گفته می‌شود که...

حلقه انحرافی به‌دنبال تغییر وزیران حرف‌نشنو!/ مادر ستار بهشتی خواستار قصاص است/ خانه پدری؛ وثیقه 10 میلیاردی مهدی هاشمی برای آزادی/تسلیت روزنامه مرتضوی به اوباما / شوخی های سرمربی تیم ملی عربستان با کروش/ سر دیکتاتور مصر شکست/ سومین ازدواج گزارشگر معروف ورزشی/ کلینتون غش کرد و ...

حلقه انحرافی به‌دنبال تغییر وزیران حرف‌نشنو!
  گفته می‌شود که این روزها وزیران کشور و نفت بنا به خواست مشائی در تیررس تغییرات رئیس دولت قرار دارند. بنا بر شنیده‌ها و اظهارات برخی نمایندگان مجلس «مصطفی محمدنجار» به‌دلیل سمت خود در برگزاری امر انتخابات، بیش از دیگر وزرا زیر ذره‌بین دولت قرار دارد. بر این اساس، یکی از خواسته‌های اصلی حلقه انحرافی، تغییر وزیر کشور و جایگزینی احتمالی «محمدرضا رحیمی» معاون اول رئیس‌جمهور، در رأس این وزارت‌خانه است و تغییر استانداران با این انگیزه صورت گرفته تا نمایندگان به سمت استیضاح وزیر کشور سوق پیدا کنند. از سوی دیگر، بنا بر اخبار منتشر شده و براساس دستور کار تعریف شده در جلسه گروه انحرافی، این سناریو مطرح شده که تعیین سرپرست برای وزارت کشور، سه ماه قبل از انتخابات، می‌تواند ابتکار عمل را از مجلس بگیرد و مهم‌ترین نهاد نظارتی را در مقابل کار انجام شده قرار دهد.
   از سوی دیگر، برخی اخبار نیز حکایت از اختلافات شدید بین رستم قاسمی، وزیر پردرآمدترین وزارت‌خانه دولت، با رهبر حلقه انحرافی دارد. گفته شده که وزیر نفت، مطالبه برخی افراد حاضر در این حلقه، مبنی بر اختصاص بخشی از اعتبارات مربوط به نفت و گاز برای هزینه‌های انتخاباتی را رد کرده و این‌گونه، خشم انحرافی‌ها را برانگیخته است. در این میان، اظهارات چند روز گذشته رئیس دولت نیز مهر تأییدی است بر تغییراتی که در روزها و ماه‌های آتی باید منتظر آن باشیم آنجا که محمود احمدی‌نژاد به دفاع از تغییرات اخیر خود برخاسته و آن را ناشی از ناکارآمدی افراد عزل شده دانسته و گفته است: «تا زمانی که این دولت است، ما تغییرات هم خواهیم داشت. ما اگر ببینیم که هرکس در جایی که سمتی را برعهده دارد، دیگر نمی‌تواند کار خود را انجام دهد، جای خود را به دیگری خواهد داد. ما کار طبیعی خود را انجام می‌دهیم و از اول تغییرات بوده است.» تغییر خانم دستجردی، وزیر بهداشت و درمان نیز مطرح بوده که گویا فعلاً ‌کنار گذاشته شده است.

از توهین به مقدسات تا ادعای جانبازی!
جهان:عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های کشور با بیان اینکه یک نماینده مجلس در مجامع مختلف خود را به عنوان جانباز معرفی کرده است گفت: این نماینده در سال 1361 از سپاه اخراج شده و بر اساس سوابق بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچگونه سابقه جانبازی در کارنامه خود ندارد. این عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه شخص مذکور تحصیلات خود را در استرالیا گذرانده است، افزود: وی پس از بازگشت به ایران و اشتغال در یکی از دانشگاه‌های تهران در کلاس درس خود گفته است: «امیرالمومنین می‌توانست جنگ نکند اما به سراغ جنگ هایی رفت که این سیاست بسیار اشتباه بود!

تا احمدی‌نژاد هست، دستجردی هست
فارس:محمد‌رضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در مورد شایعات برکناری وزیر بهداشت گفت: خود من هنوز نیامده گفتند فلانی رفت در حالی که تا آقای احمدی‌نژاد هست من هستم و تا احمدی‌نژاد هست وحید دستجردی هم هست.

توقیف نشریه از سوی رئیس دانشگاه!
رجا: وحید عظیمی سردبیر نشریه« انعکاس» وابسته به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی همدان از توقیف این نشریه از سوی رئیس دانشگاه خبر داد.وی گفت: نشریه «انعکاس» از در نظر گرفتن دو اتاق 15 متری برای نمازخانه دانشگاهی که 2 هزار دانشجو در آن تحصیل می‌کنند، انتقاد کرد و رئیس دانشگاه این انتقاد را برنتابید و« انعکاس» را توقیف کرد.

احمدی‌نژاد عدالت را در صدقه‌ تفسیر کرد
دکتر ابراهیم رزاقی از اساتید اقتصاد کشورمان در کلاس‌های دوره آموزشی شبکه تحلیلگران جنگ نرم گفت: جریان‌پژوهی اقتصادی در ایران شامل دوره دفاع‌مقدس که توجه اقتصادی به داخل کشور دارد، دوره سازندگی که به اجرای سیاست‌های تعدیل اقتصادی روی آورد و دوره اصلاحات که درباره ادغام در بازار جهانی و همچنین دوره عدالت‌گرایی که اوج وابستگی اقتصادی و ادغام در بازار جهانی است. وی گفت: خاتمی سیاست تعدیل اقتصادی هاشمی را کاملا اجرا کرد اما احمدی‌نژاد عدالت را اینگونه تفسیر کرد که به دیگران صدقه بدهید.

خاتمی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد
عبدالواحد موسوی لاری وزیر دولت اصلاحات در گفت‌وگو با روزنامه آرمان روابط‌عمومی گفت: آقای خاتمی یک نیروی خوش فکر است که در مدیریت انعطاف پذیر و خودش را حق مطلق و طرف مقابل را باطل مطلق نمی‌داند. راه‌هایی را که برای اداره کشور به ذهنش می‌آید با قدرت و قاطعیت بیان می‌کند. این ویژگی آقای خاتمی است و من فکر می‌کنم این نگاه اگر در جامعه ما همه‌گیر شود خیلی از این ندانم‌کاری‌ها برطرف می‌شود. آقای خاتمی درهر شرایطی که طیف اصلاح‌طلب در تمشیت امور جامعه وتصمیم‌گیری‌ها برای توسعه و بالندگی ایران نقش داشته باشند موثر است اما آقای خاتمی نمی‌تواند فعلا کاری از پیش ببرد.

مادر ستار بهشتی خواستار قصاص است
گیتی پورفاضل، وکیل خانواده ستار بهشتی(شهروند فوت شده در بازداشتگاه پلیس فتا) گفت: وقتی از متهم پرونده ستار خواستم تا علت اصلی برخوردهای تند و غیرقانونی خود را بگوید تنها با التماس از خانواده بهشتی درخواست می‌کرد که وی را ببخشند در حالی‌که مادر ستار بهشتی خواهان قصاص مجرم اصلی پرونده است. وی با اشاره به اینکه با وجود مشخص شدن متهم، پرونده فوت ستار بهشتی هنوز در شعبه یکم بازپرسی است، تصریح کرد: متاسفانه این پرونده تا کنون به دادگاه نرفته و تنها در صورت رفتن پرونده به دادگاه است که می‌توانم آن را مطالعه کرده و دفاعیات خود را بررسی کنم

مقایسه گریه اوباما با خنده حاجی بابایی!
سایت عصر ایران طی یادداشتی با ادبیات تند ضمن مقایسه واکنش رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به کشته شدن 20 شهروند این کشور با واکنش وزیر آموزش و پرورش نسبت به آتش سوزی یک مدرسه در آذربایجان غربی علیه دولت نوشت: اشک های باراک اوباما در سوگ کودکان کشته شده در جریان تیراندازی در یکی از مدارس این کشور را اگر در کنار نیشخند و جملات تمسخرآمیز وزیر آموزش و پرورش کشور خودمان در قبال آتش‌سوزی در یکی از دبستان‌های دخترانه ایران اسلامی بگذاریم، چه می‌توانیم بگوییم؟ نویسنده در ادامه نوشت: دولت احمدی نژاد، به غیر از واکنش عجیب وزیر آموزش و پرورش، کلا در قبال حادثه پیرانشهر سکوت کرد. رئیس این دولت، که خودش را نوکر مردم می‌داند، حتی نیازی ندید یک پیام همدردی دو خطی در واکنش به آتش گرفتن دختربچه‌های پیرانشهری بنویسد.

دفاع بسیج دانشگاه امام صادق(ع) از دولت در مقابل هاشمی
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه سرگشاده‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر اظهارات اخیرش انتقاد کرده و در مقابل از دولت حمایت کردند. در این نامه تاکید شد: اگر این دولت موسوم به انحرافی شده است، اولین انحراف از مسیر ملت برای رسیدن به ارزش‌های الهی زیر سایه جمهوری اسلامی را دولت سازندگی ایجاد کرد. بزرگ‌ترین انحراف، انحراف از ارزش‌های انقلاب بود که در مانور تجمل زمان دولت شما، برای اولین بار ایجاد شد. بزرگ‌ترین انحراف، سازندگی به معنای توسعه لیبرال- دموکراسی دولت سازندگی بود. هویت واقعی توسعه دولت جناب عالی را آقای مرعشی برای اولین بار تحت عنوان نظام لیبرال-دموکراسی مطرح کرد.

بازداشت دوبلورهای «حریم سلطان»
فرارو: دوبلورهای سریال تلویزیونی «حریم سلطان» که در ایران اقدام به دوبله این سریال می‌کردند دستگیر و برای انجام مراحل قضایی راهی بازداشتگاه شدند.

حمله 2مهاجم به شهردار سنندج
مهر:شهردار منطقه یک سنندج مورد حمله دو فرد مهاجم قرار گرفت و با توجه به ایجاد جو متشنج در محل، شهردار مورد اصابت چاقو قرار گرفت و در جریان این درگیری مسؤول دفتر شهردار و معاون وی نیز زخمی شدند.

بازداشت عضو شورای شهر اردبیل
فرارو:رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان استان اردبیل از بازداشت یک عضو شورای شهر در این استان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

عبدا... نوری حمایت می‌کند
خبرآنلاین:عبدالواحد موسوی لاری فعال اصلاح طلب گفت: من به شما اطمینان می‌دهم هر تصمیمی که آن جریان محوری اصلاحات که آقای خاتمی نماد اصلی‌اش هست بگیرد، آقای نوری هم حمایت می‌کند.

برای برد می‌آیم
انتخاب:محمدرضا عارف شرط گذاری برخی اصلاح طلبان را رد کرد و گفت: من به ارزش ها و تمام اصول قانون اساسی اعتقاد دارم اگر برای انتخابات ریاست جمهوری بیایم برای برد خواهم آمد. وی گفت: من که می گویم قانونمدارم نمی توانم شرط بگذارم که اگر مثلا زندانیان آزاد شوند وارد انتخابات می شوم. من راه حل مشکلات کشور را حضور پرشور مردم می دانم و با این که کسی بخواهد شرط بگذارد مشکلات حل نخواهد شد.

پرسش موسوی نژاد از احمدی نژاد
مهر:سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان گفت: چه بر سر احمدی نژاد آمده است که حضور فردی در کنار خود را به جای بچه بسیجی ها موهبت الهی می‌داند؟

انتشار کتاب نوسینده ی مبتزل با سفارش مؤسسه‌ امید شعر و ادب انقلاب یرای پیامیر اسلام!
انتشارات مؤسسه‌ امید شعر و ادب انقلاب، کتابی با عنوان «وقتی دلی» را منتشر کرده است که نویسنده آن «محمدحسن شهسواری» از نویسندگان معاند داخل نظام و از فتنه‌گران سال 88 است که به‌تازگی کتاب خود را باوجود داشتن مجوز(!) در اعتراض به ممیزی وزارت ارشاد به‌صورت رایگان در اینترنت منتشر کرد. کتب قبلی این نویسنده، سراسر مسائل مبتذل و شرم‌آور است؛ ولی این اثر نویسنده با سفارش این مؤسسه(!) برای پیامبر اسلام(!) نوشته شده است و نویسنده در گفت‌وگویی که درباره این کتاب داشته، گفته است به‌خاطر اینکه رمان درباره پیامبر است، کلمه‌ای ناشایست ننوشتم در حالی که در دیگر آثارم نمی‌توانستم از این کلمات استفاده نکنم(!) نکته دیگر درباره سوابق این نویسنده، حضور فعالش در فتنه ۸۸ است.

خانه پدری؛ وثیقه 10 میلیاردی مهدی هاشمی برای آزادی
روزنامه اعتماد در خبر خود از آزادی مهدی هاشمی که بخش اعظم صفحه اول این روزنامه را به خود اختصاص داده است، سند منزل اکبر هاشمی رفسنجانی را تامین کننده وثیقه 10 میلیاردی آزادی مهدی هاشمی اعلام کرد.

هواپیمای مجلل و درآمد یک ریالی!
العالم:ولید بن طلال شاهزاده سعودی، در آستانه تحویل گرفتن نخستین و بزرگ ترین هواپیمای شخصی «ایرباس- ای 380» ادعا کرد که سالانه فقط یک ریال عربستان، درآمد دارد.!

حداد عادل:اصولگریان نباید بیش از یک کاندیدا داشته باشند
حداد عادل گفت: برای حضور مقتدرانه در انتخابات ریاست جمهوری، اصولگرایان با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند.وی در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران در خصوص کاندیدا شدن وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورتیکه قصد حضور در انتخابات را داشته باشم در زمان قانونی خود اعلام خواهم کرد.حداد عادل در مورد دیدار اصولگرایان با آیت الله مهدوی کنی گفت: ما معتقدیم اصولگرایان با بیش از یک کاندیدا در انتخابات شرکت کنند.وی ادامه داد: رقابت اصولگریان نباید باعث شکست آنها شود و دیدار با آیت الله مهدوی کنی نیز در همین زمینه بود.

افزایش چند واژه در ادبیات احمدی‌نژاد
الف:گفته می‌شود که «برخی»، «عده‌ای»، «افرادی» و «سازمانی» واژه‌هایی است که احمدی نژاد در یک ماه اخیر درباره برخی کسانی به کار برده است که یا مانع فعالیت‌های دولت می‌شوند، یا سنگ اندازی می‌کنند و یا اینکه روی سرمایه و ثروت کشور نشسته اند.

فدارسیون مشهور درگیر پرونده ی فساد اقتصادی
یکی از فدراسیون‌های مشهور کشور که درگیر یک پرونده کلان اقتصادی است دوباره خبر ساز شد.به نوشته مشرق، یکی از مسئولین بلند پایه این فدراسیون با آوردن گروهی از طرف اعضای باند فساد اقتصادی به عنوان حسابدار و اقتصاددان زمنیه خروج اسناد مهم حسابداری این فدراسیون را فراهم کرده است.این جریان در سالهای اخیر فعالیت گسترده ای در ورزش داشته و اکنون پرونده این جریان در نهادهای نظارتی در حال بررسی است، که همین امر موجب شده تا این جریان تلاش‌های گسترده ای را جهت پاکسازی تخلفات خود انجام دهد.در این راستا جلسات مختلفی توسط سرکرده این جریان برگزار شده و حتی شعاع این جریان برای حل این مشکل به خارج از مرزهای ایران نیز کشیده شده است.

تسلیت روزنامه مرتضوی به اوباما
روزنامه "خورشید" متعلق به سازمان تامین اجتماعی به ریاست سعید مرتضوی اقدام به انتشار آگهی تسلیت از طرف مدیر مسؤول آن خطاب به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا کرد.
این پیام تسلیت از طرف "محمدرضا تقوی‌فرد مدیرمسئول روزنامه خورشید" و به مناسبت حادثه کشته شدن شماری از دانش آموزان در حمله مسلحانه به مدرسه ای در آمریکا منتشر شده است.

قانون‌شکنان در انتخابات جایی ندارند
خبرآنلاین: احمد توکلی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: کاندیداهای قانون‌گریز انتخابات 88 اکنون از حیز انتفاع افتاده و هیچگاه نمی‌توانند در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند.

یادمان دلاور ایرانی در مسیر تخریب!
بولتن نیوز:با احداث رمپ جدید اتوبان شمالی سارایوو، یادمان شهید رسول حیدری در مسیر تخریب قرار گرفته است.

تلاش عده‌ای برای بی‌نتیجه جلوه دادن مذاکره ایران و 1+5
معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: عده‌ای در خارج از کشور علاقمند نیستند مذاکرات ایران و 1+5 به نتیجه برسد به همین خاطر سعی دارند آن را از ابتدا بی نتیجه معرفی کنند. حجت‌الاسلام میرتاج الدینی در گفت‌وگویی با اشاره به این‌که ایران به مذاکرات با دید مثبت نگاه می‌کند تصریح کرد: جمهوری اسلامی گفتمان روشنی دارد و براساس آن پیش می‌رود و همواره در خصوص پرونده هسته‌ای در چارچوب مقررات NPT با دنیا شفاف سخن گفته است. وی خاطرنشان کرد: در مذاکرات پیش رو هم با همان منطق گذشته با اقتدار از مواضع هسته‌ای کشورمان دفاع خواهیم کرد. سیاست‌های کلان کشور در موضوع هسته‌ای بارها از سوی مقام معظم رهبری به مسئولین مربوطه اعلام شده است و قطعا بر اساس آن عمل خواهد شد.

راه‌چمنی: خاتمی نمی‌آید
تسنیم: محمد‌رضا راه چمنی دبیر کل حزب اصلاح‌طلب وحدت و همکاری ملی گفت:تا آنجا که مطلعم، آقای خاتمی و محمدعلی نجفی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آتی نمی‌شوند.

نامه خانواده جوانفکر برای مرخصی
تابناک:خانواده‌ جوانفکر اعلام کرد:تقاضای مرخصی وی جهت معالجات پزشکی را به دادستان تهران تحویل داده است.

شوخی های سرمربی تیم ملی عربستان با کروش
خالد القرونی سرمربی تیم ملی عربستان در رقابت های غرب آسیا با کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران شوخی جالبی کرد.
به گزارش ستاره ها؛ او که در رستوران هتل می سونی کروش را دید، با خنده به او گفت: «آیا من را می شناسی؟ من بازیکن تیم ملی عربستان هستم!» کروش نیز با خنده به او گفت: «سعی نکن که به من بگویی بازیکنان فوتبال مثل تو جوان هستند. حتما می خواهی بگویی من خیلی پیرم!» این حرف های کروش باعث خنده سرمربی عربستان شد.

سر دیکتاتور مصر شکست
منابع مصری از شکسته شدن سر مبارک در حمام خبر دادند. به نوشته روزنامه اماراتی الخلیج، منابع آگاه مصری اعلام کردند که حسنی مبارک، رئیس‌جمهوری مخلوع 84 ساله مصری عصر روز شنبه در حمام بیمارستان طره در جنوب قاهره زمین خورده و سرش شکسته است. وی یک ماه پیش هم دچار حادثه‌ای مشابه شده بود. یک منبع امنیتی در این زندان اعلام کرد، حسنی مبارک به خاطر لیز خوردن در حمام از ناحیه سر دچار جراحاتی شده و بخش‌هایی از سر وی کبود شده و وی بلافاصله تحت درمان قرار گرفته است. در حال حاضر حال مبارک خوب است.

270,000,000 سلاح در دست خانواده های آمریکایی
در حال حاضر مردم امریکا 270 میلیون اسلحه در خانه های خود دارند. به عبارتی نرخ تملک سلاح شخصی در ایالات متحده 88.8 درصد است. از لحاظ مقایسه تعداد سلاح های تحت تملک شخصی در بین 178 کشور دنیا، امریکا رتبه اول را به خود اختصاص داده است. قوانین آمریکا حمل سلاح را حق شهروندان آمریکایی می داند. در ماده دوم قانون اساسی آمریکا آمده است که "یک ملیشیای بسیار منظم برای حفظ امنیت یک ایالت آزاد ضروری است. این حق مردم برای نگهداری و حمل اسلحه نباید نقض شود.
قانون حمل سلاح در امریکا یکی از قوانین چالش برانگیز و پرحاشیه است که لغو و تاییدهای کم و بیش فراوانی را در ایالت های مختلف به خود دیده است. به پس از واقعه سندی هوک اکثر سایت ها و خبرگزاری های امریکایی همزمان با هم از ”لزوم سختگیرانه تر ساختن قانون حمل اسلحه" سخن گفتند. در ایالات متحده، طبق قوانین ایالتی و فدرال، حق تملک اسلحه و حمل آن برای همه افراد بالای 18 سال (در برخی ایالت ها) و افراد بالای 21 سال در تمام ایالت ها لحاظ شده است.

سومین ازدواج گزارشگر معروف ورزشی
کارگر نیوزنوشت، یکی از مجریان و گزارشگران بسیار معروف ورزشی تلویزیون که سالهاست با سیاه نمائی خود را به عنوان یکی از مدافعان اخلاق مداری در ورزش به افکار عمومی معرفی می کند و مخاطبان زیادی هم در برنامه هایش دارد، برای سومین بار ازدواج کرد. این مجری و گزارشگر معروف ورزشی که از شهرت زیادی هم بهره می برد، در حالی که خودش در بسیاری از مسائل پشت پرده ورزش از جمله عزل و نصب های مربیان تیم های ملی نقش مهمی داشته، مدتهاست که چهره مدافع حق و حقوق ورزشکاران را به خود گرفته و خود را به عنوان سردمدار مبارزه با مفاسد ورزشی معرفی می کند. این چهره معروف تلویزیونی که در یکی از بهترین مناطق تهران یک منزل مسکونی بسیار گرانقیمت دارد، در حالی سعی می کند تنها با یک اتومبیل نسبتا معمولی در محافل رفت و آمد کند که نزدیکانش خبر از پارک کردن اتومبیل های گرانقیمت دیگری در پارکینگ منزلش می دهند.

لغو مراسم جشن تولد کوروش
یکی از عناصر گروهک موسوم به ملی مذهبی که هر سال با سرخوشی خاصی اقدام به برگزاری جشن تولد برای کوروش می‌کرد، امسال موفق به برگزاری این جشن نشد.به گزارش بولتن نیوز، این جشن تولد قرار بود که در منزل کوروش زعیم از عناصر گروهک ملی مذهبی برگزار شود که با پیگیری نهادهای مسئول از برگزاری آن ممانعت بعمل آمد.رخوت و بی‌برنامگی در گروهک‌های ضد انقلاب به حدی است که اوج فعالیت‌های آن‌ها در برگزاری چنین برنامه‌های ابتدایی خلاصه می‌شود و عملاً پیش‌روندگی خود در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی را بطور کامل از دست داده‌اند.

کلینتون غش کرد
بعد از ظهر روز گذشته، وزیر امور خارجه آمریکا، بر اثر برخورد ضربه سنگین به سرش از هوش رفت. به گزارش نیویورک تایمز، وزارت خارجه آمریکا، اعلام کرد هیلاری کلینتون به‌دلیل ضعف جسمی بیهوش شد. پس از این حادثه، وی روی زمین افتاد و ضربه‌ای به سرش وارد شد. بر اساس این گزارش، کلینتون در خانه خود در حال مداواست. گفته می‌شود حال هیلاری کلینتون در حال حاضر رضایت بخش بوده‌و وی در حال استراحت است.

ساخت و سازهای آقای باند باز در شمال و شراکت با بازیکنان!
مسول رده بالای یکی از باشگاههای بزرگ پایتخت، در شمال کشور به برج سازی مشغول است!به گزارش حدیدنیوز این فرد که تا پیش از حضور در فوتبال، بضاعت مالی چندانی نداشت در چند سال اخیر توانسته توان مالی خود را بالا ببرد و حالا در شمال کشور به ساخت و ساز و فروش ویلا و واحدهای آپارتمانی مشغول است. جالب اینجاست که او برای فروش املاکش بیشتر در این تیم تبلیغ می کند و تا به حال توانسته، پول خوبی از فروش این املاک به برخی بازیکنان تیمش در بیاورد. او همچنین توانسته رابطه خود را با این بازیکنان نزدیکتر از قبل کند و حتی برای خود باندی تشکیل دهد. این فرد از بازیکنان معروف این باشگاه پول می گیرد و با سرمایه آنها ساخت و سازهایش را انجام می دهد و به آنها وعده می دهد که سود خوبی نصیب شان خواهد شد. "ع.ا" حالا سرمایه زیادی دارد و یکی از اهرم های قدرت باشگاهش نیز به حساب می آید.

*تولد اولین دختر پس از 103سال
خانواده ای در جنوب غربی ولز تولد نخستین نوزاد دختر خود پس از 103 سال را جشن گرفتند.آون گوونث جنکینز نخستین نوزاد دختر خانواده جنکینز ها از سال 1909 تا به حال است.این خانواده می گویند که تنها پس از مراجعه به شجره نامه خانواده متوجه شده اند که تولد دخترها در خانواده آنها چقدر نادر بوده است.امیر پدر این دختر که یک پسر 2 ساله هم دارد می گوید پس از بررسی شجره نامه خانوادگی متوجه شدیم که این نخستین نوزاد دختر پس از 103 سال است.

ابتکار عجیب یک چینی برای پایان دنیا
یک کشاورز چینی معتقد است برای هر خطر احتمالی از جمله سیل، زلزله، سونامی و حتی روز قیامت آماده است." لئو کی یوان" جسم کروی شکلی را با استفاده از لایه‌های فایبرگلاس ساخته است که مردم با الهام از فیلم هالیوودی آخرالزمان به آن لقب "کشتی نوح" داده‌اند.این کشاورز اهل روستای کیانتون از استان هبی در جنوب پکن است. او می‌گوید این وسیله می‌تواند روی آب شناور بماند و هیچ روزنه‌ای به بیرون ندارد. او برای تامین اکسیژن از کپسول‌های هوا استفاده کرده است.یوان هفت عدد از این کره‌ها ساخته که ظرفیت آنها ۱۴ نفر است و امیدوار است سازمان‌ها و ادارات دولتی طرح او را تایید و از آن حمایت کنند.

درگیری‌ یک بازیگر محبوب با دولت
بازیگر محبوب فرانسوی دولت فرانسه را به خاطر تحریم موفقیت، نوآوری و استعداد به باد انتقاد گرفت. ژرار دوپاردیو 63 ساله تازه‌ترین فرانسوی ثروتمند است که در واکنش به افزایش مالیات‌ها توسط دولت فرانسوا اولاند رئیس جمهور سوسیالیست فرانسه، با خریدن خانه‌ای در مرز بلژیک به دنبال پناهگاهی خارج از کشورش است.ژان-مارک آیرو نخست‌وزیر فرانسه رفتار دوپاردیو را «تاثرآور» و «فاقد حس وطن‌دوستی» را دانست، آن هم در شرایطی که از فرانسوی‌ها خواسته شده برای کاهش بدهی‌های ملی مالیات بیشتری بپردازند.دوپاردیو در نامه‌ای به نشریه فرانسوی دیمانش گفت: «تاثرآور، گفتید تاثرآور؟ چقدر تاثرآور است؟ من فرانسه را ترک می‌کنم برای اینکه شما اعتقاد دارید موفقیت، نوآوری، استعداد و در مجموع هر چیز متفاوت باید تحریم شود. حاضرم پاسپورت فرانسوی و کارت شناسایی‌ام را پس بدهم»

اصل اصلاحات طراحی شده توسط خارجی‌ها است
عضو حزب اعتماد ملی گفت: فتنه 88 و اصل اصلاحات طراحی خارجی‌ها برای اهداف خاص آنان‌است.‌حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره برخی اظهارنظرهای اصلاح‌طلبان مبنی بر عدم مشارکت آنان در انتخابات آتی، اظهار داشت: شرکت نکردن در انتخابات با پیروی از خط امام خمینی(ره) سازگار نیست و کسی که خود را ملزم به رعایت نصایح حضرت امام(ره) می‌بیند، نباید صحنه را ترک کند.عضو حزب اعتماد ملی به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هیچ عذری نباید مانع از مشارکت افراد در انتخابات شود اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری فقط یک نفر می‌تواند منتخب مردم باشد و نباید با بهانه قرار دادن عدم پیروزی در انتخابات، با عرصه سیاسی کشور قهر کرد.حجت الاسلام ذاکری تصریح کرد: بیگانگان و معاندان نظام در انتخابات آتی نیز به دنبال خرابکاری هستند و کسی که مردم، نظام و کشور را قبول داشته باشد در دام دشمن نمی‌افتد.

دستگیری سرکردگان کلیساهای شیطانی در شیراز
 چهار شبکه غیرقانونی در شیراز کشف و سرکردگان و گردانندگان اصلی آن دستگیر شدند. عمده افراد جذب شده به این شبکه‌ها از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بوده که دارای مشکلات و معضلات روحی و روانی و بعضاً اقتصادی بودند که در راستای اهداف تشکیلاتی مورد سوء استفاده قرار گرفتند.
این شبکه‌های غیرقانونی موسوم به کلیسای خانگی، وابسته به مؤسسه‌های تبلیغی صهیونیستی مستقر در خارج از کشور هستند و با حمایت کشورهای امریکا و انگلیس و ارتباط‌گیری با شبکه‌های ماهواره‌ای صهیونیستی بر ضد دین مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند و تا کنون بیش از ۲۰ نفر از اعضای الحاقی خود را از مرزهای ترکیه به کشورهای اروپایی منتقل کرده‌اند.

تکدیب ارتباط فعالان رسانه ای با بهائیان
 یک مقام آگاه خبر ارتباط روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای با باند دستگیر شده مرتبط با بهائیان را تکذیب کرد.
یک مقام آگاه با اشاره به اتهام زنی یک روزنامه به یکی از روزنامه نگاران، ضمن تکذیب این موضوع از برخورد قریب الوقوع با اشاعه دهندگان این شایعه خبر داد. این مقام آگاه با تشریح جزئیات بازداشت باند اخیر مرتبط با بهائیان گفت: بازداشت شدگان این گروه عمدتا از دوبلورها و فیلمسازان مرتبط با یکی از شبکه های فارسی زبان بودند و در بین آنها هیچ روزنامه نگار یا خبرنگاری نیست و بازداشت شدگان هیچ ارتباطی هم با رسانه های خبری و خبرگزاری های کشور ندارند.

اخبار کوتاه
   *  خبرگزاری رویترز در گزارشی درباره تأثیر تحریم‌های غرب بر ایران نوشت: «تحلیل‌گران معتقدند باوجود تحریم‌های غرب، ارزش سهام ایران طی ۴ ماه گذشته ۴۰درصد افزایش یافته است.» رویترز ادامه داد: «اقتصاددانی در تهران که خواست نامش فاش نشود، گفت تحریم‌های کشورهای غربی که باعث قطع بیشتر دسترسی ایران با نظام مالی جهانی شده، باعث شده ایرانیان ثروتمند به‌سختی بتوانند پولشان را به خارج از کشور ارسال کنند. این افراد در واقع گزینه‌ای برای ارسال پولشان به بانک‌های خارج از کشور و یا سرمایه‌گذاری در خارج از کشور ندارند؛ از این‌رو پولشان را وارد بازار سهام می‌کنند.»
   *  بر اساس اخبار رسیده، رسانه‌های نزدیک به حلقه انحرافی در اقدامی هماهنگ قصد دارند در قالب نقد دولت و عملکرد مشائی، در حجمی وسیع، شرایط را برای حضور رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور در عرصه انتخابات فراهم کنند. برخی از این رسانه‌ها با پیگیری یک خط انتقاد و در خلال ایراداتی که به بعضی سیاست‌های دولت وارد کرده‌اند، در واقع با تبلیغات گسترده برای مشائی قصد دارند وی را مرد مورد نظر و دلسوز ملت ایران معرفی کنند.
   *  براساس اخبار دریافتی، تعدادی از علمای معروف در عربستان سعودی، کمیته‌هایی را برای جمع‌آوری کمک‌های به‌اصطلاح انسان‌دوستانه و خریداری سلاح برای مخالفان نظام بشار اسد تشکیل و مساجد(!) را مراکز دریافت این کمک‌های مالی برای حمایت از مخالفان سوریه قرار داده‌اند.
   *  هکر‌های تونسی صفحه توئیتر پلیس تل‌آویو را هک کردند و در این صفحه هک‌شده، تصویر مردی را با چهره پوشیده و در حالی که پرچم تونس در پس‌زمینه دیده می‌شود، به نمایش گذاشتند.
   *  «منیره فصیل آل‌سعود» شاهزاده سعودی، با اعلام حمایت از شاهزاده «ترکی بن‌سعود» که در حال مستی یک شهروند عربستانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده و دوستش را زخمی کرده بود، درخواست قصاص وی را بی‌معنا توصیف کرد. منیره در این‌باره خطاب به شاهزاده سلمان بن‌عبدالعزیز گفت: «شمشیر ما (آل‌سعود) بر روی خودمان کارایی ندارد! چاقو، دسته خودش را نمی‌بُرد»(!) وی این عبارات را در پاسخ به درخواست فعالان عربستانی برای قصاص این شاهزاده قاتل بیان کرد!
   *  اجلاس «دفاع از دموکراسی و حقوق بشر در بحرین» با حضور نمایندگان 30 کشور در بیروت، پایتخت لبنان، پایان یافت. حاضران 14 فوریه را «روز جهانی حمایت از ملت بحرین» تعیین کردند و خواستار آزادی همه زندانیان سیاسی شدند. نزدیک به دو سال است که مردم بحرین تحت شدیدترین سرکوب‌ها و کشتار و شکنجه‌های آل‌خلیفه و آل‌سعود قرار دارند؛ ولی تاکنون کشورهای غربی و عربی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند حال آنکه همین کشورها، تروریست‌های زیادی را از سراسر دنیا برای سرنگونی دولت قانونی سوریه جمع کردند و البته در برابر جنایات آنان نیز سکوت کرده‌اند!
   *  چهار شبکه غیرقانونی موسوم به کلیسای خانگی در شیراز کشف و سرکردگان و گردانندگان اصلی آن، دستگیر شدند. این شبکه‌های غیرقانونی وابسته به مؤسسه‌های تبلیغی صهیونیستی، مورد حمایت کشورهای آمریکا و انگلیس هستند که با ارتباط‌گیری با شبکه‌های ماهواره‌ای صهیونیستی، بر ضد دین مقدس اسلام و نظام فعالیت می‌کنند. هر یک از این شبکه‌ها متشکل از بیست عضو است که با گرایش‌های نامحسوس بهائیت سعی در جذب جوانان دارند.



https://shoma-weekly.ir/bLRKB2