تلاش‌های لازم را برای صدور بیانیه حقوق بشری علیه ایران ساماندهی کنند. به موازات این بیانیه، عبدالله نوری نیز در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، خواستار بسیج اصلاح‌طلبان برای تلاش جهت رفع حصر موسوی و کروبی شد. این در حالی است که طرح فشار بر نظام برای رفع محدودیت سران فتنه در نشست ضدانقلاب توسط «داریوش امیرارجمند» مشاور فراری مهدی کروبی، مطرح شده است.

تبلیغ و القای زندگی ناسالم خانوادگی
  تلویزیونی فارسی BBC رسانه تحت امر ملکه فرتوت انگلیس، در ادامه اقدامات تخریبی خود در زمینه فرهنگ و باورهای سنتی جامعه ایران، به‌تازگی برنامه جدیدی را پخش کرد که هدف آن، عادی جلوه دادن زندگی مشترک زن و مرد بدون برقراری عقد ازدواج است. در این برنامه که در سلسله برنامه‌های موسوم به نوبت شما پخش شد، مجریان و دست‌اندرکاران آن تلاش کردند با نظرخواهی از ایرانیان داخل و خارج از کشور و همچنین فارسی‌زبانان جهان، از قبح زندگی‌های مشترک و بدون عقد و ازدواج بکاهند و آن را نوعی زندگی قرن حاضر و نشانه پیشرفت و تمدن جلوه دهند. همچنین این برنامه با چینش تماس‌های برنامه، سعی داشت القا کند که مردم ایران به این سبک از زندگی اشتیاق زیادی دارند!

تغییرات گسترده در ستادهای انتخاباتی یک کاندیدای احتمالی
یکی از کاندیداهای احتمالی بیشتر روسای ستاد انتخاباتی استانی خود را تغییر می دهد. بر اساس شنیده ها یکی از کاندیداهای احتمالی که از مدتها پیش فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است بیشتر روسای ستاد انتخاباتی استانی خود را تغییر می دهد.
به گزارش حدیدنیوز بر اساس شنیده‌ها ۲ تن از نزدیکان این کاندیدای احتمالی رئیس ستاد انتخابات وی در انتخابات ریاست جمهوری نیستند و شنیده شده که (ح.د)قرار است در این سمت مشغول به کار شود. شنیده شده بود که (ش) از ستاد انتخاباتی این کاندیدای با تجربه حذف می شود ولی تکذیب شد ولی یکی از مشاوران وی که در این سالها خیلی نزدیک او بود کلا حذف شده است.بر اساس شنیده ها به دلیل برخی انتقادات به این کاندیدا وی تصمیم دارد اکثر مسئولان ستادهای استانی خود را تغییر دهد.

خاتمی: با کاندیدای ضعیف وارد نمی شویم
خاتمی در جلسه‌ای گفته است: ما با کاندیدای ضعیف وارد انتخابات نخواهیم شد. کاندیدای ما باید آنقدر قوی باشد که اعتماد اصلاح‌طلب‌ها را جمع کند و بتواند کشور را از این وضعیت نجات دهد!.

«فائزه» ادب شده به بند عمومی بازگشت؟
فائزه هاشمی که با دستور مقامات زندان اوین به خاطر «تخلف» رفتاری به سلول انفرادی منتقل شده بود، مجددا به بند عمومی بازگشته است. چندی پیش، پس از انتشار گزارش‌هایی از درون زندان توسط فائزه هاشمی، خبر انتقال او به سلول انفرادی منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری «ما هستیم»، فائزه هاشمی در روز ۹ دی‌ماه به خاطر انجام «تخلفات» به تحمل ۳ هفته حبس انفرادی محکوم شده بود. اما روز گذشته چند منبع مختلف تایید کردند فائزه هاشمی به بند عمومی زنان منتقل شده است.از سوی دیگر، یک منبع دیگر تایید کرد که هاشمی با برادر خود نیز ملاقات کرده است

تکذیب دیدار با حاج‌قاسم
افکار:عصام الحداد مسوول روابط خارجی دفتر ریاست‌جمهوری مصر خبر دیدار با فرمانده سپاه قدس ایران را تکذیب کرد.

 فروش گوشت خرچنگ در هایپر استار
رجا:درحالی که بسیاری از علما و مراجع تقلید به صراحت خوردن گوشت خرچنگ را حرام اعلام کرده‌اند متاسفانه به دلیل نبود نظارت کافی فروشگاه هایپر استار به عرضه این گوشت حرام مشغول است.

 حکم شهردار ری غیرقانونی است
تابناک:حسین مظفر رئیس مجمع نمایندگان تهران، حکم استاندار تهران برای سرپرست شهرداری ری را که با عنوان اجرای ماده 20 آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد شهرهای جدید صادر شده است،خلاف قانون دانست و گفت: شهرداری که در ری بر اساس حکم شهردار تهران فعالیت می‌کند به قوت خود باقی است و به طور قانونی می‌تواند کارش را دنبال کند و اصلاً نمی‌تواند نقل و انتقالی صورت گیرد.

نامه‌پراکنی ملی مذهبی‌ها برای فشار به نظام
  به‌تازگی نامه‌ای از طرف جمعی از فعالان ملی مذهبی نوشته شده که به موضوعات مختلفی اشاره دارد. یکی از این موضوعات، وضعیت حقوق بشر است که نویسندگان این نامه با استناد به برخی از موارد، سعی کرده‌اند وضعیت حقوق بشر را در ایران بحرانی نشان دهند تا در جورچین فشار بر نظام برای برقراری رابطه با آمریکا، نظام را نه مجاب، بلکه به این کار مجبور کنند. از جمله مستندات این افراد، محکومیت ایران در دادگاه (نمایشگاه سفارشی!) ایران تریبونال است. فعالان ملی مذهبی در نامه خود چنین آورده‌اند: «در هفته‌های گذشته، ایران در (Iran Tribunal) در لاهه با شهادت یکصد نفر(!) آسیب دیده و محکوم به «جنایت علیه بشریت» شده است.»
   استناد به حکم این دادگاه در حالی صورت گرفته است که این دادگاه، هیچ مشروعیتی ندارد و به‌عنوان یک ابزار فشار با بودجه مستقیم کنگره آمریکا اداره می‌شود و عمده مجریان آن نیز اعضای چریک‌های فدایی خلق و بازماندگان منافقین مانند «ایرج مصداقی» هستند..

دست رد خاتمی به سعید حجاریان برای کاندیداتوری
شنیده شده‌است حجاریان به خاتمی گفته‌است بیا و قلندری کن که خاتمی گفته است من نمی‌توانم 20 میلیون رأی را با 5 میلیون رأی معاوضه کنم. همچنین شنیده شده با وجود گذشت چند ماه از مانیفست پیشنهادی سعید حجاریان برای اصلاح‌طلبان هنوز این مانیفست مورد تایید این جریان از جمله خاتمی قرار نگرفته است.

ماجرای نامه خاتمی به رهبری و واسطه‌گری هاشمی
در پی انتشار و تکذیب خبر «نامه خاتمی به رهبر معظم انقلاب» از سوی برخی رسانه‌ها، شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که خاتمی طی دیداری با هاشمی رفسنجانی برخی موارد را با وی درمیان گذاشته بود که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نیز این موارد را به اطلاع رهبر معظم انقلاب رسانده است.

دولت پایدار ویترین جدید دولت در آستانه انتخابات
یکی از مقامات برجسته اجرایی کشور گفته‌ است دولت پایدار باید اجرایی و بعضی از پاکسازی‌ها باید در دولت انجام شود ، وی همچنین تأکید کرده است دولت باید در آستانه انتخابات با یک ویترین جدید وارد شود.

دستگیری 9 جاسوس موساد
فارس گزارش داد: نیمه دوم آذر امسال 9جاسوس موساد در ایران دستگیر شدند؛ این جاسوسان اطلاعاتی مربوط به فرودگاه‌ها، نفت و راه‌ها را به خارج از کشور مخابره می‌کردند.

بررسی واگذاری متروی تهران به دولت مجددا در دستور کار قرار گرفت
بر اساس دستورات یکی از وزرای مهم کابینه، مقرر شده کارگروههای مربوط به پیگیری ایجاد یک مدیریت واحد شهری در پایتخت مجددا فعالیت خود را آغاز کرده و در موضوعاتی مانند واگذاری آب، برق و فاضلاب به شهرداری و محول شدن ساخت مترو به دولت به بررسی قوانین و مقررات پرداخته و پیشنهادات خود را درباره نحوه تغییر دستگاههای مسئول به مدیران ارشد اجرایی ارائه کنند.

اقدام عجیب یک فروشگاه در تبریز
فارس:اخیراً به بهانه افتتاح یک باب مغازه از سوی کشور ترکیه در بازار مشروطه تبریز پرچم این کشور به عنوان سر در این مغازه به چشم می‌خورد. باوجود افتتاح این مغازه هنوز کالایی برای فروش به مردم در این مجموعه وجود ندارد و تنها چیزی که در آنجا دیده می‌شود، پرچم ترکیه است.

80 تروریست زن در زندانهای عراق
گروه سیاسی- عرب: 80 نفر از زنان که در عملیات مختلف تروریستی در عراق دست داشته‌اند در زندانهای این کشور در انتظار محاکمه‌اند.

سوء استفاده از سیم کارتهای ایران در عراق
قدس آنلاین:شنیده شده است، برخی اتباع عراقی که در روستاهای نوار مرزی این کشور با ایران سکونت دارند به کمک دوستان و آشنایان ایرانی خود اقدام به خریداری سیم‌کارت‌های دایم و اعتباری کرده اند و از آنها در کشور عراق استفاده می‌کنند.با توجه به اینکه سند مالکیت این سیم کارت‌ها به افرادی دیگر تعلق دارد در صورت سوء ‌استفاده از آنها امکان پیگیری وجود ندارد.

مجوز هم ندهند کار خودمان را می‌کنیم
در پی انتشار خبر احتمال لغو کنگره شورای هماهنگی اصلاحات در 27 و 28 دی ماه  نجف قلی حبیبی پیگیری بحث درخواست مجوز امنیت مراسم را عهده دار شده که شروطی  از سوی مسئولین برای صدور این مجوز ازجمله عدم ورود احزاب منحله،اشخاص محکوم به فتنه و...در کنگره مطرح شده است.همچنین یک عضو ارشد این شورا نیز در پاسخ به این مطلب گفته است همانطور که خاتمی هم تاکید کرده است اگر هم مجوز ندهند کنگره را برگزار می‌کنیم.

وقتی قطب دراویش پته مریدان را روی آب می‌ریزد!
  نورعلی تابنده، قطب دراویش گنابادی، به‌منظور لاپوشانی انحرافات فرقه متبوعش، در نشستی که با جمعی از بانوان مرید این فرقه برگزار کرد، با اذعان به ساختگی بودن «عرفان حلقه»، از این فرقه و «مدیتیشن» به‌عنوان شیوه اجرای دستورات عرفانی دراویش نام برد. درپی این اظهارات، مسترهای لندن‌نشین «عرفان حلقه» که چندی پیش، رادیویی اینترنتی در انگلیس، برای فرقه‌سازی در کشورهای اسلامی راه‌اندازی کرده‌اند، ضمن واکنش شدید به سخنان «قطب دراویش» در این‌باره اعلام کردند: «اخیراً بعضی افراد وابسته به فرقه‌های صوفی‌گری در ایران ادعا کرده‌اند که حلقه‌های ارائه شده توسط استاد «محمدعلی طاهری» شیطانی بوده و حلقه‌های رحمانی و اصلی دست آن‌هاست. این افراد که طرفدارانی در ایران برای خودشان جمع کرده‌اند، به کاربران عرفان حلقه پیشنهاد داده‌اند که توبه کنند و حلقه‌های اصلی را از آنان بگیرند.»!

ممنوعیت دادن دارو مشابه به دیابتی ها
دکتر اسدالله رجب، رییس انجمن دیابت به داروخانه‌ها تاکید کرد که از ارائه داروی "مشابه" آنچه که در نسخه پزشک تجویز شده به بیماران دیابتی خودداری کنند.

قربانی کردن هزار شتر از سوی جریان انحرافی
روزنامه حزب ا.. در خصوص فعالیت های قبل از انتخابات نوشت:امروز رأس جریان انحرافی اعلام کرده است یکهزار نفر شتر به منظور قربانی کردن، وارد کشور خواهد کرد! سهام عدالت و یارانه نقدی تمام شد و این بار باید منتظر قربانی کردن 1000 شتر به پای مردم(!) باشیم تا به آقای «م» رای دهند!هزینه‌ای که جریان انحرافی می‌خواهد برای به دست گرفتن قدرت در انتخابات آینده صرف کند، نشان از گستردگی آن و میزان نفوذش در کانال‌های اقتصادی کشور دارد و نشان می‌دهد که تا چه میزان شیفته «قدرت» است.

افزایش آمار خودکشی در ارتش صهیونیست
  در حالی که آمار خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی رو به افزایش است، سردمداران و فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی سعی دارند با گرفتن ژست‌های تبلیغاتی، روحیه نظامیان خود را بالا ببرند؛ اما ارتش صهیونیستی این تبلیغات را باور نمی‌کند. شکست‌های متوالی در جنگ‌های ۳۳،۲۲ و ۸ روزه، روحیه نظامیان رژیم اشغال‌گر قدس را به‌شدت تضعیف کرده است. شکست در جنگ‌های پی‌درپی و در فاصله زمانی کوتاه از یکدیگر، احساس ناامنی و بی‌انگیزگی را در میان ارتش رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و نظامیان این رژیم جعلی همواره در توهم حمله از سوی جبهه مقاومت اسلامی هستند. گفته شده نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی وضعیت روانی مناسبی ندارند. منابع نظامی رژیم صهیونیستی فاش کردند که تعداد نظامیان صهیونیستی که اقدام به خودکشی می‌کنند، برای بار دوم، طی سال‌های اخیر افزایش چشمگیری یافته است.

خرید گوشی‌های دو میلیونی برای وزارتخانه!
فرارو:شنیده‌ها حاکی است، اخیراً یکی از وزارتخانه‌ها به خرید 13 عدد تلفن همراه برای تعدادی ازشاغلین خود اقدام کرده که قیمت هرکدام از این گوشی‌ها بیش از 2 میلیون تومان بوده است.نکته جالب اینکه گوشی‌های خریداری شده متعلق به یک شرکت آمریکایی است.

این اظهارات را صلاح نمی دانم
خبرآنلاین:عارف معاون اول دولت اصلاحات به اظهارات برخی افراد که خود را منسوب به اصلاح طلبان می دانند و تشویق بر عدم مشارکت و تحریم انتخابات می کنند اشاره کرد وگفت: اینگونه اظهارات را به صلاح کشور نمی دانم.

می‌توانیم 110 هزار تومان یارانه بدهیم
فرارو:محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از عدم اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها انتقاد کرد و گفت: پرداخت نقدی یارانه ها باید همچنان اعمال شود و محاسبات ما نشان می دهد که ما می توانیم تا سقف 110 هزار تومان نیز پرداخت نقدی یارانه ها را داشته باشیم.

هشدار گازی وزیر نفت به اعضای کابینه
رستم قاسمی وزیر نفت اخیرا با ارسال نامه ای به همه اعضای کابینه، از آنها خواسته است با توجه به شروع فصل سرما و افزایش شدید مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف کشور از جمله ساختمان ها و اماکن دولتی، مواردی مانند خاموش کردن سامانه های گرمازا در ساعات غیراداری و مراقبت از درجه حرارت استاندارد اتاق های کار را مد نظر قرار دهند چراکه شرکت های گاز استانی در صورت تخطی مشترکان، حتی دستگاههای دولتی موظف به قطع گاز آنها هستند.

جایگزین جوانفکر درایرنا مشخص شد
شنیده شد که مجید امیدی‌شهرکی، مدیرکل امور امنیتی سیاسی ریاست‌جمهوری، جایگزین علی‌اکبر جوانفکر در ایرنا خواهد شد. ایسنا نوشت؛ گفتنی است علی‌اکبر جوانفکر مدیرعامل فعلی ایرنا به علت اتهامات وارده به وی در زندان اوین به‌سر می‌برد. به‌تازگی نیز غلامحسین الهام سخنگوی دولت جایگزین وی در شورای‌عالی نظارت بر صداوسیما شده بود.

حرفهای ناگفته دستجردی زیاد است
جهان:مرضیه وحیددستجردی در اولین مصاحبه بعد از برکناری از وزارت بهداشت گفت: ناگفته‌ها را در زمان بهتری خواهم گفت .وی افزود:شایعه نامزدی من برای انتخابات نظام پزشکی هم مانند بقیه افتراهای رسانه‌های دولتی دروغ است.

اعتراض مشایی به حکم دادگاه مداحان
فرارو: علی اصغر حسینی وکیل اسفندیار مشایی از ارسال پرونده مداحان به دادگاه تجدیدنظر خبر داد.وی افزود: پس از ابلاغ رای در مدت قانونی به آن اعتراض کردیم و هم اکنون پرونده برای تجدیدنظرخواهی به دادگاه تجدیدنظر استان تهران فرستاده شده است.

فراخوان مفتی فتنه گر
العالم:در اقدامی تفرقه انگیز،عبدالعزیز آل الشیخ مفتی کل عربستان سعودی خواستار حمایت مالی از گروه های مسلح در سوریه شد.
 
ویزیت بیماران توسط خانم منشی
شنیده شد که منشی مطبی که در نبود متخصص و جراح چشم‌پزشک، چشم‌های بیماران را معاینه می‌کرد، دستگیر شد. قدس نوشت؛ رئیس تعزیرات حکومتی ورامین گفت: این منشی که زنی 30ساله است، چهار روز در هفته بر صندلی متخصص تکیه می‌زد و چشم‌ بیماران را معاینه می‌کرد. مثنوی افزود: با گزارش‌های مردمی و بررسی بازرسان شبکه بهداشت و درمان ورامین، تخلف این منشی محرز و مطب نیز پلمب شد. رئیس تعزیرات حکومتی ورامین گفت: منشی متخلف بابت معاینه چشم‌ بیماران، حق ویزیت متخصصان را دریافت می‌کرد.پرونده این متخلف به سازمان نظام پزشکی ارجاع شد.

 استعفای مدیر شبکه تازه تاسیس «تماشا»
شنیده شد که «حبیب‌ا... مازندرانی» که به‌تازگی به سمت مدیریت شبکه تازه تاسیس «تماشا» منصوب شده بود، از سمت خود استعفا کرد. شبکه تماشا فعلا درحال پخش آزمایشی است و معاونت سیما قصد داشت تا در دهه فجر مراسم افتتاح این شبکه را به همراه شبکه سلامت برگزار کند. دو دلیل در استعفای مازندرانی از این سمت شنیده شده است. نخستین دلیل بیماری وی و همچنین بازنشستگی او اعلام شده است. دومین دلیل نارضاینی مازندرانی از وضعیت فعلی شبکه تماشا و نداشتن ساختار منسجم است. شنیده‌ها حاکی است دارابی با استعفای مازندرانی موافقت کرده است.

 پیام تغییر وزیر بهداشت چه بود؟
شنیده شد که عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تغییر وزیر بهداشت گفت: رئیس‌جمهور با این تغییر به مجلس این پیام را داد که اینکه می‌گویند آخر دولت است و چیزی عوض نشود، اینطور نیست من وزیر را عوض کردم پس مجلس هم می‌تواند وزیر تغییر دهد.
ایرج ندیمی در پاسخ به اینکه شایعه شده است که قرار است وزیر اقتصاد تغییر کند، گفت: در مجلس که اراده‌ای برای تغییر وزیر اقتصاد نیست و به نظر نمی‌رسد که دولت نیز تصمیم به تغییر ایشان داشته باشد. وی افزود: اما شایعاتی درباره تغییر وزیر کشور، معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ارشاد بود که رئیس‌جمهور شایعه تغییر وزیر کشور و معاون اول رئیس‌جمهور را تکذیب کرد اما شایعه تغییر وزیر ارشاد به قوت خود باقی است.

درخواست‌ها از زاکانی برای کاندیداتوری؟!
شنیده شد که قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از تشکل‌های دانشجویی و نیروهای اصولگرا از زاکانی درخواست کرده‌اند تا در انتخابات آتی به عنوان کاندیدا حضور یابد. باشگاه خبرنگاران نوشت؛ پرویز سروری درباره کاندیداتوری علیرضا زاکانی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: بسیاری از تشکل‌های دانشجویی و نیروهای اصولگرا از زاکانی درخواست کرده‌اند تا در انتخابات آتی به عنوان کاندیدا حضور یابد.
 وی ادامه داد: زاکانی تاکنون این درخواست‌ها را نپذیرفته است و برای حضور در انتخابات متقاعد نشده است. لازم به ذکر است که علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس است و برخی منابع چندی پیش از وی به عنوان یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات آتی نام برده بودند.

تغییرات گسترده در رسانه مکتوب جریان انحراف
برخی شنیده‌ها از مذاکره سردبیر یکی از رسانه‌های مکتوب جریان انحرافی با اعضای تیم رسانه ای برخی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری حکایت دارد.سراج 24 نوشت: این اقدام پس از آن صورت گرفت که برخی منابع از تغییرات گسترده در رسانه مکتوب جریان انحرافی در هفته‌های آینده با توجه به نزدیکی ز‌‌‌مان انتخابات خبر داده‌اند.

ورامین استان خرداد می‌شود
فارس گفت: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی تلاش دارد پس از جدایی ری از تهران برخی دیگر از مناطق را از این استان جداکند.همچنین در برخی محافل مطرح است تلاش‌هایی در راستای تشکیل استان خرداد به مرکزیت ورامین درحال پیگیری در وزارت کشور است و احتمال جدایی تجریش از تهران نیز وجود دارد.

فیلمبرداری از تمرین پرسپولیس از کارواش
یک خبرنگار در تمرین امروز پرسپولیس که پشت در بسته بود به فیلمبرداری از تمرین پرداخت. تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد، به همین دلیل مسئولان پرسپولیس به خبرنگاران اعلام کرده بودند که به تمرین پرسپولیس نیایند در غیر این صورت از حضور آنها به داخل ورزشگاه جلوگیری به عمل می‌آید اما یک خبرنگار در اقدامی عجیب امروز از طریق کارواش که بالای زمین تمرین پرسپولیسی‌ها است، به صورت پنهانی تمرین قرمزپوشان را با تلفن همراه خود فیلمبرداری و حتی یادداشت برداری کرد.پس از دقایقی که مسئولان پرسپولیس از حضور این فرد مطلع شدند به سراغ وی رفتند و او را از این کار منع کردند.

میرحسین موسوی تعلیق شد
مقامی آگاه در گفت‌وگو با مهر، درباره آخرین وضعیت بازنشستگی میرحسین موسوی در دانشگاه تربیت مدرس، گفت: میرحسین موسوی مدتی پیش تقاضای بازنشستگی خود را در دانشگاه تربیت مدرس مطرح کرده بود.وی گفت: بررسی تقاضای بازنشستگی موسوی هم اکنون در اختیار دانشگاه تربیت مدرس نیست و این موضوع به علت گشوده بودن پرونده موسوی در دستگاه قضا باید از این نهاد پیگیری شود.وی ادامه داد: میرحسین موسوی به علت غیبت‌هایی که داشت وضعیتش به حالت تعلیق درآمده است.

ادامه تحصیل مشایی
مهر نوشت:یک مقام مسئول در آموزش عالی کشور در خصوص برخی اخبار درباره ادامه تحصیل اسفندیار رحیم مشایی در دوره مجازی کارشناسی ارشد رشته حقوق بین‌الملل، گفته است: دانشگاه تربیت مدرس در فروردین امسال به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرده بود باید طی ز‌‌‌مان‌های اعلام شده نسبت به ارائه مدارک تحصیلی خود اقدام کنند، در غیراین‌صورت ادامه تحصیلشان کان لم یکن خواهد شد.به گفته این منبع آگاه، مشایی در تاریخ مقرر مدارک خود را تحویل نداد بنابراین طبق قانون، ادامه تحصیلش کان لم یکن شد.

افشاگری دختر جوان در حضور خبرنگاران
آخرین نیوز نوشت: سه‌شنبه هفته گذشته خبرنگارانی که برای شرکت در جلسه هیات مدیره یکی از مجموعه‌های اقتصادی کشور به محل این مرکز دعوت شده بودند با حادثه عجیبی مواجه شدند؛ حضور یک دختر جوان در آن جلسه و بیان یک رابطه با یکی از مدیران با سابقه و تقریبا شناخته شده باعث شد مسئولان روابط عمومی این مرکز اقتصادی، عذر خبرنگاران را خیلی سریع خواسته و آنان را از جلسه بیرون کنند.

ارایه پیشنهاد نامزدی به مطهری
مهر:عسگری نماینده عضو جریان اصولگرایان مستقل در مجلس هفتم که نزدیکی زیادی به جریان صدای ملت دارد، از ارایه پیشنهادهایی به علی مطهری برای نامزدی در انتخابات سال 92 خبرداد.

کرباسچی: با ناطق دیداری نداشتم
باشگاه خبرنگاران:غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت:برخلاف اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌های خبری در چند ماه اخیر، هیچگونه دیداری را در راستای بررسی مسایل مختلف با ناطق نوری نداشتم.

هایپراستار باید برود
باشگاه خبرنگاران: سید باقر حسینی دبیر کمیسیون امنیت ملی با اشاره به ماهیت صهیونیستی فروشگاه هایپر استار گفت: این مرکز خرید می‌تواند از لحاظ امنیتی خطرساز باشد و باید در اسرع وقت تعطیل شود.

گوشی‌های دو میلیونی برای مدیران یک وزارتخانه
به نوشته فارس اخیراً یکی از وزراتخانه‌ها اقدام به خرید 13 عدد تلفن همراه برای تعدادی ازشاغلین خود کرده که قیمت هرکدام از این گوشی‌ها بیش از 2 میلیون تومان بوده است.این گوشی‌ها که متعلق به یک شرکت آمریکایی است در حالی خریداری شده که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است.

تکذیب کاندیداتوری برادر میرحسین موسوی
 میرمحمود موسوی، برادر کوچک‌تر مهندس میرحسین موسوی، دیشب در تماس روزنامه جمهوری اسلامی، خبر مربوط به احتمال نامزدی خود برای ریاست جمهوری یازدهم را تکذیب کرد. دیروز، تعدادی از سایت‌ها با اعلام خبر حضور میرمحمود موسوی در جلسات هفته‌های اخیر اصلاح طلبان این احتمال را مطرح کرده بودند که وی قصد دارد خود را در دور آینده ریاست جمهوری نامزد کند. مشروح خبر را در صفحه 3 روزنامه امروز بخوانید.

دولت ترکیه در بازار مشروطه تبریز صاحب پرچم شد!
 به گزارش خبرگزاری فارس، اخیراً به بهانه افتتاح یک باب مغازه توسط کشور ترکیه در بازار مشروطه تبریز پرچم این کشور به عنوان سر در این مغازه به چشم می‌خورد. با وجود افتتاح این مغازه هنوز کالایی برای فروش به مردم در این مجموعه وجود ندارد و تنها چیزی که در آنجا به چشم می‌خورد پرچم این کشور است. همچنین شنیده شده است قرار بود این مغازه با مشارکت شهرداری تبریز و کشور ترکیه در بازار مشروطه تبریز فعال شود.

گسترش فعالیت‌های تبلیغی مسیحیت تبشیری در ایران
 تعداد سیصد فقره مرسوله پستی درباره مسیحیت و هواداری از "ب. ا"، ارسالی از مبدا کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، نیوزیلند به یک زندان کشور کشف و ضبط شد. "ب. ا" از سردمداران جریان مسیحیت تبشیری است که درحال حاضر دوران محکومیت خود را در یکی از زندان‌های کشور سپری می‌کند

کاندیداتوری یک نامزد مطرح تا یک ماه دیگر قطعی می‌شود.
یک نامزد احتمالی در دیدار با یکی از علما به ایشان گفته که احتمال 90 درصد نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نمی‌شوم که این عالم در جواب به وی گفته است 90 درصد یعنی چه؟ و وی در پاسخ تأکید کرده که تا یک‌ماه دیگر تصمیم خود را گرفته و اعلام می‌کند.

ماجرای سفرنبیل العربی به رامالله
هفته نامه فلسطینی المنار فاش کرد: هدف از سفر «نبیل العربی» دبیر کل اتحادیه عرب به رامالله، پرداخت بهای سخن شتابزده و بدون مشورت وی با پایتختهای کشورهای عربی در خصوص موضوع سفر وزرای خارجه عرب به رامالله بود و وی چیز تازهای در سفر به رامالله نداشت.

تایید کمک نظامی 480 میلیون دلاری اوباما به ارتش صهیونیستی
خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری العهد گزارش داد: وزارت دفاع آمریکا که باراک اوباما کمک نظامی 480 میلیون دلاری به ارتش رژیم صهیونیستی را تایید کرده است. این کمک به منظور تقویت سامانه دفاع موشکی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین به اسرائیل هزینه خواهد شد. ایالات متحد آمریکا پیش از این نیز 211 میلیون دلار برای تقویت سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اختصاص داده بود. به گفته منابع خبری آمریکائی این اقدام رئیس‌جمهور آمریکا اعتراض برخی اعضای کنگره آمریکا بر بی‌نتیجه بودن کمکها به سامانه گنبد آهنین را در پی داشته است چرا که در جنگ 8 روزه غزه این سامانه ناموفق عمل کرده است.

گرفتن تابعیت یک قهرمان کشتی‌
در حالی که روند کوچ مربیان و کشتی‌گیران ایران به کشورهای رقیب همچنان رو به افزایش است، یک قهرمان دیگر مقدمات گرفتن تابعیت از کشور همسایه را فراهم کرده و قصد دارد با نهایی شدن قراردادش برای تیم ملی این کشور مبارزه کند زمانی که در رقابتهای جهانی2010 مسکو بر سکوی قهرمانی وزن 96 کیلوگرم ایستاد و پس از حمید سوریان دومین مدال طلای این پیکارها را برای کشورمان کسب کرد، هیچگاه چنین آینده ای را متصور نبود. امیرعلی اکبری به عقیده بسیاری از اهالی کشتی فرنگی یک پدیده در سنگین وزن بود که آینده ای درخشان را پیش رو داشت اما درست هنگامی که پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در مسکو به تکرار قهرمانی در بازیهای المپیک 2012 لندن می اندیشید خواسته یا ناخواسته در بند هیولای دوپینگ گرفتار شد و محرومیتی دو ساله را پیش رو دید. ودر این مدت مورد بی مهری هایی قرار گرفت که حالا می خواهد با گرفتن تابعیت و کشتی گرفتن برای کشوری دیگر ان را جبران کند.

کم دغدغه‌ترین شغل در آمریکا
بنا بر اعلام یک پایگاه اینترنتی در امر رتبه‌بندی مشاغل، حرفه استادی دانشگاه در صدر مشاغل کم استرس در آمریکا قرار گرفت. بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی کریر کست، رشد بالای فرصت‌ها، ریسک‌پذیری کمتر سلامتی و پرداخت‌های واقعی در ازای پیشنهاد حقوقی از سوی استادان، یک محیط کم دغدغه را فراهم آورده که مورد غبطه سایر مشاغل قرار گرفته است. در ادامه باید اضافه کرد رشد فزاینده دانشجویان جویای تحصیل در دانشگاه‌ها، ناخواسته سبب افزایش فرصت‌های شغلی در زمینه تحصیلات تکمیلی شده است که بنا بر ادعای این پایگاه اینترنتی، ایجاد شغل تدریس را بسیار کم دغدغه‌تر از قبل نموده است. ضمن اینکه پرداخت میانگین حقوق 62 هزار دلار معادل 38 هزار و 178 یورو گواه این ادعاست که این حرفه در صدر مشاغل کم دغدغه قرار می‌گیرد.

فعالیت هدفمند انجمن اسلامی در قالب کمیسیون حقوق زنان
به تازگی انجمن اسلامی یکی از دانشگاه‌های تهران اقدام به راه‌اندازی کمیسیونی تحت عنوان «کمیسیون برابری» جهت بررسی حقوق زنان کرده است؛‌اعضای این کمیسیون هر دو هفته یکبار اقدام به برگزاری جلسات مطالعاتی درباره حقوق زنان می‌کنند و به دنبال ارتباط گیری با اساتیدی که به عنوان سکولار در فضای دانشگاه مطرح‌اند، هستند.

 مشت دروازه‌بان تیم لیگ برتری به صورت سرمربی!
یکی از تیم های کم حاشیه لیگ برتر اخیرا جنجال بزرگی را در تمرینات خود تجربه کرده است.در یکی از جلسات تمرینی سرمربی تیم به دروازه بانی که چند جلسه غیبت داشت اعلام کرد باید 10 بار دور زمین بدود.این دروازه بان که در گذشته نیز بارها خبرساز شده بود، تنها 2 بار دور زمین دوید و قصد داشت به تمرین اضافه شود که سرمربی تیم مانع او شد و کار به درگیری کشید و دروازه بان عصبانی با مشت به صورت سرمربی کوبید.

پروفسور۲۴ ساله
پسری که ۲۴ سال سن داشت به عنوان یک پروفسور تمام از دنشگاه "UCLA" فارغ التحصیل شد. آی کیو او ۲۱۱ ثبت شده است. ترنسه تا او در سال 1975 در استرالیا به دنیا امد ولی اصلیتی چینی دارد و البته در بین باهوش ترین کودکان دنیا قرار دارد. او در حالی که 2 سال داشت زبان انگلیسی و مادری خودش را به طور کامل آموخت. در 5 سالگی مسائل سخت ریاضی را حل می کرد و همچنین در 12 سالگی توانست المپیاد ریاضی جهانی در میان برترین ها قرار بگیرد و از همین رو جوان ترین شرکت کننده این مسابقات نامیده شد.او همچنین در حالی که 24 سال سن داشت به عنوان یک پروفسور تمام از دنشگاه "UCLA" فارغ التحصیل شد. آی کیو او 211 ثبت شده است.
 
هشدار درباره کلیساهای خانگی
مرکز خبر حوزه:آیت‌ا... العظمی جعفر سبحانی یکی از مراجع تقلید شیعیان نسبت به گسترش کلیساهای خانگی مناطق مختلف کشور و منحرف ساختن جوانان هشدار داد.

حملات سایبری به یک مجتمع پتروشیمی
شنیده شده است  طی 2 روز، تعداد هزار و 72 حمله سایبری به یکی از مجتمع‌های پتروشیمی کشور صورت گرفته بود که با هوشیاری مسئولین امر هیچ آسیبی به شبکه داخلی مجتمع وارد نشده است؛ طبق بررسی‌های انجام شده آی پی  متجاوزین سایبری مربوط به رژیم صهیونیستی بوده است.این پتروشیمی یکی از مجتمع‏های استراتژیک می‏باشد که در تولید بنزین برای مقابله با تحریم نقش اساسی داشته است.

اخبار کوتاه
*  تعداد سیصد فقره مرسوله پستى درباره مسیحیت تبشیرى، ارسالى از مبدأ کشورهاى آمریکا، انگلستان، کانادا، نیوزیلند به یک زندان کشور، کشف و ضبط شد. «ب.ا» از سردمداران جریان مسیحیت تبشیرى است که در حال حاضر، دوران محکومیت خود را در یکی از زندان‌های کشور سپرى مى‏کند.
   *  به‌تازگی انجمن اسلامی یکی از دانشگاه‌های تهران، کمیسیونی را با عنوان «کمیسیون برابری» برای بررسی حقوق زنان راه‌اندازی کرده است؛‌اعضای این کمیسیون هر دو هفته یک‌بار جلساتی مطالعاتی درباره حقوق زنان برگزار می‌کنند و به‌دنبال ارتباط‌گیری با اساتیدی هستند که به‌عنوان سکولار در فضای دانشگاه مطرحند.
   *  «اردشیر امیرارجمند» در حاشیه نشست پراگ گفت: ما باید یک رهبر اجتماعی داشته باشیم؛ خاتمی نمی‌تواند این رهبری را عهده‌دار شود، موسوی و کروبی هم درحال حاضر امکان تعامل ندارند. ما باید از طریق مباحث حقوق بشر و به کمک «احمد شهید» فضاسازی‌ها را علیه ایران بیشتر کنیم تا تحریم‌های بیشتری علیه ایران تصویب شود.
   *  به‌تازگی به بهانه افتتاح یک باب مغازه از سوی کشور ترکیه در بازار مشروطه تبریز، پرچم این کشور در سر در این مغازه به چشم می‌خورد! گفتنی است، باوجود افتتاح این مغازه، هنوز کالایی برای فروش به مردم در این مجموعه وجود ندارد و تنها چیزی که در آنجا به چشم می‌خورد، پرچم ترکیه است!
   *  براساس اخبار موثق، گروهک‌های ترویستی که در حوزه شرق ایران فعالیت می‌کنند، در تلاشند که به عرصه سیاسی وارد شوند. در همین راستا، این گروه‌ها به‌تازگی با انتشار بیانیه‌هایی با ادعای تبعیض مذهبی و طایفه‌ای، به اختلاف در منطقه دامن زده و خواستار عدم حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو شده‌اند. این در حالی است که بیشتر نمایندگان استان سیستان‌وبلوچستان و مسئولان استان، از برادران بلوچ و اهل سنت هستند.
   *  براساس اخبار دریافتی، یکی از حلقه‌های انحرافی قصد دارد تا کاندیدای خود را به‌عنوان مصلح اجتماعی در میان مردم معرفی کند و از سوی دیگر حضور این فرد در انتخابات، به‌عنوان مطالبه مردم، به نظام تحمیل شود. در همین راستا، این جریان طرح جمع‌آوری سه میلیون امضا در حمایت از این فرد را کلید زده است!
   *  به‌تازگی در جلسه‌ای خصوصی، اصلاح‌طلبان در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، رایزنی‌هایی را با حضور محمد خاتمی انجام دادند که در این جلسه طرح معرفی «میرمحمود موسوی» برادر میرحسین موسوی برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری مطرح شده است!
   *  «زانیار» و «لقمان مرادی» دو تن از اعضای گروهک تروریستی کومله، که به اتهام پنج فقره ترور از جمله ترور فرزند امام‌جمعه مریوان و دو تن از همراهان او دستگیر شده بودند، پس از محاکمه به اعدام محکوم شدند. پس از صدور حکم و نزدیک شدن به زمان اجرای آن، سایت‌های ضدانقلاب به‌خصوص سایت‌های پژاک، منافقین، هر دو حزب منحله دموکرات، شاخه‌های مختلف کومله به‌صورت گسترده و هماهنگ به پوشش آن پرداختند و سعی می‌کنند این متهمان را بی‌گناه جلوه دهند!
   *  پایگاه خبری ضدانقلابی خودنویس که توسط «نیک‌آهنگ کوثر» اداره می‌شود، با انتشار مطلبی به قلم وی، از برنامه جدید این سایت در سال 2013 و در آستانه انتخابات سال آینده برای آموزش «امنیت اینترنتی» خبر داده است! نیک‌آهنگ کوثر که مهم‌ترین هدف این کار را تأثیرگذاری در انتخابات سال آینده عنوان کرده، یکی از نقاط ضعفی را که باعث شکست جریان فتنه در سال 88 شد، عدم آموزش لازم و کافی برای پیاده‌نظام جریان فتنه عنوان کرده است!
   *  تروریست‌های پژاک در محلی به نام «دوژه» در منطقه‌ «سرخ‌کوه» شهرستان بانه به کولبران و کاسبکاران کُرد یورش بردند و تمام اموال آنان را به آتش کشیدند. به گفته‌ شاهدان، کولبرانی که این کالاها و اجناس را حمل می‌کردند، از ترس کشته‌شدن به دشت و کوه‌های اطراف بانه پناه بردند. تروریست‌های پژاک باوجود به آتش کشیدن اموال کولبران، بیشتر از پنجاه اسب بارکش این کاسبکاران را نیز کشتند.
   *  «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق، از مردم و تظاهرکنندگان عراقی خواست تلاش نزدیکان صدام و اعضای حزب سرنگون شده بعث برای ایجاد جنگ طایفه‌ای در عراق را محکوم کنند و از فتنه‌های طایفه‌ای برحذر باشند. وی همچنین از دولت و ارتش عراق خواست تا با قدرت در کنار مردم باشند و با این افراد برخورد جدی کنند. برخی از دشمنان عراق بارها سعی کرده‌اند تا مقتدی صدر را رو در روی دولت مالکی قرار دهند که تاکنون موفق نبوده‌اند.
   *  گروهک تروریستی منافقین بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری 92 بخش رسانه‌ای خود را فعال کرده است. در همین راستا، به‌تازگی پایگاه خبری اینترنتی «آژانس ایران خبر» متعلق به این گروهک تروریستی، پس از دوره‌ای غیرفعال بودن، فعالیت خود را برای دروغ‌پراکنی و ایجاد تشنج، از سر گرفته است.
   *  هاشمی در کتابی با نام «صراحت‌نامه» که به‌تازگی از وی چاپ شده، طی مصاحبه‌ای، اعلام می‌کند که تاکنون از نوشتن هیچ‌یک از نامه‌های خود پشیمان نشده است! این در حالی است که وی پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 88 طی نامه‌ای بدون سلام به رهبر معظم انقلاب، کشور را به آشوب و اغتشاش تهدید کرده بود!
   *  همزمان با نزدیک‌شدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و تشدید فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در کشور، بنیاد باران خاتمی مجدداً شاخه‌های استانی‌اش را راه‌اندازی کرده و در استان‌های فاقد دفتر، آن را تأسیس کرده است به‌طوری که در هفته گذشته، دفاتر این بنیاد در دو استان غربی با حضور استانداران دولت اصلاحات و اعضای ستاد مرکزی محمدرضا عارف افتتاح گردیده است.
   *  خبرهای رسیده حکایت از انتصاب یکی از اعضای ستاد میرحسین موسوی در قم به‌عنوان مدیر یکی از بخش‌های شهرداری قم دارد که این امر موجب ناراحتی برخی از مسئولان و ولایتمداران استان شده است!









https://shoma-weekly.ir/MXHPZO