گفته می‌شود که...

بازداشت در بحرین به جرم توهین به یزید/ دستور ترخیص 27 تویوتا برای یکی از وزارتخانه‌ها/ خوش‌‌رقصی منافقین برای اسرائیلی‌ها/ تحریف تاریخ به نفع رژیم صهیونیست/ دیدار معارضین سوری با احمدی‌نژاد/ تور تفریحی اراذل و اوباش و سیاسیون “در پیت” و ...

میرحسین موسوی راهی بیمارستان شد
سایت بی بی سی پس از اعلام خبر وضعیت نامساعد جسمی مهدی کروبی، از اوضاع نامناسب میرحسین موسوی نیز خبر داد و نوشت:از تهران همچنین گزارش شده که میر حسین موسوی نیز در روز دوشنبه برای انجام چند آزمایش به بیمارستان رفته است.
مشاور آقای موسوی که در خارج از کشور به سر می برد، گفته که آقای موسوی دچار نوسان فشار خون و درد در ناحیه قلب است.

خاخام یهودی: کودکان غزه را بکشید!
شورای خاخام‌های اسرائیل در کرانه باختری در بیانیه‌ای که برای جامعه عرب به طور عام و برای مردم لبنان به طور خاص اصلاً عجیب نیست، از رژیم صهیونیستی خواست به ارتش این رژیم دستور کشتار غیرنظامیان لبنان و غزه را بدهد.
شورای خاخام‌ها در پایان یکی از نشست‌های این شورا بیانیه خود را صادر کرد که از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پخش شد. در بیانیه این شورا ادعا شده است: «تورات کشتار زنان و کودکان را در زمان جنگ جایز می‌داند و هر که به کودکان غزه و لبنان رحم کند، به کودکان اسرائیل نگاهی وحشیانه دارد». تنظیم‌ کنندگان این بیانیه از شهروندان لبنانی و فلسطینی به طرفداران دشمن یاد کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند بر اساس متن تورات دستور کشتار غیرنظامیان فلسطینی و لبنانی را صادر کند.

تور تفریحی اراذل و اوباش و سیاسیون "در پیت”
گروهکهای تروریستی و اصلاح طلبان فراری در پراگ (پایگاه اروپای شرقی سازمان سیا) گرد هم جمع شده اند تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 92 سهم خود را از بودجه های سازمان های جاسوسی بر ضد ایران افزایش دهند.، گروهک فخرآور که جهت کسب امتیازات ویژه و اثبات سرسپردگی به غربی‌ها خود را صهیونیست می‌خواند و همواره اربابانش را تشویق به حمله نظامی به ایران می‌کند، شرکت‌کنندگان این محفل را اراذل و اوباش و سیاسیون "در پیت” و بی‌عرضه‌ای خوانده که به اسم سرنگونی جمهوری اسلامی به یک تور تفریحی آمده‌اند.در روزهای پایانی آبان ماه در شهر "پراگ” پایگاه اروپای شرقی سازمان جاسوسی آمریکا ـ سیا ـ نشستی موسوم به سومین نشست پیشبرد اتحاد برای دموکراسی برقرار است، شرکت‌کنندگان این کنفرانس اعضای گروهک‌های مختلف ضد‌انقلاب هستند.گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب با به اصطلاح ملی مذهبی‌ها، کمونیست‌های ورشکسته و تروریست‌های بمب‌گذار با فتنه‌گران 88 و حامیان دیکتاتوری سلطنتی که به ظاهر دشمنی دیرینه‌ای با یکدیگر دارند گردهم آمدند. نقطه مشترک همه این گروهک‌ها وابستگی به سرویس‌های جاسوسی و دولت‌های غربی در همگرایی با دشمن و مخالفت با جمهوری اسلامی ایران است که آنها را برای دریافت پول به محوریت سازمان سیا گرد هم جمع کرده است.

تبرئه جوانفکر از اتهام جن گیری
واحد مرکزی خبر:قهرمان شجاعی، وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر درباره‌ اتهامات وارده به جوانفکر در موضوع مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: در پرونده اتهامی برای مصاحبه انجام شده با روزنامه اعتماد که درباره «جن‌گیری» و «رمالی» بوده است آقای جوانفکر تبرئه شد.

مسؤول هماهنگی با رئیس‌جمهور
تابناک: «محمد حسین فرهنگی» با اشاره به جلسه اخیر هیات رئیسه مجلس، گفت: در این جلسه موضوع سوال از رئیس جمهور و حضور وی در صحن مجلس بررسی شدو محمدرضا باهنر، نایب رئیس دوم مجلس از طرف هیات رئیسه ماموریت یافت تا برای حضور رئیس جمهور در صحن برای پاسخگویی به نمایندگان هماهنگی های لازم را انجام دهد.

تبدیل موسیقی «خونه مادربزرگه» به مداحی!
مهر:متین رضوانپور، نویسنده کتاب «هر طرف آواز غم، نوحه‌خوانی در شوشتر» در نشست هم‌اندیشی موسیقی محرم با سم خواندن برخی مداحی‌های رایج در ایران گفت: شنیدم مداحی که اتفاقا بسیار هم معروف است آهنگ خونه مادربزرگه را به مداحی تبدیل کرده بود و می‌خواند.

رعایت قانون مصلحت است یا سکوت؟
خبرآنلاین:مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس گفت:آنچه ما به عهده داریم، امانت است و آن چیزی را که در قانون می نویسیم، امانتی است که باید از آن حفاظت کنیم. دولت چرا قانون برنامه پنجم را اجرا نمی کند و سهم درمان را پرداخت نمی کند؟ مگر ما در قبال این قانون تعهد نداده ایم.وی افزود:رعایت قانون مصلحت است یا سکوت؟

برکناری بعد از انتقاد!
فرارو: در شرایطی که روز یکشنبه در مصاحبه‌ای جالب سعید صابونی مدیرعامل شهر جدید پرند از وزارت نیرو به دلیل ندادن برق به مسکن‌های مهر شکایت کرده بود روز دوشنبه وی با حکم وزیر راه و شهرسازی برکنار شد.

صدا و سیما بد عمل کرد
خبرآنلاین:سردار یعقوب سلیمانی، دبیر قرارگاه راهیان نور با بیان اینکه اردوی راهیان نور کاملا داوطلبانه است و اجباری در کار نیست، گفت: متأسفانه در جریان تصادف دانش آموزان بروجنی که منجر به کشته شدن 26 نفر شد، صدا و سیما بسیار بد عمل کرد و در واقع مساله را شور کرد.

اصل نظام زیرسوال نرود
ایسنا:حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش با اشاره به پرونده بررسی مرگ ستار بهشتی و مباحث مرتبط با آن، گفت: باید به این پرونده و جزئیات مربوط به آن به صورت دقیق رسیدگی شود تا حقوق کسی ضایع نشود. اما در این قضیه نباید اصل نظام زیر سوال برود چراکه نظام این کار را انجام نداده است.

هاشمی نفوذی بر قوه قضاییه ندارد
جهان: عفت مرعشی، همسر آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت: برخلاف برخی گفته ها وی نفوذی بر قوه قضاییه ندارد و اگر چنین نفوذی بود فائزه و مهدی هاشمی زندانی نمی شدند.

خیلی هم سیاسی‌ام
جهان:حاج محمود کریمی از مداحان اهل بیت، در مصاحبه ای به لزوم سیاسی بودن هیئات عزاداری امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: اگر من صحبت واضحی در جلساتم نمی‌کنم دلیل بر این نیست که سیاسی نیستم. من خیلی هم سیاسی‌ام؛ ما با کسی که می‌گوید مداح اهل بیت نباید سیاسی باشد، حرفی نداریم.

نمایش تابلوهای تبلیغاتی مشروبات الکلی در ورزشگاه‌های سعودی عربستان
وجود تعدادی تابلوی تبلیغاتی مشروبات الکلی در ورزشگاه‌های سعودی موجب زیر سؤال رفتن وهابیت شده است. با اینکه وهابیون بر رعایت احکام اسلامی در ظاهر تأکید زیادی می‌کنند، ورزشگاه بین‌المللی "ملک فهد" در عربستان سعودی که وهابیون حاکمیت دینی دارند، در جریان بازی دوستانه تیم ملی عربستان با تیم ملی آرژانتین شرکت آرژانتین مشروبات "کویلمیس" تابلوی تبلیغاتی در این ورزشگاه نصب کرد. این تصویر در سایت‌های مختلف خبری عربستان منتشر شده و مورد انتقاد شدید کاربران اینترنتی قرار گرفته و آن را اقدامی ضد اسلامی دانسته‌اند.

دیدار معارضین سوری با احمدی‌نژاد
شنیده شد که در حاشیه نشست گفت‌وگوی ملی سوریه معارضین سوری با رئیس جمهور کشورمان دیدار خواهند کرد. انتخاب نوشت، 200 تن از شخصیت‌های دینی و سیاسی، روسای عشایر، رهبران حزبی و نمایندگان و سران گروه‌های معارض سوری در اجلاس تهران گرد هم آمده‌اند.
شخصیت‌های سیاسی از احزاب مختلف شامل حزب دموکراتیک اجتماعی، حزب دموکراتیک سوریه، حزب دموکراتیک لائیک، انجمن جوانان مستقل،حزب ملی اکراد،جبهه نجات ملی، انجمن پیروزی وحدت ملی، و ده‌ها حزب و گروه دیگر از جمله حاضران در نشست گفت‌وگوی ملی سوریه در تهران هستند. همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس سوریه نیز به همراه شخصیت‌های برجسته سیاسی از کشورهای سودان، الجزایر، ترکیه، مصر، لبنان، عراق، برزیل و زیمبابوه در اجلاس تهران شرکت دارند.

سرکرده گروهک پژاک: حزب دموکرات کردستان و کل ضدانقلاب ایرانی غیرفعال، ناتوان و دگماتیک هستند
آروین احمدی‌پور» از سرکردگان گروهک پژاک، در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه کردی «هاولاتی» طی سخنانی درباره وضعیت ضدانقلاب ایرانی و ضدانقلاب کُردی اظهار داشت: «حزب دموکرات کردستان و کل ضدانقلاب ایرانی غیرفعال، ناتوان و دگماتیک هستند. برخی گروه‌ها و جناح‌ها که نیرو و قدرتی اندک دارند؛ خواستار حفظ آن هستند و هرکدام دیگری را به کُردستیزی و جیره‌خواری متهم می‌کند. این درحالی است که خود این گروه‌ها نه گامی در جهت خدمت به ملت کُرد در کردستان ایران برداشته‌اند و نه توانایی آن را دارند. این گروه‌ها تنها بلدند حرف بزنند و هیچ توانی برای انجام کوچک‌ترین کاری در عرصه‌های مختلف ندارند.


تحریف تاریخ به نفع رژیم صهیونیست
در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، گروهک تروریستی منافقین در تلویزیون ماهواره‌ای خود‌ با پخش فیلمی دروغین درباره کشتار یهودیان و هولوکاست، دست به تحریف تاریخ می‌زند تا به خیال خام خود، اذهان مخاطبانش را از جنایات اربابان صهیونیست خود منحرف کند و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به نظر مردم نیاید. این گروهک تروریستی که مدعی پیشینه فعالیت‌های ضدصهیونیستی است و حتی اعضایش در برهه‌ای روابط نزدیکی با یاسر عرفات برقرار کرده و توسط نیروهای سازمان آزادی‌بخش فلسطین، آموزش نظامی دیده‌اند؛ هم‌اکنون از دو ماهواره صهیونیستی برای پخش برنامه‌های خود حتی علیه مردم مظلوم فلسطین استفاده می‌کند.

رابط سازمان مجاهدین خلق و فتنه‌گران: به مقامات قضایی فشار بیاورید تا سران فتنه را از حصر ملت خارج کنند‌.
اردشیر امیرارجمند» رابط سازمان مجاهدین خلق و فتنه‌گران سبز، در بیانیه‌ای از رسانه‌های فتنه خواست با فضاسازی خبری به مقامات قضایی فشار بیاورند تا سران فتنه را از حصر ملت خارج کنند‌. طبق روال همیشگی و مطابق با تاکتیک اتخاذی و به طور همزمان، شایعاتی در رسانه‌های این جریان مبنی بر وخامت حال سران فتنه انتشار یافت، اما سناریوی تنظیمی چنان غیرحرفه‌ای و گاف‌دار بود که سریعاً دستور داده شد این گونه مطلب از روی این رسانه‌های زنجیره‌ای سانسور شود!

وزیر کشور به بهارستان می‌رود
شنیده شد که وزیر کشور همراه با معاونان خود، برای دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خانه ملت می‌رود. فردا نوشت، به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور مصطفی محمدنجار وزیر کشور همراه با معاونان خود امروز برای دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خانه ملت می‌رود. این دیدار در ادامه تعاملات سازنده وزارت کشور با مجلس شورای اسلامی و در استمرار دیدارهای هفتگی برای پاسخ به پرسش‌ها، گفت‌وگو و تبادل نظر با نمایندگان عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی صورت می‌گیرد.

مجلس، تحمل حرف احمدی‌نژاد را داشته باشد
شنیده شد که سخنان معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری به عنوان خط و نشان دولت برای مجلس در برخی رسانه‌ها مطرح شد. اعتدال نوشت؛ محمدجعفر بهداد با اشاره به این‌که دولت موقعیت پیش آمده برای حضور رئیس جمهور در مجلس را یک فرصت استثنایی می‌داند و به همین علت با آن برخورد ایجابی کرده است، بیان داشت: انتظار مردم از نمایندگان‌شان در مجلس شورای اسلامی این است که حرمت رئیس جمهور را به علت آن‌که نماینده میلیون‌ها ایرانی و شخصیت محبوب ملت‌های عدالتخواه و آزادیخواه جهان است، حفظ کنند و در همین حال برای شنیدن پاسخ‌های دکتر احمدی‌نژاد و توضیحات ضروری ایشان درباره برخی مسائل و مشکلات تحمل لازم و کافی به خرج دهند.

کشاورز: هنوز نشان هنری‌ام را نداده‌اند
شنیده شد که محمدعلی کشاورز در مورد دریافت نشان درجه یک هنری از سوی ریاست جمهوری گفت: با وجود رسانه‌ای شدن این امر هنوز تماسی از سوی ریاست جمهوری با من گرفته نشده است. بازیگر پیشکسوت تئا‌تر، سینما و تلویزیون ادامه داد: من دقیقا 15 ماه است بیمار شده‌ام. در حال حاضر نیز پایم کمی دچار مشکل است که در صورت خوب شدن احتمالا تا 10 روز آینده تمرینات نمایشی با نام مستنطق را برای اجرا در فرهنگسرای نیاوران به همراه گروهم شروع می‌کنم.

پرهیز از افراط و تفریط در عزاداری‌ها
آیت‌الله سیدمحمد غروی،عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه در عزاداری‌ها نباید دچار افراط و تفریط شد به مهر گفت: عزاداران از انجام حرکاتی که موجب ضررهای جدی و غیرقابل جبران باشد یا دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کنند و چهره‌ای نامناسب از اسلام ترسیم می‌کنند باید پرهیز شود.

تکذیبیه پزشکی قانونی درباره ستار بهشتی
احمد شجاعی اظهارات منتشر شده قبلی به نقل از خود در رسانه‌ها درباره علت مرگ ستار بهشتی را کذب دانست و گفت: اظهارات بنده به درستی منتشر نشده و درباره مرگ این فرد هنوز در سازمان پزشکی قانونی جمع‌بندی نهایی انجام نشده و آزمایش‌های پزشکی ادامه دارد. به گزارش مهر، رئیس سازمان پزشکی قانونی اظهارنظرهای منتشر شده به نقل از خود درباره علت مرگ ستار بهشتی را رد کرد و گفت: هنوز جمع‌بندی درباره علت مرگ این فرد انجام نشده و فردا با اتمام جمع‌بندی‌ها می‌توانیم نتیجه قطعی را اعلام کنیم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا ستار بهشتی به مرگ طبیعی یا غیرطبیعی فوت کرده و آیا ضرب و جرح عامل مرگ وی بوده است، توضیح داد: همه این موارد در حال بررسی است و تا پایان تحقیقات که احتمالاً فردا به اتمام می‌رسد، نمی‌توانیم نتیجه قطعی را اعلام کنیم.

خوش‌‌رقصی منافقین برای اسرائیلی‌ها
گروهک تروریستی منافقین که مدعی پیشینه فعالیت‌های ضداسرائیلی است هم‌اکنون از 2 ماهواره اسرائیلی برای پخش برنامه‌های خود حتی علیه مردم مظلوم فلسطین استفاده می‌کند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از گزارش شبکه ان‌بی‌سی آمریکا در فوریه امسال از اعترافات مسؤولان دولت اوباما در همدست بودن اسرائیل با گروهک تروریستی منافقین برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و افشای رابطه به ظاهر مخفیانه اما تنگاتنگ این دو جریان تروریستی، این بار نیز منافقین در کشتار مردم مظلوم غزه برای اربابان خود خوش‌رقصی می‌کنند. در پی حملات وحشیانه اخیر اسرائیل به غزه، گروهک تروریستی منافقین همزمان با بمباران و کشتار کودکان غزه توسط اسرائیل در تلویزیون ماهواره‌ا‌ی‌اش با پخش فیلمی دروغین درباره کشتار یهودیان و هلوکاست دست به تحریف تاریخ می‌زند تا به خیال خام خود اذهان مخاطبینش را از جنایات اربابان اسرائیلی‌اش به طرف هلوکاست منحرف کرده و جنایات اسرائیل به نظر مردم نیاید.

پاسخ مقاومت به جوسازی ضد ایرانی رسانه‌های صهیونیستی
زیاد النخاله، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌‌‌‌وگو با شبکه المنار لبنان با اشاره به طرح آتش‌بس صهیونیست‌ها تاکید کرد که اسرائیل برای فرار از حمله زمینی به غزه این گزینه را در پیش‌ گرفته چراکه توان پرداخت هزینه‌های این حمله و ادامه جنگ را ندارد. وی در مورد جنجال تبلیغاتی ضدایرانی رسانه های غربی و صهیونیستی که جنگ کنونی را ناشی از تحریک ایرانی‌ها قلمداد کرده‌اند، گفت: آیا ایران به اسرائیل گفت که احمد الجعبری را بکشند تا اوضاع متشنج شده و جنگ آغاز شود؟

سارکوزی به دادگاه می رود
یک قاضی فرانسوی، رئیس جمهوری سابق این کشور را برای پاسخگویی به اتهام دریافت پول در جریان انتخابات سال2007 فراخواند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیکولا سارکوزی، از سوی یک قاضی در «بوردو» برای پاسخ دادن به پاره‌ای ازاتهامات در خصوص دریافت پول از لیلیان بتانکورت، ثروتمندترین زن فرانسوی در جریان مبارزات انتخاباتی سال 2007 میلادی احضار شده است. سارکوزی، رهبر سابق حزب اتحاد برای جنبش مردمی (UMP) و رئیس جمهوری سابق فرانسه همواره این اتهامات را انکار کرده است . وی مصونیت قضایی خود را پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری ماه می سال جاری در برابر فرانسوا اولاند سوسیالیست از دست داده است. این گزارش زمانی منتشر شد که حزب اتحاد برای جنبش مردمی روز یک‌شنبه در انتخابات رهبر جدید خود ناکام ماند.

بازداشت در بحرین به جرم توهین به یزید
روزنامه السفیر چاپ بیروت نوشت: شورای مدیریت اوقاف شیعه و رؤسای هیات‌ها و حسینیه‌ها هر ساله برای بررسی سازماندهی مراسم عزاداری ماه محرم با مسئولان وزارت کشور بحرین نشست تشکیل می دهند. اما آماده‌سازی برای مراسم سال جاری خالی از تهدید نبود. روحانیون و وعّاظی که در این مراسم سخنرانی و دسته‌های عزاداری را با اشعاری که وزارت کشور بحرین برخی از آنها را حمله به نظام دانست رهبری کردند، فرا خوانده شدند. برخی نیز با تهمت‌های مختلفی مانند «توهین به دولت اُمَوی و حمله به یزید بن معاویه، خلیفه مسلمانان» مواجه شدند! جمعیت مخالف اسلامگرای الوفاق، حمله امنیتی گسترده که اعتقادات و شعائر دینی را هدف قرار داده است محکوم کرد. این جمعیت اعلام کرد رژیم تلاش می‌کند از طریق فراخوانی وعاظ، سخنرانان، مداحان و مسئولان نهادهای عاشورایی و هیات‌ها، بازداشت، تهدید، حملات غافلگیرانه و پاره کردن و برچیدن پلاکاردهای عاشورایی پس از یورش به مناطق و تحریک شهروندان، دهان‌ها را ببندد و آزادی عقاید در ماه محرم را کاملا محدود کند. گفتنی است رژیم بحرین به شدت از ماه های محرم و صفر بخصوص روزهای تاسوعا و عاشورا وحشت دارد و این مسئله پس از شروع انتفاضه اخیر مردم مظلوم بحرین تشدید شده است.

آمادگی157 نماینده مجلس جهت حضور در غزه
رئیس فراکسیون حمایت از فلسطین گفت: تاکنون 157 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موافقت‌نامه طرح داوطلبانه کمک و حضور در فلسطین را امضا کرده‌اند.مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره حمایت نمایندگان از مردم غزه اظهار داشت: 157نفر از نمایندگان موافقت‌نامه حضور و کمک خود به مردم بی‌پناه فلسطین را امضا کرده‌اند.

استفاده از آیین نامه های با قدمت 40 سال در وزارت خارجه
بر اساس بررسی های کارشناسان یک نهاد نظارتی، برخی آیین نامه های مالی و اداری وزارت خارجه مربوط به حدودا 40 سال پیش بوده و مصوب کمیسیون های امور خارجه مجلسین ملی و سنای رژیم طاغوت است که با گذشت سال ها، هیچ کدام از وزرای خارجه اقدامی برای به روز رسانی و رفع خلاءهای قانونی آن انجام نداده اند.

تغییر قاضی پرونده فساد بانکی در بخش دوم دادگاه؟
شنیده شد که بنابر برخی اخبار درباره دور جدید رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی، این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت. قاضی سراج تنها برای رسیدگی به بخش اول این پرونده تعیین شده بود و روند رسیدگی به بخش‌های دیگر پرونده این فساد بزرگ در دادسرای انقلاب ادامه دارد و قاضی سراج در این بخش از بررسی پرونده دخالتی نخواهد داشت. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ قاضی سراج نیز در همین رابطه اظهار کرد: در صورتی که متهمانی همچون خاوری به دادگاه راه پیدا کنند، ریاست این دادگاه را بر عهده خواهم داشت. براساس این گزارش، دادگاه این پرونده برای آن بخش از متهمانی که کیفرخواست‌ آنها صادر شده در حال برگزاری است و قوه‌قضائیه در نظر دارد که سریع‌تر به نتیجه برسد و بیش از این درگیر برگزاری دادگاه‌های علنی نشود و بتواند احکام صادر شده را به اطلاع عموم رسانده و پاسخی روشن برای اذهان عمومی باشد.

دستور ترخیص 27 تویوتا برای یکی از وزارتخانه‌ها
شنیده شد که با تاکید دولت، دستور ترخیص تعدادی خودرو به مسئولان مربوط ابلاغ شد.الف نوشت، بر اساس نامه‌ای که طی روزهای اخیر توسط یکی از مسئولان اجرایی، به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده، اجازه ورود 27 دستگاه خودرو تویوتای 2کابین مدل 2002 به کشور صادر شده است. بر اساس این ابلاغیه، تاکید شده است که ورود این خودروها به تایید هیات دولت نیز رسیده و باید به سرعت اجرایی شود.

حمله آل سعود به خیمه های عزاداری
نیروهای امنیتی "آل سعود" به خیمه های عزاداری استان شیعه نشین"قطیف" در عربستان حمله کردند و آن را تخریب نمودند.
گفته می شود این حادثه در منطقه "صفوی" در "قطیف" رخ داد.
حمله نیروهای امنیتی سعودی با استفاده از یک تراکتور انجام شد. آنان پس از تخریب این خیمه عزاداری، ادعا کردند که پیش از برپا شدن آن، اعلام کرده بودند که برپایی خیمه ممنوع است.
بنابراین گزارش، سالهای گذشته نیز نیروهای "آل سعود" به عزاداران حمله کردند که به چهار روز درگیری شدید میان شیعیان و سربازان سعودی در کنار بقیع انجامید.
رژیم " آل سعود" در بحرین نیز به کمک نیروهای " آل خلیفه " در یک سال گذشته دهها مسجد و حسینیه شیعیان را ویران کردند.

آتش زدن پرچم اسرائیل در پارلمان بحرین
الوسط بحرین نوشت: این نماینده بحرینی دلیل این کار خود را حملات چند روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اعلام کرد.
به دنبال این اقدام، فضای پارلمان بحرین را دود فراگرفت.
همزمان با به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی، "خلیفه الظهرانی" رئیس پارلمان بحرین به مدت 5 دقیقه جلسه را به تعویق انداخت.

حضور مدیران سینمایی در جشنواره ضدایرانی!
منابع خبری روز گذشته گزارش دادند که مدیران سینمایی کشورمان قصد دارند تا در پنجمین دوره جشنواره فیلم مستند «ایدفا» که 14 تا 25 نوامبر در آمستردام هلند برگزار می شود، حضور یابند.
 این در حالی است که این جشنواره سال گذشته در حمایت از بازداشت همکاران شبکه ضد ایرانی بی بی سی جشنواره «سینما حقیقت» ایران را تحریم کرده بود. اقدامی که نوعی دخالت در امور داخلی کشورمان محسوب می شود. البته مسئولین سینمایی در پاسخ به انتقاد از حضور آن ها در این جشنواره این استدلال را ارائه کرده اند که این جشنواره فیلم های ایرانی را پذیرفته و این فرصت خوبی برای معرفی انقلاب اسلامی در مهمترین جشنواره فیلم مستند جهان است. اما سوال این است که حضور چند مدیر سینمایی در جشنواره ایدفا چه لزومی دارد؟ به ویژه اینکه تجربه نشان می دهد سفر مدیران به این گونه جشنواره ها بیشتر جنبه توریستی دارد و تنها منجر به افزایش هزینه می شود.

گلایه روزنامه اسرائیلی از مسئولین مصر
روزنامه هاآرتص به نقل از یک مسئول اسرائیلی اعلام کرد: پیشنهاد مصر برای برقراری آتش بس در غزه برای اسرائیل چندان مناسب نبود.
خاطرنشان می شود روز گذشته با وجود اعلام اخبار ضد و نقیض درباره برقراری آتش بس در غزه، در نهایت تصمیمی در این باره گرفته نشد.
از طرفی گروههای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به حملات تلافی جویانه خود ادامه می دهند.

اخبار کوتاه
 انتشار گزارش تحلیلی پایگاه اینترنتی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از نشست‌های عناصر ضدانقلاب که با حمایت سازمان‌های جاسوسی استکبار برگزار می‌شود، اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی به‌شدت ضدانقلاب را شگفت‌زده کرد. مجری بی‌بی‌سی فارسی هم از این قاعده مستثنی نبود و به اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی اعتراف کرد. «سیاوش اردلان» مجری شبکه بی‌بی‌سی فارسی، به مطلبی اذعان کرده که بسیار درخور توجه است. وی می‌نویسد: «این گزارش نشون میده که اولاً وزارت اطلاعات روی فعالیت‎های اینا اشراف داره و چقدر مخالف‌ها در ضعف و تفرقه و دلخوشی دست و پا می‌زنن.»
  همزمان با تشدید مبارزات اجتماعی کردها در کردستان ترکیه، گروه‌های به‌ظاهر اپوزیسیون و مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به یکباره به فکر توطئه علیه نظام افتادند و خواهان اعتصاب در سراسر کردستان ایران شدند، به همین‌منظور، با صدور بیانیه‌هایی به نام ۱۱ سازمان کردی، خواهان اعتصاب از سوی مردم شدند. اما باوجود صدور بیانیه‌های متعدد و تبلیغات گسترده، این درخواست آنان مانند همیشه مورد استقبال مردم مسلمان کردستان قرار نگرفت به‌طوری که «رضا کعبی» معاون دبیرکل زحمتکشان کردستان ایران، مشارکت مردم کرد در اعتصاب سراسری در کردستان ایران را بعید دانست.
 اخبار به دست آمده حاکی از آن است که برخی تشکل‌های انحرافی نظیر انجمن حجتیه (مهدویه) با نفوذ در برخی مدارس علوم دینی، سعی دارند فضای فکری مدارس علمیه را تسخیر کنند. بر این اساس، به‌تازگی اتاق فکر انجمن حجتیه که با حمایت‌های برخی افراد حلقه انحرافی دور جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، در یکی از محافل خود با تأکید بر حضور گسترده عوامل خود در جمع جوانان حزب‌اللهی نظیر تشکل بسیج و طلاب علوم دینی، گفته‌اند: «بسیج و حوزه‌های علمیه به دلیل تجمع جوانان، محل مناسبی برای ترویج عقاید حجتیه از درون نهاد‌های انقلابی است.»
  مسئولان انگلیسی با همکاری شبکه بهائیت در حال آماده‌سازی و مقدمه‌چینی برای فتنه‌گری در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری ایران هستند. چندی است که در پایگاه شبکه بهائی- انگلیسی «من‌وتو» قسمتی با عنوان گزارشگر اضافه شده است. این برنامه (گزارشگر) همان طرح انگلیسی است که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ توسط بی‌‌بی‌سی فارسی اجرا شد و سعی داشت اغتشاشات داخلی را دامن بزند.
 در روزهای گذشته وهابی‌های کویت که مدتی پیش قصد کودتا علیه دولت این کشور را داشتند، در اقدامی بی‌شرمانه در برخی از مطبوعات متعلق به این فرقه ضاله، روز عاشورای حسینی را روز شادی و سرور عنوان کردند و روزه گرفتن در این روز را توصیه می‌کنند! همچنین از کویت گزارش می‌رسد باوجود تکریم خاندانرسالت توسط اهل سنت، وهابی‌ها مجالس عروسی و جشن خود را در عمداً در شب تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌کنند!
  «گادی ایزنکوت» فرمانده مناطق شمالی ارتش صهیونیستی، به‌تازگی فاش کرده است هدف از طراحی گنبد آهنین، محافظت از پایگاه‌های ارتش در مقابل حملات موشکی است و به‌هیچ‌عنوان برای دفاع از غیرنظامیان این رژیم طراحی نشده است، این موضوع باعث شد تا به‌سرعت بر حواشی نامطلوب طرح مذکور افزوده شود و دامنه انتقادات از آن افزایش یابد. البته باوجود این گفته فرمانده صهیونیست، دیدیم که حتی پایگاه‌های رژیم صهیونیستی نیز از حملات موشکی حماس مصون نماندند.
 رئیس رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که نشان‌دهنده اعتراف به ناتوانی این رژیم در برابر مقاومت فلسطین است، خواهان کمک ایران به برقراری آتش‌بس میان این رژیم و گروه‌های فلسطینی شد! «شیمون پرز» در گفت‌وگو با یک پایگاه صهیونیستی، با مظلوم‌نمایی مدعی شد: اسرائیل خواهان جنگ نیست و اعراب و مسلمانان دشمنان ما نیستند!
وی در ادامه افزود: این وضعیت برای مدت طولانی قابل تحمل نیست و سران اسرائیل باید برای توقف آن تصمیمی بگیرند. پرز، همچنین مدعی شد: ایران در حالی گروه‌های فلسطینی را تجهیز می‌کند که باید برای برقراری آتش‌بس تلاش کند.

https://shoma-weekly.ir/8ic9XV