گفته می‌شود که...

اعلام آمادگی اوباما برای سفر به ایران/ اجاره 70 روزنامه و نشریه استانی یک کاندیدا/ پایگاه اینترنتی‌ای که بازنشر فتنه می‌کند/ لگدپرانی صهیونیست‌ها به یکدیگر!/ لاریجانی واردات بنز برای نهاد ریاست جمهوری را لغو کرد/ درخواست اصلاح طلبان از شریعتمداری/ نامه محرمانه ایران به مرسی / ...

پایگاه اینترنتی‌ای که بازنشر فتنه می‌کند
  در فاصله زمانی کوتاهی پس از سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم به‌مناسبت نوزدهم دی‌ماه و تأکید بر هوشیاری نسبت به انتخابات پیش رو و انتقاد از برخی افراد که به‌طور مکرر می‌گویند «انتخابات باید آزاد برگزار شود» و بیان اینکه: «معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرف‌های شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند.»، در کمال تعجب پایگاه اینترنتی هاشمی رفسنجانی در اقدامی قابل تأمل به بازنشر حرف‌هایی از هاشمی در مورد تأکید بر انتخابات آزاد پرداخت و نوشت: راه مقابله {با شرایط کنونی} وحدت است. «وحدت ملی». راه وحدت ملی هم روشن است؛ انتخابات رقابتی، «آزاد» و قانونی؛ «انتخابات مردم‌پسند». نتیجه‌اش هرچه باشد مهم نیست. مردم‌پسند باشد، وحدت‌آفرین می‌شود. آیت‌الله از همه می‌خواهند؛ از مردم عادی تا سران نظام. می‌خواهند هموار کنند مسیر «انتخابات آزاد » و رقابتی را تا ناهموار کنند مسیر انحراف را!

لگدپرانی صهیونیست‌ها به یکدیگر!
  «اولمرت» در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتقاد از نتانیاهو گفت: «دولت نتانیاهو 11 میلیارد دلار از بودجه نظامی اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را برای پروژه‌های بدون نتیجه برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران صرف کرد. اولمرت با «بلندپروازی ماجراجویانه» خواندن اقدامات چهار سال گذشته نتانیاهو و باراک افزود: «آن‌ها سال 2012 دنیا را با تهدید حمله به ایران ترساندند و در آخر هم هیچ‌کاری نکردند.» اولمرت در این مصاحبه با اشاره به اینکه طرح‌های پرهزینه نتانیاهو برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران راه به جایی نمی‌برد، این طرح‌ها را هدر دادن بودجه‌های نظامی رژیم صهیونیستی خواند و به‌شدت از آن انتقاد کرد.
   اظهارات اولمرت با واکنش شدید دفتر نتانیاهو مواجه شد و دفتر نخست‌وزیر این رژیم جعلی در بیانیه‌ای با رد اظهارات اولمرت، وی را به اتهام‌زنی‌های بی‌اساس علیه دولت و نتانیاهو متهم و اعلام کرد که هزینه‌های  امنیتی چهار سال گذشته دولت نتانیاهو در جهت تقویت امنیت شهروندان صهیونیست بوده است. همچنین دفتر ایهود باراک، وزیر دفاع این رژیم نیز با صدور بیانیه‌ای، با رد اظهارات اولمرت از هزینه‌های امنیتی و دفاعی رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته دفاع کرده و هزینه‌های مربوط به مقابله با برنامه هسته‌ای ایران را در جهت منافع و امنیت این رژیم دانسته است. اخیراً «یوال دیسکین» رئیس سابق دستگاه اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) نیز در اظهاراتی با مسخره کردن جلسات نتانیاهو و باراک برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران، گفته بود: «باراک و نتانیاهو جلسات مهم و حساسی را در حالی که سیگار می‌کشیدند و مشروب می‌خوردند، برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران برگزار می‌کردند(!)»

لاریجانی واردات بنز برای نهاد ریاست جمهوری را لغو کرد
پس از آن که دولت چند سال قبل، مصوبه ای را برای واردات ده ها دستگاه خودروی بنز برای نهاد ریاست جمهوری ابلاغ کرد، این مصوبه با ایراد قانونی رئیس مجلس به دلیل در نظر گرفتن تعرفه صفر واردات خودرو مواجه شد، اما دولت چند ماه قبل با اصلاح این مصوبه، این تعرفه صفر درصد را به یک درصد تغییر داد که علی لاریجانی چند روز قبل با ارسال نامه ای به رئیس جمهور اعلام کرد که با عنایت به مفاد قانون برنامه ۵ ساله پنجم توسعه، این مصوبه از حیث تبعیض قائل شدن برای نهاد ریاست جمهوری مغایر قانون است

درخواست اصلاح طلبان از شریعتمداری
سران جبهه اصلاحات از خبر کاندیداتوری محمد شریعتمداری به شدت احساس نگرانی و ناراحتی کرده اند. تعدادی از اصلاح طلبان از وی خواسته اند تمام فعالیت های خود را در چارچوب اجماع اصلاح طلبان متمرکز کند و در صورت توافق اصلاح طلبان روی کاندیدای واحد، وی به نفع این نامزد انتخاباتی کناره گیری کند. شریعتمداری در پاسخ گفته است:" من یک اصلاح طلب اصولگرایم و مستقل آمده ام و تا آخر هم در صحنه رقابت باقی خواهم ماند."

سبک جدید عریانی در تهران
چندماهی است نوعی عریانی جدید در میان زنان بدحجاب رواج پیدا کرده و فصل جدیدی را بر بی‌حیایی، بی عفتی، تبرّج و نادیده گرفتن حدود الهی گشوده است.
براین اساس تعداد زیادی از خانم‌ها اقدام به پوشیدن جوراب بلند و البته بدون شلوار نموده‌اند. حتی در مواردی از جوراب‌های بلند رنگی یا توری و منقش که ساق پا کاملا پیداست و یا مانتو یا دامن بدون شلوار و حتی جوراب به نحوی که ساق پا عریان ودر معرض دید و مشاهده است، استفاده می‌گردد. حالا این شیوه پوشش که ابتدا توسط بخش‌های خاصی از جامعه لاابالی استفاده می‌شد، روز به روز در حال گسترش است.
رخدادی که اتفاقی نیست و با جست و جویی در اینترنت، مشاهده می‌کنید که این نوع از بدپوششی، به عنوان مد جدید به شکل گسترده‌ای در حال معرفی است و حتی فروش اینترنتی و... آن نیز تبلیغ می‌شود.
بنابراین به نظر می‌رسد به دنبال فصل جدید بی‌حجابی که همان عریان شدن پاها ست، و همچنین بی‌غیرتی برخی مسئولین نظاره‌گر وباطل گو که کاری جز رد مسئولیت از خود ندارند دیگر باید فاتحه جامعه‌ای با ظاهر اسلامی را بخوانیم..

سعید تاجیک به زندان بازگشت
مهر: سعید تاجیک غروب روز پنجشنبه بعد از 5 روز مرخصی به زندان اوین بازگشت.گفتنی است سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم رونمایی سنگ یادبود شهید اسماعیل قهرمانی، سعید تاجیک (متهم پرونده توهین به فائزه هاشمی که به 6 ماه زندان محکوم شده است) را در آغوش کشید و از زحمات او تشکر کرد و دست اورا بوسید و گفت: ما مرهون زحمات شما و امثال شما هستیم!

چند ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
تسنیم: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در اولین گردهمایی «آزادگان وبلاگ نویس»، در هتل هویزه تهران گفت: نزدیک به 2 میلیون ایرانی عضو شبکه اجتماعی فیس بوک هستند که توسط دشمنان قسم خورده انقلاب، مدیریت و کنترل می‌شود.

باد بود نفهمیدیم!
جهان: عربستان با تأیید ورود غیرقانونی دو قایق این کشور به آبهای ایران تغییر سریع جهت باد و گم کردن راه را علت ورود این قایق ها به آبهای ایران عنوان کرد.

هشدار نهادهای نظارتی درباره برخی فعالیت های مرکز مبادلات ارزی
تعدادی از نهادهای نظارتی با ارسال نامه هایی به مسئولان اقتصادی دولت تاکید کرده اند که ایجاد مرکز مبادلات ارزی و مبنا قرار گرفتن نرخ مبادله ای برای فروش ارز حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی و منابع صندوق توسعه ملی بر خلاف قوانین و مقررات نظام پولی و بانکی کشور بوده و تبعات نادرستی به جای خواهد گذاشت که مسئولان اقتصادی در پاسخ اعلام کرده اند که اسناد قانونی این فعالیت ها موجود است.

نامه محرمانه ایران به مرسی
شنیده شد که علی‌اکبر صالحی در سفر اخیر خود به مصر، حامل نامه‌ محرمانه مقامات عالی‌رتبه ایرانی به محمد مرسی، رئیس‌جمهوری مصر بوده است. انتخاب نوشت؛ روزنامه عراقی الزمان ادعا کرد: علی‌اکبر صالحی در سفر اخیر خود به مصر، حامل نامه‌ محرمانه مقامات عالی‌رتبه ایرانی به محمد مرسی، رئیس‌جمهوری مصر بوده است. این روزنامه ادعا کرده که در این نامه از دولت مصر خواسته شده تا مواضع خود در سوریه را تعدیل کرده و رویکردی شفاف‌تر در برابر نقش ایران در این کشور اتخاذ کند. همچنین در این نامه آمده است که ایران آمادگی دارد مصر را به عنوان همپیمان خود بپذیرد و هرگونه کمکی را در این راستا به آن انجام دهد.

اعلام آمادگی اوباما برای سفر به ایران
شنیده شد که یک روزنامه کویتی مدعی شد که باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا برای سفر به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایرانی اعلام آمادگی کرده است. آریا نوشت؛ روزنامه کویتی الرای مدعی شد: باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا برای سفر به ایران و دیدار با مقامات ارشد اعلام آمادگی کرده است. این روزنامه نوشت: اوباما نظریه گفت‌وگوی مستقیم و غیرمشروط با جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفته است. حتی او به نزدیکانش گفته بود، نگرانی ندارد که به تهران سفر و بامقامات ارشد ایران دیدار کند. روزنامه الرأی ادامه می‌دهد که مشکل اوباما در این زمینه، این است که سناریوی گفت‌وگو با ایران، هزینه سیاسی بالایی در واشنگتن دارد. چشم‌پوشی آمریکا از نقش‌آفرینی فعلی ایران در منطقه بدون برانگیخته‌شدن ترس و خشم اسرائیل ناممکن است زیرا اسرائیل در واشنگتن از وزن سیاسی سنگینی برخوردار است.

 «یاد خدا» تا بازگشت جمشیدی‌پخش‌ نمی‌شود
شنیده شد که برنامه «یاد خدا» که با اجرای فرزاد جمشیدی از شبکه یک روی آنتن می‌رود، تا بهبودی وی پخش نخواهد شد. این برنامه که پنجشنبه‌ها ساعت 23:40 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود، هفته گذشته نیز پخش نشد. این برنامه به دلیل بستری شدن فرزاد جمشیدی به‌دلیل عارضه قلبی در بیمارستان، هفته گذشته روی آنتن نرفت. این مجری سیما چهارشنبه هفته پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. پیش‌بینی می‌شود پخش برنامه با برگشتن فرزاد جمشیدی از سر گرفته شود و اگر او این امکان را داشته باشد که پنجشنبه این هفته جلوی دوربین برود، این برنامه زنده روی آنتن خواهد رفت. شبکه یک در نظر ندارد مجری دیگری را جایگزین جمشیدی کند به همین دلیل این برنامه تا برگشت وی پخش نمی‌شود.

آزادی زائران، غرب را ناامید کرد
فاطر: حسین شیخ الاسلام سفیر سابق ایران در سوریه گفت: آزادی زائران کار بزرگ و بسیار عجیبی بود و ما در هنگامی که آتش جنگ بر سر ملت و مردم سوریه بود توانستیم زائران خود را از دل این مهلکه بیرون بکشیم و می‌توانیم بگوییم آزادی زائران و اقتدار ایران غرب را ناامید کرد.

تبلیغات اسلامی در انگلیس ممنوع
فاطر: «طرح قرآن» (Quran Project) که هدف آن به چالش کشیدن دلایل اسلام هراسی است برای نصب پوسترهای خود در لندن برنامه ریزی کرد اما با ممنوعیت تبلیغات مواجه شد.

احمدی نژاد را استیضاح می کنم
خانه ملت: علی مطهری گفت: مجلس تصویب کرده است که تا پایان سال اجرای مرحله دوم هدفمندی و افزایش کالاهای اساسی ممنوع است و اگر دولت بخواهد بر خلاف قانون مجلس اقدام کند استیضاح تنها پاسخی است که مجلس به رئیس جمهور می دهد.

خرید سیم کارت ایران توسط اتباع عراقی
شنیده شده است برخی اتباع عراقی که در روستاهای نوار مرزی این کشور با جمهوری اسلامی ایران سکونت دارند به کمک دوستان و آشنایان ایرانی خود اقدام به خریداری سیم‌کارت‌های دائم و اعتباری کرده و از آنها در کشور عراق استفاده می‌کنند.با توجه به اینکه سند مالکیت این سیم کارت‌ها به افرادی دیگر تعلق دارد در صورت سوء ‌استفاده از آنها امکان پیگیری وجود ندارد که لازم است عرضه کنندگان این سیم کارت‌ها هوشیارانه‌تر در این باره قدم بردارند.

کشف مرسولات تبشیرى به مقصد یک زندان
تعداد سیصد فقره مرسوله پستى درباره مسیحیت تبشیرى و هوادارى از« ب.ا»، ارسالى از مبدا کشورهاى آمریکا، انگلستان، کانادا، نیوزیلند به یک زندان کشور کشف و ضبط شد.«ب.ا» از سردمداران جریان مسیحیت تبشیرى است که در حال حاضر دوران محکومیت خود را در یکی از زندان‌های کشور سپرى مى‏کند.

 تلاش برای تشکیل استان خرداد
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی تلاش دارد پس از جدایی ری از استان تهران برخی دیگر از مناطق را از این استان جداکند.همچنین در برخی محافل مطرح است تلاش‌هایی در راستای تشکیل استان خرداد به مرکزیت ورامین درحال پیگیری در وزارت کشور است و احتمال جدایی تجریش از تهران نیز وجود دارد.

حکم یک مفسد بزرگ اقتصادی صادر شد/15 سال زندان
شنیده شده است حکم یکی از مفسدین اقتصادی همکار با جریان انحراف، بصورت غیابی صادر شده است.
برپایه این خبر در پی رسیدگی‌های قاطع دستگاه قضائی درخصوص پرونده‌های فساد اقتصادی دانه درشت ها یکی از چهره‌ها و همکاران جریان انحراف به 15 سال زندان و 11 سال انفصال محکوم شده است.در همین حال مطرح است برخی عناصر برجسته جریان انحراف با اطلاع یافتن از صدور این حکم بدنبال بهره‌برداری از این موضوع بوده و تلاش دارند ضمن آوار کردن سایر فسادهای اقتصادی برسر این فرد خود را پیش‌قدم در مبارزه با مفاسد معرفی کنند.گفتنی است این فرد محکوم شده گفته بود که تا زمانی که دوستان هستند بنده هم هستم.

چرا به آرایش و رقص و دیسکو رفتن ما گیر می‌دهید؟!
طیفی از ضد انقلاب که در حوادث سال 88 با طرد شدن از سوی مردم و فرار به خارج از کشور نسل جدیدی از اپوزیسیون را شکل داده اند، با مشاهده رفتارهای زننده نسل قبلیشان در دیسکو ها و کلوب های شبانه به ناامیدی و افسردگی زبان به اعتراض به هم قدیمی ترها گشوده اند .
 یکی ازفتنه گرانی که تازه به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فیس بوکش با تعجب و دلسردی از شیوه های زندگی زننده و زشت مهاجران ضد انقلاب در خارج از کشور می نویسد: "نسل فراری ایرانی که اینجا هستند رفتارهای وحشتناکی را دارند! بچه‌های این سیاسی‌های قدیمی‌ (حتا چریک ترینشون!) اکثرا از این 7 قلم آرایشی‌‌هایی‌ که بیزینس می‌خوانند و دیسکوهای شبانه ایرانی‌ می‌روند، شده اند !"

 ابلاغیه جدید معاون اول رئیس‌جمهور
شنیده شد که خراسان نوشت؛ بر اساس ابلاغیه جدید محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، بازنشستگانی که به عنوان وزیر، معاونین رئیس‌جمهور، سفیر، معاون وزیر یا استاندار انتخاب شوند، چنانچه قبلا پاداش پایان خدمت و خرید مرخصی خود را دریافت کرده باشند، به ازای مدت اشتغال مجدد نیز مشمول پاداش پایان خدمت و خرید مرخصی قلمداد شده و حقوق بازنشستگی جدید آنها بر اساس مسئولیت اخیر تعیین و پرداخت می‌شود.
 
مجتمع آدینه نه مال من است، نه مال فرزندانم
شنیده شد که نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مجموعه تجاری آدینه و حوزه امام علی(ع) گفت: این مجتمع نه مال من است نه مال فرزندانم و من نمی‌خواهم آن را با خود از این دنیا ببرم. این مجتمع که وقف بوده زیر نظر رهبری ساخته می‌شود و برای تأمین هزینه‌های مصلی و حوزه علمیه امام علی(ع) استفاده می‌شود. آیت‌ا... قربانی همچنین از افتتاح حوزه علمیه امام علی(ع) که در 40 هکتار برای تحصیل 2 هزار طلبه به شکل موقوفه و زیر نظر رهبری است و درحال ساخت می‌باشد، خبر داد.

 درانتخابات 40 یا 50 کاندیدا خواهیم داشت
شنیده شد که عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره کاندیداتوری زاکانی از سوی جمعیت رهپویان، گفت: در یک نگاه کلی می‌توانیم بگوییم هر فرد از آحاد ملت ایران طبق شرایطی که قانون اساسی تعیین کرده پس از تایید شورای نگهبان می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. آریا نوشت؛ فاطمه آلیا افزود: آن‌طور که مشخص است در انتخابات پیش رو 40 یا 50 کاندیدا خواهیم داشت، البته هر فردی که ملاک‌ها و معیارهای مندرج در قانون اساسی را داشته باشد و مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد می‌تواند در انتخابات کاندیدا شود. این نماینده مجلس تاکید کرد: آقای زاکانی می‌تواند در دایره‌ای که قانون مشخص کرده قرار گیرد اما باید انتخاب را بر عهده مردم گذاشت. در واقع انتخاب فرد اصلح بر اساس آزمونی است که افراد پس داده‌اند یعنی ولایت‌پذیری و استکبارستیزی باید مورد توجه قرار گیرد و در کارنامه افراد سیاسی‌بازی و معامله‌گری نباشد و برای رسیدن به قدرت با هرکسی معامله نکنند

اجاره 70 روزنامه و نشریه استانی یک کاندیدا
یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی اش از اجاره 70 روزنامه و نشریه استانی خبر داده و گفته است:" از دهه فجر رسما کارهای انتخاباتی خود را کلید خواهد زد."

بازیکنان قلیانی در کمیته‌ انضباطی
معاون پزشکی باشگاه استقلال از برخورد شدید و قاطع این باشگاه با بازیکنانی که رو به قلیان کشیدن می‌آورند، خبر داد.
دکتر امین نوروزی درباره معضل کشیدن قلیان توسط بازیکنان فوتبال گفت: یک فوتبالیست به ریه پاک نیاز دارد و کشیدن قلیان در وهله اول سلامتی او را تهدید می‌کند. ما به هیچ وجه چنین مساله‌ای را در باشگاه بر نمی‌تابیم و اگر خدای نکرده با موردی از این دست مواجه شویم، بلافاصله بازیکن مورد نظر را به کمیته‌ انضباطی باشگاه معرفی می‌کنیم.
وی افزود: از سال 2014 به احتمال فراوان، نیکوتین جزو مواد دوپینگی به حساب می‌آید، اما بیش از این مساله، نگرانی من از بابت سلامتی بازیکنان است. کشیدن قلیان ضمن از بین بردن سلامتی ریه، کیفیت فنی بازیکن را نیز کاهش می‌دهد. به هر حال تاکنون گزارشی از این دست به معاونت پزشکی باشگاه نرسیده، ولی اگر با چنین موردی مواجه شویم، قطعا با آن برخورد می‌کنیم.

حضور یک نماینده زن در ستاد انتخاباتی جریان انحرافی
یکی از نمایندگان زن مجلس هشتم اخیرا به ستاد انتخاباتی حلقه انحراف پیوسته است. وی قرار است به عنوان سخنران به شهرستان ها سفر کند. بخشی از جلسات انتخاباتی این جریان در ساختمانی حوالی میدان ونک برگزار می شود.

شایعه ترور سفیر ایران در سوریه تکذیب شد
شنیده شد که محمدرضا شیبانی، سفیر ایران در سوریه خبر ترور خود به همراه گروهی از مسئولان حزب‌ا... و نظامیان روس را که در برخی شبکه‌های خبری منتشر شده بود، تکذیب کرد. ایرنا نوشت؛ سفیر ایران روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت: این شایعات دروغ و عاری از صحت است و تنها برای تحت‌الشعاع قرار دادن دستاورد مهم آزادی ۴۸ گروگان ایرانی در سوریه از سوی بدخواهان شایع شده است. شبکه خبری العربیه وابسته به عربستان با بخش خبری مدعی شده بود که محمدرضا شیبانی همراه برخی مسئولانی از حزب‌ا... و افسران روسیه در ورودی کاخ ریاست‌جمهوری سوریه مورد هدف قرار گرفته است.

سفرناگهانی احمدی‌نژاد به قم
فارس خبر داد: رئیس‌جمهور پیش از ظهر پنج‌شنبه بدون اعلام قبلی به شهر قم سفر کرد.وی در این سفر در استانداری قم حضور یافت و استاندار قم در نشستی مشترک با احمدی نژاد دیدار کرد.رئیس جمهور همچنین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت را زیارت کرد.رئیس جمهور 16 دی نیز در سفری رسمی‌به قم پروژه میدان ذخیره‌سازی گاز در منطقه سراجه این شهر را افتتاح کرد.این در حالی است که هیچ گونه پوشش خبری در رابطه با این سفر انجام نگرفته است؛ به همین سبب از برنامه های احمدی نژاد در این سفر هیچ اطلاعی در دست نیست.

عراق مرزهایش را با سوریه می‌بندد
ایسنا: بعد از بسته شدن گذرگاه طریبیل واقع در مرزهای مشترک میان عراق و اردن وزارت دفاع عراق اعلام کرد که دو گذرگاه مرزی باقی مانده این کشور با سوریه از روز یکشنبه بسته خواهد شد.

سانحه برای زیردریایی اتمی آمریکا
ایسنا: یک مقام نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که یک زیردریایی اتمی آمریکا در خلیج فارس پس از گذر از تنگه هرمز با چیزی برخورد کرد و دچار آسیب شد.

شرط غیر علنی شدن جلسه حضور احمدی‌نژاد در مجلس
مجلس : شجاعی کیاسری، نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اگر حرفهای احمدی‌نژاد در جلسه مجلس، به بازار شوک وارد کند مجلس غیر علنی می‌شود.

برای انتخابات برنامه داریم
محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه انتخابات شوراها بیشتر جنبه خدماتی دارد تا جنبه سیاسی، گفت: البته این دیدگاه باعث نخواهد شد که ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری بگوییم که نسبت به انتخابات شوراها بی‌تفاوت هستیم.وی تاکید کرد: قطعا جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات شوراها برنامه دارد.برنامه‌های مورد نظر این جبهه، معرفی نامزدهای انتخاباتی شوراها است که ابتدا در ارتباط با شهر تهران و برخی دیگر از شهرهای پر‌جمعیت کشور اجرا خواهد شد.

برگزاری آزمون استخدامی تا قبل از عید
معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره آزمون استخدامی دولت توضیحاتی ارائه داد و گفت که این آزمون تا قبل از عید برگزار می‌شود.حمیدرضا بقایی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه «در آزمون استخدامی دولت 15 هزار پذیرش خواهیم داشت»، افزود: از سراسر کشور همه افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و این آزمون اختصاص به کارمندان نهاد ریاست‌جمهوری ندارد.
وی همچنین اظهار کرد: این آزمون به صورت یکپارچه و در یک روز توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

پاسخ منفی دو خانم به احمدی نژاد
شنیده ایم خانم ها سلطانخواه و طبیب زاده پیشنهاد رئیس جمهور برای قبولی سرپرستی وزارت بهداشت و درمان را نپذیرفتند. احمدی نژاد در صدد بود یک خانم را جایگزین خانم دستجردی در وزارت بهداشت نماید.

دعای سعید قاسمی برای آزادی تاجیک
 سعید تاجیک غروب روز پنجشنبه بعد از 5 روز مرخصی به زندان اوین بازگشت. عصر روز پنجشنبه سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم رونمایی سنگ یادبود شهید اسماعیلی ایراد سخنرانی کرد و پس از رونمایی از مزار یادبود آن شهید”سعید تاجیک" (متهم پرونده توهین به فائزه هاشمی که به 6 ماه زندان محکوم شده است) را در آغوش کشید و از زحمات او تشکر کرد و دست اورا بوسید و گفت: ما مرهون زحمات شما و امثال شما هستیم.در پایان مراسم سعید قاسمی روبه خبرنگاران دست تاجیک را بالا گرفت و گفت: با این جوانمرد مصاحبه کنید می‌دانی کیست؟ سعید تاجیک در زندان است و اکنون 5 روز به مرخصی آمده است.وی سپس خطاب به حاضران خواست تا برای آزادی او دعاکنند و از حاضران خواست برای او صلوات بفرستند.

کشف چند گور جمعی در پادگان اشرف
منابع شورای استان دیاله عراق از کشف چند گور جمعی در پادگان اشرف، محل استقرار اعضای گروهک منافقین در این کشور به‌عنوان بعد دیگری از جنایت این گروهک خبر دادند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی اشرف‌نیوز خبر داد: صادق حسینی، نایب رئیس شورای استان دیاله گفت: وزارت حقوق بشر عراق مسؤول شناسایی هویت اجساد به دست آمده از این گورهای جمعی است. حسینی با اشاره به اینکه نقض حقوق‌بشر در پادگان اشرف غیرمنتظره نبود، افزود: اجساد در آزمایشگاه‌های پزشکی استان اربیل بررسی خواهند شد. گفتنی است، اعضای منافقین مسؤول بسیاری از خشونت‌ها و عملیات ‌تروریستی علیه غیرنظامیان و مسؤولان عراقی مخالف حزب بعث بوده‌اند.

قایق پونه و تاج زاده
مسیح علی نژاد که مدتها به صورت رقت انگیزی به عملگی در رسانه های غربی ها مشغول است در حرکتی انفعالی با اشاره به افشا انحطاط اخلاقی در خانواده سازمان مجاهدین انقلاب از آنان خواسته تا نفاق را کنار بگذارند و هویت واقعی استحاله شده خود را همانگونه که هست با مخاطبان در میان بگذارند.
علی نژاد با اشاره به افشاگری هفته گذشته خبرگزاری ها با اعتراف به حقیقت تغییر منافق گونه ایدئولوژی انقلاب در میان اصلاح طلبان خطاب به آنان می نویسد : "روزی که باشگاه خبرنگاران عکس های مرا تحت عنوان انحطاط اخلاقی منتشر کرد چقدر سرزنش شدم از دوستان که چرا عکس هایم را در فیسبوک می گذارم. امروز که دیدم سراغ عکس های دختر تاجزاده رفتند و دوباره به خیال خویش افشاگری کردند اعتراف می کنم که برای تک تک مان اژان گذاشته اند."
اعترافات علی نژاد خطاب به خانواده تاجزاده با استقبال کارمند پر حاشیه بی بی سی همراه شده است به طوری که پونه قدوسی از مجریان تابلودار و معروف بی بی سی در رفتارهای غیر متعارف اخلاقی با حمایت از عملکرد خانواده اصلاح طلبان استحاله یافته اظهار داشته است: "من مخلص زندگی بی بند و بار و دل پر جرأت آنها ( خانواده تاج زاده ) هم هستم دیگر ما همه سوار یک قایق هستیم که کسی نمی تواند مارا غرق کند ! "

لیست انتخاباتی جامعه ی روحانیت
جامعه روحانیت مبارز در حال بررسی کاندیداهای ریاست جمهوری است. در لیست جامعه روحانیت نام تعدادی از اعضای این جامعه به چشم می خورد. برخی اعضا معتقدند آقایان پورمحمدی، تقوی و ابوترابی ظرفیت لازم را برای کاندیداتوری دارا هستند.

از انکار حجاب تا اخراج از مؤسسه حکمت
به‌تازگی سروش دباغ فرزند عبدالکریم سروش (حسین حاج فرج دباغ) برای اینکه بتواند میراث‌دار خوبی برای پدرش در دین‌ستیزی باشد،با انتشار مقاله‌ای به‌ظاهر علمی در سایت فتنه‌گران (جرس) منکر لزوم رعایت "حجاب اسلامی" توسط بانوان در روزگار کنونی شد.
این استادیار موسسه پژوهشی "حکمت و فلسفه ایران" که پس از فتنه 88 به حلقه فتنه‌گران خارج نشین پیوسته است و هرازگاه در سایت جرس قلم‌فرسایی می‌کند، چند هفته پیش به علت غیبت غیر موجه و دو ساله، از این موسسه اخراج گردید.

سوء استفاده ی جریان فتنه از خانواده زندانیان
حسین – م از زندانیان آزاد شده فتنه 88، ماموریت یافته تا خانواده زندانیان این جریان را ساماندهی و ماهیانه حقوقی به حساب آنها واریز نماید. جریان فتنه در صدد است درآستانه انتخابات از خانواده زندانیان سوء استفاده نماید.

بازداشت بازیگر سریال تلویزیونی
شنیده ایم بازیگر یک سریال مطرح تلویزیونی که برای یک سفارتخانه اروپایی کار می کند چندی قبل مدتی را در بازداشت به سر برده است. وی که از کارمندان محلی این سفارت است ماموریت دارد ضمن برقراری ارتباط با هنرمندان و برپایی مهمانی، آنان را برای حضور در جشنواره های هنری و دریافت مدال و جایزه از کشورهای غربی و مجامع اروپایی سازماندهی کند.

چرا ربع پهلوی را آدم حساب نمی‌کنید؟
ربع پهلوی پس از مشاهده خروج تعدادی از گروهک‌های ضد انقلاب از شورای ملی ایرانیان به دلیل حضور خودش در آن شورا برای آن‌که وجهه از دست رفته خود را بازسازی کند با صادر کردن پیامی از پادوهای خود درخواست کرد تا با روشن کردن شمع از زندانیان امنیتی حمایت کنند، اما این عمل وی موجب اختلافات عمیقی بین سلطنت‌طلبان شد.
در همین راستا پس از آن‌که در بسیاری از شهرها و کشورهای اروپا و آمریکا به پیام ربع پهلوی بی‌توجهی شد و فقط توانستند تعدادی انگشت شمار در استکهلم آن‌هم به بهانه ضیافت شام و پس از آن برنامه‌های غیر اخلاقی و اعمال منافی عفت را در زیر برف و سرما جمع کنند.
این اقدام ربع پهلوی مورد اعتراض بسیاری از عناصر ضد انقلاب و سلطنت‌طلب قرار گرفت و آن‌ها این اقداک ربع پهلوی و پادوهایش در استکهلم را عامل اختلاف دانستند یکی از پادوهای وی و از اعضای حزب رستاخیز نوین در مطلبی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد سلطنت‌طلبان فرانسه را اینچنین خطاب قرار می‌دهد:« شمایی که در فرانسه به خواسته ولیعهد احترام نگذاشتین و حتی فقط یک روز را برای زندانیان سیاسی اختصاص ندادین چطور ما را که در استکهلم در این سرما و بارش برف به خواسته ولیعهدمان احترام گذاشتیم را محکوم به تفرقه و ترور شخصیت می‌کنید؟ چرا خودتان با این همه ادعا در این مراسم شرکت نکردید؟»
 
اگهی ازدواج یک ایرانی در روزنامه
مردی 63 ساله ایرانی با 63 کیلو وزن و 63 دلار درآمد روزانه خود را از طریق آگهی روزنامه در تورنتو کانادا برای ازدواج آماده کرده است.

نمایندگان مسلح مجلس
استفاده از سلاح کمری در میان نمایندگان مجلس ملی ترکیه نسبت به دوره های گذشته بیشتر شده است.
بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی وزارت کشور ترکیه، 256 نفر از مجموع 548 نماینده مجلس ملی ترکیه از پلیس امنیت آنکارا مجوز حمل سلاح دریافت کرده اند اما بر اساس قوانین ویژه امنیتی مجلس اشاره ای به نام نمایندگان مسلح صورت نگرفته است.
وطن برای انتشار این خبر، تیتر"مجلس ملی ترکیه یا تگزاس" را برگزیده و به این نکته اشاره کرده که استفاده از سلاح کمری در میان نمایندگان مجلس ملی نسبت به دوره های گذشته بیشتر شده است.

تجمع شبانه مقابل بنیاد شهید
جمعی از فرزندان شهدا و اهالی شهرک مجتمع مسکونی فجر با تجمع در مقابل دفتر رئیس بنیاد شهید اعلام کردند که چرا حکم رهبر انقلاب در خصوص شهرک خانواده شهدا اجرا نمی شود
روان ستان یکی از اعضای هیئت مدیره مجتمع مسکونی فجر یعنی همان شهرکی که به دستور حضرت امام ( ره ) برای خانواده های شهدا ساخته شده و امروز تنها دارایی ایشان می باشد مدعی شد که بنیاد شهید می خواهد نیمی از این شهرک را که همگی اعضای آن خانواده معظم شهدا هستند جدا کرده و به فروش برساند.
این فرزند شهید در خصوص تجمع خانواده های شهدای شهرک در مقابل دفتر رئیس بنیاد شهید اظهار داشت هم اکنون بیش از 60 خانواده 5 ساعت است که در بنیاد شهید کشور تجمع کرده و در صورتی که آقای زریبافان پاسخگوی خوبی برای ما نباشد قطعا خانواده شهدا در مقابل مجلس تجمع خواهند کرد.

راه‌اندازی 24 دانشگاه تک جنسیتی
فارس: کامران دانشجو وزیر علوم گفت: در راستای اسلامی شدن دانشگاه‌ها تاکنون 24دانشگاه تک جنسیتی در کشور راه‌اندازی شده است. وی تصریح کرد: ایجاد یک دانشگاه دخترانه در هر استان امکان انتخاب داوطلبان را بیشتر تسهیل می‌کند.

زندانیان ابوغریب غرامت می گیرند
عصرایران: برای نخستین بار یک شرکت آمریکایی طرف قرارداد وزارت دفاع آمریکا به پرداخت غرامت به زندانیان ابوغریب محکوم شد.

از تخریب ها و حملات جریان فتنه و انحراف باکی ندارم
مصطفی پورمحمدی در جلسه ای گفته است:" هنوز تصمیم قطعی برای آمدن نگرفته ام. یکی از انگیزه های من برای کاندیداتوری آن است که احساس می کنم اگر مردم مشکلات کشور را از زبان روحانیت بشنوند به آرامش جامعه کمک می کند." پور محمدی این را هم گفته که از تخریب ها و حملات جریان فتنه و انحراف باکی ندارم و پاشنه ها را بر کشیده و آماده خدمت به مردم هستم."
 
اخبار کوتاه  
   *  وزیر امورخارجه عربستان پس از 22 ماه موضع‌گیری خصمانه علیه سوریه، خواستار حل سیاسی بحران این کشور شد و مفتی اول این کشور نیز رفتن جوانان سعودی به سوریه را به قصد جهاد[!] تحریم کرد. منابع آگاه از تلاش‌های پنهانی عربستان برای از سرگیری و بهبود روابط با سوریه خبر داده‌اند. منابع آگاه، دلیل این تغییر رویکرد عربستان را حمایت همه‌جانبه روسیه، ایران و چین از سوریه و ناامید شدن رژیم آل سعود از سقوط دولت بشار اسد می‌دانند.
   *  یک گروه هکر در کشور ترکیه با نام «هکر سرخ» که اعضایش را جمعی از دانشجویان آن کشور تشکیل می‌دهند، پایگاه اینترنتی «شورای عالی آموزشی ترکیه» را هک کرده و طی آن، اسناد مرتبط با «فساد» دولتی در ترکیه را به‌دست آورده‌اند. این حمله گروه هکر دانشجویی در حالی صورت می‌گیرد که در ماه گذشته تظاهرات دانشجویان ترک از سوی دولت ترکیه سرکوب شد و اردوغان نیز پس از آن، حمله شدیدی را متوجه دانشجویان و اساتید دانشگاهی کرد.
   *  منابع خبری گفتند دستگاه‌های امنیتی وزارت کشور عربستان سندی محرمانه را بین خود ردوبدل کرده‌اند که از برنامه‌ریزی معلمان عربستان برای برگزاری تحصن در اعتراض به سیاست‌های رژیم آل‌سعود خبر می‌دهد. این سند که با سربرگ «خیلی محرمانه» است، به مراکز عملیات مشترک و مراکز امنیت عمومی در سراسر عربستان فرستاده شده و در آن آمده است: «بیانیه‌ای مشاهده شده که از همه زنان و مردان معلم می‌خواهد که از آغاز ترم دوم تحصیلی به‌مدت یک هفته تحصن برگزار کنند.»
   *  عناصر مرتبط با دولت‌های وهابی سعودی و قطر پس از ناآرامی‌های اخیر در سوریه با پیروی از همتایان صهیونیست خود به خرید گسترده اراضی و منازل مردم آواره سوری که برای تأمین حداقل‌های زندگی و معیشتی خود به مشکل خورده‌اند، رو آورده‌اند. گفته شده که وهابی‌ها با توجه به کاهش ارزش لیر سوری و ناآرامی‌های موجود که منجر به آواره شدن بسیاری از مردم این کشور شده است، منازل آنان را به پایین‌ترین قیمت خریداری می‌کنند و هم‌اکنون بسیاری از زمین‌های اطراف فرودگاه دمشق را که از لحاظ راهبردی اهمیت زیادی دارند، خریداری کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

https://shoma-weekly.ir/e64Hhm