گفتگوی ویژه

۱۶ آذر،روز محاکمه نئو دیکتاتوران و استکبارنوازان

دیکتاتوری،فتنه و استکبار،سه واژه ای است که دانشگاه ،16 آذر 32 آنگاه که خون 3 فرزند این آب و خاک در صحن مقدس دانشگاه بر زمین جاری گشت از آن ها تبری جستند.

بی شک 16 آذر 1401 را باید آغازی برای شکست آمریکا و استعمار دانست.سال جاری نیز اراده استکبار در پی دو قطبی سازی دیگر در کشور بود که با بازی روانی bbc/voa/international /manoto , و با حضور تجدیدنظرطلبان داخلی، سعی داشتند جمهوریت نظام را خدشه دار کنند و به آرمان های اکثریت مردم و انقلاب اسلامی هتاکی نمایند،اما این بار مثلث رهبری،مردم و دانشجو که همان حلقه مفقوده سال 32 بود تا شورش اشرافیت،اباحه گری و اوباشگری علیه جمهوریت نظام به ثمر نشیند و از این رو، حادثه 16 آذر1401،دستیابی ایران به حقوق اعتقادی خویش و نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی یعنی به باد رفتن غرب و غرب دوستان و استکبارنوازان از صحنه مقدس دانشگاه است.استعمار در پی دانشمندکشی ،حذف و ترور فرهنگی و اعتقادی دانشمندان و فرهیختگان دانشگاهی و انقلابی این مرز و بوم است. و چه خیال خامی..ما جوانان موتلفه اسلامی تا آخر ایستاده ایم و پرچم شهدای سرافرازمان را در نسیم ولایت افراشته نگاه داشته ایم.اما اینک و در آستانه 16 آذر ذکر چند مورد ضروری است.

1_ دانشجویان و نخبگان ولایی ما نه تنها در دانشگاه های داخل بلکه در سراسر دانشگاه های برتر جهان همچنان معتقدند که نگاه به ایدئولوژی و متدلوژی امام خمینی(ره) به عنوان ارزش های نویدبخش برای زیست سعادتمند باید پررنگ تر از قبل در صحنه مقدس دانشگاه دنبال شود و مفهوم خط امام به نگاهی نو نیاز دارد که ما جوانان موتلفه اسلامی معتقدیم با استفاده از ابزار مهم تحزب و تحزب گرایی میتوان به این مهم دست یافت.

2_عدالت و آزادی به عنوان دو رسالت همیشگی و دو آرمان خدشه نا پذیر جنبش دانشجویان راستین تنها در یک نگاه جامع به دست می آید و در تقابل قرار دادن این دو ارزش متعالی خیانت به هر دو است و امروز وظیفه اصلی خود می دانیم که بیش از پیش به صیانت از این دو مفهوم بپردازیم در واقع وظیفه اصلی جنبش دانشجوی آزاد اندیش،حفاظت از گفتمان وسیرت انقلاب اسلامی است و از این جهت لازم است به جند موضوع توجه داشت:

نخست:بهانه در حوادث سال جاری ادعای نبود فضای باز سیاسی و فرهنگی واجتماعی بود که توسط رسانه ها و چهره های منافق خارجی و داخلی مطرح و ادعاهای بعد چون خشونت،تجاوز و ... بود که در پی آن اقداماتی علیه امنیت کشور انجام شد .اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری،هوشیاری ملت و دانشجویان با بصیرت ،نتیجه کار به ضرر فتنه گران داخلی و اربابان غربی نها تمام شد.و اکنون مدیریت جوانان حزب موتلفه اسلامی از قوه قضائیه می خواهد کیفرخواست عمومی علیه سران فتنه از جمله کارمندان شبکه های تروریستی انگلیسی،سعودی و آمریکایی و ... را ارائه نماید.

دوم::رویکرد جریان فتنه پس از حماسه 13 ابان 1401 ملت،اتخاذ استراتژی تقسیم کار در میان فتنه گران می باشد.اول وجود جریانی که با نقد هرچند ساختگی عملکرد افراطیون سعی می کند که گفتمان خود را در داخل نظام تعریف کند. تا امکان رقابت و چانه زنی برای آنها در داخل نظام وجود داشته باشد و دیگری با افراطی گری کامل و طی مسیر منافقین سال 60 قصددارد همچنان پتانسیل جریان معارض با نظام را برای خود نگه دارد.که این استراتژی توسط برخی جرایان های مشکوک در دانشگاه ها نیز بکار گرفته می شود. که این خود نوعی نفاق در نظر و عمل است و سبب ساز تساهل و تسامح مسئولین با بی قانونی برخی از این تشکل ها و اعضایشان گردیده که اگر مسئولین به قانون شکنی های این عده توجه نکنند، وظیفه خود می دانیم به افشای بعضی از این موارد اقدام کنیم.

سوم،کشته سازی از عزیزان نظامی و برادارن بسیجی است که با ورود برخی دانشجونماها به دورن دانشگاه تمام تلاش خود را در جهت نا امن کردن محیط علمی کشور نمودند و سعی کردند تا شان دانشجو را نابود نمایند اما دانشجویان با بصیرت ما این فتنه را با هوشیاری در برابر توطئه گران و فریب خورده ها و عمل بیدادگرانه خنثی خواهند کرد.

در پایان اعلام می داریم نخواهیم گذاشت،اصالت عدالتخواه،استکبارستیز،آزادی طبی،آرمان گرا و روشن اندیش دانشجویان تربیت یافته مکتب امام خامنه ای توسط جریانی انحصار طلب و ارتجاع خواه که نهایت آرمان و آروزیش از فرق سر تا نوک پا غربی شدن است ،تهدید شود.

16 آذر 1401 روز محاکه نئو دیکتاتوران و استکبار نوازانی است که تاب توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیارودند و ما جوانان با هوشیاری فتنه آنان را خنثی خواهیم کردوان شااله

https://shoma-weekly.ir/ZpnN85