گفته می‌شود که...

تکذیب شایعه استعفای میرکاظمی خط و نشان وزیر اقتصاد برای مدیران بانک ها اظهارات فرشاد مومنی درباره نقاط قوت جمهوری اسلامی چرا فقط شنبه و یکشنبه؟ هشدار برای دایی‌ها و خاله‌ها درخواست فعالان فضای مجازی از قوه قضائیه دلیل شکست انقلاب: بیرون سوز میاد جنایت لاهیجان؛ جنایتی که در سکوت خبری جزئیات آن منتشر نشد خشونت های مدرن

تکذیب شایعه استعفای میرکاظمی

روز گذشته شایعه استعفای مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در فضای مجازی از سوی تعدادی از کاربران خاص منتشر شد. این درحالی است که این سازمان در حال تدوین دو لایحه مهم یعنی لایحه بودجه 1402 و لایحه برنامه هفتم است و پیش از این نیز برخی جریان‌های مخالف دولت سعی داشتند با اختلاف افکنی بین دولت و مجلس، در روند ارائه لوایح اخلال ایجاد کنند. با این حال یک منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا ضمن تکذیب شایعه استعفای میرکاظمی، تأکید کرد که رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه تیم کارشناسان سازمان، این روزها بشدت روی تدوین لوایح مذکور تمرکز دارند.

خط و نشان وزیر اقتصاد برای مدیران بانک ها

خاندوزی وزیر دولت سیزدهم در نشست علنی مجلس گفت: جلسه ای با تمام مدیران عامل بانک های دولتی در وزارت اقتصاد داشتیم و دستورالعملی را مبنی بر اینکه تا پایان سال چه میزان از اموال مازاد باید واگذار شود، ابلاغ کردیم که این دستورالعمل لازم الاجراست و اگر هم جریمه مالیات نداشته باشیم، از اهرم مدیریت استفاده می‌کنیم و مدیری که پای فروش اموال در سال ۱۴۰۱ نیست، نمی‌تواند در سال ۱۴۰۲ در سمت مدیریت بانک‌ها بماند.

اظهارات فرشاد مومنی درباره نقاط قوت جمهوری اسلامی

فرشاد مومنی استاد اقتصاد دانشگاه علامه گفت: نقاط قوت جمهوری اسلامی در تاریخ ایران بی‌سابقه است. برای نخستین بار در تاریخ ایران یک جنگ طولانی علیه کشور ما راه انداختند، ولی جمهوری اسلامی نه اجازه داد قحطی ایجاد شود و نه یک سانتی متر از خاک کشور جدا شود، آیا این افتخار ندارد؟

نیاز به ساخت ۲۵ هزار کلاس درس جدید

.ناصر قفلی در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان که در مجتمع آموزشی شهید محبی تهران برگزار شد با اشاره به اینکه ۴۰ هزار خیر و بیش از 2 میلیون خیر مدرسه‌یار داریم، گفت: خیرین در ساخت ۵۰ درصد مدارس کشور مشارکت دارند، اما این میزان مشارکت در حوزه مدارس استثنایی به ۷۰ درصد می‌رسد.

رئیس جامعه خیرین مد

چرا فقط شنبه و یکشنبه؟

یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: سلطنت طلبان و مجاهدین خلق(منافقین) هر هفته شنبه و یکشنبه در اروما، کانادا و برخی از شهرهای آمریکا با مجوز علیه ایران تجمع برگزار می کنند. چرا؟ چون در طول هفته دنبال کار و کاسبی خود هستند و دو روز تعطیل شنبه و یکشنبه به خیابان می آیند. بعد به ملت ما می گویند کاسبی نکنید. اعتصاب کنید.

هشدار برای دایی‌ها و خاله‌ها

یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: با توهم محبوبیت و به پشتوانه‌ فالورهای مجازی، خود را در برابر ملت حقیقی ایران قرار ندهید و برای نظام‌مقدس‌جمهوری‌اسلامی، لات بازی درنیاورید.

شماها نه مثل حسینعلی‌منتظری سابقه‌ی قائم‌مقامی‌رهبری دارید، نه مثل میرحسین‌موسوی سابقه‌ی نخست‌وزیری، نه مثل کاظم‌شریعتمداری سابقه‌ی مرجعیتی.

درخواست فعالان فضای مجازی از قوه قضائیه

رسانه های ضدانقلاب و معاند از جمله بی بی سی به نقل از مولوی عبدالحمید، خبرهای دروغی را درباره شرایط زندانیان در کشور منتشر کرده اند.

فعالان فضای مجازی با مقایسه این ادعا با ادعاهای یکی‌از سران فتنه ۸۸، از دستگاه قضایی درخواست کرده اند از فرد مدعی مدرک و مستندات حرفش را درخواست کنند وگرنه اقدام قانونی صورت گیرد.

دلیل شکست انقلاب: بیرون سوز میاد

شکست فراخوان ضدانقلاب، اغتشاشگران و رسانه های معاند در سه روز اخیر و عدم همراهی مردم و بازاریان موجب اختلاف بین ضدانقلاب و البته تمسخر آنان در فضای مجازی شد.

در روز اول (چهارده آذر) که شاهد بارش رحمت الهی بودیم، ابتدا در صفحاتشان در فضای مجازی گفتند بارش باران کار خودشونه (نظام) اما با تداوم بارش‌ها به اختلاف با یکدیگر افتادند که چرا قبل از اعلام فراخوان وضعیت آب و هوای را بررسی نکردند.

اما جریان انقلاب در پاسخ به این افراد و گروه ها با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی های ماه های منتهی به انقلاب و نیز در مناسبت های مختلف انقلاب اسلامی اقدام به انتشار تصاویر حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب و در شرایط مختلف آب و هوایی کردند و نوشتند مشکل شما آب و هوا نبود.

مشکل شما همراه نبودن دلِ مردم با شماست.

یک فعال فضای مجازی هم نوشت:

برای ثبت در تاریخ

دلیل شکست انقلاب:

بیرون سوز میاد

جنایت لاهیجان؛ جنایتی که در سکوت خبری، جزئیات آن منتشر نشد

۱۲ آبان امسال در لاهیجان جنایتی عجیب و هولناک در حد جنایت اکباتان و کرج رخ داده که رسانه ها کمتر به آن پرداخته اند.

حمید پورنوروز از مدافعان امنیت شهر و از مدافعان حرم در این شب در خانه اش به شکلی وحشیانه به شهادت رسیده.

چند دختر و پسر ۱۷، ۱۸ ساله همراه یک خانم به اصطلاح معلم از داخل خیابان او را تعقیب می کنند و با حمله به خانه‌اش اول در را شکسته و بعد وارد می شوند.

چون شهید سابقه حضور در سوریه و گردان های رزمی را داشته چند دقیقه ای با فنون رزمی مقاومت کرده که با کشیدن چادر همسر شهید تمرکز شهید را بهم می ریزند و سپس با ضربات چاقو و قمه و شمشیر به شهید، مظلومانه جلوی چشم همسر و دخترش که داخل خانه توسط خود شهید حبس شده تا مورد آزار قرار نگیرند کشته شده و تنش را به کوچه کشیده و ...

خشونت های مدرن

یک فعال فضای مجازی نوشت: یک زن، به خاطر جراحی زیبایی جان خودش را از دست داد و پسر‌ش را تنها گذا‌شت که اتفاقا اصلا هم نیازی به این جراحی نداشت.

یکی از بارزترین خشونت علیه زنان ایجاد احساس نارضایمندی در زن و تشویق او به انجام انواع جراحی های زیبایی است که اتفاقا هم هیچ انتهایی ندارد.

حال سوال من از تمام عزاداران زن زندگی آزادی این است شما که به خاطر یک ایست قلبی در گشت ارشاد پرونده هر نوع حجاب و نظارت را بسته اید نمی خواهید در محکومیت این خشونت و کشته ها، کلینیک های زیبایی را آجر کنید؟

به راستی آماری از مرگ های حین جراحی زیبایی دارید؟

نمیخواهید کاری برای زنی که هم جیبش خالی می‌شود و هم سلامتی اش در خطر است انجام دهید؟

https://shoma-weekly.ir/5ycTBJ