گفتگوی ویژه

گره ها به دست جوانان سریعتر باز می شود

احمد کریمی اصفهانی با تاکید براینکه گاهی گره ها به دست جوانان سریعتر باز می شود تا به دست افرادی در سن و سال ما، گفت: البته یک نکته مهم در این میان وجود دارد. نباید منظور از جوانگرایی را تنها به سن و سال افراد تسری دهیم، منظور بیشتر تفکر جوانی است تا سن جوانی. تفکر جوان مولد و خلاق است.
« اکنون ما نیازمند یک حرکت عمومیِ منضبط، پرسرعت و همراه با پیشرفتِ محسوس و با محوریت جوان متعهد و حزب اللهی، به سمت چشم انداز و اهداف بلند انقلاب اسلامی هستیم تا حضور تأثیرگذار جوانان در نظام مدیریتی کشور تحول به‌وجود آورد.طبعاً هنگامی که جوانان متعهد و حزب اللهی به معنای حقیقی کلمه، جزو مدیران ارشد کشور شدند، حرکت عمومی شتاب و رونق بیشتری خواهد گرفت.»

این جملات بخشی از سخنان مهم رهبری در دیدار اخیر ایشان با دانشجویان بود که بار دیگر مساله کادرسازی و ورود نسل جوانتر به عرصه مدیریت کلان کشور را در فضای سیاسی مطرح کرده است.

در همین راستا احمد کریمی اصفهانی، عضو هیات داوری حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین می گوید: « باید سریعتر جوانان با تجربه و متخصص را وارد عرصه مدیریتی کشور کرد و نیروهای مسن از عرصه مدیریتی کنار بروند. بخشی از نارضایتی های اقتصادی امروز محصول عملکرد همان نیروهای مدیریتی مسن است که دیگر توان کار ندارند ولی حاضر هم نیستند از عرصه مدیریت کلان کشور کنار بروند.»

وی با تاکید براینکه گاهی گره ها به دست جوانان سریعتر باز می شود تا به دست افرادی در سن و سال ما، اظهار داشت: البته یک نکته مهم در این میان وجود دارد. نباید منظور از جوانگرایی را تنها به سن و سال افراد تسری دهیم، منظور بیشتر تفکر جوانی است تا سن جوانی. تفکر جوان مولد و خلاق است. نیروی انقلابی که این نوع تفکرات را داشته باشد مثلا در مورد جایگاه ریاست جمهوری نمی توان آن را محدود به سن جوانی کرد بلکه تفکرات جوانی مدنظر است.

این چهره اصولگرا در ادامه گریزی به تاکیدات رهبری درباره نیروهای حزب اللهی و انقلابی زد و تاکید کرد: منظور از نیروهای حزب اللهی آن تفسیر عامیانه ای که برخی در سطح جامعه در این باره دارند نیست، بلکه نیروی حزب اللهی باید فارغ از گرایشات سیاسی اهل تدبیر و درایت باشد، به بیت المال دست درازی نکند، اهل رانت و فامیل بازی نباشد، خودش شایسته یک سمت باشد و افراد شایسته را هم بکار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/gq6C0O