گفته می‌شود که...

ابلاغ پیام همدردی رهبر انقلاب به خانواده شهدای حوادث تروریستی اخیر افغانستان/ رئیسی: همه اتباع بیگانه باید دارای شناسه باشند/ بایرن مونیخ برای دهمین سال متوالی قهرمان آلمان شد/ ممنوعیت اعزام افراد بالای ۶۵ سال به حج/ حمله سایبری گسترده به عربستان/ سردار حاجی زاده: فیلم موقعیت مهدی خاطرات زیادی را برایم زنده کرد و...

احتمال برگزاری جلسه مشترک وزرای خارجه ایران و عربستان قوت گرفت

خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از منبعی دیپلماتیک خبر داد که پنجمین دور مذاکرات عربستان و ایران روز پنجشنبه در پایتخت عراق، با حضور نماینده‌ای از دولت عراق برگزار شده است. اسپوتنیک به نقل از این منبع گفت که فضای این جلسه «بسیار مثبت» بوده است. علاوه بر پرونده روابط دوجانبه و امنیت منطقه خلیج‌فارس، درباره مسائل منطقه‌ای نیز گفت‌وگو شده است. نور نیوز، رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز دراین‌باره نوشت: «در پنجمین دور گفتگو میان نمایندگان عالی ایران و عربستان که در بغداد برگزار شد، چشم‌انداز روشن‌تری نسبت به ازسرگیری روابط میان دو کشور ترسیم شده است. مسئولین عالی عراق و سلطنت عمان نقش مؤثری در شکل‌گیری جلسات مشترک میان نمایندگان تهران و ریاض داشته‌اند. در جریان پنج دور گفتگوهای صریح انجام شده، در مورد چالش‌های اصلی در مسیر ازسرگیری روابط دو کشور تبادل‌نظر شده است. مقامات ارشد دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران و رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان به‌عنوان نمایندگان تام‌الاختیار دو کشور در جلسات شرکت کرده‌اند. هنوز اخبار رسمی در مورد محتوای آخرین دور گفتگوها و توافقات احتمالی منتشر نشده؛ اما اطلاعات رسیده حاکی است که فضای مثبت نشست اخیر، امیدواری‌ها برای گام نهادن دو کشور در مسیر ازسرگیری روابط را افزایش داده است. پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک زمینه برگزاری جلسه مشترک میان وزرای خارجه دو طرف فراهم شود.
ابلاغ پیام همدردی رهبر انقلاب به خانواده شهدای حوادث تروریستی اخیر افغانستان

معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل و هیئت همراه ضمن دیدار با خانواده شهدای حوادث تروریستی اخیر افغانستان، پیام تسلیت و ابراز همدردی رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی را به آنان ابلاغ کردند.

مرکز آموزشی «ممتاز» و دبیرستان «عبدالرحیم شهید» شهر کابل سه شنبه گذشته هدف حملات تروریستی قرار گرفتند و جمعی از دانش‌آموزان افغانستانی در این حوادث به شهادت رسیده و مجروح شدند. پس از این حادثه تروریستی سفارت ایران در افغانستان آمادگی خود برای کمک به مجروحان این حوادث و انتقال آنان به ایران را اعلام کرده بود.

بایرن مونیخ برای دهمین سال متوالی قهرمان آلمان شد

بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف دورتموند رفت و به برتری ۳ بر یک رسید و قهرمان فوتبال آلمان شد./

رئیسی: همه اتباع بیگانه باید دارای شناسه باشند

همه اتباع بیگانه باید دارای شناسه باشند تا برای امور اجتماعی و رفت‌وآمدها اطلاعات مورد نیاز در دسترس باشد. این موضوع به وزیر کشور نیز گفته شده تا سریعا اقدام کند.

پیش از این سرشماری‌ها هر ۵ سال انجام می‌شد اما به دلایلی از جمله کرونا به ۱۰ سال رسیده. باید هر ۵ سال سرشماری‌ها انجام و ظرفیت‌ها شناسایی شود.
اطلاعات سری از رژیم صهیونیستی که در دست ایران است

الجزیره قطر به نقل از یک منبع ایرانی اعلام کرد: «تهران به‌واسطه یک کشور اروپایی، تصاویر و نقشه‌های انبار تسلیحات هسته‌ای اسراییل را برای تل‌آویو ارسال کرده است. اکثر تصاویر، زمینی بوده‌اند. اسراییل پیشتر محل انبارها راهبردی خود را تغییر داده بود؛ اما این فایل شامل محل انبارهای جدید است. ایران هشدار داده که اگر اسرائیل تصمیم جنگ‌افروزی داشته باشد، این انبارها و تأسیسات را هدف می‌گیرد».
ماجرای تنش مرزی بین ایران و افغانستان چه بود؟

کاظمی‌قمی، نماینده رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: امروز طالبان اقدام به جاده‌سازی بدون هماهنگی قبلی در محدوده مرز دوغارون و نقض مرز کرد که مرزبانی ایران مانع شد.

در تماسی که با وزارت کشور و دفاع طالبان صورت گرفت تاکید شد که اقدامات باید متوقف و موضوع در چارچوب کمیسیون عالی مرزی و مدرنیزاسیون اسناد دو کشور حل و فصل شود. یک منبع آگاه در هرات گفته فعلا مرز اسلام‌قلعه بسته شده و نیروهای امنیتی طالبان به سمت مرز در حرکت هستند.

ممنوعیت اعزام افراد بالای ۶۵ سال به حج

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت: در سال ۹۸ تعدادی از زائران، امور معایناتی خود را سپری کردند اما بواسطه شیوع کرونا از اعزام بازماندند که مشخصا آن رویه تغییر خواهد کرد.

یکی از تغییرات این است که اعزام افراد بالای ۶۵ سال ممنوع شده و از لیست اعزام به صورت موقت خارج خواهند شد.

حمله سایبری گسترده به عربستان

حمله سایبری گسترده‌ای علیه پایگاه‌های خدماتی حکومتی عربستان سعودی از داخل خاک عراق صورت گرفته و خدمات الکترونیکی وزارت نفت و شرکت هواپیمایی دولتی عربستان را از دسترس خارج کرده است

تور آلمان برای نخبگان ایرانی

گزارشات به‌دست‌آمده نشان می‌دهد؛ آلمانی‌ها برای شناسایی و جذب متخصصان و نخبگان ایرانی در حوزه کامپیوتر و برنامه‌نویسی، جایزه ویژه‌ای در نظر گرفته و به فارغ‌التحصیلانی که از دانشگاه شریف به این کشور مهاجرت کرده‌اند؛ گفته‌اند که اگر یک نفر مانند خود را به آلمان بیاورید، ۶ تا ۱۰ هزار یورو (قریب به ۳ میلیارد ریال) جایزه می‌گیرید. پیش‌ازاین گزارش‌هایی از برنامه‌ریزی کشورهای منطقه نظیر امارات و ... برای جذب و به‌کارگیری متخصصان ایرانی، بخصوص در حوزه‌های آی‌تی و فنی منتشر شده بود.
برای ارزانی صیفی‌جات، چند روز صبر کنید

به گفته رییس اتحادیه بارفروشان، گوجه فرنگی میناب، جیرفت، بهبهان و کارزون برداشت شده‌اند و از 5 اردیبهشت قیمت گوجه در میدان اصلی زیر 10 هزار تومان خواهد شد. مین روند برای سیب‌زمینی نیز تکرار خواهد شد و در روزهای آینده محصول سیب زمینی دزفول، گرگان ... وارد بازار خواهد شد و افزایش عرضه تب این محصولات فروکش می‌کند. دارایی‌نژاد با بیان اینکه پیاز در میدان اصلی میوه و تره‌بار خریدار ندارد، خاطرنشان کرد: پیاز در میدان اصلی کیلویی 5 هزار تومان شده اما میزان فروش آن کاهشی شده است. لازم می‌دانم این اطمینان را به مردم بدهم که بازرسان تعزیرات، وزارت صمت و کشاورزی در میدان اصلی میوه و تره‌بار مستقر هستند و اجازه گران‌ فروشی را نمی‌دهند.
ترکیه حریم هوایی خود را بر روی هواپیماهای نظامی روسیه بست

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش پس از اطلاع رسانی به مسکو، حریم هوایی خود را به روی پروازهای نظامی و غیرنظامی روسیه به سوریه بسته است.

سیزدهمین استعفا در دفتر معاون رئیس جمهوری آمریکا و تداوم نارضایتی

رئیس دفتر کامالا هریس سمت خود را ترک می‌کند تا سیزدهمین مقامی باشد که در تداوم نارضایتی‌ها دفتر معاون رئیس‌ جمهوری آمریکا را ترک کرده است.

سردار حاجی زاده: فیلم موقعیت مهدی خاطرات زیادی را برایم زنده کرد

شهید حاج احمد کاظمی تا هنگام شهادت همیشه خاطره آخرین تماسش با شهید باکری را با گریه برایمان تعریف می‌کرد.

انتقاد پلیس از تبلیغ فروش سلاح در سایت‌های مجوزدار

سردار حسین رحیمی درباره محتوای برخی از تبلیغات منتشر شده در برخی از سایت‌هاگفت: متاسفانه در مواردی شاهد این بودیم که تبلیغات نامناسبی در برخی از سایت‌ها که بعضی از آنها دارای مجوز هم هستند، منتشر می‌شود. تبلیغاتی مانند فروش چاقو، سلاح سرد، شبه سلاح، فشنگ، مسائل غیراخلاقی و ...که لازم است بر این موارد نظارت صورت بگیرد.

عادل فردوسی‌پور: من شرطی برای بازگشت به شبکه سه نگذاشته ام

برای بازگشت به شبکه سه هرگز چنین شرطی نگذاشته‌ام که برنامه فوتبال برتر یا هر برنامه دیگری تعطیل شود. این خبر، کذب محض است

سایت رهبر معظم انقلاب: خط خوارج امروز هم هست

سایت رهبر معظم انقلاب در بخشی از بازخوانی سخنرانی شب قدر سال ۵۸ معظم له آورده است: ... ابن‌ملجم یکى از خوارج است و چند ویژگى دارد: اولاً به‌ظاهر مسلمان است، آن‌هم مسلمان بسیار متعبدی که قرآن را هم از بَر و به‌خوبی می‌خواند و خیلى هم در اسلامِ خود متعصّب و پایبند است؛ ویژگى دومش این است که هیچ‌کس را قبول ندارد، حتّى على را! على را هم مسلمان نمی‌داند! او معتقد است که على سازش‌کار است... آیا انگیزه واقعى او هم دفاع از اسلام است؟ تردید باید داشت، امّا ظاهراً به نام اسلام بزرگ‌ترینِ مسلمان‌ها را متّهم به سازش‌کارى می‌کند، متّهم به ارتجاع می‌کند؛ چون على را مرتجع می‌داند، پس خود مدّعىِ ترقی‌خواهی و انقلابیگری است. خوارج نهروان یک چنین گره مشکل و معضلى بودند در زمان على و این خط همیشه باقى است و امروز هم هست. در تمام دوران‌های صدر اوّل اسلام تا قرن دوّم و سوّم که ردّ پاى خوارج پیدا است، آن‌ها را با همین چهره، با همین نما، مى‌بینیم؛ با ادّعاى اسلام، با متّهم کردن فرزندان راستین اسلام، با دشمنى کردن با مغزها و لُبهاى اسلام و قرآن...».
بدون ضامن هم می توان وام فرزندآوری گرفت

صحابی، رئیس گروه بانک‌های تخصصی اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: گزارش مشخصی از اینکه متقاضیان پس از مراجعه به بانک ها، نتوانسته اند تسهیلات (قرض‌الحسنه فرزندآوری و مسکن) دریافت کنند، در دست نیست. وی با بیان اینکه زیرساخت سامانه، شبکه اینترنت هست و ممکن است در روزهای اول دچار مشکلاتی باشد، افزود: همان روزی که دستورالعمل ابلاغ شد ما سامانه را راه انداختیم و ثبت نام ها شروع شده است. صحابی با اشاره به اینکه شرایط این وام هم مثل وام ازدواج است، تصریح کرد: از متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری و مسکن اعتبار سنجی می‌شود، اگر اعتبار کافی موجود باشد، حتی به ضامن هم نیازی نیست و با سفته مراحل پرداخت انجام خواهد شد. اگر هم شرایط اعتبار سنجی اش مناسب نباشد نهایتا به یک ضامن نیاز است.
شفافیت آرای نمایندگان؛ اجرای داوطلبانه از هفته آینده

«مالک شریعتی» نماینده مردم تهران در مجلس گفت: «با پیگیری نامه ۱۶۲ نفره از رئیس مجلس و مساعدت وی، تاکنون آرای مستند حدود ۳۰ نماینده را از IT مجلس دریافت کرده‌ایم و این آمار به‌تدریج در حال افزایش است. سامانه "پارلمان مجازی" برای انتشار عمومی آرا آماده شده است. قرار اکثر جمع ما این است که کاری هماهنگ انجام شود؛ لذا اجرای آزمایشی داوطلبانه شفافیت آرای نمایندگان ان‌شاءالله از هفته آینده آغاز می‌شود».
اولین واکنش سردار آبسالان به شهادت فرزندش

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز جمعه سوم اردیبهشت ماه در حاشیه تشییع پیکر شهید پاسدار محمود آبسالان در تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی اظهار کرد: شهادت فرزندم در عزم و اراده محکم ما برای مقابله با اشرار و معاندین نظام تاثیری ندارد. سردار پرویز آبسالان افزود: ما از شهادت هراس نداریم، بلکه ریختن خون فرزندانمان اراده ما را برای مقابله مستحکم تر می کند.

میزان پایبندی مردم به اعمال شب‌های قدر

در نظرسنجی تلفنی ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران از شهروندان بالای ۱۸ سال، 76.8 درصد شهروندان تهرانی و 83.7 درصد شهروندان سایر استان‌های کشور از تعداد نمونه ۱۵۷۰ نفر، اعلام کرده‌اند رمضان امسال اعمال شب‌های قدر را انجام خواهند داد.
اجبار فروش روغن همراه با رب و کنسرو ماهی

قاسمعلی حسنی دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به این که وضعیت روغن در بنکداری ها به چه صورت است، گفت: خرید و فروش روغن با قیمت مصوب بسیار کم انجام می شود، زیرا شرکت‌های توزیع کننده به هنگام تحویل روغن کالاهای دیگر نیز به بنکداران می فروشند و به همین دلیل بنکداران رغبتی به خرید روغن با قیمت مصوب ندارند. وی ادامه داد:بنکداران روزی چندهزارتن کارتن فروش روغن دارند و نمی توانند در کنار آن چند هزارتن کارتن کیک، رب گوجه فرنگی، کنسرو ماهی و... دریافت کنند و بفروشند. به عبارت دیگر بنکداران تمایلی به فروش کالاهای اجباری ندارند. دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد:روغن با قیمت آزاد در بازار به هر میزانی که نیاز باشد وجود دارد.

حمله گسترده سایبری به عربستان

حمله گسترده سایبری به وبگاه‌ها و سایت‌های دولتی عربستان سعودی، بسیاری از آن‌ها را از دسترس خارج کرده است. گفته می‌شود، این حمله سایبری از مبدأ عراق به سایت‌های سعودی صورت گرفته است. سایت مربوط به شرکت هواپیمایی عربستان و وزارت نفت و انرژی این کشور، ازجمله سایت‌هایی هستند که از دسترس خارج شده‌اند. برخی رسانه‌ها به نقل از عاملان این حمله سایبری گزارش دادند که عملیات سایبری مذکور با نام عملیات شهید «ابو فضل طومر» علیه وزارت نفت و شرکت هواپیمایی عربستان انجام گرفته است. مجریان این حمله سایبری تأکید کردند؛ به حرمت ماه مبارک رمضان، سیستم‌های اپراتوری داخلی پالایشگاه‌ها را متوقف نکرده‌ایم، اما با این اقدام خواهان پایان جنگ بی‌حاصل علیه یمن و توقف چاپ و انتشار کتاب‌های تکفیری توسط عربستان هستیم که به اقصی نقاط جهان ارسال می‌شوند.
خرید تضمینی گندم بیشتر شد

عطاءالله هاشمی رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آخرین آمار ۲۶۰ هزار تن گندم با ارزش ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان از گندمکاران خریداری شده که نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است. به گفته او، برآوردها حاکی از آن است که میزان خرید به ۶ میلیون و ۵۰۰ تا ۷ هزار تن برسد؛ هرچند میزان خرید به بارش ۲ ماه آتی در شمال غرب بستگی دارد. هاشمی می‌گوید: اگر میزان خرید به ۷ میلیون تن برسد، حداکثر نیاز کشور به واردات ۳ میلیون تن خواهد بود. رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: گرچه صادرات گندم به قزاقستان به سبب درگیری روسیه و اوکراین ممنوع شده، به سبب تامین از دیگر بازارها مشکلی در تامین نان مردم نداریم.
ترامپ: ایران از ما نمی‌ترسد

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از سیاست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور کشورش و بیان اینکه «چین دیگر به ما احترام نمی‌گذارد، ایران دیگر از ما نمی‌ترسد و روسیه با حمله وحشتناک خود به اوکراین نشان داد که رهبران ما چقدر ضعیف هستند»؛ گفت: «در خطرناک‌ترین دوره در تاریخ آمریکا قرار داریم».
فائزه هاشمی عذرخواهی کرد

فائزه هاشمی ضمن ارائه توضیحی درباره سخنانش در فیلم منتشر شده، از «مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند»، پوزش خواست و در یادداشتی نوشت: این روزها صحبتی تقطیع شده مربوط به سال‌ها پیش مبنی بر شوخی با پیامبر از اینجانب منتشر شده که باعث جریحه‌دار شدن احساسات برخی گردیده است. از آنجا که فردی مسلمان و معتقد بوده و هرگز قصد توهین نداشته‌ام، با توجه به احتمال خطا در بیان، از مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند، پوزش می‌طلبم و آرزوی هدایت برای کسانی که این فیلم را با هدف سیاسی و غیرانسانی پخش کرده‌اند، دارم چراکه در آموزه‌های دینی ما، انتشار خطا، گناهی نابخشودنی است.

ساخت ۴۰ شهر جدید در کشور

«رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی از برنامه وزارت راه برای ساخت ۴۰ شهر جدید در کشور خبر داد. این شهر‌ها در ۱۴ استان کشور ساخته می‌شود. ۶۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌های جدید ساخته می‌شود.
هر اونس طلا در بازار جهانی چند دلار شد؟

قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز به هزار و ۹۳۱ دلار و ۷۷ سنت رسید که نسبت به روز گذشته ۱۳ درصد کاهش یافت. قیمت این فلز گران‌بها قبلاً به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود. رئیس فدرال رزرو در روز پنجشنبه گفته بود در اجلاس آینده این بانک در ماه می در مورد افزایش نیم‌درصدی نرخ بهره مذاکره خواهد شد. اظهارات وی نشان می‌دهد اقدامات سخت‌گیرانه‌ای برای مهار روند افزایش تورم در راه است. موضع‌گیری صریح مسئولان فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی اقتصادهای قدرتمند جهانی، اکثر بازارهای جهانی را تحت تأثیر خود قرار داده است. سخنان پاول باعث شد سود ده ساله اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یابد و ارزش دلار هم تقویت شود. هرچند طلا همواره یک سرمایه‌گذاری ایمن طی دوره‌های افزایش تورم در نظر گرفته می‌شود، بالا رفتن نرخ بهره جهت مهار تورم، هزینه نگهداری این فلز گران‌بها را بالا می‌برد.

رشد ۳۰ درصدی صادرات ایران به چین

مبادلات تجاری ایران و چین در ۳ ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار رسید. واردات چین از ایران در ۳ ماه نخست سال جاری میلادی به 1.93 میلیارد دلار رسیده که این رقم با رشد قابل‌توجه ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. صادرات چین به ایران نیز در ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۲۲ رشد ۸ درصدی داشته و به 1.92 میلیارد دلار رسیده است.
حرف زدن بیشتر درباره باز نشدن ایربگ‌ها آب در هاون کوبیدن است

جلال رشیدی کوچی با اشاره به تصاویر منتشر شده اخیر از باز نشدن ایربگ خودروی ۲۰۶ در تصادفی در اتوبان همت تهران، بیان کرد: وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی اظهر من الشمس شده است. هرچه هم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم به نظر می‌رسد که آب در هاون کوبیدن است. به جای اینکه روز به روز کیفیت خودروهای داخلی افزایش پیدا کند، شاهد کاهش کیفیت آن هستیم. وی در ادامه اظهار کرد: کاهش کیفیت خودروهای داخلی و نحوه توزیع و افزایش قیمت آن نیز حکایت افزایش قیمت تعرفه های اینترنت را دارد. روز به روز مردم را ناراضی‌تر می کند. همان طوری که مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند مردم از وضعیت خودروسازی ناراضی هستند و حق نیز با مردم است. سوال ما این است که با وجود کیفیت پایین خودروهای داخلی که در تصادفات متعدد به دلیل ایمنی پایین منجر به مرگ مردم می شوند، چرا اقدامی صورت نمی گیرد؟

اخبار روزانه:
*
کاظم دلخوش اباتری گفت: دولت سعی در تحقق وعده‌ها دارد، اما باید افراد کوتوله را از پیرامون خود خصوصا در حوزه اقتصادی دور کند. اگر این‌ها محقق شود، یقین بدانید تمامی وعده‌های ریاست‌جمهوری محقق خواهند شد.
*
صفحه رسمی اینستاگرامی زنده‌یاد حبیب محبیان که به‌دست خانواده او اداره می‌شود، از تخریب آرامگاه این خواننده در روستای نیاسته رامسر خبر داد. همسر حبیب محبیان، خواننده ایران که شش سال پیش در یکی از روستاهای رامسر درگذشت، از ویران کردن بخشی از آرامگاه او خبر داد. ناهید بسیم در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده است، گفته اگر کسانی از دفن همسرش در این منطقه ناراحت هستند، او می‌تواند پیکر حبیب را به جایی دیگر منتقل کند.
* ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری تهران را رو به افول دانست و گفت: مهمترین برنامه در سال جاری باید ملزم کردن شهرداری به رعایت قانون باشد.ناصر امانی با بیان این مطلب افزود: وضعیت پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر مناسب نیست و نسبت به قبل بهتر نشده است؛ بنابراین مهمترین برنامه سال جاری شورای شهر تهران، این است که شهرداری را ملزم به رعایت قانون کنیم. وی برای نمونه به دو مورد انتصاب غیرقانونی در شهرداری تهران اشاره و اظهار کرد: برای مثال انتصاب
۲ مدیر عامل ۲ سازمان بزرگ بر خلاف نص صریح اساسنامه سازمان میادین میوه وتره بار و سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شده است.
* بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود.تعدادی از ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری در فرودگاه کنار او حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند
.

https://shoma-weekly.ir/cZIbnO