گفته می‌شود که...

انتشار شب‌نامه حزب اصلاح‌طلب/ توزیع کارت پول 50 هزار تومانی برای کسب رای/ عدم رعایت عفت کلام از سوی یک کاندیدا/ بگم بگمِ احمدی نژاد؛ از عکس زن نامزد رقیب تا .../ مردم برای استقبال از احمدی‌نژاد ثبت نام کنند!/ توهم‌گویی‌های مشائی و....


منافقین در خدمت تروریست‌های وهابی!
 وبگاه رادیو فرانسه، طی مقاله‌ای به‌بررسی گزارش‌هایی از حضور فعال عناصر گروهک تروریستی منافقین در سوریه پرداخت. در بخش‌هایی از این مقاله آمده است: «مجاهدین خلق[منافقین] در مناطق مرزی اردن و سوریه پایگاهی ایجاد کرده‌اند که آن را حنیف می‌نامند و بیمارستان می‌خوانند. این مرکز از جمله حلقه‌های ارتباطی آن‌ها و ارتش آزاد سوریه است. بر اساس گزارش‌های غیررسمی، همکاری‌های مجاهدین خلق[منافقین] با ارتش آزاد سوریه بیشتر در مناطق مرزی آن کشور با اردن متمرکز است و در رابطه با گروه تحت فرمان عزت ابراهیم، معاون سابق صدام، صورت می‌گیرد. علاوه بر دیدارهای محلی در مرزهای مشترک سوریه و اردن، تاکنون گزارش‌های متعددی مبنی بر دیدار و مذاکرات نمایندگان مجاهدین خلق[منافقین] و ارتش آزاد سوریه در پایتخت‌های غربی از جمله پاریس انتشار یافته است.» این وبگاه افزود: «حضور افراد وابسته به مجاهدین خلق[منافقین] در ترکیه و انتقال آن‌ها به سوریه بدون اطلاع مقامات امنیتی دولت آنکارا، تاحدودی غیرقابل ‌هضم است. این سازمان در شهر استانبول کاملاً فعال است و دولت ترکیه در حد امکان تحرک آن‌ها را از نزدیک زیر نظر دارد.»

توهم‌گویی‌های مشائی
  یک منبع آگاه گفت: مشائی به‌تازگی در جمع تعدادی از طرفداران و نزدیکانش در مورد تأیید صلاحیت ‏خود گفته است: بنده صلاحیتم را در آسمان‌ها گرفته‌ام، نیازی به تأیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان ندارم.‏ این منبع تصریح کرد: اظهارات جالب توجه رهبر حلقه انحرافی موجب تعجب حاضران در این جلسه شد به‌گونه‌ای که یکی از ‏حضار پرسید: لطفاً در این باره بیشتر توضیح بدهید؛ شما نامه یا پیامی از جایی دارید که این گونه از تأیید صلاحیت خود ‏مطمئن هستید؟ مشائی پاسخ داد: خیر، یعنی شرایط کشور توسط امام عصر[عج] به‌گونه‌ای می‌شود که شورای نگهبان مجبور می‌شود مرا تأیید صلاحیت کند. ‏البته اظهارات اینچنینی، پیش از این هم از سوی افراد خاص در دولت مطرح شده بود به طوری که چندی پیش «ملک‌زاده» ‏معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و یکی از نزدیکان مشائی، اعلام کرد: «به من انگ زدند که متوهم ‏هستم، اما بازهم می‌گویم که حکم خود را از امام عصر(عج) و امام رضا[ع] گرفته‌ام و احمدی‌نژاد آن را ابلاغ کرده است.»

درخواست وزارت کشور برای انحصار توزیع کمک به پناهندگان خارجی
بر اساس پیشنهادی که اخیرا توسط وزارت کشور به مسئولان ارشد اجرایی ارائه شده، این وزارتخانه از دولت خواسته است کالاها و وسائل ارسالی سازمان ملل متحد و سازمان های وابسته برای استفاده پناهندگان و آوارگان که وارد کشور شده یا می شوند، تنها در اختیار وزارت کشور قرار بگیرد. مسئولان این وزارتخانه دلیل خود برای این پیشنهاد را تعدد نهادهای موجود در کشور و لزوم مدیریت واحد برای استفاده و مصرف این اقلام عنوان کرده اند.

انتشار شب‌نامه حزب اصلاح‌طلب
شاخه استانی یکی از احزاب اصلاح طلب کشور هفته گذشته در کرمانشاه اقدام به توزیع شب نامه در سطح گسترده این شهر نموده که در بیانیه مذکور انتقادات فراوانی نسبت به وضعیت مدیران استان مطرح شده است .

عدم رعایت عفت کلام از سوی یک کاندیدا
یکی از نامزدهای خود خوانده انتخابات ریاست جمهوری که هم اینک به انبوه سازی مسکن مشغول است اخیراً با دعوت از خبرنگاران و تشکیل کنفرانس خبری با به کار گیری واژه های نامناسب ادعای نموده است که علت حضورش خرد کردن دندان حرام زادگان سیاسی می باشد که به نظر می رسد ایشان در ابتدای راه باید کمی در ادبیات خود تجدید نظر نمایند. همچنین این نامزد خود خوانده انتخاباتی در انتهای جلسه اقدام به توزیع کارت پول در بین خبرنگاران حاضر نموده است.

رایتل اجازه برقراری ارتباط تصویری ندارد
شنیده ایم تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که شرکت"رایتل" نتواند یک پیوست فرهنگی برای ضرورت مکالمه تصویری ارائه نماید ، این شرکت اجازه برقراری ارتباط تصویری بین مشترکان رایتل را نخواهد داشت.

آتلیه عروس سپاه شیراز
به گزارش 598: همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز در اقدامی نو و مبتکرانه آتلیه عکس کوثر را راه اندازی نمود. ورود سپاه پاسداران به راه‌اندازی آتلیه عکس اسلامی عروس و داماد درحالی اتفاق افتاده است که چندی پیش نیز فروشگاه مد و لباس اسلامی توسط این نهاد نظامی جنب درب ورودی پادگان امام حسین(ع) در شیراز افتتاح شده است.

مردم برای استقبال از احمدی‌نژاد ثبت نام کنند!
بر اساس اخبار رسیده، فرمانداریهای شهرستانهای استان آذربایجان غربی، برای استقبال از سفر استانی دولت، از مردم ثبت نام می کنند.
استقبال پایین مردم استان‌های مختلف از دولت در آخرین سفر استانی، نگرانی را در بین بدنه دولت در آذربایجانی غربی ایجاد کرده و بر همین اساس، فرمانداریهای استان دست به کار شده و از بین مردم، برای مراسم استقبال از هیات دولت، ثبت نام می کنند.گفتنی است فرمانداریها امیدوارند با این اقدام، شرایط در این استان، نسبت به استانهای دیگر بهتر شده و استقبال مناسبی از دولت انجام بگیرد.
همچنین بنرهای متعددی برای استقبال از دولت در سطح شهرستان ارومیه و برخی دیگر از شهرستانها، نصب شده که در اکثریت آنها، تصویر بوسه احمدی نژاد بر شانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، درج شده است.

دسیسه ای خطرناک برای آذری زبان ها و بلوچ ها
دولت آمریکا و سناتور های این کشور،گویا از حمایت از تروریست های پژاک و ریگی در شمال غرب و جنوب شرق ایران، طرفی بر نبسته اند و زمانی که متوجه شدند ایرانیان پاک نهاد آذری و بلوچ جذب سازمان های تروریستی مورد حمایت آنان نشدند و در دفاع از کیان نظام و کشور خود از جان مایه گذاشتند، به دنبال طرح جدیدی برای ایرانیان نیکو سرشت این مناطق هستند.
یکی از سناتور های آمریکایی اخیرا به دنبال مصوبه ای در کنگره این کشور است تا برای نفوذ هر چه بیشتر آمریکا در مناطق آذری نشین و بلوچ نشین ایرانی، شبکه های رادیو و تلویزیونی خاص این مناطق تاسیس کنند تا ارزش های دولت آمریکا را در این مناطق ترویج کنند .
دانا رورابچر از سناتورهای آمریکایی این طرح را در روزهای اخیر در اختیار کمیته روابط خارجی سنای آمریکا قرار داده است.
این سناتور آمریکایی همچنین در ضرورت صرف بودجه برای چنین طرحی اظهار کرده است که این جزئی از منافع و امنیت ملی آمریکاییان است که برای نفوذ در جمعیت 18 میلیونی آذری ها وبلوچ های ایرانی،مبالغی از بودجه خود را اختصاص دهند.

محمد خاتمی: فقط از هاشمی با اسم دفاع میکنم
محمد خاتمی گفته در این دوره چنانچه هاشمی بیاید از او با اسم حمایت می کنم در غیر این صورت از کاندیدای اصلاح طلبان با نام حمایت نکرده و تنها به این اکتفا خواهم کرد که من از کاندیدای اجماعی اصلاح طلبان حمایت می کنم. خاتمی تاکنون سه شکست انتخاباتی را در حمایت از معین و هاشمی رفسنجانی در سال 84 و موسوی در انتخابات 88 یدک می کشد.
مشایی: مناظره کننده ها با من جرات رسانه ای کردن مناطره ها را ندارند
مشایی در دیدار چند روز قبل با وبلاگ نویسان گفته :" یکی از افرادی که مرا دعوت به مناظره کرده بود اخیرا دیداری سه ساعته با من داشته اما جرات ندارد آن را رسانه ای کند." ظاهرا مشایی هم جرات نام بردن از این فرد را نداشت تا به ادعای وی پاسخ گفته شود.

چرا نباید تبریک بگویم؟
مهر: حجت الاسلام حسن روحانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سؤال که اگر انتخابات تمام شد و شما رئیس جمهور نشدید به فرد پیروز در انتخابات تبریک خواهید گفت، تصریح کرد: حتما به فرد پیروز تبریک خواهم گفت. چرا نباید به پیروز انتخابات تبریک بگویم؟

حزب منحله مشارکت: هاشمی نه رای دارد و نه نماد اصلاح طلبی است
اعضای حزب منحله مشارکت اخیرا دیداری با جمعی از اعضای مجمع روحانیون داشته اند و در این دیدار به صراحت اعلام کرده اند که با نامزدی هاشمی رفسنجانی مخالفند چرا که وی نه رای دارد و نه نماد اصلاح طلبی است. مشارکتی ها مدعی شده اند تنها فردی که می تواند 13 میلیون رای موسوی را جمع کند محمد خاتمی است.

امکان ملاقات متهم به جاسوسی در ایران
ایسنا : خانواده امیر میرزایی حکمتی از فراهم شدن امکان ملاقات وی با یکی از اقوام و نیز نوشتن نامه برای خانواده‌اش خبر دادند.

روش جالب دولت برای تسویه بدهی های بنزینی هما
بر اساس بررسی های یک نهاد نظارتی، یک مسئول ارشد دولتی اخیرا ابلاغیه ای را به وزارت راه و شهرسازی ارسال کرده که بر اساس آن بخشی از 3 هزار میلیارد ریال بهای سهام فروخته شده توسط دولت، بابت تسویه بدهی شرکت هما به شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به حساب شرکت مذکور نزد خزانه داری کل کشور واریز و تسویه شود. این نهاد نظارتی چنین اقدامی را موجب ایجاد رویه ای نامناسب برای سودآور نشان دادن فعالیت هما توصیف کرده است.
توزیع کارت پول 50 هزار تومانی برای کسب رای
با داغ شدن فضای رقابت بین نامزدهای شورای شهر و روستا اخبار فراوانی در خصوص شیوه های تبلیغاتی مختلف از استان های کشور از اهدای کارت پول 50 هزار تومانی به جوانان و حاضرین در جلسات گرفته تا شام مفصل یک نامزد در رستوران های مجلل به دست ما رسیده است که در نوع خود تاسف برانگیز می باشد.

بعد از احمدی‌نژاد، هرکسی در خود توان ریاست‌جمهوری می‌بیند
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:تعددی که اینک در کمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری در مورد کاندیدا‌ها با آن روبه‌رو هستیم به این دلیل است که این افراد جایگاه ریاست‌جمهوری را ساده‌پنداشته‌اند و این در حالی است که ریاست‌جمهوری در قانون اساسی جایگاه اساسی و رفیعی دارد.
وی دولت احمدی‌نژاد را عامل ساده‌پنداری جایگاه ریاست‌جمهوری دانست و گفت: عملکرد احمدی‌نژاد در طول هشت سال ریاست‌جمهوری‌اش زمینه‌ساز این مسئله شده است که هرکس این توان را در خود ببیند که می‌تواند رئیس‌جمهور آینده ایران باشد
حرکت عجیب خواننده ایرانی
طی هفته گذشته در حاشیه اکران خصوصی فیلم "رالی ایرانی" که با حضور عوامل و گروهی از هنرمندان برگزار شد ، بنامین بهادری خواننده جوان هم حضور پیدا کرد که کفش های دو رنگ آن جلب توجه می کرد و برای عکاسان سوژه مناسبی بود..

سفر معاون وزیر با هواپیمای اختصاصی به کشور همسایه
به گزارش خراسان، گفته می‌شود براساس گزارش یک نهاد مسئول، براساس مجوز هیات دولت، یکی از معاونین وزرای اقتصادی کابینه برای پرواز به یکی از کشورهای همسایه، از هواپیمای اختصاصی استفاده کرده است. بر اساس گزارش مذکور، اگرچه پرواز مسئولان ارشد دولتی با هواپیمای اختصاصی موضوعی قابل قبول و لازم است، اما استفاده یک معاون وزیر از این مجوز، با معیارها و شعارهای دولت تناسب ندارد.

خبرسازی رسانه‌های ترکیه
عصر ایران: سفارت ایران در آنکارا با صدور بیانیه ای شایعات منتشر شده در برخی رسانه های ترکیه مبنی بر دستگیری موقت احمدی نژاد در هفته گذشته از سوی یک نهاد امنیتی در تهران را تکذیب کرد.

مردم اصفهان از سفر دولت ناراحتند
مهر: عوض حیدرپور، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به ناراحتی مردم استان اصفهان از سفر اخیر هیات دولت به این استان اشاره کرد و گفت: از نظر مردم، این سفر جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی داشته است چرا که از امکانات بیت المال و عمومی برای جریانی خاص استفاده شده است.

انصراف افسانه بایگان از نامزدی
مشرق: افسانه بایگان به زودی انصراف خود را از نامزدی در انتخابات شورای شهر تهران اعلام خواهد کرد.

محجوب: دنبال هاشمی رفتیم
فارس: علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در مورد امکان کناره‌گیری نامزد خانه کارگر در صورت ورود هاشمی به انتخابات گفت: به همراه برخی نمایندگان نزد هاشمی رفتیم و از او خواستیم وارد انتخابات شود اما تا این لحظه امکان ورود وی وجود ندارد.

لقب جدید مشایی به احمدی‌نژاد
اسفندیار رحیم مشایی در دیدار وبلاگ نویسان از احمدی‌نژاد به عنوان سرباز بهاری نام برده و مدعی شده: «اعضای شورای روابط خارجی آمریکا که حدود ۳۰ نفر بودند با دکتر احمدی‌نژاد در یکی از سفرهای سازمان ملل دیدار کردند و سوالاتی را مطرح کردند و سرباز بهاری، همه آنها را یک به یک نه با امتیاز که با ضربه فنی شکست داد.» به‌گزارش جهان‌نیوز، مشایی همچنین گفته است: «یکی از افرادی که مرا دعوت به مناظره کرده بود اخیرا دیداری سه ساعته با من داشته اما جرات ندارد آن را رسانه‌ای کند.»

انتشار اسناد تخلفات گمرکی آریا برای نخستین بار
خبرگزاری مهر، برای نخستین بار تخلفات گمرکی گروه امیر منصور آریا را همراه با استناد آن منتشر کرد. از اواسط تابستان سال 90 که فساد بزرگ مالی کشف شد، تاکنون فقط اسناد تخلفات بانکی و برخی زد و بندهای وی و همدستانش با برخی دستگاه‌های دولتی همچون وزارت‌خانه‌های وقت راه و صنایع و معادن منتشر شده بود.اسنادتخلفات گمرکی گروه آریا حکایت از آن دارد اکثر این تخلفات بعد از کشف بزرگ‌ترین فساد بزرگ مالی در اواسط تابستان 90 بررسی و به اثبات رسیده است.

نگاه سیاسی به موقعیت شوراها آسیب زاست
حسن بیادی، نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نگاه سیاسی به موقعیت شوراها آسیب‌زاست به مهر،گفت: انتخاب گر اصلی مردم هستند و خود شهروندان باید با توجه به حساسیت‌هایشان افراد مناسب را برای حضور در شوراها انتخاب کنند. البته در این میان باید گردش نخبگان نیز صورت بگیرد البته منظور از گردش نخبگان نابودی نخبگان نیست که اگر گروهی بر سر کار بیاید گروه قبلی را از بین ببرد. گردش نخبگان اعتقاد به تربیت نیروی انسانی جدید است.

تصادف همسر مدیر با خودرو دولتی!
رجا: چند روز پیش یکی از مدیران دستگاه‌های دولتی کرمانشاه، ماشین دولتی را در اختیار همسرش قرار می‌دهد که منجر به تصادف شدید و شکستگی پای یک نفر شده است.

رفتار احمدی نژاد از آن زمان تغییر کرد
تجارت فردا: محسن هاشمی رفسنجانی، مدیر عامل سابق متروی تهران گفت: متاسفم که بگویم احمدی نژاد تا اردیبهشت 84 هیچ مشکلی با من نداشت. من دو سال مدیر‌عامل مترو در زمان احمدی‌نژاد بودم. اما به محض اینکه آیت‌ا... هاشمی در انتخابات ثبت نام کرد یک دفعه رفتارش با من عوض شد. ایشان(محموداحمدی نژاد) وقتی رئیس‌جمهور شد خواست قدرت را از شهرداری‌ها بگیرد و به دولت بدهد.

روزی 14قرص می خوردم
جهان: دکتر مجتبی عطاردی که به تازگی از زندانهای آمریکا آزاد شده است گفت: من روزی 14تا قرص می‌خوردم. اینکه از آن مهلکه جان سالم به در بردم کار خداست.

15 سال زندان در انتظار 2 ایرانی بازداشتی در کنیا
یک دادگاه کنیا دو شهروند ایرانی را به اتهام نگهداری مواد منفجره و برنامه ریزی برای انفجار در شهر نایروبی محکوم کرد. به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، این دو ایرانی سال گذشته توسط نیروهای امنیتی کنیا بازداشت و متهم شده بودند هنگام حضور در شهر "مومباسا" 15 کیلوگرم مواد منفجره در اختیار دارند.
 رسانه‌های کنیا هم نوشتند که دادگاه عالی در نایروبی این دو ایرانی را به دلیل همراه داشتن مواد منفجره و تلاش برای وقوع انفجار در برج تایمز مرکز کنیا و دیگر اهداف غربی در این کشور مجرم شناخت و آنها را محکوم کرد. این دو ایرانی، اتهامات خود را به شدت رد کرده‌اند. قرار است فردا (دوشنبه) احکام مجازات این 2 ایرانی صادر شود و دادستانی پیش‌بینی می‌کند این دو نفر حداکثر به 15 سال زندان محکوم شوند.

اقدام جدید تروریست‌های تکفیری مخالف دولت سوریه
تروریست‌های تکفیری مخالف دولت سوریه قبل از آنکه به قدرت برسند اداره راهنمائی و رانندگی تشکیل داده اند! تعدادی از خودروهائی که در اختیار تروریست هاست و از آنها در مناطق تحت نفوذ خود در سوریه استفاده می‌کنند، با پلاک "دولت الخلافه - ولایت الشام" شماره‌گذاری شده‌اند. این اقدام به معنای آنست که تروریست‌های تکفیری قصد دارند درصورت پیروزی، دولتی تحت عنوان "خلافت اسلامی" در سرزمین شام تشکیل دهند، کاری که القاعده در افغانستان کرد و با شکست مواجه شد.

احتمال کناره‌گیری عارف از نامزدی
الف: یکی از چهره‌های نزدیک به محمدرضا عارف می‌گوید: اگر آقایان هاشمی و خاتمی بر سر نامزدی آقای عارف اجماع نکنند، بعید است که وی نامزد شود.

شریعتمداری به ائتلاف پیوست
مهر: محمد شریعتمداری، یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که با رویکرد اصلاح طلبانه پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته است، به جمع ائتلاف سه گانه نامزد های اصلاح طلب پیوست.

هیچگاه این حرف را نگفتم
رجا: علی اکبر ولایتی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه بنده هیچگاه نگفتم که آقای هاشمی در فتنه دخالت داشته اند گفت: من حرفی در این مورد نزده ام و این حرف را کسی نقل کرده که قصد داشته آن را منشا گفت و گوی بی پایه کند.

هرگز پاسخ این ضد انقلاب را ندادم
الف: روح الامینی پدر یکی از قربانیان بازداشتگاه کهریزک گفت: مسیح علی نژاد ضد انقلاب و جاسوس فراری تا همین چند وقت پیش مرتب با تلفن این جانب تماس می گرفت اما هرگز به تلفنش پاسخ ندادم.

اهل ناز کردن نیستم
آریا: آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفته است:اهل ناز کردن نیستم، اگر احساس کنم می توانم کشور را نجات دهم ، می آیم.

رمال معروف به زندان بازگشت
فردا: به دنبال انتشار خبری در برخی رسانه‌ها در خصوص آزادی عباس غفاری، جن گیر و رمال معروف گفته می‌شود که وی پس از گذراندن مرخصی سه روزه به زندان بازگشته است. عباس غفاری هم اکنون منتظر ابلاغ حکم خود از سوی دادگاه می‌باشد.

سخنان عجیب و معنادار محسن رضایی
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمعه در جمع گروهی از شورایاران شهر تهران با اشاره به نقش شورایاری‌ها در اداره شهرها، اظهارداشت: شورایاری‌ها می‌توانند ضمن کمک به زندگی مردم در بعد اقتصادی و فرهنگی و با به کارگیری فرهنگسازان و کارآفرینان برای دولت آینده موثر باشند
وی وجود دولت مرکزی در ایران را فاقد توانایی لازم برای اداره کشور دانست و ابراز داشت: در دولت مرکزی باید نوسازی صورت گیرد و از امور غیرسیاسی همچون هنر، فرهنگ، ورزش و دین جدا شود و دولت و سیاست در این امور دخالت نکنند و اخلاق و دین را سیاسی نکنیم که همه سوءظن‌ها، درگیری‌ها و اختلافات موجود ناشی از همین امر است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت مرکزی، تشکیل فدرالیزم اقتصادی و مدیریت محلی را سه ایده دولت خود دانست و گفت: با این 3 ایده می‌توان به سمت اداره و حکمرانی مطلوب در کشور پیش رفت.

خاتمی در مظان خیانت
خاتمی به بهانه بودن موسوی و کروبی در حصر می‌گوید که از نامزدی در انتخابات احساس رضایت نمی‌کند. او در حالی که پیش از این در جمع برخی مشاورانش نسبت به رد صلاحیت قطعی خود اظهار نگرانی کرده، دیروز در ملاقاتی گفته است: من دارم فکر می‌کنم، آنچه که مهم است این است که می‌توانم خدمت کنم یا نه؟ می‌گذارند یا نه؟ با آمدنم دل‌ها از هم دورتر می‌شوند یا خیر؟ اما یک مسئله شخصی هم ذهن مرا به خود مشغول کرده است و آن این که من تا وقتی که آقایان موسوی و کروبی در حصر هستند و نیروهای ارزنده فراوانی در زندان و محدودیت، آیا می‌توانم خودم را راضی کنم که در عرصه مسئولیت اعلام آمادگی کنم؟ این به معنی عدم شرکت در انتخابات نیست، باید فردی بیاید که در همه جهات در خود احساس رضایت کند.
او همچنین خواستار عبور حکومت و جامعه از سوءظن موجود نسبت به یکدیگر شده و این در حالی است که شخص وی از سوی نظام و مردم، در مظان خیانت قرار دارد و بر تداوم این خیانت و جفا در حق ملت و کشور نیز اصرار می‌ورزد.
خاتمی این را هم گفته که دولت هاشمی به توسعه سیاسی توجه نداشت و ما این موضوع را مورد توجه قرار دادیم.
گفتنی است، پیش از این اطرافیان خاتمی اعلام می‌کردند که وی از یکسو نمی‌خواهد رد صلاحیت رسمی نظام را در کارنامه خود داشته باشد و از سوی دیگر نمی‌خواهد این نگرانی وی علنی شود و از این روی دنبال بهانه‌ای می‌گردد تا عدم نامزدی خود را به حساب دیگری بنویسد و این در حالی است که او قبلا در انتخابات مجلس نهم شرکت کرده و بدون بهانه امروزی درباره حصر موسوی و کروبی در یکی از روستاهای دماوند رای داده بود.

بگم بگمِ احمدی نژاد؛ از عکس زن نامزد رقیب تا ...
روزنامه خراسان در یادداشتی نوشت: آقای احمدی نژاد نسبت به این چند سال اخیر هیچ تغییری نکرده است، فقط به قول دوستی، چند سال قبل علیه کسانی افشاگری و جسارت و پرده دری می کرد که ما خوشمان می آمد، اما امروز همان کار را برابر کسانی انجام می دهد که ما خوشمان نمی آید! لذاست که این رفتار را محکوم می کنیم. اگرنه همان جا که ایشان عکس زن نامشزدی دیگر را به تلویزیون آورد و تهدید به «بگم! بگم!» کرد، باید این رویه نکوهش می شد تا کار به این روزها نکشد.

 کنایه سنگین روزنامه شریعتمداری به هاشمی رفسنجانی
کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: سایت یکی از نامزدهای احتمالی ریاست‌ جمهوری از قول وی نوشته است؛ «من هیچ‌وقت قاطع نگفتم که نمی‌آیم، چرا که نمی‌دانم در آن صورت جواب خدا، امام و مردم را چه می‌توانم بدهم»؟
گفتم: در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸، فتنه‌گران مورد حمایت همین آقا، به ساحت مقدس حضرت امام‌حسین(ع)، اهانت کردند، تصویر مبارک حضرت امام(ره) را پاره کردند. قید اسلام را از جمهوری اسلامی حذف کردند، به نفع آمریکا و اسرائیل شعار دادند و... ولی این آقا به فکر نبود که جواب خدا و امام و مردم را چه بدهد؟!
گفت: چه عرض کنم؟! مثل اینکه دنیا برای بعضی‌ها بدجوری وارونه شده است؟!
گفتم: شخصی در حال مناجات می‌گفت؛ خدایا مرا نیامرز! خدایا از سر تقصیرات من نگذر، خدایا مرا مشمول عفو خود قرار مده!... از او پرسیدند این چه نوع دعا کردن است؟ و طرف گفت؛ هیس! دارم شکسته نفسی می‌کنم!

رایزنی های یک جریان با مهدی چمران
شنیده ایم که در حاشیه سفرهای انتخاباتی اخیر مهدی چمران به برخی از استان ها، ایشان دیدارهایی را با بزرگان و علما انجام داده اند که در این دیدارهای گفتگوهایی در خصوص کاندیداتوری مهدی چمران به عنوان گزینه نهایی یکی از جریانات مطرح کشور بیان شده است

حضور یک کاندیدا از سوی رهبری؟!
با خبر شدیم که یکی از کاندیداهای اصولگرای کشور که در جمع محدودی از طلاب قمی به سخنرانی می پرداخته است ادعای نموده که نامزدشدن وی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری از سوی رهبری تکلیف شده است که با توجه به تعارض سخنان وی با بیانات رهبری گفته این نامزد انتخاباتی با اعتراض حاضرین روبرو گردید.

 اخبار کوتاه
 * بر اساس اخبار رسیده، فرمانداری‌های شهرستان‌های استان آذربایجان غربی برای استقبال از سفر استانی دولت، از مردم ثبت‌نام می‌کنند. استقبال کم مردم استان‌های مختلف از دولت در آخرین سفر استانی‌اش، برای بدنه دولت در آذربایجان غربی نگرانی ایجاد کرده و بر همین اساس، فرمانداری‌های استان دست به کار شده‌اند و از بین مردم، برای مراسم استقبال از هیئت دولت، ثبت‌نام می‌کنند. گفتنی است فرمانداری‌ها امیدوارند با این اقدام، وضعیت در این استان، بهتر از استان‌های دیگر شود و استقبال مناسبی از دولت انجام بگیرد!
 * «موسوی خوئینی‌ها» در اظهار نظر تازه‌ای در جلسه مجمع روحانیون گفته است: تنها کسی که می‌تواند برای انتخابات ریاست‌جمهوری موج اجتماعی ایجاد کند، هاشمی رفسنجانی است. ما باید هر چه سریع‌تر از خاتمی عبور کنیم و به هاشمی برسیم.
  *«نعیمه اشراقی» در نوشتاری که تنها مورد استفاده اصلاح‌طلبان و خوراک خبری وبگاه‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب است، نوشت: «اکثر وصلت‌ها در خانه امام با اصلاح‌طلب‌ها بوده است، شامل وصلت با .... آیا این اتفاقی است و یا از اعتماد امام به اصلاح‌طلب‌ها نشئت می‌گیرد؟» ادعای نعیمه اشراقی در حالی بیان می‌شود که اوایل انقلاب به طور خاص جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و... به معنا و مفهوم کنونی وجود نداشت و بعدها این جریان‌ها به وجود آمد و فعالان سیاسی به آن‌ها گرایش پیدا کردند.
 * «احمد شوهانی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره استقبال سرد مردم از سفرهای اخیر هیئت دولت به استان‌ها گفت: سفرهای استانی هیئت دولت، خروجی مناسبی ندارد و مصوبات بر روی کاغذ باقی مانده، اما دولت با شتاب بخشیدن به دور جدید سفرها، همچنان بر این روند تأکید دارد. وی تصریح کرد: دولت با وجود طرح‌های اجرایی‌نشده پیشین، بار دیگر وعده‌های رنگارنگ به مردم می‌دهد که مشخص نیست چگونه و چه زمانی عملیاتی می‌شوند!
*  یکی از خطیبان الانبار عراق به نام «قصی الزین الجنابی» که از مزدوران دستگاه اطلاعاتی قطر است، در سخنرانی روز جمعه خود، به  دفاع از رژیم اشغالگر قدس پرداخت و این رژیم را از بسیاری از جرائمش مبرا دانست و اعلام کرد: «اسرائیل هیچ هتک حرمتی به مساجد نکرده است و در هیچ مسجدی را نبسته است.»! «الجنابی» که از افراد وابسته به حزب منحل‌شده بعث است، در مورد صدام معدوم می‌گوید: «صدام حسین از مردان بزرگ عصر جدید بود و زمانی که اسمش برده می‌شد، توجه همگان به سوی او جلب می‌شد[!] دشمنان اسلام نتوانستند بزرگی و عظمت او را ببینند و به همین دلیل، نقشه قتلش را کشیدند!»

https://shoma-weekly.ir/QdXtv1