گفته می‌شود که...

بودجه 10 میلیارد تومانی برای مشایی / جیمزباند در مشهد!/ عارف هم فیس‌بوکی شد / پشت پرده قمار باز فوتبال ایران / بیانیه عجیب 6کشور عربی! / فروش پراید به قیمت پنجاه هزار تومان !و...


30هزار پوند هزینه گل عروسی ستاره های هالیوود
آنجلینا جولی و براد پیت دو ستاره هالیوود خود را برای برگزاری مراسم عروسی در ماه مه آینده آماده می کنند و قرار است از میهمانان با اسب و فیل استقبال کنند.به گزارش روزنامه کویتی" الانباء" در یکی از بخش های این جشن عروسی برای انتقال میهمانان به محل مراسم از فیل و اسب استفاده خواهد شد. میهمانان هنگام انتقال بوسیله اسب ها و فیل ها از چشمه های آبی که در مسیر منزل رؤیایی آنجلینا جولی و براد پیت قرار دارد ، عبور خواهند کرد. برخی منابع گفته اند که جولی و پیت می خواهند یک عروسی به یادماندنی برگزار کنند به همین دلیل با پیشنهاد فرزندانشان برای استفاده از فیل و اسب در مراسم موافقت کرده اند.گفته می شود که براد پیت 30 هزار پوند برای خرید گُل عروسیشان که از گلهای وحشی تهیه شده ، هزینه کرده است

وقتی روزنامه دولتی به دولتی‌ها هم رحم نمی‌کند!
  «مجتبی ثمره‌هاشمی» به‌ دلیل مطلب منتشر شده به نقل از وی در روزنامه‌ دولتی ایران (درباره‌ تیتر اول این روزنامه در روز شنبه) به این روزنامه تذکر داد. وی گفت: روز چهارشنبه پس از جلسه‌ هیئت دولت، خبرنگار روزنامه‌ ایران از من پرسش‌هایی را درباره‌ عملکرد صداوسیما پرسید و من پاسخ دادم؛ اما با کمال تعجب دیدم این سخنان تحریف شده است. تیتر اصلی این روزنامه در انتشار خبر مصاحبه‌ دستیار ارشد رئیس‌جمهور با خبرنگار روزنامه‌ ایران «تلاش برخی جریان‌های سیاسی برای مصادره رسانه‌ ملی» درج شده است. ثمره‌ هاشمی در این نامه در این خصوص دو گلایه مطرح کرده است؛ نخست اینکه، بنده نگفته بودم «احیاناً بعضی جریانات سیاسی تلاش دارند از رسانه‌ ملی که متعلق به همه‌ ملت است به نفع خودشان استفاده کنند» و این با سرتیتری که انتخاب شده (در روزنامه ایران) بسیار متفاوت است، دوم اینکه، زیر سرتیتر در پاراگراف اول آمده است «رسانه‌ ملی این روزها میعادگاه مخالفان دولت شده است و ...» صرف‌نظر از صحت و سقم قضاوتی که شده، چنین مطلبی را بنده نگفته‌ام، اما خواننده در وهله‌ اول تصور می‌کند این‌ها اظهارات بنده است. ثمره‌هاشمی در پایان از روزنامه‌ ایران خواسته اطلاع‌رسانی شفاف و خصلت امانت‌داری در خبررسانی را در کارهای خود بیشتر رعایت کند.»!

اعتراض مفتی وهابی به معترضان عربستانی!
  «آل‌الشیخ» مفتی کل عربستان سعودی و وابسته به خاندان آل‌سعود در آخرین فتوای خود اعلام کرد: نصیحت حاکمان امر در رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی، رسوایی است نه دعوت به اصلاح امور! روزنامه الشرق اعلام کرد: فتوای مفتی سعودی بعد از اظهارات سرهنگ «فهد الهبدان» سخنگوی پلیس منطقه قصیم، درباره بازداشت بیش از 161 نفر از جمله 15 زن، توسط پلیس عربستان سعودی، صورت گرفت. الهبدان تأکید کرد: افراد بازداشت شده به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهند شد تا به اتهامات آن‌ها رسیدگی شود. وی متعهد شد: نیروهای امنیتی در اجرای دستورات در خصوص سرکوب تظاهرات و اعتصابات از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و با تمام مخالفان حکومت با قاطعیت برخورد خواهد کرد. گفتنی است در اعتراضات چند روز اخیر در عربستان، جمعاً 300 نفر دستگیر شده‌اند. این روزها احتمال سقوط آل‌سعود، آمریکا و صهیونیست‌ها را به‌شدت به وحشت انداخته است و آمریکایی‌ها به‌دنبال جایگزینی بدون حاشیه و دردسر برای ملک عبدالله رو به موت هستند..

سوء استفاده از تصاویر شاهزاده خانم
یک شاهزاده خانم سعودی اخیرا مورد سوء استفاده اینترنتی قرار گرفته است و تصاویری غیر متعارف از وی در دست یک فرد ناشناس قرار گرفته است.
این پرنسس سعودی که " سبه بنت مسعود بن عبدالعزیز " نام دارد توسط یک فرد ناشناس مورد اخاذی قرار گرفته است. این مرد در مقابل استرداد تصاویر وی مبلغ 360 هزار دلار درخواست کرده است.
او در این تصاویر بدون حجاب در حالی دیده میشود که درحال سیگار کشیدن بوسه ای به سمت دوربین میفرستند. این مسئله برای این خانم که متعلق به خاندانی مذهبی و تندرو است بسیار گران تمام خواهد شد. این شاهزاده خانم که ریشه ای انگلیسی دارد تصمیم گرفته است به جای قبول پیشنهاد این مرد جریان را رسانه ای کرده و پلیس را وارد قضیه کند

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از رسانه ملی
روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از عملکرد رسانه ملی نوشت: صدا و سیما ابزار یک تفکر خاص سیاسی است، حتی اگر ۱۰۰ شبکه داشته باشد.
واقعیت این است که در نگاهی اجمالی به کارنامه صدا و سیما طی سال‌های گذشته در بعد کیفی، متأسفانه عملکرد این سازمان به عنوان "رسانه ملی" نقطه ضعف‌های فراوانی دارد و این نقطه ضعف‌ها در اکثر برنامه‌های خبری و سیاسی مشهودتر است. برخی برنامه‌های خبری صدا و سیما در سال‌های اخیر همواره به مثابه بیانیه یک حزب سیاسی عمل کرده‌اند و در بسیاری از برنامه‌هایی که تحت عنوان میزگرد و یا گفتگو به روی آنتن می‌رود، افراد خاصی که تعلق به یک جناح و تفکر سیاسی دارند مدعوین اصلی این برنامه‌ها می‌باشند. این عملکرد با انتظاری که قانون اساسی از "رسانه ملی" برای فراهم کردن زمینه برخورد اندیشه‌های متفاوت دارد سازگاری نداشته و منطبق نیست و به مقتضای سیاست بنیانی نظام جمهوری اسلامی ایران که فرصت دادن به افراد فهیم و مطلع با سلایق گوناگون است نیز عمل نمی‌کند

اختلاف یک نهاد مشهور با دولت به خاطر ملک70ساله
بر اساس گزارش روزنامه خراسان، یکی از نهادهای مشهور کشور با ارسال شکوائیه ای به دستگاه قضایی، اعلام کرده است که سند مالکیت یکی از ساختمانهای مهم متعلق به نهاد ریاست جمهوری، مخدوش بوده و در اصل متعلق به این نهاد است اما نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این ادعا تاکید کرده است که سابقه تصرفات دولت بر پلاکهای مذکور بالغ بر 70سال بوده و با توجه به اینکه این ملک تاکنون معارضی نداشته است، نمی توان این ادعا را معتبر دانست.

تحرک اصلاح طلبان برای خروج از بن بست فتنه
انتشار خبر درخواست جمعی از اصلاح طلبان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، با نگرانی و پرخاشگری طیف تندرو این جریان مواجه شده است.محمد جواد حق شناس نایب رئیس جبهه اصلاح طلبان روز گذشته با تأیید خبر تقدیم نامه درخواست جمعی از اصلاح طلبان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت این نامه حدود دو هفته پیش ارسال شده است.
بر اساس گزارش کیهان، وی در گفت وگو با مهر و ایسنا خاطرنشان کرد: جبهه اصلاح طلبان متشکل از 18 حزب شناسنامه دار به همراه جبهه اعتدال گرایان (گروه های حامی هاشمی در انتخابات سال 84) نامه ای را حدود دو هفته پیش برای دفتر رهبری ارسال کردند و تقاضای دیدار جمعی از اعضای احزاب اصلاح طلب با ایشان را داشته اند.
وی با بیان اینکه «هنوز از سوی دفتر مقام معظم رهبری پاسخی به این درخواست داده نشده، افزود: برای تهیه و ارائه این درخواست، پیشتر با بزرگان اصلاح طلب مشورتهایی انجام شده است. معتقدیم به منظور برقراری فضای گفت وگو برای عبور از بحرانی که از سال 88 در کشور بوجود آمد نیاز است تا فضای سوء تفاهم کاهش پیدا کند و تفکرهای رادیکال در این فضا جایگاهی ندارد.
در همین حال مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح طلبان به سایت روزآنلاین گفت: یک تیم چند نفره مشخص شد تا نامه را تهیه کنند. این نامه با کمال ادب و احترام تهیه و در قالب آن تقاضای دیدار با رهبری مطرح شد.وی می گوید: «می خواهیم به حضور رهبر انقلاب برسیم تا هم به اشارات ایشان گوش دهیم و هم زمینه یک رقابت سالم و سازنده در انتخابات یازدهم را پیش رو داشته باشیم.»

سرقت 12‌میلیارد تومانی از یک خانه!
فرارو: بتازگی منزل یک بازاری سرشناس مورد سرقت قرار گرفت که در این حادثه در مجموع میزان طلا، سکه ارز و ریال سرقتی حدود 12‌میلیارد تومان برآورد شده است.

پخش شوی تبلیغاتی در شبکه ماهواره ای
شبکه مسیحی «محبت» با پخش کلیپی، تلاش نمود با سیاه نمایی علیه اسلام، راه فرار از مشکلات را مسیحی شدن معرفی کند.
در این کلیپ، به صورت تصنعی زندگی شخصیتی را که گفته می شد، قبلا مسلمان بوده است، نشان دادند.
این شخص مدعی بود، در نوجوانی، پس از فوت پدرش دچار بیماری روحی شد و از طرف دیگر مردم از او توقع داشتند الگوی مذهبی شان باشد!
حسین در این کلیپ گفت: «همه می خواستند، الگویی از پدرم را بعد از مردنش ببینند و آن الگو جز من، کسی نبود!...من باید شبیه پدرم می شدم، باید یک شخص مذهبی می شدم.»
در ادامه این کلیپ، راه نجات حسین آقا این گونه نشان داده شد: «حسین بعد از گرفتن انجیل، با اشتیاق و دقت، شروع به مطالعه کرد.»
خود حسین، افزود: «دیدم این خدا حاضره من را به خاطر گناهان و اشتباهاتم بپذیرد. به من اختیار داده بود. دیگه حاضر نبودم جایی که خدا حضور دارد، با دروغ، دود سیگار و قلیان درونم را پر کنم.»
اگرچه  این شبکه های منحرف برای معرفی چهره ای خشن از اسلام تلاش و سرمایه گذاری فراوان می کنند اما خوشبختانه روز به روز اسلام در اروپا و آمریکا رو به گسترش است و مسیحیانی بسیاری با برگزیدن اسلام به عنوان کاملترین دین الهی مسلمان شده اند.

نظر پروفسور درباره تعطیلات
مشرق: پروفسور حمید مولانا که تقریباً چند دهه از عمر خود را در ایالات متحده آمریکا گذرانده است در مورد تعطیلات در ایران گفت: تعطیلات در ایران ریشه در فرهنگ آن دارد که اگر اینها را زنده کنیم، باعث تقویت بنیه‌های فرهنگی هم می‌شود.

یک روش غیراخلاقی برای صید ماهی
با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست دشت آزادگان یک نفر صیاد متخلف که با دستگاه الکتروشوکر (دستگاه برق) اقدام به صید ۱۸۸ قطعه ماهی نموده بود به همراه دستگاه الکتروشوکر، ژنراتور برق و یک عدد بوت قایق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردید.پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران نوشت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست دشت آزادگان یک نفر صیاد متخلف که با دستگاه الکتروشوکر (دستگاه برق) اقدام به صید ۱۸۸ قطعه ماهی نموده بود به همراه دستگاه الکتروشوکر، ژنراتور برق و یک عدد بوت قایق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردید.استفاده از دستگاه شوک الکتریکی از روش های غیر قانونی و غیر اخلاقی صید ماهی است که علاوه بر ماهیان موجب فلج نمودن سایر آبزیان نیز میگردد.چینی گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان گفت: این صیاد متخلف به پرداخت مبلغ ۳۰,۰۰۸,۰۰۰ ریال جریمه نقدی بابت خسارت وارده به طبیعت محکوم و این خسارت مالی وصول گردیده است.

بیانیه عجیب 6کشور عربی!
عصرایران: وزیران خارجه 6‌کشور عضو شورای همکاری خلیج‌فارس طی درخواستی عجیب از اعضای کمیسیون سیاست خارجی مجلس ایران خواسته‌اند به جزیره ابوموسی سفر نکنند!
اعلام نامزدی از کردستان
جهان: محسن رضایی در جمع مرزبانان استان کردستان، ضمن اعلام نامزدی در انتخابات، دلایل حضورش در این عرصه را اعلام کرد.

خروج ناو آمریکایی از خلیج‌فارس
رجا: مقامات پنتاگون اعلام کردند که ناو هواپیمابر یو.اس.اس هری ترومن که یکی از 10‌ناو هواپیمابر هسته‌ای در ارتش آمریکاست، با افزایش فشار کاهش هزینه‌ها دیگر در خلیج‌فارس به گشتزنی نخواهد پرداخت.

بازداشت 5 عضو شورای شهر قائمشهر
شنیده های خبرنگار قدس آنلاین حاکی است:تعدادی از اعضای شورای شهر قائمشهر به دستور دستگاه قضایی بازداشت شدند.بر اساس اطلاعات منابع آگاه اتهام این افراد مربوط به برخی مسائل اقتصادی در پروژه نگین شمال واقع در مرکز این شهر بوده است.اگر چه تا کنون دستگاه های ذیربط بطور رسمی اخبار مربوطه را اطلاع رسانی نکرده اند اما گزارشات دریافتی حکایت از آن دارد که اشخاص دیگری نیز در این راستا در روزهای آتی احضار خواهند شد.دراین رابطه یک عضو سابق شورای شهر قائم شهر نیز دستگیر شده است.آیت الله معلمی امام جمعه قائم شهر نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر بر لزوم برخود با متخلفان تاکید نمود و گفت: در اتفاق اخیر شهرما اگر تخلفی صورت گرفته باید بصورت جدی با آن برخورد شود

کولر گازی در سال58!
فیلم سیاسی و یکسویه ارگو در کنار تمامی ایرادات واشکالات موضوعی که در خود دارد از نظر سینمایی نیز گاف هایی دارد که یکی از نمونه های ان نمایش صحنه ایی است که در ان کولر گازی نصب شده انهم در سال 58 در ایران!

پشت پرده قماربازی در فوتبال ایران کیست؟
«ا» یکی از کارکنان قدیمی فوتبال ایران است و سال هاست در این رشته مسئولیت دارد.به گزارش حدیدنیوز؛ اخیرا محمد رویانیان پرده از شرط بندی و قمار بازی در فوتبال برداشته است. او اعلام کرده، به همین دلیل نتایج برخی از رقابت های لیگ برتر تعیین می شود تا پول ها به جیب شرط بندها برود. رویانیان حتی پای برخی از مسئولان فوتبال را پیش کشید اما اسمی از کسی نیاورد. اما تحقیقات حدید نیوز نشان می دهد، یکی از افرادی که در شرط بندی ها نقش داشته، یکی از مسئولان فوتبال ایران است. «ا» که سال هاست در فوتبال فعالیت می کند، در سال های گذشته نیز به دست داشتن در زد و بندها متهم بوده است. او حتی در خرید و فروش بازیکنان خارجی در لیگ ایران نقش داشته و دو سال پیش پولی میلیاردی از این بابت به جیب زد، بدون آنکه حتی ریالی به بازیکنان خارجی اش بدهد! حدیدنیوز به زودی گزارش های کامل خود را در این زمینه منتشر خواهد کرد.

فروش پراید به قیمت پنجاه هزار تومان !
سارقانی که با سرقت خودرو های پراید آنها را به مبلغ 50 الی 100 هزار تومان به فروش می رساندند از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «عبدالرضا خیرخواهان» فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 19 باغستان در جریان طرح ایست و بازرسی در بلوار اصلی باغستان به یک دستگاه خودروی مزدا با سه نفر سرنشین مشکوک شده و بلافاصله به آنها دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به دستور ماموران بر سرعت خود افزوده و بلافاصله از محل متواری شد . وی گفت: ماموران گشت بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و پس از طی مسافتی در حالی که سرنشینان خیال ایستادن نداشتند با رعایت قانون بکارگیری سلاح لاستیک عقب خودرو را با شلیک یک گلوله پنچر و پس از توقف خودرو هر سه سرنشین آن را در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند . سرهنگ خیرخواهان افزود: در بازجویی های تکمیلی ماموران مشخص شد که متهمان دستگیر شده به نامهای «محسن-ج»، «امید-خ» و «هرمز-خ» همگی دارای سوابق کیفری متعددی از جمله سرقت می باشند و با تشکیل باندی در مناطقی از باغستان، شهرک اوج، عظیمیه، شاهین ویلا و رجایی شهر اقدام به سرقت خودروهای پراید کرده و آنها را به مبلغ 50 الی 100 هزار تومان به فروش می رساندند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه با پیگیری های ماموران کلانتری تا کنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند از شهروندان خواست چنانچه خودروی آنها در مناطق نامبرده مورد سرقت واقع شده است جهت پیگیری موضوع به کلانتری 19 باغستان مراجعه کنند.

 جیمزباند در مشهد!
اینروزها در برخی نقاط شهر مشهد بیلبورد تبلیغاتی نصب شده که در ان عکس پیرس برازنان بازیگر فیلمهای جیمزباند دیده می شود اینکه تصاویر بازیگران هالیوودی چگونه سر از بیلبوردهای سطح شهر مشهد در می اورد سوالی است که مسئولین امر باید پاسخگو باشند.

رونمایی خودروی داخلی با پرچم ایتالیا!
ندای انقلاب: رونمایی از خودروی جدید‌(آسا) بسترن B50 صبح دیروز در حالی در محل گروه بهمن موتور برگزار شد که روی ماشینها به جای پرچم ایران، پرچم ایتالیا قرار داشت.

دارایی 160‌میلیون دلاری!
فارس: صادق محصولی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در جمع دانشجویان بسیجی و اعضای ستاد راهیان نور دانشگاه تهران علوم پزشکی گفت: ادعای منتشر شده در ویکی پدیا درباره دارایی 160‌میلیون دلاری بنده دروغ است.

شهروند عادی شدم، صحبت می‌کنم
ایسنا: متکی، وزیر پیشین خارجه در جمع دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: هنگامی‌که من و احمدی‌نژاد به عنوان یک شهروند عادی شدیم در مورد بحث شیرین سنگال صحبت خواهم کرد.
با فتنه و انحراف ائتلاف نمی‌کنیم
تابناک:حسین مظفر رئیس ستاد ائتلاف سه‌گانه گفت:ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با افراد مرتبط با جریان فتنه و انحراف ائتلاف نمی‌کند.

کاسبی سیاسی زنی که شوهرش را فراری داد
به‌دنبال ادعای برخی رسانه‌های ضد‌انقلاب کرد مبنی بر بازداشت مادح نظری، سردبیر نشریه دیدگاه سنندج، بولتن‌نیوز کسب اطلاع کرد که نه تنها وی بازداشت نشده است، بلکه از کشور خارج شده و در اقلیم کردستان عراق به‌سر می‌برد. به گزارش بولتن‌نیوز، از حدود یک‌ماه قبل مادح نظری که سردبیری نشریه دیدگاه با دوره انتشار نامنظم 2 ، 3 ماهه را برعهده داشت، ناگهان ناپدید شد و به منزل خود بازنگشت. بنا بر این گزارش، عدم حضور نظری در محل کار و سکونتش موجب شد شایعاتی درباره بازداشت وی شکل بگیرد. همسر وی شیوا گنجی نیز دوم اسفند‌ماه در گفت وگو با شبکه ضد‌انقلاب کرد، ادعای بازداشت همسرش از سوی اداره اطلاعات سنندج را مطرح کرد. با این حال، اخبار تکمیلی حاکی است که برخلاف ادعای شیوا گنجی، همسر او نه تنها بازداشت نشده است، بلکه هم‌اکنون آزادانه در اقلیم کردستان عراق حضور دارد.

اعلام آمادگی بلژیک برای پذیرش منافقین
یک منبع نزدیک به وزارت خارجه عراق از آمادگی بلژیک برای پذیرش گروهک تروریستی منافقین خبر داد. به گزارش ایسنا، این منبع که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با
اشرف نیوز بیان کرد که وزیر خارجه بلژیک و معاون نخست‌وزیر این کشور به منظور کمک به عراق برای حل مساله گروهک تروریستی منافقین پیشنهاد پذیرش این گروهک بعد از خروج از اردوگاه اشرف را به هوشیار زیباری، وزیر خارجه عراق داد. این منبع به نقل از وزیر خارجه بلژیک گفت که احتمال اسکان اعضای این گروهک در بلژیک به منظور کمک به حل مساله این افراد در عراق برای آنهایی که خواهان اسکان در این کشور هستند، وجود دارد. وزیر خارجه بلژیک بیست و ششم‌ماه گذشته طی سفری به بغداد با مسوولان عالیرتبه این کشور از جمله نوری المالکی، نخست‌وزیر‌ و هوشیار زیباری، وزیر خارجه دیدار کرد و طی آن روابط دو‌جانبه مورد بررسی قرار گرفت.موضوع گروهک تروریستی منافقین این روزها به یکی از موضوعات قابل توجه در افکار عمومی منطقه بویژه ایرانیان تبدیل شده است. چندی پیش نیز اخباری مبنی بر اسکان این تروریست ها در بحرین به گوش رسید که وزارت خارجه این کشور بلافاصله آن را تکذیب کرد.

نامه کشاورزان مناطق محروم به احمدی نژاد موثر افتاد
پس از آنکه بر اساس نامه های واصله به احمدی نژاد مشخص شد که کشاورزان تعدادی از استانهای محروم کشور که موظف به پرداخت مبلغی با عنوان هزینه صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند، به راحتی از عهده این هزینه ها بر نمی آیند، رییس جمهور طی دستوری به سازمان ملی استاندارد ایران از آنها خواسته است با بررسی ضوابط قانونی و شرایط مالی دولت، پیشنهادهای خود برای حذف یا تخفیف درصدی از کارمزد صدور پروانه یادشده را تهیه و به شورای عالی استاندارد ارائه کنند.

اختلاف یک نهاد مشهور با دولت به خاطر ملک70ساله
یکی از نهادهای مشهور کشور با ارسال شکوائیه ای به دستگاه قضایی، اعلام کرده است که سند مالکیت یکی از ساختمانهای مهم متعلق به نهاد ریاست جمهوری، مخدوش بوده و در اصل متعلق به این نهاد است اما نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این ادعا تاکید کرده است که سابقه تصرفات دولت بر پلاکهای مذکور بالغ بر 70سال بوده و با توجه به اینکه این ملک تاکنون معارضی نداشته است، نمی توان این ادعا را معتبر دانست.

میلیون‌ها شغل بی‌صاحب در کشور داریم!
حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در همایش «نقش آموزش و پرورش در توسعه کارآفرینی از منظر تحول بنیادین» ضمن اشاره به وضعیت شغل و شاغل در کشور گفت: امروز میلیون‌ها شغل در جامعه وجود دارد که صاحب ندارد و میلیون‌ها انسان نیز شغل ندارند؛ مگر در جامعه ما شغل کم است؟ مشکل این است که در تعریف شغل و شاغل مشکل داریم.

بودجه 10 میلیارد تومانی برای مشایی
به گزارش مشرق نیوز،بودجه شورای عالی امنیت ملی که دولت در لایحه بودجه سال 92 اعلام کرده است با کاهش بیش از 10 میلیارد تومانی نسبت به سال پیش برآورد شده است.جالب آنکه دولت تقریبا معادل رقم کسر شده از بودجه شورای امنیت ملی، برای نهاد زیرمجموعه مشایی در نظر گرفته است. مطابق لایحه بودجه سال آینده، دولت 10 میلیارد تومان اعتبار برای دبیرخانه جنبش عدم‌تعهد در نظر گرفته است.

عارف هم فیس‌بوکی شد
چندی پیش خبرهایی مبنی بر عضویت محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و از کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری 92 در فضای مجازی کشور پیچید.به گزارش فارس، یک منبع در دفتر عارف در گفت‌وگو با فارس در این‌باره اظهار داشت: شخص دکتر عارف در مدیریت و راهبری این صفحه در فیس‌بوک هیچ دخالتی ندارد و این صفحه در فیس‌بوک برای دکتر عارف توسط هواداران وی ایجاد شده است.

خاتمی در سال 88 منطقی برخورد کرد
محمدرضا تابش، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در گفت‌وگو با مشرق گفت: محمد خاتمی در سال 88 خیلی منطقی برخورد کرد.وی درخصوص تایید صلاحیت آقایان خاتمی و هاشمی گفت: اگر از من می‌پرسید هیچ‌کدام از آقایان هیچ مسئله و مشکلی که بخواهد ایرادی در تایید صلاحیتشان بیاورد، ندارند. اما به هر حال من هم مرجع تصمیم‌گیری نیستم.

تحریم خرید آجیل شب عید در شهرکرد
خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی از شهرکرد خبر داد: مردم شهرهای طاقانک و شهرکیان در استان چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌هایی خرید آجیل شب عید را تحریم کردند. در اطلاعیه‌هایی که بصورت گسترده در سطح شهر کیان و طاقانک توزیع شده، آمده است: گامی استوارتر از همیشه بر می‌داریم و عهد می‌کنیم برای حفظ آبروی خانواده‌های کم درآمد و کاهش فشار تورم، سال نو را بدون خرید و مصرف آجیل و تنقلات جشن بگیریم.
در این اطلاعیه همچنین عنوان شده: هدف دید و بازدیدهای نوروزی صله ارحام است و اجازه نمی‌دهیم در این سنت حسنه حاشیه‌ها از متن پررنگ‌تر شود. در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: این پیام کسانی است که تنها دغدغه خود را ندارند، به فکر جامعه و همشهریان خود نیز هستند، دل مشغولی آنها اکرام و احترام به همه انسان هاست. این اطلاعیه در سطح شهرهای طاقانک و شهرکیان، درب منازل، اماکن عمومی توزیع شده و در پشت شیشه برخی مغازه‌ها نیز نصب شده است.

ژاله فرامرزیان:سخن نگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شدم!
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام اینکه از دیروز سخن نگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شده است، گفت: مسئولان دولتی در ابلاغی شفاهی ما را از مصاحبه منع کرده‌اند. ژاله فرامرزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که در جلسه یکشنبه شب شورای هماهنگی اصلاحات به چه نتیجه‌ای رسیدید، گفت: من سخن نگوی شورای هماهنگی شدم، زیرا روز گذشته مسئولان دولتی در ابلاغ شفاهی اعلام کردند ما اجازه مصاحبه نداریم. وی روز یکشنبه گفته بود کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاحات امشب درباره شوراها اعلام نظر کرده و گزارشی را در این زمینه ارائه می‌کند.

معارضان سوریه خطری برای امنیت اسرائیل ندارند
یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی تاکید کرد معارضان سوریه خطری برای امنیت اسرائیل ندارند، به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، موشه یعالون وزیر امور استراتژیک در کابینه رژیم صهیونیستی تاکید کرد مخالفان بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه هیچگاه از امکاناتشان علیه اسرائیل استفاده نخواهند کرد. معاذ الخطیب، رئیس ائتلاف مخالفان دولت سوریه نیز هفته گذشته گفته بود اسرائیل دشمن ما نیست. وی دیروز تحت چتر حمایتی ترکیه و به صورت مخفیانه از بخشی از حلب که در اختیار مخالفان است دیدن کرد.

بلژیک: ما هم منافقیم
ایسنا: وزیر خارجه بلژیک و معاون نخست‌وزیر این کشور به منظور کمک به عراق برای حل مسأله گروهک تروریستی منافقین پیشنهاد پذیرش این گروهک بعد از خروج از اردوگاه اشرف را به هوشیار زیباری، وزیر خارجه عراق ارایه داده‌اند.

اخبار کوتاه           
* به‌تازگی «بابک امیر خسروی» در نشستی در پاریس اعلام کرد که موضوع حصر سران فتنه باید در دستور کاراصلی ضدانقلاب قرار بگیرد. این عضو سابق گروهک منحله فدائی خلق در توضیح این پیشنهاد چنین توضیح می‌دهد:‌ «تشکیل یک کمیته علنی معتبر، با سرپرستی خانم عبادی و آقای لاهیجی برای سازماندهی تمام فعالیت‌های جهانی برای رفع حبس خانگی موسوی و کروبی و نیز آزادی زندانیان سیاسی مفید بوده و فوریت داشته باشد، تا همه فعالیت‌ها در این راستا را سازمان بدهد و همه امکانات رسانه‌ای و دیدار با محافل خارجی و بین‌المللی را به کار اندازد.
 * مدیر مرکز حقوق‌بشر و دموکراسی در عربستان سعودی در مصاحبه‌ای گفته است: مشکل بزرگ در عربستان سعودی وهابیت هستند که به پشتیبانی مالی و معنوی تروریست‌ها در داخل و خارج کشور می‌پردازند. الیامی افزود: رژیم آل سعود، منتقدان حکومت و وابستگان آن‌ها را منحرف اعلام می‌کند، در حالی که منحرف واقعی مفتیان این کشور هستند، کسانی که از گروه‌های افراطی در گوشه و کنار جهان حمایت می‌کنند. وی در خصوص عبدالعزیز آل‌شیخ مفتی کل عربستان گفت: او وسیله‌ای در دست حکام سعودی است تا اقدامات غیرقانونی و ضدشرعی آن‌ها را موجه جلوه دهد!
*  مجله آلمانی «دیر اشپیگل» در گزارشی فاش کرده است: انگلیس و فرانسه به‌زودی گروهی از مربیان نظامی خود را برای آموزش شورشیان در سوریه به منطقه اعزام خواهند کرد همچنین منابعی در داخل اتحادیه اروپا اعلام کردند همراه این، آموزش‌ها سلاح مورد نیاز شورشیان نیز توسط اتحادیه اروپا تأمین خواهد شد.
 * مفسر رادیو اسرائیل ضمن ابراز خشم نسبت به ناتوانی غرب در مقابل ایران، از گروه‌های اپوزیسیون خواست به حمایت‌های غرب امید نبندند و خود کاری بکنند. وی گفت: بارها از افراد اپوزیسیون شنیده‌ایم که خیزش مخالفان بدون پشتیبانی قاطع و عملی غرب امکان‌پذیر نخواهد بود، زیرا حکومت، در موضع اقتدار است و از اپوزیسیون به تنهایی کار بر نمی‌‌آید؛ اما این را اپوزیسیون در داخل و خارج بدانند و آویزه گوش کنند که بی آنکه در انتظار چراغ سبز بیگانگان باشند، بکوشند خود جنبش درست کنند بعد غرب هم با آن‌ها همراه خواهد شد.
 * حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» وزیر اطلاعات در همایش ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان فاش کرد: مجموعه‌ای متشکل از 600 خبرنگار که150 نفر آنان در داخل کشور و مابقی در خارج کشور فعالیت رسانه‌ای خود را (علیه نظام) هماهنگ می‌کردند، مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار گرفتند.  وی افزود: برخی عوامل رسانه‌های داخلی مرتبط با شبکه‌های ضدانقلاب بودند که شناسایی آن‌ها بار دیگر باعث شکست برنامه‌های دشمن شد. وی گفت: هسته مرکزی مستقر در لندن علاوه بر فعالیت به‌ظاهر رسانه‌ای و خبری، مأموریت تولید سوژه برای جریان‌سازی را نیز به عوامل داخلی ابلاغ کرده بود.
 * واشنگتن‌پست با اشاره به مذاکرات 1+5 و ایران نوشت: «دولت اوباما بازی خطرناکی را آغاز کرده که سطح مطالباتش از ایران را پایین آورده تا ایران را برای رسیدن به نوعی توافق بر سر برنامه هسته‌ایش وسوسه کند.» این روزنامه آمریکایی چنین توافقی با تهران را نوعی «توافق ساختگی» دانسته و افزود: این توافق نه تنها برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند، بلکه رهبران سیاسی ایران را هم به مطالبه امتیازات بیشتر ترغیب می‌کند.
 * «موریس بوکای» پزشک برجسته فرانسوی که بعد از کالبدشکافی جسد مومیایی شده فرعون مصر مسلمان شده، از اسلام به عنوان یک معجزه نام برد. «موریس بوکای» به‌تازگی نوشت: در بررسی‌های خود بعد از آنکه جسد مومیایی شده را به «پاریس» انتقال دادم، متوجه شدم که فرعون مصر براثر غرق شدگی جان باخته است. وی افزود: روایت «تورات» از زندگی حضرت موسی و غرق شدن فرعون مصر با دستاوردهای علمی این پزشک برجسته فرانسوی به طور کامل همخوانی ندارد.         
   *  بنیاد سیاسی «هانریش بل» آلمان وابسته به حزب سبزهای آلمان که سابقه برگزاری «کنفرانس جنجالی برلین» در سال ۲۰۰۰ را در رابطه با ایران در کارنامه خود دارد، این بار برگزاری هفته فیلم و نمایش تعدادی از فیلم‌های سینمایی و مستند درباره ایران را در دستور کار خود قرار داده است. گفتنی است در افتتاحیه این مراسم، فیلم سینمایی ضدایرانی «یک خانواده محترم» را (که به‌دلیل توهین به خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مجوز اکران عمومی در داخل ایران را کسب نکرد) با حضور «مسعود بخشی» کارگردان این اثر به نمایش گذاشت.
   *  رابرت‌ فیسک»، روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی، در مقاله‌ای که روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» آن را چاپ و منتشر کرد، تأکید کرد که غرب درباره سوریه دروغ می‌گوید و «بشار اسد» پیروز بحران در این کشور خواهد بود. وی افزود: سیاست غرب در قبال این کشور خیانت به مردم سوریه است.
   *  انتشار مقاله‌ای از «م.ب» که شش عضو از خانوده‌اش به جرم اقدامات تروریستی و آلوده بودن دستشان به خون جوانان، زنان و کودکان این مرزوبوم به دست قانون سپرده شده‌اند، در وبگاه اینترنتی ملی مذهبی‌ها بار دیگر ارتباط این گروهک با گروهک تروریستی منافقین را به اثبات رساند. گفتنی است وبگاه گروهک ملی – مذهبی، از پاریس و توسط فردی به نام «م.ن» اداره می‌شود.
   *  گروه‌های افراطی بودایی با کمک دولت میانمار برای حمله به «انداغ»  یکی از شهرهای مسلمان‌نشین این کشور، آماده می‌شوند. خبرها حاکی است مقامات دولتی به مردم این منطقه پیشنهاد دادند اگر می‌خواهند از این حملات در امان بمانند، باید مبلغ 5 میلیون کیات (واحد پول برمه) به دولت بپردازند، در غیر این‌صورت باید منتظر پیامدهای این حمله باشند. گفتنی است گشت‌های حکومتی در میانمار به مساجد و مدارس مسلمانان هجوم می‌برند و اموال آن را مصادره می‌کنند.
   *  بر اساس اخبار دریافتی، افراد نزدیک به طیف کارگزاران با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیت‌های خود را به صورت محفلی آغاز کرده‌اند که اولین جلسه این نشست‌ها، در منزل محمد هاشمی با حضور کرباسچی و محسن هاشمی و برخی دیگر از اعضای اصلی این طیف برگزار شده است. دستور کار این جلسات، رسیدن به کاندیدایی برای انتخابات سال آینده است.
   *  منابع اطلاعاتی الجزایر از تلاش یک سازمان آمریکایی برای نفوذ به درون سندیکاها و احزاب الجزایری خبر داده‌اند. این منابع اعلام کردند این سازمان، قصد تحریک احزاب و گروه‌های الجزایری به کودتا و انقلاب علیه نظام این کشور را دارد.
   *  کالین پاول»- وزیر امور خارجه آمریکا که پیش از آغاز جنگ آمریکا علیه عراق با حضور در شورای امنیت سازمان ملل متحد به ایراد سخنانی تند علیه عراق پرداخته بود، ده سال بعد از آن روز، کتابی با نام «برای من مفید بود: چه در رهبری و چه در زندگی» منتشر کرده که در آن، سخنرانی آن روز خود را یک لکه ننگ در دوران کار حرفه‌ای خود عنوان می‌کند و در جایی از این کتاب می‌نویسد: از وقتی من دریافتم بسیاری از اطلاعاتی که به من در مورد جنگ عراق داده شده غلط بوده، مدام از خود می‌پرسیدم که برای ترک آنجا چه باید می‌کردم؟!
   *  گرمی روابط تهران و مصر» و سفر اخیر رئیس‌جمهور ایران به قاهره، باعث عصبانیت جبهه سلفی‌ها شده و تشدید اختلافات این جبهه با اخوان‌المسلمین و دولت مصر را موجب شده است. به گزارش روزنامه مصری الیوم، «یاسر برهامی» معاون حزب سلفی دعوه و شیخ نزدیک به سعودی‌ها که تفکرات ضدشیعی دارد، گفته است: من نگران تهاجم فرهنگ شیعه و احیای کفر در برخی از شهرهای مصر که از نظر شیعیان مقدس است، هستم! عادی‌سازی رابطه با ایران، این خطر را افزایش می‌دهد

https://shoma-weekly.ir/ocJAGZ