گفته می‌شود که...

توزیع رایگان روزنامه انحرافی درنوروز/ سایت انتخاب همسر در ایران!/ نظارت بر پیامک‌ها در انتخابات /پسر مسول مبارزه با فساد در تیم دسته اولی!/ بدشانسی مدافع ایرانی بعد از چندین عمل زیبایی /در مورد نقاط تاریک بودجه روشنگری می کنم/ یک ادعای عجیب از مفتی های وهابی !و...


تاکتیک چمران برای انتخابات خرداد 92
شنیده شد که مهدی چمران هم‌اکنون رئیس شورای شهر تهران است. او با اعلام ضمنی کاندیداتوری ریاست‌جمهوری خرداد 92، رسما فعالیت‌های تبلیغاتی خود را کلید زده است. صراط نوشت؛ وی در یکی از اظهارنظرهای خود با اعلام اینکه «من جاروکش مردم هستم» به نوعی قصد خود برای نامزدی در ریاست‌جمهوری یازدهم را تایید کرد. اما طبق شنیده‌های سروش‌نیوز و برخی تحلیل‌ها، وی در نهایت از کاندیدا شدن در ریاست‌جمهوری 92 انصراف می‌دهد و مجددا برای شورای شهر تهران کاندیدا می‌شود، منتها با این تفاوت که  طی این مدت خود را در حد کاندیدای ریاست‌جمهوری مطرح کرده و با تواضع و فروتنی برای مردم و حس تکلیف خدمت در لباس شورای شهر، کنار می‌کشد.

اعتراض مراجع به جشن استقبال نوروز
بر اساس گزارش روزنامه اعتماد، روز گذشته سه تن از مراجع تقلید نسبت به اظهارات و اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان دادند و هر کدام به طور جداگانه درباره آنچه در سفر رییس‌جمهور در ونزوئلا گذشته بود ابراز تاسف کردند. آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی روز گذشته ضمن انتقاد شدید از برگزاری جشن «استقبال از نوروز» گفت: «خدا شاهد است من غصه‌دار و ناراحت هستم؛ احکام اسلام را مسخره کرده و هتک حرمت می‌کنند.» روزنامه اعتماد نوشت: این مرجع تقلید در دیدار با جمعی از طلاب حوزه علمیه خود با اشاره تلویحی به رفتارهای احمدی‌نژاد، گفت: «چرا باید در مقابل این همه خلاف شرع سکوت کرد؟ آیا هنوز هم جای توجیه باقی مانده است؟» آیت‌الله صافی ابراز انزجار و تنفر از «اعمال خلاف شرع که اخیرا اتفاق افتاده است» را وظیفه تمام «دوستداران اهل‌بیت» دانست. وی همچنین افزود: «نباید وضعیت طوری شود که معروف، منکر و منکر، معروف جلوه داده شود. اشخاصی که عمدا احترام احکام اسلام را از بین می‌برند و فسق و فجور را در مملکت ترویج می‌کنند، در پیشگاه خداوند متعال و ارواح طیبه‌ شهیدان مسوول هستند.»

بانفوذترین زنان دنیای تجارت
نشریه فورچون لیست 50 زن پرنفوذ جهان تجارت و اقتصاد را منتشر کرده است. جینی رامتی مدیرعامل شرکت آی بی ام در راس این فهرست جای دارد.نیوز نت، جینی رامتی مدیرعامل شرکت آی بی ام که سال گذشته در رده هفتم فهرست 50 زن پرنفوذ جهان تجارت و اقتصاد قرار داشت امسال به صدر این لیست صعود کرده است. ایندرا نویی مدیر عامل شرکت پپسی کو مانند سال گذشته در مقام دوم است. مگ ویتمن مدیر عامل هیولت پاکارد که سال گذشته در مکان نهم قرار داشت امسال به مقام سوم صعود کرده است. اما آیرین روزنفلد مدیر عامل شرکت کرافت فودز که سال گذشته درمقام نخست این فهرست جای داشت امسال به مکان چهارم سقوط کرده است. الن کولمان مدیر عامل دوپون در جایگاه پنجم است. پاترشیا وورتز از شرکت ای دی ام، اورسولا بورنز از شرکت زیراکس، شرلی ساندبرگ از شرکت فیس بوک، ابیگیل جانسون از شرکت فیدلیتی اینوستمنتس و سافرا کاتز از شرکت اوراکل به ترتیب مقام های ششم تا دهم این فهرست را در اختیار دارند.

هاشمی: تا حد توان در انتخابات کمک خواهم کرد
روزنامه اعتماد نوشت:  آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار جمعی از نمایندگان ادوار گوناگون مجلس شورای اسلامی، در پی درخواست‌های مکرر حاضران مبنی بر حضور در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری، این امر را مستلزم وجود توان و نیرو دانست و گفت: به نظر می‌رسد اگر شرایط حضور همه سلایق، شخصیت‌ها و دوستداران و وفاداران به نظام اسلامی فراهم شود، شخصیت‌های خوشفکر، باتجربه و دارای پایگاه اجتماعی خوب برای حضور در صحنه وجود دارند و من هم تا حد توان به تحقق این امر کمک خواهم کرد.

یک نماینده پارلمان سوریه ربوده شد
شنیده شد که افراد مسلح، «ایاد سلیمان» نماینده پارلمان سوری را در شهر حمص در محله القدیمه این شهر ربودند. این فرد به مکانی نامعلوم منتقل شده و هیچ اطلاعی از وی در دسترست نیست. صراط نوشت؛ همچنین نیروهای ارتش یک خودروی بمب‌گذاری شده را در منطقه «سرمین» در حومه ادلب شناسایی و خنثی کردند. درگیری بین نیروهای ارتش با افراد مسلح در شهر ادلب منجر به کشته شدن 40 تروریست و زخمی شدن تعداد زیادی از آنها شد.

جلد حاشیه‌ساز مجله پنجره تغییر کرد
به گزارش روزنامه ابتکار،  جلد ویژه‌نامه نوروزی مجله «پنجره» به دلیل برخی مسائل حاشیه‌ای تغییر کرد. جلد ویژه‌نامه نوروزی مجله «پنجره» که به یکی از عکس‌های محمود احمدی‌‌نژاد، رئیس جمهور کشور اختصاص داده شده بود، تغییر کرد.یکی از اعضای تحریریه این مجله، به فارس گفت: جلد پنجره به دلیل بازخورد نامناسب و تعبیر مخاطبین از بی احترامی به رئیس جمهور و بنا به دستور مدیر مسئول جمع آوری شد و این مجله با جلد جدید مجددا از فردا توزیع خواهد شد.وی ادامه داد: ضمنا تاکنون فشار یا دستوری برای برخورد با این ویژه نامه از سوی دولت یا مقامات قضائی صورت نگرفته و مطالب هفته نامه تغییری نداشته است.

پسر مسول مبارزه با فساد در تیم دسته اولی!
یکی از مسولان فوتبال که مدعی است در چند سال گذشته با فساد در فوتبال مبارزه می کند،خود در ترویج فساد نقش مهمی دارد.این مقام مسول که به همکاری با دلال ها نیز متهم شده است، پیش از شروع رقابت های دسته اول کشور، پسر خود را به صورت کاملا سفارشی به یکی از تیم ها منتقل کرده است! درباره این مقام مسول شایعات زیادی وجود دارد. این مقام بلندپایه، همچنین در ماههای اخیر تا توانسته دوستان نزدیک خود به تیم های ملی و باشگاهی منتقل کرده تا پست های مهمی بگیرند.

دستگیری 3 عضو القاعده
تسنیم:امیر سرتیپ علی حاجی‌لو فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران از دستگیری 3 نفر از اعضای گروهک تروریستی القاعده طی ماه‌های اخیر در مرزهای کشورمان خبر داد و گفت:این افراد تحویل سازمانهای مربوط(وزارت اطلاعات) شدند.

توزیع رایگان روزنامه انحرافی درنوروز
صراط:قرار است حلقه انحرافی در تعطیلات نوروزی با انتشار میلیونی روزنامه خود و توزیع رایگان در مراکز شلوغ شهرهای بزرگ، فعالیتهای انتخاباتی خود را کلید بزند.

واکنش بقایی به سخنان نماینده مجلس
فرارو: حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسشی درباره اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس درباره لغو سفرهای استانی به دلیل عدم استقبال مردم گفت‌: حرف وی مورد تأیید نیست.

کشف مهمات جنگی در آذربایجان شرقی
شنیده شد که فرمانده انتظامی شهرستان اسکو گفت: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تعدادی سلاح و مهمات جنگی در این شهرستان کشف شد. پارسینه نوشت؛ مهدی عبادی‌پور اظهار کرد: براساس اخبار رسیده مبنی بر ورود سلاح و مهمات از استان‌های همجوار توسط باند قاچاق سلاح، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: عوامل انتظامی با تحقیق درخصوص موضوع و بررسی صحت آن با هماهنگی مقام محترم قضایی از سه نفر به هویت‌های معلوم تعداد سه قبضه کلت کمری به همراه تعدادی تیر جنگی را از داخل خودرو کشف وضبط کردند که بنا به اظهارات متهمان قصد انتقال و فروش آن را در شهر ایلخچی را داشتند.

نامه لاریجانی به احمدی‌نژاد
شنیده شد که خراسان نوشت؛ علی لاریجانی رئیس مجلس چندی پیش با ارسال نامه‌هایی به رئیس‌جمهور، اعلام کرده است که مصوبه شماره 257091/47138 دولت درباره تهاتر مطالبات قوه مجریه و شرکت هواپیمایی آسمان و بخشنامه شماره 23446/ت47643ه‍ کابینه درباره صدور مجوز انعقاد قرارداد با نیروهای شرکتی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دارای ایرادات متعدد قانونی بوده و باید لغو شود.

نظارت بر پیامک‌های انبوه در انتخابات
شنیده شد که رئیس مرکز توسعه فناوری و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: در موضوع انتخابات، روی محتوای دیجیتال پیامک‌های انبوه از طریق این مرکز نظارت خواهد شد. حسن علیزاده با اشاره به بحث تبلیغات انتخابات از طریق پیامک بیان کرد: یکی از چالش‌هایی که در ایام سیاسی با آن روبه‌رو هستیم موضوع پیامک‌های تبلیغاتی کاندیداهاست. البته اگر این تبلیغات در بازه زمانی انتخابات شکل بگیرد و محتوای تبلیغی داشته باشد ایرادی ندارد؛ اما تخریب از طریق پیامک مورد قبول نیست.

نظر رئیس پدافند غیرعامل درباره علت مرگ چاوز
شنیده شد که رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دو نکته مهم در بحث دفاع زیستی قابل ذکر است؛ یکی از ضعف‌ها قوانین بین‌المللی و اهرم‌های بازدارنده برای منع به‌کارگیری عوامل زیستی است. بنا بر ویژگی خاص عوامل زیستی یا همان عوامل میکروبی یا بیولوژیکی، قوانین بین‌المللی نتوانسته بازدارندگی لازم و کامل را ایجاد کند تا کشورها بتوانند از آن استفاده کنند.
سردار جلالی ادامه داد: نکته دوم اینکه سطح تولید خطر بسیار بالاست که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد و در سطحی است که در امنیت ملی قابل توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال بعد از مرگ هوگو چاوز رئیس‌جمهور وقت ونزوئلا، معاون وی اعلام کرد که مرگ چاوز بر اساس حمله زیستی آمریکایی‌هاست که قابل بررسی و توجه است و نشان‌دهنده بالا بودن سطح تهدید است.

 الهام: نامزدی‌ام را تأیید نمی‌کنم
رجا:غلامحسین الهام سخنگوی دولت درپاسخ به این پرسش که برخی می گویند شما در انتخابات ریاست‌جمهوری، نامزد خواهید شد، به یک جمله بسنده کرد و گفت:نه، این خبر را تایید نمی‌کنم.

تکثیر سلولی نامزدهای ریاست‌جمهوری!
خبرآنلاین:ابراهیم اصغرزاده نخستین دبیرکل حزب همبستگی گفت:اکنون با تکثیر سلولی نامزدهای ریاست‌جمهوری مواجهیم.

قالیباف از کجا آجیل می‌خرد
شنیده شد که محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با نشریه‌ای به سوالات مطرح‌شده این‌گونه پاسخ داد: میوه و آجیل شب عیدتان را از کجا می‌خرید؟ ان‌شاءا... از میادین میوه و تره‌بار شهرداری. پسته هم می‌خرید؟ واقعیتش این است که هنوز تصمیم نگرفته‌ام. آخرین باری که برای خانه خرید کردید چه زمانی بود؟ من خیلی کم فرصت دارم که شخصا خرید منزل را انجام بدهم. ولی آخرین خریدم مربوط به 27- 28 روز قبل است. یادتان هست که چه خریدید؟ بله، گل برای همسرم. عید امسال کجا هستید؟ ان‌شاءا... مشهدالرضا(ع)، می‌دانید که ما مشهدی هستیم. اگر بخواهید سال 92 را در یک جمله تعریف کنید چه می‌گویید؟ امیدوارم ان‌شاءا... سال سربلندی برای ملت ایران باشد.

چوب حراج به اموال احمدی‌نژاد
شنیده شد که در رسانه‌ها آمده بود که در دومین مرحله فروش خیریه هدایای رئیس‌جمهوری ارزان‌ترین مورد خودنویسی با برند Mont Blanc بوده است. براساس گزارش خبرگزاری‌ها، در این مراسم که با حضور معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در کاخ سعدآباد سالن حافظیه برگزار شد این خودنویس به مبلغ یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رفت. این خودنویس هم جزو هدایایی بود که در 8سال گذشته توسط مقام‌های خارجی به رئیس‌جمهور و خانواده‌اش اهدا شده بودند و احمدی‌نژاد آنها را به سازمان بهزیستی هدیه کرد تا با فروششان هزینه‌های مددجویان تحت پوشش این سازمان تامین شود.

جواب رد آیت‌ا... مصباح به الهام
شنیده شد که غلامحسین الهام و فاطمه رجبی اخیرا با آیت‌ا... مصباح یزدی دیدار کردند. غلامحسین الهام در این دیدار تلاش داشته تا نظر آیت‌ا... مصباح را نسبت به احمدی‌نژاد تغییر دهد ولی در این کار موفق نبوده است. جهان نوشت؛ تا چندی پیش از غلامحسین الهام به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی دولت برای انتخابات ریاست‌جمهوری نام برده می‌شد که طبق شنیده‌ها برای الهام محرز شده است که صلاحیت وی در انتخابات تایید نخواهد شد.

در مورد نقاط تاریک بودجه روشنگری می کنم
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس به زندگی نیوز گفت: مسائل و موضوعات زیادی در لایحه بودجه ۹۲ وجود دارد که هفته آینده در یک کنفرانس خبری همه آنها را به رسانه ها اعلام خواهم کرد. نماینده مردم تهران که در جریان بررسی لایحه سه دوازدهم نیز اعتراضات زیادی رادرصحن علنی عنوان کرد اذعان داشت: لایحه سه‌دوازدهم تمام شد و اکنون حرفهایی در خصوص لایحه بودجه کل کشور در سال ۹۲خواهم داشت.

بدشناسی مدافع میلیاردی بعد از 4 بار عمل زیبایی!
بهترین برندها و بهترین جراحی های زیبایی در اختیار ستاره هاست که در چشم هستند و حتی وین رونی هم از این قاعده مستثنی نبود و با کاشت مو به زیبایی خود کمک کرد. در ایران هم بازیکنان و مربیان برای زیبایی دست به جراحی؛ بوتاکس و هر نوع زیبایی می زنند. استفاده از رنگ مو در بین بسیاری از مربیان به امری عادی تبدیل شده است. اما در بین این ستاره ها یک مدافع بدشانس هم وجود دارد. او که خیلی زود و در جوانی موهای خود را با ریزش فراوان از دست داد اکنون سال هاست که برای زیبایی خود تلاش می کند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
این مدافع مشهور ایران تا به حال چهار بار برای بازگشت مو های خود و رسیدن به زیبایی دست به جراحی زده است و آثار این جراحی در سر او کاملا دیده می شود اما چیزی که پس از این جراحی ها بازنگشت موهای ستاره بود که هنوز هم او را بدون مو می بینیم اما همچنان این ستاره با قراردادی میلیاردی در تلاش برای بازگشت مو های خود است. شاید اگر او هم همانند وین رونی زیبایی خود را به متخصصی زبر دست می سپرد اکنون موهایش مثل ستاره منچستر یونایتد پر پشت بود.

مبلغان «نوروز» را عزاخانه نکنند
ایسنا:حجت‎الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در جمع مبلغان جوان (بشیران جوان) دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، با تأکید بر اینکه «مبلغان باید فضای نوروز را درک کرده و عید را به عزاخانه تبدیل نکنند»، گفت:اگر کسی به این دلیل از کار ما زده شد، مقصر او نیست، بلکه مبلغ است که نمی‎داند چه زمانی را به این کار اختصاص دهد.

بیش از 170 هزار نفر قتل تنها در 10 سال!
آمار منتشر شده توسط «اف بی آی» نشان می دهد که در دهه نخست قرن 21 در ایالت های آمریکا به استثنای «فلوریدا» که یکی از ناامن ترین ایالت های این کشور است، حدود 170 هزار نفر به قتل رسیده اند.به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال»، آمار و ارقام جدیدی که توسط دولت آمریکا منتشر شده است، نشان می دهد که تنها در دهه نخست قرن 21 از سال های 2000 تا 2010 دست کم 169 هزار نفر در ایالت های مختلف آمریکا کشته شده اند.این آمار شامل تعداد افراد به قتل رسیده در ایالت «فلوریدا» نمی شود. فلوریدا یکی از ناامن ترین ایالت های آمریکا به حساب می آید که هر روزه شاهد حوادث تیراندازی گوناگونی است.

ضرر 280 میلیونی احمدی‌نژاد در حراجی!
باشگاه خبرنگاران: در دومین مرحله مزایده هدایای مقامهای خارجی به رئیس جمهور، ارزان‌ترین مورد یک خودنویس بود.خودنویسی که تصویر آن در سایت بهزیستی منتشر شده نماد فیلم «عصر جدید» اثر چارلی چاپلین است که به صورت بسیار محدودی در جهان توسط شرکت مشهور«MONT BLANC» تولید شده است. در کل جهان از این خودنویس 88 عدد تولید شده که یکی از آنها به دست رئیس جمهور ایران رسیده است. قیمت پایه این خودنویس چیزی حدود 80 هزار دلار یا به عبارتی 280 میلیون تومان (با دلار 3 هزار و 500 تومانی) بوده در حالی‌که این خودنویس به مبلغ یک میلیون و 350 هزار تومان به فروش رفت!.

بزرگترین نقد مشایی به خود
اسفندیار رحیم مشایی در حاشیه جلسه روز گذشته هیات دولت در جمع خبرنگاران، در جواب سوالی مبنی بر اینکه «بزرگ‌ترین نقد به خود را چه می‌دانید؟» گفت: نقدی که به خود وارد می‌دانم این است که نواقص زیادی دارم.به گزارش ایسنا،مشایی درباره نکات منفی رئیس‌جمهور گفت: باید بگویم کار آسانی نیست و اگر منظور نقص است، طبیعی است که هر انسانی دارای نقص باشد اما نکته برجسته‌ای به ذهن من نمی‌رسد؛ البته نمی‌گویم که نقصی وجود ندارد.

سایت انتخاب همسر در ایران!
سایت "بی بی سی فارسی" در گزارشی در مورد سایت های اینترنتی همسر یابی نوشت؛ آیا حاضرید از طریق سایت‌های دوست‌یابی با شریک زندگی خود آشنا شوید؟
مقامات رسمی در ایران اعلام کرده‌اند که برای هیچ سایت اینترنتی همسریابی در ایران مجوز فعالیت صادر نکرده‌اند. چندی پیش اعلام شده بود که با گردانندگان این سایت‌ها برخورد قانونی انجام می‌شود. با این حال ده‌ها سایت همسریابی، سال‌هاست در ایران فعالیت می‌کند. جستجویی کوتاه در اینترنت نشان می‌دهد که امروزه بعضی ایرانی‌ها هم مثل مردم سایر کشورهای جهان به دلایل مختلفی از جمله مشغله‌های زندگی، از پشت کامپیوتر به دنبال، دوست، شریک و یار زندگی خود می‌گردند.
پیش‌تر معاون اجتماعی پلیس فتا، ضمن هشدار به کاربران اینترنت درباره اعتماد به این سایت‌ها گفته بود: "فریب افراد با عناوین مختلف از جمله ازدواج در محیط سایبری بسیارآسان است و علت این مساله پنهان ماندن هویت واقعی افراد است".

عزت و منافع کشور تامین شود، رهبری اجازه مذاکره می‌دهد
به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی در نشست هفتگی جامعه وعاظ تهران ‌گفت: رابطه دو کشور در شرایط مناسب و تأمین منافع ملی، با هماهنگی رهبری معظم انقلاب می‌تواند صورت گیرد. نظر معظم‌له هم این نیست که ایران و آمریکا تا روز قیامت مذاکره‌ یا رابطه نداشته باشند. اگر شرایطی باشد که عزت و منافع کشور تأمین شود، مقام معظم رهبری اجازه مذاکره و رابطه را خواهند داد؛ همانطور که در مسائلی مانند عراق، افغانستان و پرونده هسته‌ای به‌صورت موقت و موردی بین دو کشور مذاکراتی انجام گرفته است.

مردم ایران به پول رای نمی دهند
سیدشمس الدین حسینی ، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه گفته می‌شود تعدادی از نمایندگان مجلس هدف از ثابت نگه داشتن مبلغ یارانه مردم را در بودجه سه دوازدهم سال آینده کل کشور، جلوگیری از برنامه های احتمالی انتخاباتی دولت با استفاده از یارانه‌ها دانسته اند، بیان کرد: معیارهای مردم ایران برای رای دادن به افراد بالاتر از معیارهای مادی است و اگر کسی برخلاف این گفته نظری دارد آن را رسما اعلام نماید. اصولا مگر مردم ایران به پول رای می دهند!

باید از تجربیات گذشتگان استفاده کرد
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مورد نادیده گرفتن تلاشهای نخبگان ما در دوره‌های گذشته و فاصله گرفتن نسل جدید با نسل پیشین گفت: اینکه نسل آینده، نسل پیش از خود را عامل پیروزی یا شکست بداند و در این مسیر، او را متهم به اشتباه یا عامل اصلی بروز مشکل امروز خود کند، مسئله ای قابل تامل است.البته اگر نسل بعد، نسل پیش از خود را به اشتباه متهم کند، خوب است.
چراکه دنیا دار آزمون و خطاست.به گزارش انتخاب،وی در ادامه در مورد «تاثیر گسست نسلی بر روند حرکت جامعه» ، گفت:گسست نسلی دو چیز را نسبت به نسل پیشین از شما می گیرد و موجب می‌شود که بگویید از اول شروع می کنم؛ یکی اینکه بگویید آنها نیّات خوبی نداشتند و ما از آنها بهتر هستیم،یا ما بر خلاف آنها نیات پاکی داریم. بسیاری از رخدادهای کشور ما از این دست است و به چنین چیزی توجه نمی شود که آنها که به این نتیجه رسیدند و این کار را انجام دادند، حتماً به عوارض و عواقب این کار اندیشیده بودند و حتماً مسائلی را در نظر گرفته بودند.وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: حتما باید از تجربیات گذشتگان استفاده کرد، زیرا گذشتگان کسانی هستند که همین مسیرها را در زمان خود پیموده اند، اگر آنان به نتیجه رسیدند، کدام راه را در پیش گرفتند و اگر به نتیجه نرسیدند، علت آن چه بوده است؟

ملازاده:من امام زمان هستم!
کارشناس وهابی شبکه وصال فارسی در تفسیری عجیب از آیه مبارکه «و جعلنا للمتقین اماما» مدعی شد همه می توانند امام زمان باشند!
ملازاده در پاسخ به یکی از مخاطبان خود مدعی شد: «... جنابعالی هم می توانید امام زمان باشید، من هم می توانم امام زمان باشم، هر عالم درستی، هر عالم ربانی که مردم را در راه خیر رهبری کند امام زمان می شود ...»
البته این کارشناس وهابی نگفت که چگونه این آیه شریفه بر این معنی دلالت دارد که هر کس از خدا بخواهد که پیشوای مومنان شود حتما امام زمان خواهد شد.
گفتنی است که این اولین باری نیست که وهابیت برای توجیه باور های خود به تحریف معنای آیات قرآن کریم دست می زند.

فائزه، مرد‌ترین عضو خانواده هاشمی است !
یاسر هاشمی رفسنجانی درخصوص نامه 18 خرداد سال 88 آیت‌الله هاشمی به رهبری،به اعتماد گفت:آن زمان که مسئله نمازجمعه 26 تیرماه پیش آمد پدر یک روز همه ما را در خانه جمع کرد و گفت: «با توجه به روند جدیدی که در حال شکل‌گیری است یا باید با این جریان باشم یا مردم و مواضع سیاسی خودم را برهمین اساس تبیین کنم. سپس چشم به مادرم دوخت و تاکید کرد: «بچه‌ها را اذیت خواهند کرد و شما باید خیلی تحمل داشته باشی.» چون مادر آستانه تحمل پایین‌تری نسبت به ایشان دارند.وی افزود:سر فائزه درد می‌کند برای دردسر. پای حرف‌ها و نظرات خود می‌ایستد و حاضر به پرداخت هزینه هم هست. بنده ندیدم آقای هاشمی در کارهای فائزه دخالتی داشته باشد ولی نصحیت می‌کند. به مزاح می‌گویند خانم فائزه، مرد‌ترین عضو خانواده هاشمی است.

یک ادعا درباره قطعی شدن حضور خاتمی
پارسینه نوشت: با نزدیک شدن انتخابات بازار فعالیت‌های انتخاباتی و گمانه زنی درباره کاندیداهای گروه‌های مختلف سیاسی داغ است. دراین میان اصلاح طلبان از مدت‌ها قبل بر حضور محمد خاتمی اصرار داشتند.حضوری که در هاله ای از ابهام قرار داشت اما بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار پارسینه فراکسیون اقیلت مجلس نامه ای به محمد خاتمی نوشته و از او خواسته در انتخابات شرکت کند.
نامه ای که قرار است به زودی در سایت این فراکسیون منتشر شود.این نامه را نمایندگانی چون حجت الاسلام پور فاطمی، محمد رضا تابش، امیری نماینده زرند، تاج گردون و سبحانی فرد امضا کرده اند.گفته شده رئیس دولت اصلاحات هم این نامه را پذیرفته و حضور خود در انتخابات را قطعی اعلام کرده است.به این ترتیب به نظر می‌رسد محمد خاتمی یکی از کاندیداهای اصلاح طلب انتخابات خواهد بود.

ادامه  دستگیری ها در شورای شهر رشت
 جلسات شورای اسلامی شهر رشت به دلیل از حدنصاب افتادن که ناشی از دستگیری‌های اخیر تعدادی از اعضای این شورا می‌باشد تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد. اخیراً پنجمین عضو شورای اسلامی رشت نیز با اتهامات مالی با حکم مقامات قضایی استان بازداشت شده است. قبلاً و در اواخر بهمن ماه گذشته رئیس و یک عضو شورای اسلامی و نیز در اوایل اسفند ماه جاری دو عضو دیگر شورا در همین راستا بازداشت شده بودند که با احتساب بازداشت اخیر، شورای اسلامی شهر رشت از این پس فاقد حدنصاب خواهد بود و تا اطلاع ثانوی جلسات آن برگزار نخواهد شد. رحیمی رئیس روابط عمومی دادگستری استان گیلان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی با تایید بازداشت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با استناد به تبصره یک ماده 188 آیین دادرسی کیفری، از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرد. اخیراً رهبری املشی نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با اشاره به وقایع اتفاق افتاده در شورای اسلامی شهر رشت گفته بود، وضعیت شورای شهر رشت، حیثیت گیلان را خدشه‌دار کرده است.

یک ادعای عجیب از مفتی های وهابی !
یاسین العجلونی، مفتی وهابی، اسارت زنان شیعه سوری از سوی تروریست‌های وهابی در این کشور را مجازدانست! به گزارش شیعه نیوز، العجلونی؛ در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت اعلام کرد: تروریست‌ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند.
وی از طریق "فیس بوک"تروریست‌ها را به تملک زنان علوی و حامیان اسد توصیه کرد. فرقه ضاله وهابیت در راستای همگامی با کفر جهانی، به منظور تضعیف شیعه، درحال طراحی توطئه‌های مختلف است که از آن جمله می‌توان به، کافر دانستن شیعیان، انتساب شیعیان به یهود، اقدامات تروریستی جهت ناامن کردن مراکز و مراسم مذهبی شیعیان، تشکیل گروه‌های تبلیغی و نظامی علیه شیعیان و... اشاره کرد.

7 نفر در عربستان گردن زده شدند
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی عفو بین الملل اعلام کرد این هفت نفر با وجود در خواست سازمان ملل در شهر جنوبی ابا و در میدانی عمومی گردن زده شده اند.
سازمان ملل گفته بود محاکمه این هفت نفر ناعادلانه بود و با معیارهای جهانی عدالت همخوانی نداشت.

اخبار کوتاه:
 دو حزب سلفی مصر به نام «الدعوه» و «النور» در اردوگاه نظامی «ابو قیر» واقع در شرق اسکندریه، نشستی با عنوان «خطر شیعه» برگزار کردند. به‌تازگی نیز«شیخ احمد سیسی» از رهبران سلفی ضدشیعی مصر، در سخنانی مدعی شد: شیعه خطرناک‌ترین گروهی است که در طول تاریخ ظهور کرده و حتی یک روز هم به خاطر خدا قیام نکرده و پرچم اسلام را برافراشته نکرده است! وی که در مسجد «الصدیق» اسکندریه سخنرانی می‌کرد، در مورد توجه مردم مصر به مذهب تشیع افزود: مصر در آستانه یک فاجعه است و باید جلوی آن را گرفت. وی در سخنانی گستاخانه مدعی شد: مذهب شیعه شری است که در حال حاضر دامنگیر اکثر کشورهای مسلمان شده و ایستادن در مقابل آن، کمک همه مسلمانان را می‌طلبد!.
  به‌تازگی نشستی با «استقلال بلوچستان» از جانب حزب چندنفره «ملی بلوچستان» در لندن با هدف تجزیه بلوچستان از ایران برگزار شد. گفتنی است «دانا روهرا باچر»، نماینده مجلس سنای آمریکا. که مسئول پیگیری طرح خاورمیانه مورد نظر آمریکا در مجلس سنا است، نیز در این نشست حضور داشته است
  در ادامه تلاش‌های ضدانقلاب برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات آینده ریاست‌جمهوری، جمعی از عناصر مطرود و رانده شده از سوی ملت ایران، در سایت صهیونیستی فیس‌بوک صفحه‌ای با نام «من فقط در انتخابات آزاد شرکت می‌کنم» را‌ه‌‌اندازی کرده‌اند. نکته جالب، عدم استقبال از این صفحه است، به طوری‌که تعداد انگشت‌شماری عضو آن شده‌اند. از سران اصلی تشکیل‌دهنده این صفحه می‌توان به فراریان خارج از کشوری مانند مزروعی، امیر ارجمند و…اشاره کرد.
  وبگاه صهیونیستی و حامی فتنه «بالاترین» طی اخباری به جایگاه و مقام حضرت مهدی(عج) توهین و جملات شرم‌آوری را منتشر کرد. این وبگاه سابقه اهانت به دیگر مقدسات ایرانیان مسلمان، مخصوصاً حضرت امام هادی(ع) را نیز در پرونده سیاه خود دارد. بالاترین، مهم‌ترین بازوی رسانه‌ای فتنه‌گران در اغتشاشات پس از انتخابات 88 بود که اصلاح‌طلبان تندرو، منافقین، عناصر ضدانقلاب و طرفداران فتنه سبز از طریق آن، هماهنگی‌های لازم را برای ایجاد آشوب و اغتشاش در نقاط مختلف تهران و برخی شهرهای دیگر صورت می‌دادند.
  «الیزابت ایزابل» وکیل فرانسوی ایران در پرونده شکایت از ایران‌ستیزان هالیوود، در مصاحبه‌ای گفته است: جلوی اکران فیلم «آرگو» را می‌گیرم و هالیوود را به عذرخواهی از ایران وادار می‌کنم.
  «غلامحسین الهام» به‌تازگی در دیدار با آیت‌الله مصباح تلاش کرد نظر او را درباره احمدی‌نژاد تغییر دهد ولی در این کار موفق نبود. تا چندی پیش از غلامحسین الهام به‌عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی دولت برای انتخابات ریاست‌جمهوری نام برده می‌شد.
  به‌تازگیمراسمی تحت عنوان هشت مارس روز جهانی زن در رشت برگزار شد که بر اساس اخبار رسیده به بازخوانی تاریخچه جنبش‌های فمینیست و تلاش برای الگوسازی نگاه غربی در کشور برگزار شده است. گفتنی است در این مراسم که با حضور تعداد کمی افراد لاابالی و بی‌قیدوبند برگزار شد، به ارزش‌های اسلامی توهین و هتک حرمت صورت گرفت. همچنین تصاویر به دست آمده از این مراسم نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان با هنجارشکنی کامل و دهن‌کجی نسبت به ارزش‌های اسلامی و زنان به‌صورت کاملاً کشف حجاب کرده در کنار مردان نشسته‌ بودند که جا دارد مسئولان آن‌ها را شناسایی کنند و در مقابل این عمل وقیح و خلاف شرع خود پاسخگو باشند.
  «یاسین العجلونی» مفتی وهابی در یک فتوای شرم‌آور، اسارت زنان شیعه سوری از سوی تروریست‌های وهابی در این کشور را مجاز دانست! العجلونی در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت، اعلام کرد: تروریست‌ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند.


https://shoma-weekly.ir/DMQRPS