گفته می‌شود که...

روابط نامشروع زن متاهل در اکران نوروزی / محسن هاشمی نامزد تصدی سمت شهرداری تهران/ بدشناسی مدافع میلیاردی ایرانی بعد از 4 بار عمل زیبایی!/ کلاه برداری همسر بازیگر معروف از پولداران تهرانی/ مشهد؛ کانون رایزنی‌های انتخاباتی/ تقدیر هیفاء وهبی از شخصیت نصرالله و....


دفاع از فتنه‌گران با اهانت به مردم
  «فخری محتشمی‌پور» همسر مصطفی تاج‌زاده، بعد از آنکه دستش در نوشتن نامه به نیابت از شوهرش در زندان(!) رو شد، نامه‌‌های فراوانی با نام خودش منتشر کرده است. وی در آخرین نامه‌نگاری‌اش با سرودن شعری (که البته این هم مشخص است سروده خودش نیست!) جسارت‌های فراوانی به مردم و مسئولان نظام کرده است. وی با وقاحت تمام، به مردم شریف ایران توهین کرده و آنان را «نفهم» خطاب می‌کند. با شرمندگی به این عبارات توجه کنید: خدا که مهربونه، خودش چه خوب می‌دونه، بنده‌هاش از نفهمی، خودشونو می‌کنن زخمی! گفتنی است بیت قبل و بعد این شعر مشخص می‌کند که این دو بیت خطاب به ملت فهیم ایران است که از آوردن آن اجتناب کردیم. وی که ظاهراً همانند اربابانش از بصیرت ملت ایران در انتخابات نیز متعجب و عصبانی است و تاب رأی ملت را ندارد، به شعور سیاسی مردم هم اهانت کرد و در جایی دیگر از همین شعر گفته است: نون و پنیر و فندق، شعبده‌ها تو صندوق!

قتل‌عام تروریست‌ها در معرکه بزرگ
  صفحات وابسته و نزدیک به شورشیان مسلح در فیس‌بوک از چند روز پیش با اعلام فراخوان‌های متعدد از اعضای خود خواستند برای حمله به دمشق از محور جوبر – العباسیین وارد منطقه جوبر و زملکا شوند. به همین‌منظور، حضور بیش از 2500 تن از شورشیان وابسته به ارتش آزاد و تروریست‌های جبهه النصره در حی الجوبر این فرصت را در اختیار ارتش سوریه قرار داد تا ضربات سنگینی بر آن‌ها وارد کند. گفته می‌شود برخی از فرماندهان ارتش آزاد با تجربه از دو حمله تیرماه و آبان‌ماه گذشته به دمشق که طی آن، بیش از 15هزار تن از شورشیان کشته شدند، معتقد بودند تا زمانی که ارتش، محورهای دوما به دمشق، حرستا به دمشق، غوطه شرقیه به دمشق و همچنین دو منطقه داریا و معظمیه را در کنترل و محاصره داشته باشد، ورود از محور جوبر، خودکشی است؛ اما جبهه النصره با این درخواست‌ها مخالفت کرده و بر حمله سریع از محور جوبر تأکید کردند.
    روزنامه السفیر در گزارشی به قلم خبرنگار خود در دمشق نوشت: ارتش سوریه از این حمله مطلع بود و ضدحمله‌ای را به محل استقرار شورشیان در حی الجوبر و زملکا و بیشتر مناطق غوطه الشرقیه ترتیب داد. در این ضد عملیات که تنها چند ساعت پیش از حمله گروه‌های وابسته به جبهه النصره صورت گرفت، صدها تن از شورشیان مسلح کشته شدند و در منطقه حرستا بیش از 200 نفر توسط ارتش دستگیر شدند. با نگاهی به صفحات فیس‌بوک و یوتیوب شورشیان مسلح در سوریه، آن‌ها تصاویر صدها همرزم خود را که در نبردهای دیروز و امروز به هلاکت رسیده‌اند، منتشر کردند و از اینکه این عملیات شکست‌خورده، فرماندهان جبهه النصره را به‌شدت سرزنش می‌کنند.

آموزش منافقین به القاعده برای انجام عملیات تروریستی در عراق
یک مقام دولت عراق گفت: اعضای گروهک تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) اردوگاه اشرف را به پایگاهی برای آموزش القاعده تبدیل کرده بودند تا عملیات تروریستی علیه مردم عراق انجام دهند. میثم التمیمی، رئیس کمیته امنیتی استان دیالی عراق گفت گروهک تروریستی منافقین، اردوگاه اشرف در ۱۲۰ کیلومتری غرب مرز این کشور با ایران را به اردوگاهی برای آموزش اعضای القاعده تبدیل کرده بود. به گزارش ایسنا، وی در گفت‌وگو با العالم گفت: مقادیر زیادی پول و اسلحه نیز از طریق اردوگاه اشرف در اختیار اعضای القاعده و گروه‌های تندرو سلفی قرار می‌گرفت تا به آنها در اقدام تروریستی علیه مردم عراق کمک کنند.

دستگیری فرد حاشیه ساز در قاهره
فارس: در مراسم جشن سالگرد دهه فجر در قاهره، فردی حاشیه ساز که قصد برهم زدن مراسم را داشت به سمت رئیس جمهور حمله کرد که با واکنش سریع پلیس مصر دستگیر شد و به بیرون از سفارت انتقال یافت.

5 بار از احمدی نژاد خواهش کردم
تابناک:حسینیان نماینده مجلس گفت: در ماجرای استیضاح روز یکشنبه گذشته مجلس نه از دولت چنین انتظاری می‌رفت و نه از مجلس.وی افزود:رئیس‌جمهور از وقتی وارد مجلس شد، چهره‌اش را عصبانی دیدم و رفتم و از ایشان خواهش کردم که بگذارید خودمان مدیریت کنیم و مساله با خیر و خوشی ختم شود.
حتی پنج مرتبه از وی تأکیداً خواهش کردم که صحبتی نشود که آرامشی که در جامعه لازم است، خدای نکرده خدشه‌دار شود.

رسایی: هاشمی نامزد می‌شود
حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفته حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نامزد خواهد شد. وی در قم و در مسجد اهل‌بیت‌(ع) با تاکید بر اینکه آقای هاشمی در جلسه‌ای که داشت به جمع‌بندی رسید که هر کسی غیر ‌از وی، خاتمی یا سید‌حسن خمینی در انتخابات حضور پیدا کند به بن‌بست می‌رسند، تصریح کرد: طراحی انتخاباتی آنها اینگونه است که تا زمان ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری روی سید‌محمد خاتمی متمرکز خواهند شد و وی قرار شده نه نگوید اما زمان ثبت‌نام طبق توافق صورت گرفته هاشمی‌رفسنجانی کاندیدا خواهد شد.

حمایت نخبه مصری از فرود موشک‌های ایرانی در اسرائیل
در دیدار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسلامی ایران با نخبگان مصری که عمر و موسی نیز در آن شرکت کرده بود، یکی از نخبگان مصری از شلیک موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی حمایت کرد. به گزارش ایرنا، در این نشست یکی از چهره‌های سیاسی مصری با ابراز احساسات شدید از اینکه موشک‌های ایرانی از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین اصابت کرد بسیار تشکر و قدردانی کرد و گفت امیدواریم اقدامات دیگر کشورها از جمله کشورهای عربی نیز مانند ایران باشد و از حق ملت فلسطین حمایت کنند. پس از سخنان وی، حاضران با دست زدن‌های متعدد از او قدردانی کردند. وی اظهار داشت: وعده‌هایی که رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای نابودی اسرائیل اعلام کرده الان می‌بینیم که موسسات آمریکایی نیز مورد تایید قرار می‌دهند و می‌گویند اسرائیل تا 10 الی 15 سال دیگر نابود شدنی است.

مشهد؛ کانون رایزنی‌های انتخاباتی
گروه سیاسی: سفر هفته گذشته «حسن روحانی» که به گفته خودش «به احتمال زیاد» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود، حضور «سردار طلایی» عضو شورای شهر تهران که به نظر می‌رسد با هدف زمینه‌سازی برای اعلام نامزدی یک چهره شاخص به مشهد آمده باشد و نشست خبری عصر امروز «علی رضا زاکانی» دبیرکل جمعیت رهپویان که زمزمه‌های حضورش در جمع داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مدتی است به گوش می‌رسد، مشهد را به کانون رایزنی‌های انتخاباتی تبدیل کرده است.

داماد بن لادن را تحویل بدهید
ایسنا:بتازگی آمریکا از ترکیه خواسته تا داماد بن‌لادن را که هفته گذشته در یکی از هتل‌های آنکارا دستگیر شده، به واشنگتن تحویل دهد.

هشدار به دولت درباره واگذاری سهام فولاد خوزستان
در حالی که هیئت دولت در 23 خرداد سال 91 با تصویب یک پیشنهاد، برای واگذاری سهام شرکت فولاد خوزستان تصمیماتی گرفت و آن را به دستگاه های اقتصادی اجرایی ابلاغ کرد، یک نهاد مسئول با ارسال گزارشی برای رییس جمهور هشدار داده است که مصوبه مذکور نوعی اخلال در وظایف دستگاه های مسئول در اجرای سیاست های کلی اصل 44 و غیرقانونی است.

داستان جالب واردات یک تویوتای شاسی بلند به کشور
شنیده شده است بر اساس بررسی های کارشناسان یک نهاد نظارتی، هیئت دولت چندی پیش با تایید پیشنهاد یک مسئول اقتصادی کابینه، ورود یک دستگاه خودروی تویوتای شاسی بلند به کشور متعلق به فردی به نام "الف. س" را تایید کرده است. بر اساس گزارش این نهاد مسئول، این شیوه تایید مصوبات باعث گرفته شدن وقت دستگاه های مختلف کشور تا حد هیئت وزیران شده که ارزش آن بسیار بیشتر از یک خودرو تویوتاست.

مردم مسوولان بداخلاق را نمی‌بخشند
مهر:غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس هفتم با بیان اینکه دهه فجر جای بحثهای اختلافی نیست،گفت:حرف تفرقه انگیز همیشه بد است و به خصوص در دهه فجر بسیار نابجا و نابهنگام است و مردم نمی بخشند کسانی که این موضوع را رعایت نکنند.

قالیباف: فعلا بی خیال من شوید
فارس:محمدباقر قالیباف شهردار تهران در پاسخ سوال خبرنگاران که پرسیدند آیا در انتخابات ریاست جمهوری نامزد می‌شوید، گفت: فعلا در این خصوص صحبت نمی‌کنم.

پاسخ هاشمی به مدعیان برای تمایل او به رهبری
آیا هاشمی رفسنجانی خود را وارث انقلاب می‌دانست و گمان می‌کرد که باید انقلاب را رهبری و کارگردانی کند؟ این ادعایی بود که در یکی از سخنرانیهای سیدحمید روحانی در هفته اخیر عنوان شد. اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی که با خبرآنلاین داشت به این ادعا واکنش نشان داد و گفت: امثال آنها فکر نمی‌کنند که حق چیست و هر چه را مایل باشند می‌نویسند. من نمی‌خواهم با اینگونه افراد طرف شوم. وی ادامه داد: وقتی که امام رحلت کردند، اولین تصمیمی که‌‌ همان شب در جماران گرفته شد، این بود که کشور نمی‌توانست بدون رهبر بماند. جانشین ایشان هم عزل شده بود. آقایان و رفقا جمع بودند، آنجا تصمیم گرفتند که طبق قانون اساسی شورایی تشکیل بدهیم.
شورا را هم سه نفر تعیین کردیم. مرحوم آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله خامنه‌ای که این سه نفر شورا باشند. قرارمان این بود که فردای آن روز در جلسه خبرگان به این نتیجه برسیم. اما در عمل اینگونه نشد. یعنی شورا را نپذیرفتند، سی و پنج نفر از اعضای خبرگان رای به شورا و ۴۵ نفر به فرد رای دادند و آن طرح منتفی شد. بعد سراغ فرد رفتند. بعضی‌‌ها از آیت‌الله گلپایگانی حمایت می‌کردند که ایشان هم رای نیاورد. سراغ آیت‌الله خامنه‌ای رفتیم که ایشان رای آورد که من هم بعد از آنکه شورا رای نیاورد دنبال همین بودم که شد. چیز دیگری ما نداشتیم.

رسایی: مشایی گزینه اول دولت است
فرارو:حمید رسایی عضو جبهه پایداری تأکید کرد: غلامحسین الهام نامزدی ریاست جمهوری نیست و گزینه اول دولت، مشایی است.

در هیچ ائتلافی شرکت نمی‌کنم
باشگاه خبرنگاران:محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در هیچ ائتلافی شرکت نخواهم کرد از اعلام‌نظر خود در خصوص نامزدی در انتخابات سال 92 طی روزهای آینده خبر داد.

واکنش به لباس زننده همسر نتانیاهو
افکار:سارا نتانیاهو،همسر بنیامین نتانیاهو،خشم خاخام‌ها را با پوشش زننده خود در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره کنست، برانگیخت.

ثبت اولین عکس از پیمان همافران با امام
روابط‌عمومی آستان امام خمینی(ره)، از زبان حسین پرتوی، عکاس رژه همافران در مقابل امام راحل می‌گوید: پس از مذاکرات فراوان قرار شد به دلیل عدم شناسایی افسران، من از پشت سر آنها عکس بگیرم‌ با چنین شرایطی آنها رضایت دادند و من همین کار را کردم. در حدود هفت، هشت فریم عکس گرفتم و... از مدرسه رفاه خارج شدم. از آنجا که اهمیت عکس را می‌دانستم بلافاصله با یک تاکسی دربست به روزنامه [کیهان] رفتم و وقتی واقعه را برای شورای سردبیری تعریف کردم، همگی آنها به اهمیت عکس پی بردند... به رغم اینکه صفحه ‌روزنامه بسته شده بود، آن را عوض کردند و یک عکس هفت ستونی از رژه افسران نیروی هوایی در مقابل امام چاپ کردند... برای اینکه ثابت شود که عکس ما مونتاژ نیست آن را به روزنامه ‌آیندگان که آن روز‌ها چاپ می‌شد، دادیم.

نگرانی ضدانقلاب برای قیمت آش رشته
با تحریم‌های نفتی غرب علیه ایران ، رسانه‌های وابسته به جریانات ضدانقلاب تلاش گسترده‌ای را به منظور سیاه نمایی اقتصادی در ایران مبذول کرده‌اند اما از آنجایی که جریانات ضدانقلاب خارج‌نشین در این زمینه با فقر سوژه‌یابی مواجه شده‌اند، در ماه‌های اخیر به بررسی قیمت اقلام عجیب و غریب پرداخته‌اند، طوری‌که اخیرا یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب در گزارشی به بررسی قیمت «آش رشته» در سال‌های اخیر پرداخته است!
در بخشی از این گزارش آمده «قیمت بسیار بالای آش رشته مردم روزه‌دار را غافلگیر کرده است. بررسی‌های میدانی نشان‌ می‌دهد در نخستین روز از ماه رمضان قیمت آش رشته نسبت به سال پیش چند برابر شده است».
در ادامه این گزارش می‌خوانیم «امسال و در نخستین روز ماه رمضان قیمت هر کیلو آش‌رشته 8هزار تومان اعلام شده است و پیش‌بینی‌ها نشان‌ می‌دهد قیمت آش رشته در روزهای آینده به دلیل استقبال و تمایل روزه‌داران جهت استفاده از آن افزایش یافته و به 10 هزار تومان هم برسد.» این مساله به خوبی نشان می‌دهد عدم اطلاع از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران، چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را به هذیان گویی واداشته است، چرا که بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان کباب و حلیم قیمت هر کیلو آش رشته 3500 تومان و هر پرس آن نیز 2500 اعلام شده است.

ادعای روزنامه صهیونیست
فارس:روزنامه صهیونیستی‌ها آرتص در ادعایی به نقل از منبعی نوشت که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصر از رئیس جمهور ایران خواسته تا کمتر درباره نابودی اسرائیل صحبت کند!.

خروج رزم‌ناو پنتاگون از خلیج فارس
قدس آنلاین:وزارت دفاع آمریکا از خروج قریب‌الوقوع یکی از دو رزم‌ناو آمریکایی از خلیج فارس خبر داده است.آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای کوچک کردن ناوگان خود در خلیج فارس است.

فشار برای نامزدی آیت ا... هاشمی
فارس:کامران باقری‌لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی مدعی شد:اصلاح‌طلبان بسیار فشار می‌آورند که آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی نامزد شود.

انتقاد وکیل «مه‌آفرید» از دیوان عالی کشور
وکیل «مه‌آفرید خسروی»‌ از رسیدگی «شکلی» دیوان عالی کشور به احکام بدوی دادگاه‌ها به منظور تجدید نظر در آنها بدون بررسی محتوایی آرای صادره، انتقاد کرد.غلامعلی ریاحی، درباره نحوه تجدید نظر احکام بدوی در دیوان عالی کشور گفت: ماده 264 قانون آیین دادرسی کیفری تصریح دارد: رسیدگی دیوان عالی کشور به پرونده‌ها شکلی است اما ماده بعدی قانون ناظر به بررسی دلایل رسیدگی به حکم است.وی افزود: اینکه دیوان باید بررسی کند یک حکم مطابق با دلایل اتهامی و مدافعات متهم صادر شده یا نه و ادله صدور حکم را ارزیابی کند، به معنی لزوم رسیدگی «ماهیت» احکام صادره است.
وکیل مه‌آفرید خسروی متهم اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به ذکر مثالی پرداخت و گفت: در پرونده مربوط به فساد بزرگ بانکی دیوان عالی کشور باید دلایل اتهام و دفاعیات را بررسی و وقوع جرمی چون اخلال در نظام اسلامی یا رشاء و ارتشاء را احراز کند.
ریاحی افزود:‌ اینکه دیوان عالی کشور بدون بررسی ماهیت صرفا به روند دادرسی بپردازند که مثلا آیا متهمان از وکیل مدافع برخوردار بوده‌اند یا نه، با توجه به روابط نظام قضایی کشور مبنی بر لزوم رسیدگی دو مرحله‌ای ماهیتی به پرونده‌ها، برای اظهارنظر کافی نیست.وی متذکر شد: در حال حاضر اغلب شعب دیوان عالی کشور با وجود ماده 264 آیین دادرسی کیفری به پرونده‌ها از نظر ماهیتی رسیدگی می‌کنند اما برای ایجاد وحدت رویه یا باید کلمه شکلی از قانون حذف یا با طرح موضوع در هیات عمومی دیوان رای وحدت رویه صادر شود.

کاندیداها ظرفیت شکست را داشته باشند
باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کاندیداهای انتخابات آتی ظرفیت شکست را داشته باشند چرا که ملت با بینش سیاسی خود، فرد مورد‌نظر را انتخاب می‌کنند و همه جریان‌ها باید به آن احترام بگذارند.

انتقاد عجیب!
فردا:غلامعلی ریاحی وکیل «مه‌آفرید خسروی»‌ از رسیدگی «شکلی» دیوان عالی کشور به احکام بدوی دادگاه‌ها به منظور تجدید نظر در آنها بدون بررسی محتوایی آرای صادره، انتقاد کرد.

نظر مشایی در بازبینی فیلم اهانت به احمدی نژاد
اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش غیرمتعهد‌ها در پاسخ به اهانت صورت گرفته به رئیس‌جمهور در مسجد راس الحسین در مصر گفت: ‌ما کاملا فیلم را بررسی کردیم آنها از قبل طراحی کرده بودند و دوربین آماده بود که یک صحنه ایجاد کند و بعد فیلم آن را بگیرند و پخش کنند.
ما دیدیم اصلا کفشی پرتاب نمی‌شود و دست آن فردی که در برخی از رسانه‌ها دائما پخش می‌شود فاصله‌اش با آقای احمدی‌نژاد یک متر بیشتر نیست و اگر کفشی پرتاب می‌شد با توجه به فاصله کمی که وجود داشت به آقای رئیس‌جمهور می‌خورد و در واقع باید او را می‌زد. وی ادامه داد: در واقع آنها این صحنه را طراحی کرده بودند تا از آن استفاده کنند تا خبر حضور احمدی‌نژاد و استقبالی که از وی شد را در مصر تحت تاثیر و تحت الشعاع قرار دهد و ذهن‌ها را از این حادثه بزرگ منحرف کنند.

دلیل لغو کنگره اصلاح‌طلبان
صولت مرتضوی معاون سیاسی وزارت کشور به گزارش بولتن نیوز درخصوص لغو کنگره اصلاح‌طلبان گفت: هر تشکلی که چارچوب داشته باشد، کسی مانع فعالیت آن نخواهد شد. همچنان که چند وقت پیش کنگره حزب مردم‌سالاری برگزار شد، بنابراین کسی مانع اصلاح‌طلبان نشده است.
مرتضوی در پاسخ به این سوال که گفته شده است کنگره اصلاح‌طلبان به دلیل شرط و شروط وزارت کشور لغو شده است، تصریح کرد: برای تشکلی که دارای مجوز نیست، شرط و شروط می‌گذارند. باید تشکل‌ها آدم‌های پاسخگو داشته باشند مثلا یک حزب دبیرکل و هیات رهبری دارد که باید پاسخگو باشد.

نظر جریان انحرافی برقراری ارتباط نزدیک با آمریکاست
محمدنبی حبیبی دبیرکل موتلفه، گفت: تحلیل برخی اطرافیان رئیس‌جمهور با تحلیل مقام معظم رهبری کاملا متفاوت است اما نظر رهبری فصل‌الخطاب است، فرض کنیم آنها اشتباه کردند، باید به سرعت برگردند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد نفی مذاکره با آمریکا گفت: تحلیل گروه انحرافی که متاسفانه به رئیس‌جمهور نیز نزدیک شدند این است که الان زمان ارتباط با آمریکاست. اینها نظری خلاف نظر نظام دارند اما نظر رهبری فصل‌الخطاب است، فرض کنیم آنها اشتباه کردند، باید به سرعت برگردند.

اظهارات مقامات آمریکائی مثبت یا منفی؟
در پی بیانات رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوائی در روز پنجشنبه مبنی بر اینکه مقامات آمریکائی در پیشنهاد مذاکره با ایران حسن نیت ندارند، آقایان احمدی نژاد و صالحی که قبلاً اظهارات مقامات آمریکائی را مثبت تلقی کرده بودند اعلام کردند ایران با آمریکا مذاکره نخواهد کرد. سخنگوی وزارت خارجه نیز گفت: مذاکره با آمریکا منتفی است. روز چهارشنبه احمدی نژاد در قاهره اظهارات مقامات آمریکائی درباره مذاکره با ایران را جدید و مثبت دانسته بود.

مذاکره به شرط آزادی زندانیان سیاسی
وزیر امورخارجه ایران و معاذالخطیب، جداگانه نسبت به حل بحران سوریه از طریق مذاکره ابراز خوشبینی کردند. علی اکبر صالحی در حاشیه نشست سران کشورهای اسلامی در قاهره اعلام کرد حکومت سوریه آماده مذاکره با مخالفان است.
خبرگزاری رسمی مصر "منا" نوشت: صالحی در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های اسلامی در قاهره با اعلام این موضوع به خبرنگاران گفت: "من فکر می‌کنم حکومت سوریه آماده مذاکره با مخالفان است." وی با اشاره به جلسه سران سه کشور ایران، ترکیه و مصر در مورد بحران سوریه در قاهره افزود: "ما خوش بین هستیم." صالحی با تمجید از اظهارات اخیر احمد معاذ الخطیب رئیس ائتلاف ملی مخالفان اسد، گفت: "در نهایت حکومت سوریه با مخالفان باید مذاکره کنند." معاذ الخطیب روز چهارشنبه در گفتگو با بی‌بی سی، بر پیشنهاد مشروط خود مبنی بر گفتگو با فاروق الشرع معاون رئیس جمهوری سوریه در صورت آزادی زندانیان سیاسی تاکید کرد. وی به خاطر دیدار با صالحی و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، مورد انتقاد بعضی گروه‌های مخالف حکومت سوریه قرار گرفته است.

تخلفات پزشکی و کادر درمانی در اردبیل بالا گرفت
مدیر کل کارآموزی سازمان پزشکی قانونی در کنفرانس آموزه‌های قانونی در حرفه پزشکی گفت به دلیل بالا رفتن تخلفات پزشکی و کادر درمانی استان اردبیل شکایت از آنها بسیار بالا می‌باشد. وی افزود: این کادر علیرغم اینکه در مقابل انجام اقدامات درمانی ضامن و مسئول است، همچنان میزان شکایت‌ها از عملکرد آنان رو به افزایش است و مقامات مسئول باید با مراقبت و با اقدامات پیشگیرانه خود این کوتاهی را جبران نمایند.
خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی از اردبیل نوشت: عدم نظارت و توجه لازم به این شغل بسیار حساس در استان اردبیل طی سالهای اخیر و سهل انگاری در زمینه‌های تشخیص، تجویز داروهای غلط، اشتباهات پزشکی، جراحی‌های نادرست، غیرضروری و گاهی غیرلازم و... باعث صدمات جانی و حتی فوق متعددی طی سالهای اخیر به مردم استان اردبیل تحمیل شده است.

حمایت آشکار وهابی‌ها از شورش‌های فرقه‌ای در عراق
وهابی‌ها حمایت خود از شورش‌های فرقه‌ای در عراق را آشکار کردند. "صالح بن عصام العوید"! مفتی وهابی در جدیدترین اظهارات خود در برنامه‌ای با عنوان بهار عراق! که از شبکه وهابی وصال وابسته به آل سعود پخش می‌شد، حمایت آشکار خود را از تظاهرات الانبار و سقوط دولت فعلی عراق اعلام کرد. العوید در ادامه گفت: باید شورایی متشکل از رهبران مخالف دولت عراق تشکیل شود. وی همچنین علمای اهل سنت را به تلاش بیشتر جهت ادامه تظاهرات تا سقوط دولت عراق فرا خواند.

محسن هاشمی نامزد تصدی سمت شهرداری تهران
در محافل سیاسی از نهایی شدن لیست 15 نفره اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران خبر می رسد.همچنین گفته می شود در صورتی که اصلاح طلبان بتوانند اکثر کرسی های شورای شهر تهران را به دست آورند قصد دارند محسن هاشمی رفسنجانی را کاندیدای شهرداری تهران کنند.

جوان ترین پدربزرگ ایران
عبدالله عظیمی یکی از شهروندان شهرستان خاتم، جوان‌ترین پدربزرگ ایران است.او در سن 17 سالگی ازدواج کرده و اکنون 34 سال سن دارد، دارای سه نوه است.وی در سن 32 سالگی اولین تجربه پدر بزرگ بودن را داشته و اکنون صاحب سه نوه است که اولین نوه او سه ساله، نوه دوم هشت ماهه و نوه سوم یک ماهه است.این پدربزرگ جوان در سن 18 سالگی صاحب اولین فرزند خود شد و تاکنون دارای 4 فرزند دختر است و از میان این دخترها تاکنون سه نفر به خانه بخت رفته و یک دختر دیگر نیز در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند.وی از اینکه زود ازدواج کرده ناراضی نیست .معتقد است اگر این امکان وجود داشته باشد که دوباره جوان شود، کارش را تکرار خواهد کرد. این پدربزرگ جوان خاتمی، با اشتغال در حرفه کشاورزی معاش خود و خانواده‌اش را تامین کرده و با دامادهای خود تفاوت سنی چندانی ندارد.

تقدیر هیفاء وهبی از شخصیت نصرالله
هیفاء وهبی خواننده زن لبنانی با تقدیر ازشخصیت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله از حکمت و درایت و سیاست متوازن وی وهمچنین نقشش در مقابله با تجاوز اسرائیل به لبنان تقدیر کرد.
وی نصرالله را یکی از سران عرب در دوره معاصر دانست که به خوبی به وظایف خود آشناست و می‌داند چگونه دستاوردهایی را محقق کند

روابط نامشروع زن متاهل در اکران نوروزی
در حالی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه از وضعیت رو به اصلاح سینما خبر داده بود اما، سایت سینماپرس که به خبرگزاری سازمان سینمایی مشهور است گزارش داد که یکی از فیلم های ضد اخلاقی که محور داستانی آن، روابط نامشروع یک زن متأهل است، در نوبت اکران نوروزی قرار گرفته است.
نکته قابل توجه این است که در جریان مناقشه میان سازمان سینمایی و حوزه هنری، تهیه کننده و کارگردان فیلم مذکور به حمایت از مدیریت سازمان سینمایی پرداختند و به نظر می رسد اهدای فرصت ویژه اکران نوروزی، نوعی باج به سازندگان این فیلم ضد خانواده است.
 متأسفانه سال گذشته نیز چند فیلم مبتلا به مشکلات محتوایی صرفاً به خاطر روابط نزدیک سازندگان آن فیلم ها با مدیران سینمایی، در نوبت اکران قرار گرفتند. اکرانی که موجب آغاز حاشیه ها و اختلافات گسترده در عرصه سینمای کشورمان شد.

قرآن "باربی" وارد بازار شد!
طی چند روز اخیر جدیدترین نوع قرآن که «قرآن باربی» نامیده می شود وارد بازار بسیاری از کشورهای جهان اسلام و جهان عرب شده است.
این قرآن که منبع چاپ و تولید آن  مشخص نیست، در رنگ های مختلف به ویژه رنگ های شاد چاپ شده و به اصطلاح ظاهری فانتزی دارد و بیشتر به عنوان هدیه برای زنان مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات داخلی این قرآن نیز رنگی است.
انتشار این قرآن در بازارها با واکنش شدید بسیاری از علما و چهره های سرشناس جهان اسلام و جهان عرب مواجه شده و آن را اقدامی توهین آمیز به قرآن کریم دانسته و خرید و فروش آن را نیز حرام اعلام کرده اند.

راه اندازی شبکه ای دیگر علیه ایران
ر حالی که پیش از این، شبکه‌هایی نظیر «بی‌بی‌سی فارسی»، «من و تو» و «رها» در لندن علیه ایران راه‌اندازی شده بود، اکنون خبر می‌رسد گروهی از اخراجی‌های صدای آمریکا، جذب لندن شده‌اند تا شبکه‌ای موسوم به «ایران فردا» را راه‌اندازی کنند. در همین حال، وبگاه ضد انقلابی خودنویس درباره شبکه ایران فردا نوشت: «این شبکه بازوی رسانه‌ای گروهی از اپوزیسیون است که نشست‌های استکهلم، بروکسل و پراگ را سال گذشته برگزار کرد.» این حاتم‌بخشی انگلیسی‌ها در حالی است که این کشور با بحران شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هیچ کمک و تلاشی دریغ نمی‌کند.

تشکیل گروه‌های مسلح در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری
یک رادیوی اروپایی از برگزاری یک نشست ضدایرانی منافقین در پاریس و طرح آن‌ها برای تشکیل گروه‌های مسلح در شهرهای مختلف ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری برای ایجاد اغتشاشات در ایران خبر داد. گفته می‌شود این گروهک قصد دارد با تشکیل این گروهک‌های مسلح، امنیت کشور را هم بزند.

دعوت از یهودیان برای ریاست جمهوری ایران
مدیر شبکه وهابی کلمه با توهین به ایرانیان گفت: «چرا نباید رهبر و رئیس جمهور ایران بدون در نظر گرفتن اینکه چه اعتقادی دارند و از چه دینی هستند به قدرت برسند.»
وی در ادامه بی پرده تر سخن گفت و تصریح کرد: «چرا رهبر، رئیس جمهور، وزراء، کابینه دولت و اعضای هیات مدیره مجلس حتما باید از فکر شیعی باشد. بگذارند یک مسیحی و یا یهودی به این منسب ها برسد و یا ادیان دیگر! چرا باید اینگونه تبعیض نژادی قائل شد!»
گفتنی است که 97درصد مردم ایران مسلمان هستند که 90درصد آنها شیعه می باشند ولی ارادت شبکه های وهابی که به دروغ خود را اهل سنت ایرن معرفی می کنند به یهود و صهیونیسم آنقدر بالا است که حاضراند ایران را که اسلامی ترین کشور دنیا است به آنان بسپارند.

افسانه راه رفتن روی آب به واقعیت پیوست
دانشمندان دانشگاه 'آمستردام' روش جدیدی را برای راه رفتن روی آب ابداع کردند تا راه رفتن روی آب به واقعیت تبدیل شود.
محققان با استفاده از یک روش ساده، راه رفتن روی آب را امکان پذیر کردند.
بر اساس این تحقیقات کافی است میزان مناسبی نشاسته درون آب یک استخر ریخته شود تا بتوان روی سطح آب آن راه رفت.
ترکیب آب و نشاسته مایع غلیظی را تولید می‌کند که رفتاری متفاوت با سایر مایعات دارد.
اگر دست خود را به آرامی وارد این مایع کنید، بدون هیچ مقاومتی در آن فرو می‌رود، اما اگر با مشت یا پا ضربه محکمی به سطح آن وارد کنید، در مقابل ضربه مقاومت می‌کند.
به گفته دانشمندان علت این واکنش عجیب، خروج مولکول‌های آب از فضای بین مولکول‌های نشاسته در اثر ضربه است؛ به این ترتیب مولکول‌های نشاسته به یکدیگر می‌چسبند و مانند یک ماده جامد سخت می‌شوند.

دستگیری عجیب ترین شکنجه گر
یک مرد اهل جمهوری مونته نگرو به اتهام شکنجه یک الاغ توسط پلیس دستگیر شد.
ووجیسلاو ساوویچ، مرد 68 ساله ساکن روستای مارزا در مونته نگرو یک الاغ را به پشت کامیون خود بسته و حیوان را در حین حرکت به دنبال کامیونش می کشید.
به لطف یک دوربین امنیتی که از این صحنه فیلم برداری کرده بود پلیس موفق به یافتن پلاک کامیون و دستگیری ساوویچ شد.
پرونده این مرد 68 ساله تحت عنوان" شکنجه گر مارزا" در دادگستری مونته نگرو به جریان افتاده است. پلیس این مرد را متهم به شکنجه الاغ کرده اما هنوز میزان مجازات او مشخص نیست.

نظرسنجی غرب در مورد امام زمان(عج )
در نظرسنجی که توسط موسسه PEW انجام شد، به این موضوع اشاره شده است که در خاورمیانه، آفریقای شمالی، جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا بیشتر مسلمانان معتقدند که آنها ظهور حضرت مهدی (عج) را در زندگی خود خواهند دید. این انتظار در افغانستان 83 ،در عراق 72 ، در تونس 67 و در مالزی 62 درصد است.
در این نظرسنجی مشخص شد که درصد انتظار برای ظهور حضرت مهدی در آسیای میانه از هر 10 نفر چهار نفر بوده است اما در ترکیه این آمار به 68 درصد می رسد. این نظر سنجی در ایران صورت نگرفته است.
این نظرسنجی در بین شیعیان و اهل تسنن صورت گرفته است در نتیجه حدود 682 میلیون نفر از مسلمانان انتظار دارند که شاهد ظهور حضرت مهدی (عج) باشند

بیش از 170 هزار نفر قتل تنها در 10 سال!
آمار منتشر شده توسط «اف بی آی» نشان می دهد که در دهه نخست قرن 21 در ایالت های آمریکا به استثنای «فلوریدا» که یکی از ناامن ترین ایالت های این کشور است، حدود 170 هزار نفر به قتل رسیده اند.به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال»، آمار و ارقام جدیدی که توسط دولت آمریکا منتشر شده است، نشان می دهد که تنها در دهه نخست قرن 21 از سال های 2000 تا 2010 دست کم 169 هزار نفر در ایالت های مختلف آمریکا کشته شده اند.این آمار شامل تعداد افراد به قتل رسیده در ایالت «فلوریدا» نمی شود. فلوریدا یکی از ناامن ترین ایالت های آمریکا به حساب می آید که هر روزه شاهد حوادث تیراندازی گوناگونی است.

اخذ وام با تولید پفک و سبزی خردکنی
«پکیج آموزشی مراحل دریافت وام اشتغال»؛ ایمیلی که به صورت گسترده برای بسیاری از کاربران اینترنت ارسال شده است. در توضیحات همراه این ایمیل تاکید شده که این پکیح اورجینال بوده و دارای مجوز رسمی است.
نکته جالب در این ایمیل تبلیغاتی این است که تاکید شده «اگر آموزش ها و مراحل قید شده در این پکیچ را دنبال کنید و طرحی که به بانک ارائه میدهید استاندارد باشد بانک مجبور به دادن وام به شماست، از 10 میلیون تا 100 میلیون تومان و به هیچ وجه با طرح توجیهی مناسب قادر به رد درخواست وام نمی باشند.»
بیش از 60 طرح کسب و کار برای ارائه به بانک و دریافت وام در این پکیج پیشنهاد شده است. از طرح کسب و کار پرورش ماهی قزل آلا و راه اندازی باشگاه ورزشی گرفته تا طرح های احداث مهد کودک و تولید پفک نمکی. طرح هایی با جزئیات خاص آن بیشتر به نظر می رسد برای قانع کردن بانک برای دریافت وام هستند تا تولید.
«مهم نیست که شاغل هستید یا نه، فقط کافی است به دنبال گرفتن وام باشید»،‌ «روش 100% عملی گرفتن وام اشتغال مطابق با سیاست های جدید دولت»، «بازپرداخت این وام ها 5 سال است»، «بدون نیاز به سپرده گذاری» جمله هایی است که در این ایمیل تبلیغاتی عنوان شده تا کابران را برای خرید قانع کند. خریدی که برای آن باید 24 هزار تومان پرداخت کنید و از طریق پست محصول را دریافت کنید.

کلاهبرداری همسر بازیگر معروف از پولداران تهرانی
همسر یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون که اخیرا از آمریکا بازگشته، اقدام به تشکیل کلاس های عرفانی،مدیتیشن وانسان شناسی در مناطق شمالی تهران کرده است.به گفته وی متون آموزشی کلاس هایش مجموعه ای از اندیشه های سروش،شریعتی،حلقه کیهانی و دراویش گنابادی است. این خانم که تصاویر حضور وی در حلقه انحرافی کیهانی موجود است توانسته تعدادی از پولداران شمال تهران را در این کلاس ها سرکیسه کند.

بدشناسی مدافع ایرانی میلیاردی بعد از 4 بار عمل زیبایی!
بهترین برندها و بهترین جراحی های زیبایی در اختیار ستاره هاست که در چشم هستند و حتی وین رونی هم از این قاعده مستثنی نبود و با کاشت مو به زیبایی خود کمک کرد. در ایران هم بازیکنان و مربیان برای زیبایی دست به جراحی؛ بوتاکس و هر نوع زیبایی می زنند. استفاده از رنگ مو در بین بسیاری از مربیان به امری عادی تبدیل شده است. اما در بین این ستاره ها یک مدافع بدشانس هم وجود دارد. او که خیلی زود و در جوانی موهای خود را با ریزش فراوان از دست داد اکنون سال هاست که برای زیبایی خود تلاش می کند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
این مدافع مشهور ایران تا به حال چهار بار برای بازگشت مو های خود و رسیدن به زیبایی دست به جراحی زده است و آثار این جراحی در سر او کاملا دیده می شود اما چیزی که پس از این جراحی ها بازنگشت موهای ستاره بود که هنوز هم او را بدون مو می بینیم اما همچنان این ستاره با قراردادی میلیاردی در تلاش برای بازگشت مو های خود است. شاید اگر او هم همانند وین رونی زیبایی خود را به متخصصی زبر دست می سپرد اکنون موهایش مثل ستاره منچستر یونایتد پر پشت بود.

اخبار کوتاه
   *  نشریه آمریکایی فایننشنال تایمز، تحقق مذاکره با ایران را بسیار ضعیف دانست. این نشریه در این‌باره نوشت: «اگر به تصویر بزرگی از دیدگاه «آیت‌الله خامنه‌ای» نسبت به آینده نگاه کنید، می‌بینید که او ایران را برنده مناقشه اتمی می‌بیند که با تحریم‌ها سازگار شده است و از تغییرات سیاسی در خاورمیانه سود می‌برد؛ پس چرا باید جام زهر را اکنون بنوشد؟»
   *  منابع خبری اعلام کردند در پی خودداری «گوردن سمیث» رئیس اجرایی شرکت نفت بحرین، «باپکو»، از اجرای دستور دیوان پادشاهی بحرین مبنی بر اخراج کارمندان شیعه از این شرکت و جایگزینی ده‌ها نظامی رژیم آل‌خلیفه در این شرکت، وی از سمت خود برکنار شد. طبق این دستور از وی خواسته شده بود 120 نفر از نظامیان آل‌خلیفه را در این شرکت استخدام و کارمندان و کارگران شیعه، به‌ویژه کسانی را که در قسمت پالایشگاه کار می‌کنند، اخراج کند.
   *  براساس گزارش‌های رسیده، به‌تازگی تور‌های یک تا سه‌روزه باهزینه بسیار کم به شمال کشور ایجاد شده است که مغایر با موازین شرعی است. در این تور‌ها که اکثر شرکت‌کنندگان آن، جوانان با سنین کم هستند، اختلاط‌های نامشروع، سرو مشروبات الکلی و در مواردی موضوعی به‌عنوان استخر پارتی وجود دارد. گفتنی است گرداننده این تور‌ها فردی به‌عنوان م - ذ است که از افراد شرکت‌کننده از این تور به‌هنگام ثبت‌نام تعهد می‌گیرد تمام عواقب شرکت در این تور‌ها برعهده خودشان است!

https://shoma-weekly.ir/vJww5Z