گفته می‌شود که...

بوسه‌امیرجدیدقطربرشانه مفتی‌تکفیری!/ شایعه های یک روزنامه از پیشنهادات پر زرق و برق قالیباف به نامزدهای دیگر!/ شکار پیچیده‌ترین شبکه جاسوسی/ لغو دیدارهای رئیس‌جمهور منتخب/ ارسال پرونده مشایی به وزارت اطلاعات/ پورمحمدی در فکر دولتمردی دوباره/ حضور مداح معروف ایرانی در سوریه و ...

شایعه های یک روزنامه از پیشنهادات پر زرق و برق قالیباف به نامزدهای دیگر!

پس از آشکار شدن سیر صعودی حسن روحانی در نظرسنجی ها، محمدباقر قالیباف به روحانی پیشنهاد کناره گیری از ادامه رقابتها به شرط دریافت سمت معاون اولی کابینه باضافه 5 وزارتخانه دولت آینده را داده است.
حسن روحانی به این پیشنهاد چنین پاسخ داده بود: شما کناره گیری کنید من معاون اولی باضافه 6 وزارتخانه را به شما می‌دهم.

ظاهرا پیشنهاد قالیباف به کناره گیری رقبا محدود به حسن روحانی نبود، شهردار تهران یک روز پیش از ارائه پیشنهاد کناره گیری به حسن روحانی،پیشنهاد مشابهی هم به علی اکبر ولایتی داده بود.پیشنهاد قالیباف انصراف ولایتی در ازای تصدی وزارت امور خارجه دولت آتی بود. شنیده‌ها حاکی است علی اکبر ولایتی با یک روز تاخیر این پیشنهاد را رد کرده بود.

پاسخ عارف به تاکتیک راه بینداز و جا بینداز
محمدرضا عارف می‌گوید تحمیل نیرو به رئیس‌جمهور منتخب باعث ایجاد فتنه و دعوا خواهد شد.او این هشدار را در دیدار با برخی اعضای روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب عنوان کرد.
عارف در این دیدار با بیان اینکه باید دست دولت در انتخاب اعضای کابینه‌اش باز باشد، تصریح کرد: اگر رئیس دولت احساس کند نیرویی به او تحمیل می‌شود باعث ایجاد فتنه و دعوا می‌شود. باید به رئیس‌جمهور پیشنهاد کرد اما نباید فردی را به وی تحمیل کرد چرا که حس سهم‌خواهی به وی القا می‌شود.
عارف ادامه داد: جریانی وجود دارد که می‌خواهد، هر اتفاقی را به نفع خود مصادره کند.عارف این را هم گفته که «ظلم است که این انتخابات را محدود به چند نفر کنیم».
یادآور می‌شود برخی نشریات زنجیره‌ای - اجاره‌ای مدتی است با فضاسازی‌های ویژه و به رسم راه بینداز و جا بینداز، درصددند عناصر تندرویی را که مدیون آنان هستند، به رئیس‌جمهور منتخب تحمیل کنند و این در حالی است که اعتدال و نفی افراطی‌گری یکی از شعارهای حسن روحانی به شمار می‌رود.

من خیلی کار فیزیکی کرده‌ام
الف: سیدمحمد غرضی، نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه ‌اگر به شما در این دولت پیشنهاد وزارت بشود می‌پذیرید، گفت: من خیلی کار فیزیکی کرده‌ام، اما بهتر است کارهای فیزیکی را به جوانها سپرد.

شکار پیچیده‌ترین شبکه جاسوسی
فارس: کریمی، مدیرکل اطلاعات استان فارس از شکار پیچیده‌ترین شبکه جاسوسی و خرابکاری در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

مایل مجدد حماس به برقراری ارتباط با تهران
شنیده شد که یک روزنامه فلسطینی به نقل از منابعی که از آنها به عنوان منابع آگاه یاد کرده، نوشت که موسی ابومرزوق از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سفری به‌منظور ملاقات با یک هیات عالیرتبه ایرانی برای ساعاتی قاهره را به مقصد لبنان ترک کرد. مهر نوشت: به گزارش روزنامه محلی القدس به نقل از این منابع افزود که در این دیدار آخرین تحولات منطقه و روابط ایران و حماس که اخیرا بر سر مساله سوریه دچار تنش شده، مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته این منابع ابومرزوق در لبنان دیدار دیگری نیز با رهبران حزب ا... لبنان داشته است که طی آن راه های پایین کشیدن فتیله بحران بین دو طرف مورد بررسی قرار گرفته است.این روزنامه در ادامه به سفر محمود الزهار از رهبران حماس به ایران اشاره کرد و نوشت که الزهار از طریق گذرگاه رفح به ایران سفر کرد که این سفرهای رفت و برگشتی رهبران حماس به ایران بیانگر تمایل آنها به برقراری ارتباطی تازه با این کشور است.
عملیات روانی جدید صهیونیستها
عصرایران: سایت صهیونیستی دبکافایل درعملیات روانی جدید علیه ایران مدعی شد: ایران به صورت محرمانه ای در حال ساخت پایگاهی در بندر پورتسودان سودان در ساحل دریای سرخ است.

بخت اول شهرداری تهران
گروه سیاسی: شنیده شده بخت محسن هاشمی برای کسب کرسی اول شهرداری تهران بیش از سایر رقباست. گفته می‌شود اصلاح طلبان که 13 رای قطعی در شورای شهر تهران دارند گویا توانسته اند یکی دو رأی دیگر هم به موافقان شهرداری محسن هاشمی رفسنجانی اضافه کنند. بدین ترتیب و به دلیل وجود چند گزینه مختلف از سوی اصولگرایان برای شهرداری تهران ممکن است محسن هاشمی فصل پاییز را روی صندلی شهرداری تهران آغاز کند.

پیشنهاد یکی از علمای اهل سنت
گروه سیاسی: یکی از علمای اهل سنت در دیدار با روحانی خواستار انتصاب یک استاندار مشخص برای استان سیستان و بلوچستان شده است. م- ح فردی است که برای این سمت پیشنهاد شده و از اهل تسنن هم نیست.

بوسه‌امیرجدیدقطربرشانه مفتی‌تکفیری!
جهان: امیر جدید قطر در مراسم بیعت و دیدار شخصیت‌های این کشور هنگام رسیدن به یوسف قرضاوی مفتی تکفیری این کشور، بر شانه وی بوسه زد.

تفحص از معاونت راهبردی رئیس‌جمهور
شنیده شد که نماینده رودبار در مجلس از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از معاونت نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور به هیات رئیسه مجلس خبر داد. حکیمی گفت: چهارشنبه تحقیق و تفحص از معاونت نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور را با امضای 33 نفر از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه مجلس کردیم. وی خود را طراح این تحقیق و تفحص معرفی کرد و گفت: اتفاقاتی در معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور افتاده است که حتما بایستی بررسی شود؛ رقم‌هایی وجود دارد که به صورت غیرقانونی در جاهای دیگر هزینه شده است.
وی با بیان اینکه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه این ارقام در کجا هستند، وجود ندارد، خاطرنشان کرد: 250 میلیون دلار از قانون بودجه بایستی به آشیانه جمهوری اسلامی اختصاص می‌یافت اما نه تنها یک دلار از این مبلغ به آشیانه جمهوری اسلامی اختصاص نیافت بلکه از کل مبلغ حدود 190 میلیارد تومان به هلال‌احمر اختصاص یافت و هلال احمر هم در این زمینه پاسخگو نیست. حکیمی گفت: این تحقیق و تفحص دارای 14 محور است.

بازداشت گروهی از دزدان دریایی توسط ارتش
شنیده شد که فرمانده نیروی دریایی ارتش از بازداشت چندین گروه از دزدان دریایی توسط نیروی دریایی ارتش و تحویل آنها به مقامات قضایی خبر داد. امیر دریادار سیاری در آئین روز جهانی دریانورد و تجلیل از دریانوردان نمونه، اظهار داشت: نیروی دریایی تا به امروز ضمن همراهی بیش از 2000 کشتی تجاری و نفتکش، قریب به 150 درگیری با دزدان دریایی داشته و چندین گروه از آنها را دستگیر و به مقامات قضایی مربوطه تحویل داده است.
وی در ادامه افزود: امروز ما ادعا می­‌کنیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امنیت دریایی را تا جنوب هندوستان و مدار 10درجه برقرار و در همین راستا نه تنها به کشتی­‌های کشورمان بلکه به کشتی­های سایر کشورهایی که درخواست همکاری داشته‌­اند نیز کمک کرده­‌ایم.

تخریب شبانه بخشی از آکادمی ملی المپیک
شنیده شد که به دنبال اختلافات اخیر شامگاه سه‌شنبه در اتفاقی کم سابقه تعدادی کارگر به آکادمی ملی المپیک رفتند و فنس‌های اطراف این آکادمی را کندند. تابناک نوشت: این اتفاق در شرایطی رخ داد که یکی از نزدیکان کمیته ملی المپیک حضور این افراد را از سوی وزارت ورزش عنوان کرد. آنها فنس‌های اطراف آکادمی ملی المپیک را از مجموعه انقلاب که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است کندند تا دیگر حصاری بین این دو مجموعه نباشد. باید دید واکنش مسئولان وزارت ورزش و جوانان به این اتفاق چیست؟

لغو دیدارهای رئیس‌جمهور منتخب
شنیده شد که دیدار روز چهارشنبه اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با رئیس‌جمهور منتخب، به دلیل کسالت حجت‌الاسلام روحانی به زمانی دیگر موکول شد. قرار بود اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس عصر دیروز چهارشنبه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب، با وی دیدار کنند. این دیدار به دلیل سرماخوردگی رئیس‌جمهور منتخب، به بعد از تعطیلات دو هفته‌ای تابستانه نمایندگان مجلس موکول شده است. علاوه بر این دیدار، دیدارهای دیگر حجت‌الاسلام روحانی که قرار بود امروز انجام شود نیز، لغو
شده است.

افتتاح پروژه‌های نیمه تمام!
شنیده شد که نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به افتتاح برخی از طرح‌های مسکن مهر در روزهای اخیر با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی گفت: گزارش‌هایی که در اختیار داریم حاکی از آن است که بسیاری از مسکن‌های مهری که افتتاح می‌شود، فاقد امکانات زندگی هستند و مردم در آنها ساکن نمی‌شوند.
عصر ایران نوشت: عزیز اکبریان ادامه داد: به عنوان نمونه حدود دو سال قبل برخی از واحدهای مسکن مهر در هشتگرد با حضور وزیر مسکن افتتاح شد و بسیاری از خبرنگاران نیز به این مراسم دعوت شده و عکس و فیلم‌های بسیاری از افتتاح این واحدهای مسکونی منتشر کردند. این در حالی است که واحدهای فوق از امکانات لازم برخوردار نبودند و امروز وقتی به مسکن مهر هشتگرد سر می‌زنیم،‌ در می‌یابیم که حداقل نصف این واحدها خالی از سکنه است.

صدور دستور خرید آب خلیج فارس
شنیده شد که خراسان نوشت: بر اساس بررسی‌های یک نهاد نظارتی، در حالی که هنوز زمان زیادی تا پایان پروژه انتقال آب خلیج فارس به مرکز ایران باقی‌مانده، یک مسئول ارشد اجرایی در ابلاغیه‌ای به وزارت نیرو و تعدادی از استانداران و وزرا، مقرر کرده دستگاه‌های مربوطه نسبت به تضمین خرید آب انتقالی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی کشور که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است، با رعایت مقررات مربوطه در این زمینه، اقدام کنند.

محمدرضا طالقانی بستری شد
شنیده شد که سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در بیمارستان بستری شد. ایسنا نوشت؛محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای دیروز به دلیل آمبولی پای راستش بار دیگر به بیمارستان رفت و بستری شد. طالقانی پیش از این نیز به دلیل ا ین عارضه به بیمارستان رفته بود که با تشدید بیماری‌اش مجددا تحت درمان قرار گرفت

عصر جمعه به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتم
سید محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با عصرایران درمورد تجربه‌اش در مناظرها گفت:من به سهم خودم خیلی سعی کردم تا سطح مناظره‌ها را بالا ببرم و به نظرم هم در مناظره اقتصادی و هم در مناظره‌های سیاسی و فرهنگی توانستم تاثیر مثبتی بگذارم. من حتی کمترین حالت ناراحتی یا عصبی هم نداشتم و به همین دلیل از خودم راضی‌ام.
وی در پاسخ به اینکه شب بعد از انتخابات و هنگام شمارش آرا خواب بودید یا بیدار؟! گفت:حالت من طوری است که در گاری بنشینم یا در هواپیما یا ماشین، خیلی زود به خواب می‌روم و به همین دلیل 24 خرداد هم حدود ساعت یازده شب خوابیدم.وی افزود:عصر جمعه به روحانی تبریک گفتم و برای او به عنوان رئیس‌جمهوری منتخب آرزوی موفقیت کردم.

هیات منصفه مطبوعات «خورشید» را مجرم شناخت
هیات منصفه مطبوعات، «خورشید» و «جامعه پرستاری» را در مورد برخی اتهامات مجرم تشخیص داد.به گزارش ایسنا، جلسه‌ رسیدگی به پرونده‌های نشریات «خورشید» و «جامعه‌ پرستاری» دوم تیر ماه در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.
پس از اعلام ختم رسیدگی، هیات منصفه مطبوعات وارد شور شد و اعلام کرد که روزنامه‌ خورشید در مورد اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مجرم است و مستحق تخفیف نیست و در مورد اتهام افترا مجرم دانسته نشد.جامعه پرستاری نیز در مورد اتهام نشر اکاذیب مجرم نیست، در اتهام افترا مجرم دانسته شد و البته مستحق تخفیف است. در مورد اتهام توهین نیز مجرم تشخیص داده نشد.

ارسال پرونده مشایی به وزارت اطلاعات
مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: پرونده‌ای درخصوص اظهارات مشایی در مورد مکتب ایرانی، انبیا، مدیریت داوود نبی و حضرت مسیح و رژیم صهیونیستی در کمیسیون اصل 90 مورد بررسی قرار گرفت و برای رسیدگی به مبادی ذی‌ربط ارسال شد.وی افزود: این پرونده با شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی تنظیم شده و تعدادی از نمایندگان مجلس هفتم و هشتم نیز در این میان هستند.وی گفت: پرونده‌های کمیسیون اصل 90 مجلس عمدتا به نهادهای نظارتی همچون وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور فرستاده می‌شود.

خون شهدای هفتم تیر دامن منافقین را گرفت
آیت‌الله ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فرا رسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: زمانی که دشمنان ما مایوس می‌شوند به کارهای غیر معقول روی می‌‌آورند.وی با تاکید بر اینکه خون مظلومان هدر نمی‌رود، به وقایع اخیر مصر و شهادت چند تن از شیعیان این کشور اشاره کرد و افزود: جریان اخیر مصر در تاریخ ماند و این باعث نابودی سلفی‌ها خواهد شد همانطور که خون مظلومان هفتم تیر منافقین را از بین برد و دیگر نامی از آنها باقی نیست.

پورمحمدی در فکر دولتمردی دوباره
مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به قرابت‌های فکری خود با دیدگاه‌های روحانی، بیان کرد: هنوز هیچ پیشنهادی برای حضور در دولت آتی نداشته‌ام.به گزارش خانه ملت وی درباره احتمال حضور خود در کابینه روحانی گفت: حضورم در کابینه بستگی به شرایط آینده دارد.
پورمحمدی درباره برخی اظهارات که پرونده فساد ۴۵۰ میلیون یورویی کیش را شوی تبلیغاتی خوانده بودند، توضیح داد: معاون رئیس‌جمهور از سازمان بازرسی کل کشورخواسته بود در صورت وجود اسناد و مدارک درباره این موضوع، آنها را ارائه دهند که سازمان هم چنین کاری کرد.سازمان بازرسی کل کشوردر مورد این موضوع پیش‌قدم نشده بود و صرفا پاسخگو بود؛ بنابراین تفسیر شوی تبلیغاتی از این موضوع به هیچ‌وجه صحیح نیست.
حمله به کارکنان تلویزیون ایران در لبنان
تسنیم: پایگاه خبری دیلی‌استار لبنان به نقل از خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد به عده‌ای از کارکنان تلویزیون ایران در لبنان حمله شده است.

تحقیق از معاونت راهبردی رئیس‌جمهور
الف: حکیمی - نماینده رودبار در مجلس - از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از معاونت نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

یک ادعا درباره طالبانی
قدس آنلاین: جواد البزونی،یکی از نمایندگان پارلمان عراق مدعی شد، جلال طالبانی حافظه‌اش را از دست داده و علت غیبت طولانی مدت وی و خالی ماندن پست ریاست جمهوری عراق نیز به دلیل همین مساله است.

توباید مانند گالیله محاکمه شوی
آخرین نوشت: یکی از روزنامه نگاران سابق ایران در همایش خادم مظلوم با قرار گرفتن پشت تریبون به سخنرانی پرداخت. وی با مقایسه احمدی نژاد با گالیله گفت: چون تو از زمان خود جلوتری باید مانند گالیله محاکمه شوی! البته در ادامه این حامی احمدی نژاد توانست در پائین جایگاه مراسم دست رئیس جمهور را ببوسد.

یک هشدار به روحانی
سایت انتخاب، که از دکتر حسن روحانی حمایت کرده و می‌کند، در مقاله‌ای تحت عنوان "آقای روحانی خطر اپورتونیسم را جدی بگیرید" به وی هشدار داده مواظب فرصت طلبانی که معمولاً بعد از پیروزی و به قدرت رسیدن افراد، خود را به آنان نزدیک می‌کنند، باشد.
این مقاله اینگونه پایان می‌یابد: "خطر اپورتونیسم که محصول بی‌نظمی و تحولات سریع و غیرقابل پیش‌بینی است، برای روحانی زمانی بیشتر اهمیت می‌یابد که به یاد بیاوریم اپورتونیست‌ها به دلیل فقدان توانمندی برای انسجام بخشی و سازمان دهی، به کارآیی، نظم و انسجام روی خوشی نشان نداده، حیات سیاسی و اجتماعی خود را در بحران‌ها می‌جویند." روزنامه جمهوری اسلامی طی دو هفته اخیر در چند مقاله، خطر سهم خواهی‌ها از رئیس‌جمهور منتخب را گوشزد کرده است.

فتوای ضد شیعی مفتی دیوانه
شبکه خبر: یکی از مفتیان افراطی وهابی بر صفحه اینترنتی شخصی خود دستور تخریب قبر حضرت زینب (س) را داده است.این مفتی وهابی چندی پیش ریاست یک کنفرانس ضد شیعی در مدینه را بر عهده داشت.

یکی از مشایخ سلفی و تکفیری اعلام کرد:ممانعت از ورود شیعیان به مصر
شیخ وحیدالبالی یکی از مشایخ سلفی و تکفیری شرکت کننده در گردهمایی اخیر نهاد ناشناخته موسوم به "انجمن علمای اهل سنت" در مصر که با حضور محمد مرسی رئیس‌جمهور این کشور برگزار شد، در تازه‌ترین اظهارات خود گفت: در گردهمایی انجمن علمای اهل سنت بیانیه‌ای را امضا کردیم که در آن آمده است: اگر شیعیان قصد ورود به کشور (مصر) را داشته باشند، جوانان ما برای جلوگیری از ورودشان مکلف‌اند به فرودگاه بروند و مانع این کار شوند.
به گفته او، محمد مرسی به شورای امنیت ملی کشور دستور داده است هر کسی را که مذهب تشیع در کشور تبلیغ می‌کند، دستگیر نماید. شیخ البالی می‌افزاید: "ما در اینجا از همه مردم می‌خواهیم هر کسی اطلاعی در این زمینه دارد - ولو در حد داشتن یک کتاب شیعه - ما را در جریان این موضوع قرار دهد تا طبق وظیفه شرعی و بیانیه انجمن علمای اهل سنت، اقدام لازم را بجا بیاوریم." شب دوشنبه این هفته (شب نیمه شعبان) سلفی‌ها و تکفیری‌ها با تهاجم به مجلس جشن شیعیان در حومه قاهره، شیخ حسن شحاته و چهار شیعه دیگر را به طرز فجیعی به شهادت رساندند.

رسم گریستن عروس در چین
بر طبق یک رسم عجیب در بخشی از چین عروس در هنگام برگزاری مراسم عروسی اش باید گریه کند.این رسم که در ایالت «سیچوآن» مرسوم است در طول قرن 17 طرفداران زیادی داشته و تا سال 1911 میلادی نیز ادامه یافته است.بر طبق این رسم عروس در شب مراسم عروسی اش مجبور است، گریه کند و در صورتی که قادر به گریه کردن نبود افراد حاضر در مجلس از او به عنوان فردی ضعیف یاد می کرده اند.گفته شده است در یکی از این مراسم عروس که قادر به گریه کردن نبوده است مورد ضرب و شتم مادرش قرار می گیرد.همچنین این رسم در بخش های مختلف ایالت «سیچوآن» به روش های متنوع برگزار می شده است؛ به طور مثال در غرب این ایالت، عروس مجبور است از یک ماه پیش از برگزاری مراسم عروسی اش گریه کند.


گروهبانها جای خود را به ژنرال‌ها بدهند!
ایسنا: بیژن نامدار زنگنه - وزیر نفت دوره اصلاحات - در مورد ویژگی‌های وزیر نفت در وزارت دولت یازدهم گفت: باید گروهبان‌ها جای خود را به ژنرال‌ها دهند.زنگنه در پاسخ به این سوال که این گفته شما به معنای انتخاب وزیر نفت از بدنه صنعت نفت است، گفت: نه، الان از بدنه کسی باقی نمانده است.

باهنر: نتیجه انتخابات طبیعی بود
الف: محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس در جشن شعبانیه در مسجد محمدیه علی آبادکتول گفت: نتیجه انتخابات این دوره، کاملا طبیعی بود. فردی که می‌گوید تندروی را قبول ندارم، فراجناحی هستم و از هر دو جناح استفاده می‌کنم روی کار آمده است.

قالیباف به «شستا» می‌رود
گروه سیاسی: شنیده شده قالیباف چندان تمایلی برای ماندن در شهرداری تهران ندارد. در صفحه ای که به نام وی در یکی از شبکه‌های مجازی ثبت شده، آمده است: قالیباف برای ماندن در شهرداری مردد است و این روزها پیشنهادهای جدی برای یکی از سازمانهای مهم کشوری(شستا) دارد که طی چند روز آینده درباره آن تصمیم گیری خواهد کرد.

حضور مداح معروف ایرانی در سوریه در حمایت از حرم حضرت زینب (س)

کربلایی حمید علیمی مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) پس از ۲۰ روز تلاش توانست از طریق کشور ثالث خود را به سوریه رسانده و در میان مدافعان حرم حضرت زینب برای دفع شر وهابی های ملعون از این حرم امن اهل بیت جای بگیرد. وی درباره حضورش در سوریه گفت: بیشتر پروازهای ایران به دمشق لغو شده است ومن از طریق کشور دیگری وارد سوریه شده ام و به شوق حرمی آمدم که هر خشت آن ریشه عمر حسینی ها است، عمری گفتم یالیتنا کنا معک و اکنون وقت آن است که این حرف را ثابت کنم.


https://shoma-weekly.ir/NzAy9L