گفته می‌شود که...

حضور زائرانی از ۴۳ کشور بر سر مزار حاج قاسم /عین‌اللهی: مردم نگران افزایش قیمت دارو نباشند/ماجرای «کله‌پاچه آشتی کنان» حاج قاسم /دختر ابومهدی المهندس: محل سفارت آمریکا را به خاک عراق بازمی‌گردانیم/زینب سلیمانی: والله این خون و این فرودگاه را فراموش نخواهیم کرد/ ضرغامی: تشییع پیکر سردار سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم بود و...

حضور زائرانی از ۴۳ کشور بر سر مزار حاج قاسم

مسئول مواکب مردمی ستاد ترویج مکتب حاج قاسم اعلام کرد: «۱۰۷ موکب از ۱۱ استان کشور به‌صورت ۲۴ ساعته در کرمان به زائران سیدالشهدای مقاومت خدمات‌رسانی انجام می‌دهند. از ۴۳ کشور جهان برای زیارت قبر مطهر سردار سلیمانی حضور پیدا کرده، حتی از کشور آمریکا هم زائرانی در کرمان حضور پیدا کردند».
اتوبوس‌خواب‌ها معتاد نیستند، شاغلینی هستند که پول اجاره خانه ندارند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد پدیده اتوبوس خوابی واکنش نشان داد و گفت: ما در ستاد سمن ها سعی داریم از توان سازمانهای مردم نهاد در این زمینه استفاده کنیم و از آنها بخواهیم برای این پدیده که زاییده شرایط اقتصادی کشور است، فکری کنند.سید احمد علوی با اشاره به پدیده اتوبوس خوابی در بی ار تی گفت: از گذشته شاهد بودیم که به خصوص در زمستان معتادان بدون مکان، برای خوابیدن سوار اتوبوس های خط شبانه شده و در طول مسیر می خوابیدند.وی با بیان اینکه اما حالا بر اساس گزارش های به دست آمده شاهد آن هستیم که پدیده جدیدی در اتوبوس های بی آرتی که خط شبانه روزی هستند رخ داده و آن هم خوابیدن افراد غیر معتاد در اتوبوس است، گفت: مسئولان شهرداری اعلام کردند که این افراد ظاهر موجهی داشته و معتاد نیستند و حتی شاغل هستند اما توان پرداخت کرایه خانه یا کرایه مهمان سرا را ندارند به همین دلیل اتوبوس را برای خوابیدن انتخاب می کنند چراکه هم امنیت دارد و هم در این شبهای سرد، گرم است.
واردات واکسن کرونا ممنوع شد

رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص سبد واکسیناسیون کشور برای مقابله با شیوع کرونا گفت: «هیچ‌گونه وارداتی از خارج از کشور نداریم. تولید داخل کفاف نیاز ما را ازجمله دُز سوم خواهد داد».
عین‌اللهی: مردم نگران افزایش قیمت دارو نباشند

وزیر بهداشت گفت: «ارز کافی برای دارو در اختیار ما قرار گرفته است؛ در مورد داروهای اساسی کمبودی وجود ندارد. مردم نگران افزایش قیمت دارو نباشند و به تولیدات داخلی اعتماد کنند، پزشکان نیز داروهایی که مشابه داخلی دارند را تجویز نکنند».
باز شدن پای سازمان‌های جاسوسی به فرزندآوری ایرانیان/ معاون وزیر بهداشت
: MI6 برای نابودی ما برنامه دارد

حیدری ،معاون بهداشتی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه دشمن روی کاهش جمعیت در ایران حساب کرده است، گفت:اسناد لو رفته از MI6 نشان می‌دهد که دشمن روی کاهش جمعیت و نابودی کشور حساب کرده است، باید با بصیرت و بینش عمیق در این حوزه اقدام کرد.مسئله جمعیت کاملاً فرهنگی شده و ذهن افراد نسبت به فرزندآوری تغییر کرده است، شورای اداری استان‌ها باید برای برنامه ریزی و اقدام در راستای افزایش جمعیت بسیج شود


نماینده چابهار در مجلس : با یارانه
۴۵ هزارتومانی نمی توان یک دبه ماست هم خرید

معین الدین سعیدی:در سال ۱۳۸۷ که لایحه هدفمندشدن یارانه‌ها مطرح شد و یارانه ۴۵ هزار تومانی به مردم داده شد این مبلغ در آن زمان چیزی حدود ۵۰ دلار بود اما الان با این مبلغ نمی‌توان یک دبه ماست خرید.اگر دولت بنای حمایت از اقشار و دهک‌های پایین جامعه و قشر مستضعف دارد طبیعتا اگر اصرار به حذف ارز ترجیحی دارد جهت جبران شوک تورمی ناشی از این موضوع، حتما باید کالاهای اساسی را در اختیار مردم قرار دهد. در حال حاضر سرانه مصرف گوشت و مواد پروتئینی پایین آمده است. بنابراین دست بردن به چنین جراحی بزرگ اقتصادی، بدون رعایت لوازم آن، مسلما می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

اصلاح الگوی مصرف، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر

رئیس‌جمهور بر ضرورت تبیین الگوی صحیح مصرف انرژی در کشور تأکید کرد و از صدا‌و‌سیما خواست عواقب و مضرات اسراف در بخش انرژی و ارائه الگوی مصرف در کشور را برای مردم تبیین کند. بر اساس آمارهای رسمی، سرانه مصرف برق خانگی ایران 6 برابر میانگین جهانی است.
ماجرای «کله‌پاچه آشتی کنان» حاج قاسم


امیرسرلشکر حسنی سعدی بیان می‌کند: «حاج قاسم در کار با هیچ کسی شوخی نداشت اما در زمان ناهار همان نیرویی که به او تشر زده و او را توبیخ کرده بود، در کنار خود می‌نشاند، او را می‌بوسید و برایش لقمه می‌گرفت.»این فرمانده دوران جنگ تجمیلی می‌گوید: «حاج قاسم حتی غذا خوردن را به تاخیر می‌انداخت که همان نیرویی که یک ساعت قبل با استحکام مدیریتی خود او را بازخواست کرده بود، کنار خود بنشاند و بعد غذا خوردن را شروع می‌کرد.»حسنی سعدی خاطره‌ یکی از دوستان مشترک خود با قاسم سلیمانی را نقل قول می‌کند و توضیح می‌دهد: «یکی از دوستان تعریف می‌کرد که قصوری کوچکی انجام شد و حاج قاسم با او برخورد کرد و بعد شب زنگ زد و گفت کجایی که با یکدیگر شام بخوریم و من گفتم که خانه و در حال استراحت هستم. حاج قاسم به برادر خانم خود محمود نامجو می‌گوید که فردا کله‌پاچه بگیر و فلانی را دعوت کن که با هم دیگر صبحانه کله پاچه بخوریم و یکی از دوستان گفته بود این کله‌پاچه آشتی کنان است. حاج قاسم با نیروهای خود دوست بود و در مراسم عزا و شادی و عروسی و ترحیم و تمامی مراسم نیروهای خود شرکت می‌کرد

چگونه دولت روحانی اقتصاد و معیشت مردم را شرطی کرد؟

«نور نیوز» رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در تحلیل ازسرگیری مذاکرات وین در دولت سیزدهم نوشت: «فرآیند جدید مذاکرات وین در حالی میان ایران و نمایندگان ۱+۴ در حال برگزاری است که برخلاف ایام مذاکرات مشابه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، افکار عمومی بدون التهاب و تشنج روند گفتگوها و نتایج آن را پیگیری می‌کند و از شکل‌گیری دوقطبی‌های کاذب و ضد آرامش در جامعه خبری نیست. سؤال کلیدی مطرح این است که چرا مذاکرات جاری باوجود حساسیت قابل‌توجه آن، چون گذشته موجب به‌هم‌ریختگی فضای اجتماعی و اظهارنظرهای تند و بعضاً ساختارشکنانه گرایش‌های مختلف سیاسی علیه یکدیگر نشده است؟». این رسانه در ادامه با اشاره به شعار روحانی در انتخابات سال 92 که معتقد بود، برداشته شدن تحریم‌ها صرفاً با مذاکره و تعامل با غرب حاصل می‌شود و معرفی کردن تحریم‌ها به‌عنوان مهم‌ترین عامل مشکلات اقتصادی کشور، می‌آورد: «روحانی به‌عنوان رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، شخصاً پیشبرد این راهبرد را بر عهده داشت و مجموعه دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و میز خطابه‌های دولتی و حاکمیتی با هدایت دولت، تحقق این رخداد را به مطالبه عمومی تبدیل کردند. در طول فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، بدون اغراق می‌توان ادعا کرد که هیچ‌گاه موضوع مذاکره با غرب و به‌ویژه آمریکا از دستور کار نخست دولت خارج نشد و مستقیم و غیرمستقیم مجموعه مقدرات کشور به این راهبرد گره خورد. تشدید مشکلات اقتصادی کشور و مرتبط نمودن آن با تحریم‌های خارجی عملاً اقتصاد کشور را به‌صورت کم‌سابقه‌ای شرطی کرد و موضوع مذاکرات و پس‌ازآن فرآیند اجرای توافق برجام و وضعیت پس از آن را به ابزاری برای عملیات روانی طرف‌های غربی برای بی‌ثبات‌سازی اقتصاد کشور و بالا و پائین بردن نرخ ارز و قیمت کالاها و... تبدیل نمود».
غرضی: چون دشمن خارجی داریم، نظارت استصوابی لازم است

شورای نگهبان گرفتار مسائل مختلفی است، تحت فشار قدرت سیاسی، قدرت اجتماعی و تحت فشارهای داخلی و خارجی است فلذا باید ارتباط اجتماعی خود را حفظ کند.بازنگری در اصل نظارت استصوابی در صورتی درست می‌بود که دشمن خارجی نداشتیم، اما حالا دشمن خارجی داریم و همه می‌خواهند از ملت ایران سوءاستفاده و از منابع ما رانت‌خواری کنند، وجوب نظارت بر قدرت سیاسی بیش از پیش تایید می‌شود.من آماده هستم تا هر کسی اعم از مردم یا سیاسیون درباره موضوع نظارت استصوابی ابهامی دارد با من تماس بگیرد تا او را قانع کنم
هک روزنامه جروزالم پست با نشانی از انگشتر عقیق

صفحه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست و اکانت توییتری سایت معاریو متعلق به رژیم صهیونیستی هک شدند. در تصویر هک‌شده‌ سایت این روزنامه، موشکی از نگین عقیق یک انگشتر به سمت تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی فرود آمده و بر روی این تصویر نوشته شده است: «ما به شما نزدیک هستیم، جایی که فکرش را هم نمی‌کنید».
دختر ابومهدی المهندس: محل سفارت آمریکا را به خاک عراق بازمی‌گردانیم/ از آل‌سعود انتقام خواهیم گرفت

منار ابومهدی المهندس در تجمع فرودگاه بغداد:انتقام پدرم، برادرش (حاج قاسم) و همراهان نیکویش را خواهیم گرفت.انتقام هر قطره خونی که به ظلم در عراق، سوریه و یمن ریخته شد را خواهیم گرفت.از حاکمان عربستان که به دنبال بازگردادن حکومت اموی هستند انتقام خواهیم گرفت. بخشی از خاک عراق که سفارت آمریکا بر آن چیره شده را به کشور بازمی‌گردانیم.
سردار سلامی: راهی جز مستقل بودن نداریم

فرمانده کل سپاه در مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن نورا، ضمن تزریق این واکسن تولیدشده توسط سپاه، گفت: «امروز تلاش دشمن برای از بین بردن اعتمادبه‌نفس ملت و القای خودباختگی است و ما هیچ راهی جز مستقل بودن نداریم و باید با علم بتوانیم در آسمان و زمین نفوذ کنیم».
زینب سلیمانی: والله این خون و این فرودگاه را فراموش نخواهیم کرد/ اشک‌های اندوه با آزادی عراق از آمریکا به شادی بدل می‌شود

فرزند شهید سلیمانی در تجمع فرودگاه بغداد: پدرم از صمیم قلب عراق را دوست داشت و به عراقی قوی می‌اندیشید.شهید ابومهدی المهندس زندگی خود خود را وقف خدمت عراق کرد. اشک‌های اندوه با آزادسازی عراق از آمریکایی‌ها به شادی تبدیل می‌شود.زمان زیادی نخواهد گذشت تا انتقام فرماندهان شهید را بگیریم. والله این خون‌ها و این فرودگاه را فراموش نخواهیم کرد.

آفتاب یزد: وجهه جریان اصلاحات در جامعه تخریب شده است!

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد در سرمقاله دیروز خود نوشت: «اگر خود رئیس دولت‌های اصلاحات هم به‌جای همتی کاندیدا می‌شد و در جریان انتخابات حاضر می‌شد، میزان رأی او از 2.5 میلیون رأی همتی فراتر نمی‌رفت». در این سرمقاله آمده است: «مرور تجربه سال‌های قبل یعنی درست زمانی که بعد از سید محمد خاتمی، محمود احمدی‌نژاد سکان‌دار پاستور شد به نیکی نشان می‌دهداصلاح‌طلبان اگر گفتمانشان در جامعه غالب باشد و نفوذپذیر، با بنی بشری تعارف ندارند و وی و دستگاهش را زیر تیغ نقد می‌برند.فلذا این مهربانی با اصلاح‌طلبان با سید ابراهیم رئیسی نه از باب مهربانی که از باب خالی بودن دستان است». آفتاب یزد در ادامه می‌آورد: «درست نیست همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر حسن روحانی بشکنیم؛ باید از عملکرد اصلاح‌طلبان نیز صرف‌نظر از عملکرد دولت وقت شکوه کرد.باندبازی، رانت‌خواری، فامیل‌بازی، ویژه خواری و... جماعت اصلاح‌طلب حاضر در قدرت طی 8 سال دولت تدبیر و امید از یک‌سو به دولت حسن روحانی ضربه زد و از سوی دیگر که مهم‌تر نیز است وجهه جریان چپ ایران را تخریب کرد. دو مشکل و گره عمده در کار اصلاح‌طلبان بود و هست؛ اول اینکهمردم فهمیدند آن سخنان قشنگ و رمانتیک نتیجه‌اش شد ناکارآمدی آغشته به فساد و دوم اینکه این جماعت مردم را خفیف و نادان فرض می‌کنندو حتی اکنون نیز این‌گونه است. نشان به آن نشان که بخشی از این اصلاح‌طلبان عبدالناصر همتی را علم کردند تا مردم را به خیال خود گول بزنند».
روحانی این روزها به چه کاری مشغول است؟

داماد رئیس جمهور پیشین در مصاحبه ای با روزنامه شرق از حال و هوای روحانی در روزهای بعد از ریاستش گفت.در قسمتی از مصاحبه مهدی زاده با روزنامه شرق آمده است:شخصیت آقای روحانی این‌گونه نیست که در کنجی بنشیند و در خلوت خود باشد. ایشان همیشه در نظام بودند و در سیستم جزء چند نفر اول بودند. الان هم بیشتر وقت خود را به کارهای مطالعاتی و پژوهشی می‌گذراند و خاطرات خود را می‌نویسد. جلسات روزانه هفتگی خودشان را هم دارند و البته وقت بیشتری را برای خانواده صرف می‌کند.ایشان به گونه‌ای هستند که خوشحالی یا ناراحتی خود را بروز نمی‌دهند؛ چون بالاخره کارکشته سیاست هستند؛ اما فشارها از روی او برداشته شد و من این را در چهره آقای روحانی احساس کردم.
برنامه‌ریزی «روباه پیر» بر کاهش جمعیت در ایران

معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: «اسناد لو رفته از «ام ای سیکس» (سرویس اطلاعات مخفی انگلستان) نشان می‌دهد که دشمن روی کاهش جمعیت و نابودی کشور حساب کرده است، باید با بصیرت و بینش عمیق در این حوزه اقدام کرد». دکتر حیدری در جلسه توجیهی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه وزارت بهداشت و درمان، افزود: «اقدامات برای افزایش جمعیت باید با بصیرت همراه شود و همان‌طور که دشمنان طی سال‌ها با برنامه‌ریزی در راستای کاهش جمعیت اقدام کردند، باید با برنامه درست در این مسیر گام برداشت».
ساعت شروع کار بانک‌ها 30 دقیقه زودتر شد

با درخواست دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی مبنی بر یکپارچه‌سازی ساعت کاری بانک‌ها، مقرر شد بانک‌ها نیز همچون کارکنان دولت از ساعت 7:30 صبح به مشتریان خدمات ارائه کنند. به این ترتیب تاخیر بانک‌ها در ارائه خدمات بانکی به مشتریان قانونی نیست.

دستاوردهای میدانی یمن در یک سال گذشته

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، نتیجه عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در سال ۲۰۲۱ را تشریح کرد. وی با بیان اینکه نیروهای مسلح یمن طی سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، از فاز دفاعی، وارد فاز هجومی‌شدند، گفت: «نیروهای مسلح یمن، بیش از ۲۲۳ بار حملات ائتلاف متجاوز [سعودی-اماراتی] را دفع کردند». سریع مجموع عملیات‌های زمینی نیروهای یمنی را در سال گذشته میلادی، ۴۰ هزار و ۱۲۶ مورد شمرد. وی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها، بیش از ۲۴ هزار مزدور کشته و زخمی‌شدند، تصریح کرد، با موشک‌های زلزال-۱، دو هزار و ۲۹۸ عملیات انجام شد و پهپادهای یمنی چهار هزار و ۴۹۷ عملیات را انجام دادند. سریع اذعان کرد، مجموع عملیات این کشور در طی سال ۲۰۲۱ منجر به آزادسازی ۱۲ هزار کیلومترمربع شد.
ضرغامی: تشییع پیکر سردار سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم بود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سخنانش گفت: دشمن فکر می‌کرد اگر حاج قاسم را از ما بگیرد ما را با مشکل مواجه می‌کند، اما رهبر معظم انقلاب شب گذشته فرمودند که امروز نام "شهید سلیمانی" تاثیرگذارتر از نام "سردار سلیمانی" است.وی همچنین بیان کرد: کاری که استکبار با حاج قاسم کرد و فکر کردند می‌توانند او را نابود کنند، با یک گردباد از بین رفت. تشییع جنازه حاج قاسم بزرگ‌ترین رفراندوم تاریخ بشر است که نشان داد بشر به چه سمتی حرکت می‌کند.

‌اخبار روزانه:
سردار سلامی امروز در طرح مطالعات بالینی واکسن نورا شرکت و این واکسن تولید سپاه پاسداران را تزریق کردند.برخی کاربران توییتری با انتشار تصاویر آن مدعی شدند که لباس سردار سلامی برای تزریق واکسن پاره شده است و این گمانه‌زنی اشتباه از روی تصاویر را دستمایه تحلیل‌های دیگری هم قرار دادند! اما دقت بیشتر در تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد لباس فرمانده کل سپاه از ناحیه سرشانه دارای زیپ بوده و برای تزریق از این محل باز شده و مجددا بسته شده است. نکته ساده‌ای که کمتر کاربری به آن توجه داشته و البته خانم شریفی مقدم مجری شبکه خبر نیز در پاسخ به یک کاربر این نکته را متذکر شده است.
*در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تصاویر آن شهید والامقام در خیابان‌های مختلف غزه نصب شد. به گزارش پایگاه خبری تسریبات، در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، خیابان‌ها و میادین نوار غزه مزین به تصاویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی شد. محمد البریم، مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین گفت: در راستای وفاداری به حاج‌قاسم سلیمانی در دومین سالگرد شهادت وی، مردم غزه با مقاومت بیشتر و تاکید بر اصول و تداوم در راه رسیدن به قدس، این مراسم را برگزار می‌کنند. وی افزود: در این مناسبت ما تاکید می‌کنیم به خون حاج‌قاسم وفادار هستیم و این یادبود را زنده نگه خواهیم داشت. البریم تاکید کرد: ما حرکت در راه شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و مردم فلسطین خون، مقاومت و حمایت‌های شهید سلیمانی را فراموش نخواهند کرد.

*قیمت برق در ترکیه در سال جدید میلادی ۱۲۵ درصد برای مصرف‌کنندگان تجاری و حدود ۵۰ درصد برای خانواده‌ها افزایش‌یافته است. قیمت گاز طبیعی هم 25 درصد برای مصارف خانگی و 50 درصد برای مصارف صنعتی افزایش‌یافته است.سقوط ارزش لیر ترکیه باعث شده است تورم در این کشور در ماه نوامبر به بالاتر از 21 درصد و در دسامبر به بیش‌از 30 درصد برسد و همچنان رو به ‌افزایش باشد. لیر ترکیه 44 درصد از ارزش خود را در برابر دلار درسال 2021 از دست داد که نتیجه کاهش شدید نرخ بهره در این کشور بود.
*علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت آب گفت
: اکنون هیچ برنامه ای برای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب نداریم و به دنبال آن نیستیم.
*مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با بیان این که سال گذشته
۱۲۳ شرکت سود سهام خود را از طریق سامانه سجام پرداخت کردند،اظهار کرد: امسال سود سهام 236 شرکت بورسی و فرابورسی از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان به حساب ۳۸ میلیون و ۴۹۸ هزار سهامدار از طریق سامانه سجام واریز شده است.
*پایگاه تحلیلی «مدرن دیپلماسی» با اشاره به تمرکز دولت بایدن بر روسیه، چین و ایران به‌عنوان تهدیدات اصلی امریکا، نوشت درست‌کردن یک «محور شرارت
» دیگر که در حال تقابل با امریکاست، همیشه پرخطر و اغلب گمراه‌کننده است.
به گزارش فارس، این وبگاه نوشته چالش اصلی برای امریکا از درون خود این کشور بیرون می‌آید و ایالات متحده بشدت نیاز دارد تا زیرساخت‌های خود را به‌روزرسانی کند چراکه پس از انتخابات ۲۰۲۰، جامعه امریکا درباره مهم‌ترین مسائل اختلاف‌نظر دارد.
مدرن دیپلماسی نوشته است: یک امریکای غیرمتحد و درگیر تفرقه نمی‌تواند برای طولانی‌مدت یک سیاست خارجی ثابت را دنبال کند که موافقان و مخالفان ایالات متحده در خارج از این کشور بتوانند آن‌ را بپذیرند و به آن احترام بگذارند.
*مهدی چمران در پاسخ به پرسشی درباره ماجرای اتوبوس‌خوابی در تهران گفت
: این مبحث حاشیه‌ای است البته نباید اجازه دهند چنین اتفاقی رخ دهد ولی اگر کسی در اتوبوس خوابش برد را نمی‌توان کاری کرد. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اتوبوس‌خوابی در برخی از اتوبوس‌ های خیابان میرداماد در پارکینگ گفت: این قضیه مشترک به راهنمایی و رانندگی و شهرداری برمی‌گردد. برخی .مردم از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و برای اینکه شب جای خواب داشته باشند در اتوبوس می‌خوابند که باید این قضیه ساماندهی شود.

https://shoma-weekly.ir/uZEv4E