گفتگوی ویژه

کاندیداهای دبیرکلی حزب برنامه های خود را ارائه می کنند

افرادی که کاندیدای دبیرکلی حزب می‌شوند باید برنامه های خود را برای پیشبرد اهداف حزب ارائه کنند تا اعضای شورای مرکزی طی یک جمع‌بندی بهترین گزینه را انتخاب کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از ارائه پیشنهاد جدیدی به حزب درباره انتخاب دبیرکل خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد افرادی که کاندیدای دبیرکلی حزب می‌شوند باید برنامه های خود را برای پیشبرد اهداف حزب ارائه کنند تا اعضای شورای مرکزی طی یک جمع‌بندی بهترین گزینه را انتخاب کنند.
مهدی جولایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره روند جوان‌گرایی و پوست‌اندازی در موتلفه اسلامی گفت: جوان‌گرایی و پوست‌اندازی در موتلفه در یک سطح خاص تعریف نمی‌شود چراکه تغییر نیمی از بدنه اعضای شورای مرکزی به سمت جوان گرایی، به معنای ایجاد شاکله‌ای جوان گرا در کل حزب نیست و این امر یک تفکر انحرافی را تداعی می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: روح جوان‌گرایی در تمامی بدنه تشکیلات حزب، خود را نشان داده است و لایه‌های اجزایی و مدیریتی حزب در دست جوانان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره مجمع عمومی توفیقاتی در جهت روند جوان گرایی در حزب به دست آمد، افزود: افراد جدیدی به مجمع عمومی معرفی شدند که برخی از انان از راه‌یابی به شورای مرکزی باز ماندند اما این مسئله نشان می‌دهد که حزب از ظرفیت نیروهای جوان و مستعد سرشار است.

جولایی درباره احتمال تغییر دبیر کل موتلفه اسلامی، اظهار داشت: دبیر کل در اولین جلسه شورای مرکزی مشخص می‌شود و تغییر دبیر کل به تصمیم شورای مرکزی حزب بستگی دارد.

وی تصریح کرد: تغییر دبیر کل به این مسئله بستگی دارد که چه افرادی برای دبیرکلی کاندیدا شوند و اینکه شورای مرکزی به چه کسی رای می دهد.

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از ارائه پیشنهاد جدیدی به حزب درباره انتخاب دبیرکل خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس این پیشنهاد افرادی که کاندیدای دبیرکلی حزب می‌شوند باید برنامه های خود را برای پیشبرد اهداف حزب ارائه کنند تا اعضای شورای مرکزی طی یک جمع‌بندی بهترین گزینه را انتخاب کنند.

https://shoma-weekly.ir/LItqyR