گفته می‌شود که...

حمله‌ هکرها به ‌سایت‌ سازمان‌‌جاسوسی‌اسرائیل/ عکسی که جنجال آفرید / ضرب و شتم خواننده‎های لس آنجلسی در اربیل/ وصیت نامه چاوز در اختیار یک کاندیدا/ حرفهای تکان دهنده یک بازیکن/ فحاشی خانم گزارشگر دربرنامه زنده و...

اظهارات ضد ایرانی پادشاه بحرین
شیخ حمد در بیست و چهارمین نشست سران اتحادیه عرب در دوحه قطر با محکوم کردن سیاست های ایران، مدعی شد که ایران در امور داخلی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مداخله می کند.
پادشاه بحرین در ادامه با ادعای اینکه ایران همچنان به تهدید بستن تنگه هرمز ادامه می دهد و جریان عادی عبور نفت از این آبراه بین المللی را تهدید می کند، آنچه را که اشغال جزایر سه گانه امارات از سوی ایران خواند، محکوم کرد. شیخ حمد در ادامه به تهدیدات ایران به بستن تنگه هرمز اشاره کرد و با ادعای کشف هسته های جاسوسی وابسته به ایران در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، گفت: این کارها نقض غیر قابل قبول مساله حسن همجواری و سبب بی ثباتی منطقه است.

عکسی که جنجال آفرید
شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی در عربستان با انتشار عکسی از برخورد نژادپرستانه یک شهروند با خدمتکار آسیایی خود، جنجال جدیدی را به راه انداختند.
در این عکس، شهروند سعودی خدمتکار آسیایی خود را در کنار اسباب و لوازم در انتهای خودرو نشانده است.
سازمانهای مدافع حقوق بشر تا کنون بارها در گزارشهایی از برخوردهای خشونت آمیز و نژادپرستانه با اتباع خارجی در عربستان و نقض حقوق آنها، و بی احترامی به کارگران و به ویژه خدمتکاران زن انتقاد کرده اند.

وصیت نامه چاوز در اختیار آقای درخشان است
یکی از چهره های نزدیک به مرتضی درخشان اعلام کرد وصیت نامه سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری، تاریخی و حتی خانوادگی رئیس جمهور فقید هوگو چاوز در اختیار آقای درخشان است.
وی با تاکید بر اینکه این یک نسخه اصل وصیت نامه است و هیچ رونوشتی از آن وجود ندارد، گفت: «شاید برای خیلی ها سوال باشد که چرا تا کنون کسی حرفی از وصیت نامه مرحوم چاوز نزده در حالی که او از ماه ها قبل از مرگ خود آگاه بود.»

دردسرهای یک شبکه ماهواره ای
پس از قطعی دو هفته ای شبکه جم و با آغاز به کار مجدد شبکه های جم، گروه جِم با مشکلات جدیدی رو به رو شده است.
کمبود تبلیغات بازرگانی و فشار از سوی ایران بر شرکت های تجاری که به این مجموعه تبلیغات محصولات یا خدمات خود را سفارش می دهند به دردسری تازه برای این شبکه تبدیل شده است.
البته گروه جم برای حل این مشکل دست به ابتکاری عجیب و به شدت غیرتجاری زده است که در آن با ایجاد تغییر در شماره های ارتباطی تبلیغات شرکت های تجاری به پخش این تبلیغات در شبکه های گوناگون جِم می پردازد که این امر باعث ایجاد مشکلاتی نیز برای این شرکت ها شده است.
از جمله می توان به سردرگمی و نارضایتی مردم از این شرکت های تجاری به دلیل عدم دریافت محصول و یا خدمات خریداری شده اشاره کرد.
گفته شده که سعید کریمیان راه حلی برای رفع این مشکل به این شرکت ها ارائه داده است. وی در ازای دریافت مبلغی از آنها پخش این تبلیغات را از شبکه های جِم متوقف خواهد کرد!

دادستان‌ عربستان ‌خواستار اعدام شیخ النمر شد
شیخ نمر باقر النمر روز دوشنبه گذشته برای اولین بار از زمان بازداشت وی در ژوئیه در دادگاه حاضر شد.
دادستان کل عربستان با متهم کردن النمر به "تحریک معترضان برای ارتکاب اقدامات تروریستی" اعلام کرد که وی به "محاربه" متهم است که مجازات آن بر اساس قانون شرع اعدام است.
دادستانی عربستانی این روحانی 55 ساله شیعی را همچنین به تحریک مخالفان عربستانی به قتل نیروهای امنیتی، ایجاد فتنه و اخلال در امنیت کشور و وحدت ملی با ایراد خطبه های نماز جمعه متهم کرد.
شیخ نمر از هشت ماه گذشته تاکنون به اتهام ایجاد فتنه و آشوب در کشور در منطقه العوامیه در سلول‌های انفرادی بازداشت است.
مردم عربستان بارها در مناطق مختلف این کشور با برپایی تظاهرات آزادی وی را خواستار شده بودند.

هشدار شبکه ماهواره ای به جوانان ایرانی!!!
مجری شبکه سلطنت طلب پارس ، با اشاره به اوضاع آشفته اقتصاد غرب گفت: یونان و اسپانیا در حال ورشکسته شدن هستند و دیروز هم 4 میلیارد به قبرس کمک کردند. خود این کشورها الان درحال ورشکستگی هستند و نمی توانند پناهندگان را بپذیرند، بعد امکانات مالی نیست و بچه هایی که به اینجا می آیند همه چیزشان را از دست می دهند.
وی به افرادی که رویای زندگی در غرب را در سر می پرورانند، هشدار داد: وضع اقتصادی جهان خراب است و غرب را هم شامل می شود، پس بچه های ما در داخل ایران و حتی آن هایی که خارج هستند فکر نکنند یک شبه می توانند میلیاردر شوند، خودتان را با کارهای خلاف به آب و آتش نزنید.

اظهار بی اطلاعی دو عضو جامعه روحانیت از تشکیل ائتلاف
حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اظهار بی اطلاعی از تشکیل ائتلاف اکثریت اصولگریان با هماهنگی جامعه روحانیت مبارز گفت : جامعه روحانیت هنوز وارد مصادیق انتخاباتی نشده است .
 به گزارش خبرنگار مهر همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در آخرین جلسه جامعه روحانیت مبارز  که بنده حضور داشته ام ، درباره مصادیق هیچ گونه بحثی نشده است .
همچنین آیت الله عباس کعبی هم تشکیل ائتلاف اکثریت اصولگریان را با هماهنگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تکذیب کرد .

بانفوذترین زنان دنیای تجارت
نشریه فورچون لیست 50 زن پرنفوذ جهان تجارت و اقتصاد را منتشر کرده است. جینی رامتی مدیرعامل شرکت آی بی ام در راس این فهرست جای دارد.نیوز نت، جینی رامتی مدیرعامل شرکت آی بی ام که سال گذشته در رده هفتم فهرست 50 زن پرنفوذ جهان تجارت و اقتصاد قرار داشت امسال به صدر این لیست صعود کرده است. ایندرا نویی مدیر عامل شرکت پپسی کو مانند سال گذشته در مقام دوم است. مگ ویتمن مدیر عامل هیولت پاکارد که سال گذشته در مکان نهم قرار داشت امسال به مقام سوم صعود کرده است. اما آیرین روزنفلد مدیر عامل شرکت کرافت فودز که سال گذشته درمقام نخست این فهرست جای داشت امسال به مکان چهارم سقوط کرده است. الن کولمان مدیر عامل دوپون در جایگاه پنجم است. پاترشیا وورتز از شرکت ای دی ام، اورسولا بورنز از شرکت زیراکس، شرلی ساندبرگ از شرکت فیس بوک، ابیگیل جانسون از شرکت فیدلیتی اینوستمنتس و سافرا کاتز از شرکت اوراکل به ترتیب مقام های ششم تا دهم این فهرست را در اختیار دارند.

توضیح قالیباف درباره خبر دعوت از لاریجانی
محمد باقر قالیباف اخبار منتشره از قول وی مبنی بر دعوت از علی لاریجانی رییس مجلس برای حضور در ائتلاف سه گانه را رد کرد.
محمد باقر قالیباف در خصوص اظهارات خود در جمع محدودی از فعالان سیاسی مشهد مقدس تصریح کرد: بنده در پاسخ به پرسشی در موضوع موقعیت علی لاریجانی رئیس مجلس و ائتلاف سه گانه اینگونه شرح دادم که از نظر بنده و دو عضو دیگر ائتلاف افرادی دیگری که ویژگی ها و کف رای لازم برای حضور در ائتلاف را داشته باشند نیز می توانند به این ائتلاف بپیوندند.
وی ادامه داد: در ابتدای شکل گیری این ائتلاف علی لاریجانی رئیس مجلس نیز از این ویژگیها و کف رای لازم برخوردار بودند که البته هیچگاه وی برای حضور در ائتلاف اظهار تمایل نکردند.
قالیباف تاکید کرد: بنده تحلیل خودم را از عدم تمایل ایشان به حضور در ائتلاف سه گانه را اینگونه بیان کردم که شاید علت این موضوع، عدم تمایل برای نامزدی در انتخابات باشد که متاسفانه بدلیل عدم انعکاس صحیح مطلب، باعث سوء برداشت شد.

قرآن "باربی" وارد بازار شد!
طی چند روز اخیر جدیدترین نوع قرآن که «قرآن باربی» نامیده می شود وارد بازار بسیاری از کشورهای جهان اسلام و جهان عرب شده است.
این قرآن که منبع چاپ و تولید آن  مشخص نیست، در رنگ های مختلف به ویژه رنگ های شاد چاپ شده و به اصطلاح ظاهری فانتزی دارد و بیشتر به عنوان هدیه برای زنان مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات داخلی این قرآن نیز رنگی است.
انتشار این قرآن در بازارها با واکنش شدید بسیاری از علما و چهره های سرشناس جهان اسلام و جهان عرب مواجه شده و آن را اقدامی توهین آمیز به قرآن کریم دانسته و خرید و فروش آن را نیز حرام اعلام کرده اند.

دیدار عضو ائتلاف سه گانه با سران عشایر کشور
علی اکبر ولایتی در قالب ائتلاف سه‌گانه با‌ اقوام و عشایر جنوب کشور دیدار خواهد کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران در این دیدار که ساعت 16:30 امروز با حضور سران ایلات و عشایر جنوب کشور در هتل پارس شیراز برگزار خواهد شد، علی اکبر ولایتی به سخنرانی می‌پردازد.
احمدی‌نژاد پشت صحنه«رنج و سرمستی»
رییس جمهور به طور سرزده از مراحل تهیه و ساخت فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» بازدید و با عوامل این پروژه سینمایی از نزدیک گفتگو کرد. رییس جمهور در این دیدار با تقدیر از همه عوامل و بازیگران این پروژه سینمایی و تجلیل از تمامی تلاش‌گران عرصه فرهنگ و هنر، بر تهیه و تولید آثار خوب، ماندگار و اثرگذار در حوزه فیلم و سینما تاکید نمود. اسفندیار رحیم مشایی ، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمقدری، معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رییس جمهور را در این دیدار سرزده، حضور داشتند.

حمله‌ هکرها به ‌سایت‌ سازمان‌‌جاسوسی‌اسرائیل
یک گروه از هکرها، معروف به «ناشناس» می‌گوید به وب‎سایت موساد نفوذ کرده و به اسناد فوق محرمانه دست یافته است.
این گروه در صفحه توئیتر خود نوشته است که به اطلاعات شخصی مربوط به بیش از 30 هزار نفر از مقامات اسرائیلی از جمله مقامات ارتش، سیاست‎مداران و ماموران موساد دست یافته است که آنها را به صورت تدریجی منتشر خواهد کرد.  هکرهای گروه «ناشناس» اعلام کرده است که این عملیات را در واکنش به تهدید‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر قطع تمامی راه‎های ارتباطی-مخابراتی غزه انجام داده است. بر اساس این گزارش، این گروه اینترنتی قصد دارد، رژیم اسرائیل را تا تاریخ هفتم آوریل از جهان سایبری حذف کند.

دستگیری پنج رهبر حماس توسط اسرائیل
منابع محلی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با یورش به شهر هبرون در جنوب کرانه باختری 5 تن از رهبران حماس را دستگیر کردند.
نظامیان اسرائیلی پیش از دستگیری رهبران حماس منازل بسیاری را مورد بازرسی قرار دادند. هنوز محل انتقال این افراد مشخص نیست. سخنگوی ارتش اسرائیل نیز هنوز در باره این دستگیری توضیحی ارائه نداده است.
نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین با یورش به خانه‌ای دیگر در شرق شهر هبرون وی را دستگیر و به یک پایگاه نظامی منتقل کردند.
یکی از ساکنین این شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت که نظامیان اسرائیلی در ساعات اولیه صبح به خانه وی هجوم بردند و وی را مجبور کردند که تمامی اعضای خانواده‌اش را در یک طبقه جمع‌ کند.

دم خروس شبکه من و تو!
مجری یکی از برنامه های شبکه انگلیسی من و تو ، مسافرت های نوروزی زیاد ایرانیان را علت زودتر تمام شدن این برنامه دانست و در پاسخ به بیننده ای گفت: « ما هم خیلی خوشحال می شویم که برنامه طولانی تر شود و شما روزهای بیشتری سرگرم شوید، اما نزدیک شدن به تعطیلات عید و تجربه سال های گذشته ما -که در آن ایام "همه" می خواهند به مسافرت بروند و برای همین دیگر فینال برنامه را نمی دیدند- ما را بر آن داشت تا طوری طراحی کننیم که برنامه قبل از عید تمام شود و شما با خیال راحت، بروید مسافرت.»
گفتنی است چندی پیش همین شبکه ، که این چنین اذعان به مسافرت های نوروزی زیاد ایرانیان دارد,در یکی از برنامه های خود به سیاه نمایی در وضعیت اقتصادی مردم ایران پرداخته و گفته بود: «امسال ایرانی ها برای انجام سفر به خصوص سفرهای نوروزی دچار مشکل شده اند. میزان مسافرت ها بسیار کم شده و در نتیجه تورهای مسافرتی و آژانس های هواپیمایی رونق ندارند و حتی خیلی هایشان تعطیل شده اند!»

دعوت از یهودیان برای ریاست جمهوری ایران
مدیر شبکه وهابی کلمه با توهین به ایرانیان گفت: «چرا نباید رهبر و رئیس جمهور ایران بدون در نظر گرفتن اینکه چه اعتقادی دارند و از چه دینی هستند به قدرت برسند.»
وی در ادامه بی پرده تر سخن گفت و تصریح کرد: «چرا رهبر، رئیس جمهور، وزراء، کابینه دولت و اعضای هیات مدیره مجلس حتما باید از فکر شیعی باشد. بگذارند یک مسیحی و یا یهودی به این منسب ها برسد و یا ادیان دیگر! چرا باید اینگونه تبعیض نژادی قائل شد!»
گفتنی است که 97درصد مردم ایران مسلمان هستند که 90درصد آنها شیعه می باشند ولی ارادت شبکه های وهابی که به دروغ خود را اهل سنت ایرن معرفی می کنند به یهود و صهیونیسم آنقدر بالا است که حاضراند ایران را که اسلامی ترین کشور دنیا است به آنان بسپارند.

التیماتوم بانک مرکزی به ۶ موسسه پولی
شش موسسه‌ای که قرار است به علت کمبود سرمایه تبدیل به دو موسسه اعتباری شوند، موظف شده‌اند تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۲ نسبت به تکمیل پرونده و تغییر تابلوها اقدام کنند. در غیر این صورت ضمن جلوگیری از فعالیت این موسسات، اسامی آنها نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.
بانک مرکزی دراطلاعیه خود اعلام کرده است: برخی موسسات پولی از عنوان موسسه مالی و اعتباری استفاده می‌کنند و این در حالی است که براساس بند الف ماده ۳۰ و بند ب ماده ۴۲ قانون پولی و بانکی و سایر قوانین و مقررات و مصوبات شورای پول و اعتبار، عنوان «موسسات اعتباری » صحیح است لذا موسسات پولی که مجوز تاسیس و فعالیت دریافت می‌کنند موظفند از عنوان «موسسه اعتباری ...» استفاده کنند.

سایت اتحادیه عرب هک شد
بدنبال اقدام امروز اتحادیه عرب در ارائه کرسی سوریه به مخالفان نظام این کشور یک گروه از هکرها با حمله به سایت اتحادیه عرب آن را هک کردند و پیامی در حمایت از نظام سوریه در آن قرار دادند.
در این پیام آمده است: من یک سوری هستم، بشار اسد تنها رهبر من است و ارتش عربی سوریه نماینده من است.
گفتنی است؛ حمد بن خلیفه آل ثانی که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه عرب را برعهده گرفت، در ابتدای سخنرانی خود در جلسه افتتاحیه بیست و چهارمین اجلاس سران اتحادیه عرب از احمد الخطیب و هیتو خواست در محل کرسی سوریه بنشینند. پس از دعوت امیر قطر الخطیب و هیتو وارد محل اجلاس شدند و در محل کرسی سوریه قرار گرفتند

درمان بیماری یک زن توسط سگ
خانم "آنیک"35 ساله دچار نوعی بیماری نادر است که روزانه تا 6 بار دچار حمله های خواب میشود و حتی نمیداند چه مدت زمان خوابیده است.
پزشکان به او پیشنهاد کردند با کمک یک سگ آموزش دیده در طول روز از شر حملات خواب خلاص شود . این سگ که مدت 1 سال آموزش دیده است هر بار صاحبش دچار حمله میشود با لیسیدن کف پا و گوشها و دستهای صاحبش او را بیدار میکند.
این زن بلژیکی 35 ساله که باید از پدر و مادر پیر خود هم مراقبت کند گاهی روزانه تا 16 ساعت در خواب بوده است. حال او با کمک این سگ کوچک به زندگی عادی باز گشته است.او میگوید گاهی حتی در ایستگاه اتوبوس و یا در فروشگاه دچار حمله میشدم و این مرا به شدت آزرده می ساخت و گاهی هم درحال پخت غذا خوابم میبرد که این مسئله بسیار خطرناک بود و زندگی ام به کلی مختل شده بود.

فحاشی خانم گزارشگر دربرنامه زنده
یک گزارش گر آب وهوا جلو دوربین خونسردی خود را از دست داد و در یک برنامه زنده فحش داد و بعد از جلو تلویزیون فرار کرد.
راشل پلات که در بخش خبر کلورادو کار می کند بعد از این که عکس صفحه نمایش یکدفعه عوض شد برنامه هواگویی روزانه را اجرا کرد. اگرچه مشخص نشده که دقیقا چه اتفاقی افتاد ولی او به واضحی عصبانی شد و گفت :”حرو…” و سپس از صحنه کنار رفت و با عصبانیت با شخصی پشت دوربین حرف زد.

ضرب و شتم خواننده‎های لس آنجلسی در اربیل
کنسرت خواننده‎های لس آنجلسی بنام‎های ابی، جمشید و منصور در اربیل روز سه شنبه با حمله مردم به این خواننده ها به خشونت کشیده شد و یکی از این خواننده ها به نام منصور بشدت کتک خورد و ابی هم جرات نکرد که به روی صحنه بیاید.
 از جوانان کرد عراقی با زدن سیلی به گوش این خواننده لس آنجلسی، وی را از صحنه به بیرون راند. در ادامه مردم با حمله به صحنه اجراء ، سازهای موسیقی را شکستند و آنها را به میان مردم پرت کردند. این در حالی بود که نماینده های مسئولین حزب دمکرات کردستان عراق هم در این کنسرت حضور داشتند. در خاتمه پلیس با حمله به مردم بوسیله شوکر آنها را پراکنده کرد.

برچسب زنی و لج بازی یک مدیر فرهنگی با رسانه های منتقد
چند صباحی است که مسئولین در یک دستگاه فرهنگی بجای پرداختن به علل انتقادها و دغدغه های اهالی رسانه و فرهنگ دست بکار اعمال انواع متنوعی از فشار و تهاجم شده اند. اخیرا عالی ترین مسئول در این دستگاه فرهنگی مدعی شده است کسانیکه به وی انتقاد میکنند مخالفان دولت هستند و منتقدان دولت در این طیف قرار دارند ، حال آنکه بر کسی پوشیده نیست که طرح چنین اتهامات بی اساسی علیه اصحاب رسانه ناشی از ناتوانی و استیصال یک مدیر فرهنگی است که بسیاری از اقدامات خرد و کلانش در تمامی محافل متدینین و حتی هنرمندان سکولار مورد نقد های جدی قرار دارد و چنین حملاتی نمیتواند مشکلات ریشه ای که وی و دستگاه تحت مدیریتش به بار آورده اند را مهار کند.رویداد نوشت:در این اظهار نظر جالب که اواخر هفته گذشته در برخی از سایتهای نزدیک به دستگاه یاد شده منتشر شده است ، خطوط کلی برچسب زنی بر رسانه های منتقد این ناهنجاری های فرهنگی در کشور ترسیم شده است ، من جمله از برچسب های مورد اشاره ، لیبرال بودن،منتقد دولت بودن(البته انتقاد از دولت و هر دستگاه دیگری در کشور حق مسلم رسانه ها و اصحاب قلم است اما در اینجا بار کلام معطوف به استفاده از نقد با کاربری القای تخریب بوده است که طبیعتا درباره آن اختلاف نظری وجود ندارد)،جنجال آفرینی و.. است که نمایانگر عزم این دستگاه برای ادامه اشتباهات زشت و نابخشودنی گذشته اش می باشد.

نخستین بانوی استاد فیزیک ایران کجاست؟
نخستین بانوی استاد فیزیک ایران بعد از بنیانگذاری نخستین رصدخانه و تلسکوپ خورشیدی تاریخ نجوم ایران ، فارغ التحصیلی از دانشگاه سوربن پاریس و 30 سال تدریس در دانشگاه هم اکنون با خیالی آسوده و خاطراتی خوش بر روی تخت آسایشگاه سالمندان ، تنها افتخار خود را تربیت دانشجویان موفق (استادان امروز) می‌داند .
آلینوش طریان در سال 1299 در خانواده ارمنی در تهران متولد شد . وی در خرداد سال 1326 با درجه لیسانس فیزیک از دانشکده علوم دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل و در مهرماه همان سال به سمت کارمند آزمایشگاه فیزیک دانشکده علوم استخدام شد و یکسال بعد به عنوان متصدی عملیات آزمایشگاهی در دانشکده علوم منصوب شد . وی که اولین کسی بود که در ایران درس فیزیک ستاره‌ها را تدریس کرد ، در سال 58 تقاضای بازنشستگی داد و به افتخار بازنشستگی نائل شد .

طوطی فحاش بازداشت شد
مجری یک شبکه ماهواره ای از طوطی بد دهانی خبر داد که پلیس آن را بازداشت کرد.
مجری این شبکه با بیان این که صاحبان برخی از طوطیان به آنها کلمات زشت یاد می دهند و با اشاره به این خبر افزود: «پلیس شهر گلاسکو(بزرگ ترین شهر اسکاتلند) پس از دریافت شکایت همسایگان از طوطی بد دهان آن را بازداشت کرد.»
وی در ادامه گفت: «این طوطی با مشاهده عابران، کلمات غیر اخلاقی به کار می برد به طوری که مجبور شدند پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.»

حرفهای تکان دهنده یک بازیکن
یکی از بازیکنان سرشناس و سابق فوتبال کشور که این روزها نیز در تلاش است تا مجددا به صحنه فوتبال برگردد و بازی کند اخیرا در یک محفل دوستانه پرده از اتفاقی برداشته که به چند سال قبل برمی گردد و او را به شدت تحت تاثیر قرار داده داست.
این بازیکن که روزگاری در تیم ملی ایران و یک باشگاه بزرگ بازی می کرد در این جمع گفته است که چند سال قبل از سوی یکی از رقبای اصلی خود که او نیز بازکن ملی پوش و معروفی بود و همچنین مادر وی از طریق یک جادوگر طلسم شده بوده و وقتی مدارکی مبنی بر این موضوع را به دست می آورد تا پیگیری کند، بازیکن مذکور و مادرش نزد وی رفته و حلالیت می طلبند و او نیز می پذیرد که این داستان را پیگیری نکند و با رسانه ها درباره آن حرف نزند.

ماجرای امتحان 23ساعته از دانشجویان!
یک استاد دانشگاه کازان روسیه که گفته می‌شود در حالت مستی سر کلاس حاضر شده بود، دانشجویانش را به مدت 23 ساعت در یک جلسه امتحان شفاهی در دانشگاه «کازان» در مرکز روسیه، نگه داشت.
این استاد دانشگاه که دانشجویانش می‌گویند بوی تعفن الکل از وی بلند بوده است، از ساعت 10 صبح 26 ژوئن تا 9 صبح روز بعد، دانشجویان را سر کلاس نگه داشته بود.
بنابراین گزارش، این استاد دانشگاه که «لاندیش زاریپوا» نام دارد، امتحان را در حالت عادی شروع کرد اما امتحان بیش از حد به طول انجامید و به گفته دانشجویان، رفتار استاد نیز رو به نامنظم شدن گذاشته بود.
به گفته یکی از دانشجویان، زاریپوا به اتاقی دیگر می‌رفت، مشروب می‌خورد و سپس باز می‌گشت و از شغل خود حرف می‌زد. در تمام مدت، دانشجویان خسته مجبور بودند روی صندلی‌های خود بنشینند.

https://shoma-weekly.ir/49NQbt