گفته می‌شود که...

حکم جدید دانشگاه آزاد برای اقا زاده ی معروف/ دلواپسی اطرافیان عارف/ جشن در روز وفات حضرت زینب/ برنامه ریزی حامیان هاشمی برای انتخابات خبرگان/ رفتار نامتعارف بازیگر زن درجشنواره کن!/ کشف تازه فرزند رقیب آرای باطله/ استفاده از گوگل برای شیعیان جایز نیست و ...

خواب جدید تجدیدنظرطلبان!

در جلسه رسانه‌های تجدیدنظرطلب از عملکرد شش تن از مدیران رسانه‌ای برای جریان‌سازی علیه همایش «دلواپسیم»، تجمع «عفاف و حجاب» و مستند من روحانی هستم، تقدیر به عمل آمد. در این جلسه گفته شد فضاسازی رسانه‌های اصلاح‌طلب علیه این سه اتفاق باعث شد میدان بازی را از اصول‌گرایان بگیریم و نگذاریم در نقد برخی ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های موجود، یکه‌تاز میدان باشند. سه تن از افراد تقدیر شده سابقه حضور در فتنه 88 و زندانی شدن دارند. همچنین جلسه هفته گذشته کمیته روانی تجدیدنظرطلبان با سه مصوبه همراه بود که عبارتند از: الف- طرح تخریب و اعتبارزدایی از شش نماینده اصول‌گرای مجلس. باید این نماینده‌ها را با آتش سنگین رسانه‌ای به‌گونه‌ای نابود کنیم که دیگر گوش شنوایی برای شنیدن حرف‌های آنان نباشد. (این شش نماینده همگی از حوزه انتخابیه تهران هستند.) ب- میدان دادن رسانه‌ای به حامیان احمدی‌نژاد برای ایجاد انشقاق در میان اصول‌گرایان. باید این چهار حرف احمدی‌نژاد را برجسته کنیم 1- پشت‌پرده تخریب من، هاشمی رفسنجانی است.2- من الآن نوزده میلیون رأی دارم. 3- اصول‌گرایان سر ندارند و مجبورند از من حمایت کنند. 4- مهم برای ما پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری است نه مجلس. ج- نباید از کار عمیق فرهنگی غافل شویم. با کار گسترده و عمیق فرهنگی می‌توانیم با پیروزی به عرصه سیاسی کشور بازگردیم.

روزنامه اطلاعات و چاپ آگهی تبلیغاتی برای دراویش گنابادی

روزنامه اطلاعات در صفحه اول خود در اقدامی عجیب، دو آگهی تبلیغاتی برای نورعلی تابنده، قطب فرقه انحرافی دارویش گنابادی درج کرده است! نکته اصلی این آگهی تبلیغاتی تعابیر عجیبی است که برای این فرد منحرف به کار رفته است. در متن این پیام تسلیت‌ها - که به بهانه درگذشت پسر وی چاپ شده - وی را حضرت خطاب کرده و مریدان وی، خود را خاک پای او معرفی کرده‌اند!

حکم جدید دانشگاه آزاد برای اقا زاده ی معروف

از دانشگاه آزاد خبر می رسد که برای آقازاده معروف حکم ماموریت دوباره ای پیرامون ماجرای دانشگاه آکسفورد در حال صدور است. وی با اوج گیری فتنه 88 با همین بهانه چندسالی را در انگلستان به سر می برد.

امضای دختر رفسنجانی به جای پدر

در جریان رونمایی از تازه ترین کتاب هاشمی رفسنجانی در نمایشگاه کتاب، دختر وی (فاطمه هاشمی) به جای پدر حاضر شده و تمبر یادبود را امضا کرده است. وقتی از او سوال می شود که چرا شما به جای پدرتان امضا می کنید، وی پاسخ می دهد: طی مدت اخیر، بنا بر برخی دلایل، بعضا نامه های منسوب به پدرم توسط من امضا شده است. در همین راستا شنیده شده که حکم ریاست میرزاده بر دانشگاه آزاد نیز توسط دختر رفسنجانی امضا شده است.

خواب تازه کمپین های ضددینی

این روزها ماجرای کمپین های ضددینی در شبکه های مجازی شدت بیشتری گرفته است. کمپین آزادی یواشکی زنان ایران که توسط مسیح علی نژاد به راه افتاده، یکی از آنهاست. همچنین شنیده شده که برخی هنجارشکن های خارج نشین، با همراهی تعدادی از افراد داخل که اکثرا آنها را بهایی ها تشکیل می دهند، درصدد تشکیل کمپین روزه خواری برای ماه مبارک رمضان هستند. گفتنی است برای کاهش حساسیت نسبت به این کمپین ها و نیز، فراگیرتر شدن آنها، سعی شده از عناوین غیرصریح و زیرپوستی استفاده شود.

کشف تازه فرزند رقیب آرای باطله
فرزند مهدی کروبی ضمن انتساب گفته‌ای به وی، مشروعیت دولت‌های هاشمی و خاتمی و روحانی را زیر سؤال برد.محمد حسین کروبی ضمن نوشته‌ای در فیس‌بوک مدعی شده که مهدی کروبی تمامی انتخابات بعد از رحلت امام را مهندسی شده می‌داند و می‌گوید جمهوریت ذبح شد.
هر چند در ابلهانه و حماقت‌آلود بودن این سخنان شکی نیست اما نتیجه چنین ادعایی آن است که هاشمی و خاتمی با مهندسی انتخابات و ذبح جمهوریت رئیس جمهور شده‌اند. کروبی در انتخابات سال 88، حدود 300 هزار رأی کسب کرد که کمتر از میزان آرای باطله بود. افراطیون نفوذی در آن زمان به هر شکل که مایل بودند، کروبی را بازی دادند و از وی برای فتنه‌انگیزی سود بردند.

یار گیری احمدی نژاد

هما، پاتوق رسانه ای حامیان احمدی نژاد شروع به یارگیری از علاقه مندان کرده است. این مرکز که توسط عبدالرضا داوری اداره می شود، از طریق سایت های وابسته عضوگیری را آغاز نموده است. گفته می شود که داوری همزمان، هم به مشایی نزدیک است و هم به حسام الدین آشنای دولت یازدهم!

دلواپسی اطرافیان عارف

اطرافیان عارف برای انتخابات مجلس دچار دلواپسی شده اند. براساس شنیده هایی ما از قول یکی از نزدیکان وی، آنها که یکبار قربانی برنامه ریزی پشت صحنه ناطق نوری و خاتمی شده اند، نگران هستند که در جریان انتخابات مجلس نیز، مجددا این دست های پشت پرده به کار افتاده و جریان موسوم به اصلاحات را پیش پای اصولگرایان ذبح کنند. اطرافیان عارف معتقدند که در حال حاضر، اصلاح طلب ترین فرد سیاسی کشور شخص عارف است و خاتمی وارد زدوبندهای سیاسی جهت احیای چهره خود شده است.

کمیته مخفی افراطیون برای کودتای نرم در دانشگاه آزاد
درست چند روز پس از انتصاب عبدالحسین هراتی، عنصر افراطی و مسئله‌دار فتنه 88، به عنوان مدیر بلندپایه دانشگاه آزاد که با واکنش شدید دلسوزان انقلاب نیز مواجه شد، خبرهای نگران‌کننده‌ جدیدی از دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد.به گزارش جهان‌نیوز، با تشکیل حلقه‌ای از سوی برخی افراطیون حاضر در خارج از این دانشگاه که به واسطه نزدیکی با اعضای هیئت امنا در این دانشگاه قدرت گرفته، اساتید حزب‌اللهی تحت فشار قرار گرفته‌اند.طبق این گزارش‌ها، «یاسر.ه» و «مرتضی.الف» دو تن از اصلی‌ترین بانیان برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی هستند. همچنین گفته شده که «فواد.ص» نیز که به عنوان پادوی رسانه‌ای این جریان مشهور است، به این اتاق فکر غیرقانونی و البته غیررسمی مشاوره می‌دهد. به عنوان نمونه با فشارهای این حلقه، سرپرست یکی از دانشکده‌های دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، تنها یک هفته پس از انتصاب، برکنار شده است. همچنین یکی دیگر از اساتید جوان این دانشگاه که در دوره مدیریت دانشجو به عنوان مشاور وی نیز فعالیت می‌کرده، به طور ناگهانی و از میانه ترم تحصیلی از ادامه تدریس محروم شده است.
به نظر می‌رسد با قدرت گرفتن جریان افراطی در دانشگاه آزاد اسلامی، باید انتظار رفتارهای مشابه دیگری نیز داشته باشیم.در همین حال سایت انتخاب (از سایت‌های حامی دولت) در خبری به نقل از یک منبع مطلع اعلام کرد احتمال کنار گذاشته شدن یاسر- ه به دلیل برخی حواشی، نارضایتی‌ها و تذکرات اعضای هیئت امنا وجود دارد.

ساخت مستند حمایت از احمدی نژاد

برخی از دانشجویان حامی دولت در تقابل با مستند "من روحانی هستم" در تلاش برای تهیه مستندی در حمایت از رییس دولت برآمده اند. این دانشجویان که در شهر قم مشغول تحصیل هستند، رایزنی هایی با برخی مدیران و نزدیکان روحانی نیز انجام داده اند.

اقدامات عجیب هراتی در دانشگاه آزاد

از عبدالحسین هراتی، فتنه گری که 2 ماه سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی بوده است، خبرهای عجیبی به گوش می رسد. از جمله آنکه وی در نخستین روز حضور در دفترش به اطرافیان می گوید که تصاویر امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را از داخل اتاقش خارج کنند. همچنین، شنیده ایم که هراتی طی چند وقت گذشته با حضور در دفتر یک سایت خبری حامی دولت ضمن دادن وعده حمایت مالی به این سایت، به آنها گفته که اسناد خاصی از برخی مدیران گذشته دارد که می خواهد نسبت به انتشار آنها اقدام کند.

خلبانی که هواپیمای ریگی را نشاند

سایت مشرق با اشاره به ماجرای چند سال قبل در ارتباط با پرونده عبدالمالک ریگی و به‌زمین نشاندن هواپیمای حامل او از سوی جنگنده‌های ایرانی نوشت: کمتر کسی را می‌توان یافت که در ذکر خاطرات آن روز از تصمیم لحظه‌ای و شهامت خلبان نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمایی که از دبی راهی قرقیزستان بود سخن نگفته باشد. این خلبان شجاع ایرانی کسی نبود جز شهید سرهنگ خلبان سعید اصغری که چند ماه بعد از این ماجرا در یک سانحه هوایی به شهادت رسید.

دیدار هیات تجاری فرانسوی با سریع القلم

چندی قبل، یک هیات تجاری از فرانسه به ایران آمده و با محمود سریع القلم، فرد نزدیک به روحانی، دیدار داشته اند. در پیگیری های به عمل آمده کسب اطلاع شده که این دیدار به دعوت سریع القلم در اجلاس داووس صورت گرفته و رییس دولت و وزیر خارجه نیز در جریان آن بوده اند.

ماجرای پیامک شریعتمداری

سید یاسر جبرائیلی نویسنده و روزنامه‌نگار، پیامک زیر را به نقل از حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده است:

روزگار غریبی است …. از دیدار امام زمانمان محروم شده ایم … چه تحریم فلج کننده ای ! … ولی معلوم نیست که چرا هیچکس از این تحریم صدایش در نمی آید ؟! … نه مذاکره ای ! .. نه توافقنامه ای ! … پیش نویس توافق نامه با ایشان و شرط های مولایمان برای ظهور بارها اعلام شده است … در این پیش نویس غنی سازی نامحدود منافع ملی و آخرتی ما به رسمیت شناخته شده و از سوی بالاترین مقام هستی تضمین شده است …کاش به جای ژنو و وین و نیویورک و .. در رکاب امام خامنه ای به جمکران می رفتیم و پیش نویس توافقنامه با مراد غایبمان – ارواحنا له الفداء - را امضاء می کردیم … !!

7 اختلاف جدی ایران و گروه 1+5 چیست؟

در حالی که عراقچی عضو تیم مذاکره کننده ایرانی در وین اعلام کرد میزان اختلاف ایران و گروه 1+5 بسیار بیشتر از 13 محور است، در عین حال کارشناسان هسته ای از 7 مسئله چالش برانگیز و جدی در تنظیم توافق جامع میان ایران و گروه1+5 سخن می گویند که عبارتند از:

1- ظرفیت غنی سازی که به تعداد و نوع سانتریفیوژهای ایران مرتبط است. ایران اکنون حدود بیست هزار ماشین نصب شده (در نطنز و فردو) دارد که 1000 عدد آن ماشین نسل دوم است. از این تعداد حدود هشت هزار ماشین در حال دریافت گاز و غنی سازی است.

2- ذخیره مواد 5 درصد ایران که غربی ها به کمتر از 1200 کیلو اصرار دارند.

3- PMD یا بررسی ابعاد فعالیت نظامی احتمالی ایران از جمله توسعه فناوری های موشکی.

4- R&D یا "برنامه تحقیق و توسعه"؛ غربی ها مایلند برنامه تحقیق و توسعه در ایران عملا تعطیل شود و ماشین های ایران از نسل اول فراتر نرود. این بدان معناست که کیفیت غنی سازی در ایران هرگز رشد نخواهد کرد. این در حالی است که اطلاعات موجود نشان می دهد حفظ و رشد برنامه تحقیق و توسعه در حوزه غنی سازی جزو خطوط قرمز ابلاغی به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران است.

5-بازطراحی راکتور اراک و کاهش قدرت راکتور از 40 به 10 مگاوات تا پلوتونیوم تولیدی راکتور در واحد زمان کاهش یابد.

6-تدوین یک رژیم بازرسی ویژه ایران که احتمالا در یک قطعنامه شورای امنیت تصویب خواهد شد.

7- جدول زمانی لغو تحریم ها.

اخبار ضد و نقیض درباره برکناری فرماندار بروجرد

سایت پارسینه نوشت: در پی اقدام برخی گروه‌ها در جریان سفر سیدحسن خمینی به بروجرد و حمایت فرماندار بروجرد از آنها و لغو سخنرانی سیدحسن خمینی، حسن روحانی، رئیس‌جمهور شخصا دستور عزل فرماندار و توبیخ استاندار لرستان را صادر کرد.البته خبرگزاری فارس به نقل از منوچهر فراقی ، فرماندار بروجرد نوشت: با تمام قوت به کار خود ادامه می دهم و تا این لحظه هیچ نامه و مطلبی مبنی بر عزل اینجانب از سوی هیچ مسئولی واصل نشده است .در همین حال حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور در گفت وگو با فارس با بیان این که وزارت کشور یک بازرس به محل فرستاده تا موضوع را بررسی کند، افزود: گزارش ها در این زمینه هنوز نهایی نشده و احتمالاً تا روز دوشنبه نهایی خواهد شد.

جشن در روز وفات حضرت زینب

در روز وفات حضرت زینب(س) و شب شهادت حضرت احمد ابن موسی(ع) در اقدامی مشمئز کننده جشن هفته خوابگاه ها با اجرای موسیقی زنده و تئاتر طنز به همت معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز در این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرگذاری دانشجو، گفتنی است معاون دانشجویی دانشگاه شیراز و دکتر ابراهیم گشتاسبی مدیر حوزه ریاست دانشگاه شیراز نیز در این مراسم حضور داشته‌اند.
در پی این اقدام هتاکانه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز، موج اعتراضات دانشجویی در اعتکاف دانشجویان دانشگاه شیراز بلند شد و دانشجویان به شدت به این اقدام مسئولین دانشگاه اعتراض کردند.

تشکیل کمیته 5 نفره برای تنظیم سفر روحانی به نیویورک

کمیته ای در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده تا برنامه سفر و نطق های حسن روحانی در نیویورک را تنظیم نماید. از آقایان حمید ابوطالبی، حسین فریدون، محمد رضا صادق، حسین انتظامی و حسام الدین آشنا به عنوان اعضای این کمیته نام برده می شود.

واشنگتن:برنامه‌موشکی‌تهران‌روی‌میزمذاکره

یک مقام ارشد آمریکا که در مذاکرات وین حاضر بود در نشست توجیهی با خبرنگاران در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسیده بود آیا در مذاکرات، علی‌رغم تأکید مقامات تهران درباره قابل مذاکره نبودن توانمندی‌های دفاعی این کشور درباره برنامه موشکی هم بحث می‌شود گفت: «تمام موضوعات روی میز مذاکره است.».

اقدام ضدایرانی جدید آمریکایی‌ها

خبرگزاری تسنیم به نقل از هافینگتون‌پست نوشت: بسیاری از ایرانی‌های مقیم آمریکا هنگام مراجعه به حساب‌های خود نزد بانک آمریکا دریافتند حساب‌ها و سپرده‌هایشان در این بانک مسدود شده است.براساس این گزارش، مسدود شدن حساب ایرانی‌ها نشان‌دهنده تغییر ناگهانی سیاست‌های این بانک آمریکایی است.

برنامه ریزی حامیان هاشمی برای انتخابات خبرگان

با حضور 7 تن از حامیان هاشمی رفسنجانی، بحث هایی درباره چگونگی ورود به انتخابات مجلس خبرگان و شناسایی و معرفی کاندیداها مطرح شده است. یکی از حاضران در جلسه در گزارشی اعلام کرد تاکنون بیش از 100 نفر از فضلای حوزوی جهت کاندیداتوری شناسایی شده و صحبت های مقدماتی با برخی از آنها انجام شده است. یکی دیگر از حاضران مدعی شد در صورت مهیا بودن شرایط، آیت الله هاشمی رفسنجانی آمادگی کاندیداتوری برای ریاست خبرگان را دارا است. در این جلسه دو تن از نمایندگان خبرگان خوزستان و اصفهان حضور داشتند.

رفتار نامتعارف بازیگر زن درجشنواره کن!

حضور بازیگر زن سینمای ایران در شصت و هفتمین دوره جشنواره کن، با حاشیه هایی همراه بود.در افتتاحیه این مراسم و همزمان با اولین نمایش جهانی فیلم گریس از موناکو، لیلا حاتمی در کنار 8 داور دیگر بخش مسابقه حضور داشت که خانم بازیگر در کمال تعجب با انجام رفتاری غیر متعارف، سوالات و ابهامات بسیاری را در بین مخاطبان ایجاد کرد.
تصاویری که در رسانه‌های خارجی منتشر شده نشان می‌دهد لیلا حاتمی در زمان مواجهه با رئیس فستیوال فیلم کن با دراز کردن دستش، پبش قدم رفتار غیر عرف و نامناسبی می‌شود!
جالب توجه آنکه این رفتار نامناسب به سرعت توسط رسانه‌های ضد انقلاب و معاند نیز به صورت گسترده پوشش خبری داده می‌شود.

مصوبات کمیته روانی تجدید نظر طلبان

جلسه هفته گذشته کمیته روانی تجدید نظر طلبان با سه مصوبه همراه بود که عبارتند از:

الف-طرح تخریب و اعتبار زدایی از 6 نماینده اصولگرای مجلس. باید این نماینده ها را با آتش سنگین رسانه ای بگونه ای نابود کنیم که دیگر گوش شنوایی برای شنیدن حرف های آنان نباشد.( این 6 نماینده همگی از حوزه انتخابیه تهران هستند.)

ب- میدان رسانه ای دادن به حامیان احمدی نژاد جهت ایجاد انشقاق در میان اصولگرایان. باید این چهار حرف احمدی نژاد را برجسته کنیم 1- پشت پرده تخریب من هاشمی رفسنجانی است.2- من الان 19 میلیون رای دارم.3- اصولگرایان سر ندارند و مجبورند از من حمایت کنند.4- مهم برای ما پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است نه مجلس.

ج- نباید از کار عمیق فرهنگی غافل شویم. با کار گسترده و عمیق فرهنگی می توانیم با پیروزی به عرصه سیاسی کشور بازگردیم.

روایت اسماعیلی از دوره تمرد 11 روزه

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه یکی از سخت ترین دوران زندگی من، دوران تمرد 11 روزه در مقابل فرمان رهبری بود، گفت: این اتفاق برای دوستانی که شیفته احمدی نژاد بودند خیلی تلخ بود. نامه ای تهیه کردم که به امضای ده نفر از اعضای شورای نگهبان رسید و به رئیس جمهور وقت ارسال شد. در این نامه به صراحت آمده بود که ما شما را تا زمانی رئیس جمهور مشروع می دانیم که نسبت به ولایت فقیه و اختیارات قانونی وی تمکین داشته باشید. به گزارش ایرنا، محسن اسماعیلی با حضور در برنامه «شناسنامه» انتشار مشروح مذاکرات شورا را به نفع کشور دانست و گفت: وقتی من این موضوع را در مساله ای مطرح کردم، اوقات تلخیهای زیادی با من شد تا اینکه همین اواخر به مناسبتی خدمت آقا رسیدیم و ایشان فرمودند موضوع انتشار مذاکرات شورا حرف خیلی خوبی بود.

استفاده از گوگل برای شیعیان جایز نیست

ما وظیفه داریم امر به معروف کنیم، رسول الله هم در رابطه با سایر کشورها امر به معروف می کرد، برای مثال ایشان به خسرو پرویز پادشاه ایرانی نامه فرستاد، اما ما به جای نامه تسلیحات می فرستیم.
"
شیخ خالد الشایع” یکی از شیوخ عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر عربستان، که در برنامه ی "لقاء الجمعه” شبکه ی مبتذل "روتانا خلیجیه” صحبت می کرد طی اظهاراتی مدعی شد که:
ورود به گوگل برای شیعیان ممنوع است :"شیعیان به دلیل فعالیت های سایبری و اینترنتی خود، حق استفاده از اینترنت و به خصوص موتور جستجوی گوگل را ندارند، زیرا بر اساس اخباری که بدست ما رسیده، بر ما معلوم شده است که شیعیان به منظور تبلیغ عقاید شرک آمیز خود، حرکت گسترده ای را در اینترنت به راه انداخته اند.”
وی در ادامه افزود: "ما با شیعیان مبارزه می کنیم و دلیل آن هم افکار شرک آمیز آنان است.”
این عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر عربستان، در خصوص نظام سوریه و دولت بشار اسد نیز گفت: "نظام حاکم در سوریه طاغوت است و بشار اسد باید از بین برود.”
خالد الشایع در پایان گفت: "ما وظیفه داریم امر به معروف کنیم، رسول الله هم در رابطه با سایر کشورها امر به معروف می کرد، برای مثال ایشان به خسرو پرویز پادشاه ایرانی نامه فرستاد، اما ما به جای نامه تسلیحات می فرستیم.”

برنامه تطهیر خاتمی در مراسم سالگرد امام

حامیان محمد خاتمی درصددند وی را در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) رونمایی کنند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است خاتمی در مراسم شب 14 خرداد شرکت کند و در صورتی که برای وی از جانب حاضران مشکلی پیش نیاید در مراسم اصلی که روز 14 خرداد برگزار می شود حاضر شود. طرح تطهیر و رونمایی از خاتمی و بازگشت وی به عرصه سیاسی بدون عذرخواهی از مشارکت او در فتنه 88، مدت ها است که در دستور کارجریان تجدید نظر طلب قرار گرفته است.

انحصار چهارساله برند تقلبی زعفران بر بازار کشور
با وجود غیراستاندارد بودن نوعی از زعفران تقلبی ساخت عربستان، از سال 1389 این زعفران به طور گسترده در بازار ایران توسط سودجویان عرضه شده است.
از سال 1389 با همکاری کشورهای امارات متحده عربی، عربستان صعودی و کشور قطر نوعی زعفران تقلبی با نام (صفار الزعفران، یلو، سافرون) متعلق به شرکت بن عفیف به شکل اسپری و یا پودر در قوطی های پلاستیکی با قیمت نازل وارد کشور می شود.
این زعفران‌ها به دلیل قیمت مناسب توسط حجاج در سفر به خانه خدا خریداری و وارد بازار کشور شده است در کنار این موضوع این ماده ی خطرناک ساخت عربستان است و با وجود غیراستاندارد بودن از سال 1389 به طور گسترده در بازار ایران توسط سودجویان عرضه شده است.

شناسایی آتش زدندگان اتاق منشی مجمع در سال 90

فردی که در خرداد سال 90 با ورود به ساختمان مجمع تشخیص اقدام به آتش زدن اتاق منشی مجمع کرده بود، اخیرا شناسایی و دستگیر شده است.وی اخیرا از خارج کشور بازگشته بود که توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد. در آن زمان حامیان هاشمی رفسنجانی تلاش داشتند این آتش سوزی را به یک دستگاه امنیتی نسبت دهند.

ثبت سرعت 290 کیلومتری توسط پیرزن 102 ساله!
یک پیرزن 102 ساله آمریکایی که عاشق رانندگی و سرعت است در کنار "ماریو آندرتی " اسطوره پیست اتومبیلرانی " ایندیانا پلیس " با سرعت 290 کیلومتر در ساعت به رانندگی پرداخت. خانم " ادیث پتینگر " متولد 1912 است. او می گوید : خیلی دوست داشتم که با سرعت 320 کیلومتر در ساعت رانندگی کنم اما " ماریو " گفت نهایت سرعت 290 کیلومتر خواهد بود.
بسیاری از اعضای خانواده او در این رخداد جالب حضور داشتند و شاهد ماجراجویی این پیرزن بودند. وی در جشن تولد 100 سالگی اش برای نخستین بار در پیست اتومبیل رانی حضور پیدا کرد. نوه های او می گوید خوشحالند که مادربزرگشان به جای ماندن در رختخواب آنقدر ماجراجویی می کند. این خانم می گوید در دهه 1920 و زمانیکه تنها 12 سال سن داشته است برای اولین بار رانندگی کرده است و عاشق اتومبیل سواری و سرعت است. او به شوخی گفته است دوست دارد جای " شوماخر " را در پیست های اتومبیلرانی بگیرد.

تلاش اصلاح طلبان برای نفوذ به بدنه ی اموزش و پرورش

در جلسه گروهی از اصلاح طلبان که برای نفوذ به بدنه آموزش و پرورش برنامه ریزی کرده بودند، گفته شده است: در دیدار معلمان با رهبر انقلاب ایشان روی چهار محور1-ضرورت اجرای سند تحول آموزش و پرورش2-میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی3-توجه مضاعف به دانشگاه فرهنگیان و 4 - از سیاسی و جناحی کردن آموزش و پرورش به عنوان یک سم مهلک یاد کردن، باعث شد برنامه ما برای نفوذ و در دست گرفتن مناصب کلیدی این وزارتخانه با مشکلات جدی مواجه شود.

گزارش ضرغامی به رئیس جمهور

عزت الله ضرغامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور از عملکرد صدا و سیما در فاز دوم هدفمندی گزارشی داده است. ضرغامی در این گزارش با اشاره به فراهم آوردن آنتن زنده برای 25 مدیر دولتی، اعلام کرده که حتی زیر نویس های شبکه های تلویزیونی را هم با مقامات دولت هماهنگ کرده و پس از تایید آنان به نمایش گذاشته شده است. رئیس صدا و سیما در این نامه همچنین با برشمردن 13 نقطه ضعف در عملکرد تیم اقتصادی و رسانه ای دولت، این نقاط را باعث انصراف 5/4 درصدی مردم از دریافت یارانه برشمرده است.

گزارش یک قتل در محل حصر میر حسین موسوی!
رضا خندان همسر نسرین ستوده از محکومان فتنه 88 در صفحه شخصی خود در فیس بوک به افشای یک قتل در محل حصر میر حسین موسوی از سران فتنه دست زده است!
رضا خندان در گزارش خود از قتل گربه های محل حصر میر حسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی خبر داده است!

یکی از مسوولان نهاد ریاست جمهوری بازداشت شد

یکی از مسوولان سابق نهاد ریاست جمهوری که در بخش مالی و اداری مشغول به کار بود بازداشت شده است. بخشی از اتهامات وی کسب مال نامشروع از طریق اخذ پورسانت از مدیران و موسسات فرهنگی جهت اعطای بودجه و تسهیلات به آنان بوده است. گفته می شود در حال حاضر سرمایه وی ده ها میلیارد تومان برآورد می شود.

پروژه اصلاح‌طلبان برای مهار رحیم‌پور ازغدی

در جلسه برخی چهره های تجدیدنظرطلب ازحضور استاد رحیم پورازغدی در برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی شده است. یکی از افراد حاضر در جلسه گفته است رحیم پور می خواهد نمایندگی خط امام را از دست ما خارج سازد. ما نباید اجازه دهیم تریبون وی در صدا و سیما و دانشگاه ها گسترش پیدا کند. باید اقدام به فشار و نامه نگاری با مسوولان به ویژه عزت الله ضرغامی نماییم تا تریبون صدا و سیما را از این عنصر خطرناک بگیریم. یکی دیگر از حاضران هم گفته:" مشکل این است که نمی شود به رحیم پور انگ بیسوادی زد و او را از میدان خارج کرد.او فردی جسور و خوش فکر است."

التماس شبکه های ضدانقلاب: بچه دار نشوید!
عوامل و گرداندگان خارج نشین شبکه های ضدانقلاب، روز به روز بر حجم حملات رسانه ای خود علیه موضوع "افزایش جمعیت در ایران" می افزایند و هر یک تحلیل متفاوتی را در این خصوص ارائه می کنند.
شبکه "بی بی سی فارسی" با دعوت از شخصی به نام "شادی صدر" (محکوم دادگاه انقلاب) این موضوع را بررسی کرد و از زبان این کارشناس، دلنگرانی های خود را بیان نمود.
شادی صدر در این خصوص گفت: «در سال های گذشته رهبر ایران معمولا سالی یکبار در خصوص مسائل مربوط به زنان آن هم در روز زن سخن می گفت اما در این چند سال اخیر رهبر ایران درباره جایگاه زن در خانواده و اجتماع بیشتر سنخرانی می کند و نکاتی را گوشزد می کند که نشان از تغییر سیاست های کلی نظام به این مباحث است
وی افزود: «به نظر می رسد نگاه مسئولین ایران از مواضع کلی به زن به سیاست های جزئی و روشنی رسیده است و طرح افزایش جمعیت نیز یکی از همین سیاست ها می باشد
این فعال ضدانقلاب مدعی شد: «مسئولین جمهوری اسلامی می خواهند با افزایش جمعیت، زنان را از کار کردن و درس خواندن در بعضی از رشته ها محروم کنند
"
سیاوش امانی" مجری شبکه "ایران آریایی" نیز با ترساندن مردم از افزایش جمعیت گفت: «جمهوری اسلامی می خواهد برای آینده خودش نیرو انسانی کافی داشته باشد. آن هم از نوع نیروهای منفی
وی با نشان دادن تصویری از خیل جوانان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس، افزود: «اگر شما ایرانیان فرزندان بیشتری داشته باشید تبدیل به همین نیروهای منفی خواهند شد. من خواهش می کنم که فرزند بیشتر تولید نکنید، چون هر فرزندی می تواند یک نیرو برای جمهوری اسلامی به حساب بیاید
"
زینا تهرانی" دیگر مجری شبکه ایران آریایی نیز با توهین به ملت ایران و القاء نگرانی درخصوص طرح افزایش جمعیت گفت: «افراد ساده لوح می خواهند کاری کنند که فرزندان بیشتری داشته باشند. از قرار معلوم دولت ایران از واردات وسایلی که ضدبارداری بوده است، جلوگیری کرده و بازار سیاهی هم به وجود آمده است

ارسال نامه های حامیان احمدی نژاد به بیوت مراجع

حامیان احمدی نژاد در تدارک ارسال نامه هایی برای بیوت مراجع هستند تا ترتیب دیدار وی را با مراجع قم مهیا نمایند. حامیان احمدی نژاد می گویند وی آماده پاسخگویی به شبهات و ابهامات درباره عملکرد خود به ویژه در سال های آخر ریاست جمهوری اش است.

دستور فوری دولت برای تسریع خودکفایی دارویی

بر اساس دستورات اخیر مسئولان ارشد اجرایی به اعضای کابینه، مقرر شده با توجه به اهمیت خودکفایی و ارتقای استانداردهای تولید دارو در کشور، دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز شرکتهای تولید کننده برای راه اندازی یا مدرنیزه کردن تولید اقلام مختلف دارویی در کشور با تایید وزارت بهداشت، از سوی بانک مرکزی ارز مبادله ای برای واردات دریافت کنند.


ترفند هندی ها درباره صادرات برنج به ایران

بر اساس بررسی های کارشناسان یک دستگاه نظارتی، در حالی که بر اساس بخشنامه صادره توسط وزارت بازرگانی و صنایع هند در آوریل سال 2014، از این پس صادرات مجدد اقلام بشر دوستانه به کشورهایی مانند ایران مشمول ارزش افزوده نخواهد بود، این وزارتخانه برنج را از فهرست مذکور استثنا کرده است که با توجه به حجم بالای صادرات برنج این کشور به ایران، ترفندی برای کم نشدن سود بازرگانی دولت هند محسوب می شود.

شیعیان را با نیروهای غیبی سرکوب می کنیم!
اخیرا یکی از شیوخ سفیه سلفی، ادعا کرده که علمای سلفی "طی الارض” دارند و توان انجام این کار فقط از عهده علما و بزرگان سلفی ساخته است،برای سرکوب شیعیان خدا به ما نیروهای مافوق طبیعت بخشید .
وی در سخنان مضحک و جالب خود گفت: سلفی ها چندین خط سفر طی الارض دارند، مرکز اصلی سفر ما عربستان سعودی است ما قادر هستیم که از عربستان به همه جا برویم!
وی در ادامه گفت: البته چندین بار خودم از قاهره به قطر رفته ام، مسلمانان بدانند خداوند این نیرو را به ما بخشید تا که با شیعیان بجنگیم و آنها را سرکوب کنیم.

وی در پایان گفت : کسانی که علمای سلفی را تهدید می کنند این را بدانند که خداوند نیروهای غیبی و مافوق طبیعت را به بهترین بندگان خود بخشیده است، و این را هم باید اضافه کنم که اگر "سیسی” ما را تهدید به نابودی کرده، همان موقع ما را در دوحه و ریاض خواهد دید، این گونه امور وعده های خداست و محقق خواهد شد.
این اظهارات مضحک مثل همیشه سبب شده است که بسیاری از کاربران به این سخنان سخیف بخندند و سلفی ها را به سُخره بگیرند.

اخبار کوتاه:

* روزنامه اطلاعات در صفحه اول خود در اقدامی عجیب، دو آگهی تبلیغاتی برای نورعلی تابنده، قطب فرقه انحرافی دارویش گنابادی درج کرده است! نکته اصلی این آگهی تبلیغاتی تعابیر عجیبی است که برای این فرد منحرف به کار رفته است. در متن این پیام تسلیت‌ها - که به بهانه درگذشت پسر وی چاپ شده - وی را حضرت خطاب کرده و مریدان وی، خود را خاک پای او معرفی کرده‌اند!

* گفته می‌شود پس از لغو سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در همایش تبیین جایگاه علمی امام خمینی(ره) در شهرستان بروجرد، رئیس‌جمهور ضمن آنکه خواستار عزل فرماندار این شهر شده، دستور پیگیری دقیق این ماجرا را صادر کرده است. فرماندار عزل شده بروجرد در واکنش به لغو این سخنرانی، اعلام کرده: «لغو سفر سیدحسن خمینی به لرستان بنا به خواست خودش بوده است.» همچنین شنیده شده که استاندار لرستان به‌دلیل برخی «قصور» و «تقصیرها»، به‌شدت توبیخ شده است.

* شامگاه پنجشنبه در یکی از خانه‌های شمال تهران مهمانی مختلطی برگزار شد که سر و صدای زیاد آن موجب شد تا همسایگان با پلیس تماس بگیرند. مأموران پلیس پایتخت پس از حضور در محل، افراد حاضر در این پارتی را دستگیر کردند که در میان دستگیرشدگان، دو تن از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون نیز با وضعی نامناسب به چشم می‌خوردند. از این افراد، هجده بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است!

* دکتر «بیژن عبدالکریمی»، استاد فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شمال، در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در اظهاراتی عجیب ضمن بیان احتمال انحراف در اسلام(!) گفت: ما نباید میان مسیحیت و اسلام تفرقه بیندازیم؛ زیرا ممکن است اسلام نیز دچار انحراف شده باشد. اگر شما دانشجویان عزیز به حرف من که استاد دانشگاه هستم، گوش ندهید، چگونه می‌خواهید افکار و اندیشه‌های نیچه و هگل را دنبال کنید؟ من تأکید می‌کنم که هگل و سارتر را دوست دارم و از آنان درس می‌گیرم. وی افزود: جهان پسامدرن همان «جهان نیچه‌ای» است و طبق افکار شدیداً رادیکال نیچه، خدا و حقیقت در این جهان مرده است! از نظر من، شعارهای سیاسی و «مرگ باد» سر دادن فقط برای یک سری افراد که قصد نان در آوردن دارند، خوب است و آن را اداره می‌کنند!

*کارشناسان اقتصادی از وضعیت رو به بهبود فروش نفت، گشایش ال سی های بانکی، بازگشت ارز های حاصل از صادرات کالا و هجوم سرمایه گذاران و شرکت های خارجی به ویژه اروپایی به تهران سخن می گویند. میزان فروش نفت و میعانات ایران از مرز یک میلیون و هفتصد هزار بشکه عبور کرده و پیش بینی می شود این رقم در هفته های آتی افزایش یابد.

*آمارهای صداوسیما و مسوولان ناجا نشان می دهد در سه ماهه گذشته میزان استفاده از ماهواره کاهش داشته است. میانگین این پیمایش حکایت از کاهش 5 درصدی دارد.

*
سفر وزیر ارشاد به عشق آباد جهت شرکت در همایش دویست و نودمین سالروز تولد مختومقلی فراغی لغو شد. علت لغو این سفر اعتراض ایران نسبت به زندانی شدن بیش از 300 ایرانی در ترکمنستان است. همچنین ایران با سفر مقامات ترکمنی جهت حضور در آرامگاه مختومقلی در مراوه تپه گلستان نیز مخالفت کرده است.

https://shoma-weekly.ir/sgXSV2