گفته می‌شود که...

جلسات مشکوک داستان‌نویسان فتنه با لیدر جریان انحرافی/ نجف‌زاده سفیر شد/ سومین ازدواج گزارشگر معروف ورزشی / انتشار تصاویر بدن شکنجه شده زندانی سیاسی / سوء استفاده یک حزب از خانواده های زندانی فتنه88/ ضرب‌الاجل گستاخانه تروریست‌ها و ...

افشای پشت پرده گروهک تروریستی دستگیر شده در عراق
  پس از آنکه اعلام شد نیروهای امنیتی عراق توانستند 250 تروریست وهابی حمایت شده از جانب عربستان سعودی را دستگیر کنند، اخبار تکمیلی می‌گوید: این تروریست‌های وهابی که در منطقه «فرات میانه» پخش شده بودند، وظیفه داشتند تا در شهرهای کربلا، نجف و الدیوانیه، عملیات مسلحانه و انتحاری انجام دهند. «عدنان غانمی» فرمانده عملیات دستگیری این عناصر تروریست، اعلام کرد: این گروهک از سوی برخی کشورهای همسایه و به‌طور مشخص، عربستان سعودی حمایت می‌شده است. وی ابراز داشت: در تحقیقات به عمل آمده، اطلاعات مهمی به دست آمد که طبق آن، «ملک عبدالله بن‌عبدالعزیز» شاه بیمار سعودی، رئیس سیستم اطلاعاتی آل‌سعود «بندر بن‌سلطان» و «طارق الهاشمی» محکوم به اعدام را «مکلف» کرده تا در عراق فتنه و آشوب به پا کنند و آن را به حالت انقسام و گسستگی سال 2006 برگردانند. همچنین وی 250 میلیون دلار برای ضربه زدن به مناطق شیعه‌نشین عراق اختصاص داده که گروهک ترویستی - وهابی دستگیر شده اعتراف کرده است این مبلغ قرار بود در انفجارات کربلا، نجف و الدیوانیه و به‌پا کردن فتنه طائفی صرف شود. گفتنی است این گروهک همچنین اعتراف کرده که تاکنون خون صدها هزار عراقی بی‌گناه را ریخته است. آنچه مسلم است اینکه تروریسم سعودی محدود به مرزهای عراق نیست و آن را در قربانگاه سوریه نیز می‌توان لمس کرد جایی‌که وهابیت بازیگر نقش اول سناریوی صهیونیستی آمریکایی علیه دولت قانونی این کشور است.

آمریکا حامی اقدامات سرکوبگرانه آل‌سعود در منطقه
  روزنامه «گاردین» در مطلبی عنوان کرد: روابط محکمی بین ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی برقرار شده و این دو برای منافع استبدادی خود در منطقه تلاش می‌کنند و دموکراسی، دروغی بیش نیست. این مطلب برگرفته از کتاب «هیو ایکین» نویسنده آمریکایی است. هیو ایکین در این کتاب می‌نویسد: حجم تجارت بین ایالات متحده و عربستان سعودی در زمینه نفت و اسلحه، بیش از سایر کشورهای منطقه خاورمیانه است. این نویسنده در ادامه می‌افزاید: رئیس‌جمهور آمریکا بارها بر این روابط تأکید کرده و وعده برقراری روابط در دیگر زمینه‌ها را هم به عربستان داده است. ایکین با اشاره به اینکه نظام‌هایی که بیشترین سرکوب را نسبت به مردم خود اعمال می‌کنند، همان هم‌پیمانان آمریکا هستند، گفت: مقامات سعودی موضوع بهار عربی(بهار اسلامی) را غنیمت شمردند و از آن برای شکستن اقتدار رهبرانی که همسو با آن‌ها نیستند، از جمله سوریه استفاده می‌کنند. عربستان مستقیماً به ارسال نیرو برای سرکوب تظاهرات اقدام کرده و با دولت‌های استبدادی خلیج[فارس] هم‌پیمان شده است و این در حالی است که موضع آمریکا در قبال این اقدامات، سکوت است. گاردین در ادامه می‌افزاید: این تمام مسئله نیست؛ بلکه آمریکا حامی تمام اقدامات آل‌سعود است. از جمله این اقدامات، حمایت و پشتیبانی تسلیحاتی عربستان در سرکوب تظاهرات مردم منطقه و کشورش است.
         

ماجرای یک پیامک مشکوک
فرارو: سهراب سلیمانی، رئیس اداره زندانهای استان تهران اعلام کرد: لغو بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین و رجایی شهر از طریق پیامک از ناحیه سازمان زندانها نبوده و ما آماده بازدید آقایان هستیم.لغو بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از زندان های تهران هنوز برای برخی از اعضا جای سوال دارد چرا که مهدی سنایی و هادی شوشتری می گویند: ما تنها پیامک را خواندیم و هیچ توضیحی به ما داده نشده است.

هشدار مشاور احمدی‌نژاد درباره انتخابات
فرارو:علی زارعی نجفدری، مشاور رئیس‌جمهور طی یادداشتی با عنوان «فتنه 88 قابل پیش‌بینی بود و فتنه 92 قابل پیشگیری است، اگر ...» گفت:بی‌تردید به تعطیلی کشاندن انتخابات و تعطیل نمودن پروسه انتخابات در کشور، اولویت اول دشمن است، از سناریوی آمدن و نیامدن‌های برخی جریانات و چهره‌های سیاسی بر می‌آید که سه ضلع آن مثلث شوم، به دنبال تمام کردن کار ناتمام خویش در فتنه 88 هستند.

دیدار موسسه حفظ و نشر آثار امام با شیخ یوسف صانعی
به‌تازگی مسئولان مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) به بهانه برگزاری همایشی برای بررسی کتاب تحریرالوسیله امام(ره) با «شیخ یوسف صانعی» دیدار کرده‌اند تا از این روحانی حامی فتنه که اتفاقاً رسانه‌های غربی و صهیونیستی نیز از وی حمایت می‌کنند، درباره نظرات فقهی امام راحل در تحریرالوسیله بشنوند! این در حالی است که با وجود عملکرد و مواضع وی در سال‌های گذشته که کاملاً همسو با ضدانقلاب و معاندان داخلی و خارجی نظام بوده است، مشخص نیست این مؤسسه چگونه قرار است تنظیم و نشر آثار امامی را مدیریت کند که همواره با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی مرزبندی روشنی داشت؟

نامه نگاری چندین نهاد درباره واردات لاستیک فرغون
بر اساس نامه نگاری چندین دستگاه مسئول که طی هفته های اخیر به نهادهای ذی ربط در امر واردات کالا ارسال شده، مقرر شده است که لاستیک فرغون از زیرنویس تک ستاره ردیف تعرفه 4011 کمیته یک آیین نامه اجرایی قانون صادرات و واردات مستثنی شود تا نوع تعرفه آن برای واردکنندگان این محصول تغییر کند.

حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف 1+2 شد
حسین مظفر به عنوان رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان انتخاب شد. به گزارش مهر، در جلسه دیروز ائتلاف سه نفره اصولگرایان حسین مظفر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این ائتلاف انتخاب شد. ائتلاف 1+2توسط علی اکبر ولایتی، غلامعلی حداد عادل و محمدباقر قالیباف تشکیل شده است. مظفر هم اکنون نماینده تهران و معاون رئیس مجلس است و سابقه تصدی وزارت آموزش و پرورش را نیز دارد. در همین حال محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین به باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد افراد حاضر در ائتلاف 1+2 باید افزایش یابد.

سوء استفاده یک حزب از خانواده های زندانی فتنه88
یک عضو حزب کارگزاران مأمور شده تا تکفل اقتصادی نزدیک به ۱۰۰ خانواده زندانیان فتنه ۸۸ را بر عهده گیرد و نیازهای مالی آنان را مرتفع کند. وی همچنین در تلاش است تا با ارتباط‌گیری منسجم، هماهنگی‌های لازم برای اتخاذ مواضع رسانه‌ای – سیاسی میان این خانواده‌ها را در مواقع لازم ساماندهی کند

امیدواری آژانس درباره بازدید از پارچین
شنیده شد که شبکه اسکای نیوزعربی به نقل از یکی از مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد: امیدواریم در دور جدید مذاکرات با ایران درباره بازدید از تاسیسات پارچین به توافق دست پیدا کنیم. خاطرنشان می‌شود هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز برای مذاکره با مقامات کشورمان وارد تهران می‌شود.

پیشنهادی به من نشده است
جهان:زهره طبیب زاده نوری، مشاور سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه هیچگونه پیشنهادی برای سرپرستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وی نشده است، گفت:کسانی که به دنبال مسایلی نظیر به کارگیری بانوان در مقام وزارت و بهره برداری سیاسی از این موضوع هستند، متاسفانه دچار نوعی التقاط فکری در بهره گیری از یک مدل غربی شده اند.

 نجف‌زاده سفیر شد
شنیده شد که کامران نجف‌زاده خبرنگار واحد مرکزی خبر از سوی سازمان بهزیستی به‌عنوان خبرنگار افتخاری و سفیر کودکان بی‌سرپرست معرفی شد. سازمان بهزیستی در مراسمی ویژه در تالار وحدت تهران ضمن تقدیر از قهرمانان پاراالمپیکی لندن و جمعی از پیشکسوتان عرصه هنر و ورزش، از کامران نجف‌زاده به‌خاطر کارگردانی مستندهایی با موضوع کودکان از جمله مستند «کودکان کار»، «نرگس»(ماجرای کودکان سوخته یک دبستان) و «مدرسه کالو، کوچک‌ترین مدرسه جهان» تقدیر و تشکر کرد. هاشمی رئیس سازمان بهزیستی ضمن اهدای لوح سفیر ویژه کودکان بی‌سرپرست و نشان درجه یک حمایت به خبرنگار واحد مرکزی خبر هدایایی نیز تقدیم مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، آتیلا پسیانی، فرامرز قریبیان و حمید سوریان کرد.

 آخرین وضعیت پرونده «مهدی هاشمی»
شنیده شد که وکیل خانواده هاشمی درخصوص آخرین خبرها از وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: هنوز وقت دادگاه تعیین نشده است. محمود علیزاده درمورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، اظهار کرد: هنوز کیفرخواست مهدی هاشمی به دست من نرسیده است. وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به این سوال که وقت دادگاه مهدی هاشمی تعیین شده است یا خیر، افزود: هنوز وقت دادگاه تعیین نشده و منتظریم احضاریه دادگاه برای حضور در وقت تعیین شده به دست ما برسد.
وی در رابطه با عناوین اتهامی مهدی هاشمی که براساس آن کیفرخواست صادر شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم تا زمان برگزاری دادگاه به موارد اتهامی موکلم اشاره کنم و همه در زمان برگزاری دادگاه از این موارد مطلع خواهند شد. گفتنی است؛ هفته گذشته دادستان تهران از صدور کیفرخواست مهدی هاشمی طی 125 صفحه و 12 مورد اتهامی خبر داد.

حکم دیوان عدالت لازم‌الاجراست
شنیده شد که رئیس دیوان عدالت اداری گفت: حکم دیوان لازم‌الاجراست و سعید مرتضوی هفته آینده در سازمان تامین اجتماعی هیچ سمت قانونی و رسمی ندارد. حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری با اشاره به رای عمومی هیات دیوان مبنی بر لغو ریاست «سعید مرتضوی» بر سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: حکم قطعی لغو ریاست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی دو روز گذشته در روزنامه‌های رسمی کشور منتشر شده و همین امر به منزله ابلاغ به شخص وی است. رئیس دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: ابطال ریاست سعید مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی از هفته آینده لازم‌الاجراست. گفتنی است؛ با وارد تشخیص داده شدن شکایت نمایندگان مجلس؛ مصوبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر انتصاب سعید مرتضوی به عنوان مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی، غیرقانونی اعلام شد و دیوان عدالت اداری نیز طی روز گذشته حکم ابطال مدیرعاملی وی را صادر کرد.

احمدی‌نژاد سهمش را گرفت و رفت
باشگاه خبرنگاران:محمدرضا باهنر، دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین گفت:احمدی‌نژاد سهمش را از اصولگرایان گرفت و مسیر خود را رفت و گفت که من مدیون تشکل‌ها و شورای هماهنگی نیستم بلکه خودم رفتم و کار را جلو بردم.


بازدید یک مرجع تقلید از نیروگاه بوشهر
رجا:قرار است آیت ا... نوری همدانی در آخرین روز از سفر 5 روزه خود به استان بوشهر از بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی کشور بازدید نماید.

تروریست‌های سوری اتباع ایران را تهدید کردند
شنیده شد که فرمانده نظامی ارتش آزاد سوریه در راستای اقدامات تروریستی خود ایرانی‌های مقیم این کشور را تهدید کرد. سلیم ادریس گفت: ایرانی‌های حاضر در سوریه 24 ساعت فرصت دارند که خاک این کشور را ترک کنند در غیر این صورت مسئولیت زندگی‌شان برعهده خودشان است. وی برای سرپوش گذاشتن بر کمک‌های مالی و تسلیحاتی کشورهای عربی و غربی از افراد مسلح سوری مدعی شد: برخی معتقدند حمایت ایران و روسیه از نظام بشار اسد اخیرا کاهش یافته است اما این اشتباه است و بالعکس حمایت این 2 کشور از بشار اسد افزایش یافته است.

وقتی حاکم آمریکایی تحقیر شد
رسا:آیت ا... عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت ا... سیستانی به عنوان یکی از عوامل اصلی خروج اشغالگران آمریکایی از عراق یاد کرد و گفت:این مرجع تقلید حتی اجازه چایی نوشیدن مقامات آمریکایی در دفتر خود را نداد.

رئیس‌جمهور می‌تواند بماند یا برود
تسنیم:کوچک‌زاده با اشاره به سخنان روز چهارشنبه رئیس جمهور در مجلس گفت: رئیس جمهور می‌تواند پس از صحبتهایش جلسه را ترک و یا به اظهارات نمایندگان توجه کند و این اختیار با رئیس جمهور است.

دانشگاه جای میتینگ انتخاباتی نیست
الف:کامران دانشجو، وزیر علوم گفت: دانشگاه جای میتینگ انتخاباتی نیست و سکوی تبلیغاتی با سکویی که قرار است در آن علم و منطق حاکم شود، متفاوت است.

سه نماینده امضای خود را پس گرفتند
شنیده شد که آقاتهرانی، بیژن نوباوه و رحماندوست سه تن از اعضای مجمع نمایندگان تهران امضای خود را از طرح اصلاح قانون تقسیمات کشوری پس گرفتند. ایسنا نوشت؛ بیژن نوباوه در اینباره گفت: اصلاح قانون تقسیمات کشوری بخش‌های مختلف و متنوعی از جمله مدیریت شهری و محدوده‌ها را در بر دارد و یکی از این بحث‌ها در مورد جدایی ری از تهران است اما با توجه به اینکه به نظر کارشناسی در اینباره نرسیده‌ایم که ری از تهران جدا شود یا بماند، ما امضای خود را از این طرح پس گرفته‌ایم

صالحی: نامزد ریاست‌جمهوری نمیشوم
شنیده شد که وزیر امورخارجه ایران به یکی از رسانه‌های اروپایی اعلام کرد در انتخابات کاندیدا نمی‌شود. خبرآنلاین نوشت؛ صالحی در پاسخ به این سوال که برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد نظر مساعد برای ریاست‌جمهوری روی شما وجود دارد، پاسخ داد: من فرد مورد نظر هستم؟ چه کسی گفته؟ نه، نه، نه، من فکر نمی‌کنم. البته صالحی احتمال کلی کاندیداتوری خود را رد نکرد و در پاسخ به این سوال که شما به‌طور کلی نامزد نیستید گفت: خب زمانی که می‌گویید به‌طور کلی، باید گفت کسی از آینده خبر ندارد.

حمله سایبری به 39 کشور
قدس آنلاین:بتازگی هکرهای ناشناس با حمله به صدها نهاد دیپلماتیک و دولتی در 39 کشور موفق به سرقت حجم قابل توجهی از اسناد حساس شده اند.

درخواست عجیب یک صهیونیست
العالم:برای اولین بار یک صهیونیست خواستار دریافت پناهندگی سیاسی از سوی مقامات مصری شده است.

دزدی 130 میلیارد دلاری مبارک
الف:گزارش کارشناسان بانک جهانی نشان می‌دهد «حسنی مبارک» رئیس جمهور مخلوع مصر در طول حکومت خود بیشتر از 130 میلیارد دلار از این کشور به سرقت برده است.

پوران درخشنده تکذیب کرد
شنیده شد که پوران درخشنده گفت: شبکه‌های اجتماعی غربی برای ایجاد تنش در کشور خبر کذبی از سوی من منتشر کرده‌اند. باشگاه خبرنگاران نوشت؛ پوران درخشنده، کارگردان درخصوص انتشار مصاحبه‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی غربی با مضمون اینکه متاسفم در کشوری زندگی می‌کنم که به خاطر حذف نکردن صحنه‌ای از فیلم به من اجازه حضور در سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر را نمی‌دهند، گفت: من چنین مصاحبه‌ای نکردم و چنین صحبت‌هایی از سوی من کذب محض است.

نخست‌وزیر پاکستان بازداشت می‌شود
شنیده شد که دادگاه عالی پاکستان به علت نقش نخست‌وزیر پاکستان در یک پرونده نیروگاه‌های اجاره‌ای قرار بازداشت وی را صادر کرد. پارسینه نوشت؛ دادگاه عالی پاکستان، دیروز قرار بازداشت راجا پرویز اشرف، نخست‌وزیر این کشور را در ارتباط با برخی قراردادهای خرید نیروگاه‌های اجاره‌ای صادر کرد. اشرف، در زمان انعقاد این قراردادها، وزیر آب و نیرو بود. به گزارش رسانه‌های محلی دادگاه قرار بازداشت 16 نفر شامل نخست‌وزیر را صادر کرده و به مقامات دستور داده تا اشرف را روز چهارشنبه در دادگاه حاضر کنند.

تحقیق‌وتفحص از بنیاد شهید هم کلید خورد
شنیده شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی قصد دارند از بنیاد شهید و امور ایثارگران هم تحقیق و تفحص کنند. فارس نوشت؛ این تحقیق و تفحص تاکنون توسط تعدادی از وکلای ملت امضا شده که عملکرد بنیاد شهید در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف و رسیدگی به امور فرهنگی و تبیین فرهنگ شهادت در جامعه، از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

مرتضی نبوی موسوی و کروبی سران فتنه نیستند
ظهر روز گذشته درخبر گزاری‌ ایلنا آمد،مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با فتنه گر بودن یا نبودن موسوی و کروبی گفته است: برداشت من این است که موسوی و کروبی جزو افرادی هستند که در فتنه دخیل بودند اما سران فتنه نیستند. سراغ سران فتنه را باید از آمریکا و اسرائیل گرفت. اما این خبر چندساعت بعد توسط مرتضی نبوی تکذیب شد. وی به نسیم گفت:یکی از خبرگزاری‌های وابسته به جریان اصلاحات سخنانم را تحریف کرده است.وی در ادامه افزود: موسوی و کروبی سران فتنه در داخل کشور هستند و باید پاسخگوی رفتارشان که باعث خسارت‌های زیادی به کشور شده است، باشند.

با شعار «دولت رفاه» می‌آیم
رجا:مهرعلیزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با شعار «دولت رفاه» در انتخابات نامزد می‌شوم.

ضرب‌الاجل گستاخانه تروریست‌ها
ایسنا: رئیس یک گروه تروریستی موسوم به ارتش آزاد سوریه در سخنانی گستاخانه اعلام کرد: ایرانیان 24‌ساعت وقت دارند که از سوریه خارج شوند. به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، سلیم ادریس، رئیس ستاد مشترک فرماندهی گروه تروریستی موسوم به ارتش آزاد سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری اعلام کرد: ایرانیان مقیم سوریه 24‌ساعت وقت دارند که این کشور را ترک کنند، در غیر این صورت ارتش آزاد سوریه درباره جان آنها هیچ مسؤولیتی برعهده ندارد.

پرسش سردار شعبانی درباره احمدی نژاد
قانون:سردار ناصر شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) گفت:ما باید بپرسیم احمدی‌نژاد از اول هم این‌طوری بود یا ما از اول نمی‌شناختیم و نمی‌توانستیم بهتر از این بشناسیم و روی بعضی از چهره هایمان روانشناسی اجتماعی داشته باشیم، لذا این نکته خیلی مهم است که متاسفانه احمدی‌نژاد با همه خوبی‌هایی که می‌توانست داشته باشد امروز از یکی از فرصت‌های نظام دارد به تهدید تبدیل می‌شود.

احمدی نژاد:رئیس‌جمهور را در ایران خدا تعیین می‌کند
بهار نیوز نوشت:غلامرضا نوری نماینده بستان آباد درباره دیدار روز یک‌شنبه مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با رئیس‌جمهور گفت: در این دیدار موضوع مباحث انتخاباتی مطرح گشت و رئیس‌جمهور در پاسخ به این گفته یکی از نمایندگان که انتظار می‌رود دولت در انتخابات دخالت نکند، گفت: رئیس‌جمهور را در ایران خدا تعیین می‌کند.

روایت لغو بازدید نمایندگان از زندان‌های تهران
 براساس اظهارات نمایندگان، در آخرین ساعات روز دوشنبه، پیامکی روی گوشی تلفن همراه اعضاء کمیسیون امنیت ملی ارسال شد که اعلام شده بود بازدید از زندان «اوین» و «رجایی شهر» لغو شده است.غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در این باره گفته است: دلیل لغو بازدید نمایندگان از زندان‌های تهران ارتباطی با سازمان زندان‌ها ندارد.وی با بیان اینکه ارسال پیامک از سوی سازمان زندان‌ها صورت نگرفته است، افزود: ارسال پیامک لغو بازدید از جانب خود نمایندگان بوده و این بازدید را به زمان دیگری موکول کرده‌اند.


شرط ناطق نوری برای کاندیداتوری حضور موسوی و کروبی است؟
در روز‌های اخیر برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها، خبری را به نقل از ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای جبهه ایستادگی، منتشر کردند مبنی بر اینکه ناطق نوری شرط ورود خود به عرصه انتخابات را حضور موسوی و کروبی عنوان کرده است. رئوفیان در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه تنها بر‌اساس شنیده‌های خود و پیامک ارسالی یک سایت خبری چنین مطلبی را عنوان کرده است گفت: خبری که از من در رسانه‌ها منتشر شده است مبتنی بر پیامکی بود که یکی از سایت‌های خبری برایم ارسال کرده و شخصا اطلاعی از نظرات شخصی حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری ندارم.

معاویه« امیرالمومنین» شبکه ماهواره‌ای المجد
در پی اظهارات شیخ احمدالکبیسی از علمای اهل سنت، در تلویزیون دبی و ناصبی خواندن معاویه بن ابی سفیان و فرزندش یزید، شیخ عبدالعزیز آل‌الشیخ مفتی دربار سعودی در شبکه ماهواره‌ای المجد اقدام به تعریف و تمجید از معاویه نمود و با امیرالمومنین خواندن وی اظهارات شیخ احمدالکبیسی را محکوم و با منافق خواندن او حکم تکفیر وی را صادر کرد.
در پی انتشار گسترده اظهارات الکبیسی، محمدبن راشد آل مکتوم، حاکم دبی دستور داد پخش سلسله برنامه‌های وی که از شبکه تلویزیونی دبی پخش می‌شد، متوقف شود.


بازتاب گسترده‌ انتشار تصویر بدن شکنجه شده زندانی سیاسی در عربستان
انتشار تصویر بدن شکنجه شده یک زندانی سیاسی عربستانی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. خبر مربوط به این شکنجه که صبح دیروز در رسانه‌های عربستان سعودی منتشر شده بود در زمان بسیار کوتاهی به طور گسترده در صفحات سایت‌های اجتماعی انعکاس یافت. در یک سال اخیر سازمان‌ها و موسسات بین‌المللی مدافع حقوق بشر، در گزارش و بیان?ه‌های مختلفی نسبت به وضعیت حقوق بشر و به خصوص شکنجه درون زندان‌های سعودی به شدت هشدار داده‌اند. تعدادی از سایت‌های خبری سعودی نیز نام این زندانی سیاسی سرشناس با جزئیاتی از چگونگی شکنجه وی را منتشر کرده‌اند. این زندانی سیاسی "عبدالله احمد فتحی الجندلی الرفاعی" نام دارد. او به دلیل درخواست افزایش آزادی و اصلاحات در عربستان بازداشت و روانه زندان شده است. وی در ملاقاتی با یکی از نزدیکان خود فاش کرد که "شدیدترین شکنجه‌ها را بر روی او انجام داده‌اند. انواع کابل‌های برقی و باتوم به کمر و نقاط مختلف بدنش زده‌اند. نیروهای امنیتی زندان‌های سعودی حتی با چاقو نقاط مختلف بدن او را زخمی کردند."

جلسات مشکوک داستان‌نویسان فتنه با لیدر جریان انحرافی
شنیده شده که اخیرا دو تن از داستان‌نویسان متعلق به جریان فتنه جلساتی را با لیدر جریان انحرافی برگزار کرده‌اند.
این دو نویسنده که علاوه بر انتشار داستان‌های مبتذل، مدیریت سایتی به ظاهرا ادبی را بر عهده دارند در این جلسه پیرامون مسائلی چون کمک به داستان‌نویسان و نیز لغو ممیزی کتاب بحث و گفت‌وگو داشته‌اند.
همچنین شنیده شده این جریان قولی را مبنی به لغو ممیزی یا کاهش نظارت بر کتاب را از این شخص گرفته‌اند.
بنا بر این گزارش یکی از این دو نویسنده اخیرا کتاب خود را علیرغم داشتن مجوز چاپ از ارشاد، به صورت رایگان در سایت شخصی‌خود منتشر و مدعی شد نمی‌تواند در برابر ممیزی ساکت بنشیند.
نکته آخر این که این جریان قصد دارد تا در ماه‌های آتی تعداد دیگری رمان و داستان را به این شیوه در فضای مجازی منتشر کند تا فشارها نسبت به ممیزی بیشتر شود.

سومین ازدواج گزارشگر معروف ورزشی
کارگر نیوزنوشت، یکی از مجریان و گزارشگران بسیار معروف ورزشی تلویزیون که سالهاست با سیاه نمائی خود را به عنوان یکی از مدافعان اخلاق مداری در ورزش به افکار عمومی معرفی می کند و مخاطبان زیادی هم در برنامه هایش دارد، برای سومین بار ازدواج کرد. این مجری و گزارشگر معروف ورزشی که از شهرت زیادی هم بهره می برد، در حالی که خودش در بسیاری از مسائل پشت پرده ورزش از جمله عزل و نصب های مربیان تیم های ملی نقش مهمی داشته، مدتهاست که چهره مدافع حق و حقوق ورزشکاران را به خود گرفته و خود را به عنوان سردمدار مبارزه با مفاسد ورزشی معرفی می کند. این چهره معروف تلویزیونی که در یکی از بهترین مناطق تهران یک منزل مسکونی بسیار گرانقیمت دارد، در حالی سعی می کند تنها با یک اتومبیل نسبتا معمولی در محافل رفت و آمد کند که نزدیکانش خبر از پارک کردن اتومبیل های گرانقیمت دیگری در پارکینگ منزلش می دهند.

        اخبار کوتاه

           *  هفته‌نامه «آسمان» که حامی و تریبون رسمی جریان فتنه است، در اقدامی عجیب، روز 26 دی‌ماه 1357 که روز فرار شاه خائن از کشور است را باوجود گفتمان غالب و رایج مردم ایران، در تیتری مغرضانه و قابل تأمل «ترک کردن کشور» خواند!
           *  به‌تازگی یکی از اساتید منحرف دانشگاه هنر تهران برای امتحان پایان ترم درس خود، از دانشجویان خواسته تا برای کسب نمره کامل و عالی، نمونه‌ای از نقاشی‌های مبتذل و عریان جنس مخالف[!] را با بهره‌گیری از سوژه‌های زنده و طبیعی به کلاس ارائه دهند. گفتنی است این اقدام استاد دانشگاه هنر در شرایطی صورت پذیرفته که مدتی است بسیاری از دانشجویان معتقد و مذهبی این دانشگاه در برابر اقدامات ساختارشکنانه وی ایستادگی می‌کنند؛ ولی هرگونه مقاومت و اعتراض آن‌ها نسبت به رئیس دانشگاه بدون نتیجه بوده است.
           *  وبگاه ضدانقلابی «جرس» که دست‌اندرکاران آن، بخشی از اعضای اتاق فرمان ماجرای ظهر عاشورای سال ۸۸ در تهران شناخته می‌شوند و عناد آن‌ها با اهل بیت(ع) بر کسی پوشیده نیست، به‌تازگی با انتشار مطالبی جهت‌دار به‌دنبال تخریب وجهه هیئت‌های مذهبی است. در این راستا، این وبگاه حامی فتنه به مداحان اهل بیت حمله کرده است.
           *  روزنامه «الدیار» چاپ لبنان نوشت: ناتو در حال رصد قدرت حزب‌الله در لبنان و اینکه در صورت سقوط سوریه چقدر تضعیف خواهد شد، است. بر اساس اطلاعاتی که ناتو اعلام کرده، قدرت حزب‌الله به 65 هزار نیروی سازماندهی شده می‌رسد که 15000 نفر از آن‌ها نظامی و آموزش‌دیده هستند و بقیه، ارتش مردمی قوی و آموزش‌دیده و مجهز هستند. بنا بر نوشته این روزنامه، این اطلاعات از بروکسل مرکز ناتو درز کرده است و گفته شده اگر در سوریه جنگی رخ دهد، نبرد گسترده‌ای در لبنان صورت خواهد گرفت و کسی نمی‌تواند در برابر حزب‌الله بایستد.
           *  مقام‌های فرانسوی از ابوظبی خواسته‌اند تا هزینه عملیات نظامی شمال کشور «مالی» را تأمین کند! براساس گزارش‌های رسیده، درخواست تأمین هزینه‌های حمله نظامی فرانسه به مالی را «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه، به مسئولان اماراتی ابلاغ کرده و عملیات کشور خود در مالی را جنگ علیه گروه‌های اسلام‌گرای افراطی توصیف کرده است. در همین حال، لندن و واشنگتن نیز به پاریس وعده داده‌اند از متحدان عرب خود در حاشیه خلیج‌فارس قول بگیرید که هزینه عملیات نظامی نیروهای فرانسوی در شمال کشور مالی را تأمین کنند

https://shoma-weekly.ir/qv3xvr