گفته می‌شود که...

رژه مانکن ها در سالن یک دستگاه دولتی/ وقتی الهام رئیس‌جمهور می‌شود!/ ویزیت بیماران توسط خانم منشی/ حمله اینترنتی بی‌فرجام به یکی از ادارات دولتی/ مسجدی که ۲۰ سال قبله‌اش «کج» بود!/ ملاقات منافقین با گروهک ریگی/ درآمد یازده میلیاردی برگزاری کنکور و ...

رژه مانکن ها در سالن یک دستگاه دولتی
برنامه جذب مانکن برای شوی لباس در شیراز این بار در یک سالن متعلق به یک دستگاه دولتی برگزار شد و دهها دختر و پسر جوان در این طرح که هراز گاهی برپا می شود شرکت کردند.به گزارش صراط، برنامه مدلینگ که صفحه ای در فیس بوک طرح فراخوان آن را به عهده دارد آزادانه در هتل ها و سالن های شهر شیراز برنامه شوی خود را به اجرا می گذارد و صدها دختر و پسر زیبا! را در آن مکان ها گردهم جمع کرده و زیباترین آن ها را انتخاب می کنند.
صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی که بیش از هفت هزار بار لایک خورده است، تصاویر برخی از این دختر و پسران را منتشر می کند تا دیگران نظر خود را پیرامون چهره و ترکیب لباس آنها بدهند. این صفحه همچنین تعدادی از عکس های همایش های خود که در جمهوری اسلامی ایران و در شهر شیراز برگزار شده است را به نمایش گذاشته است.این تصاویر بی حیایی، بارها انعکاس یافته اما اراده ای برای جمع کردن بساط این بی عفتی ها وجود ندارد که نمونه آن برگزاری آزادانه این همایش در مکانی متعلق به دولت ارزش گرا است!اولین همایش مدلینگ در 22 اسفندماه 90 و دومین همایش در 28 تیرماه سال جاری در هتل چمران شیراز برگزار شد و دست اندرکاران این طرح! سومین آن را با عنوان تقدیر از مانکن ها در کمال ناباوری در مجموعه فرهنگی هنری فرهنگیان شیراز که متعلق به آموزش و پرورش این شهر است برپا کرده اند.

وقتی الهام رئیس‌جمهور می‌شود!
شنیده شد که پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری در تنظیم خبر حکم انتصاب غلامحسین الهام به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، نام الهام را به اشتباه درج کرد.
فرارو نوشت؛ این خبر در ساعت 13:23 روز چهارشنبه روی پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری منتشر شده بود و تا بعد ازظهر چهارشنبه هم اصلاح نشده بود! در این حکم آمده بود : «رئیس‌جمهور با حکم دکتر احمدی‌نژاد به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب شد.»

شروط عجیب یک بانک برای تخصیص ارز مبادله‌ای
شنیده شد که دبیر انجمن خودروسازان ایران از شروط عجیب بانک مسکن برای تخصیص ارز مبادله‌ای به یک خودروساز داخلی خبر داد. ایسنا نوشت؛ احمد نعمت‌بخش گفت‌: یکی از خودروسازان داخلی پس از مدت‌ها تلاش برای اولین‌بار موفق به ثبت سفارش خود در اتاق مبادلات ارزی شده با این حال بانک مسکن به‌عنوان بانک عامل شروط عجیبی را برای تخصیص ارز طرح کرده است. وی ادامه داد: بانک مسکن علاوه بر پرداخت صد درصد ارزش دلار مبادله‌ای خواستار پرداخت 25 درصد اضافه‌تر به‌عنوان تضمین ارائه برگ سبز گمرکی به اضافه پرداخت مابه‌التفاوت نرخ دلار مبادله‌ای و آزاد شده است. وی افزود: این برخورد بانک‌ها با خودروسازان موجب شده تا این شرکت‌ها در بیشتر موارد ارز مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه کنند که این موضوع قیمت تمام‌شده تولید محصولات را به شدت افزایش داده است.

علت قرائت نکردن گزارش فوت ستار بهشتی
ایسنا:منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تشریح علت عدم گزارش فوت ستار بهشتی در جلسه علنی دیروز گفت:در این گزارش ضرب و شتم این وبلاگ‌نویس تایید شده ولی علت مرگ ضرب و شتم نبوده است.

شکایت فرزندان هاشمی از رسایی
فرارو:سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی از شکایت فرزندان این خانواده - علاوه بر شکایت دادستانی تهران - علیه حجت‌الاسلام «حمید رسایی» در دادسرای ویژه روحانیت خبر داد.

 پرواز تهران- بغداد در نجف نشست
شنیده شد که پرواز تهران- بغداد شرکت هواپیمایی زاگرس به‌جای فرود در فرودگاه بغداد در نجف به زمین نشست که این موضوع اعتراض مسافران را به‌دنبال داشت. مهر نوشت؛ این موضوع اعتراض مسافران را به دنبال داشت و آنان از پایین آمدن از هواپیما خودداری ‌کردند. رئیس هیات‌مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس گفت: این هواپیما قرار بود از تهران به مقصد بغداد حرکت کند و پس از آن از نجف به مشهد برود که به‌دلیل وضعیت آب و هوای نامناسب در فرودگاه مشهد، هماهنگ شد که در نجف فرود بیاید و فورا از آنجا پرواز دیگری به مقصد مشهد انجام دهد. عبدالرضا موسوی افزود: برای این منظور با رئیس تور هماهنگی لازم انجام شد تا حداقل سختی را برای مسافران به دنبال داشته باشد، زیرا هواپیما نمی‌توانست از بغداد به مشهد برود و حتما باید از نجف پرواز می‌کرد.
وی با بیان اینکه مسافران مشهد برای ماندن در تهران مشکل دارند و نمی‌توان برای تمام آنها هتل درنظر گرفت، گفت: بنابراین مبدا و مقصد هواپیما را تغییر دادند تا مسافران شهر مشهد از نجف پرواز داشته باشند و دیگر مسافران هم از نجف به سمت بغداد بروند.

نظر باهنر درباره قیمت 15هزار تومانی نان
شنیده شد که روابط عمومی مجلس با انتشار توضیحاتی انتساب نقل‌قول پیش‌بینی افزایش قیمت نان به 15هزار تومان از سوی مهندس باهنر نایب‌رئیس مجلس را ناصحیح و غیرواقعی خواند. خانه ملت نوشت؛ مهندس باهنر گفت‌: اگر تصمیمات جدید رئیس‌جمهور درباره هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود قیمت نان 15هزار ریال یعنی یکهزار و 500تومان خواهد شد که به اشتباه مبلغ 15هزار تومان انتشار یافته که این مطلب واقعی و صحیح نمی‌باشد.

ویزیت بیماران توسط خانم منشی
منشی مطبی که در نبود متخصص و جراح چشم پزشک، چشم‌های بیماران را معاینه می‌کرد، دستگیر شد. رئیس تعزیرات حکومتی ورامین گفت: این منشی که زنی سی ساله است، چهار روز در هفته بر صندلی متخصص تکیه می‌زد و چشم‌ بیماران را معاینه می‌کرد. مثنوی افزود: با گزارش‌های مردمی و بررسی بازرسان شبکه بهداشت و درمان ورامین، تخلف این منشی محرز و مطب نیز پلمب شد. وی خاطرنشان کرد: چشم پزشک متخصص این مطب دو روز در هفته از تهران به این مطب می‌آمد و بیماران را درمان می‌کرد. رئیس تعزیرات حکومتی ورامین گفت: منشی متخلف بابت معاینه چشم‌ بیماران، حق ویزیت متخصصان را دریافت می‌کرد.پرونده این متخلف به سازمان نظام پزشکی ارجاع شد.

مقصر اصلی انتشار فیلم ضد ایرانی
رجا:بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ، سیما فیلم را مقصر اصلی انتشار فیلم " یک خانواده محترم" دانست و گفت: در جایی گفته شده که کمیسیون فرهنگی از توضیحات ارائه شده در این زمینه قانع شده اما ما از این موضوع قانع نشده‌ایم و همچنان سوال داریم.

ائتلاف 1+2 نتیجه نمی‌دهد
خبرگزاری دانشجو:کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در مورد ائتلاف 1+2 گفت: به اعتقاد ما این ائتلاف نتیجه نخواهد داد، ولی با هر کس که قائل به گفتمان انقلاب باشد، قائل به تعاملیم.

 بهمنی از ورود به جلسات مجلس منع شد
شنیده شد که عضو ناظر شورای پول و اعتبار بابیان اینکه 300 بدهکاربانکی «ادعایی» بیش نیست، از عدم اجازه دولت به بهمنی برای حضور درمجلس گفت‌. تسنیم نوشت؛ محمد حسن‌نژاد در ارتباط با اینکه آیا کمیسیون اقتصادی برنامه‌ای برای برگزاری جلسه‌ای مشترک با رئیس کل بانک مرکزی به‌منظور دریافت گزارش درباره مسفدین دارد یا خیر؟ افزود: مشکلی که هم‌اکنون داریم این است که آقای بهمنی به مجلس نمی‌آیند؛ از بانک مرکزی هیچ مسئولی به مجلس نمی‌آید تا پاسخگوی نمایندگان باشد. این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ تأکید کرد: این موضوع با شورای گفت‌وگو متفاوت است چراکه نه‌تنها آقای بهمنی در جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس شرکت نمی‌کند بلکه در صحن علنی و غیرعلنی هم که از ایشان دعوت می‌شود، نمی‌آیند. حسن‌نژاد با اشاره به اینکه دلیل عدم حضور رئیس کل بانک مرکزی در مجلس کاملاً مشخص است، افزود: با این وجود به آقای بهمنی اجازه نمی‌دهند که به مجلس بیاید.

فرانسوی‌ها به ایرانی بودنم حسادت می‌کنند
قدس آنلاین:ارغوان رضایی تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسوی گفت: چون خیلی به ایرانی بودنم افتخار می‌کردم، فرانسوی‌ها خیلی از من خوششان نمی‌آمد و همین موضوع در کنار حسادت‌های آنها باعث شد تا با ایجاد حواشی، مشکلاتی را برایم به وجود بیاورند.

انتشار نام 142 منافق
قدس آنلاین:پس از گذشت بیش از 20 سال از کشتار مردم کردستان عراق از سوی گروهک تروریستی منافقین که به عملیات کردکشی یا عملیات مروارید موسوم شد، بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)،نام 142 تن از سرکردگان و اعضای این گروهک را که در این کشتار نقش مستقیم داشتند، منتشر کرد.

 قطع حقوق بازنشستگان صنایع فولاد
شنیده شد که ازسال گذشته در حقوق بازنشستگان فولاد مشکل ایجاد شده است. عصر ایران نوشت؛ دلیل این مساله، نبود بودجه در صندوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور اعلام شده است.
احمدی نماینده بازنشستگان با بیان اینکه این صندوق زیرمجموعه شرکت ملی فولاد ایران است، گفت: متاسفانه این مبالغ قانونی از طرف شرکت‌های بزرگ فولاد کشور به حساب صندوق واریز نشده است یا اگرهم این کار انجام شده شرکت ملی فولاد این مبالغ را برداشت و خرج کرده است که متعاقب آن مشکل پرداخت مستمری بازنشستگان ذوب‌آهن در سال گذشته آغاز شد.

هیوندای ضدگلوله برای بان کی مون
جهان:بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با حضور برخی مقام هایاین سازمان ،مهندسان و خبرنگاران دفتر خود را در طبقه 38 ساختمان اصلی سازمان ملل افتتاح کرد.همزمان بان کی مون یک خودرو ضد گلوله جدید هیوندا که دولت کره جنوبی به او اعطا نموده ، طی مراسمی دریافت کرد.

کلاشنیکف بستری شد
باشگاه خبرنگاران:منابع موثق اعلام کردند میخائیل کلاشنیکف ، سازنده اِی- کی- چهل و هفت موسوم به کلاشنیکف ، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده است.

حمله اینترنتی بی‌فرجام به یکی از ادارات دولتی
شنیده شد که رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان‌شمالی از دستگیری کارمند خاطی که به داده‌های رایانه‌ای سازمان محل کار خود حمله کرد، خبر داد. سرهنگ الله‌وردی گفت: پیرو شکایت یکی از سازمان‌های دولتی درباره دسترسی غیرمجاز فرد یا افرادی به داده‌های رایانه‌ای این سازمان، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. وی گفت در بررسی‌ها مشخص شد؛ هیچ‌گونه تخریب داده‌ها و سرقت اطلاعاتی صورت نگرفته و افزود: پس از انجام تحقیقات متهم که از کارکنان این سازمان بود، شناسایی شد که این فرد در مواجهه با ادله به جرم خود اعتراف کرد.

هوشنگ امیراحمدی نخستین کاندیدای ریاست‌جمهوری
شنیده شد که یک کمیته از صاحبان تجارت و بازرگانان در آمریکا با همکاری هوشنگ امیراحمدی، نام وی را به‌عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری بعدی ایران در خردادماه 1392 معرفی کرد. لحظه آنلاین نوشت؛ این کمیته ادعا کرده است در شرایطی که ایران در وضعیت اقتصادی سختی بسر می‌برد و همچنین احتمال جنگ با آمریکا افزایش یافته است، کاندیدا شدن هوشنگ امیراحمدی برای ریاست‌جمهوری ایران ضرورت دارد.

 مسجدی که ۲۰ سال قبله‌اش «کج» بود!
شنیده شد که اداره اوقاف و امور مساجد مکه مکرمه، دستور تخریب و نوسازی مسجدی را که نمازگزاران آن 20 سال تمام در جهتی نادرست نماز می‌گزاردند، صادر کرد. محراب مسجد کعب بن مالک در منطقه عزیزیه مکه که ۲۰ سال پیش احداث شده است، به سبب خطای هندسی سازندگان آن در جهتی مخالف با جهت قبله قرار گرفته است.
به گفته مسئول امور مساجد اداره اوقاف مکه مکرمه، بر اساس قرارداد پیمانکار ساخت مسجد، ساختمان آن تخریب و از نو ساخته خواهد شد. به نوشته روزنامه عربستانی الوطن، شورای اداره مسجد الحرام و مسجد البنی(ص) نیز خواهان اصلاح قبله مسجد مذکور شده است. محراب این مسجد در دیوار جنوبی آن قرار دارد، در حالی که منطقه عزیزیه در شرق مکه واقع است و کعبه معظمه در غرب آن قرار دارد.

سردار کارگر بسیجی شد
شنیده شد که طی حکمی، از این پس سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از عنوان و لباس بسیجی استفاده خواهد کرد. به گزارش واحد مرکزی خبر؛ با موافقت فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، از این پس سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس از عنوان و لباس بسیجی استفاده می‌کند. گفتنی است، سردار کارگر همچنان عضو هیات علمی دانشگاه علوم انتظامی بوده و به ستاد کل نیروهای مسلح مأمور شده است.

آقا اجازه برخورد جدی با موسوی و کروبی را ندادند
سردار احمدی مقدم در گفت و گو با کیهان گفت: آقا اجازه برخورد جدی با موسوی و کروبی را ندادند. کیهان نوشت، او در مورد حوادث پس از انتخابات 88 می‌گوید: فکر می‌کنید برای افرادی که چنین فتنه ای (فتنه 88) را به پا کردند و کارهایی که کردند حصر خانگی کافی بود؟! قطعا در هر جای دنیا چنین اتفاقی می‌افتاد با عوامل آن برخورد خیلی شدیدتری می‌کردند. اما چرا نشد؟ طبیعی است، زیرا که ما داریم در یک نظام متصف به ولایت فقیه و در یک حکومت اسلامی که الگویش را امیرالمومنین(ع) قرار داده است زندگی می‌کنیم. او اضافه می‌کند: قرار بود واقعا با اینها برخوردهای جدی کنیم ولی آقا اجازه ندادند.
در یک جلسه‌ای بعدازفتنه روز عاشورا ما به ایشان عرض کردیم که یک تعداد از کسانی که در این فتنه دخیل هستند باید دستگیر شوند. فرمودند بروید ابتدا احراز کنید بعد بیاورید پیش من از من مجوز بگیرید.

ناطق یا روحانی نامزد می‌شوند
مهر:معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به احتمال نامزدی یک نفر از بین هاشمی، ناطق و روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: برای نامزدی در دولت فراگیر یا وحدت ملی چهره هایی مثل ناطق و روحانی منظور آقای هاشمی برای نامزدی هستند.

شکایت برخی نمایندگان از دادستان تهران!
فارس:علی اصغر زارعی نماینده اصولگرای مردم تهران از شکایت جمعی از نمایندگان از عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران به کمیسیون اصل 90 به دلیل اعلام جرم علیه حمید رسایی خبر داد.

انتقاد کیهان از صاحبان ایده دولت وحدت ملی
روزنامه کیهان در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: آقای هاشمی‌در تعریف «دولت وحدت ملی» بر حضور همه نیروهای فعال سیاسی تاکید می‌کنند و این پرسش را بی پاسخ می گذارند که چرا در طرح پیشنهادی خود نه فقط کمترین مرزبندی با گروه های آلوده سیاسی ندارند بلکه بدون تفکیک و با تاکید و تکرار چندباره، آنها را بخشی از «دولت وحدت ملی»! مورد نظر خویش معرفی می‌کنند! آیا منظور آقای هاشمی، بازسازی همان ائتلاف جریانات ضد‌انقلاب در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 است؟! جناب هاشمی از برگزاری انتخابات آزاد، شفاف و قانونی سخن می‌گویند و توضیح نمی‌دهند که منظورشان چیست؟ مگر خود حضرت‌عالی نبودید که قبل از ماجرای سال‌های اخیر در خطبه‌های نماز جمعه با استناد به ساختار قانونی و چرخه برگزاری انتخابات، صدها دلیل می‌آوردید که در نظام جمهوری اسلامی ایران امکان هیچ تقلبی وجود ندارد و تنها تخلف‌هایی احتمال وقوع دارد که به هیچ‌وجه نمی‌تواند در نتیجه نهایی انتخابات تاثیری داشته باشد؟!

ملاقات منافقین با گروهک ریگی
مهر: بتازگی نمایندگان سازمان منافقین با اعضای باقیمانده از گروهک تروریستی ریگی در لندن دیدار کردند.بر پایه این خبر عبدالرئوف ریگی، برادر بزرگتر عبدالمالک و مفتی این گروه تروریستی به همراه مولوی قاسم پنچگوری، سعید ترکمن زهی و ... برخی از کسانی هستند که به نمایندگی از باقیمانده‌های ریگی در این نشست شرکت کردند، این افراد تاکنون در عربستان سعودی و تحت محافظت و حمایت سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی زندگی می‌کرده‌اند.

بازار داغ اخراج در صدای آمریکا
باشگاه خبرنگاران:کامبیز حسینی مجری برنامه پارازیت شبکه صدای آمریکا، بالاخره پس از یک سال تعلیق و کشمکش، از این شبکه اخراج شد.

انتقاد پورمحمدی از سخنان احمدی‌نژاد
الف: مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین همایش ارتقای سلامت نظام اداری استان البرز خطاب به احمدی‌نژاد گفت: اگر فکر می‌کردید قوانین مشکل دارند و نمی‌گذارند کار کنید، چرا نامزد شدید و مسوولیت پذیرفتید؟ نمی‌شود که وقتی وعده‌ها توخالی درمی‌آید، بگوییم نگذاشتند که کار کنیم.

«الهام» پست جدید گرفت
با حکم محمود احمدی نژاد غلامحسین الهام «سخنگوی دولت» به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منصوب شد.
به گزارش فارس در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به تعهد و تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت «معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور» برمی گزینم.
حکم مورخ 89.5.18 شماره ۱۰۹۵۶۲ مشاور حقوقی شما خاتمه یافته تلقی می گردد. الهام در دولت نهم نیز چند پست از جمله رئیس دفتری رئیس جمهور، سخنگویی دولت، وزارت دادگستری، ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عضو حقوقدان شورای نگهبان را به عهده داشت که برخی به او لقب «ابوالمشاغل» دولت داده بودند.

در خواست یک نماینده سابق مجلس
تسنیم:حجت ‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی، استاد اخلاق و نماینده اسبق مجلس گفت:امروز آنچه در مملکت در اثر دروغگویی می‌گذرد تبدیل به خطر بزرگی در آینده می‌شود که امیدوارم هر چه زودتر اصلاح شود.وی افزود:برای کاهش دروغگویی در جامعه نخست باید از برخی مسوولان آغاز کنیم.

درآمد یازده میلیاردی برگزاری کنکور
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور سال 91 بیش از 11 میلیارد تومان درآمد داشت و این سازمان به شکل درآمد- هزینه اداره می‌شود. به گزارش فارس، ابراهیم خدایی در مورد میزان درآمد سازمان سنجش آموزش کشور، اظهار داشت: این سازمان به صورت درآمد- هزینه‌ای و خودکفا اداره می‌شود.وی ادامه داد: سازمان سنجش آموزش کشور به صورت درآمد هزینه اداره شده، به گونه‌ای که درآمدهای این سازمان از طریق برگزاری آزمون تامین می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که گردش مالی کنکور سال 91 چقدر بود، گفت: حجم گردش مالی کنکور وابسته به تعداد داوطلبان است، به طور مثال اگر یک میلیون نفر ثبت نام کنند، بابت هر نفر 10 هزار و 500 تومان دریافت می‌شود که مجموع این مبلغ بیش از 10 میلیارد تومان می‌شود.

نخست وزیر، عامل سکته آقای رئیس جمهور!
یک پایگاه خبری کرد عراق نوشت که دلیل سکته جلال طالبانی رییس جمهوری عراق مشاجره لفظی وی با نوری مالکی نخست وزیر عراق بوده است. وب سایت خبری " اوستا کرد " عراق با انتشار گزارشی در این باره نوشت مالکی و طالبانی در آخرین دیدارشان که در روز 17 دسامبر در بغداد انجام شد ، با هم مشاجره کردند و طالبانی پس از این مشاجره سکته مغزی کرد.
دلیل اصلی این مشاجره ادعاهای "فخری کریم" سخنگوی ریاست جمهوری عراق بود که پیشتر با انتشار مقاله ای در روزنامه متعلق به موسسه خود (المدی) از پیشنهاد مالکی به طالبانی برای اقدام دولت اقلیم کردستان عراق برای اشغال منطقه موصل و الصاق آن به کردستان عراق خبر داده بود.مالکی پس از انتشار این مطلب آن را تکذیب کرد اما به دلیل موقعیت و جایگاه فخری کریم به عنوان سخنگوی جلال طالبانی دولت و نهادهای امنیتی عراق از بازداشت وی خودداری کردند.

"سیا" 7 دفتر در عربستان دایر کرده است
حزب الامه اسلامی عربستان فاش کرد که سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) هفت دفتر در مناطق مختلف عربستان دایر کرده است.حزب الامه اسلامی در یکی از پایگاه‌های اجتماعی در شبکه اینترنت اعلام کرد: وجود هفت دفتر سازمان سیا در عربستان به منزله یک فاجعه درخصوص حاکمیت ملی و رسوایی سیاسی است.
این حزب افزود: وجود هفت دفتر سیا در عربستان گواه دیگری از دنباله روی ریاض از غرب به شمار می‌رود. شهرهای مختلف عربستان از بیش از یک سال پیش شاهد برگزاری تظاهرات برای درخواست جهت آزادی و روی کار آمدن نظامی منتخب برآمده از خواست مردم است که با سرکوبگری رژیم سعودی و کشته یا زخمی شدن شماری از معترضان یا بازداشت و شکنجه آنها روبرو شده است.

اخبار کوتاه
*تعدادی از سرکردگان گروهک تروریستی کومله جناح «مهتدی» که به‌تازگی از سوی سرویس‌های امنیتی غربی حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شوند، ضمن حضور در محل استقرار برخی از گروه‌های معارض سوری واقع در مرز سوریه و عراق با آن‌ها ملاقات و گفت‌وگو کردند. در جریان این نشست، سرکردگان گروهک کومله متعهد شده‌اند برای انجام اقدامات ضدامنیتی علیه مواضع ارتش سوریه و سرنگونی دولت بشار اسد برای تروریست‌های سوری کمک مالی و تسلیحاتی ارسال کنند.
 * گروهک تروریستی پژاک یک جوان کُرد به نام «دلشاد پیروزی» ۱۸ ساله و ساکن روستای «گرویشی» از توابع شهرستان سردشت واقع در استان آذربایجان غربی را در منطقه «قانکای بریندان» از توابع شهر سردشت به بهانه ممانعت از پرداخت باج به قتل رساند! این گروهک تروریستی، کمک مالی و نقدی به پژاک را از وظایف کُردها و خود را از مدافعان حقوق ملت کرد می‌دانند، تا این گروهک بتواند به بقا و به‌اصطلاح به مبارزات! خود در راستای اهداف فرقه یعنی آزادی و رهایی ملت کرد ادامه دهد و در صورت عدم پرداخت مبالغ تعیین‌شده شخص را به خیانت متهم کرده و به‌قتل می‌رسانند.
*برخی سران شورای مرکزی منافقین موسوم به «شورای مقاومت» طی دیدار با تعدادی از شاهزادگان عربستان سعودی توافق کردند تا گروه جدیدی از باقی‌مانده‌های خود در کمپ «لیبرتی» را برای ایجاد «کارگروه تخصصی درباره شیعیان جهان» به‌کارگیری کنند. این گروهک مزدور قرار است این بار در آغوش شاهزادگان عرب مأموریت خود را در قالب تیم‌های تحقیقاتی و عملیاتی با تأسیس پایگاه اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای شروع کند

*فرخ نگهدار» عضو سابق سازمان چریک‌های فدایی خلق، طی یادداشتی با عنوان «انتخابات در راه است چه باید کرد؟» به بررسی وضعیت کنونی ایران و راهکارهای پیش روی ضدانقلاب در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است. وی با سیاه‌نمایی کامل در مورد اوضاع اقتصادی و بین‌المللی کشورمان با ژستی دلسوزانه می‌نویسد: «تحریم‌ها مسئله اصلی کشور است و ممکن‌ترین راه برای برداشتن آن، حضور وسیع مردم در انتخابات آتی و تشکیل یک دولت فراگیر ملی است(!)» جالب اینکه، در داخل کشور نیز بسیاری از فتنه‌گران با طرح «دولت ملی» پروژه ضدانقلاب خارج‌نشین را پیش می‌برند!
 
* تظاهرکنندگان عربستانی بار دیگر به خیابان‌های ریاض، پایتخت عربستان  آمدند و برخواسته خود مبنی بر آزادی زندانیان سیاسی تأکید کردند. بر اساس گزارش‌های رسیده یکی از معترضان برای نشان دادن نارضایتی خود از بی‌عدالتی‌های اجتماعی و سیاسی موجود در عربستان اقدام به خود سوزی کرده است.


https://shoma-weekly.ir/eMkP9u