گفتگوی ویژه

کاهش جمعیت ایران توطئه ای خارجی است

ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان با ارائه آمار و اسناد غیر قابل انکار با تشریح پیگیری این سیاستهای کاهش جمعیتی در دولت اصلاحات و دولت روحانی گفت:تعهدات این دولتها به سازمان ملل باعث گردیده که این توطئه های خطر آفرین بدون وقفه در کشور اجرایی گردیده و کشور را با بحرانهای شدیدی در عرصه جمعیت و فرزند آوری و بالا بردن سن ازدواج و بحرانهای مرتبط با آن روبرو کرده است.
دومین نشست مجازی بانوان حزب موتلفه اسلامی از سراسر کشور در روز سه شنبه ۲۱ مرداد از طرف مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

در این نشست مجازی محورهای مختلفی در زمینه فعالیتهای حقیقی و مجازی خواهران مسئول در استانها و شهرستانهای کشور مورد بررسی قرار گرفت و لزوم تلاش بیشتر در زمینه ایجاد همبستگی بین بانوان انقلابی در فضای مجازی خصوصا در ایام همه گیری بیماری کرونا مورد تاکید قرار گرفت.

قدیری مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی در این نشست با تاکید بر لزوم گسترش ارتباطات مجازی و اتصال به همه بانوان انقلابی در سراسر کشور از بانوان مسئول در استانها و شهرستانها خواست که با دعوت گسترده از بانوان و پیوستن آنها به شبکه های مجازی بانوان حزب موتلفه اسلامی، از آنان در زمینه آموزش در محورهای مختلف خصوصا در زمینه های مرتبط با خانواده و فرزند پروری و موضوعات خاص زنان و مشاوره های روانشناسی و مشاوره های مذهبی و ...وهمچنین بصیرت افزایی در زمینه موضوعات روز و تحلیل سیاسی به ارتقاء اطلاعات علمی،مذهبی و سیاسی آنان در سراسر کشور کمک کرده و از آنها حمایت نمایند.

تشکر مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی

بخش دیگر سخنان قدیری پیرامون کمک های مومنانه بانوان در استانها بود که با توجه به فعالیت گسترده بانوان حزب در این زمینه از بانوان تقدیر و تشکر کرده و حمایت آنان از زنان و خانواده های نیازمند در قالب بسته های کمک معیشتی را تلاشی قابل ستایش دانست که در راستای رضایت الهی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارد.

در این قسمت از برنامه برخی از خواهران مسئول در استانها نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

برنامه بعدی این نشست سخنرانی جناب آقای دکتر بادامچیان دبیر کل محترم حزب موتلفه اسلامی بود.

دکتر بادامچیان در زمینه گام دوم انقلاب و تشکیل مجلس جدید که بیش از پنجاه عضو و طرفدار حزب از سراسر کشور وارد آن شدهاند و همکاری حزب موتلفه با شورای بزرگ نیروهای انقلاب و خط و مشی حزب در گام دوم انقلاب و لزوم همراهی و همگامی خواهران حزب در کل کشور، به ایراد سخنرانی پرداخت.

نشست بانوان حزب با حضور خانم دکتر خزعلی ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان، وارد بحث تخصصی زنان شد.

در این بخش از برنامه دکتر خزعلی پیرامون سیاستهای جمهوری اسلامی در حوزه زنان از ابتدای انقلاب تا کنون و در دولتهای مختلف گزارش مبسوطی را ارائه کردند.

الگوبرداری از مدلهای سازمان ملل

دکتر خزعلی دهه اول انقلاب را دهه ای عنوان کرد که سیاستهای نظام در داخل کشور و با نگاه و تکیه بر سیاستهای دینی و انقلابی برنامه ریزی ها انجام میگرفت اما با ورود به دهه ۷۰ و ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و آغاز برنامه های توسعه ای سازمان ملل در ایران، بر اساس معاهدات آن دولت ما در ذیل اهداف و برنامه های سازمان ملل قرار گرفتیم و در همه امور از مدلهای سازمان ملل الگو برداری شد.

دکتر خزعلی در ادامه افزود: از آن دولت به بعد و در دولتهای مختلف تعهداتی به نهادها و سازمانهای ذیل سازمان ملل داده شده است که در زمینه کنترل جمعیت دولت با تمام توان وارد عرصه شده و جمعیت کشوراز سال ۷۲ با سرعت غیر قابل باوری دچار کاهش شدید شد که ضربه مهلکی به آینده اقتصادی، امنیتی ، نظامی و ...کشور وارد گردید.

دکتر خزعلی درتشریح زوایای دیگر این طرح، تبلیغ گسترده برای اشتغال زنان،تاخیر ازدواج و عدم حمایت از تشکیل خانواده، گسترش طلاق و دیگر مواردی که به گسترش خانواده و فرزند آوری ضربات سنگینی وارد میکرد را از دستورالعمل های جدی عنوان کرد که از سوی دولت سازندگی در همه عرصه ها خصوصا در عرصه بهداشت و درمان و عقیم سازی و بالا بردن سن ازدواج و ...اجرایی شد.

تشدید بحران در دولت های اصلاح طلب

ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان با ارائه آمار و اسناد غیر قابل انکار با تشریح پیگیری این سیاستهای کاهش جمعیتی در دولت اصلاحات و دولت روحانی گفت:تعهدات این دولتها به سازمان ملل باعث گردیده که این توطئه های خطر آفرین بدون وقفه در کشور اجرایی گردیده و کشور را با بحرانهای شدیدی در عرصه جمعیت و فرزند آوری و بالا بردن سن ازدواج و بحرانهای مرتبط با آن روبرو کرده است.

تهدیدات جدی در آینده نزدیک

دکتر خزعلی با اشاره به تذکرات مکرر رهبری افزود: کشور دچار بحران جمعیت و پیری جمعیت شده که تهدیدات جدی در آینده نزدیک برای کشور به وجود خواهد آورد. جمعیت ایران در چهل سال آینده بسیار کاهش خواهد یافت و ایران با جمعیت بسیار کم و پیر دچار فروپاشی و خطرات جدی خواهد شد که ما باید در این عرصه به سرعت وارد شده و با تشریح خطرات فرزند کمتر برای آینده ایران و کمک به ازدواج آسان برای جوانان کشور را از این خطر سازمان یافته و تهدید بسیار بزرگ نجات داده و این توطئه بزرگ را خنثی سازیم.

دکتر خزعلی سن باروری زنان را طبق الگوی سازمان بهداشت جهانی در کشورهای غربی تا ۵۴ سال عنوان کرد که این سن طبق نقشه تحمیلی سازمان ملل در ایران زیر ۳۵ سال بوده و نهایتا به ۲ فرزند اکتفا می شود.

دکتر خزعلی در ادامه به طرح های دولت برای حمایت قانونی از روسپیان اشاره کرده و عنوان داشتند دولت روحانی با توجه به تعهداتی که در زمینه زنان به سازمان ملل داده است رسما از روسپیان حمایت کرده و مراکزی برای نگهداری از آنان دایر کرده و حتی آموزشهای خاصی به آنان میدهد که چگونه درآمد بیشتری داشته باشند.

وی افزود: اعتراضاتی که به دولت در این زمینه وجود دارد توسط آنها توجیه میشود.

دکتر خزعلی افزود ما معتقدیم این زنان باید جمع آوری شده و مورد تربیت اسلامی قرار گرفته و به خانواده ها بازگردانده شوند اما دولت به آنان آموزشهایی میدهد که چگونه عمل کنند تا عامل انتشار ایدز نشوند.


https://shoma-weekly.ir/eDhoHJ