گفته می‌شود که...

دختران امام و هاشمی در لیست دولت روحانی/ ادامه تخریب آیت الله مصباح/ نامه گلایه‌آمیز فرزند یکی از سران فتنه/ پخش اذان از تلویزیون انگلیس!!/ پیرترین و جوان‌ترین رئیس جمهورهای تاریخ انقلاب اسلامی/ ذکر بسم الله درمان افسردگی و...

نامه گلایه‌آمیز فرزند یکی از سران فتنه

به نوشته وب‌گاه ضدانقلابی «روز آنلاین» پس از آنکه رسانه‌ها در روزهای گذشته به نقل از محمدرضا عارف، معاون اول دولت خاتمی و یکی از نامزدهای انصراف‌داده‌ انتخابات اخیر، نوشتند: «نتایج انتخابات ۹۲ سلامت انتخابات را بیمه کرد و پرونده شبهه تقلب در انتخابات ایران برای همیشه بسته شد»٬ حسین کروبی، با انتشار نامه‌ای خطاب به سیدمحمد خاتمی این سخنان را رد کرد و گفت: «برخلاف ‌نظر آقای عارف، پرونده تقلب انتخابات ۸۸ هرگز بسته نخواهد شد. هنگامی که به تلاش اخیر شما دقت کردم، با یادآوری خاطرات خوش سال ۱۳۷۶ توجه کردم که در پایان سال ۱۳۷۵ هنگامی که افزون بر طرح نامزدی شما، برخی نامزدی مرحوم دکتر حسن حبیبی را مطرح کردند، شما به‌شدت متغیر شدید و به پدرم - دبیر وقت مجمع روحانیون مبارز- با عصبانیت فرمودید که جریان چپ تنها باید یک نامزد داشته باشد و الحمدالله آن نامزد شما بودید و پیروز هم شدید.» وی در ادامه با یادآوری علت شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات 84 نوشت: «اما در مرور خاطراتم هنگامی که به انتخابات سال ۱۳۸۴ رسیدم، در شگفتی فرو رفتم که چرا این تجربه‌های شیرین ۷۶ و ۹۲ در آن روزگار رخ نداد؟ ... بلایی که در این دوره بر سر اصول‌گرایان آمد، هشت سال قبل بر سر اصلاح‌طلبان آمد.» حسین کروبی همچنین در این نامه، خاتمی و دولتش را متهم به عدم صیانت از آرا کرد و با توهم نفر اول بودن پدرش در 11 استان، نوشت: «وزارت کشور دولت اصلاحات با کوتاهی در صیانت از آرای مردم به‌ویژه در استان‌های تهران، اصفهان و قم در وضعیتی که آقای کروبی در ۱۱ استان نفر اول بودند، از حقوق شهروندی یکی از چهره‌های شاخص جریان اصلاحات و چند میلیون شهروند حامی وی، دفاع شایسته‌ای انجام نداد. وی در ادامه با انتقاد از عارف در مناظره‌های انتخاباتی که گفته بود در سال 88 به نظام ظلم شد، نوشت: «گرچه برخی رجال سیاسی مانند آقای دکتر عارف در جریان مناظره‌های انتخاباتی اخیر گفتند که در انتخابات سال ۱۳۸۸ به نظام ظلم شد؛ اما برخلاف نظر آقای عارف، پرونده تقلب انتخابات ۸۸ هرگز بسته نخواهد شد!»

ادامه تخریب آیت الله مصباح و همفکران وی

روزنامه آفتاب یزد در ادامه تخریب آیت الله مصباح و همفکران وی در یادداشتی آن ها را روحانیتی انحصار طلب، تنگ نظر و افراط گرا خطاب کرد/ مردم در انتخابات به روحانیتی رای دادند که علاوه بر شعار، در شعور نیز با مکتب حماسی و سیاسی امام هماهنگی داشته است

قدرت نمایی منافقین با مزدوران اجاره ای

چند روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران، گردهمایی سالانه گروهک منافقین در ویلپنت، یکی از حومه های پاریس برگزار شد، در این تجمع اعضای گروه مجاهدین از سراسر اروپا آمده بودند منافقین را مورد تشویق خود قرار دهند.

روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی از این تجمع نوشت: در این تجمع اعضای گروه مجاهدین از سراسر اروپا آمده بودند و همچنین مهاجرین روس و لهستانی تبار که شاید خیلی هم در جریان مبارزه ای که انجام می شود نبودند با استفاده از سفر رایگان با اتوبوس از آلمان در این تجمع حضور یافتند تا  مادر جنبش و رئیس شورای ملی مقاومت ایران را مورد تشویق خود قرار دهند.همچنین یکی از ایرانیانی که در این تجمع حضور داشته می گوید: سالِ اول که به فرانسه آمده بودم با یک ایرانی آشنا شدم که بعضی وقت ها تلفنی با هم حرف میزدیم و احوال پرسی می کردیم، تا اینکه یک روز زنگ زد و گفت یک تجمع ایرانیان در حومهٔ پاریس برگزار میشود اگر تونستی بیا هم فال است و هم تماشا.تا لحظه آخر نمیدونستم گردهمایی ایرانیان مربوط به مجاهدین است و خلاصه رودربایستی گرفت و رفتیم داخل، از هر ملیتی آنجا بود از کرد های عراق گرفته تا ترک های ترکیه و از آفریقایی گرفته تا عرب، خلاصه چند دقیقه چرخی زدم و گفتم بپرسم چرا اینجا از همه ملیت ها جمع شده اند.از کرد های عراق پرسیدم که از سوئد آمده بودند، یکی از آنها گفت که ما از سوئد آمده ایم و گفتند چهار روز شما رو به پاریس می بریم و تنها یک بعدازظهر با ما در یک مراسم هستید و بعد آزاد هستید هرجا می خواهید بروید و رفت و برگشت و هتل و غذا و سایر امکانات از طرف ما.

تکذیب حضور ولایتی در شورای عالی امنیت ملی
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حضور‌ علی اکبر‌ولایتی در‌کابینه دولت یازدهم گفت: همانطور‌که دفتر آقای روحانی اعلام‌کرده، این مباحث گمانه زنی است و به نظر می‌رسد انتخاب افراد مراحل خاص خود را طی می‌کند و با توجه به اینکه لیست اعضای پیشنهادی کابینه دولت آینده طبق روال همیشگی به محضر مقام معظم رهبری ارائه می‌شود، نباید در مورد معرفی اعضای کابینه تعجیل کرد بلکه باید صبر‌کنیم. به گزارش تسنیم،وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پست دبیر شورای عالی امنیت ملی به علی اکبر ولایتی پیشنهاد شده یا خیر، تأکید کرد: با وی هیچ صحبتی در این زمینه نشده است.

علت رای آوردن روحانی از زبان حسینیان
حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه رأی مردم به آقای روحانی رأی به حل مشکل اقتصادی و گرانی بود، تصریح کرد: عدم خریدن نفت، تحریم بانک مرکزی و وارد نشدن پول به کشور سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و تورم در اواخر دولت آقای احمدی‌نژاد شد و انتظار امروز مردم این است که گرانی با سرعت مهار شود.

دختران امام و هاشمی در لیست دولت روحانی
بعد از آنکه حسن روحانی تشکیل وزارت زنان در دولت خود را به عنوان یکی از شعارهای خود مطرح کرد حالا همه چشم دوخته‌اند تا ببینند وی در کابینه خود به چه میزان از حضور زنان استفاده می کند.در همین راستا از زهرا مصطفوی و زهرا پیشگاهی فر به عنوان گزینه های ریاست مرکز امور زنان ریاست جمهوری یاد می شود. البته این روزها زمزمه حضور پیشگاهی فر در این پست قوت بیشتری گرفته است. او نخستین بانوی ایرانی است که توانسته‌است در رشته جغرافیای سیاسی، بالاترین مدرک دانشگاهی (دکترا) را دریافت کند.به گزارش الف، طبق شنیده‌ها ریاست هلال احمر احتمالا برای فاطمه هاشمی در نظر گرفته شده است.با همه اینها پیشنهاد جالب را توران ولی‌مراد دبیر ائتلاف اسلامی زنان در نشست ائتلاف اسلامی زنان مطرح کرده و گفته که اصرار داریم سخنگوی دولت هم از میان زنان انتخاب شود، چرا که این امر باعث می‌شود خیلی از مرزها شکسته شده و وجهه‌ جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌ بین‌المللی ارتقا پیدا کند.

جبهه ایستادگی «اعضای کابینه» پیشنهاد می‌دهد
سید ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای عالی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه شورای عالی تشکل سیاسی متبوعش،گفت: در این جلسه در خصوص انتخابات شوراها، دیدار با رئیس جمهور منتخب و ارائه پیشنهاد فهرست کابینه یازدهم به حسن روحانی بحث و بررسی شد.وی افزود: اعضای شورای عالی جبهه ایستادگی در دیدار با منتخب مردم ضمن ارائه فهرست پیشنهادی خود برای کابینه یازدهم، آمادگی این تشکل را برای هرگونه کمک به دولت اعلام می‌کند.چرا که معتقدیم برای حاکمیت شایسته سالاری همه باید به دولت کمک کنند.

ذکر بسم الله درمان افسردگی
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ضیائی استاد حوزه در سلسله نشست‌های طب المعصومین(ع) گفت : ذکر بسم الله، اضطراب و افسردگی را کم‌رنگ می کند. با توجه به گسترش بیماری‌های عصبی و افسردگی در جامعه، استفاده از دستورالعمل معصومین(ع) در این زمینه می‌تواند درمان‌کننده بسیاری از این امراض باشد. ذکر بسم الله، اضطراب و افسردگی را کم‌رنگ کرده و گفتن این ذکر از روی معرفت، زبانه‌های 19 گانه جهنم را بر انسان خاموش می‌کند، زیرا که تعداد حروف بسم‌الله 19 حرف به تعداد حروف 5 تن آل عبا است.تقویت حس اعتماد به نفس با توکل به خدا و توسل به 14 معصوم را از راه‌های درمان افسردگی است.

تشکیل دادگاه تجدیدنظر شهردار اسبق تهران
شنیده شد که وکیل‌مدافع «محمد توسلی» اولین شهردار تهران پس از انقلاب از تعیین وقت 27 شهریور ماه برای رسیدگی پرونده موکلش در دادگاه تجدیدنظر خبر داد. ایسنا نوشت؛ ایمان میرزازاده با بیان این مطلب، اظهار کرد: پرونده موکلم پس از تجدیدنظرخواهی به شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شد. وی با بیان اینکه اعضای شعبه مذکور تصمیم گرفتند جهت رفع ابهامات و اخذ پاره‌ای توضیحات جلسه‌ای را برگزار کنند، ادامه داد: امیدوارم با برگزاری این جلسه بسیاری از ابهامات موجود در پرونده، برطرف و موجبات قانونی شکسته شدن این حکم فراهم شود. با توجه به صدور حکم از سوی دادگاه بدوی، تا زمانی که دادگاه تجدیدنظر نسبت به پرونده موکل اتخاذ تصمیم نکند، محکومیت وی قطعی نیست.

هدیه احمدی‌نژاد به پوتین
شنیده شد که محمود احمدی‌نژاد به پوتین و ملت روسیه یک دستگاه جراحی مغز اعطا کرد. فارس نوشت؛ رئیس دولت دهم در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه یک دستگاه «نویگیشن» جراحی را به‌عنوان هدیه فناورانه از سوی جمهوری اسلامی ایران به کشور روسیه اهدا کرد.
فناوری این دستگاه که طراحی و ساخت آن توسط متخصصان ایرانی انجام شده تنها در کشورهای معدود پیشرفته جهان مانند آمریکا و آلمان وجود دارد. این سامانه امکان انجام اعمال جراحی پیچیده در حوزه‌های مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و ستون فقرات را با کمترین خطا برای جراح فراهم می‌سازد.

قلیان در مالزی ممنوع شد
شنیده شد که ارائه، فروش و استفاده از قلیان در یکی از ایالت‌های مالزی ممنوع شد. ایسنا نوشت؛ کمیته فتوای ایالت پرلیس واقع در شمال غربی مالزی در تازه‌ترین فتوای خود مصرف و فروش قلیان را ممنوع و اعلام کرد که مصرف قلیان بیشتر از سیگار زیان دارد.
داتوک مورسید دیراجا دکتر جواندا جایا، مفتی ایالت پرلیس گفت: در نشست کمیته فتوای این ایالت تصمیم گرفته شده است تا چنین ممنوعیتی اعمال شود. وی خاطرنشان کرد: در این راستا نامه‌ای به دولت محلی و شهرداری منطقه ارسال و ممنوعیت استفاده و فروش قلیان به آنها اعلام خواهد شد تا این موضوع به مرحله اجرا گذاشته شود.

یک میلیون بازدید از صفحه تماشاگر زن بازی ایران و ایتالیا

در حالی که روز گذشته روزنامه کیهان نوشت که :"تلویزیون ایتالیا به عمد بانوان محجبه ایرانی حاضر در بازی والیبال ایران و ایتالیا را نشان نداده و تنها بانوان بی حجاب را به تصویر کشیده" حالا خبر می رسد که یکی از همین تماشاگران بی حجاب که در هر دو بازی ایران و ایتالیا حضور داشت و اتفاقا تلویزیون ایتالیا چند بار نیز او را نشان داد به شهرتی غیر قابل باور دسته یافته است!
به گزارش پایگاه خبری"تماشاگر" صفحه اجتماعی این تماشاگر زن بازی ایران و ایتالیا که تصاویرش از شبکه سوم سیما نیز پخش شد طی روزهای گذشته حدود یک میلیون بازدید داشته است.
نکته جالب اینکه بسیاری از بازدیدکنندگان این ایرانی مقیم ایتالیا برایش پیام گذاشته اند که او باید بازیگر شود!
نخستین پخش اذان از تلویزیون بریتانیا
شنیده شد که برای نخستین‌بار در بریتانیا، یک شبکه تلویزیونی عمومی این کشور اذان پخش می‌کند. عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت؛ شبکه چهار تلویزیون بریتانیا قصد دارد در ماه رمضان، در زمان اذان، برنامه‌های عادی خود را قطع کند و اذان را به مدت سه دقیقه به طور مستقیم پخش کند.
در بریتانیا با جمعیت 62 میلیون نفری، 2 میلیون مسلمان زندگی می‌کند. سایت این شبکه تلویزیونی در اینترنت هم در هنگام اذان، صدای اذان را پخش می‌کنند. این شبکه همچنین برنامه‌هایی درباره ماه رمضان پخش خواهد کرد.

سفیر قلابی امام زمان(عج) دستگیر شد
شنیده شد که رئیس پلیس شهرستان دامغان از دستگیری سفیر قلابی امام زمان در این شهرستان خبر داد. مهرنوشت؛سرهنگ پاسدار غلامرضا کاظم زاده اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 آزادی دامغان در ساعت 2 و 30دقیقه بامداد و حین گشت در سطح شهر به فردی برخوردند که سر و صورت خود را با پارچه ای سبز رنگ پوشانده بود و پرچمی نیز به دوشش داشت، مظنون شدند و موضوع را دریافتند که وی در مواجهه با مردم خود را سفیر امام زمان معرفی می کند. وی اضافه کرد: داشتن رابطه با امام زمان(عج) ادعای دیگر این مرد بود که مأموران برای انجام تحقیقات تکمیلی وی را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند. رئیس پلیس شهرستان دامغان یادآور شد: در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم به هویت ح.ح فردی 44 ساله بیکار و معتاد است که سابقه سه فقره سرقت نیز در پرونده اش به چشم می خورد. سرهنگ کاظم زاده افزود: با انجام تحقیقات و بررسی های انجام شده از منزل این فرد تجهیزات دریافت ماهواره نیز کشف و ضبط شد.
۶۸‌درصد «بله عزیزم»‌گفتن‌ها ریاکارانه است
پژوهش جدید محققان دانشگاه آریزونا نشان داده که تنها موافقت با زنان برای اجتناب از بروز کشمکش کارایی ندارد. محققان شیوه‌های ارتباطی ۴۴ زوج را با تمرکز بر تفاوت‌های میان جنسیت‌ها ارزیابی کردند. آنها دریافتند که زنان بر این عقیده‌اند که ابراز موافقت همسرشان با گفتن «بله عزیزم» یا «اوهوم» ریاکارانه است که باعث بدتر شدن شرایط می‌شود. پژوهش موسسه تحلیل‌های کشمکش خلاق در سال ۲۰۱۱ که بر روی بیش از ۹۰۰ مرد انجام شده بود نشان داد که ۶۸ درصد آنها ترجیح می‌دهند برای آرام کردن همسر خود «بله عزیزم» بگویند. میل وارنر که رهبری این پژوهش را برعهده داشته اظهار کرد که این رفتار پرخاشگرانه منفعلانه به جز ریاکارانه بودن، گیج‌کننده است.
قالیباف از بهشت به کجا سفر می‌کند؟
شنیده شد که دو ماه دیگر شهردار تهران توسط شورای شهر چهارم انتخاب خواهد شد. این خبری است که مرتضی طلایی اعلام کرده است. پارسینه نوشت؛ شورای شهر چهارم تهران شورایی یکدست از طیف خاصی نیست برای همین لابی گری هر طیف شورا برای انتخاب شهردار نزدیک به خود ادامه دارد. همچنین اخباری از توافقات پنهان گروه‌ها برای انتخاب رئیس شورا و شهردار منتشر شده است. در این میان نکته‌‌ای که توجه بسیاری از سیاسیون و حتی مردم عادی را در این مدت به خود جلب کرده است «سرنوشت سیاسی» محمد باقر قالیباف است. چرا که پس از شکست دوباره محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سال جاری احتمال آن وجود دارد که در شهریورماه نیز از شهرداری شهری که هفت سال در آن کار کرد و تنها هفتصد هزار رای از شهروندان آن گرفت خداحافظی کند. اما محمد باقر قالیباف از خیابان بهشت به کجا خواهد رفت؟بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی، حضور در جایگاهی نظامی و سرآخر ادامه فعالیت‌های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری چهار سال دیگر گزینه‌های احتمالی فعالیت‌های آینده شهرداری فعلی و رئیس سابق نیروی انتظامی تهران است.

پیشنهاد حاجی‌بابایی درباره قربانیان حوادث راهیان
نور
شنیده شد که حاجی بابایی پیشنهاد داده حادثه‌دیدگان راهیان نور شهید شناخته شوند. خراسان نوشت؛حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای به مسئولان ارشد دولتی پیشنهاد کرده موضوع احراز شهادت و مراتب جانبازی برای حادثه دیدگان در کاروان‌های راهیان‌نور مورد تصویب دولت قرار بگیرد که این پیشنهاد فعلا توسط کارشناسان نهاد ریاست‌جمهوری به دلیل آنکه اطلاق عنوان شهید یا جانباز منوط به مدخلیت یکی از عوامل دشمن و یا وجود تهدیدی ملی یا ماموریت‌های خاص است، رد شده است.

حمله سایت توکلی به حسین شریعتمداری
حجت‌الاسلام محمدحسن حائری شیرازی طی یادداشتی در سایت «الف» وابسته به احمد توکلی به نقد تند مواضع اخیر حسین شریعتمداری پرداخت.در این یادداشت آمده است: جناب آقای شریعتمداری سرمقاله شما با عنوان «خوابی که فتنه‌گران برای رئیس‌جمهور منتخب دیده‌اند» موجب نوشتن این چند سطر گردید. البته به نظر می‌رسد مقاله جنابعالی بیشتر نمایانگر خوابی باشد که شما برای ایشان دیده‌اید! البته نگرانی شما بجاست چرا که چهار سال تلاش جهت حذف یک جریان سیاسی بی‌ثمر مانده است. در ادامه آمده است:به همان معیار که حمایت از آشوب‌طلبان و فتنه گران سال
۸۸ زشت و محکوم است، تلاش برای حذف یک جناح سیاسی از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده نیز فتنه است. قرار دادن دو جناح که باید به مثابه دو حزب قوی و دو بال عمل نمایند در مقابل یکدیگر و پاشیدن تخم کینه بین ایشان و تبدیل نمودن صحنه رقابت سیاسی به صحنه جنگ و جدال و اهانت، هم فتنه است.
کینه توزی صحنه سیاسی آرام و منطقی فعلی را به صحنه جنگ خیابانی سوق می‌دهد و بعید نیست کسانی که در روش قانونمند انتخابات منزوی شده‌اند، بخواهند صحنه بازی را عوض نمایند. تهدید آن آقای غوغاسالار به تظاهرات خیابانی در راستای خط‌مشی امثال شماست.در آخر پیشنهاد می‌شود یک شماره حساب اعلام شود جهت کمک به سفر شما به دور دنیا! تا هم قدری مردم بیاسایند و هم شما دنیا دیده‌تر شوید. باشد که تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد.

توقعی که خاتمی از احمدی نژاد دارد ولی برای روحانی آسان نیست!

سایت بی بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس از دیدار سید محمد خاتمی با عده ای از دانشجویان خبر داد. محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران از دولت محمود احمدی نژاد خواست که برای پایان دادن به حبس و حصر کسانی که در سال‌های اخیر به بند افتاده‌اند تلاش کند و به این ترتیب "ذکر خیر بزرگی از خود به جا بگذارد."  به نوشته بی بی سی: آقای خاتمی روز چهارشنبه ۱۲ تیر (۳ ژوئیه) در دیدار با گروهی از دانشجویان گفت: "اینها در این دولت شده، ولو خودش می خواست یا نمی خواست. می تواند به عنوان باقیات صالحات تلاش سازنده ای بکند تا این مشکل حل شود، چون این توقع را از آقای روحانی داشتن آسان نیست."

 آقای خاتمی گفته است: "ما نماینده مطالبات مردم و طرفدار شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب هستیم و کمک می کنیم که انشاءالله عملی شوند. باید رویکردها عوض شود. از خدا می خواهم فردا هیچ کس در حبس و حصر نباشد. باید ببینیم کدام رویکرد منجر به حصر و حبس می شود، اگر آن رویکرد اصلاح شود، دیگر حبس و حصر نخواهد بود". البته آقای خاتمی هیچ گونه اشاره ای به علت حصر و حبس شدگانی که وی برای آزادی آنا تلاش می کند نمی کند.

سبک جدید عریانی در تهران
چندماهی است نوعی عریانی جدید در میان زنان بدحجاب رواج پیدا کرده و فصل جدیدی را بر بی‌حیایی، بی عفتی، تبرّج و نادیده گرفتن حدود الهی گشوده است.
براین اساس تعداد زیادی از خانم‌ها اقدام به پوشیدن جوراب بلند و البته بدون شلوار نموده‌اند. حتی در مواردی از جوراب‌های بلند رنگی یا توری و منقش که ساق پا کاملا پیداست و یا مانتو یا دامن بدون شلوار و حتی جوراب به نحوی که ساق پا عریان ودر معرض دید و مشاهده است، استفاده می‌گردد. حالا این شیوه پوشش که ابتدا توسط بخش‌های خاصی از جامعه لاابالی استفاده می‌شد، روز به روز در حال گسترش است.
رخدادی که اتفاقی نیست و با جست و جویی در اینترنت، مشاهده می‌کنید که این نوع از بدپوششی، به عنوان مد جدید به شکل گسترده‌ای در حال معرفی است و حتی فروش اینترنتی و... آن نیز تبلیغ می‌شود.
بنابراین به نظر می‌رسد به دنبال فصل جدید بی‌حجابی که همان عریان شدن پاها ست، و همچنین بی‌غیرتی برخی مسئولین نظاره‌گر وباطل گو که کاری جز رد مسئولیت از خود ندارند دیگر باید فاتحه جامعه‌ای با ظاهر اسلامی را بخوانیم.

پیرترین و جوان‌ترین رئیس جمهورهای تاریخ انقلاب
تاریخ جمهوری اسلامی ایران تا کنون 11 دوره ریاست جمهوری و 7 رئیس جمهور متفاوت را به خود دیده است. بنی صدر در 46 سالگی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زد اما نتوانست دوران ریاست جمهوری خود را به پایان برساند و با حکم عدم کفایت سیاسی توسط مجلس شورای اسلامی و تائید امام امت از مقام خویش عزل گردید. شهید رجایی در سن 48 سالگی انتخاب شد.او بعد از اینکه کمتر از یک ماه رئیس جمهور بود به همراه محمدجواد باهنر در انفجار 8 شهریور 1360 به مقام شهادت رسید. رهبر فرزانه انقلاب در سن 42 سالگی رئیس جمهور ایران شد. ایشان جوانترین رئیس جمهور طول تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شوند. آیه الله هاشمی در 55 سالگی به سمت ریاست جمهوری رسید . محمد خاتمی چهارمین رئیس جمهور تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود که در سن 54 سالگی مردم کشورمان او را برای سکان داری قوه مجریه کشور انتخاب کردند. محمود احمدی‌نژاد در 49 سالگی رئیس جمهور شد.  و به تازگی حسن روحانی در سن 68 سالگی بر مسند ریاست جمهوری تیکه خواهد زد. عنوان پیرترین رئیس جمهور تاریخ انقلاب اسلامی را از آن خود کرده است. به این ترتیب آیت الله خامنه‌ای جوانترین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران و حسن روحانی  پیرترین رئیس جمهور را به نام خود ثبت کردند.

اگهی ازدواج یک ایرانی در روزنامه
مردی 63 ساله ایرانی با 63 کیلو وزن و 63 دلار درآمد روزانه خود را از طریق آگهی روزنامه در تورنتو کانادا برای ازدواج آماده کرده است.

هتک حرمت خبرنگار زن در میدان التحریر

زن خبرنگار هلندی که به منظور پوشش اعتراضات مردمی در میدان «التحریر» حضور داشت، قربانی تعرض جنسی گروهی از معترضان قرار گرفت.
این اتفاق دقیقا در مکانی روی داد که در سال 2011 پس از سرنگونی «حُسنی مبارک»، «لورا لورگان»،‌ رییس بخش اخبار بین الملل شبکه CBS مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفت. به گزارش هالیوود ریپورتر، سفارت هلند در قاهره طی بیانیه‌ای ضمن تایید این اقدام غیرانسانی از سوی معترضین مصری، اعلام کرد، خبرنگار زن 22 ساله‌ی هلندی جمعه‌شب در میدان التحریر مورد تجاوز قرار گرفت. سفارت هلند به قربانی کمک کرده و او را پس از درمان‌های پزشکی، به همراه خانواده به هلند بازگردانده شد.
در قالب ویدئویی که بر روی اینترنت قرار گرفته است، لحظه‌ هجوم معترضین مصری در میدان التحریر که در همان هنگام این خبرنگار از سوی چند مرد مورد آسیب قرار گرفت، نشان داده شده است.

 اخبار کوتاه   

 *منابع آگاه نزدیک به دستگاه اطلاعاتی اردن اعلام کردند طی روزهای گذشته، یک گروه از اعضای گروهک‌تروریستی منافقین با تعدادی از معارضان سوری در اردوگاه‌های آوارگان در اردن دیدار کرده‌اند. این منابع اعلام کردند سندی از دستگاه اطلاعاتی اردن در دست است که نشان می‌دهد تعداد زیادی از عناصر این گروهک وارد اردن شده‌اند تا در نهایت به سوریه بروند و در درگیری با نظام حاکم در این کشور مشارکت کنند. در این سند که به امضای سرتیپ «فواز الشهوان» رئیس اداره اطلاعات اردن، رسیده، خطاب به سپهبد «فیصل الشوبکی» رئیس دستگاه اطلاعات عمومی اردن، آمده است تعداد زیادی از اعضای گروهک منافقین وارد اراضی اردن شده و برای نفوذ به سوریه با برخی شخصیت‌های معارض سوری دیدار و رایزنی کرده‌اند.

 *روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» به‌تازگی به نقل از «لرد آشداون» درباره ارسال حجم گسترده تسلیحات به تروریست‌های سوری نوشت: با توجه به ارسال بیش از 3500 تن سلاح برای شورشیان در سوریه، آن‌ها دیگر به سلاح احتیاجی ندارند. آشدون تأکید کرد: هیچ تردیدی در این رقم وجود ندارد، سلاح‌ها از طریق کرواسی و با کمک سازمان سیا و با حمایت سعودی‌ها و قطری‌ها به سوریه ارسال شده و در اختیار گروه‌های مسلح در این کشور قرار گرفته است.»

 *کنگره آمریکا در اقدامی جدید که عصبانیت اعضای تندروی آن را نشان می‌دهد، از آقای روحانی، رئیس‌جمهور منتخب، انتقاد کرد و خواستار افزایش فشارها بر ایران شد. اعضای کمیته سیاست خارجی کنگره آمریکا طی نامه‌ای به اوباما، رئیس‌جمهور ایالات متحده، از او خواستند که با توجه به حمایت روحانی از برنامه هسته‌ای ایران و عدم مشاهده میانه‌روی از سوی رئیس‌جمهور منتخب ایران در این مسئله، تحریم‌ها علیه ایران را در روزهای آتی افزایش دهد.

*اندیشکده «بروکینگز» در گزارشی به قلم «سوزان مالونی» نوشت: در جریان انتخابات هیجان انگیز اخیر ریاست جمهوری ایران و تحلیل نتایج آن یک مفهوم کلی مشخص شد: این انتخابات به هدف پایان بخشیدن به یک دوره انجام شد تا بازه‌ای هشت ساله که در چنگال یک مرد بود به اتمام برسد، دوره رئیس جمهور مشهور فعلی، «محمود احمدی نژاد» . «احمدی نژاد» در طول دو دوره ریاست جمهوری خود توانست خشم جهان را برانگیزد، ثبات اقتصادی و سیاسی ایران را از بین ببرد، و در صحنه داخلی و خارجی هدف ناسزا و تمسخر قرار بگیرد تا جایی که حتی کسانی که در ابتدا در حکومت با او بودند اکنون او را طرد کرده‌اند.

* اندیشکده «امنیت نوین آمریکا» در گزارشی به قلم «علیرضا نادر» نوشت: یک اجماع رایج در واشنگتن وجود دارد که دستیابی ایران به سلاح اتمی را غیر قابل قبول می‌داند و این که برای جلوگیری از این اتفاق باید همه‌ی گزینه‌ها را روی میز گذاشت. هم چنین یک اجماع دیگر وجود دارد که همواره راه حل دیپلماتیک طولانی مدت را برای حل موضوع اتمی ایران بر راه حل نظامی ترجیح می‌دهد، گامی که فقط می‌تواند موجب ایجاد تأخیر در برنامه‌ی اتمی ایران شود و نه توقف آن، و می‌تواند موجب بی ثباتی بیشتر در منطقه‌ای شود که در حال حاضر نیز آشوب‌زده است. هم دسترسی ایران به بمب اتمی و هم بمب باران کردن این کشور می‌تواند فاجعه بار باشد، اما با گذشت هر روز، پیشرفت مستمر اتمی ایران ما را بیشتر به یکی از این دو گزینه نزدیک می‌کند.

* نیروهای ارتش سوریه موفق شدند «خالد حیانی» سرکرده گروه تروریستی موسوم به «لواء شهدای بدر» را در حلب دستگیر کنند. «خالد حیانی» از عناصر سرویس اطلاعات ترکیه و مسئول ارشد سرقت کارخانه‌های حلب و قاچاق تجهیزات آن به ترکیه به‌شمار می‌آید و همچنین مسئول گلوله‌باران‌های صورت‌گرفته به سمت مناطق «الأشرفیه» و «السریان» و «شیحان» و «السبیل» با خمپاره است و معاون اول «احمد عفش»، گروه تروریستی موسوم به «لواء أحرار سوریا» به‌شمار می‌آید.

* "احتمال تجزیه جامعه مدرسین در پی اختلاف میان آیت الله مهدوی کنی و مصباح" ، "صدور حکم پرونده کهریزک" و"خط و نشان تندروهای [اصولگرایی] برای روحانی" محور مشترک رسانه‌های اصلاح طلب قرار گرفت

https://shoma-weekly.ir/H3tbOx