گفته می‌شود که...

تا انتخابات

ولایتی درباره اینکه آیا اعضای ائتلاف به میثاق‌نامه خود مبنی بر معرفی یک نفر هنوز هم پایبند هستند، اظهار داشت: ما اعضای ائتلاف بارها اعلام کرده‌ایم تا آخر پای ائتلاف خواهیم بود و امیدوارم که بقیه اصول‌گرایان نیز به ائتلاف بپیوندند.


جلیلی: چرا یارانه یک ماه 70 میلیون ایرانی جزو معوقات بانکی 6 نفر باید باشد

جلیلی گفت:  در بحث معوقات بانکی 70 هزار میلیارد تومان، مطالبه داریم که بیش از 18 ماه از سررسیدش گذشته است. الان عدهای پرداخت یارانهها را عامل افزایش نقدینگی و تورم دانستند ولی ما بررسی کردیم که 11.4 هزار میلیارد از این معوقات که دست 23 نفر است از این رقم 6 نفر اول 3 هزار و 700 میلیارد را در دست دارند که این  رقم برابر یارانه یک ماه 70 میلیون ایرانی است.

 رضایی: نیاز به فتحالفتوح داریم

رضایی گفت: بازگشت عزت به خانههای ما مثل بازگشت آوارگان جنگی به خانههاست پس بحث تنها رأی دادن نیست نیاز به حماسه سیاسی داریم بعد از آن دولت مقتدر حماسه اقتصادی را موجب شود پس نیاز به فتح الفتوح داریم و میارزد جوانان ناامیدی را پس زده و با همه توان به صحنه بیایند.

ولایتی: به اتحاد اصولگرایان امیدوارم

ولایتی  درباره اینکه آیا اعضای ائتلاف به میثاقنامه خود مبنی بر معرفی یک نفر هنوز هم پایبند هستند، اظهار داشت: ما اعضای ائتلاف بارها اعلام کردهایم تا آخر پای ائتلاف خواهیم بود و امیدوارم که بقیه اصولگرایان نیز به ائتلاف بپیوندند.

 غرضی: شعارم 1+55 است

وی افزود: من عرض می کنم که شعار من 1+55 است یعنی از بین 75 میلیون نفر 55 میلیون نفر حق رأی خواهند داشت.کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:هدف من از کاندیدا شدن این است که رأی مردم را بگیرم و دولت ضد تورم تشکیل دهم و خدمات را در زیرمجموعه این دولت ضد تورم انجام دهم؛ من میخواهم قدرت سیاسی امروز کشور را که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته تقویت کنم.

 محمدرضا عارف: اهداف و روشهای اصلاحطلبانه دارم

وی با اشاره به فعالیت ستاد انتخاباتیاش حول محور منشور اخلاقی گفت: ما در ستاد  انتخاباتی منشور اخلاق انتخاباتی را تهیه کردیم و تأکید کردهایم هدفمان اصلاحطلبانه است یعنی میخواهیم دولتی مستقر شود که مأموریتش اصلاح مستمر امور کشور در راستای پیشرفت و توسعه پایدار باشد. روشهایمان نیز اصلاح طلبانه است و اقدامات و تصمیمات ما منجر به ایجاد گسست در سرمایههای اجتماعی ،ساختاری و مدیریتی کشور نخواهد شد. 

حسن روحانی: آمریکا کدخدا است با آمریکا ببندیم راحتتریم

حسن روحانی با بیان این که به نظر من مذاکره با آمریکا راحت تر از مذاکره با اروپا است افزود: بسیاری از اروپایی ها آقا اجازه می خواهند اما آمریکایی ها به قول معروف کدخدا هستند پس اگر با کدخدا ببندیم راحت تر هستیم تا اینکه به سراغ یک مقام پایین تر برویم.

قالیباف:طبیعی است با شک و تردید به من نگاه کنید

قالیباف گفت: من کاملاً شما را درک میکنم؛ آنقدر حرف، شعار و وعده بدون عمل شنیدهاید که ممکن است با شک و تردید به حرف من نگاه کنید، این طبیعی است. اما کارنامه من در دوران دفاع مقدس، دوران خدمت در نیروی انتظامی و شهرداری تهران برای دوستان، همرزمان و جوانان مشخص است. هرگز در هیچ مسئولیتی قول و وعده ای به مردم ندادم که پس از آن نتوانسته باشم به وعده خود وفا کنم. ضمانت این وعده نیز کارنامه 35 ساله بنده است.

حدادعادل : برای بنده قابل تصور است که من فرد نهایی نباشم

حدادعادل گفت: کاملاً برای بنده قابل تصور است که من فرد نهایی نباشم؛ از روز اولی که ما وارد ائتلاف شدیم، جواب این سوال را دادیم.

وی در خصوص رابطه با آمریکا اظهار داشت: اگر آمریکا استقلال ما را نقض کند، ما خواهان این مذاکره نیستیم اما اگر آمریکا ملت ایران را به عنوان یک ملت رشید و مستقل و انقلاب ایران را به عنوان یک واقعیت بپذیرد، این مذاکره قابل قبول است اما به قول مقام معظم رهبری اگر اسلحه را روی سر ما بگذارند و صحبت از مذاکره بکنند، این مذاکره معنی ندارد.

روایت باهنر از نظر دفتر رهبری درباره نامزدی جلیلی

محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین  با تأکید بر اینکه با کاندیداتوری آقای جلیلی در آخر ساعات ثبت نام چند شبهه در کشور شکل گرفت گفت: پس از اینکه او ثبت نام کرد بعضی ها عبارتی به ذهنشان رسید که شاید جلیلی منتخب نظام و مسئولان است اما رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزیشان تکلیف همه را مشخص کردند و اعلام کردند که ایشان هم یک رای بیشتر ندارد و تا زمانی که آن را در صندوقهای رای نیندازند هیچکس متوجه آن نخواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/djVjZg