گفته می‌شود که...

رم تا تهران به عشق امام رضا(ع) / سیگاری‌ها در معرض سرطان پانکراس / سزای سرپیچی از بیعت با سرکرده داعش / وزیر صنعت: ستاد مبارزه با قاچاق منحل شود/ چندبازی جام جهانی از شبکه سه پخش میشود؟/ دیدار ۳۷ اصلاح‌طلب با رئیس‌جمهور و ...

واکنش سازمان‌های اروپایی به یهودی‌سازی‌ قدس

نوشت: ۶۰ سازمان اروپایی با امضای دادخواستی خواهان توقف اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای یهودی کردن قدس با هدف قرار دادن آن به عنوان مرکز این رژیم شدند. این سازمان‌ها از اتحادیه اروپا و سازمان ملل خواستند تحریم‌هایی علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی در تخریب چهره میراث فرهنگی قدس شریف اعمال کنند و تاکید کردند شهر قدس یک شهر عربی است و دارای تاریخ عربی و مسیحی بلند مدت است.

حسن خمینی: جوانان خیال‌پردازی نکنند

سیدحسن خمینی با اشاره به اینکه اگر جوانمردی، شکست‌ناپذیری و نام‌آوری در انسان باشد می‌توان از یک فرد به عنوان پهلوانی یاد کرد، تصریح کرد: باید اعتماد به نفس را در جوانان بالا ببریم جوان ایرانی باید سرلوحه داشته باشد و در همه زمینه‌ها اول باشد اما خیال‌پردازی نکند.

عابدینی: انتخاب بازیکن وظیفه مربی نیست

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید هویتی پرسپولیسی داشته باشند و کمیته فنی وظیفه‌اش انتخاب بازیکن است.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن که گفته می‌شود از اختیارات این کمیته است، گفت: وظیفه سرمربی انتخاب بازیکن نیست بلکه این وظیفه کمیته فنی است. سرمربی گزینه‌های خود را به کمیته فنی می‌دهد و کمیته فنی به فراخور حال باشگاه بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب می‌کند، بر فرض در یک پست سرمربی نام سه بازیکن را داده است در آن صورت اولین مسئله برای کمیته فنی این است که بازیکن هویت قرمز داشته باشد اگر هر سه بازیکن در یک شرایط فنی باشند و دستمزد یکسان بخواهند در آن صورت بازیکنی که هویت قرمز داشته باشد در اولویت است زیرا اگر بازیکن با هویت آبی بیاید یکسال زمان می‌برد تا با شرایط باشگاه بیشتر آشنا شود البته بحث انتخاب بازیکن دیگر گذشته است و نباید در این مورد زیاد صحبت کنیم.

سرانجام سرمربی تراکتورسازی انتخاب شد

باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتشار بیانیه ای رسول خطیبی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

ناطق‌نوری: اداره کشور به حزب نیاز دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اداره کشور به حزب نیاز دارد، چرا که حزب مرام‌نامه و اساسنامه روشن دارد.

حجت ‌الاسلام علی ‌اکبر ناطق ‌نوری در مراسم نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در سراسر دنیا مجلس مظهر دمکراسی و مردم سالاری است، اظهار کرد: حکومت ها به دو شیوه ی دیکتاتوری(موروثی، باکودتا) و یا دمکراتیک و با مراجعه به آراء مردم اداره می شوند و در این بین مجلس مظهر مردم سالاری به شمار می‌آید.

رمز مقاومت سوریه از نظر بشار اسد

بشار اسد در دیدار جمعی از چهره‌های سرشناس شهر دمشق که در تلاشها برای آشتی مناطق مختلف مشارکت کرده اند، تأکید کرد؛ شهر دمشق نقشی تاریخی و متمدن برای سوریه و حتی دنیای عرب و اسلام داشته است و این شهر در طول تاریخ در برابر همه متجاوزان ایستادگی و مقاومت کرد و توانست به فضل بیداری ساکنانش در مقابل حملات تروریستی علیه سوریه بأیستد.

رم تا تهران به عشق امام رضا(ع)

جوان‌ترین متسابق سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان که یک نوجوان ایتالیایی است، می‌گوید: به امام‌حسین و امام‌رضا علیهماالسلام عشق می‌ورزد، افتخار می‌کند که مسلمان به دنیا آمده و دیدن مسابقات قرآن ایران به او انگیزه رشد در این راه را داده است.

سیگاری‌ها در معرض سرطان پانکراس

یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: مصرف دخانیات، سابقه فامیلی از مهمترین دلایل ابتلا به سرطان پانکراس است و معمولا افراد سیگاری بیشتر در معرض ابتلا به این سرطان هستند.

سزای سرپیچی از بیعت با سرکرده داعش

یک منبع آگاه در پلیس استان صلاح الدین عراق اعلام کرد که گروه تروریستی موسوم به «داعش» هشت تن از اعضای گروه «نقشبندی» را که از بیعت با سرکرده داعش خوددرای کرده بودند، اعدام کرد.

امیر کویت به دیدار رهبرانقلاب می‌رود

سفیر کشورمان در کویت با اشاره به اینکه یک هیات عالی رتبه کویتی یکشنبه، امیر این کشور را در سفر به تهران همراهی می‌کند از دیدار امیر کویت با امام خامنه‌ای خبر داد.

واکنش سوریه به طرح جدید شورای امنیت

وزیر کار و امور اجتماعی سوریه تاکید کرد که پیش نویس قطعنامه ورود کمک‌های انسانی به سوریه بدون موافقت این کشوردر شورای امنیت تصویب نخواهد شد.

"کنده الشماط" که ریاست نهاد عالی امدادرسانی سوریه را نیز برعهده دارد، روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم، اظهار داشت: پیش نویس قطعنامه ارایه شده به شورای امنیت ورود کمک های انسانی به سوریه از چندگذرگاه مرزی بدون موافقت دولت این کشور، در این شورا تصویب نخواهد شد؛ چرا که دولت سوریه به قدرت هم پیمانان خود در رساندن صدای ملت سوریه و واقعیت موجود اطمینان دارد.

یک استقلالی سرمربی نفت تهران شد

علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم ملی امید ایران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت‌تهران انتخاب شد.

وزیر صنعت: ستاد مبارزه با قاچاق منحل شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در اظهاراتی تند علیه قانون تجارت در دست بررسی و تصویب مجلس موضع گیری کرده و در عین حال خواستار انحلال ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

چندبازی جام جهانی از شبکه سه پخش میشود؟

مدیر شبکه سه سیما گفت: توافق و تفاهم لازم برای پخش مسابقات جام جهانی را انجام داده‌ایم و با حفظ رایت پخش، مسابقات روانه آنتن می‌شوند، رقم قرارداد نیز از جمله بحث‌های سازمانی است.

وی افزود: راهبرد اصلی ما نیز حمایت رسانه ملی از تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی است، همه 64 بازی فوتبال از شبکه‌های تلویزیون به صورت زنده پخش خواهد شد، 53 مسابقه را شبکه 3 و 11 مسابقه را شبکه ورزش پخش خواهد کرد، بازپخش مسابقات نیز از شبکه ورزش صورت می‌گیرد.

دیدار ۳۷ اصلاح‌طلب با رئیس‌جمهور

حسین مرعشی عضو بنیاد باران در گفت‌وگو با فارس، از دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با حسن روحانی رئیس‌جمهور خبر داد و اظهار داشت: روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه حدود ۳۷ نفر از فعالان اصلاح‌طلب با رئیس‌جمهور دیدار کردند.

روحانی تیم ملی فوتبال را بدرقه می کند

مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال ایران، فردا و با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سالن ۱۲ هزارنفری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در این مراسم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و محمود گودرزی وزیر ورزش به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی خواهند پرداخت و رئیس‌جمهور نیز سخنران اصلی این مراسم است.

تیم ملی فوتبال ایران صبح سه‌شنبه جهت حضور در مسابقات جام‌جهانی برزیل راهی این کشور می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/vqx3Ng