گفته می‌شود که...

اخبار کوتاه

اولین بی‌تقوایی فرد این است کاری را نتواند انجام دهد و بگوید می‌خواهم انجام دهم. از این بی‌تقوایی بزرگ‌تر وجود ندارد. به برکت بچه‌هایی که پشت خاکریز با آنها بودیم و پشت خاکریز آر‌پی‌جی می‌زدیم محکم ایستادیم و محکم می‌ایستیم به شرطی که با همان روحیه پشت خاکریز باقی بمانیم.


برنامههای انتخاباتی تلویزیون کدامند

صدا و سیما برای انتخابات برنامه گسترده ای تدارک دیده است، از جمله در شبکه یک سیما قرار است هر کاندیدا به مدت 30 دقیقه و با حضور یک مجری به سؤالات مردم پاسخ دهد. شبکه سه سؤالات جوانان را از کاندیداها خواهد پرسید. شبکه چهار سیما قصد دارد در حوزههای تخصصیتری وارد عمل شود. شبکه تلویزیونی جامجم نیز ویژه برنامههایی را با حضور کاندیداها خواهد داشت که ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور است. در گفتوگوی ویژه خبری شبکه دو سیما نیز علاوه بر کارشناسان و منتقدان عرصههای مختلف، کاندیداهای ریاست جمهوری نیز حضور خواهند یافت و به گفتوگو با مجری برنامه خواهند پرداخت.

 

رضایی: کنارهگیری نوبت  دیگران است

محسن رضایی در جمع دانشجویان دانشکده صدا و سیمای قم، از عزم خود برای ماندن در انتخابات و کنار نرفتن به نفع هیچ کس، خبر داد. وی درباره احتمال کنارهگیریاش از انتخابات، گفت: این دوره من به نفع هیچ کس کنار نمی روم و نوبت دیگران است که به نفع من کنار روند.

 

زمان آغاز تبلیغات بعد از جلسه با هیأت مرکزی اجرایی انتخابات

 وزیر کشور گفت: شورای نگهبان پایان روز سهشنبه نتایج تأیید صلاحیتهای کاندیداها را به ما اعلام میکند و وزارت کشور طبق قانون 48 ساعت فرصت دارد تا اسامی کاندیداهای مورد تأیید را به اطلاع عموم و خود کاندیداها برساند. وی اضافه کرد: بعد از بحثی که با اعضای هیأت مرکزی اجرایی انتخابات داشتیم، قرار شد در این 48 ساعت جلسه مشترکی با کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برگزار شود و بایدها و نبایدها و نکاتی که برای برگزاری انتخاباتی باشکوه لازم است به اطلاع کاندیداها رسیده شود، به آنها گفته خواهد شد.

 

جلیلی : ماشین دولت ضعیف و ناتوان است

جلیلی گفت: در دولت آینده باید کارهای زیادی انجام گیرد و ما بر این باور هستیم که این ماشین ضعیف و ناتوان است و برنامه اول ما باید این باشد که تمام موانعی را که موجب کند شدن عملکرد این ماشین می شود را از سر راه برداریم و ثانیاً ظرفیتهایی را به کار بگیریم که این ماشین با سرعت بیشتری در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کند. امروز ماشین دولت باید به گونه ای باشد که ظرفیت آحاد جامعه را در صنعت، اقتصاد، کشاورزی، فرهنگ در بر بگیرد و بتواند ایجاد فرصت کند.

 

مشایی: به رد صلاحیت فکر نمیکنم

رحیم مشایی با بیان اینکه در انتخابات نیز به این فکر نمیکنیم که ما را رد میکنند یا نه، اظهار داشت: ما بر اساس یک تکلیف آمدهایم و راه نورانی انقلاب پایان ندارد، بلکه هر لحظه اش نسبت به هر لحظه قبل، آغازی جدید است.

 

کارگردان فیلم انتخاباتی ولایتی مشخص شد

وی در خصوص ساخت فیلم انتخاباتی علی‌‌اکبر ولایتی توسط محمدحسین لطیفی گفت: قسمتهایی از این فیلم ساخته شده و قسمتهایی در حال تکمیل است که روند آن خوب پیش میرود. البته در بخشهای مختلف این فیلم غیر از محمدحسین لطیفی افراد مختلفی در حال فعالیت هستند.لطیفی کارگردان مجموعه های تلویزیونی ماه رمضان همچون نردبام آسمان و صاحبدلان بوده است و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای فیلم «روز سوم» در کارنامه دارد.

 

قالیباف : از این بیتقوایی بزرگتر وجود ندارد

شهردار تهران در ادامه، ورود برخی افراد به عرصه رقابتها را عین بیتقوایی دانست و اظهار کرد: اولین بیتقوایی فرد این است کاری را نتواند انجام دهد و بگوید میخواهم انجام دهم. از این بیتقوایی بزرگتر وجود ندارد. به برکت بچههایی که پشت خاکریز با آنها بودیم و پشت خاکریز آرپیجی میزدیم محکم ایستادیم و محکم میایستیم به شرطی که با همان روحیه پشت خاکریز باقی بمانیم.

 

بیانیه دوم هاشمی و تذکرات به ستادهای خودجوش خود

براساس اطلاعات موثقی که از نقاط کشور میرسد، پس از اعلام حضورم در انتخابات، اقشار مختلف مردم و بسیاری از شخصیتهای حقیقی و حقوقی با درک شرایط داخلی و خارجی، درصدد تشکیل ستادهای خودجوش برای تنظیم برنامهها هستند که با سپاس و قدردانی از حُسننیتها و به منظور اتخاذ شیوهای واحد و مبتنی بر خردجمعی تبلیغاتی و برای جلوگیری از افراط و تفریطها و سوءاستفاده معاندان و مغرضان، لازم است .

https://shoma-weekly.ir/GmE8Sb