گفته می‌شود که...

توهین عجیب فرزنداحمدی نژاد به لاریجانی/ ساخت و سازهای آقای باند باز در شمال و شراکت با بازیکنان!/ کاندیدای جدید انتخابات ریاست‌جمهوری/ برخورد حراست برج میلاد با یک بازیگر/ گدایی در اتاق بازرگانی تهران!/ تشکیل کمیته مشورتی اصلاح‌طلبان/ مجادله پروین احمدی‌نژاد با معاون قالیباف و...

2 عضو شورای شهر خرمشهر بازداشت شدند
شنیده شد که به نقل از یک منبع آگاه دو عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر شنبه هفته جاری بازداشت شده و همچنان در بازداشت به‌سر می‌برند. فارس نوشت؛ درخصوص دلایل بازداشت این افراد هیچ اطلاعاتی به دست نرسیده است. شورای اسلامی شهر و شهرداری خرمشهر ماه‌هاست که با اختلاف‌نظر موجبات نارضایتی شهروندان خرمشهری و توقف پروژه‌های عمرانی و شهری را رقم زده‌اند. قرار است دستگاه قضایی در روزهای آینده به این موضوع رسیدگی کند.

اولین اظهار نظر مرتضوی پس از آزادی
مهر: سعید مرتضوی ظهر چهارشنبه در محل کار خود حاضر شد. وی در جمع اعضای هیأت‌ مدیره، معاونین و مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: خود را در همه حال سرباز ولایت می‌دانم.

 خبرنگارانی که آزاد نمی‌شوند
شنیده شد که فرمانده نیروی انتظامی گفت: آزادی برای جاسوسان و خبرنگارانی که اقدام به سوژه‌سازی و خوراک‌سازی برای رسانه‌های غربی می‌کنند، وجود ندارد. مهر نوشت؛ احمدی‌مقدم اظهار کرد: عده‌ای معتقدند درحال حاضر آزادی وجود ندارد. این در حالی است که دستور آزادی اشخاص با دستور نیروی انتظامی صورت نمی‌گیرد.

کاندیدای جدید انتخابات ریاست‌جمهوری هم وارد شد
شنیده شد که نماینده مردم آستارا در مجلس گفت که در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری کاندیدا خواهد شد. ایسنا نوشت؛ صفر نعیمی‌رز اظهار کرد: اگر خدا بخواهد و مردم همان‌طور که در مجلس نهم من را انتخاب کردند بازهم قبول کنند و دعای خیرشان بدرقه راهمان باشد در عرصه انتخابات حضور پیدا می‌کنم البته با توجه به اینکه ریاست‌جمهوری فراتر از عرصه نمایندگی مجلس است حتما رضایت خاطر و عنایت ویژه مقام عظمای ولایت را هم می‌طلبد.

برخورد حراست برج میلاد با یک بازیگر
شنیده شد که سانس آخر نمایش فیلم در برج میلاد (محل حضور منتقدان و خبرنگاران) به اکران فیلم «از تهران تا بهشت» با بازی مهناز افشار اختصاص داشت که این بازیگر با همراهی صابر ابر برای دیدن فیلم به محل جشنواره آمده بودند. سینماپرس نوشت؛ ماموران با این توجیه که صابر ابر کارت ورود به محوطه را ندارد، با تندی از ورود این بازیگر به داخل سالن نشست‌ها جلوگیری کردند. درخواست‌های مهناز افشار و معرفی صابر ابر که ظاهرا ماموران انتظامات وی را نمی‌شناختند! نیز چاره‌ساز نشد تا اینکه این مساله با پادرمیانی برخی از مسئولان جشنواره ختم به خیر شد.

وکیل‌ مرتضوی: من بی‌اطلاعم
فرارو:محمد اصلانی، وکیل‌مدافع مرتضوی با ابراز بی‌اطلاعی از چرایی دستگیری سعید مرتضوی گفت: من تنها خبر بازداشت و خبر آزادی وی را شنیده ام.

تشکیل کمیته مشورتی اصلاح‌طلبان
الف:کمیته مشورتی اصلاح طلبان برای حضور هرچه بهتر در انتخابات آینده با حضور اعضای شورای عالی بنیاد باران تشکیل شد.

مداخله جدید بحرین در امور ایران
عصرایران: وزارت خارجه بحرین در اقدامی مداخله جویانه، برنامه شماری از نمایندگان مجلس را برای سفر به جزیره ابوموسی محکوم کرد.

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌ا... خوشوقت
شنیده شد که آیت‌ا... عزیزا... خوشوقت بی‌هوش نیست؛ اما به علت نصب دستگاه و لوله‌گذاری در مجرای تنفسی بر اساس نظر متخصصان، داروی بی‌حسی و آرام‌بخش می‌گیرد تا بتواند وجود لوله در مجرای تنفسی را تحمل کند. مهر نوشت؛ سرپرست دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان سعودی گفت: آیت‌ا... خوشوقت به علت بالا بودن قند خون و نارسایی تنفسی، کلیوی و قلبی در بیمارستان ملک فیصل مکه بستری و در اتاق ICU تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارند.

چین دوخت لباس اسلامی را ممنوع کرد!
شنیده شد که دولت چین در اقدامی عجیب زنان منطقه خودگردان «ترکستان شرقی» واقع در قلمرو « سین کیانگ» را از استفاده کردن و دوخت لباس‌های اسلامی منع کرد. جام جم نوشت؛ مسئولان پلیس چین به خیاط‌های ساکن این منطقه نسبت به دوخت چنین لباس‌هایی هشدار داده و شرکت‌های تولیدکننده را مجبور کردند که توافقنامه‌ای حاوی ۱۰ بند قانونی امضا کنند که در اثر آن تولید لباس باحجاب برای زنان مسلمان متوقف می‌شود.

فضاسازی آشکار صهیونیستها
دیپلماسی ایرانی: روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل در یک فضا سازی آشکار نوشت: تهران به رئیس جمهور سوریه گفته که خودش باید مراقب امور کشورش باشد. این روزنامه مدعی شد:
زمانی که بشار اسد، از ایران خواست از جانب سوریه به اسراییل حمله کند، ایرانی ها به وی گفتند باید خودت در مورد امور مربوط به سوریه، اقدام کنی.

دیدار بعدی در قدس
فارس: بازدید رئیس جمهور از مسجد راس الحسین و زینبیه با حاشیه هایی همراه بود. زمانیکه نماز رئیس جمهور ایران تمام شد ناگهان فردی در حرکتی غیر منتظره که واکنش محافظان را در پی داشت، خود را به احمدی نژاد رساند و با صدای بلند و به عربی گفت:احمدی نژاد! دیدار بعدی ما در قدس.

پاسخ متکی به دختر آتاترک
شنیده شد که منوچهر متکی از خاطرات خود در زمان مسئولیت سفارت ایران در ترکیه گفت. دانشجو نوشت؛ متکی گفت: خانمی در یکی از مراسم به سمت من دست دراز کرد که من با او دست ندادم. وی به من گفت من دختر آتاترک هستم و تو چرا با من دست ندادی و در جواب گفتم ‌مواظب خودت باش تو دختر آتاترکی و من پسر خمینی‌ام.

مجادله لفظی پروین احمدی‌نژاد با معاون قالیباف
شنیده شد که معاون شهرداری تهران و پروین احمدی‌نژاد در جلسه شورای شهر بر سر استخدام‌ها با هم مجادله کردند. فارس نوشت؛ پروین احمدی‌نژاد اعتقاد داشت شهرداری تهران در چهار سال اخیر خارج از قوانین و مقررات اقدام به جذب نیروی انسانی کرده است و پورزرندی معاون شهردار در پاسخ به انتقاد احمدی‌نژاد تاکید کرد که شهرداری به هیچ‌وجه نیروی جدیدی را جذب نکرده و حاضر است در یک جلسه عمومی اسناد و مدارک آن را ارائه دهد.

اخبار ضد و نقیض از استعفای معاون ارزی بانک مرکزی
شنیده شد که مینو کیانی‌راد، معاون ارزی بانک مرکزی در پی چند روز عدم حضور در محل کار خود استعفا کرده است و قرار بر این است که محمود بهمنی شخصاً در غیاب وی مدیریت ارزی بانک مرکزی را در دست بگیرد. تابناک نوشت؛ معاون ارزی بانک مرکزی، مینو کیانی‌راد در پی بروز نوسانات در بازار ارزی طی روزهای اخیر استعفا کرده و چند روزی است که در محل کار خود حاضر نشده است.

اقدام عجیب یک بانک غیردولتی
شنیده شد که یک بانک غیردولتی با مسدود کردن بخشی از حقوق کارمندان خود، از آنها خواسته با این پول به سفر بروند. جوان نوشت؛ این بانک غیر‌دولتی وابسته به یک نهاد عمومی چند وقت پیش با انعقاد قراردادی با یکی از شرکت‌های مسافرتی به نام «م‌»بخشی از حقوق کارمندان خود را برای انجام سفر مسدود کرده است. این بانک حدود ۱۵ میلیون ریال از کارمندان خود را به این سفر اختصاص داده است. جالب اینکه این بانک اعلام کرده که کارمندان تنها تا ۲۵ بهمن‌ماه فرصت دارند از این امکان سیر وسیاحت بهره بگیرند درغیر این صورت پول به آنها عودت داده نمی‌شود. این ابتکار جالب این بانک غیردولتی درحالی است که تا چندی پیش پرداخت وام‌هایی چون مسکن و ضروری در این بانک به کارمندان به حالت نیمه‌تعلیق درآمده بود.

فتنه همواره زاد و ولد می کند
آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با فعالان فرهنگی شهر مشهد گفت: نباید گفت فتنه 88 که با حکمت رهبری و بصیرت مردم مهار شد، از بین رفته بلکه این فتنه همواره به‌دنبال زاد و ولد است و زاد و ولد فتنه نیز جریان‌های سیاسی هستند.

دولت تعمدا به قانون بی‌توجهی می‌کند
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مشکل عمده ما با دولت این است که نمی‌خواهد به قانون تمکین کند و دولت تعمدا به قانون بی‌توجهی می‌کند.

مصوبات برای رئیس مجلس ارسال می‌شود یا نمی شود؟!
محمد رضا خباز عضو هیات تطبیق مصوبات اعلام کرده بود که 2‌سال است مصوبات برای رئیس مجلس ارسال نمی‌شود.به گزارش مهرمصوبات دولت برای مجلس ارسال می‌شود اما برای جلوگیری از انتشار و رسانه‌ای شدن این مصوبات به مهر محرمانه ممهور می‌شود.
به گفته یکی از اعضای هیات تطبیق، این شگرد جدید دولت برای بستن دست هیات تطبیق و رئیس مجلس در اطلاع‌رسانی به افکار عمومی است، چراکه با اطلاع‌رسانی در این خصوص و آگاهی افکار عمومی از اقدام دولت، آنها مجبور به اصلاح این مصوبه خواهند شد.از سوی دیگرهیات تطبیق و رئیس مجلس هم مجبور خواهند بود نظر خود درباره قانونی یا غیرقانونی بودن موضوع را به صورت محرمانه به دولت ارسال کنند.

تکذیب اهانت یک ناشناس در مصر به احمدی‌نژاد
به‌دنبال انتشار خبری مبنی بر اهانت فردی ناشناس در مصر به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان رئیس دفتر حافظ منافع ایران در مصر آن را تکذیب کرد. مجتبی امانی تاکید کرد هیچ‌ مشکلی در سفر رئیس‌جمهوری کشورمان به قاهره به وجود نیامده و شایعات برخی رسانه‌ها صحت ندارد. وی افزود: افرادی که در محل حضور داشتند به‌شکل خودجوش در محل حاضر بودند و از طریق رسانه‌ها از سفر احمدی‌نژاد مطلع شدند و نماز عشاء را با رئیس‌جمهوری در مسجد حضرت زینب(س) به جا آوردند. امانی بیان کرد: اخبار مربوط به حمله به احمدی‌نژاد تلاشی برای ضربه زدن به روابط ایران و مصر است.

نباید انتخابات به دور دوم کشیده شود
مشرق: علی اکبر ولایتی در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد زین‌العابدین(ع) قم گفت: نباید انتخابات به دور دوم کشیده شود چون آسیب پذیری بیشتری خواهد داشت.
وی با تأکید بر این که کار دولت آینده از هر زمان دیگری سخت‌تر خواهد بود، افزود: اصحاب فتنه و کسانی که به عنوان جریان انحرافی شناخته می‌شوند احتمال دارد بخواهند برای انتخابات برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشند.

اف‌بی‌آی مانع سفر نوه مالکوم ‌ایکس شد
پرس تی وی: پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی مانع از سفر نوه مالکوم ‌ایکس به ایران برای شرکت در یک نشست شده است.

 کتک مفصلی مرضیه دباغ از دست زنان  طرفدار موسوی
خبرآنلاین نوشت: مرضیه دباغ گفت: من در پل یادگارامام از زنانی که طرفدار موسوی بودند کتک مفصلی خوردم. من همانجا به این خانم‌ها گفتم که شما لااقل لباس درستی بپوشید تا به این سید اینقدر ظلم نکنید. در ‌‌نهایت راننده من را نجات داد.

جبهه پایداری مجوز ندارد
مهر:صولت مرتضوی، معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به این که هر تشکلی که بخواهد فعالیت کند، باید مجوز داشته باشد گفت: جبهه پایداری برای همایش بیست و ششم خود تقاضای مجوز نکرده است و ما تنها به تشکل هایی که مجوز دارند، اجازه فعالیت می دهیم.

دولت فراگیر محسن رضایی
مهر:محسن رضایی با بیان این که در آینده رسما اعلام نامزدی می‌کنم گفت: دولت آینده باید دولت فراگیر باشد.

مرتضوی، بهانه است
عصر ایران:حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: عدم توجه به حدود اختیارات و استقلال قوا، عامل اصلی این دعواهاست. هم دولت و هم مجلس به استقلال یکدیگر لطمه می زنند.آقای مرتضوی این وسط یک بهانه است.

معاون ارزی بانک مرکزی استعفا کرده است؟
 شنیده‌ها حاکی از آن است که مینو کیانی راد معاون ارزی بانک مرکزی در پی چند روز عدم حضور در محل کار خود استعفا نموده است و قرار بر این است که محمود بهمنی شخصاً در غیاب وی مدیریت ارزی بانک مرکزی را در دست بگیرد.
به گزارش تابناک، شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون ارزی بانک مرکزی، مینو کیانی راد در پی بروز نوسانات شدیدی در بازار ارزی کشور طی روزهای اخیر استعفا کرده و چند روزی است که در محل کار خود حاضر نشده است.این در حالی است که رئیس جمهور چندی پیش و در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی با اشاره به مینو کیانی راد که در آن کنفرانس خبری حضور داشت، اعلام کرد که وی بیش از حد توان خود زحمت کشیده و می‌کشد.

شهاب مرادی خبر فارس را تکذیب کرد
حجت الاسلام شهاب مرادی اظهار نظر منسوب به وی درباره «رسوایی» را تکذیب کرد. فارس روز گذشته در گزارشی درباره اکران فیلم رسوایی در برج میلاد اعام کرد که حجت الاسلام شهاب مرادی درباره فیلم «رسوایی» عنوان کرده که به جای صورت ده نمکی باید دستش را بوسید. حجت الاسلام مرادی در تماس با فارس ضمن تکذیب این خبر عنوان کرد که در این خصوص هیچ اظهار نظری نکرده است.

تلاش چین برای توافق هسته‌ای ایران با 1+5
 مقامات روسی و چینی دیروز خواستار تسریع در نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 شدند. سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه دیروز گفت انتظار دارد دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 که قرار است در قزاقستان برگزار شود، شاهد پیشرفت‌های جدی باشد.
وی افزود: این مذاکرات مدت هاست که شاهد پیشرفتی نبوده و فشاری جدی بر هر دو طرف احساس می‌شود تا با قدری کوتاه آمدن از شدت خواسته‌های خود بر سر یک وضعیت میانه توافق کنند. سخنگوی وزارت خارجه چین نیز از ایران و گروه 1+5 خواست برای پیشرفت مذاکرات که قرار است در 8 اسفند در قزاقستان برگزار شود، تلاش کنند و کشورش آماده است برای رسیدن به راهکاری مسالمت آمیز از طریق دیپلماتیک تلاش نماید.

ایران دو تا سه ماه سلاح هسته ای  می سازد
کارشناسان اروپایی نیز می‌گویند وقت مذاکره با ایران درحال پایان یافتن است. میشائیل برزوسکا، رئیس مؤسسه تحقیقات صلح و امنیت در هامبورگ گفته است: هر چند ادعا نمی‌کند ایران قصد ساخت سلاح هسته‌ای را داشته باشد، ولی وضعیت به جایی رسیده است که اگر ایران چنین قصدی داشته باشد، تنها به دو تا سه ماه وقت نیاز دارد.
به گزارش تابناک، از نگاه این کارشناس اروپائی از سویی باید توجه داشت که ایران از تحریم‌های اقتصادی آسیب دیده و هرگونه توافقی با ایران ممکن است با پیش شرط کاهش فشارهای اقتصادی همراه شود و از سوی دیگر نگرانی اسرائیل از مسلح شدن ایران به سلاح هسته‌ای باید جدی گرفته شود.

توهین عجیب فرزنداحمدی نژاد به لاریجانی
صفحه منتسب به فرزند رئیس جمهور در مطلبی با عنوان «منطق خوارج» در توهینی آشکار رئیس مجلس را همانند معاویه دانست که مقابل علی(ع) ایستاده است.
 مهدی احمدی نژاد در صفحه فیس بوک خود نوشت: «از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان هستید می شوی بی ادب.»
وی افزود: «استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.»

گاف عجیب محمود عباس در اجلاس قاهره
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در اشتباهی عجیب، طی سخنرانی خود در نشست کشورهای اسلامی، به حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر به جای محمد مرسی رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.وی در سخنرانی افتتاحیه اجلاس گفت: «از جناب محمد حسنی مبارک رئیس‌جمهور مصر تشکر می‌کنم.»
عباس به سرعت اظهارات خود را اصلاح کرده و گفت: تشکر می‌کنم از جناب رئیس‌جمهور محمد مرسی.bپیش از این نیز صلاح عبدالمقصود وزیر اطلاع رسانی مصر در یک برنامه تلویزیونی چنین گافی داده بود.

 36 میلیون هزینه خوراک ببری که گوشت الاغ نمی‌خورد!
ببر بیوه سیبری پس از مرگ ببر نر، راهی قرنطینه می‌شود تا به هر طریقی زنده بماند، تست بیماری «مشمشه» هم مثبت است اما محیط زیست هنوز حاضر نیست با معدوم کردن این ببر، شکست خود را در این پروژه بپذیرد.سازمان دامپزشکی اعلام کرده است که ببر ماده سیبری هم مثل ببر نر مبتلا به بیماری باکتریایی و مسری «مشمشه» است از کارمند باغ وحش درباره نوع تغذیه ببر ماده می پرسیم که می گوید: قبلاً گوشت الاغ داده می شد اما مدتهاست که دیگر ببر ماده، گوشت گوساله می خورد، تقریباً روزی 5 کیلوگرم.با یک حساب سرانگشتی هزینه خوراک گوشت ببر ماده را روزی 100 هزار تومان برآورد کردیم که در سال می شود 36 میلیون و 500 هزار تومان

تغییرات گسترده در ستادهای انتخاباتی یک کاندیدای احتمالی
یکی از کاندیداهای احتمالی بیشتر روسای ستاد انتخاباتی استانی خود را تغییر می دهد. بر اساس شنیده ها یکی از کاندیداهای احتمالی که از مدتها پیش فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است بیشتر روسای ستاد انتخاباتی استانی خود را تغییر می دهد.
بر اساس شنیده‌ها ۲ تن از نزدیکان این کاندیدای احتمالی رئیس ستاد انتخابات وی در انتخابات ریاست جمهوری نیستند و شنیده شده که (ح.د)قرار است در این سمت مشغول به کار شود. شنیده شده بود که (ش) از ستاد انتخاباتی این کاندیدای با تجربه حذف می شود ولی تکذیب شد ولی یکی از مشاوران وی که در این سالها خیلی نزدیک او بود کلا حذف شده است.بر اساس شنیده ها به دلیل برخی انتقادات به این کاندیدا وی تصمیم دارد اکثر مسئولان ستادهای استانی خود را تغییر دهد.

270,000,000 سلاح در دست خانواده های آمریکایی
در حال حاضر مردم امریکا 270 میلیون اسلحه در خانه های خود دارند. به عبارتی نرخ تملک سلاح شخصی در ایالات متحده 88.8 درصد است. از لحاظ مقایسه تعداد سلاح های تحت تملک شخصی در بین 178 کشور دنیا، امریکا رتبه اول را به خود اختصاص داده است. قوانین آمریکا حمل سلاح را حق شهروندان آمریکایی می داند. در ماده دوم قانون اساسی آمریکا آمده است که "یک ملیشیای بسیار منظم برای حفظ امنیت یک ایالت آزاد ضروری است. این حق مردم برای نگهداری و حمل اسلحه نباید نقض شود.
قانون حمل سلاح در امریکا یکی از قوانین چالش برانگیز و پرحاشیه است که لغو و تاییدهای کم و بیش فراوانی را در ایالت های مختلف به خود دیده است. به پس از واقعه سندی هوک اکثر سایت ها و خبرگزاری های امریکایی همزمان با هم از ”لزوم سختگیرانه تر ساختن قانون حمل اسلحه" سخن گفتند. در ایالات متحده، طبق قوانین ایالتی و فدرال، حق تملک اسلحه و حمل آن برای همه افراد بالای 18 سال (در برخی ایالت ها) و افراد بالای 21 سال در تمام ایالت ها لحاظ شده است.

ساخت و سازهای آقای باند باز در شمال و شراکت با بازیکنان!
مسول رده بالای یکی از باشگاههای بزرگ پایتخت، در شمال کشور به برج سازی مشغول است!به گزارش حدیدنیوز این فرد که تا پیش از حضور در فوتبال، بضاعت مالی چندانی نداشت در چند سال اخیر توانسته توان مالی خود را بالا ببرد و حالا در شمال کشور به ساخت و ساز و فروش ویلا و واحدهای آپارتمانی مشغول است. جالب اینجاست که او برای فروش املاکش بیشتر در این تیم تبلیغ می کند و تا به حال توانسته، پول خوبی از فروش این املاک به برخی بازیکنان تیمش در بیاورد. او همچنین توانسته رابطه خود را با این بازیکنان نزدیکتر از قبل کند و حتی برای خود باندی تشکیل دهد. این فرد از بازیکنان معروف این باشگاه پول می گیرد و با سرمایه آنها ساخت و سازهایش را انجام می دهد و به آنها وعده می دهد که سود خوبی نصیب شان خواهد شد. "ع.ا" حالا سرمایه زیادی دارد و یکی از اهرم های قدرت باشگاهش نیز به حساب می آید.

اخبار کوتاه     
   *  به‌تازگی «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین، طی برگزاری نشستی در پاریس، در اظهاراتی مضحک گفت: مردم ایران باید انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده را تحریم کنند. وی در ادامه در اظهاراتی مضحک‌تر مدعی شد سال آینده، سال تغییر در ایران است. این در حالی است که در این نشست، شخصیت‌های سیاسی آمریکایی مانند «نیوت گینگریچ» نماینده جمهوری‌خواه، «هاوارد دین» نماینده دموکرات، «بیل یچاردسون»، «جان بولتون» به همراه «میشل الیو ماری» وزیر سابق فرانسه، در این نشست حضور داشتند.
   *  بر اساس اخبار رسیده، این روزها، حجم اقدامات گروه‌های تروریستی وهابی در پاکستان علیه شیعیان افزایش زیادی یافته است که حکایت از برنامه‌های خطرناک دشمنان داخلی و خارجی این کشور دارد. در همین  راستا، طی روزهای گذشته «اقبال مسعود» از رهبران شیعه، در نزدیکی منزلش هدف گلوله قرار گرفت و به‌شهادت رسید. همچنین چهار تن از مردم عادی نیز هدف ترورهای کور این گروه‌ها قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند.
   *  شورای شهر بریتانیا قرار گرفتن هرگونه شعار و نماد مذهبی را در سر در خانه‌ها ممنوع اعلام کرد و آن را مغایر با قانون بریتانیا دانست. این در حالی است که مسلمانان بریتانیا از این تصمیم شورای شهر برآشفته‌اند و معتقدند شهادتین بر سر در خانه‌ها نشان‌دهنده ایمانشان است و آن‌ها باید بتوانند در کشوری که ادعای آزادی می‌کند، این کار را انجام دهند.
   *  «علیرضا نوری‌زاده» که در روزهای گذشته همواره از اندک مخاطبان خود خواسته با «نه» گفتن به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، آن را تحریم کنند؛ این‌بار در اظهاراتی متفاوت، از امیدهایی که مخالفان نظام جمهوری اسلامی به بعضی از انتخابات‌های در دوره‌های گذشته، سخن به میان آورد و خواستار شرکت آنان به‌نفع اصلاح‌طلبان و به امید پیروزی مجدد آنان شد.
   *  بی‌بی‌سی فارسی طی گزارشی این‌بار حرف خود را از زبان «شکوری‌راد» یکی از اصلاح‌طلبان زد و از هم‌اکنون، و پیشاپیش، خاتمی را پیروز انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اعلام کرد: شکوری‌راد در این‌باره می‌گوید: اگر خاتمی بیاید و مانعش نشوند، پیروز انتخابات خواهد بود! این در حالی است که ضدانقلاب‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 نیز با همین شگرد با القای پیروزی میرحسین موسوی، زمینه فتنه پس از انتخابات را فراهم کردند.

https://shoma-weekly.ir/8uI4UG