گفته می‌شود که...

سفر آل اسحاق به مازندران/ پخش صدای خواننده لس آنجلسی در صدا و سیما!/ افزایش تمایل خاتمی برای کاندیداتوری/ عبارت توهین‌آمیز رحیمی درباره چادر/ توهین روزنامه دولت به شورای نگهبان/ و ...

سفر آل اسحاق به مازندران
یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی به منظور تشریح برنامه‌ها و اولویت کاری خود و شرکت در اجلاس منطقه‌ای حزب موتلفه امروز به استان مازندران سفر می‌کند.

پخش صدای خواننده لس آنجلسی در صدا و سیما!

در اوایل قسمت اول مجموعه پروانه و در سکانس بازجویی از کاراکتر دختر سریال که دوشنبه شب پخش شد، یکی از بازجوها نوار کاستی را که از اتومبیل وی برداشته شده داخل ضبط گذاشت. در ادامه و زیر صدای صحبت شخصیت ها، صدای ضبط صوت بلند شد و صدای حسن ستار از خوانندگان لس آنجلسی روی آنتن رفت! پخش این صدا حدود یک دقیقه نیز ادامه داشت.
چندی پیش نیز شایعه شده بود که سازندگان سریال «معمای شاه» قصد دارند چهره‌هایی شبیه خوانندگان لس آنجلسی از جمله گوگوش، ابی و... را یافته و در سریال از آنان بازی بگیرند! خبری که بلافاصله توسط محمدرضا ورزی کارگردان سریال تکذیب شد. وی در آن مقطع به خبرنگار ما گفت که چنین خبری صحت ندارد و اگر هم قرار باشد بنا بر ضروریات تاریخی در بخش کوتاهی به این افراد پرداخته شود، قطعاً منطبق بر موازین جمهوری اسلامی و قوانین رسانه ملی خواهد بود.اما به نظر می رسد با توجه به پخش صدای ستار و ترانه «همسفر» در بخشی از سریال «پروانه»، شاید تلویزیون تا حدودی راه را برای شماری از اشاره‌های تاریخی و لزوم توجه به آنها باز کرده و دست کم در آثار مناسبتی و تاریخی امکان چنین ارجاعات و استفاده هایی فراهم شده است.

افزایش تمایل خاتمی برای کاندیداتوری
در جلسات منظم هفتگی که با حضور چهره های موثر اصلاح طلب و به میزبانی خاتمی برگزار می شود، تلاش ها برای جلب نظر خاتمی افزایش یافته است.
به نوشته انتخاب، خاتمی نیز در این جلسات برخلاف ماههای گذشته که صراحتاً از "نیامدن" سخن می گفت، نسبت به درخواستهای دعوتی که ارائه شده است موضع گیری خاصی انجام نداده است.
وی البته هنوز به قطعیت نرسیده اما افزایش تمایل او برای کاندیداتوری، باعث ترغیب اطرافیانش شده است. موثرین جبهه اصلاحات تلاش می کنند طی چند روز آینده نظر مثبت او را برای ورود به این عرصه جلب کنند
شنبده شده وی تا 10 روز آینده نظر قطعی خود را اعلام می‌کند.

یاران مشایی استارت زدند
حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده مدیر گروه مطالعات دینی مرکز مطالعات جهانی شدن و یکی از چهره‌های نزدیک به اسفندیار رحیم‌مشایی با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.
شریف‌زاده در حاشیه ثبت‌نام خود حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و گفت: فعلا موقعیت برای گفت‌وگو فراهم نیست. بنده حرف‌های زیادی در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات و نقش و جایگاه شوراها دارم و انشاالله در زمان معین در این باره با شما خبرنگاران صحبت خواهم کرد.

واکنش کتایون ریاحی به تصاویر منتسب به او
شنیده شد که کتایون ریاحی با تکذیب عکس‌های منتسب به وی در کنار خواننده لس‌آنجلسی به خبرنگار بانی‌فیلم گفت: عکس‌های منتشر شده از من در فضای مجازی صحت ندارد. متأسفم از اینکه در جامعه مترقی ایران، برخی از مردم از روی بی‌خبری و بی‌اطلاعی درصدد تخریب چهره‌های شناخته شده هستند. این بازیگر در پایان گفت: بعضی‌ها با غرض‌ورزی درصدد از بین بردن محبوبیت افراد شناخته شده هستند و من برای آنها متاسفم.
 
فروش ساختمان برای تکمیل پروژه!
شنیده شد که خراسان نوشت؛دولت قصد دارد برخی ساختمان‌های سفارت ایران در کشورهای دیگر را برای تکمیل پروژه‌ها بفروشد. در حالی که یک مسئول ارشد اجرایی چند ماه قبل، در ابلاغیه‎ای خواستار فروش تعدادی از ساختمان‎های متعلق به سفارتخانه‎های ایران در کشورهای مختلف جهان شده بود، گفته می‎شود بر اساس نامه مجدد این مسئول، تعدادی دیگر از ساختمان‎های متعلق به وزارت خارجه در کشورهای مختلف برای فروش انتخاب شده‎اند و قرار است مبالغ حاصل از این اقدام، برای تکمیل برخی طرح‎های نیمه تمام دولت هزینه شود.
 
آپارتمان‌نشینی‌ با دستورات دینی سازگاری ندارد
شنیده شد که عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروزه آپارتمان‌نشینی‌ها با دستورات دینی سازگاری و همخوانی ندارد و این چالش از جنبه روانی باید کاملا بررسی شود. محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش الگوی معماری و شهرسازی اسلامی - ایرانی افزود: باید در ساخت و سازها به نما و درون ساختمان‌ها با توجه به ارزش‌های دینی توجه ویژه شود.
وی برقراری ارتباط معقول و مدیریتی را ضروری دانست و تاکید کرد: بدون ارتباط دو سویه با مدیریتی معقول دستیابی به اهداف مورد نظر محقق نمی‌شود. فاضل لنکرانی به زیان‌های ساخت و ساز بدون رعایت معماری اسلامی ـ ایرانی اشاره کرد و گفت: امروزه آپارتمان‌نشینی‌ها با دستورات دینی سازگاری و همخوانی ندارد و این چالش از جنبه روانی باید کاملا بررسی شود. وی اظهار کرد: به این مسائل تاکنون به طور کامل پرداخته نشده است و نباید فرهنگ آپارتمان‌نشینی در قم باب شود که در این خصوص نیازمند ساماندهی شهرداری هستیم.
 
ادعای تازه درباره تعداد سانتریفیوژهای فردو
شنیده شد که خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از دو دیپلمات در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شده است که ایران در سه ماه گذشته تعداد سانتریفیوژهای سایت فردو را سه برابر کرده است. به گزارش فارس، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابع دیپلماتیک در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شده است که ایران اخیرا تعداد زیادی سانتریفیوژ جدید نصب کرده است.
 بنا بر این گزارش، تعداد سانتریفیوژهای ایران طی سه ماه گذشته، در سایت فردو سه برابر شده و به 600 عدد رسیده است. البته همه این سانتریفیوژها وارد چرخه عملیاتی نشده و نصب برخی از آن‌ها کامل انجام نشده است. دو دپیلماتی که این خبر را به آسوشیتدپرس داده‌اند، اجازه افشای این اطلاعات را نداشته و به همین جهت خواسته‌اند نام آن‌ها فاش نشود.
 
تشکیل 80 هزار پرونده قاچاق در سال 91
شنیده شد که معاون پیشگیری و هماهنگی امور سازمان‌ها و استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تعداد باندهای متلاشی شده قاچاق کالا و ارز در سال 91 به رقم 950 رسید که در این ارتباط 80 هزار پرونده با موضوع قاچاق تشکیل شد. مهدی ابویی ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه (مربوط به سازمان‌های کاشف) را یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به سال 90 حدود 15 درصد افزایش داشته است.
 به گفته وی، تعداد پرونده‌های قاچاق سال 91 نسبت به سال 90 به میزان 30 درصد افزایش داشته است. بر اساس گزارش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ابویی آمار ارائه شده را حاکی از موفقیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کنترل قاچاق مواد سوختی در سال 91 و کاهش قاچاق نسبت به سال 90 دانست.
 
ایراندخت عطاریان رئیس سازمان تامین اجتماعی می‌شود
شنیده شد که ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جانشین سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی می‌شود. مهرنوشت؛برخی اخبار از تصمیمات جدید در وزات تعاون و کار و رفاه اجتماعی حاکی از آن است که ایراندخت عطاریان مدیرعامل وقت صندوق بازنشستگی کشوری به زودی بر صندلی ریاست سازمان تامین اجتماعی تکیه خواهد زد و وزیر ظرف چند روز آینده حکم وی را ابلاغ می‌کند.  
عطاریان از جمله مدیران زن با سابقه در تامین اجتماعی است که در طول مدیریت خود در صندوق بازنشتگی کشوری اقداماتی نظیر بیمه طلایی و پرداخت مطالبات بازنشستگان را به نتیجه رسانده است. پیش از این نیز و در جریان معرفی وزیر رفاه از وی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارت نام برده می‌شد. گفته می‌شود از جمع پنج نفره اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری قرار است یک نفر به عنوان مدیرعامل جدید این صندوق معرفی شود.

کارگردان فیلم انتخاباتی ولایتی کیست؟
آنا: براساس اخبار رسیده، در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی ، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما و تلویزیون، فیلم تبلیغاتی این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری را خواهد ساخت.

عبارت توهین‌آمیز رحیمی درباره چادر
جهان: معاون اول رئیس جمهور با توهین به حجاب کامل، ذلت را به چادر نسبت داد.محمدرضا رحیمی در مراسم آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت در تهران گفته است که امروز برخی از کشورهای خارجی و غربی تحریم کننده نفت ایران ذلیل و چادر به سر شده اند

شفابخش ترین داروی امروزی چیست؟
زنبور عسل از قدیم حشره ای مفید به حساب می آمده است که از نیش آن برای ساخت بسیاری از داروها استفاده می شده است.بررسی ها نشان می دهند امروزه زنبور عسل و ترکیباتی که از گل ها به وجود می آید در حوزه و علم پزشکی بسیار پرکاربرد است و از آن برای ساخت داروهای ایدز استفاده می شود.عسل جزو فرآورده هایی است که از آن به عنوان جلوگیری از پیشرفت ایدز امروزه زیاد استفاده می شود.دیابت، فشارخون بالا، فراموشی جزو بیماری هایی هستند که امروزه داروهایی با عسل برای درمان انها ساخته شده است.پزشکان توصیه می کنند مصرف یک قاشق عسل در روز از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند و اگر فردی مبتلا به بیماری شد به روند بهبود بیماری سرعت می بخشد..

تنبیه عجیب یک مجرم در مریوان
شنیده شد که برای تنبیه یک فرد اراذل و اوباش در شهرستان مریوان کردستان لباس زنانه بر تن وی کردند و این فرد را در سطح شهر مریوان گرداندند. این اقدام موجب اعتراض نمایندگان کردستان و برخی دیگر از نمایندگان مجلس شد. 17 نماینده مجلس در همین راستا این نوع برخورد با اراذل و اوباش را توهین به لباس زنان عفیف و پاکدامن دانستند و با طرح سوالی از وزرای کشور و دادگستری، خواستار پاسخگویی آنها در این زمینه شدند.
 اسامی 17 نماینده‌‌ای که از این دو وزیر خواستار پاسخگویی شدند به شرح زیر است: 1-امید کریمیان نماینده مریوان و سروآباد2- محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان3- حامد قادر مرزی نماینده قروه4- میرهادی قره سید نماینده تبریز5- محسن بیگلری نماینده سقز6- سید ناصر موسوی نماینده فلاورجان7- علی نعمت چهاردولی نماینده ملایر8- بیاتیان نماینده بیجار9- مسعود پزشکیان نماینده تبریز10- غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت11- عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر12- علی مطهری نماینده تهران13- سید‌هادی حسینی نماینده سواد کوه14- فتح‌ا... حسینی نماینده قصرشیرین15- بیژن نوباوه نماینده تهران16- بهروز نعمتی نماینده اسدآباد17- سید احسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران.

حیرت سیاستمداران آمریکا از قدرت مقام معظم رهبری  
وال استریت ژورنال در مورد شخصیت مقام معظم رهبری نوشت: «آقای خامنه‌ای قوی‌ترین مقام سیاسی و نظامی ایران از شخصیت‌هایی است که برنامه‌های سیاستمداران وزارت امور خارجه دولت اوباما را ملغی و تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. جان کری با سفر به اسرائیل سعی در ایجاد یک تفاهم و برقرار نمودن صلح بین اعراب و اسرائیل برآمد و باید توجه داشت که آقای خامنه‌ای و نخبگان نظامی او در سیستمی که همان سپاه پاسداران است در ایجاد چنین صلحی بسیار موثر هستند زیرا کلید اصلی صلح که همان حمایت نکردن از گروه‌های جهادی فلسطین است، در گرو آنها قرار دارد.» 

نامزدی ام را اعلام می‌کنم
فارس: مهدی چمران رئیس شورای شهرتهران با اشاره به اینکه در آینده نزدیک نامزدی خود را برای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام خواهم کرد، گفت: به زودی در این زمینه صحبت خواهم کرد.

واکنش خواننده لس آنجلسی
بولتن نیوز: حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی در پاسخ به اینکه آیا در همایش تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر در ورزشگاه آزادی قرار است شرکت کنید، گفت: با من صحبتی نشده است و قبلاً نیز گفته شده بود که در برج میلاد برنامه داشتم که اینطوری نبود.

واکنش مجمع تشخیص به نقل قولی از هاشمی رفسنجانی  
در پی انتشار خبری در یک پایگاه خبری به نقل از فردی که در خبر مذکور از استانداران اسبق معرفی شده و مطالبی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منتسب کرده، روابط‌عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی ارائه کرد.در این توضیح آمده است: آنچه در یک پایگاه خبری و برخی سایت‌های داخلی و خارجی منتشر شده در واقع نوعی اعمال سلیقه شخصی و تحریف سخنان ایشان بوده است.مطالب مذکور ‌‌و عناوین عدم اعتماد و نبض اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی کشور که جای تأمل دارد مطابق آنچه در دیدار جمعی از استانداران سابق با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان شده، نیست.  
 
پیگیری دولت برای تغییر در قانون اختیارات رئیس قوه قضائیه  
خراسان نوشت:در حالی که بر اساس قانون وظایف و اختیارات رئیس قوه قضائیه مصوب سال 1378 مجلس شورای اسلامی، دولت موظف است لوایح قضایی را که توسط رئیس قوه قضائیه تهیه و تحویل دولت می‌شود، حداکثر ظرف مدت سه ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی‌کند یک مسئول مهم اجرایی از کارشناسان حقوقی دولت خواسته است شرایط تصویب برخی تبصره‌ها برای اعمال تغییراتی در این تکلیف مجلس را بررسی و راهکارهایی را برای اجرای آن پیشنهاد کنند. 

توهین تلویحی روزنامه دولت به شورای نگهبان  
روزنامه ایران به آیت‌الله مومن یکی از فقهای شورای نگهبان که چند روز پیش گفته بود اگر کسی بوی انحراف بدهد رد صلاحیت می‌شود،توهین کرد.به گزارش زندگی نیوز، روزنامه ایران در ستون شیپورچی خود که عنوان «مشاوره انتخاباتی» داشت، نوشت:روشهای تشخیص انحراف چیست؟-1 بو کردن: انحراف بوی خاصی داره و اگه کسی بوی انحراف داد، سریعا ما رو خبر کنید. -2‌اگه دیدید یه نفر نه به سمت راست حرکت می‌کنه و نه به سمت چپ و دوست داره راه مستقیم رو بره، بدونید منحرفه! 

واکنش رئیس‌جمهور قانونی باشد
خانه ملت: محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس‌مجلس با بیان اینکه گمان نمی‌کنم حسن روحانی بتواند هاشمی جدید در حوزه سیاسی شود، گفت: نامزدمطلوب دولت تأییدصلاحیت نشد، واکنش رئیس‌جمهور در چارچوب قانون باشد.

چرا طلا برای آقایان حرام است؟
پژوهش های علمی پزشکی نشان می دهد طلا بر گلبول های قرمز مردان تأثیر می گذارد ، در حالی که بر گلبول های قرمز زنان تأثیری نمی گذارد.این امر به دلیل وجود لایه چربی میان پوست و گوشت زنان اتفاق می افتد. این لایه مانع تأثیر اشعه های عنصر طلا بر روی گلبول های قرمز می شود .پژوهش های دیگر نشان می دهند که اشعه های طلا نقش منفی بر روی هورمون های جنسی مردان دارند، در حالی که اشعه های عنصر "نقره" بر مردان و زنان چنین تأثیری ندارد.در ترکیب بدن انسان، عنصر طلا، اورانیوم، آهن و عناصر دیگر وجود دارد ولی عنصر "نقره" وجود ندارد. طلا و نقره با ترکیبات موجود در غذا از خود واکنش نشان می دهند و به همراه آنزیم ها در بدن انسان ترکیباتی که برای سلامتی بدن انسان مضر است، ایجاد می کنند.پیامبر اکرم (ص) قرن ها پیش درباره این موضوع فرمودند: طلا و ابریشم برای مردان امتم حرام است و برای زنان امتم حلال است و این مطلب میزان اهمیت و فایده احکام اسلامی را ثابت می کند.

خوش‌خدمتی گوگل به صهیونیستها
جهان: سایت «گوگل» در اقدامی که نشان از وابستگی به صهیونیستها دارد به مناسبت سالروز اعلام وجود رژیم صهیونیستی، لوگوی خود را تغییر داد.

رضایی : شایعه است
مهر: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع اصحاب رسانه تبریز با تأکید بر اینکه ماجرای درگیری وی با شهید صیاد شیرازی شایعه ای بیش نیست، به ماجرای ستار بهشتی اشاره کرد و گفت: باید نگاه های سیاسی از حوزه های خبری، علمی و هنری ریشه کن شود تا خبرنگاران و دیگر مردم با نگاهی واقع بینانه به وظایف خود عمل کنند.

قاسم‌سلیمانی اموال خود را وقف کرد  
مسئول روابط‌عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفت‌وگوبا «سایت بوتیا »گفت: سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پنجاه درصد از کل اموال خود را شامل ۵ قطعه ملک در خیابان شهید رجایی کرمان با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا(س) وقف نمود.

افزایش احتمال کاندیداتوری خاتمی  
 انتخاب از افزایش احتمال کاندیداتوری سید محمد خاتمی خبر داد. این سایت خبری نوشت: در جلسات منظم هفتگی که با حضور چهره‌های موثر اصلاح طلب و به میزبانی خاتمی برگزار می‌شود، تلاش‌ها برای جلب نظر خاتمی افزایش یافته است.خاتمی نیز در این جلسات برخلاف ماههای گذشته که صراحتاً از «نیامدن» سخن می‌گفت، نسبت به درخواستهای دعوتی که ارائه شده است موضع گیری خاصی انجام نداده و اعلام کرده باید بیشتر فکر کند.وی البته هنوز به قطعیت نرسیده اما افزایش تمایل او برای کاندیداتوری، باعث ترغیب اطرافیانش شده است. موثرین جبهه اصلاحات تلاش می‌کنند طی چند روز آینده نظر مثبت او را برای ورود به این عرصه جلب کنند.

کارت من برای کناره‌گیری روی میز است
ایسنا: محمد شریعتمداری از داوطلبین احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در نشستی خبری، در پاسخ به پرسشی درباره دیدارهای اخیر وی با هاشمی رفسنجانی و خاتمی، گفت: در این مذاکرات اعلام کرده‌ام که کارت من برای کناره‌ گیری روی میز است.

انتقاد زاکانی از روش تبلیغات دولت
جهان: علیرضا زاکانی نماینده مجلس با انتقاد از برگزاری مراسم تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران گفت : این گونه رفتارها با شعارهای ابتدایی دولت در سال 84 در تعارض است و باعث سرخوردگی و دلسردی مردم می شود.

مخالفت حاج منصور مکان نشست پایداری را تغییر داد
به دلیل مخالفت یکی از مداحان معروف تهرانی، مکان، برگزاری همایش جبهه پایداری تغییر کرد. شفاف نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است همایش جبهه پایداری که قرار بوده در مسجد ارگ تهران برگزار شود، به دلیل مخالفت حاج منصور ارضی _ که بنا بوده در این مراسم مداحی کند_ به مکان و زمان دیگری موکول شد.علی خطیبی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری هم دیروز از قطعی نبودن زمان و مکان همایش جبهه پایداری برای اعلام نامزد نهایی این جبهه خبر داد و اظهار کرد: مکان این همایش متعاقباً اعلام خواهد شد. تا کنون نیز خبری در خصوص مکان جدید همایش جبهه پایداری اعلام نشده است.

مسابقه حامیان سابق احمدی نژاد برای ابراز برائت از وی
 با نزدیک شدن پایان کار دولت، حامیان سابق احمدی نژاد برای ابراز برائت از وی با همدیگر مسابقه داده‌اند. یکی از حامیان در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح طلب گفته است: "اصولگرایان از همان روزی که دولت احمدی نژاد را دولت امام زمان خواندند و او را معجزه هزاره سوم نامیدند و برایش کتاب نوشتند باید فکر این روزها را می‌کردند.
" یکی از حامیان سینه چاک نیز گفته است: "من همانطور که قبلاً با شمشیر به مقابله با مخالفان احمدی نژاد پرداختم از این به بعد با همان شمشیر به مقابله با خود او خواهم پرداخت زیرا او چیزی برای دفاع باقی نگذاشته و به جای زنده باد اسلام، به شعار زنده باد بهار روی آورده است." به این می‌گویند بصیرت!  
 
احضار قاضی معزول کهریزک بابت شکایت جدید
با مشخص شدن زمان جلسه بعدی دادگاه کهریزک، قاضی معزول کهریزک بابت شکایت جدید، احضار شده است. به گزارش تابناک، چهارمین جلسه دادگاه کهریزک درحالی قرار است به فاصله حدود پنجاه روز از نشست سوم به زودی برگزار شود که اظهارات جنجالی یکی از متهمان در جمع خبرنگارانی که در محوطه بیرونی دادگاه حضور داشتد، وی را با شکایت جدیدی مواجه کرده است که به مراتب سنگین‌تر از اتهامی است که پیشتر به وی وارد شده بود!  
وکیل مدافع والدین یکی از جان باختگان کهریزک در پاسخ به سوالی درباره شکایت جدیدی که از علی اکبر حیدری فر، دادیار معزول و متهم ردیف دوم پرونده مطرح کرده‌‌اند، گفت: "سخنانی که ایشان در جمع خبرنگاران بیان کرد، حکایت از پذیرش جرمی دارد که رسیدگی به آن در دستور کار دادگاه 76 کیفری استان قرار نداشت اما شکایتی که پیرو این اظهارات تسلیم دادسرا کردیم، منجر به احضار وی شده است." حیدری فر گفته بود من مقصرم، مرتضوی بی‌گناه است.

علت لغو نشست پایداری  
شفاف: شنیده ها حاکی است همایش جبهه پایداری که قرار بوده در مسجد ارگ تهران برگزار شود، به دلیل مخالفت حاج منصور ارضی - که بنا بوده در این مراسم مداحی کند- به مکان و زمان دیگری موکول شد.

ایرانی ها دو برابر نیازشان غذا می خورند!
فاطمه رخشانی معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: نیمی از ایرانی‌ها 2 برابر نیازشان غذا می‌خورند. 20 درصد افراد بزرگسال در کشور به فشار خون مبتلا هستند . نیمی از این افراد از بیماری خود اطلاعی ندارند و این در حالی است که 35 درصد موارد بستری در CCU و ICU به دلیل فشار خون است و 40 درصد افرادی که جراحی قلب کرده‌اند سابقه فشار خون داشته‌اند.
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده مقدار مصرف نمک در ایران افزایش داشته است اما اطلاعات کشوری دقیقی در این مورد وجود ندارد.‌تنها تحقیق انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که طی 10سال نشان داده مصرف نمک در مردم افزایش یافته و در سال‌های اخیر با تغییر سبک زندگی، کاهش یافته است. سازمان بهداشت جهانی پنج گرم را به عنوان سرانه مصرف هر فرد در شبانه‌روز اعلام کرده است. مصرف سرانه نمک در ایران دو برابر میانگین جهانی است.
می خواهید خودکشی کنیم تا شما بترسید!؟
به گزارش کیهان، مشاور سابق باراک اوباما می گوید آمریکا باید برای گرفتن زهر چشم از ایران به سوریه حمله کند.
به گزارش لس آنجلس تایمز دنیس راس که دارای گرایش های صهیونیستی است، می گوید: آمریکا برای گرفتن زهرچشم از ایران درباره برنامه هسته ای و اثبات این مساله که آمریکا حاضر به کار بردن همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی برای برخورد با مساله هسته ای ایران است، باید در موردسوریه جدی تر عمل کند و اگر لازم باشد به این کشور حمله نظامی کند.
وی همچنین گفته است: «آنچه در سوریه می گذرد با ایران ارتباط عمیقی دارد. تعلل آمریکا در سوریه پیام اشتباهی برای حاکمان ایران که از بشار اسد پشتیبانی می کنند، می فرستد.»مشاور سابق اوباما اظهار داشت: انتظار ما از حاکمان ایران آن است که رفتار خود را نه تنها در موضوع سوریه بلکه در مساله هسته ای تغییر دهند و یکی از مشکلاتی که ما در این زمینه داریم این است که حاکمان ایران باور ندارند که آمریکا ممکن است از نیروی نظامی استفاده کند

https://shoma-weekly.ir/86Z5sM