گفته می‌شود که...

اعتراف از نوع جرسی!/ حضور احمدی‌نژاد دریک پوستر تبلیغاتی/طعمه دولت برای نمایندگان مجلس/ ایست قلبی کاندیدای احتمالی / ترس طالبان از واکسیناسیون / پرونده سازی جریان انحرافی برای نامزدهای احتمالی و....


اعتراف از نوع جرسی!
   وبگاه جرس که توسط فتنه‌گران لندن‌نشین اداره می‌شود، در مطلبی خطاب به یکی از بازیگران میدان فتنه نوشت: «واقعاً فقط کار ما شده حسرت از دست داده‌ها. نه جرئت داریم قدم برداریم و محکم و با سینه‌ای ستبر فریاد بزنیم و نه ساکت جایی می‌نشینیم. نویسنده جرس می‌افزاید: برای اینکه نگویند ساکت بودیم، چند خط سیاه می‌کنیم و دوباره می‌خزیم و در گوشه خودمان گم می‌شویم. دیگر خسته شده‌ام. هی زوزه کشیدن و کاری نکردن آدم را کسل می‌کند و از هیجان می‌اندازد.»
 جرس توسط تیمی مرکب از مهاجرانی، سروش، کدیور، عبدالعلی بازرگان و... در بحبوحه فتنه سبز راه‌اندازی شد تا به خیال خود اتاق فکر آشوب در خارج کشور باشد؛ اما به مرور با آشکار شدن شکست فتنه، مهاجرانی و سروش کنار کشیدند و کدیور با چند تن از عناصر سرخورده وابسته به حزب منحله مشارکت و نهضت آزادی تنها ماند. جرس مدتی نیز مطالب دروغی را جعل و تحت‌عنوان سند علیه جمهوری اسلامی منتشر می‌کرد که آن هم راه به جایی نبرد تا... اینکه اکنون اذعان می‌کنند فقط مشغول زوزه کشیدن هستند.

بیانیه تند علمای مستقل عربستان علیه آل‌سعود
  بیش از صد تن از علمای دینی عربستان در بیانیه‌ای شدیداللحن از آل‌سعود خواستند که همه مصادیق ظلم و ستم را متوقف کند و تکبر و زورگویی را کنار بگذارد. آن‌ها به این رژیم هشدار دادند که تأخیر در رسیدگی به مطالبات مردم منجر به تشدید تظاهرات، تحصن و اعتراض‌های مردم خواهد شد. این افراد در بیانیه خود خواستار محاکمه عادلانه زندانیان، جبران خسارت مادی و معنوی زندانیان بی‌گناه و محاکمه مجرمان شدند. علمای دینی، مسئله زندانیان سیاسی را دغدغه جامعه عربستان توصیف و اعلام کردند که برخی از زندانیان از چند سال پیش محبوس هستند ولی هنوز به دستگاه قضایی معرفی نشده‌اند و برخی دیگر که حکم آزادی آن‌ها صادر شده نیز هنوز آزاد نشده‌اند و برخی هم مورد اهانت مسئولان زندان قرار می‌گیرند. آن‌ها همچنین از مسئولان سعودی خواستند به زنانی که برای آزادی اعضای خانواده‌های خود به خیابان‌ها می‌آیند و دست به اعتراض می‌زنند، تعدی و اهانت نکنند. علمای دینی عربستان اعلام کردند: تعداد زندانیانی که آزاد می‌شوند، کمتر از حد انتظار است و همین امر باعث نارضایتی عمومی به خصوص در میان خانواده‌های زندانیان شده است و افزایش تظاهرات و اعتراض‌ها بیانگر این امر است.
امضاکنندگان بیانیه، به آل‌سعود هشدار دادند که فریفته قدرت خود نشوند. آنان همچنین تأکید کردند که اگر آل‌سعود به خواسته مردم مبنی بر آزادی زندانیان توجه نکنند، اعتراضات مردمی افزایش خواهد یافت و آنان دیگر فقط به آزادی زندانیان اکتفا نخواهند کرد.

اقدام عجیب تیم رسانه‌ای حلقه انحرافی
فارس:اخیراً تیم رسانه‌ای حلقه انحرافی با فعال کردن یک دفتر کار در خیابان آفریقا اقدام به خریداری و یا اجاره 40 سایت و روزنامه استانی برای فعالیتهای انتخاباتی کرده است.حلقه انحرافی همچنین با تشکیل یک تیم رسانه‌ای درصدد پرونده سازی علیه نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برآمده است.

از 5 تا 15 سال حبس برای مهدی هاشمی
شنیده شده است اخیراً یکی از وکلای مهدی هاشمی در جمعی مدعی شده است با کیفر خواستی که برای این فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت در نظر گرفته شده است به طور خوش بینانه وی از 5 الی 6 سال و در صورت نگاه بدبینانه 15 سال حبس را در پیش رو داشته باشد.

حمایت 99 درصدی‌های آمریکا از ایران
  رهبران و فعالان جنبش ضدجنگ و جنبش وال‌استریت (99درصدی‌ها) در آمریکا که در مراسمی به مناسبت هشتادوپنجمین سالگرد تولد «رمزی کلارک»، دادستان سابق ایالات متحده و همچنین بیستمین سالگرد تأسیس «مرکز اقدام بین‌الملل» در کلیسای «ریور ساید» شهر نیویورک، شرکت کرده بودند، در بیانیه‌ای تحت عنوان «موضع ۹۹ درصدی‌ها در مورد مذاکرات 1+5 با ایران»، حمایت خود را از مواضع ایران در این مذاکرات اعلام کردند. در این بیانیه که به ابتکار کمپین «همبستگی با ایران» تهیه گردید و در آغاز رمزی کلارک و «سارا فلاندرز» از مؤسسان و رهبران مرکزی «مرکز اقدام بین‌الملل» آن راامضا کردند، از فعالان جنبش جهانی صلح تقاضا شده خواهان لغو فوری تحریم‌های اقتصادی و متوقف کردن تهدیدات نظامی علیه ایران شوند و از قدرت‌های سلطه‌گر بخواهند که حق ایران را برای توسعه انرژی هسته‌ای با اهداف صلح‌آمیز به‌رسمیت بشناسند.

شیطنت در انتخابات ممنوع
ایسنا:سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده ناجا آمادگی لازم برای انجام ماموریتها به وی‍ژه تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 را از جمله مسابل مهم برشمرد و گفت: هرفردی که بخواهد توطئه، شیطنت و بی‌قانونی کند، مقابل او می‌ایستیم.

طعمه دولت برای نمایندگان مجلس
شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست به دنبال طرح استخدام جدید دولت در سراسر کشور، برخی از نمایندگان مخالف و منتقد دولت در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا روابط خود را با بعضی از استانداران تنگاتنگ کرده  تا بتوانند از موهبت! دولت به نفع هواداران و نیروهای خود برای استخدام در سیستم اداری بهره ببرند.
همچنین شنیده شده است برخی استانداران انجام این خواسته را به همراهی نمایندگان مجلس برای تائید برخی لوایح و طرح‌های جنجالی که با مخالفت مجلس روبرو است مشروط کرده‌است.
قابل ذکر است در برخی محافل نیز مطرح است دولت بنا دارد فرایند استخدام جنجالی و پرسروصدای خود را برای گرفتن امتیاز از مجلسی‌ها ماه‌ها به طول بی‌انجامد.

دروغ بزرگ یک کارشناس
درنگاه وهابیت هر تهمتی به شیعه جایز است از جمله این تهمت ها ادعای ملا زاده مجری شبکه وصال فارسی ست .
وی در برنامه ای زنده با ادعای اینکه دروغ در مذهب شیعه عبادت به حساب می آید، افزود: 90 درصد دروغ جهان به دست شیعه منتشر می شود.لازم به ذکر است دروغ در بین همه مذاهب اسلامی جزء گناهان کبیره به حساب می  آید و در بین شیعه نیز اجماع بر حرمت و گناه کبیره بودن دروغ می باشد.
برای نمونه امام خمینی در کتاب تحریر الوسیله چهل گناه را از کبائر می دانند که از جمله این گناهان دروغ را بر می شمارند.حال باید از این کارشناس! که خود دروغگوی بزرگی است پرسید از کجا و بر اساس کدام مدرک و دلیل چنین نسبت ناروایی را به شیعه می دهید.
الهام نامزد پایداری شود
شنیده‌ها حاکیست اخیر برخی از جوانان درصدد هستند با جمع آوری طوماری خطاب به برخی افراد از جمله آیت‌الله مصباح الهام را به عنوان نامزد مورد تائید خود برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مطرح کنند.

اسناد رد صلاحیت مشایی را داریم
فارس:اخیراً یکی از اعضای مؤثر شورای نگهبان درباره تابید صلاحیت مشایی گفت وگویی داشته که این عضو شورای نگهبان گفته است: مشایی اگر نامزد شود رد صلاحیت می‌شود؛ اسناد لازمه برای رد صلاحیت وی موجود است که در موقع خودش اعلام می‌کنیم.

ادعای مخالفان مسلح سوریه
عصرایران:دو روزنامه سعودی مدعی شدند یک فروند هواپیمای ایرانی در شمال سوریه با شلیک گلوله مخالفان مسلح روبه رو شده است.مخالفان مسلح گفته اند این هواپیمای ایران، غیرنظامی و باری بوده است.

دستگیری تروریست‌های مورد حمایت عربستان در عراق
 «عدنان الغانمی» فرمانده عملیات «الفرات» عراق، از شناسایی یک گروه تروریستی در این کشور خبر داد که از سوی «عبدالله بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان و «بندر بن‌سلطان» رئیس دستگاه اطلاعات این کشور، مأمور برانگیختن اختلافات طایفه‌ای در عراق بوده‌اند. وی افزود: این گروه که شامل 250 تروریست وهابی بوده‌ و اکنون در بازداشت نیروهای امنیتی عراق قرار دارند، اعتراف کرده‌اند که از سوی عربستان سعودی برای انجام اقدامات انتحاری و تروریستی در استان‌های کربلای معلی، نجف‌اشرف و دیوانیه حمایت مالی می‌شدند. چند روز پیش نیز «الغامدی» از مفتی‌های وهابی، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «وصال» با حمله لفظی به شیعیان منطقه ازجمله عراق، با اشاره به حملات تروریستی علیه شیعیان عراق گفت: «این‌گونه اقدامات ما تنها قطره‌ای از دریا بود.»

تشکیل کمیته‌های شش‌گانه خاتمی برای انتخابات
شنیده‌ها حاکیست اخیراً خاتمی، کمیته‌های شش‌گانه انتخاباتی تشکیل داده و رؤسای آن را افرادی همچون نجفی و موسوی لاری تشکیل می‌دهند.

خوابی برای مهدی کروبی ندیده‌ام
سایت‌های خبری به نقل از حبیب‌الله عسگراولادی نوشته بودند، او خوابی را دیده که بر مبنای آن حضرت امام درخواب به او گفته است وضعیتی که برای آقای کروبی پیش آمده به هیچ‌‌وجه درست نیست. در ادامه این خبر به نقل از حبیب‌الله عسگراولادی آمده بود: «بعد از مدتی خواب را خدمت رهبری مطرح کردم و گفتم می‌توانم در این ارتباط موضع‌گیری کنم؟که رهبری گفتند به تکلیف خود عمل کنید.»عسگراولادی درخصوص این خواب به آریا گفت:من چنین خوابی ندیده‌ام و اطلاعی از این خبر نیز ندارم.خبر خواب بنده درخصوص مهدی کروبی ساختگی و کذب است.

خیز احمدی‌نژاد برای رفتن به بهشت
شنیده‌ها حاکیست برخی مشاوران احمدی‌نژاد پیشنهاد کرده‌اند که با اتمام کار دولت دهم، وی به خیابان بهشت نقل مکان کرده و در منصب شهردار پایتخت فعالیت کند.

بعید نیست هگل هجومی باشد!
شفاف:کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا با تایید تصدی سمت وزیر دفاع این کشور توسط چاک هگل گفت: او یکی از برجسته ترین حامیان اسراییل است وبعید نیست هگل در جایگاه وزیر دفاع آمریکا از جنگ علیه ایران استفاده کند.

جلالی:ائتلاف 2+1 شفاف نیست
خبرآنلاین: کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به اظهارنظرهای اخیر در مورد احتمال افزایش نامزدها در ائتلاف2+1گفت: مهم این است که ائتلاف بر چه اساسی شکل می‌گیرد و بر چه موازینی خروجی خواهد داشت که این موارد در ائتلاف مذکور چندان شفاف نیست.

نوبت رسید به خواهر مرضیه‌ وحید‌ دستجردی‌ !!
فارس نوشت:پس از عزل ناگهانی اولین وزیر بهداشت زن، شنیده‌ها حاکی‌است برخی در تلاش هستند تا خانم دکتر «الهه وحیددستجردی» ریاست دانشکده دندان‌پزشکی نیز از این سمت کناره‌گیری کند. پیش از الهه دستجردی، خانم طبیب زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

گله مندی اصلاح‌طلبان از هاشمی و کارگزاران
در پی فعال شدن هاشمی رفسنجانی برای تأثیرگذاری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز فعالیت‌های تکروانه حزب کارگزاران سازندگی در این دوره از انتخابات، برخی از مشاوران سید محمد خاتمی از این وضعیت انتقاد کرده و گفته‌اند، رفتارهای هاشمی و کارگزارانی‌ها موجب شده که علاوه بر شکل نگرفتن انسجام در میان اصلاح‌طلبان، چند پاره‌گی در این جبهه بیش از پیش عمیق شود.
این افراد خطاب به سید محمد خاتمی گفته‌اند، هاشمی با تمام گروه‌ها، اصناف، نخبگان و تشکل‌ها دیدار می‌کند. او تا توانسته است نظر نخبگانی را سر وسامان دهد ولی شما تا به حال نتوانسته‌اید تأثیرگذار باشید.
گفتنی است برخی از مشاوران خاتمی پیشنهاد داده‌اند برای کند کردن و بی‌اثر ساختن فعالیت‌های هاشمی رفسنجانی در میان گروه‌های اصلاح طلب باید تأکید و شایع کنیم که وی متولی پروژه‌ای خاص به نفع حاکمیت می‌باشد.

مدیرمسئول روزنامه ایران از مسئولیت خود استعفا داد
مدیرمسئول روزنامه ایران از مسئولیت خود استعفا داد. مصیب نعیمی به خراسان گفت:روز ۲۱ دی ماه طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استعفای خود را از مدیرمسئولی روزنامه ایران اعلام کردم. وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفای شما از جانب وزیر پذیرفته شده است نیز گفت: وزیر ارشاد می‌خواست به سفر بوسنی برود و به من گفت صبر کن تا از سفر برگردم و با هم مذاکره کنیم ولی من اگر هم استعفایم پذیرفته نشود دیگر دوست ندارم مدیرمسئول باشم و می‌روم.

زهرا اشراقی: حساب دولت از اصولگرایان جدا‌ست
زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی‌در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که حساب دولت از اصولگرایان جدا‌ست‌. وی در پاسخ پرسشی درباره انشقاق اصولگرایان گفته است: من معتقد به انشقاق در بین اصولگرایان نیستم، زیرا از ابتدا جریان دولت را جدا از اصولگرایان می‌دانستم.جریان بی‌نام و نشان دولت ابتدا در پوشش اصولگرایان پا به میدان نهاد و پس از گذشت زمان و سوار شدن بر مرکب قدرت،خط و ربط خود را آشکار ساخت و راه خویش را برگرفت. وی در ادامه افزود پس اکنون با سه تشکل روبه‌رو هستیم، اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و تشکل جریان نما که خط فکری دولت را دنبال می‌کند.

دفتر رسانه‌ای جریان انحرافی در آفریقا
شنیده شده است اخیراً تیم رسانه‌ای جریان انحرافی با فعال کردن یک دفتر کار در خیابان آفریقا اقدام به خریداری و یا اجاره  40 سایت و روزنامه استانی برای فعالیت‌های انتخاباتی کرده است.وظیفه این تیم تطهیر و دفاع از مشایی و جریان منتصب به وی است

شرکت ملی مس حیاط خلوت جریان انحرافی
اخیراً برخی افراد نزدیک به جریان انحرافی با تاسیس یک شرکت اقدام به جمع آوری و فروش قراضه‌های مس می‌کنند تا از این طریق و در ظاهر به طور شفاف برخی هزینه های انتخاباتی خود را تامین کنند.

کاندیدای احتمالی ایست قلبی کرد
خبرگزاری مهر به نقل از عیسی کلانتری نوشت: محمدعلی نجفی وزیر اسبق دولت خاتمی ایست قلبی کرده و وضع فیزیکی‌اش برای حضور در انتخابات خوب نیست. تا جایی‌که بنده اطلاع دارم وی برای پیاده روی به همراه همسرشان به ارتفاعات شمال شرق تهران رفته بود که در حین راه رفتن ایست قلبی می‌کند و وقتی آمبولانس برای اعزام آن به تهران عازم می‌شود او یک بار دیگر در آمبولانس هم ایست قلبی می‌کند. لذا بعید می‌دانم که با این شرایط مایل به حضور در انتخابات باشد.

نگرانی شیخ قدرت از وضعیت اصلاح‌طلبان
اخیراً شیخ قدرت علی‌خانی در جمع برخی از اصلاح طلبان اظهار داشته است که این گروه وضعیت خوبی در بدنه سیاسی کشور ندارد و در صورتی که به اجماع نرسند قطعاً شکست می‌خورن

پرونده سازی جریان انحرافی برای نامزدهای احتمالی
اخیراً جریان انحرافی با تشکیل یک تیم رسانه‌ای درصد پرونده سازی علیه نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برآمده است.
اعضای این تیم قرار است تا با جمع آوری و سند سازی درباره وضعیت خانوادگی،مالی موقعیتی و ... نامزدهای احتمالی در زمان مشخص هجمه سنگینی به آنها وارد کند و در نهایت این مطالبه را مطرح کند که اگر این افراد تائید صلاحیت شوند باید مشایی هم بدون برو برگشتی تائید شود.

متن رمانتیک روزنامه اصلاح طلب برای مطهری
روزنامه "آرمان روابط عمومی" در مطلبی به مدح شخصیت علی مطهری پرداخت و با درج تصویری از وی در خصوص شخصیت وی اینگونه نوشت: علی مطهری شخصیتی است که همیشه سعی داشته تا خودش نوک انگشتش را به سمت افراد دیگر بگیرد، روزی رئیس‌جمهور، روزی وزیر ارشاد، روزی... خلاصه مردی که همه را نشان انتقادات خود قرار می‌داد در اینجا خود نشان انتقادات دیگری قرار گرفته است. او اما در این تصویر چهره‌ای آرام دارد، شاید فردی که به او اشاره کرده، نماینده حامی دولتی باشد که می‌گوید اگر زیاد شلوغ نمی‌کردی، خود رئیس‌جمهور به مجلس می‌آمد مثل روز چهارشنبه که می‌آید. البته شاید سکوت مطهری در روز چهارشنبه بشکند و آن روز او انگشت خود را به سمت دیگران نشانه بگیرد.

با شبکه‌های غربی مصاحبه نکردم
باشگاه خبرنگاران:پوران درخشنده، کارگردان فیلم سینمایی «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» در خصوص انتشار مصاحبه اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی غربی با مضمون اینکه متاسفم در کشوری زندگی می‌کنم که به خاطر حذف نکردن صحنه‌ای از فیلم به من اجازه حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را نمی‌دهند، گفت: من چنین مصاحبه‌ای نکردم و چنین صحبتهایی از سوی من کذب محض است.

دلیل اظهار نظر نکردن درباره انتخابات
خبرآنلاین:جواد جهانگیرزاده از اعضای برجسته فراکسیون رهروان ولایت گفت:علی لاریجانی مجلس را با کفایت تمام اداره می‌کند و اگر بخواهد درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهارنظر کند ممکن است نظارت مجلس بر دولت تحت‌تأثیر قرار گیرد.وی در عین حال تمایل تعداد قابل توجهی از نمایندگان نسبت به نامزدی لاریجانی را نفی نکرد.

علی استون به ایران می‌آید
رجا:قرار است سومین همایش بین‌المللی هالیوودیسم(15 تا 18 بهمن ماه)در هتل آزادی با حضور هنرمندان و نظریه‌پردازان ایرانی و خارجی و چهره‌های سینمایی چون شان استون (علی استون) برگزار ‌شود.

گلایه‌همسرشهید علی محمدی
مهر:خانم کرمی، همسر شهید علیمحمدی گفت: در انتخابات جاری مجلس پیشنهادی به ما شد. آمدند سراغ من که اگر به نفع فلان نامزد شهر اصفهان بیایی و این یک جمله رابگویی، ما تمام شهر اصفهان را پر می‌کنیم از بیلبوردهایی از عکس مسعود علیمحمدی. گفتم شهید من احتیاج به این کارها ندارد وقبول نکردم. واقعا دلزده شده ام از این سیاسی کاری‌ها. این شهدا مال همه اند و برای اعتلای نام ایران زحمت کشیدند.

بهارستان در بیم و امید یک سخنرانی
روزنامه "اعتماد" نوشت: مجلس نهم خود را برای میزبانی از رییس جمهور دهم آماده می‌کند. اما این آمادگی در دل خود رگه‌هایی از نگرانی را حمل می‌کند، چرا که هنوز پای احمدی‌نژاد به صحن بهارستان نرسیده، او ساز ناسازگاری را کوک کرده و در حالی که بهارستان‌نشینان از جلسه چهارساعته و گفت‌وگوی متقابل سخن می‌گویند، او در نامه‌یی خطاب به رییس مجلس روز و ساعت حضور خود در صحن پارلمان را تعیین کرده، مدت این حضور را یک ساعت و سی دقیقه اعلام کرده و هیچ جایی هم برای اظهارنظر نمایندگان در نظر نگرفته است تا به قول مجلسی‌ها «متکلم وحده» باشد.

رکورد داری ایران در جراحی بینی
بسیاری از آمارهای غیر رسمی حکایت از آن دارد که ایران یکی از کشورها با فراوان ترین تعداد عمل جراحی بینی در جهان به شمار می رود.انجمن تحقیقات راینولوژی ایران نیز به تازگی اعلام کرده است که براساس تحقیق مشترکی که با همکاری دانشگاه جان هاپکینز آمریکا انجام گرفته، میزان جراحی‌های زیبایی بینی در ایران، هفت برابر آمریکا است.
همچنین طبق آمار انجمن تحقیقات راینولوژی ایران، سالانه بیش از 80 هزار مورد جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می‌ گیرد.

پشیمانی ستاره تیم بسکتبال از طلاق پرهزینه‌اش!
به گزارش آفسایدنیوز، جدایی همسر فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز برای او 75 میلیون دلار هزینه داشت. ونسا برایانت، همسر کوبی برایانت به دادگاه مراجعه کرد و به خاطر عدم تفاهم، تقاضای طلاق داد. به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز بعد از اینکه دو طرف به هیچ وجه با هم به توافق نرسیدند، دادگاه اورنج کانتی، برایانت را موظف کرد که 3 عمارت خود در در نیوپورت کاست به ارزش 18/8میلیون دلار را به همسر سابقش بدهد؛ به این ترتیب جدایی کوب از ونسا 75 هزار دلار برای این ستارۀ آمریکایی هزینه در بر داشت

انتخابات با طعم قلیان
یک نامزد احتمالی انتخابات آتی که اخیراً شعار سیاسی خود را مطرح کرده است اخیراً در یک سفره خانه سنتی در مرکز تهران جلسه هماهنگی ستاد انتخاباتی خود را برگزار کرده است.

تحلیلم با آرزویم هماهنگ نیست!
جهان:عباس عبدی، عضو مستعفی حزب مشارکت درباره چشم‌انداز آینده اصلاح طلبان و احتمال بازگشت آنان به قدرت گفت:«متأسفانه نمی توانم به این پرسش صادقانه پاسخ دهم. آنچه به لحاظ تحلیلی فکر می‌کنم با آنچه که آرزوی آن را دارم انطباق ندارد، لذا دوست ندارم که تحلیل خود را که هماهنگ با این آرزو نیست بیان کنم»!

سردرگمی متقاضیان روادید عراق
مهر: سفارت عراق در تهران با بهانه‌های مختلف از صدور روادید خودداری کرده و بر همین اساس متقاضیان با مشکل روبه‌رو شده‌اند.

پرونده میدان فرهنگ بسته شد
الف:با مخالفت علی‌اصغر پورمحمدی قائم مقام وزارت ارشاد، پرونده برنامه «میدان فرهنگ» شبکه سه سیما بسته شد.این برنامه نهم مهر با محوریت موضوعات فرهنگی و هنری روی آنتن رفت و در نخستین قسمت از آن نیز موضوع مد و لباس با حضور حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت ارشاد مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی‌نژاد در پوستر تبلیغاتی یک شرکت لبنانی
محمود احمدی‌نژاد در یک پوستر تبلیغاتی. خیلی‌ها شاید منتظرند که این اتفاق را در هنگام انتخابات ریاست جمهوری 92 ببینند اما محمود احمدی‌نژاد مدت‌ها قبل در اولین پوستر تبلیغاتی خود ظاهر شده است.
شرکت ترویج که یک شرکت لبنانی است و کار آن رساندن روزنامه به درب منازل؛ در سال 2009 پوستری تبلیغاتی را به شرکت BBDO که یکی از بزرگترین شرکت‌های تبلیغاتی جهان است سفارش می‌دهد. این شرکت هم با استفاده از عناصر صبحانه و آشپزخانه ایرانی با حضور محمود احمدی‌نژاد، فرانسوی با حضور نیکولا سارکوزی و امریکایی با حضور هیلاری کلینتون، سه پوستر طراحی می‌کند. در قسمت پایین هر سه پوستر شعار شرکت ترویج نوشته شده است: «خبر را با صبحانه‌تان دریافت کنید.» نکته جالب توجه اینجاست که روی الوالو، مسئول ارتباطات رسانه‌ای شرکت BBDO در پاسخ به پرسش خبرنگار پارسینه گفته است که استفاده از تصویر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران، در این تبلیغات با مجوز رسمی سفارت جمهوری اسلامی ایران بوده است. با توجه به اینکه طراحی این پوستر با دفتر بیروت این شرکت بوده است؛ قاعدتا سفارت ایران در لبنان بایستی چنین مجوزی را صادر کرده باشد. البته الوالو گفته است که زمان این کمپین تبلیغاتی گذشته است. تاریخ طراحی این پوستر و اجرای این کمپین تبلیغاتی مربوط به سال 2009 بوده است.

نیمه فعال شدن ستادهای انتخاباتی یک نامزد احتمالی
شنیده شده است یک نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری که از مهرماه فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده بودند مدتی است اکثر ستادهای خود را به حالت نیمه فعال درآورده است.
بر اساس این خبر اکثر ستادهای انتخاباتی این نامزد در بخشی از خانه‌های سلامت پایتخت تشکیل شده است

درخواست جدید شیرین عبادی رسید.
شیرین عبادی در نامه‌ای به آنتونی لیک، خواستار بازدید مسئولان یونیسف در تهران از زندان‌های ایران شد. وی در این نامه تاکید کرده است در زندان‌های ایران نوزادانی هستند که دچار سوء تغذیه شده‌اند.
قابل ذکر است فارس پیش از این در خبری مطرح کرده بود  اردشیر امیرارجمند در حاشیه نشست پراگ گفته بود، ما باید از طریق مباحث حقوق بشر فضاسازی‌ها را علیه ایران بیشتر کنیم تا تحریم‌های بیشتری علیه ایران تصویب شود.

رئیس جمهور ساکت فتنه باشد
علی مطهری اخیراً در گفت‌وگویی مدعی شده است بهتر است رئیس جمهور آینده از ساکتین فتنه باشد.
وی همچنین در این گفت‌وگو اظهار داشته است احمدی نژاد در سال 84 تخم اختلاف را در کشور کاشت که اگر غفلت صورت گیرد ممکن است انقلاب به سرنوشت مشروطه دچار شود.

مخالفت با «طرح قرآن» در انگلستان
سازمانی در انگلستان با عنوان «طرح قرآن» (Quran Project) برای نصب پوسترهای خود در پنج ایستگاه اصلی راه آهن [شهری] لندن برنامه ریزی کرد. دکتر ولید حق، مدیر این سازمان در انگلستان، هدف از این کارزار تبلیغاتی را به چالش کشیدن دلایل اسلام هراسی در انگستان اعلام کرد. این سازمان بدین منظور قصد داشت تا هزار نسخه رایگان از ترجمه انگلیسی قرآن را به غیر مسلمانان اهدا کند. ولی تابلوهای تبلیغاتی این طرح به یکباره برچیده شد و شرکت راه آهن عنوان کرده که ]این تبلیغات[ برای آنها غیرقابل قبول است و نباید چنین کاری انجام گیرد. این درحالی است که دیگر گروه ها حتی ضداسلامی در حال فعالیت هستند، از جمله این گروه های می توان به انجمن کتاب مقدس تثلیثی و دوره آلفا اشاره کرد.

حسن روحانی گزینه اصلی هاشمی برای ریاست جمهوری
بر اساس اخبار دریافتی حمایت هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام «حسن فریدون روحانی» مشهور به حسن روحانی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به عنوان گزینه اول قطعی شده است. پیش از این، برخی تحرکات و مواضع حاکی از آمادگی روحانی برای حضور در انتخابات آینده بود. از جمله غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، از احزاب حامی هاشمی رفسنجانی گفته بود: اعتقاد دارم حسن روحانی با توجه به سابقه کاری بهترین گزینه برای تصدی پست ریاست جمهوری آینده است. همچنین محمد اشرفی اصفهانی عضو مجمع روحانیون نیز اخیراً با اشاره به اینکه در صورت نامزد نشدن آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی در این دوره، بهترین گزینه حسن روحانی است، افزود: چرا که ایشان می تواند هم حمایت این دو چهره سیاسی را داشته باشد و هم چهره ای شناخته شده است.

اسد باید ترور شود!
«ناصر قندیل» تحلیلگر مسائل منطقه ای در مقاله ای نوشت که سازمان جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) معتقد است که باید بشار اسد را ترور کنند، وگرنه نباید انتظار جدا شدن سران نظام یا وقوع کودتا در این کشور و یا پیروزی مخالفان را کشید. وی که دیدگاه های خود را در مورد ابعاد مختلف بحران در سوریه مطرح می کرد، افزود: سوری ها به بشار اسد و گزینه های وی و بقای وی در قدرت به عنوان پروژه ای جامع متعهد هستند و هیچ شخصیت دیگری در سوریه از میان مخالفان و موافقان دولت وجود ندارد که بتواند شهروندان از طوایف مختلف را دور هم جمع کند.

درخواست عجیب قرضاوی از آیت الله سیستانی
«یوسف القرضاوی» رئیس اتحادیه علمای مسلمان با صدور بیانیهای از حضرت آیت الله سیستانی یکی از مراجع بزرگ جهان تشیع که نقش محوری و موثری در حفظ وحدت و ثبات منطقه دارد، خواست که با صدور فتوایی از تظاهرکنندگان عراق حمایت کند. قرضاوی که پیش از این، قیام مردم بحرین را فتنه و شورش خوانده بود در این بیانیه اعلام کرد: فقر و فساد در بین مردم و سیاست های دولت عراق بسیار زیاد شده است و به همین دلیل برادران ما در استان های سنی نشین در مرکز و شمال عراق و همچنین در کردستان این کشور دست به تظاهرات زدهاند. گفتنی است یوسف القرضاوی با حمایت از شورشیان سوری مبارزه مردم و دولت سوریه در مقابل معارضان را فتنه خوانده بود.

طالبان از واکسیناسیون می ترسند
عملیات غیرواقعی واکسیناسیون در محله اقامت «اسامه بن لادن» که سبب برملا شدن هویت وی و مخفی گاه او شد، این شایعه را تقویت کرده است که در واقع هر نوع واکسن زدن، یک توطئه خارجی است. روزنامه لاکروا- چاپ پاریس، گزارش مفصلی درباره مبارزه افراطیون پاکستانی علیه واکسیناسیون کودکان در پاکستان داد و نوشت: اینک در پاکستان، پزشکان، پرستارها و کارکنان بهداشتی کشور، جان شان در خطر مرگ قرار دارد و هر لحظه در حال انجام وظیفه ممکن است به تیر غیب یک تروریست موتورسوار گرفتار آیند.

تلویزیون ملی و نشرات (پخش ها) غیرملی در افغانستان؟!
خبرگزاری صدای افغان با عنوان «تلویزیون ملی و نشرات (پخش ها) غیرملی؟!» با اعتراض نسبت به ترویج فحشا در افغانستان از سوی شبکه های غیر ملی اینگونه نوشت: همه رسانه های مبتذل تصویری با بی توجهی متعمدانه نسبت به اسطوره های ماندگار و جایگزین سازی آن با پخش و نشر صداهای خشن و گوش آزار، نمایندگان هنر هرزه و مبتذل غربی که جز هرزگی و برهنگی و فحشا و ابتذال هیچ متاعی برای ارائه ندارند، موسیقی اصیل افغانستان را هدف قرار داده اند؛ بلکه در کمال تعجب، تلویزیون ملی کشور نیز با نشرات غیرملی خویش به این موج مسموم و مخرب و ویرانگر دامن زده و آن را تقویت می کند.

اخبار کوتاه
*به‌تازگی تیم رسانه‌ای حلقه انحرافی با فعال کردن یک دفتر کار در خیابان آفریقا 40 پایگاه اینترنتی و روزنامه استانی را برای فعالیت‌های انتخاباتی خود خریداری و اجاره  کرده است. وظیفه این تیم، تطهیر و دفاع از اعضای این حلقه در بین مردم است.
*به‌تازگی تصاویری از «شیخ محمد العریفی» مفتی وهابی عربستان با لباس نظامی، منتشر شده‌ که بحث‌هایی برانگیخته است. با انتشار این تصاویر، برخی معتقدند که العریفی تروریست‌های سوری را علیه بشار اسد رهبری می‌کند. وی از دشمنان سرسخت شیعیان محسوب می‌شود و با فتواهای عجیب و غریب هر روز در پی اختلاف‌افکنی بین مسلمانان است. العریفی چندی پیش در اظهارات عجیب و مضحک مدعی شده بود که جنیان به کمک ارتش سوریه می‌آیند!
 * سازمان امنیتی آمریکا درصدد نصب تجهیزات و دستگاه‌های استراق سمع در اتوبوس‌های عمومی این کشور است. این تجهیزات که قرار است با بودجه وزارت امنیت داخلی آمریکا تهیه شود، امکان شنود و ضبط مکالمات خصوصی افراد را فراهم می‌کند. این تجهیزات پیشرفته، توانایی ضبط همزمان تصویر و صدا را دارند. این اقدام و اقدامات قبلی شنود تلفنی مکالمات مردم آمریکا، آزادی مردم این کشور را به‌شدت محدود ساخته و اعتراضات زیادی را در پی‌داشته است.

*به‌تازگی مسئولان مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) به بهانه برگزاری همایشی برای بررسی کتاب تحریرالوسیله امام(ره) با «شیخ یوسف صانعی» دیدار کرده‌اند تا از این روحانی حامی فتنه که اتفاقاً رسانه‌های غربی و صهیونیستی نیز از وی حمایت می‌کنند، درباره نظرات فقهی امام راحل در تحریرالوسیله بشنوند! این در حالی است که با وجود عملکرد و مواضع وی در سال‌های گذشته که کاملاً همسو با ضدانقلاب و معاندان داخلی و خارجی نظام بوده است، مشخص نیست این مؤسسه چگونه قرار است تنظیم و نشر آثار امامی را مدیریت کند که همواره با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی مرزبندی روشنی داشت؟
 *در ادامه روند حمایت از ساخت فیلم‌های ضدایرانی در جشنواره‌های بین‌المللی، امسال نیز جایزه بهترین فیلم جشنواره «گلدن‌گلوب»، به فیلم ضدایرانی «آرگو» رسید که به تسخیر لانه جاسوسی در ایران و تطهیر آمریکا و سیاه نشان دادن انقلاب ایران پرداخته است.
  یک عضو حزب کارگزاران مأمور شده تا تکفل اقتصادی نزدیک به ۱۰۰ خانواده زندانیان فتنه ۸۸ را بر عهده گیرد و نیازهای مالی آنان را مرتفع کند. وی همچنین در تلاش است تا با ارتباط‌گیری منسجم، هماهنگی‌های لازم برای اتخاذ مواضع رسانه‌ای – سیاسی میان این خانواده‌ها را در مواقع لازم ساماندهی کند
   *  یکی از گروهک‌های تروریستی وهابی شرق کشور در یکی از آخرین اقدامات خود، کودکان را با زور به آموزش‌های نظامی وامی‌دارد. این گروهک تروریستی که فعالیت‌های خود را در منطقه سیستان‌وبلوچستان تشدید کرده است، در اقدامی غیرانسانی و برخلاف مبانی حقوق بشری، در بعضی از مناطق مرزی، کودکان و بچه‌های خردسال را به یادگیری آموزش‌های نظامی مجبور می‌کند. طبق اخبار دریافتی، اعضای این گروهک تروریستی با تهدید خانواده‌های این کودکان، آن‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند تا فرزندان خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند!
   *  نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه پس از مراسم تشییع شهید بحرینی در شهر «المالکیه» به شرکت‌کنندگان در این مراسم حمله کردند و به‌سوی آن‌ها گازهای سمی شلیک کرده و آنان را با گلوله‌های ساچمه‌ای هدف قرار دادند که بر اثر آن، چندین نفر مجروح شدند.
   *  مرکز مطالعات شبکه الجزیره قطر نشستی دو روزه را در مورد کردهای منطقه با هدف پشتیبانی و کمک‌های مالی حاکمان قطر در راستای طرح تجزیه کشورهای منطقه که مورد نظر صهیونیست‌ها و آمریکا نیز هست، برگزار کرده است.
   *  پنج نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری تهران را تقدیم کمیسیون امور شوراهای مجلس کردند. کمیسیون نیز پیرو این تقاضا، طی نامه‌ای از «مرتضی تمدن» استاندار تهران دعوت کرد تا در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون برای پاسخگویی به پرسش متقاضیان تحقیق و تفحص حضور یابد. اصرار استانداری تهران، به نمایندگی از دولت، برای جدا شدن شهرری از تهران که موجب اعتراض بسیاری از مردم ری و شورای شهر تهران و کارشناسان شهری شده، احتمالاً یکی از دلایل این تقاضاست.
   *  «اسلم بلوچ» یکی از اشرار معروف منطقه «ساربوک»، در منطقه نیک‌شهر دستگیر شد. این شرور معروف، سوابق مختلفی در ایجاد ناامنی، راه‌بندی، قتل و زورگیری در منطقه داشت که در پی هوشیاری و کار اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد.
   *  «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، در نشست خبری اعلام کرد: کنار گذاشتن «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه از روند سیاسی این کشور، اقدامی است که اجرای آن غیرممکن است. وی گفت: در صورتی‌که بر کنار گذاشته شدن رئیس‌جمهور سوریه به‌عنوان پیش‌شرط اصرار شود، همان‌طور که پیش‌تر گفتم، قربانیان بیشتر و بیشتری به‌وجود خواهد آمد و کسانی که از این موضع حمایت می‌کنند، باید مسئولیت آن را نیز قبول کنند.
   *  نمایشگاه سالیانه اتومبیل در «بروکسل» در میان جنجال‌هایی که هنوز از سال گذشته تاکنون ادامه داشته، افتتاح شد. سال گذشته پوشش برخی دخترانی که در این نمایشگاه‌ها در کنار اتومبیل‌ها می‌ایستادند، سبب اعتراض مردم این کشور به برگزارکنندگان این نمایشگاه شد. به همین‌دلیل، امسال وزیر امور اجتماعی بلژیک در این مورد توصیه‌هایی را به شرکت‌های خودرویی کرد و از این‌رو، در این نمایشگاه برخی شرکت‌ها، برای نخستین‌بار از مدل‌های مرد به جای زن استفاده کردند. قابل توجه برخی نمایشگاه‌های وطنی که به گمان خود برای جلب مشتری از زنان بزک‌کرده و بدپوشش استفاده می‌کنند! کار زشت و سوءاستفاده از برهنگی زنان، امری فطری است که در همه دنیا ناپسند است، حتی در اروپای به‌اصطلاح آزاد!

https://shoma-weekly.ir/Tq1YTV