گفته می‌شود که...

ستاد مشایی، زیر نظر برخی مقامات ارشد دولتی/رونمایی از اولین کاندیدای دولت در انتخابات ریاست جمهوری/ معبد لوتوس در سواحل مازندران/جشن دولتی ها در استادیوم آزادی/ فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد در مترو/ برنامه منحرفین برای مذاکره با امریکا و...

تبلیغ انتخاباتی مشایی، دور اروپا!
ستاد انتخاباتی اسنفدیار رحیم مشایی کاندیدای دولت، در تازه ترین روش تبلیغاتی دست به دامن یک دونده ی مشهور ایرانی (حسین فاضلی)شد! وی در این دور از مسابقات، با پیراهنی دوید که تصویر اسفندیار رحیم مشایی بر روی آن "سنجاق" شده است! این ورزشکار که حامی مشایی در اروپاست، قرار است دو هفته دیگر در مادرید اسپانیا نیز بدود.

رونمایی از اولین کاندیدای دولت در انتخابات ریاست جمهوری
علی نیکزاد در حاشیه جلسه کارگروه مسکن و حمل و نقل اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل و در پاسخ به این سئوال که در انتخابات آماده رقابت با رقبا است، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهم داشت.وی در پاسخ به این سئوال که از گروه یا جریانی خاص در انتخابات حاضر می‌شوید، سکوت کرده و پاسخی نداد.
وزیر راه و شهرسازی از توضیح بیشتر در خصوص کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری خودداری کرد و گفت: بعداً در این زمینه به صورت مفصل سخن خواهم گفت.

ستاد مشایی، زیر نظر برخی مقامات ارشد دولتی
شنیده های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که ستاد انتخاباتی مشایی زیر نظر برخی مقامات ارشد دولت، فعالیت گسترده ای را آغاز کرده اند که درخواست
این تحرکات انتخاباتی رحیم مشایی و دولت، در حالی آغاز شده که وی همواره در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد «آغاز فعالیت های انتخاباتی»، می گوید «اصلاً رقابت انتخاباتی چی هست؟!»همچنین محمود احمدی نژاد نیز با تصور محبوبیت دولت دهم، در سخنرانی های عمومی خود به کرات از شعار «زنده باد بهار» استفاده می کند. او گفته که «بهار می آید، مشایی هم بهاریست»

ملکه زیبایی که هوش و حواس رئیس جمهور را برد!
در طی سفر ۴ روزه باراک اوباما به سرزمین های اشغالی ، اوباما با ملکه زیبایی اتیوپی بانام ییتیش آینائو دیدار کرد که نگاههای خاص اوباما به این دختر جوان خبرنگاران را بر آن داشت تا اوباما را سوژه خاص خبری خود بکنند. همچنین اوباما از آینائو برای صرف یک شام دعوت بعمل آورده که این دعوت شایعات را مبنی بر علاقمندی اوباما به آینائو قوت بخشیده است..

پرویز مشرف ممنوع الخروج شد
پرویز مشرف، رییس جمهوری پیشین پاکستان که به تازگی به کشورش بازگشته و با اتهاماتی از جمله ناتوانی دولتش در تامین امنیت نخست وزیر وقت مواجه است، به دستور دولت اسلام آباد ممنوع الخروج شد.  رادیو «پاکستان» گزارش داد، وزارت کشور پاکستان به مقام‌های این کشور دستور داده است نام مشرف را در لیست افراد ممنوع الخروج قرار دهند. این در حالی است که مشرف هم اکنون رهبری حزب مسلم لیگ را برعهده دارد؛ حزبی که خود را برای رقابت در انتخابات پارلمانی یازدهم مه آماده می‌کند.

وقف پخش پربیننده ترین سریال اسلامی در آمریکا
شبکه تلویزیونی "تی ال‌سی" آمریکا با فشار گروه‌های اسلام‌ستیز این کشور برای توقف پخش سریال "همه مسلمانان آمریکا" اعلام کرد که فصل دوم این سریال پخش نخواهد شد.
فصل اول سریال همه مسلمانان آمریکا در هشت قسمت با استقبال گسترده شهروندان مسلمان و غیرمسلمان آمریکا مواجه شد و حتی شرکت‌های معتبر و معروف آمریکا برای پخش تبلیغات خود در پیام‌های بازرگانی قبل و بعد از این سریال، به رقابت پرداختند.

سرقت اطلاعات کاربران توسط جاسوسان اسرائیلی
سیستم اطلاعاتی اسرائیل این بار از طریق اغفال مردم و ترغیب آنان برای ثبت مشخصات و اطلاعات خصوصی در فضای اینترنتی اقدام به سرقت اطلاعات و جاسوسی نموده است.جدیدترین راه سیستم امنیتی اسرائیل برای سرقت اطلاعات خصوصی مردم این بار از طریق سایتی موسوم به "شین بت" رمزگشایی و فاش شد.
سیستم های امنیتی اسرائیل با پوششهایی چون مشاوره و دادن وعده های وسوسه انگیز در استخدام شرکت های بین المللی و همچنین وعده های مالی زیاد به کاربران اینترنتی سعی بر اغفال و ترغیب آنان به درج مشخصات و اطلاعات خصوصی و گاها مطرح نمودن مشکلات شخصی و صحبتهای پی در پی قصد استخراج اطلاعات مورد نیاز خود دارند. این گزارش می افزاید: "کاربران اینترنتی با دیدن پیشنهای کلان مالی و وعده های وسوسه انگیز برای استخدام در شرکت های مطرح و بین المللی اطلاعات خود را درج .و خود را در معرض بهره برداری اطلاعاتی سیستم های جاسوسی اسراییل قرار می دهند.

فزایش حامیان انتخابات آزاد!
  همزمان با ضدانقلابی‌های خارج از کشور و فتنه‌گران داخلی و خارجی، شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی نیز خواهان برگزاری انتخابات آزاد در ایران شد. وی در مصاحبه با شبکه یورونیوز گفت: اکنون با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، زمان آن فرا رسیده که درخواست رعایت حقوق بشر مطرح شود. رئیس رژیم کودک‌کش صهیونیست در این مصاحبه مدعی نقض حقوق بشر در ایران شد. وی تأکید کرد: تصور می‌کنم آنچه که درباره ایران فراموش شده است، موضوع حقوق بشر در ایران است. آنچه بیش از پیش اکنون در ایران مطرح است، نقض حقوق بشر است. پرز بدون اشاره به فشار رژیم اسرائیل]رژیم صهیونیستی[ به غرب برای اعمال و تشدید تحریم‌ها گفت: مردم ایران در رنج هستند، نمی‌توانند بیماران خود و از جمله بیماران سرطانی را درمان کنند!

یک دفتر و این همه کار!
  گزارش‌های رسیده از ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد حاکی از آن است که پس از آمدن آقازاده لندن‌نشین به کشور، نامبرده همچون سال‌های قبل در طبقه ششم این ساختمان مستقر شده و به همراه برادرش یاسر هاشمی در طبقه پنجم به پیگیری امور مشغول هستند! گفتنی است عمده فعالیت مهدی هاشمی در این ساختمان، جلسه با وکلای خود، تنظیم شکایت از افراد حقیقی و حقوقی که به نحوی در راستای پرونده وی درگیر بوده‌اند، در کنار برخی ملاقات‌های سیاسی است. همچنین وی درصدد است لوح فشرده‌ای با موضوع پرونده استات اویل و کرسنت تهیه کند و قصد دارد با انتشار آن، همزمان با انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، ضمن مظلوم‌نمایی، دوباره به فضاسازی مشابه سال ۸۸ اقدام کند. گفتنی است یکی از خبرنگاران که به‌تازگی بازداشت شده، بود در تهیه این لوح فشرده با وی همکاری دارد.

دستگیری رابط مهم فتنه‌گران
  یک منبع مطلع، از دستگیری یکی از حلقه‌های خیلی مهم ارتباطات داخلی خارجی فتنه‌گران خبر داد. وی گفت: بعد از چند ماه تعقیب شخص مورد نظر و مراقبت از او در خارج از کشور و انجام اقدامات متعددی به‌منظور گسیل داشتن وی به داخل، بالاخره تاکتیک‌های طراحی شده برای ورود او به کشور، مؤثر واقع گشت و فرد مورد نظر وارد کشور شد. این منبع همچنین افزود: پس از ورود او نیز بیش از چهل روز دست نگه داشتیم و او را کاملاً تحت نظر گرفتیم که البته این ریسک، به نتیجه‌اش می‌ارزید و بخش مهمی از ارتباطات داخلی این فرد و شخصیت‌های مطرح فتنه که این فرد از خارج برای آن‌ها پیام آورده بود، شناسایی شدند و بالاخره در زمانی که قصد بازگشت به خارج را داشت، بازداشت شد که به محض مرتفع شدن معذوریت‌های امنیتی، اطلاعات مهمی درباره جزئیات موضوع منتشر خواهد شد.

ایران بزرگ‌ترین قدرت منطقه
  بنیاد سیاسی و مطالعاتی ترکیه با اجرای پروژه‌ای به میزان‌سنجی گرایش و تفکرات سیاسی شهروندان کشورهای مختلف خاورمیانه پرداخته است. در این نظرسنجی که از میان شهروندان کشورهای مصر، اردن، لبنان، فلسطین، عربستان، سوریه، عراق، ایران، تونس، یمن، لیبی، بحرین، قطر، کویت، امارات متحده عربی و عمان انجام گرفت، کشور ایران، بزرگ‌ترین قدرت نظامی منطقه از دید مردم خاورمیانه شناخته‌ شد. شرکت‌کنندگان در این طرح همچنین جمهوری اسلامی ایران را کشوری ارزیابی کردند که در سیاست خارجی خود، رفتار و منش مذهبی و اسلامی در پیش گرفته است، این در حالی است که شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی با اکثریت آرا رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین تهدید امنیتی منطقه دانستند و بعد از آن، آمریکا را -کشوری که همواره سعی کرده حضور نظامی و سیاسی فعالی در خاورمیانه داشته باشد- دومین تهدید امنیتی منطقه خاورمیانه قلمداد کردند.

تبلیغات بی وجدان در ماهواره ها
کارشناس شبکه تصویر ایران در ارتباط با کلاهبرداری شبکه های لس آنجلسی خطاب به بینندگان، گفت: «تبلیغات ناسالم، تبلیغات بی وجدانی، همکاری بعضی از تلویزیون ها مرا مجبور می کند که جلوی دوربین بایستم و به شما هشدار بدهم و شما را بیدار کنم؛ چرا که اشخاص بی وجدان -چه در تلویزیون های جدید التأسیس و چه در قدیمی ها- با پول، سرمایه و آینده شما بازی می کنند.»
وی در ادامه با ذکر یکی از این کلاهبرداری ها گفت: «مثلا یک بروشور 20 صفحه ای بسیار شکیل به شما می دهند مبنی بر اینکه می توانید با 300 هزار دلار یک آپارتمان در ایالات متحده بخرید و سرمایه گذاری کنید در عوض هم به شما گرین کارت می دهند و هم شما را سیتیزن شیپ (شهروند آمریکایی) می کنند.»
کارشناس شبکه تصویر ایران با بیان اینکه شعبده بازها هم اینطور نمی توانند نقش بازی کنند، گفت: «کلاهبرداری ها و نامردی هایی را شنیده بودیم ولی نه به این حد. هنوز ملت دارند اشتباه می کنند! هنوز برای خودتان سراب درست می کنید تا به کی؟ خودتان می خواهید سرتان کلاه برود!»

جشن دولتی ها در استادیوم آزادی
در جلسه ای که اعضای جریان دولت برای برپایی این جشن برگزار کردند برخی اعضا مهمترین مشکل در اجرای این جشن را چگونگی تدارک و جمع آوری 100 هزار نفر ذکر کردند. برخی دیگر نیز با اشاره به همزمانی 20 فروردین با ایام فاطمیه گفته اند برگزاری این جشن به ضرر ما خواهد بود.روزنامه دولتی ایران در خصوص برپایی این جشن نوشت: جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با حضور مقام‌های عالی‌رتبه کشور روز 26 فروردین‌ماه جاری در استادیوم 100هزار نفری آزادی برگزار می‌شود

4ضلعی مورد توجه اصلاح طلبان
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با آریا گفت: در جلسه اخیر جبهه اصلاح طلبان مباحث مختلفی درباره کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان مطرح شد که عموم مذاکرات و بحث های داخل این جبهه  بر نامزدی آقایان کواکبیان،کمالی ،اسحاق جهانگیری و عارف متمرکز شد البته اگر چنانچه چهره های جدید در آینده برای کاندیداتوری مطرح شوند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
وی افزود:تمرکز فعلی جبهه اصلاح طلبان بر روی 4 ضلعی است که به صورت رسمی یا تلویحی اعلام کاندیداتوری کرده اند بنابراین تلاش ما این است که کنگره بزرگ اصلاح طلبان را در 30فروردین برگزار کنیم .

منشی هایی که برای کار فرهنگی پول لوازم آرایشی هم میگیرند!
آموزشگاه‌های خصوصی با شروع فصل تابستان با روش‌های مختلف اعم از تبلیغات فانتزی و پر زرق‌وبرق به‌دنبال جذب جوانان در سطح گسترده هستند.در نبود نظارت دستگاه‌های مربوط بر عملکرد این آموزشگاه‌ها، آنان به‌راحتی با پر زرق‌وبرق نشان دادن فضای مؤسسه‌شان باعث تحریک جوانان برای شرکت در دوره‌های آموزشی می‌شوند.
به گزارش رویداد، در بسیاری از موارد، مشاهده شده که اشخاصی با پوشش غیراخلاقی به‌عنوان منشی در این آموزشگاه‌ها فعالیت دارند که جدای از حقوق و مزایای ماهانه، وجهی برای تهیه لوازم آرایش و پوشش‌های نامناسب‌شان از سوی مؤسسان این آموزشگاه‌ها دریافت می‌کنند تا با جلب توجه بیشتر، باعث جذب مشتری شوند.

مرتضی نبوی:نامزدی هاشمی منتفی نیست
سید مرتضی نبوی مدیرمسئول روزنامه رسالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است که در گفت و گو با خبرآنلاین به تشریح وضعیت انتخابات 92 و چگونگی استراتژی اصولگرایان در انتخابات اشاره می کند.
مرتضی نبوی بی آنکه از موسوی نامی ببرد، وی را به دلیل حواشی انتخابات 88 «ساختار شکن» میخواند اما به دقت و با احترام از هاشمی نام میبرد. «پیگیری اعتراض بر اساس قانون اساسی» نسخهای است که او برای حل مسائل آن سال میپیچد. نسخهای که بر اساس آن پیشنهادی در همان سال به همراه ولایتی، عسگراولادی و حدادعادل به آیتالله هاشمیرفسنجانی ارائه دادهاند اما به آن توجهی نشده است و تمایلی هم به تشریح جزئیاتش ندارد. «توبه بکنند یا نکنند به خودشان مربوط است» و «من مسئول محاکمه کردن آنها نیستم» هم واکنشهای وی نسبت به نسخههایی است که دیگران برای عاقبت دو نامزد مغلوب انتخابات ریاست جمهوری گذشته میپیچند. اگرچه با تحفظ سخن میگوید و اصرا دارد که نسبت به اشخاص صحبت نکند، اما نامزدی هاشمی در انتخابات سال 84 را «اشتباه» میداند. اشتباهی که از نظر او بعید است از سوی خاتمی تکرار شود اما نامزدی دوباره هاشمی را هم «منتفی» نمیکند.

کوکاکولا حرام است!
یک موسسه تحقیقاتی فرانسوی، نوشابه های کوکاکولا و پپسی را نجس و حرام اعلام کرد.مجله فرانسوی "لی پوئن” (Le Point)، مؤسسه مصرف ملی فرانسه، نوشابه های پپسی و کوکاکولا را به علت داشتن الکل از لیست محصولات حلال خارج کرد.تحقیقات "مؤسسه مصرف ملی فرانسه” نشان داد که در نوشابه های پپسی و کوکاکولا مقداری الکل وجود دارد.

کمیاب شدن"خانه‌ های دربست" در تهران!
بساز و بفروش‌ها همچون خوره، بازار «خانه‌های دربست» در تهران را قبضه کرده‌اند.تعداد خانه‌های حیاط دار موجود در تهران نسبت به قبل بسیار کاهش پیدا کرده طوری که خریداران این خانه‌ها اغلب سازنده‌های ساختمانی هستند که پس از خرید و تخریب آن، اقدام به ساخت آپارتمان‌های چند واحدی می‌کنند.قیمت این خانه‌ها اگرچه بالا است اما با تبدیل آنها به مجتمع، چند برابر ارزش اولیه، عاید خریدار می‌شود.

مرگ سالانه 50هزار دختر نوجوان
سازمان بین‌المللی کودکان را نجات دهید، تایید کرد که 50 هزار زن نوجوان سالانه به علت مشکلات بارداری و زایمان جان خود را در جهان از دست می‌دهند.
این سازمان در گزارش خود تحت عنوان "چگونه سازماندهی خانواده زندگی کودکان را نجات می‌دهد" قبل از برگزاری کنفرانس سازماندهی خانواده در ماه ژوئیه آینده در شهر لندن میانگین مرگ و میر در بین زنان نوجوان را"رسوایی جهانی" توصیف کرد و گفت: حدود یک میلیون کودک از مادران نوجوانی متولد می‌شوند که قبل از رسیدن آنها به یک سالگی جان خود را از دست می‌دهند.
بر پایه این گزارش، 59 درصد از دختران نوجوان در آفریقای مرکزی در سن 15 تا 19 سالگی ازدواج می‌کنند و این درصد در بنگلادش 46 درصد و در هند 30 درصد است.

عسگری:هاشمی در صدد خلق یک هاشمی جدید است
تیمور علی عسگری، رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با آریا با تاکید بر این مطلب که هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا نمی شود، گفت:آقای هاشمی در جلسه پایان سال خود با نمایندگان ادوار مجلس تاکید کردند در انتخابات پیش رو کاندیدا نمی شوند.
وی درباره نقش هاشمی در به اجماع رساندن اصلاح طلبان بر سر یک کاندیدا افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد برای اصلاح طلبان گشایش حضور حاصل کرده است اما اگر بخواهیم تحلیل واقع بینانه ای  از اصلاح طلبان داشته باشیم از آنجایی که در این مجموعه نظر خاتمی تعیین کننده است بنابراین ایشان می تواند در این خصوص پاسخگو باشد.
عسگری تاکید کرد:خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا نمی شود و علی رغم گشایشی که با فرمایشات رهبری برای اصلاح طلبان حاصل شده است اما برخی از سران اصلاح طلب که در مشهد حضور داشتند به جمع بندی رسیدند که خاتمی نامزد نخواهد شد در واقع این طیف به دنبال دو راه حل برای حضور هستند اول اینکه از فردی مثل عارف حمایت کنند دوم اینکه فردی که سابقه اصولگرایی به شکل کارآمد دارد و اندیشه فراجناحی دارد و برای اصلاح طلبان نیز حرمت قائل است را مورد حمایت قرار دهند بنابراین اکنون قضاوت درباره تصمیم اصلاح طلبان زود است.

محمدباقر قالیباف: مشایی‌ساز نیستم
محمدباقر قالیباف که در قالب ائتلاف سه‌گانه فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است، سه‌شنبه‌شب در مسجد العلی مشهد در جمع تعدادی از فعالان سیاسی به سخنرانی پرداخت.
این عضو ائتلاف سه‌گانه چندی پیش با بیان اینکه هر سه عضو این ائتلاف همچنان قویا به این ائتلاف پایبندیم، عنوان کرده است بود: ائتلاف سه گانه در قالب یک رویکرد جدید و بی نظیر، ائتلاف ایمانی و عقیدتی تلقی می شود که بر مبنای وحدت و همدلی پیرامون آرمان ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و احساس مسئولیت حول مهمترین دغدغه ها و منافع و مصالح ملی کشور شکل گرفته است و ان شاالله به همین گونه نیز تداوم خواهد یافت.
محمد باقر قالیباف شب گذشته در مسجد العلی مشهد در جمع تعدادی از فعالان سیاسی این شهر اظهار کرد: در ائتلاف سه نفره ای که داشتیم به این مسئله فکر کردیم که چرا افرادی که با یکدیگر هم فکر هستند نباید در کنار هم باشند.
وی افزود: این که ما سه نفر در کنار هم باشیم همین مسئله به وحدت جامعه نیز کمک خواهد کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ما سه نفری که در مباحث نظام با یکدیگر نظر یکسانی داریم در کنار هم قرار بگیریم.

کوکاکولافقط برای آمریکاییها سرطانزا نیست
پس از این که دانشمندان اعلام کردند"ماده چهار- متیل ایمیدازول ( 4- ام ) موجود در نوشابه کوکاکولا، سرطان زاست"، شرکت امریکایی کوکاکولا، به سرعت میزان آن را از روند تولید کوکاکولا در امریکا کم کرد.
روزنامه دیلی میل نوشت: پس از این که مقامات موسسه بهداشت کالیفرنیا اعلام کردند ماده شیمیایی چهار متیل ایمیدازول که برای رنگین کردن کوکاکولا به کار می رود، موجب بروز سرطان می شود، شرکت کوکاکولا، میزان آن را در نوشابه هایی که در آمریکا می فروشد، کم کرد و با این که متعهد شده است در دیگر کشورها نیز میزان این ماده خطرناک را کم کند، فعلا اقدامی صورت نمی دهد.
به نوشته دیلی میل، پپسی کولا نیز میزان این ماده سرطان زا را در آمریکا کم کرده است اما همچنان به تولید و فروش نوشابه با همان فرمول قدیمی، در دیگر کشورها ادامه می دهد.

مجازات کوتاه کردن مو
یک دختر نوجوان آمریکایی به اتهام کوتاه کردن موی یک بچه، توسط قاضی به تحمل چند مجازات محکوم شد.
در ایالات متحده هنگامی که پای تنبیه کردن نوجوانان و اشباهات کودکانه آنها پیش می آید، کسی شوخی ندارد.
این واقعیت یک بار دیگر در مورد کیوتن لوپان،‌دختر بچه 13 ساله به اثبات رسید. کیتون به همراه دختر هم سن و سال خود به یک فست فوود رفته بودند که ناگهان یک دختربچه سه ساله با موهای زیبای فرفری را مشاهده می کنند. در این هنگام، کیتون فقط برای شیطنت تصمیم می گیرد موهای فرفری کودک سه ساله را کوتاه کند.
مادر دخترک با مشاهده این صحنه تصمیم به شکایت از نوجوان 13 ساله گرفته و قاضی دادگاه چندین مجازات برای این شیطنت کودکانه تعیین می کند: 30 ماه زندان در یک مرکز تادیبی برای افراد نابالغ ، یک جریمه و 276 ساعت کار اجباری عام المنفعه. مجازاتی سنگین که قطعا دختر 13 ساله را برای همیشه از تکرار چنین شیطنتی هایی باز خواهد داشت.

محبوبیت و پول داری ، نتیجه صبر چند دقیقه ای !
شنیده اید که می گویند فلانی نان قلبش را می خورد؟ این اتفاقی است که برای "کارن کلاین"، یک کمک راننده سرویس مدرسه در ایالت "نیویورک آمریکا" افتاده است. "کارن" پس از آن پایش به رسانه ها باز شد و در قلب آمریکایی ها جای گرفت که هفته پیش ویدئویی منتشر شد که نشان می داد چطور چند نوجوانان در سرویس مدرسه، "کارن" را مورد آزار و اذیت کلامی قرار می دهند و او در تمامی مدت صبر پیشه کرده و سکوت می کند.
این ویدئو، از روز سه شنبه گذشته 19 ژوئن تاکنون، بیش از 5 میلیون بازدید کننده داشته است. پس از آن که خانم "کلاین" به دعوت چند تلویزیون در برنامه های تلویزیونی شرکت کرد، بسیاری از مردم دسته های گل به در خانه او فرستادند.
یک وب سایت خیریه نیز فراخوانی اعلام کرد و سعی داشت با جمع آوری 5 هزار دلار، "کارن" را به یک «مسافرت رویایی» بفرستد اما استقبال آن قدر زیاد بود که حالا خانم "کلاین" می تواند بدون احتیاج به کارکردن، بازنشسته شود.
هفته گذشته زمانی که چهار دانش آموز 12-13 ساله مشغول آزار و اذیت و تمسخر "کارن" در راه مدرسه بودند، دانش آموز دیگری ویدیوی آنها را با تلفن همراه خود ضبط کرده و سپس آن را در وب سایت یوتوب آپلود کرد. در این ویدیو که بلافاصله مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفت، این دانش آموزان با القاب مختلف و ناسزا به گونه ای بی ادبانه "کارن کلاین" بی گناه را مورد حمله قرار می دهند، او را به خاطر چاقی اش به باد تمسخر می گیرند، و بی رحمانه به او زخم زبان می زنند.

نقشی که برای یک بازیگر 56 میلیون دلار درآمد داشت
جک نیکلسن سال 1989 برای بازی در فیلم «بتمن» ساخته تیم برتن 56 میلیون دلار به دست آورد.جک نیکلسن درسال 1989 برای بازی در نقش منفی جوکر در فیلم «بتمن» کلی شرط تعیین کرد که شامل دستمزد زیاد و سهیم بودن در فروش فیلم بود.
در قرارداد نیکلسن تعداد ساعات تعطیلی روزانه او از زمانی که صحنه فیلمبرداری را ترک می‌کرد تا زمان حاضر شدن سر کار قید شده بود. همچنین برابر با قرارداد روزهایی که لس آنجلس لیکرز تیم بسکتبال محبوب نیکلسن بازی داشت، او می‌توانست سر کار نیاید.نیکلسن از سازندگان فیلم خواسته بود تمام صحنه‌های او در سه هفته فیلمبرداری شود، اما فیلمبرداری در نهایت 106 روز طول کشید. او شش میلیون دلار دستمزد گرفت و در عین درصدی از فروش فیلم را هم دریافت کرد که گفته می‌شود 50 میلیون دلار بود.
فیلم در نهایت 251.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 160.2 میلیون دلار در سطح بین‌المللی فروخت.

برنامه منحرفین برای مذاکره با امریکا
جریان انحرافی با افزایش فشارهای داخلی به دنبال پیدا کردن راهی برای گفت‌وگو با امریکاست.
بر این اساس، گفته می‌شود که منحرفین با علم به اعمال فشارها و تحریم‌های بیشتر اقتصادی از سوی غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی، فشارهای اقتصادی داخلی را نیز عمداً ایجاد کرده‌اند تا با ایجادتصویر تاثیرگذاری شدید تحریم‌ها بر اقتصاد کشور، طوری وانمود کنند که تنها راه پیش رو، کنار آمدن با امریکاست. بر این اساس، آنها با دستاویز قرار دادن نامه اخیر اوباما که در آن به صراحت از خواسته امریکا برای مذاکره با ایران سخن گفته شده و در کنار ترویج شایعه درگیری نظامی در آینده، مذاکره با امریکا را تنها راه حل برای خروج از این بحران ساختگی عنوان کرده‌اند. این جریان منحرف می‌کوشد از طریق گشودن باب مذاکره با ایالات متحده، عملاً خود را قهرمان ملی معرفی و در عرصه بین‌المللی نیز برای خود وجهه‌سازی کند.

اب ونان در آگهی های غیراخلاقی
مدیر شبکه آی تی ان، ضمن اعتراف به غیراخلاقی بودن آگهی های شبکه های لس آنجلسی بدون اینکه از مخاطبان معذرت خواهی کند با قیافه حق به جانب گفت: «اجازه بدهید که این آگهی ها باشند تا شبکه های لس آنجلسی بتوانند ارتزاق کنند!»
یکی از بینندگان شبکه آی تی ان در گفتگو با حمید شب خیز، مدیر شبکه آی تی ان، به خاطر انتشار تبلیغات غیراخلاقی شبکه انتقاد کرده و گفت: «این تبلیغات در مملکت ما خیلی بد است و من فکر می کنم که برای شما هم جالب نباشد. خواهش می کنم که تبلیغاتی که نه تنها با عقاید اسلامی ما بلکه با عقاید انسانی ما نمی سازد را حذف کنید!»
اما شب خیز در جواب این بیننده علت پخش تبلیغات غیراخلاقی را اینگونه بیان کرد: «اگر توان مالی ما در حدی بود که می توانستیم این آگهی ها را پخش نکنیم این کار را می کردیم ولی باور کنید با وجود این آگهی ها مجبوریم یکی از تلویزیون هایمان را کم بکنیم. شما آیا ترجیح می دهید که اینگونه آگهی ها باشد و تلویزیون ها بتوانند صدایی به شما برسانند یا اینکه آگهی ها نباشند و ما هم نباشیم! اجازه بدهید که این آگهی ها باشند تا اینها بتوانند ارتزاق کنند!»

فیس بوک بهترین ابزار مدرک یابی پلیس!
فضای اجتماعی فیس بوک یکی از بهترین ابزار مدرک یابی پلیس می باشد.
بر اساس این گزارش پلیس از طریق گفتگوهای اعضای فیس بوک، بسیاری از سرنخ های جرم و جنایات را کشف کرده است.
یک شبکه تلویزیونی امریکا در این رابطه گفت: «در دو هفته گذشته پلیس آمریکا دزدی را از طریق گفتگو با یکی از همکارانش در فضای فیس بوک دستگیر کرد!»
این گزارش همچنین می افزاید: «فضای فیس بوک بهترین منبعی است تا مسئولان دانشگاه ها از طریق آن سوابق دانشجویان را برای پذیرش مورد بررسی قرار دهند!»

اولین ساحل کولر دار در جهان
دبی که یکی از هفت امارت کشور امارات متحده عربی به شمار می رود، در جدید ترین طرح خود اعلام کرده که قصد دارد اولین ساحل کولر دار در جهان را بسازد.گفته می شود هدف از ساخت این ساحل کولر دار، مقابله با گرما و درجه بالای حرارت به ویژه در فصل تابستان است تا گردشگرانی که قصد پیاده رویی در سواحل دبی را دارند، راحت باشند.بر اساس این طرح که قرار است زیر نظر شرکت "سان لاند امارات" و در آینده ای نزدیک آماده و اجرا شود، دیگر راه رفتن در سواحل دبی که در اواسط تابستان درجه حرارت آن به 50 درجه بالای صفر می رسد، نه تنها سخت نخواهند بود بلکه لذتبخش خواهد شد.

علت پخش تصاویر برهنه در شبکه های لس آنجلسی!
کارشناس شبکه دیدار ضمن انتقاد از وضعیت مستهجن شبکه های لس آنجلسی دلیل آن را جذب مخاطب عنوان کرد!
ابتذال و برنامه های غیراخلاقی شبکه های ماهواره ای به حدی است که کارشناسان این شبکه ها را نیز به انتقاد وا می دارد.
کارشناس شبکه دیدار با انتقاد شدید از شبکه های لس آنجلسی که تنها با پخش برنامه های مستهجن به دنبال جذب مخاطب هستند گفت: «این شبکه ها با انتشار موزیک های تند و تصاویر زن های لخت خود را خوب جلوه می دهند! تا مخاطب جذب کنند در حالی که این درست نیست.»
وی همچنین در جهت رفع اتهام به خاطر اجرای برنامه در این شبکه لس آنجلسی گفت: «تو را به خدا به من زنگ نزنید و برنامه های تلویزیون را تقصیر من نگذارید. فیلم و برنامه های اینجا را من انتخاب نمی کنم. یک روال دموکراتیک در اینجا حاکم است!!!»

فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد در مترو
شبکه خبری تلویزیونی METRO TV اندونزی در گزارشی خبری ساده زیستی'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران' را به تصویر کشید و آن را با زندگی پر از تجمل سایر روسای جمهوری جهان مقایسه کرد.
این شبکه خبری برای نشان دادن ساده زیستی رییس جمهوری اسلامی ایران ، مراسم بسیار ساده ازدواج پسر آقای احمدی نژاد را که در محیطی بی تکلف ، خالی از تشریفات و تنها با پذیرایی با میوه و شیرینی و بدون شام برگزار شد، در پربیننده ترین زمان پخش برنامه هایش به نمایش در آورد.
تلویزیون اندونزی ساده زیستی رییس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگویی مناسب برای سایر رهبران کشورها و مقامات عالی رتبه جهان معرفی کرد.

معبد لوتوس در سواحل مازندران
فرقه ضاله بهائیت که یکی از عمده ترین شگردهای آن حضور در صحنه هی فرهنگی است در اقدامی جدید سواحل تفریحی مازندران هدف را گرفته است. شنیده شده به تازگی یک مرکز تفزیحی متعلق به عناصر این فرقه که شکلی شبیه به معبد داشته با نام لوتوس در حال ساخت می باشد.
 
آتوی اقای رئیس!
فردی در یکی از سازمان ها با سرک کشیدن در زندگی خصوصی مافوق خود که یک مرد متاهل است به ارتباط او با یک زن دیگر پی می برد. مدتی رئیس خود را تعقیب می کند و نزدیک به چهار ساعت از این ارتباط با گوشی همراه خود فیلم می گیرد.او خوب می داند که با این آتو، می تواند رئیس خود را در اصطلاح «کله پا» کند چرا که برادران همسر آقای رئیس، افراد بانفوذ و قدرتمندی هستند و اگر از این ماجرا بو ببرند، فاتحه آقای رئیس خوانده است! رئیس را تهدید می کند و زیر فشار می گذارد و در نهایت موفق می شود او را به استعفا بکشاند و سمتش را کسب نماید.

نقش کارکنان BBC فارسی در تحریم ایران
منابع آگاه در تهران می گویند لابی وابسته به ضد انقلاب همواره نقشی فعال در سوق دادن کشورهای غربی به سمت تحریم ملت ایران داشته اما برخی اطلاعات نشان می دهد اخیرا کارکنان بی بی سی فارسی در این زمینه بسیار فعال شده و عملا نقش اصلی را بر عهده گرفته اند.
از جمله مستنداتی که این موضوع را ثابت می کند اظهارات لرد هاول معاون وزیر خارجه انگلستان در پارلمان این کشور است. هاول اخیرا با شرکت در یک جلسه ویژه پارلمان انگلیس خطاب به حاضران تاکید کرد که تحریم های اخیر شورای اروپا علیه ایران که با ادعای نقض حقوق بشر اعمال شد، در واقع به دلیل تلاش های گسترده کارکنان بی بی سی و با هدف حمایت از آنها اعمال شده است.

اخبار کوتاه
 *  عبدالعزیز آل‌الشیخ، مفتی اعظم وهابی عربستان سعودی، در اولین واکنش به اعتصاب سراسری شهر «بریده» عربستان که در آن، جمع کثیری از زنان معترض حضور داشتند، ‌این اعتصاب را محکوم کرد. بنا بر گزارش رسیده، تعدادی از این زنان که خواستار آزادی زندانیان سیاسی بودند، همچنان در بازداشت به‌سر می‌برند. مفتی سعودی، این اعتصاب را «مخالف حق» دانست و با شبیه دانستن این حرکت مسالمت‌آمیز با رفتارهای گروه القاعده، گفت: «برخی افراد، از جوانان می‌خواهند تا به گروه القاعده بپیوندند و این در حالی است که القاعده همواره به ترور و خونریزی و ایجاد ناامنی می‌پردازد. مسلمان کسی است که با دعوت‌کننده به خیر باشد نه با دعوت‌کننده به شر.»

   *  گرهارد شیندلر، رئیس سازمان اطلاعات فدرال آلمان، به افزایش شکاف در میان گروه‌های مسلح مخالف بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه اذعان کرد. وی در گفت‌وگویی رادیویی هشدار داد که در میان اپوزیسیون سوریه به جای توافق و وحدت، شاهد ناهمگونی‌های زیادی هستیم. گفتنی است آلمان به دلیل تبعات منفی ناشی از مسلح کردن گروه‌های مخالف، یکی از مخالفان سرسخت ارسال سلاح برای گروه‌های مسلح سوری در نشست اخیر اتحادیه اروپا بود.
   *  جلسات شورای اسلامی شهر رشت به دلیل از حدنصاب افتادن که ناشی از دستگیری‌های اخیر تعدادی از اعضای این شورا است، تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد. به‌تازگی پنجمین عضو شورای اسلامی رشت نیز با اتهامات مالی با حکم مقامات قضایی استان بازداشت شده است. در اواخر بهمن‌ماه گذشته، رئیس و یک عضو شورای اسلامی و نیز در اوایل اسفندماه جاری چند تن دیگر شورا در همین راستا بازداشت شده‌اند.
   *  بر اساس طرحی که در جلسه رسانه‌ای حلقه انحرافی به تصویب رسیده، مقرر شده که آن‌ها با تبلیغات رسانه‌ای خود، هاشمی را برای ورود به صحنه انتخابات وادار کنند. عوامل این پروژه معتقدند که هاشمی رفسنجانی در انتخابات گذشته زخمی شد اما کار او تمام نشده؛ بنابراین باید با ترغیب او به ورود به رقابت‌های انتخابات، ضربه آخر را به او وارد کنیم. در همین زمینه باید او را وادار کنیم علیه دولت حرف بزند.



https://shoma-weekly.ir/KOZ6Hg